Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Infrastructura de tramvai din Bucuresti
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 01 Noi 2019 01:53:42    Titlul subiectului: 203775

Cred ca acum intelegem necesitatea gardurilor in Bucuresti, pentru liniile de tramvai. S-au inmultit tampitii care au carnet. Ca argument, citit in Libertatea acest articol.

Citat:
O șoferiță din București care depășea pe linia de tramvai a produs clipul anului

Vedem în video cum o femeie cu un Peugeot depășește coloana de mașini pe linia de tramvai aflată pe contrasens, dar se “întâlnește” cu un tramvai aflat pe traseu. Și acum urmează partea cea mai tare: șoferița coboară și îi cere vatmanului să mute tramvaiul, pentru a putea continua drumul!

Deși această întâmplare a avut loc luna trecută până acum Poliția Rutieră nu a comunicat dacă a aplicat vreo sancțiune
.
Sursa foto: https://www.auto-bild.ro



masina-tramvai-1024x874.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  60.66 kb
 Vizualizat:  de 8448 ori

masina-tramvai-1024x874.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 17 Mai 2020 16:26:43    Titlul subiectului: 207154

Linia de tramvai de pe str. Traian, intre Hala Traian si Foisorul de Foc ar avea nevoie de o modernizare.


Bucuresti, 12 mai 009.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.33 kb
 Vizualizat:  de 7358 ori

Bucuresti, 12 mai  009.jpg



Bucuresti, 12 mai 010.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  103.72 kb
 Vizualizat:  de 7358 ori

Bucuresti, 12 mai  010.jpg



Bucuresti, 12 mai 011.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.21 kb
 Vizualizat:  de 7358 ori

Bucuresti, 12 mai  011.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TheTigerBeast



Data înscrierii: 18/Mai/2017
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 689
Locație: Bucuresti Sector 6

MesajTrimis: Mie 28 Sep 2022 20:28:00    Titlul subiectului: 214382

Primăria Capitalei anunță un contract de 500 milioane euro pentru reabilitarea a 50 kilometri de infrastructură de tramvai

„Lansăm în SEAP licitația pentru reabilitarea a 50 de km de infrastructură de tramvai pe care circulă mai multe linii cu un flux mare de călători. Este cea mai mare investiție realizată vreodată de Primăria Capitalei, cu o valoare de 500 de milioane de euro. (...) În ceea ce privește sursa de finanțare a proiectului, vom aplica pentru 300 de milioane de euro din fonduri nerambursabile la Programul Operațional Regional 2021 – 2027. Pentru restul de 200 de milioane de euro, analizăm posibilitatea contractării unor împrumuturi și atragerii de fonduri din partea instituțiilor financiare internaționale”, a declarat primarul general Nicușor Dan, care a invitat „companiile românești și internaționale să se înscrie la această procedură de achiziție”.

„Întrucât este o licitație importantă, la care ne dorim să avem cât mai mulți participanți, am transmis informația către camerele de comerț și către atașații comerciali ai ambasadelor”, a mai spus Nicușor Dan, potrivit unui comunicat. Liniile de tramvai care vor fi reabilitate leagă zone importante ale orașului și se află pe artere intens circulate, precizează primăria: Bd. Th. Pallady Bd. 1 Decembrie 1918 Bd. Basarabia Calea Călărașilor Bd. Corneliu Coposu Bd. Pache Protopopescu Bd. Barbu Văcărescu Bd. Bucureștii Noi Galea Griviței Bd. Ion Mihalache Bd. Chișinău etc.

În prezent, Bucureștiul are o rețea deja modernizată de 90 de kilometri. Prin reabilitarea celor 50 de km, toată infrastructura de tramvai a orașului va fi complet modernizată în doi ani, potrivit comunicatului.

_________________
Asculta Radio TheTigerBeast @192kbps!
http://r.thetigerbeast.ovh
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 20 Feb 2023 11:17:17    Titlul subiectului: 215694

Vatmanii de pe liniile 16 si 36 sunt niste eroi. De fapt sunt mari meseriasi. La concluzia asta am ajuns vinerea trecuta (17 februarie) cand, dupa multa vreme, am mers cu 16 pana la Pipera.

Deci, pe str. Maica Domnului (inspre bulevardul Lacul Tei) erau vreo trei portiuni, unde, efectiv, am crezut ca tramvaiul sare de pe sine, desi nu mergea cu mai mult de 5 km/ora.

Pe bulevardul Lacul Tei, in dreptul Universitatii de Constructii, erau portiuni unde ziceai ca tramvaiul sare de pe sine. Cu mai mult de 10 km/ora nu a mers (5 km/ora in dreptul Constructiilor).

Pe bulevardul Dimitrie Pompei, inspre Pipera, aceeasi poveste. Infrastructura precara, tramvaiul nu a mers cu mai mult de 10 km/ora. Doar pe sos. Petricani, unde este sina de tip CF, situatia era ceva mai buna, in cazul asta, tramvaiul a mers cu o viteza maxima de 30 km/ora.

Se tot vorbeste despre starea precara a liniilor de tramvai de pe bulevardul Basarabia sau Barbu Vacarescu, dar, dupa parerea mea personala, linia de tramvai de pe str. Maica Domnului si unele portiuni de pe bulevardul Lacul Tei, este cu mult mai precara. Mai este sigura calatoria cu tramvaiul in aceste zone ?

Sincer, cu riscul sa se supere lumea pe mine, as propune inlocuirea tramvaiului cu autobuze, pana la modernizarea liniei.

Parerea mea, ca liniile de pe bulevardele Basarabia, Barbu Vacarescu, dar mai ales de pe str. Lizeanu, str. Maica Domnului si bulevardul Lacul Tei (sau Dimitrie Pompei) ar trebui sa fie prioritate de gradul zero, cand vorbim despre lucrarile de modernizare.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 22 Feb 2023 11:41:09    Titlul subiectului: 215707

Si o postare pe Facebook, referitor la subiectul din mesajul precedent. Persoana care a postat este inginer mecanic, oarecum in tema cu acest domeniu


Screenshot_20230222-083047_Facebook.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  277.85 kb
 Vizualizat:  de 3586 ori

Screenshot_20230222-083047_Facebook.jpg



Screenshot_20230222-083055_Facebook.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  146.03 kb
 Vizualizat:  de 3586 ori

Screenshot_20230222-083055_Facebook.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 01 Mar 2023 00:45:57    Titlul subiectului: 215765

Tot mai des le vad. Este un semafor pentru tramvai sau un semafor de macaz ?


Bucuresti, 28 februarie 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.45 kb
 Vizualizat:  de 3489 ori

Bucuresti, 28 februarie 001.jpg



Bucuresti, 28 februarie 002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.3 kb
 Vizualizat:  de 3489 ori

Bucuresti, 28 februarie 002.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mie 01 Mar 2023 10:48:18    Titlul subiectului: 215769

In imaginea prezentata , semaforul cu un corp este cel pentru dirijarea traficului si care indica eventual si directia in care se poate circula. "-" inseamna oprire , "\" se poate circula la stanga , "/" se poate circula la dreapta , sau "|" se poate circula inainte sau in toate directille dupa caz.
Semaforul cu 3 corpuri indica directia macazului. X-ul inseamna ca macazul este blocat de un tramvai din apropiere sau ca mecanismul este defect , iar sagetile directia in care se va merge. In cazul in care X-ul apare pentru ca este un tramvai in zona macazului , tramvaiul din spate trebuie sa astepte in spatele patinei de comanda pana dispare X-ul daca vrea sa mearga in alta directie , altfel macazul nu se va schimba. Evident vatmanul poate sa treaca normal de patina de comanda daca este nerabdator si sa schimbe macazul manual cu ranga. Depinzand de sistemul de senzori , X-ul poate sa ramana aprins si daca circula masini pe linie foarte aproape de primul tramvai.

_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 11 Apr 2023 22:37:02    Titlul subiectului: 216009

Se pare ca nu se mai face mentenanta asa cum trebuie la liniile de tramvai. Poza este de la Obor (sens spre centru) chiar la macazul spre Stefan cel Mare.
Ruptura este la linia curenta pe care merge 21, chiar dupa ce trece de macaz.
Si este o linie modernizata........Pe aici vor sa introduca vagoane noi Laughing Laughing



Bucuresti, 11 aprilie 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.47 kb
 Vizualizat:  de 3225 ori

Bucuresti, 11 aprilie 001.jpg



Bucuresti, 11 aprilie 002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.67 kb
 Vizualizat:  de 3225 ori

Bucuresti, 11 aprilie 002.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 18 Apr 2023 19:50:08    Titlul subiectului: 216073

Se poate si mai rau fata de situatia pe care v-am prezentat-o in postarea precedenta.
Poza este facuta azi, la intersectia dintre Sos. Pantelimon cu str. Ritmului, pe sensul spre cimitirul Armenesc. Liniile de tramvai care trec prin zona sunt 14 si 36. O perioada a circulat si 21, cand a fost deviat spre Baicului.
De la cimitirul Armenesc pana la Foisorul de Foc toata linia e praf, sina a fost rupta in mai multe locuri si apoi carpita.



Bucuresti, 18 aprilie 008 (zoom).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  268.22 kb
 Vizualizat:  de 3156 ori

Bucuresti, 18 aprilie 008 (zoom).JPG



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 03 Mai 2023 22:13:49    Titlul subiectului: 216158

Pe Soseaua Petricani, dupa intersectia cu str. Doamna Ghica) avem un green-track spontan. In teorie, sina este de tipo CF, dar a fost napadita de buruieni, devenind un green-track.


Bucuresti, 28 aprilie 011.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  329.14 kb
 Vizualizat:  de 2793 ori

Bucuresti, 28 aprilie 011.jpg



Bucuresti, 28 aprilie 012.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  342.49 kb
 Vizualizat:  de 2793 ori

Bucuresti, 28 aprilie 012.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaleun



Data înscrierii: 20/Dec/2005
Ultima vizita: 08/Mai/2023
Mesaje: 311
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 08 Mai 2023 10:54:29    Titlul subiectului: 216205

Risc de incendiu daca nu le mai tund.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 08 Mai 2023 11:45:44    Titlul subiectului: 216207

Aici am o nelamurire. Cine se ocupa de intretinerea ierbii dintre sine ? Cei de la STB sau cei de la ADP ?
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 27 Iul 2023 16:05:26    Titlul subiectului: 216645

Va intrebati de ce nu avem macazuri automate in Bucuresti ?
La o ploaie intra......la apa...........



20230727_121412.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  224.62 kb
 Vizualizat:  de 1954 ori

20230727_121412.jpg



20230727_121420.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  185.19 kb
 Vizualizat:  de 1954 ori

20230727_121420.jpg



20230727_121504.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  152.49 kb
 Vizualizat:  de 1954 ori

20230727_121504.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 28 Noi 2023 15:03:43    Titlul subiectului: 217377

Cam asa arata sina de tamvai, in multe locuri pe bulevardul Barbu Vacarescu (linia 5). Parerea mea este va vatmanii de pe aceasta linie sunt niste eroi...


Bucuresti, 27 noiembrie 002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  122.61 kb
 Vizualizat:  de 528 ori

Bucuresti, 27 noiembrie 002.jpg



Bucuresti, 27 noiembrie 004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  145.91 kb
 Vizualizat:  de 528 ori

Bucuresti, 27 noiembrie 004.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 07 Ian 2024 23:24:01    Titlul subiectului: 217803

In aceasta primavara vor incepe lucrari de modernizare a mai multor tronsoane de tramvai, cum ar fi pe Barbu Vacarescu, bulevardul Basarabia, etc. Din articol nu am inteles prea bine daca aceste santiere vor fi deschise concomitent sau pe rand. Acesta se gaseste aici

Citat:
Marile lucrări de infrastructură care încep sau se termină în București în 2024 și unde va fi afectat traficul

Anul 2024 va fi un an greu pentru bucureșteni. Deși este an electoral și de obicei atunci lucrările se termină și se taie panglica, 2024 este anul în care Primăria Capitalei va deschide șantiere și va continua lucrări începute.

În 2024 va începe reabilitarea celor 50 de km de linie de tramvai nemodernizate de 50 ani, un șantier mult așteptat, dar care va genera probleme de trafic. În plus, vor continua lucrările de înlocuire a celor 210 km de rețea de termoficare pe fonduri europene, iar în anumite zone, țevile trec pe sub carosabil, ceea ce înseamnă restricții de trafic.

Municipalitatea mai are în lucru primul tronson din Prelungirea Ghencea și este posibil să înceapă lucrările și la tronsoanele III și IV, și vor continua lucrările la Podul Grant, un coșmar pentru cei care tranzitează zona. La acestea se adaugă și proiectele Primăriilor de Sector, însă niciunul nu are impact major asupra traficului.

Despre reabilitarea celor 50 de km de linie de tramvaie

Cea mai importantă lucrare pe care Primăria Capitalei o începe în 2024 este reabilitarea celor 50 de km de linie de tramvai, aflată în stare avansată de degradare fiindcă nu s-au mai făcut lucrări din perioada comunistă.

În luna noiembrie, Primăria Capitalei a semnat contractele pentru reabilitarea a circa 25 de km de linie de tramvai din cei 50 km, fiind deja date ordinele de începere a lucrărilor. Lucrările de execuție ar urma să înceapă în primăvară, după cum a anunțat primarul general, Nicușor Dan.

Proiectarea și execuția durează între 9 și 18 luni, în funcție de lungimea fiecărui lot, iar valoarea lucrărilor este de circa 830 milioane lei.

Cele 12 loturi atribuite - 25 km - pentru care s-au semnat contractele sunt:

Linia tramvai 5 - pe str. Barbu Văcărescu și str. Căpitan Av. Alexandru Șerbănescu, de la Șos. Ștefan cel Mare la Podul Băneasa - lungime traseu 4.250 km cale dublă linie curentă - constructor: Asocierea MARI VILA COM – LUXTEN LIGHTING COMPANY SA – ELECTROMONTAJ SA (BAICONS IMPEX SRL – subcontractant-0,5%). – valoare contract: 134 milioane lei;

Linia tramvai 16 - Str. Paleologu, Str. Armand Călinescu, Str. Vasile Lascăr, Str. Lizeanu și Intrarea Vagonului - lungime traseu 1,800 km cale dublă linie curentă - constructor: Asocierea BEDAMIRO HOLDING PARCARI CONSTRUCT (Lider) – PROIECT CONSULT SRL (asociat) – ROTARY CONSTRUCTII MENTENANTA (asociat) – EURO CONSTRUCT TRADING 98 (asociat) - valoare contract - 65.7 milioane lei;

Liniiile 16 și 36 - Bulevadul Dimitrie Pompeiu, Șoseaua Petricani, Bulevardul Lacul Tei, Strada Maica Domnului, Strada Reînvierii și Strada Turmelor - lungime traseu 5,300 km cale dublă linie curentă - constructor Asocierea TANCRAD (Lider) – CONSTRUCTII ERBASU (asociat) - valoare contract - 217,3 milioane lei;

Liniile 44, 45, 46 - B-dul Gheorghe Duca, str. Alexandru Ioan Cuza, Calea Griviței și B-dul Dinicu Golescu - lungime traseu 1,810 km cale dublă linie curentă - constructor Asocierea CONSTRUCTII ERBASU (Lider) – TANCRAD (asociat) - valoare contract - 98,8 milioane lei;

Liniile 23 și 27 - Bulevardul Marășești între Bulevardul Dimitrie Cantemir și Strada 11 Iunie - lungime traseu 0,700 km cale dublă linie curentă - constructor: Mari-Vila COM SRL - valoare contract 22,5 milioane lei;

Linia 14, 36 si 46 - Bulevardul Chișinău - lungime traseu 0,825 km cale dublă linie curentă - constructor Mari-Vila COM SRL - valoare contract 24,8 milioane lei;

Linia 46 - Bulevardul Basarabia de la intersecția cu B-dul 1 Decembrie 1918 până la capăt terminal Republica - lungime traseu 1,200 km cale dublă linie curentă - constructor Mari-Vila COM SRL - valoare contract 39,8 milioane lei;

Linia 3 - Bulevardul Expoziției, Strada Aviator Popișteanu, Strada Puțul lui Crăciun, Strada Dornei și Strada Clăbucet - lungime traseu 2,000 km cale dublă linie curentă - constructor PORR CONSTRUCT SRL - valoare contract - 63,9 milioane lei;

Liniile 14 și 36 - bucla Gara de Est pe arterele B-dul Gării Obor, B-dul Ferdinand I (între Gara Obor și Șoseaua Pantelimon), Șoseaua Pantelimon, Strada Baicului - lungime traseu 1,885 km cale dublă linie curentă - constructor asocierea CONSTRUCTII ERBASU (Lider) – TANCRAD (asociat) - valoare contract - 112 milioane lei;
Modernizare linia acces depou Titan pe strada Nicolae Teclu - lungime traseu 0,400 km cale dublă linie curentă - constructor URBAN PROFILE GRELE SRL - valoare contract - 12 milioane lei;

Linia 27 - Bulevardul Timișoara între Str. Valea Cascadelor și terminal CET Vest - lungime traseu 1,380 km cale dublă linie curentă - constructor PORR
CONSTRUCT SRL - valoare contract 39,4 milioane lei;

În evaluare se mai află tronsonul de pe arterele str. Sfântul Constantin - Ionel Perlea - Cobălcescu și Mihalache – Griviței - Bucureștii Noi” - lungime traseu de 6,7 km, cale dublă linie curentă – se așteaptă avizul ANAP.

Reabilitarea liniilor de tramvai va aduce și restricții de trafic pe bulevardele respective, și, evident circulația tramvaielor va fi deviață. Călătorii vor fi preluați de autobuze.

La finalul lui 2023, Primăria Capitalei a scos în achiziție publică reabilitarea a încă 21 km cale dublă de rulare pentru tramvaie. Valoarea investiției se ridică la peste 85 milioane lei. Ofertele pot fi depuse până pe 31 ianuarie.

Achiziția a fost împărțită în două loturi:

Lotul 1 – reabilitare 18 km linie tramvai pe Bd. Th. Pallady, Bd. 1 Decembrie 1918, Bd. Basarabia, Calea Călărașilor, Bd. Corneliu Coposu, inclusiv bucla Complex Titan. Pe acest tronson circula linia de tramvai 40, care leagă cartiere importante ale orașului, de la Piața Sfânta Vineri până la Complexul RATB Titan.

Lotul 2 – reabilitarea infrastructurii de tramvai aferentă liniei 55 pe o lungime de 1,9 km cale dublă, pe Bd. Pache Protopopescu și str. Traian, reabilitarea infrastructurii de tramvai aferentă liniei 14 pe o lungime de 0,7 km cale dublă pe Bd. Ferdinand I, între Șoseaua Mihai Bravu și str. Traian, precum și 0,22 km cale dublă aferentă liniei tehnologice de pe str. Dristorului, între Bd. Camil Ressu și str. Baba Novac.

Este puțin probabil ca lucrările la acești 21 de km să înceapă în acest an, chiar dacă se semnează contractele de execuție, în prima fază se face proiectarea.

Articolul are si greseli. De exemplu, linia 46 nu mai circula: https://stbsa.ro/

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 26 Mar 2024 00:04:13    Titlul subiectului: 218873

O fi si iluzie optica (am facut poza cu zoom-ul maxim al camerei foto), dar asa arata sina de tramvai de pe bulevardul Theodor Pallady, in apropiere de captul liniei de tramvai. Pozele le-am facut pe 11 martie


Bucuresti, 11 martie 006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  135.73 kb
 Vizualizat:  de 95 ori

Bucuresti, 11 martie 006.jpg



Bucuresti, 11 martie 007.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  135.49 kb
 Vizualizat:  de 95 ori

Bucuresti, 11 martie 007.jpg



Bucuresti, 11 martie 008.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  126.44 kb
 Vizualizat:  de 95 ori

Bucuresti, 11 martie 008.jpg



Bucuresti, 11 martie 009.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  126.62 kb
 Vizualizat:  de 95 ori

Bucuresti, 11 martie 009.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Pagina 9 din 9

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community