Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 28/Mar/2024 Mesaje: 1004 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 01 Noi 2022 17:45:09 Titlul subiectului: |
214546 |
|
Licitația a intrat în Evaluare financiară.
|
|
Sus |
|
|
yeeeeman
Data înscrierii: 05/Oct/2012 Ultima vizita: 08/Mar/2024 Mesaje: 391 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 02 Noi 2022 09:12:18 Titlul subiectului: |
214550 |
|
In licitatie se cere autobuz cu 3 usi, deci nu o sa fie astea.
_________________ UCENIC IN ALE TRAMVAIELOR |
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 28/Mar/2024 Mesaje: 1004 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 02 Noi 2022 09:39:04 Titlul subiectului: |
214551 |
|
yeeeeman a scris: | In licitatie se cere autobuz cu 3 usi, deci nu o sa fie astea. |
Se solicită minim 2 uși.
|
|
Sus |
|
|
Spike
Data înscrierii: 02/Apr/2021 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 59 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 04 Dec 2022 18:34:40 Titlul subiectului: |
215124 |
|
Ce se mai știe de licitația asta? Că văd că e licitația moartă.
|
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 28/Mar/2024 Mesaje: 1004 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 13 Dec 2022 19:06:09 Titlul subiectului: |
215188 |
|
Licitația a trecut în faza de Deliberare. Așadar se apropie de finalizare.
|
|
Sus |
|
|
Spike
Data înscrierii: 02/Apr/2021 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 59 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 21 Dec 2022 13:47:59 Titlul subiectului: |
215226 |
|
Pe womy au mai apărut 13 vdl-uri de la u-bus asemănătoare ca cele de la Voluntari.
|
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 28/Mar/2024 Mesaje: 1004 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 29 Dec 2022 13:36:39 Titlul subiectului: |
215284 |
|
Licitația a fost finalizată astăzi.
Câștigătorul va aduce la Iași 16 autobuze Solaris Urbino 12, 12 midibuze Solaris Urbino 10 și 4 microbuze Mercedes Sprinter.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
84.02 kb |
Vizualizat: |
de 3262 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.75 kb |
Vizualizat: |
de 3262 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.79 kb |
Vizualizat: |
de 3262 ori |
|
Ultima modificare efectuată de către Cosmin Sandu la Joi 29 Dec 2022 18:57:47, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
Spike
Data înscrierii: 02/Apr/2021 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 59 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 29 Dec 2022 16:37:24 Titlul subiectului: |
215285 |
|
Legat de autobuzele Solaris - de unde le va lua?
|
|
Sus |
|
|
Andrei Andras
Data înscrierii: 30/Noi/2015 Ultima vizita: 28/Mar/2024 Mesaje: 378
|
Trimis: Dum 01 Ian 2023 00:37:05 Titlul subiectului: |
215295 |
|
Din Europa. Aveți răbdare să ajungă în garaj, de unde atâta grabă?
|
|
Sus |
|
|
Matei Melinte
Data înscrierii: 09/Oct/2015 Ultima vizita: 28/Mar/2024 Mesaje: 185
|
Trimis: Mar 10 Ian 2023 14:16:02 Titlul subiectului: |
215361 |
|
Ma bucur ca ofertantul a venit cu autobuze ce se afla deja in flota CTP(si ma bucur si mai tare ca ne-a ferit Dumnezeu de Mercedes Citaro). M-as fi bucurat sa fi fost MAN-uri, dar nu le poti avea pe toate.
_________________ Traffic Engineering - UT Cluj
Volunteer Paramedic
Tramclub Iasi |
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 28/Mar/2024 Mesaje: 1074 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 10 Ian 2023 17:30:26 Titlul subiectului: |
215363 |
|
Eu m-as fi bucurat sa fie noi, ca la Cluj.
|
|
Sus |
|
|
Matei Melinte
Data înscrierii: 09/Oct/2015 Ultima vizita: 28/Mar/2024 Mesaje: 185
|
Trimis: Joi 12 Ian 2023 18:21:24 Titlul subiectului: |
215376 |
|
Eu mi-aș dori să nu mai puneți toți botul la tot ce se întâmplă la Cluj. CTP Cluj a achizitionat in ultimii 2 ani jumatate 11 autobuze second hand EURO 3(desi in CS s-a cerut euro 4) si 3 autobuze cu podea inaltă, inaccesibile pentru persoane cu handicap. La polul opus Iasiul cumpără autobuze SH euro 4 și 5, cu podea coborâtă și facilități pentru persoane cu mobilitate redusă.
Dacă mai aud pe cineva că laudă Clujul jur că fac Covid instantaneu.
_________________ Traffic Engineering - UT Cluj
Volunteer Paramedic
Tramclub Iasi |
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 28/Mar/2024 Mesaje: 1074 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 12 Ian 2023 19:18:56 Titlul subiectului: |
215377 |
|
Eu mă refeream strict la autobuzele pentru ZM.
|
|
Sus |
|
|
Matei Melinte
Data înscrierii: 09/Oct/2015 Ultima vizita: 28/Mar/2024 Mesaje: 185
|
Trimis: Vin 13 Ian 2023 02:53:16 Titlul subiectului: |
215383 |
|
Pe zona metropolitana circula preponderent autobuze SH. Pe M26 circulă exclusiv SH-uri(Agore de Rouen si de Paris), pe M11/12 circula Agore de Paris scurte si Scania Hess, pe M42 circula MAN NM, pe M-urile de la gara circula Scania Hess si pariziene. CTP pune cu greu autobuze noi pe M-uri, pentru că primăria vrea ca "autobuzele luate din banii clujenilor" sa ramana pe linii urbane. Singurele autobuze luate de CTP din fonduri proprii, Iveco Urbanway, circula pe metropolitane, în multitudinea de second-hand-uri din Cluj. Rareori mai vezi câte o Setră pe M-uri. Setrele sunt luate de Primăria Cluj pentru cursele de elevi, și scapă printre picaturi pe linii urbane gen 9/19/21/30/32/36B/37/38/46, linii pe care se pretează în preponderent articulate, care la orele de vârf sunt ticsite. Mai nou au apărut cele 3 Intouro-uri care din punctul meu de vedere sunt o achiziție neinspirată(ca să nu spun cretină și ilegală): diesel, cu podea înaltă, fără lift/spațiu pentru persoanele cu mobilitate redusă.
Îmi place că ieșenii laudă Clujul, în timp ce în Cluj încă circulă autobuze R312 cu podea înaltă, în timp ce la Iași sunt retrase de ani buni și singurul existent e piesă în muzeu.
_________________ Traffic Engineering - UT Cluj
Volunteer Paramedic
Tramclub Iasi |
|
Sus |
|
|
yeeeeman
Data înscrierii: 05/Oct/2012 Ultima vizita: 08/Mar/2024 Mesaje: 391 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 13 Ian 2023 10:39:32 Titlul subiectului: |
215384 |
|
Am fost vara asta prin Cluj si confirm ca situatia nu e cum e prezentata la TV.
De acord ca exista si plusuri la Cluj fata de ce este la noi, insa nu e ca si cum Clujul face totul perfect. Idealizarea asta este paguboasa.
Cred ca ar trebui sa fim putin mai optimisti si mai multumiti cu ceea ce avem, asta sa fie baza pentru imbuntatirile care mai sunt de facut, insa este clar ca transportul din Iasi merge intr-o directie buna, cu mici erori pe alocuri (de pilda traseul 5 pe traseul 11).
_________________ UCENIC IN ALE TRAMVAIELOR |
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 28/Mar/2024 Mesaje: 1074 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 13 Ian 2023 11:11:29 Titlul subiectului: |
215385 |
|
La noi, R312-urile au fost retrase ca nu mai puteau circula dupa modificare lor pe GPL. Au avut ceva probleme dupa transformare, altfel cred ca nu erau retrase.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 28/Mar/2024 Mesaje: 8706 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 13 Ian 2023 11:57:41 Titlul subiectului: |
215386 |
|
Aveau ele si alte bubute. Clujul s-a axat pe ele in ideea de parc omogen, pe motiv de piese de schimb, avand deja si autobuzele si troleibuzele noi Agora. Au ales, astfel sa continue buna colaborare cu dealerul francez, inceputa pe vremea Saviemurilor (ca si in cazul nostru, de altfel). Noi ne-am desprins de el dupa achizitia R312, intrucat masinile astea nici n-au fost tocmai o incantare dpdv tehnic si estetic, dar si preturile intermediarului erau ridicate (iar ce a cumparat ulterior Clujul de la el a fost tot cu preturi exagerate).
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 28/Mar/2024 Mesaje: 1074 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 13 Ian 2023 12:09:32 Titlul subiectului: |
215387 |
|
Eu îmi aduc aminte cum arăta tapițeria scaunelor de la R312, ponosită rău de tot. Mașinile aduse de UNISTIL SH tot în acea perioadă, arătau mai bine estetic. Nu știu dacă și funcțional, nu pot aprecia.
|
|
Sus |
|
|
Matei Melinte
Data înscrierii: 09/Oct/2015 Ultima vizita: 28/Mar/2024 Mesaje: 185
|
Trimis: Vin 13 Ian 2023 14:52:16 Titlul subiectului: |
215390 |
|
Autobuzele parisiene au avut mereu motoare mai mici dat fiind ca prin Paris dealurile nu-s nici multe si nici inalte, orasul fiind aproape plat, in timp ce in Iasi urici si cobori cam peste tot. Pe lângă acest aspect, conversia pe GPL a fost o idee proasta atât din perspectiva solutiei tehnice alese(am inteles ca s-au facut compromisuri mari in timpul operatiunii de modificare) cat si ideea in sine mi s-a parut cel putin ciudata(motoare deja uzate, supuse unor alte solicitari decat cele pentru care erau concepute). Adevărul este că Iașiul nu a stat niciodată bine la capitolul mentenanță, chiar și azi parte din autobuze arată ca scoase din fund(ma uit la MAN-uri si la Eurobus). Aceleași autobuze R312 ponosite la Iași încă merg bine la Cluj, ele fiind de voie sau de nevoie folosite aproape zilnic, fără prea multe vizite în garaj la reparat. Chiar și cu dealurile ieșene, dacă R312-urile erau întretinute corect și nu se apuca nimeni să le convertească la CNG, cred că puteau să mai meargă o perioadă.
_________________ Traffic Engineering - UT Cluj
Volunteer Paramedic
Tramclub Iasi |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 28/Mar/2024 Mesaje: 8706 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 13 Ian 2023 15:40:56 Titlul subiectului: |
215391 |
|
Conversia era o masura Civitas strans legata de o alta a pachetului propus de Iasi in cadrul proiectului Archimedes - producerea de GPL prin procesarea gunoiului de la groapa din Tomesti, ce urma a fi ecologizata. A cazut, insa, aceasta componenta, iar transformarea s-a facut cum s-a facut.
Masinile astea au fost o pacoste din start: intai nu le-a recunoscut RAR-ul ca fiind echivalente EURO 3 odata cu echiparea post-fabricatie cu filtru de particule, si a iesit scandal mare cu Renault. Apoi, in exploatare, au fost probleme mari in special cu puntea spate (erau foarte pretentioase cu starea drumurilor). De asemenea, stiu ca, pe langa ca erau lenese, motoarele se incingeau tare si inainte de transformare (le-am vazut circuland cu capacul ridicat si in acea perioada - mult mai rar, dar se intampla). Cred ca mai era o problema si cu coloana volanului pe strazile pline de cratere de atunci.
Insa, da, si eu cred ca daca nu se facea transformarea, ar mai fi circulat niste ani peste cat au circulat dupa transformare.
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 28/Mar/2024 Mesaje: 1074 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 13 Ian 2023 15:54:58 Titlul subiectului: |
215392 |
|
Autobuzele astea au fost un "rău necesar”. Dacă nu erau ele, se putea ajunge la situații de tristă amintire. Sau mai multe trasee la Unistil. Cu toate astea, sunt de acord 100% cu Radu că mai circulau măcar vreo 3-4 ani.
Țin minte că mă întrebam atunci de ce nu urcă și pe Copou, răspunsul l-am aflat mai târziu, când am aflat și cum au ”obosit” MAN-urile articulate de la Unistil.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 28/Mar/2024 Mesaje: 8706 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 13 Ian 2023 15:58:59 Titlul subiectului: |
215393 |
|
Asa este, cu ele s-a pus capat epocii dubelor.
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 28/Mar/2024 Mesaje: 1074 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 13 Ian 2023 16:41:55 Titlul subiectului: |
215394 |
|
Da, nu au fost cea mai bună alegere. Dar între ele și o dubă de transport cartofi, ”transformată” în ”mijloc de transport în comin” le-aș alege și astăzi.
Faptul că circulă la Cluj, este de admirat, dar oare sunt din aceiași generație ca ale noastre? Că și asta e important.
|
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 28/Mar/2024 Mesaje: 1026 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Vin 13 Ian 2023 17:12:58 Titlul subiectului: |
215395 |
|
Cele care mai circula la Cluj, daca nu ma inseala memoria sunt 92-96.
De acord ca noile autocare sunt o achizitie neinspirata in cel mai bun caz, dar de unde pana unde este ilegala? 😂
|
|
Sus |
|
|
Matei Melinte
Data înscrierii: 09/Oct/2015 Ultima vizita: 28/Mar/2024 Mesaje: 185
|
Trimis: Vin 13 Ian 2023 20:41:31 Titlul subiectului: |
215396 |
|
Conform Legii Transportului Public 92/2007 și coroborat cu legea 448/2006 vehiculele de trasport public local de persoane trebuie să fie dotate cu sisteme de îmbarcare, pozitionare și ancorare a fotoliilor rulante ale persoanelor cu mobilitate redusă. Tomberoanele Intouro nu au așa ceva, iar utilizarea lor în TP poate să coste niște amenzi la CNCD. Dacă eu fac acum o glumă proastă și mă duc în cărucior pe M39, poate să iasă scandal mare. Oricum, pentru orașul a carui primar se laudă că în 2026/2028/2030 transportul public va fi 100% electric, încă 3 dieseluri și alte 11 SH-uri euro 3 mi se pare derizoriu. N-o avea Iașiul pretențiile și arfele Clujului, dar Capitala Moldovei tinde să aibă mai mult transport electric decât urbea de pe Someș, cu ambiții mari de extindere a electrificării și cuvinte mari despre reintroducerea troleibuzelor.
_________________ Traffic Engineering - UT Cluj
Volunteer Paramedic
Tramclub Iasi |
|
Sus |
|
|
|