Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
falizwim
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 01/Aug/2013 Mesaje: 56 Locație: Bucuresti 3 (Labirint+Traian) - Israel
|
Trimis: Joi 24 Noi 2005 14:55:14 Titlul subiectului: *Autobuze Ikarus 180 |
3712 |
|
IKARUS180
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
55.3 kb |
Vizualizat: |
de 28612 ori |
|
_________________ ENG(tram)=ROM(vai) |
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 24 Ian 2006 14:58:58 Titlul subiectului: |
13696 |
|
Ha, cu astea mergea maică-mea de la Școala de balet de pe Str. Lt. D-tru Lemea (G-ral Gh. Manu) până la Str. Dristor sau P-ța Muncii (Bariera Vergului). Eu când a zis de autobuze cu burduf, credeam că se referă la "Skoda" aia articulată.
Autobuzele de pe linia 34 aveau aparat de taxat în care bagai bani și îți trăgeai biletul.
Bănuiesc că poza e făcută la P-ța Unirii.
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Joi 18 Mai 2006 19:35:49 Titlul subiectului: |
23162 |
|
IKARUS 180: PREZENTARE:
TIP: urban articulat
LUNGIME: 16500 mm
LĂȚIME: 2500 mm
ÎNĂLȚIME: 2950 mm
MOTOR: Csepel D619, 124 kw / Raba D2156, 141 kw. Poziționarea motorului: orizontal, longitudinal, între axele A și B, în spatele axei A (cel puțin, așa rezultă din poze)
CAPACITATE: 180 pasageri (40 pe scaune, 140 în picioare)
VITEZA MAXIMĂ: 63 km/h
|
|
Sus |
|
|
Tom
Data înscrierii: 20/Oct/2005 Ultima vizita: 28/Feb/2008 Mesaje: 604 Locație: Bucuresti; Iasi
|
Trimis: Dum 04 Iun 2006 18:27:23 Titlul subiectului: |
24329 |
|
As vrea sa intreb din nou, daca isi aminteste cineva de ce usa a 3'a nu se deschidea la autobuzele de acest fel (Ikarus 180) din dotarea ITB. Cel putin in 1979-1980. Era usa de urcare si nu se deschidea la coborare ? Imi amintesc ca am mers cel putin de 3 ori cu autobuze de acest tip. O fi fost acelasi ?
|
|
Sus |
|
|
clv Vizitator
|
Trimis: Mar 30 Ian 2007 17:50:47 Titlul subiectului: |
55031 |
|
Eu cred ca usa 3 nu se deschidea pentru a forta urcarea pe la usa 4 unde se afla taxatoarea si apoi " avansati inainte " coborara se facea pe usile 1 si 2.
|
|
Sus |
|
|
Acier
Data înscrierii: 15/Feb/2006 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 367 Locație: Bucuresti 3 - Vitan
|
Trimis: Mar 10 Iul 2007 10:25:06 Titlul subiectului: |
80193 |
|
Din cate mi s'a spus, usa 3 avea proprietatea interesanta de a prinde mainile si picioarele calatorilor intre ea si parapetul interior al burdufului. in plus, in 79-80 autobuzele astea si'au trait ultimele zile.
|
|
Sus |
|
|
stefangro1
Data înscrierii: 13/Ian/2009 Ultima vizita: 04/Apr/2023 Mesaje: 7 Locație: Nürnberg (Germania)
|
Trimis: Mie 14 Ian 2009 18:31:50 Titlul subiectului: IKARUS 180 + 556 |
104218 |
|
Cine stie de cand pana cand au circulat Ikarusurile 180 + 556 in Bucuresti Romania ?
|
|
Sus |
|
|
bogdan ikaruseanu
Data înscrierii: 21/Mai/2008 Ultima vizita: 29/Ian/2018 Mesaje: 12 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 08 Mai 2009 11:11:10 Titlul subiectului: Re: IKARUS 180 + 556 |
110610 |
|
Ikarusurile 180 si 160 au fost aduse prin 1970 - 72. Au inlocuit Skodele RTO articulate. La vremea aceea au fost considerate frumoase. Oricum Ikarusul a avut intodeauna un design deosebit pentru ori ce serie. Au circulat in forta pana in 1978 - 80.
In 1973 a fost adus primul lot de Ikarus 280 si 260 - grena. Iar in 1975 al doilea lot. In total au fost cam 200 de articulate si 50 simple. 260-urile au cazut repede, cam 2 ani. Articulatele au tinut insa pana prin 1982-83. Mare parte din ele au fost sacrificate fiind inca bune. Ultimul lot de tip 260 galbene, a fost dus prin 90-91 si au trait pana anul asta, fiind casate.
Ikarus - istoric in imagini - toate tipurile
http://www.old-ikarus.hu/busz.html
Alles gute!
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mie 26 Oct 2016 13:33:19 Titlul subiectului: |
186913 |
|
Un Ikarus 180 impecabil, vopsit în culorile BKV, se plimba sprinten pe străzile Budapestei sâmbăta trecută...
... iată că la ei se poate păstra cu adevărat un vehicul istoric.
Numărul înscris pe el este 95-00.
Inutil să spun cât am bălit după el, să-l văd mai de aproape...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
117.01 kb |
Vizualizat: |
de 15988 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
107.85 kb |
Vizualizat: |
de 15988 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
122.42 kb |
Vizualizat: |
de 15988 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
tfa2003
Data înscrierii: 20/Mar/2006 Ultima vizita: 30/Apr/2024 Mesaje: 60 Locație: Bucuresti
|
|
Sus |
|
|
dm
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Apr/2024 Mesaje: 819
|
Trimis: Dum 30 Oct 2016 22:37:56 Titlul subiectului: |
186986 |
|
Nu numai ca se plimba prin oras dar se fac si incasari frumoase din vanzarea de bilete de "nostalgie": 500 de Ft (cca 7,5 lei) in loc de 350 Ft (cca 5 lei) cat costa biletul normal de calatorie. Sumele sunt folosite pentru intretinerea vehiculelor istorice.
|
|
Sus |
|
|
Hermannstadt63
Data înscrierii: 27/Mar/2021 Ultima vizita: 02/Sep/2023 Mesaje: 81 Locație: Sibiu
|
Trimis: Dum 19 Iun 2022 01:35:44 Titlul subiectului: Autobuzele din Bucuresti |
213791 |
|
Un colaj video cu imagini luate între 1960 și 2019
https://www.youtube.com/watch?v=vj0igOBAZU0
Vizionare plăcută!
_________________ Cornel Misinger |
|
Sus |
|
|
Hermannstadt63
Data înscrierii: 27/Mar/2021 Ultima vizita: 02/Sep/2023 Mesaje: 81 Locație: Sibiu
|
Trimis: Mie 07 Sep 2022 01:33:42 Titlul subiectului: Re: IKARUS 180 + 556 |
214223 |
|
bogdan ikaruseanu a scris: | Ikarusurile 180 si 160 au fost aduse prin 1970 - 72. Au inlocuit Skodele RTO articulate. La vremea aceea au fost considerate frumoase. Oricum Ikarusul a avut intodeauna un design deosebit pentru ori ce serie. Au circulat in forta pana in 1978 - 80.
In 1973 a fost adus primul lot de Ikarus 280 si 260 - grena. Iar in 1975 al doilea lot. In total au fost cam 200 de articulate si 50 simple. 260-urile au cazut repede, cam 2 ani. Articulatele au tinut insa pana prin 1982-83. Mare parte din ele au fost sacrificate fiind inca bune. Ultimul lot de tip 260 galbene, a fost dus prin 90-91 si au trait pana anul asta, fiind casate.
Ikarus - istoric in imagini - toate tipurile
http://www.old-ikarus.hu/busz.html
Alles gute! |
Autobuzele Ikarus 180 și 556(varianta nearticulată) au fost aduse în vara anului 1972. Îmi amintesc perfect acest amânunt pentru că, fiind în vacanță la Sibiel, am fost martor ocular la halta CFR Sibiel situată pe magistrala 200 când a trecut spre Sibiu Triaj și mai departe spre Brașov și București, un tren marfar cu vagoane platformă pe care se aflau autobuze Ikarus 556 și 180. Ulterior, am aflat de la tv că acele autobuze erau pentru ITB.
În afară de IT București, țin minte că autobuze Ikarus 556 au mai circulat în transportul urban din Craiova. Cu stimă!
_________________ Cornel Misinger |
|
Sus |
|
|
|