Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Trasee de transport in Piatra Neamt
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul NEAMȚ
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 12 Feb 2012 21:30:29    Titlul subiectului: 153082

Despre un alt traseu, organizat de Urbtrans:

http://www.monitorulneamt.ro/stiri/?editia=20120130&pagina=1&articol=31512

"Urbtrans asigură legătura pietrenilor din Văleni cu Precista

• societatea îi asteaptă pe detinătorii de legitimatii de călătorie pentru avizarea documentului, în caz contrar mersul cu mijloacele de transport ale Urbtrans nemaifiind gratuit •

Pietrenii care locuiesc în cartierul Văleni au posibilitatea de a ajunge în centrul orasului si în Precista cu ajutorul mijloacelor de transport detinute de Urbtrans. Societatea a reusit să modifice un traseu, astfel încît să lege punctele principale din oras si să se încheie la puntea de la Strand. „La cererea unor cetăteni interesati de a ajunge pînă către Precista, am modificat traseul care se oprea la Piata Mare. Acum microbuzele vin de la Piată pe strada Ozanei, la Apicola, pentru a-i aduce pe oamenii care au treabă pe bd. Traian, elevii de la Cartianu si Scoala 2 către centru, la Blocul Turn. Credem că deservim multi dintre clientii nostri, pentru că masinile ajung la Gară si apoi la puntea de la Strand“, a declarat Ioan Cucoreanu, directorul societătii Urbtrans. Detinătorii de legitimatii de călătorii gratuite pentru că sînt persoane cu deficiente sînt asteptati la Urbtrans pentru a li se aplica stampilă pe document, în caz contrar nemaipermitîndu-li-se transportul gratuit. Este vorba despre persoanele cărora le-a eliberat legitimatie Directia Generală de Asistentă Socială si Protectia Copilului Neamt. Tot la Urbtrans sînt asteptati pensionarii din Piatra Neamt, care au pensia sub 680 de lei, pentru că pot beneficia de călătorie gratuită pe troleibuze si autobuze, conform unei hotărîri a Consiliului Judetean. Si Consiliul Local Piatra Neamt a emis o hotărîre, în baza căreia cei din zonele limitrofe municipiului - Bîtca Domnei, Ciritei, Dragos Vodă, Văleni si Gara Veche - cu pensie pînă în 700 de lei, au transport gratuit pe microbuze, întrucît doar acestea circulă în acele directii. Ioan Cucoreanu a spus că în acest an, cele două legislative au modificat valorile maxime ale veniturilor, asigurîndu-se gratuitate pe troleibuze si autobuze pensionarilor pietreni care încasează pînă în 680 de lei pe lună, si nu 600 cît a fost pînă acum, iar CL decontînd drumurile celor din zona apropiată Pietrei, care primesc pînă la 700 de lei lunar si nu 520, cît era limita anul trecut."

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 21 Aug 2013 09:26:02    Titlul subiectului: 166542

Inainte erau autobuze pe ruta Gara - Garcina. Articulate, si cu multi calatori...

Astazi: http://ziarulceahlaul.ro/cursa-speciala-piatra-neamt-garcina/

"Cursă specială Piatra Neamț – Gârcina
19/08/2013

Un nou traseu Piatra Neamț – Gârcina este supus aprobării consilierilor județeni pentru ședința de luni. Operatorul de transport care solicită aprobarea acestui nou traseu este SC Troleibuzul SA dar beneficiarul direct este o altă firmă, SC DC&CO LTD SRL din Gârcina care are o hală de producție în satul Almaș.

Cel mai probabil este vorba de asigurarea transportului muncitorilor navetiști din Piatra Neamț și, la fel ca în alte situații similare, fiind vorba de sprijinirea unei firme de producție care a creat locuri de muncă, votul consilierilor județeni va fi unul favorabil.

Expunerea de motive semnată de vicepreședintele Dan Manoliu precizează: „Conform prevederilor art. 31 din Normele de aplicare a Legii nr. 92/2007 a serviciilor de transport public local, aprobate prin Ordinul nr. 353/2007 al Ministrului Internelor și reformei administrative, cu modificările și completările ulterioare, licențele de traseu pentru curse regulate speciale se eliberează în baza hotărârii autorității administrației publice locale ori județene, cu avizul Autorității Rutiere Române-ARR”.

Stațiile terminus ale acestui traseu vor fi Piatra Neamț / Gară – Gârcina / Almaș."

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 07 Mai 2015 21:17:30    Titlul subiectului: 179009

De aproximativ o saptamana s-a reluat circulatia troleibuzelor pe la Gara. Troleibuzele care vin dinspre Sarata merg obligatoriu pe la Gara (in intersectia de la Piata Petrodava s-a intrerupt fizic legatura directa spre Spitalul Judetean) si apoi isi continua parcursul. Pe sensul spre Sarata troleibuzele circula la fel ca inainte si nu pot vira la stanga spre Gara.


IMG_3547.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.84 kb
 Vizualizat:  de 9489 ori

IMG_3547.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 30/Noi/2022
Mesaje: 1355
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Vin 26 Apr 2019 20:32:13    Titlul subiectului: 200479

Programul vehiculelor Troleibuzul Piatra Neamț în perioada sărbătorilor:


program-pasti-1024x792.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.88 kb
 Vizualizat:  de 6128 ori

program-pasti-1024x792.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trifescu Matei



Data înscrierii: 19/Mar/2018
Ultima vizita: 29/Feb/2024
Mesaje: 50
Locație: Piatra Neamt

MesajTrimis: Vin 01 Oct 2021 16:10:59    Titlul subiectului: Trasee oct 2021 211655

În prezent se circulă pe următoarele rute:
A1Gara-Cuiejdi/Slatina/Garcina
A2 Sarata-OCOL
A3 Gara-Almaș
A4 Gara-Roznov-Chintinici
A5 Dărmănești-Roznov-Chintinici
A6 Gară-Slobozia
A7 Gară-Brăsăuți/Cut
A8 Scoli Normale-Bisericani via Bloc Turn
A9 Școli Normale-Mânăstirea Bistrița via Gară
A10 Piața Centrala-Agârcia/Vaduri Secu
A11 Dărmănești-Speranța
A12 Sarata-Izvoare via Gara
A13 Scoli Normale-Dumbrava Moară
A14 Sarata-Dumvrava Moara
A15 Sarata-Darmanesti-IVV
A17 Sarata-Scoli Normale
A18 Scoli Normale-Bazar
A19 Piața Centrală-Bâtca Doamnei
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Matei Melinte



Data înscrierii: 09/Oct/2015
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 180

MesajTrimis: Mie 27 Iul 2022 06:45:41    Titlul subiectului: 214025

Transportul public din Piatra Neamt a suferit multe modificari in ultima perioada, dar cele mai importante de-abia acum urmeaza. Programul de transport 2016-2022, probabil cel mai prost program de transport de pana acum, cel in timpul caruia microbuzele au atins un apogeu si tot cel in care s-a renuntat la troleibuze a auns la final. Incepand cu luna septembrie, ADI Urbtrans intra in noul program de transport public pentru Piatra-Neamt si comunele limitrofe, si asta vine cu multe modificari pe toate planurile.

Dispar microbuzele

Incepand cu septembrie 2022 dispar operatorii privati din transportul public local din Piatra-Neamt, si odata cu ei toate microbuzele lor infecte care au capusat orasul din 2005 incoace. Atribuirea traseelor catre TPN se va face prin incredintare directa, intrucat ADI si Judetul Neamt urmeaza sa primeasca autobuzele electrice BMC de la Ministerul Dezvoltarii. Astfel, incepand cu luna septembrie, cand expira actualul program de transport, TPN va ramane singurul operator de transport din oras. Asta vine la pachet cu extinderea parcului de autobuze si cu achizitii de masini noi, pentru a suplini golurile.

Dumbrava Rosie iese din ADI Urbtrans

Comuna Dumbrava Rosie, prin vocea primaritei, a anuntat ca se retrage din ADI Urbtrans, dupa ce toate comunele limitrofe ale orasului au avut un proces cu TPN, pe tema compensatiilor financiare restante. Asta vine cu multe modificari in transportul public si probabil cu si mai multe batai de cap. Liniile catre Dumbrava-Moara, Izvoare sau Cut/Brasauti nu se vor mai opera sau daca se vor opera, vor fi cu bilete la pret nesubventionat. De la Bontas la pana la Savinesti nu va mai opri niciun autobuz in nicio statie, iar astfel prima comuna de langa oras va fi izolata de el, fiind mai degraba "tara de transit" decat comuna limitrofa. Astept cu nerabdare ziua inceperii noului program de transport si cum cei din D-va Rosie vor merge cu furci si topoare la primarie sa ceara socoteala.

Liniile de transport se vor modifica

Toate liniile si orarele de autobuz din oras se vor modifica astfel incat sa nu se suprapuna si sa se obtina un interval de succedare decent. Liniile de microbuz vor fi comasate, liniile de autobuz vor suferi modificari iar zvonistica spune ca TPN ar putea lua inclusiv linii de la Conpastru, adica sa asigure transportul pe relatia Piatra-Neamt >>> Bicaz. Toate aceste modificari au loc pentru a corela traseele existente cu traseele pentru care au fost achizitionate autobuzele electrice pentru Piatra-Neamt.

Momentan, astea sunt noutatile. Urmeaza o perioada lunga de acomodare, multe batai de cap dar incet incet spre un transport public mai civilizat decat pana acum, insa din pacate mai putin civilizat decat ar fi putut sa fie. TPN a cumparat si cumpara autobuze de 12 si de 15m, si se gandeste chiar la articulate pentru diferite linii. Toate achizitiile astea puteau sa fie troleibuze de 12, 15 sau 18m, ecologice si nu diesel, noi pe fonduri europene si nu second hand si pe datorie. Nu pot sa nu ma gandesc cum acum 6 ani transportul public din oras era cu troleibuze la frecventa decenta si acum e cu diesel-uri second hand la frecventa de 1 pe ora sau mai rau.

_________________
Traffic Engineering - UT Cluj
Volunteer Paramedic
Tramclub Iasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul NEAMȚ Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
Pagina 2 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community