Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Infrastructura pentru transportul in comun in Oradea
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BIHOR
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
th3Shad0w



Data înscrierii: 04/Sep/2013
Ultima vizita: 07/Oct/2022
Mesaje: 12
Locație: Oradea

MesajTrimis: Vin 07 Oct 2022 10:47:30    Titlul subiectului: 214411

Am o intrebare, oare nu se putea sa ramana circulatia tramvaielor in Centru pana la Parcul 1 Decembrie, iar langa locomotiva expusa sa se faca o bucla sau sa se puna ceva linie pentru intoarcerea tramvaielor cu spatele? Cred ca ceva de genul a fost facut langa gara, mai demult, cand au fost liniile de acolo in reabilitare. Intreb si eu, cred ca tehnic nu e ceva dificil, sau ma insel?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Vin 07 Oct 2022 12:30:56    Titlul subiectului: 214412

Asa se discuta initial , se dorea sa se faca manevra in delta de la Parcul 1 Decembrie , ar fi urmat sa fie linia 1 fara litera Pod CFR-Parcul 1 Decembrie linia 8 Iosia-Pod CFR si macar o linie din Nufarul , fie spre Pod CFR fie spre Parcul 1 Decembrie. Pana sa apara anuntul oficial , angajatii OTL stiau ca acesta era planul. Daca s-ar fi vrut , s-ar fi putut face multe , astfel tramvaiele sa fie afectate cat mai putin. Devieri temporare ale liniei , macazuri intre sensuri , delte de intoarcere provizorii , asa cum ati mentionat ca a fost la gara in anii 2000 sau cum a fost chiar si la Piata Cetatii cand s-a redesenat traseul liniei si moderizat bulevardul (cateva luni intre fabrica de confectii si parc se circulase pe un singur fir , initial pe traseul vechi , apoi cand a fost gata pe traseul actual. Dar este mai ieftin sa cumparam niste autobuze second-hand care sa circule supra-aglomerate.
_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 29/Mar/2024
Mesaje: 1078
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 07 Oct 2022 14:32:13    Titlul subiectului: 214413

Eu credeam că măcar la Oradea este ceva viziune. Se pare că m-am înșelat.

Din păcate, așa este peste tot în România, când vine vorba de transportul public.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Vin 07 Oct 2022 17:41:12    Titlul subiectului: 214414

Sunt mai multe probleme , organizatorice , firme de casa ale primariei care lucreaza cu viteza melcului turbat , conducerea OTL care pleaca capul la ce zice politicul etc. Mi se pare incredibil sa fie tinuta inchisa o linie de tramvai deja de aproape 1 an jumate pentru a se sapa o groapa care nici nu influenteaza tramvaiul. Singura lucrare care ar fi afectat circulatia tramvaielor ar fi fost devierea retelelor de utilitati , lucrare ce a presupus scoaterea a 2 metri de linie si care putea sa fie finalizata in cateva zile. Desi se preconizeaza reluarea circulatiei tramvaielor in martie 2023 pe relatia Cantemir -Centru-Biserica Emanuel , eu nu prea imi fac sperante deoarece mai trebuie sapat un pasaj care va trece pe sub linia de tramvai si avand in vedere ca pentru pasajul anterior a durat 1 an jumate , pentru acesta sunt sigur ca va dura minim un an , timp in care "minunatele" ULF vor rugini in depou.
_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Tram-fan



Data înscrierii: 19/Sep/2009
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 176
Locație: Oradea

MesajTrimis: Vin 14 Oct 2022 12:29:40    Titlul subiectului: 214440

Nu se putea face întoarcerea în deltă pentru că imediat după macaze spre pod se forează și nu este destul loc pentru ca un tramvai să înainteze sau să meargă cu spatele dincolo de ele.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mar 06 Dec 2022 22:22:38    Titlul subiectului: 215139

Asa cum am scris ieri in topicul "Traseele de transport din Oradea", incepand din aceasta dimineata s-a suspendat temporar circulatia tramvaielor spre Nufarul , acestea intorcand in delta din Cantemir. Calatorii care asteapta in Nufarul sunt nervosi ca nu vine tramvaiul si ca nu scrie nimic pe panourile din statii , cei care vin cu tramvaiul dorind sa ajunga in Nufarul sunt confuzi ca vireaza stanga in loc sa vireze dreapta si ca sunt dati jos , apoi sunt nervosi ca stau cate 15 minute dupa autobuz si ca in cele din urma vine un autobuz deja plin , iar trecatorii sunt surprinsi vazand tramvaiele mergand spre Cantemir stiind ca linia este inchisa si si mai surprinsi cand acestea incep sa manevreze cu spatele. Pe scurt azi a fost haos , injuraturi si sfinti alineati la poarta OTL-ului. Very Happy De asemena , autobuzele metropolitane au circulat doar dimineata si putin la amiaz pana in Cantemir , in rest tot in Autogara Nufarul intorceau , probabil s-a renuntat la idee din cauza intarzaierilor acumulate.
1. Excavatorul bimodal de care vorbeam in topicul mentionat mai sus.
2-5. In jurul orei 8 se lucra deja la destrangerea suruburilor din statia de imbarcare , se sapa unde cred ca va fi macazul de iesire.
6-9. In jurul orei 11 linia din statia de imbarcare era deja scoasa si sosise un trailer cu macazuri si incrucisari.



Excavator unimog.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.58 MB
 Vizualizat:  de 4760 ori

Excavator unimog.jpg



IMG_20221206_084439.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.53 MB
 Vizualizat:  de 4760 ori

IMG_20221206_084439.jpg



IMG_20221206_084606.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.55 MB
 Vizualizat:  de 4760 ori

IMG_20221206_084606.jpg



IMG_20221206_084644.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.29 MB
 Vizualizat:  de 4760 ori

IMG_20221206_084644.jpg



IMG_20221206_085200.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.32 MB
 Vizualizat:  de 4760 ori

IMG_20221206_085200.jpg



IMG_20221206_110514.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.17 MB
 Vizualizat:  de 4760 ori

IMG_20221206_110514.jpg



IMG_20221206_110519.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.36 MB
 Vizualizat:  de 4760 ori

IMG_20221206_110519.jpg



IMG_20221206_110544.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  966.86 kb
 Vizualizat:  de 4760 ori

IMG_20221206_110544.jpg



Excavator & trailer.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  950.64 kb
 Vizualizat:  de 4760 ori

Excavator & trailer.jpg



_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mar 06 Dec 2022 22:37:13    Titlul subiectului: 215140

Continuare.
1. Isuzu-ul 85 pe traseul prelungit al liniei 512 (poza miscata).
2. "Noul" 57 pe linia 511 in forma originala in Autogara Nufarul alaturi de trailerul cu macazuri.
3. KT4Dm-ul 213 virand spre Cantemir pentru a debarca calatorii. Ma mir ca afisajele au fost setate atat de rapid sa afiseze Dimitrie Cantemir in loc de Nufarul , sau a ramas memorat acest traseu de datile trecute.
4. Imperio 313 in apropiera statiei finale , Dimitrie Cantemir.
5. 313 incepand manevra cu spatele.
6. Nu stiu daca este intentionat sau nu , dar toate tramvaiele opresc inainte de teava aceea rosie sau ce o fi.
7-10. Seara , 213 s-a stricat undeva intre macaz si statia Dimitrie Cantemir. A fost legat la 218 care l-a manevrat si la bagat in depou (ultimele doua poze sunt capturi din filmare).
Un clip cu manevrele lui 213 si 313: https://www.youtube.com/watch?v=J0CPjDpaEGk .
Si un clip cu manevrarea lui 213 si 218. La un moment dat 218 se opreste cu pantograful extrem de aproape de separatorul de retea dintre Nufarul/Cantemir: https://youtu.be/h_BFdeBPdJc .



OTL 85.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  625.06 kb
 Vizualizat:  de 4757 ori

OTL 85.jpg



OTL 57.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.29 MB
 Vizualizat:  de 4757 ori

OTL 57.jpg



OTL 213.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.02 MB
 Vizualizat:  de 4757 ori

OTL 213.jpg



OTL 313.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.27 MB
 Vizualizat:  de 4757 ori

OTL 313.jpg



IMG_20221206_091113.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.17 MB
 Vizualizat:  de 4757 ori

IMG_20221206_091113.jpg



OTL 213&218,1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.4 MB
 Vizualizat:  de 4757 ori

OTL 213&218,1.jpg



OTL 213&218,2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.21 MB
 Vizualizat:  de 4757 ori

OTL 213&218,2.jpg



IMG_20221206_185358.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.64 MB
 Vizualizat:  de 4757 ori

IMG_20221206_185358.jpg



IMG_20221206_185414.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.71 MB
 Vizualizat:  de 4757 ori

IMG_20221206_185414.jpg



_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
alex_trs



Data înscrierii: 23/Apr/2012
Ultima vizita: 29/Mar/2024
Mesaje: 31
Locație: Oradea

MesajTrimis: Sâm 10 Dec 2022 20:37:28    Titlul subiectului: 215163

Cateva poze de azi din bucla de la Nufarul. Pozitionarea noilor macaze indica o a treia ramificatie ce pare a fi pregatirea pentru o viitoare prelungire spre Santandrei/Baile Felix. Varianta aceasta suna mai probabil decat a avea 3 linii in bucla.


318868435_1247465556111616_5759069833205178369_n.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  416.65 kb
 Vizualizat:  de 4642 ori

318868435_1247465556111616_5759069833205178369_n.jpg



318934091_1464175920777776_3695396845722418281_n.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  375.96 kb
 Vizualizat:  de 4642 ori

318934091_1464175920777776_3695396845722418281_n.jpg



318769686_553374076634618_5453636616492496889_n.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  388 kb
 Vizualizat:  de 4642 ori

318769686_553374076634618_5453636616492496889_n.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Vin 16 Dec 2022 11:34:59    Titlul subiectului: 215202

Se vorbeste despre dublarea (nu triplarea buclei) inca de anul trecut. Si o data cu dublarea ar fi trebuit facute si legaturile pentru viitorul tram-train spre Felix. Nu stiu cand se va incepe constructia acestuia , dar avand in vedere cat de incet s-au miscat cu construirea liniei noi intre Calea Aradului si depou nu m-as mira daca dupa alegerea constructorului lucrarile ar dura minim 5 ani pentru construirea tram-trainului , cam 7 de la momentul actual incluzand si lansarea licitatiei , semnarea contractului si alte proceduri birocratice , deci nu vad rostul montarii macazurilor acum , pentru ca pana va fi finalizata investitia vor trebui schimbate din nou.
Dupa ce au fost montate noile console , am dezbatut cu mai multi pasionati si toti am ajuns la concluzia ca linia va fi facuta dupa poza 1 (cu negru linia actuala , cu rosu dublarea liniei , cu galben macazurile pentru tram-train). Dar ne-am gandit ca bucla interioara ar avea raza prea mica , deoarece si in cea actuala raza curbei este cam la limita.
Altcineva venise cu ideea construirii buclei noi pe exteriorul celei actuale (poza 2 legenda culorilor este aceeasi) si cu macazurile aferente pentru tram-train , dar asa ar fi trebuit mutati stalpii plantati recent.
Acum dupa ce s-au demarat lucrarile am ajuns la concluzia ca legatura pentru tram-train ar putea fi facuta dupa poza 3 , mai ales ca au fost aduse doar 3 macazuri.
Dar defapt pare ca va fi facuta dupa poza 4. Poza reprezinta stadiul actual al lucrarilor , cu verde inchis portiunea de linie inierbata , cu verde deschis portiunea aproximativa unde a fost pus gazon , cu gri bordurile. Adica tram-trainul va fi nevoit sa intoarca in bucla , sa opreasca in statia de imbarcare , vatmanul sa schimbe postul si sa plece cu spatele. Daca vor fi tramvaie bidirectionale dar cu usi pe o singura parte se va pierde mult timp cu aceasta manevra , calatorii vor fi derutati de directia in care va merge tramvaiul , iar tramvaiele care circula spre oras vor trebui sa astepte pana pleaca tram-trainul. Daca s-ar fi ales una dintre propunerile 1-3 tram-trainul ar fi putut merge linistit cu fata fara a incurca restul tramvaielor si calatorii , dar vehiculele ar fi trebuit sa fie bidirectionale cu usi pe ambele parti , presupunand ca nu se va face bucla de intoarcere in Baile Felix. Nu stiu daca linia va mai fi dublata acum , deoarece au fost puse borduri pe unde ar trebui sa treaca linia , a fost plantat gazon in jumatate din bulca si intre linii , mi s-ar parea stupid ca dupa cateva zile bordurile sa fie sparte si gazonul scos pentru a face linia , desi macazurile au fost prinse si sudate in pozitie.



1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  500.47 kb
 Vizualizat:  de 4469 ori

1.jpg



2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  501.09 kb
 Vizualizat:  de 4470 ori

2.jpg



3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  501.52 kb
 Vizualizat:  de 4466 ori

3.jpg



4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  491.75 kb
 Vizualizat:  de 4466 ori

4.jpg



_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Vin 16 Dec 2022 12:06:25    Titlul subiectului: 215203

Acum cateva poze facute saptamana aceasta.
1-2. Luni dimineata cele doua macazuri spre Felix si incrucisarile fusesera mutate.
3. Linia si interiorul buclei erau inierbate.
4. Portinea de bucla neinierbata.
5. Muncitorii pareau ca incercau sa mute curba de la intrarea in bucla pentru a se lega de partea stanga a macazului , nu de partea dreapta.
6-8. In seara aceleiasi zile curba de la intrarea in bucla fusese scoasa.



IMG_20221212_100806.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.3 MB
 Vizualizat:  de 4465 ori

IMG_20221212_100806.jpg



IMG_20221212_100809.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.92 MB
 Vizualizat:  de 4465 ori

IMG_20221212_100809.jpg



IMG_20221212_100850.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.59 MB
 Vizualizat:  de 4464 ori

IMG_20221212_100850.jpg



IMG_20221212_100857.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.74 MB
 Vizualizat:  de 4468 ori

IMG_20221212_100857.jpg



IMG_20221212_100941.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.65 MB
 Vizualizat:  de 4465 ori

IMG_20221212_100941.jpg



IMG_20221212_171729.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.6 MB
 Vizualizat:  de 4464 ori

IMG_20221212_171729.jpg



IMG_20221212_171805.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.21 MB
 Vizualizat:  de 4464 ori

IMG_20221212_171805.jpg



IMG_20221212_171817.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.51 MB
 Vizualizat:  de 4466 ori

IMG_20221212_171817.jpg



_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Vin 16 Dec 2022 12:23:25    Titlul subiectului: 215204

Continuare.
1. Lucrare de calitate , dupa cateva zile gazonul dintre linii prezinta deja gropi , care au devenit gropi de gunoi.
2-3. Joi dimineata se sudau cele doua macazuri si incrucisarile din statia de imbarcare , de aici concluzia schitei din poza 4 din postarea anterioara.
4-5. La intrarea in bucla fusesera puse sine noi. Seara erau deja sudate de macazul spre dreapta , iar linia stanga era sudata si de linia dreapta din statia de debarcare ; sina dreapta nu era sudata de linia din statia de debarcare deoarece trebuia taiata o bucata din noua sina , fiind prea lunga (nu am mai facut poza).



IMG_20221215_083716.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.76 MB
 Vizualizat:  de 4464 ori

IMG_20221215_083716.jpg



IMG_20221215_083821.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.28 MB
 Vizualizat:  de 4462 ori

IMG_20221215_083821.jpg



IMG_20221215_083903.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.76 MB
 Vizualizat:  de 4462 ori

IMG_20221215_083903.jpg



IMG_20221215_083624.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.45 MB
 Vizualizat:  de 4463 ori

IMG_20221215_083624.jpg



IMG_20221215_083938.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.38 MB
 Vizualizat:  de 4462 ori

IMG_20221215_083938.jpg



_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Lun 19 Dec 2022 22:31:27    Titlul subiectului: 215214

Cateva poze de azi.
1-2. Zilele trecute a fost turnat betonul pana la nivelul sinei si peste cele doua macazuri din statia de imbarcare.
3-4. Dupa statia de imbarcare spre Cantemir a fost pus materialul de protectie dintre terasament si gazon.
5-7. A fost turnat pamant pentru gazon pe portiunea ramasa din bucla si in statia de imbarcare (si in interiorul parcului din bucla).
8-9. la intrarea/iesirea din curba nu sunt schimbari majore.



IMG_20221219_173442.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.41 MB
 Vizualizat:  de 4254 ori

IMG_20221219_173442.jpg



IMG_20221219_173351.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.28 MB
 Vizualizat:  de 4255 ori

IMG_20221219_173351.jpg



IMG_20221219_173249.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.27 MB
 Vizualizat:  de 4256 ori

IMG_20221219_173249.jpg



IMG_20221219_173320.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.45 MB
 Vizualizat:  de 4255 ori

IMG_20221219_173320.jpg



IMG_20221219_173457.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.93 MB
 Vizualizat:  de 4255 ori

IMG_20221219_173457.jpg



IMG_20221219_173510.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.42 MB
 Vizualizat:  de 4257 ori

IMG_20221219_173510.jpg



IMG_20221219_173537.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.26 MB
 Vizualizat:  de 4256 ori

IMG_20221219_173537.jpg



IMG_20221219_173201.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.57 MB
 Vizualizat:  de 4255 ori

IMG_20221219_173201.jpg



IMG_20221219_173229.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.3 MB
 Vizualizat:  de 4255 ori

IMG_20221219_173229.jpg



_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mie 21 Dec 2022 09:24:53    Titlul subiectului: 215225

Ieri dupa-masa 44 a inceput sa faca probe in Nufarul. Dupa ce a fost rezolvata una din incrucisari , unde tot avea tendinta sa deraieze , a fost urmat de KT-ul 213 , si de Astrele 320 si 309. Apoi dupa ora 22 toate tramvaiele au inceput sa circule din nou spre Nufarul.
1. 44 facand probe ieri.
2. 314 in bucla Nufarul azi.
3. 301 intrand in statia de debarcare.
4. 226 in bucla.
5. Incrucisarea care a avut nevoie de corectari.



received_867570751037874.jpeg
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.8 kb
 Vizualizat:  de 4178 ori

received_867570751037874.jpeg



received_665938991673052.jpeg
 Descriere:
 Mărime fișier:  186.49 kb
 Vizualizat:  de 4181 ori

received_665938991673052.jpeg



received_3591172974444380.jpeg
 Descriere:
 Mărime fișier:  229.48 kb
 Vizualizat:  de 4179 ori

received_3591172974444380.jpeg



received_682058286989936.jpeg
 Descriere:
 Mărime fișier:  191.74 kb
 Vizualizat:  de 4179 ori

received_682058286989936.jpeg



received_849781279622751.jpeg
 Descriere:
 Mărime fișier:  202.67 kb
 Vizualizat:  de 4179 ori

received_849781279622751.jpeg



_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Dum 25 Dec 2022 11:16:07    Titlul subiectului: 215256

Dupa ce a fost polizata , incrucisarea care cauza probleme a fost umpluta cu sudura. Laughing Laughing Laughing


IMG_20221223_122430.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.57 MB
 Vizualizat:  de 3971 ori

IMG_20221223_122430.jpg



IMG_20221223_122449.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.69 MB
 Vizualizat:  de 3971 ori

IMG_20221223_122449.jpg



_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Dum 08 Ian 2023 02:19:45    Titlul subiectului: 215331

La pasajul de la Piata Cetatii se lucreaza in ritmul melcului turbat. Inceput din august 2021 si presupus a fi finalizat pana la sfarsitul anului 2022, inca nu s-a sapat rampa spre Centrul Civic... Muncitorii mai mult sunt in sedinta/pauza de masa , asta daca sunt. Trecatorii care au treaba prin zona se umplu de nori pana in gat si sunt nevoiti sa mearga printre utilaje , delimitarile pentru zonele accesibile pietonilor lipsind in mare parte. Nu stiu cat de utilizabile vor mai fi sinele de tramvai dupa ce au fost batute de utilaje , materiale de constructii si taiate dupa cum a incurcat pe fiecare. Din ce se discuta s-ar dori deschidera pasajului si reluarea circulatiei tramvaielor in aceasta primavara , dar mi se pare imposibil de realizat cu ritmul actual de munca. Poze din perioada noiembrie-decembrie 2022.


IMG_20221130_105020.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.46 MB
 Vizualizat:  de 3805 ori

IMG_20221130_105020.jpg



IMG_20221130_105022.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.31 MB
 Vizualizat:  de 3805 ori

IMG_20221130_105022.jpg



IMG_20221130_105129.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.46 MB
 Vizualizat:  de 3805 ori

IMG_20221130_105129.jpg



IMG_20221130_105223.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.55 MB
 Vizualizat:  de 3805 ori

IMG_20221130_105223.jpg



IMG_20221207_103053.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.49 MB
 Vizualizat:  de 3805 ori

IMG_20221207_103053.jpg



IMG_20221207_103238.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.9 MB
 Vizualizat:  de 3805 ori

IMG_20221207_103238.jpg



IMG_20221207_103349.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.41 MB
 Vizualizat:  de 3805 ori

IMG_20221207_103349.jpg



IMG_20221219_094120.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.19 MB
 Vizualizat:  de 3805 ori

IMG_20221219_094120.jpg



IMG_20221219_094220.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.87 MB
 Vizualizat:  de 3805 ori

IMG_20221219_094220.jpg



_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Dum 08 Ian 2023 02:41:18    Titlul subiectului: 215332

La pasajul din fosta turbogiratie si in zona Catedralei se lucreaza mai alert decat la pasajul de la Piata Cetatii. De la o zi la alta se vedeau progrese considerabile , "transee" noi , forezele sapand in alte locuri etc. Zonele pietonale sunt mai bine delimitate , si mai putin noroioase desi si aici sunt asepcte care nu-mi convin , precum cablurile de telefonie sau ce or fi care atarna periculos de jos , stalpii pe langa care s-a sapat si care au inceput sa se incline periculos, arborii care nu au fost toti relocati asa cum se promisese. De cate ori am trecut pe acolo erau 2-3 foreze din 4 la munca. Pe una nu am vazut-o forand niciodata cred ca era defecta. Chiar daca proiectul pasajelor cuprinse intre Parcul 1 Decembrie si Piata Gojud este mai mare , cred ca va fi terminat mult mai repede decat a fost(va fi)pasajul de la Piata Cetatii. Poze din perioada noiembrie-decembrie.


IMG_20221207_100336.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.09 MB
 Vizualizat:  de 3804 ori

IMG_20221207_100336.jpg



IMG_20221207_100402.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.12 MB
 Vizualizat:  de 3804 ori

IMG_20221207_100402.jpg



IMG_20221207_101201.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.53 MB
 Vizualizat:  de 3804 ori

IMG_20221207_101201.jpg



IMG_20221207_101606.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.82 MB
 Vizualizat:  de 3804 ori

IMG_20221207_101606.jpg



IMG_20221207_101833.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.15 MB
 Vizualizat:  de 3804 ori

IMG_20221207_101833.jpg



IMG_20221207_102229.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.55 MB
 Vizualizat:  de 3804 ori

IMG_20221207_102229.jpg



IMG_20221212_141923.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.03 MB
 Vizualizat:  de 3804 ori

IMG_20221212_141923.jpg



IMG_20221212_154536.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  930 kb
 Vizualizat:  de 3804 ori

IMG_20221212_154536.jpg



IMG_20221219_090732.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  983.28 kb
 Vizualizat:  de 3804 ori

IMG_20221219_090732.jpg



IMG_20221221_095739.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.38 MB
 Vizualizat:  de 3804 ori

IMG_20221221_095739.jpg



_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Dum 08 Ian 2023 02:58:56    Titlul subiectului: 215333

1. Pentru a facilita virajul celor care vin dinspre strazile Iuliu Maniu/Mihai Viteazul spre Centrul Civic , o portiune din linie a fost acoperita cu beton si a fost vopsit un sens giratoriu.
2. In unele zone linia prezinta rupturi , poza din zona statiei Emanuil Gojdu.
3-7. In zona Pietei Ghioceilor pe sensul spre Iosia sina din dreapta sprezinta uzura extrem de ciudata si rupturi , in mijloc este ruginita , iar pe ambele margini este lucioasa. Am vazut echipa OTL lucrand mai multe zile la rand acolo , nu stiu daca urmareau sa rezolve uzura ciudata , rupturile sau altceva.
8. Sinele schimbate din bucla de la Podul CFR au fost lasate in interiorul buclei.



IMG_20221130_133830.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.22 MB
 Vizualizat:  de 3801 ori

IMG_20221130_133830.jpg



IMG_20221207_100932.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.44 MB
 Vizualizat:  de 3801 ori

IMG_20221207_100932.jpg



IMG_20221207_125226.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.39 MB
 Vizualizat:  de 3801 ori

IMG_20221207_125226.jpg



IMG_20221207_125238.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.47 MB
 Vizualizat:  de 3801 ori

IMG_20221207_125238.jpg



IMG_20221207_125252.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.23 MB
 Vizualizat:  de 3801 ori

IMG_20221207_125252.jpg



IMG_20221207_125317.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.99 MB
 Vizualizat:  de 3801 ori

IMG_20221207_125317.jpg



IMG_20221207_125327.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.46 MB
 Vizualizat:  de 3801 ori

IMG_20221207_125327.jpg



IMG_20221129_154803.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.79 MB
 Vizualizat:  de 3801 ori

IMG_20221129_154803.jpg



_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Joi 23 Feb 2023 01:47:28    Titlul subiectului: 215730

1-4. Lucrarile de la pasajul de la Piata Cetatii a̶v̶a̶n̶s̶e̶a̶z̶a̶ ̶i̶n̶ ̶r̶i̶t̶m̶ ̶a̶l̶e̶r̶t̶ stagneaza. Nu sunt vizibile modificari importante de la vizita mea din decembrie. Inca nu s-a sapat rampa spre Centru Civic. Shocked Lucreaza o mana de muncitori plictisiti...
5-9. Lucrarile la pasajele de la Parcul 1 Decembrie si din fosta Turbogiratie avanseaza mult mai bine. S-a terminat forarea pilotilor in turbogiratie , acum se lucreaza la forarea pilotilor langa blocul de la Parcul 1 Decembrie pentru construirea pasajului care va subtraversa linia de tramvai. De asemenea , se spargea asfaltul dintre sine , probabil pentru a se scoate temporar liniile.



IMG_20230215_162516.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.38 MB
 Vizualizat:  de 3434 ori

IMG_20230215_162516.jpg



IMG_20230215_162633.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.17 MB
 Vizualizat:  de 3434 ori

IMG_20230215_162633.jpg



IMG_20230220_140717.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  998.83 kb
 Vizualizat:  de 3434 ori

IMG_20230220_140717.jpg



IMG_20230220_140847.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.25 MB
 Vizualizat:  de 3434 ori

IMG_20230220_140847.jpg



IMG_20230215_162922.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.25 MB
 Vizualizat:  de 3434 ori

IMG_20230215_162922.jpg



IMG_20230220_141022.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.5 MB
 Vizualizat:  de 3434 ori

IMG_20230220_141022.jpg



IMG_20230220_141030.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.84 MB
 Vizualizat:  de 3434 ori

IMG_20230220_141030.jpg



IMG_20230220_141129.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.3 MB
 Vizualizat:  de 3434 ori

IMG_20230220_141129.jpg



IMG_20230220_141519.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.39 MB
 Vizualizat:  de 3434 ori

IMG_20230220_141519.jpg



_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mar 23 Mai 2023 20:09:29    Titlul subiectului: 216319

Se doreste umplerea pe toata reteaua a spatiului dintre linie si asfalt cu mastic , evident pe portiunile unde linia este comuna cu drumul. De asemena , trecerile de pietoni ar urma sa fie de tip Strail. Ideea este buna , dar pretul mi se pare cam piperat.
Bihon: Gata cu gropile din asfalt, de lângă șinele de tramvai. „Frezăm tot și punem mastic lângă linie!”
La peste 11 milioane lei e estimat costul lucrării. Se va turna mastic elastic autonivelant lângă șină, în zona de tampon cu restul carosabilului.

OTL SA va porni o campanie de reamenajare a carosabilului în imediata vecinătate a liniei de tramvai, acolo unde apar gropi în asfalt, din cauza vibrațiilor liniei de cale ferată. La doi ani respectiv peste 11 milioane lei e estimată durata lucrărilor care ar urma să acopere tot traseul urban al liniei de tramvai, acolo unde aceasta este comună cu șoseaua. La nivelul orașului, de altfel, o mare parte din circulația tramvaielor se face pe același traseu cu circulația auto, cele două categorii de vehicule împărțind aceeași platformă. În Oradea, linia de tramvai este dublă, cu ecartament normal de 1435 mm iar zona unde linia e pe șosea e undeva la 6,3 km. Un proiect de hotărâre cu această temă se va afla, la finalul acestei luni, în dezbaterea Consiliului Local Oradea. „Pe zonele pe care circulația tramvaiului este separată de circulația mașinilor sunt studiate trecerile la nivel carosabil precum și cele pentru pietoni. Acestea se află, în general, în intersecții”, se arată în studiul anexat hotărârii. Argumentele OTL pentru această lucrare: nevoia de îmbunătățire a carosabilului și nevoia de ameliorare a calității mediului înconjurător. „Prin acest studiu se propune refacerea suprafeței carosabile din proximitatea șinei de tramvai fără a interveni asupra profilului și elementelor șinei sau asupra traseului liniei existente”, mai zice proiectul OTL SA. Obiectivele asumate sunt fluidizarea traficului și diminuarea riscului de accidente rutiere dar și reducerea situațiilor în care mașinile se deteriorează din cauza drumurilor. Sunt de notorietate gropile și denivelările de pe Decebal sau Primăriei, acolo unde șoferii sunt nevoiți să strângă din dinți și să înainteze cu hurducături și zdruncinături care pun la grea încercare sistemele de suspensie. În general, asfaltul de lângă linii e denivelat din cauza vibrațiilor, iar la trecerile de pietoni s-au constatat, de asemenea, denivelări ale straturilor de uzură, cu 3-5 cm adâncime față de carosabil. În condițiile date, nu e nici comod și nici neapărat sigur. Soluția propusă: refacerea stratului de uzură cu mastic autonivelant în strat gros și realizarea unui rost din mastic bitinuminos la contactul dintre șină și suprafața asfaltată. Astfel, prima etapă ar însemna frezarea asfaltului deteriorat pe o adâncime de 4 cm și o lățime de 20 cm în zonele unde asfaltul prezintă degradări, curățarea și amorsarea suprafeței frezate și turnarea masticului autonivelant în strat gros. Acest material nu necesită compactare. Etapele următoare sunt tăierea cu mașina cu disc diamant în vederea realizării rostului dintre șină și masticul turnat, la o distanță de 2 până la 4 cm de șină, frezarea masticului, curățarea cu perie și amorsarea zonei.

„Frezăm tot și punem mastic. Astfel, se elimină gropile din asfalt, care apar mereu lângă linie, din cauza vibrațiilor la trecerea tramvaielor”, consideră Adrian Revnic, directorul OTL SA.

La trecerile de pietoni, se vor monta plăci interioare și exterioare de tip STRAIL late de 1,20 m, lățimea finală urmând să fie de 2,4 m. OTL estimează că va fi nevoie de rost nou lângă linie pe o lungime de maxim 54 km.

_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Vin 08 Sep 2023 22:28:24    Titlul subiectului: 216839

In ultmele doua saptamani primarul orasului si-a dat seama intr-un final ca santierele orasului sunt cam pustii. Astfel multe proiecte aflate in derulare si la care se stagna sau se lucra foarte incet de luni sau chiar ani de zile au primit ultimatum de finalizare prima zi a noului an scolar , adica luni 11 septembrie , pentru o circulatie cat mai "normala si fara ambuteiaje" in prima zi de scoala. Astfel in ultimele zile s-a intrat in forta pe santiere. Au fost asfaltate in timp record strazi sparte de mult timp pentru lucrarile la canalizari si se doreste reluarea completa a circulatiei tramvaielor incepand de luni 11.09. S-a turnat placa de beton la pasajul de la Parcul 1 Decembrie , au fost montati stalpii care vor sustine catenara , au fost refacute liniile scoase in urma sapaturilor , se instaleaza catenara. Apreciez ca s-au luat masuri insfarsit , dar termenul acesta este mult prea strans , adica nu se usuca betonul in doua zile sau nu vor fi lucrari care sa dureze prea mult timp. Inca nu este cert ce trasee de tramvai vor fi atunci cand se va relua complet circulatia , nu a fost dat niciun anunt oficial. Poze primite de la Zsizsi.
Joi , 07.09.
1-2. Turbogiratia.
3-5. Pasajul de la intersectia cu Parcul 1 Decembrie.
6-7. Zona Pietei Mari(Cetatii).
8-9. Linia in dreptul strazii Gheorghe Costaforu a fost deviata putin , formandu-se un S pentru a face loc pasajului si unei benzi de circulatie.



1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  331.41 kb
 Vizualizat:  de 1941 ori

1.jpg



2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  529.7 kb
 Vizualizat:  de 1941 ori

2.jpg



3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  431.27 kb
 Vizualizat:  de 1941 ori

3.jpg



4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  482.49 kb
 Vizualizat:  de 1941 ori

4.jpg



5.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  395.27 kb
 Vizualizat:  de 1941 ori

5.jpg



6.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  343.46 kb
 Vizualizat:  de 1941 ori

6.jpg



7.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  298.68 kb
 Vizualizat:  de 1941 ori

7.jpg



8.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  432.17 kb
 Vizualizat:  de 1941 ori

8.jpg



9.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  521 kb
 Vizualizat:  de 1941 ori

9.jpg



_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos


Ultima modificare efectuată de către tcm la Vin 08 Sep 2023 22:53:21, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Vin 08 Sep 2023 22:47:58    Titlul subiectului: 216840

Continuare. Poze comparative de azi , vineri 08.09. Si aceste poze sunt primite de la Zsizsi.
1-3. Turbogiratia.
4-6 Pasajul de la Parcul 1 Decembrie.
7-9. Zona Pietei Mari (Cetatii).



1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  242.81 kb
 Vizualizat:  de 1934 ori

1.jpg



2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  227.37 kb
 Vizualizat:  de 1934 ori

2.jpg



3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  352.68 kb
 Vizualizat:  de 1934 ori

3.jpg



4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  362.45 kb
 Vizualizat:  de 1934 ori

4.jpg



5.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  444.39 kb
 Vizualizat:  de 1934 ori

5.jpg



6.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  521.38 kb
 Vizualizat:  de 1934 ori

6.jpg



7.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  318.94 kb
 Vizualizat:  de 1934 ori

7.jpg



8.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  334.73 kb
 Vizualizat:  de 1934 ori

8.jpg



9.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  442.43 kb
 Vizualizat:  de 1934 ori

9.jpg



_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Dum 10 Sep 2023 10:49:25    Titlul subiectului: 216849

Aseara s-a facut o proba cu vagonul bidirectional Tatra T4D pe relatia Biserica Emanuel-Piata Unirii-Gara-Olosig.
Azi a fost dat anuntul oficial cu traseele de tramvai.
OTL: Înapoi la tramvaie 🚊
🚋 Începând de luni, 11 septembrie 2023, aducem vești excelente pentru toți orădenii! Compania de transport local OTL revine în mod normal la traseele obișnuite cu tramvaiele, chiar dacă lucrările de reabilitare nu sunt finalizate în totalitate. OTL s-a străduit să ducă la bun sfârșit acele lucrări care depindeau de ea și care trebuiau finalizate pentru a se putea circula normal încă din prima zi de școală. Astfel, accesul elevilor la școli va fi ușurat și mai eficient. 🎒
Iată traseele liniilor de tramvai care vor circula în Oradea de luni, 11 septembrie:
📍 De la Podul CFR:
🚉 Linia 1N (Negru): Pod CFR - Olosig - Gara Centrală - Gojdu - Piața Unirii - Decebal - Pod CFR
🚉 Linia 1R (Roșu): Pod CFR - Olosig - Piața Decebal - Piața Unirii - Gojdu - Gara Centrală - Pod CFR
🚉 Linia 4N (Negru): Pod CFR - Olosig - Gara Centrală - Casa de Cultură - Nufărul
🚉 Linia 4R (Roșu): Pod CFR - Olosig - Piața Decebal - Poliția Municipiului Oradea - Universitate - Nufărul
🚉 Linia 8: Pod CFR - Piața Decebal - Poliția Municipiului Oradea - Ioșia - retur pe același traseu
📍 Din cartierul Nufărul:
🚉 Linia 3N (Negru): Nufărul - Casa de Cultură - Piața Unirii - Piața Decebal - Olosig - Gara Centrală - Casa de Cultură - Nufărul
🚉 Linia 3R (Roșu): Nufărul - Casa de Cultură - Gara Centrală - Olosig - Piața Decebal - Piața Unirii - Casa de Cultură - Nufărul
🚉 Linia 4N (Negru): Nufărul - Universitate - Poliția Municipiului Oradea - Piața Decebal - Pod CFR
🚉 Linia 4R (Roșu): Nufărul - Casa de Cultură - Gara Centrală - Pod CFR
Linia 2: Nufărul - Universitate - Ioșia - și retur pe același traseu
🕒 Atenție: Linia 2 va circula doar în orele de vârf, așa că planificați-vă călătoria în consecință! 🕒
Haideți să luăm tramvaiul și să contribuim la un oraș mai curat și mai ecologic!

_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
rizs



Data înscrierii: 27/Apr/2020
Ultima vizita: 12/Mar/2024
Mesaje: 37
Locație: Oradea

MesajTrimis: Lun 11 Sep 2023 10:59:33    Titlul subiectului: 216854

Chiar e exemplara cum au lucrat in ultimele 2 saptamani ca sa termine lucrarea. Dar tot mie doare inima, ca timp de 1 ani au lasat acolo lucrarea si totul au facut in graba in "ultima 100 de metrii". Asa n-au schimbat linia in fosta "turbo giratia", numai peste pasajele facute si nici partea aceea circa 100m ce au betonat la bun inceput langa Oradea Plaza si sambata dimineata cu picamer au scos betonul turnat peste linie. Rolling Eyes
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mar 12 Sep 2023 19:33:44    Titlul subiectului: 216867

Linia din turbogiratie este destul de noua si inainte de inceperea lucrarilor era in stare foarte buna , fiind construita cand a fost construita turbogiratia , deci nu prea avea rost schimbarea ei. Apreciez efortul , chiar nu as fi crezut ca se va deschide compet circulatia din 11 septembrie, Sper sa se lucreze asa tot timpul , nu doar cu cateva zile inainte de termen si dupa ce intra primaria cu "buldozerul" in muncitori.
Duminica noaptea pana luni dimineta in jurul orei 4 s-au facut probe pe relatia Cantemir-Centrul Civic. Au fost scoase cate doua KT-uri (203 si 220), doua Astre (309 si 316) si un ULF (53). 44 nu a iesit in proba. 203 s-a ales cu pantograful avariat dupa ce s-a agatat intr-o ancora. A putut fi manevrat sa nu incurce traficul , dar a fost tractat la depou de 206 , pentru a nu provoca alte avarii.
Luni tramvaiele au inceput sa circule pe toate traseele dupa cum a fost anuntat initial. Dimineata au circulat in paralel si liniile de autobuz T3 si T7. Aveti poze si filmari din timpul probelor de sambata-duminica si de duminica-luni in urmatoarele linkuri.
https://www.bihon.ro/stirile-judetului-bihor/linia-de-tramvai-din-centrul-civic-testata-sambata-noaptea-se-redeschid-trasele-obisnuite-unele-cu-restrictii-4392847/?fbclid=IwAR3-2fmeRULhgmZexxwT7dAZTTe8D4X3dutuKhIk33DMv57XD-vbOYv-7Xk
https://www.ebihoreanul.ro/stiri/pariu-castigat-fara-blocaje-mari-in-centrul-oradiei-in-prima-zi-de-scoala-181218.html?fbclid=IwAR0K7W42BnFldZyShfKvlMPJg0VHs3c2EES-WU39AYdO2OuLj5dow7xaLds
In urma sugestiilor din primele doua zile , incepand de miercuri liniile de tramvai 2 si 8 vor fi desfiintate , urmand a fi inlocuite de liniile 2N/2R care vor avea traseul Iosia-Calea Aradului-Centru-Dimitrie Cantemir-Universitate-Iosia si in sens invers.
OTL: Anunț de ultimă oră pentru toți locuitorii din Ioșia și nu numai! 🚋
Începând cu data de 13 septembrie 2023, aducem vești proaspete pentru toată comunitatea: două noi linii de tramvai vor fi înființate pentru a vă oferi o experiență de transport public mai bună și mai eficientă!
Iată detaliile:
🔵 Linia 2N:
Traseu: Ioșia – Aviatorilor – Universitate – Dimitrie Cantemir – Casa de Cultură – Piața Unirii – Biserica Emanuel – Aviatorilor – Ioșia.
În zilele lucrătoare, în intervalele orare 6:00 – 8:00 și 13:00 – 17:00, tramvaiele vor circula la intervale de succedare de 20 de minute. În afara acestor ore, intervalul de așteptare va fi de 30 de minute. În zilele nelucrătoare, tramvaiele vor circula la intervale de succedare de 30 de minute.
🔴 Linia 2R:
Traseu: Ioșia – Aviatorilor – Biserica Emanuel – Piața Unirii – Casa de Cultură – Cantemir - Universitate – Aviatorilor – Ioșia.
Asemănător, în zilele lucrătoare, în intervalele orare 6:00 – 8:00 și 13:00 – 17:00, tramvaiele vor circula la intervale de succedare de 20 de minute. În afara acestor ore, intervalul de așteptare va fi de 30 de minute. În zilele nelucrătoare, tramvaiele vor circula la intervale de succedare de 30 de minute.
Cu această schimbare, vechile linii de tramvai 2 și 8 se vor desființa de la aceeași dată.
Așadar, pregătiți-vă abonamentele și fiți gata să experimentați un nou mod de a călători în oraș cu tramvaiul!

_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Lun 01 Ian 2024 16:10:14    Titlul subiectului: 217735

O data cu sfarsitul anului , au fost "terminate" proiectele din centrul orasului. In data de 30.12 a fost deschisa parcarea "Park & Ride" din jurul catedralei , iar in data de 31.12 au fost deschise pasajele dintre fosta turbogiratie si Piata Mare. Liniile de autobuz din zona circula inca pe traseele deviate.
Articol despre Park & Ride.
Articol si filmare cu pasajele.

_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BIHOR Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
Pagina 7 din 8

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community