Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Achizitie autobuze second-hand (2022)
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1004
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 01 Noi 2022 17:45:09    Titlul subiectului: 214546

Licitația a intrat în Evaluare financiară.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
yeeeeman



Data înscrierii: 05/Oct/2012
Ultima vizita: 08/Mar/2024
Mesaje: 391
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 02 Noi 2022 09:12:18    Titlul subiectului: 214550

In licitatie se cere autobuz cu 3 usi, deci nu o sa fie astea.
_________________
UCENIC IN ALE TRAMVAIELOR
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1004
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 02 Noi 2022 09:39:04    Titlul subiectului: 214551

yeeeeman a scris:
In licitatie se cere autobuz cu 3 usi, deci nu o sa fie astea.


Se solicită minim 2 uși.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Spike



Data înscrierii: 02/Apr/2021
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 59
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 04 Dec 2022 18:34:40    Titlul subiectului: 215124

Ce se mai știe de licitația asta? Că văd că e licitația moartă.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1004
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 13 Dec 2022 19:06:09    Titlul subiectului: 215188

Licitația a trecut în faza de Deliberare. Așadar se apropie de finalizare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Spike



Data înscrierii: 02/Apr/2021
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 59
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 21 Dec 2022 13:47:59    Titlul subiectului: 215226

Pe womy au mai apărut 13 vdl-uri de la u-bus asemănătoare ca cele de la Voluntari.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1004
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 29 Dec 2022 13:36:39    Titlul subiectului: 215284

Licitația a fost finalizată astăzi.

Câștigătorul va aduce la Iași 16 autobuze Solaris Urbino 12, 12 midibuze Solaris Urbino 10 și 4 microbuze Mercedes Sprinter.



received_8869188426432279.jpeg
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.02 kb
 Vizualizat:  de 3262 ori

received_8869188426432279.jpeg



received_511184644317808.jpeg
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.75 kb
 Vizualizat:  de 3262 ori

received_511184644317808.jpeg



received_704156907704245.jpeg
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.79 kb
 Vizualizat:  de 3262 ori

received_704156907704245.jpeg




Ultima modificare efectuată de către Cosmin Sandu la Joi 29 Dec 2022 18:57:47, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Spike



Data înscrierii: 02/Apr/2021
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 59
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 29 Dec 2022 16:37:24    Titlul subiectului: 215285

Legat de autobuzele Solaris - de unde le va lua?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Andrei Andras



Data înscrierii: 30/Noi/2015
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 378

MesajTrimis: Dum 01 Ian 2023 00:37:05    Titlul subiectului: 215295

Din Europa. Aveți răbdare să ajungă în garaj, de unde atâta grabă?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Matei Melinte



Data înscrierii: 09/Oct/2015
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 185

MesajTrimis: Mar 10 Ian 2023 14:16:02    Titlul subiectului: 215361

Ma bucur ca ofertantul a venit cu autobuze ce se afla deja in flota CTP(si ma bucur si mai tare ca ne-a ferit Dumnezeu de Mercedes Citaro). M-as fi bucurat sa fi fost MAN-uri, dar nu le poti avea pe toate.
_________________
Traffic Engineering - UT Cluj
Volunteer Paramedic
Tramclub Iasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1074
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 10 Ian 2023 17:30:26    Titlul subiectului: 215363

Eu m-as fi bucurat sa fie noi, ca la Cluj.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Matei Melinte



Data înscrierii: 09/Oct/2015
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 185

MesajTrimis: Joi 12 Ian 2023 18:21:24    Titlul subiectului: 215376

Eu mi-aș dori să nu mai puneți toți botul la tot ce se întâmplă la Cluj. CTP Cluj a achizitionat in ultimii 2 ani jumatate 11 autobuze second hand EURO 3(desi in CS s-a cerut euro 4) si 3 autobuze cu podea inaltă, inaccesibile pentru persoane cu handicap. La polul opus Iasiul cumpără autobuze SH euro 4 și 5, cu podea coborâtă și facilități pentru persoane cu mobilitate redusă.

Dacă mai aud pe cineva că laudă Clujul jur că fac Covid instantaneu.

_________________
Traffic Engineering - UT Cluj
Volunteer Paramedic
Tramclub Iasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1074
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 12 Ian 2023 19:18:56    Titlul subiectului: 215377

Eu mă refeream strict la autobuzele pentru ZM.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Matei Melinte



Data înscrierii: 09/Oct/2015
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 185

MesajTrimis: Vin 13 Ian 2023 02:53:16    Titlul subiectului: 215383

Pe zona metropolitana circula preponderent autobuze SH. Pe M26 circulă exclusiv SH-uri(Agore de Rouen si de Paris), pe M11/12 circula Agore de Paris scurte si Scania Hess, pe M42 circula MAN NM, pe M-urile de la gara circula Scania Hess si pariziene. CTP pune cu greu autobuze noi pe M-uri, pentru că primăria vrea ca "autobuzele luate din banii clujenilor" sa ramana pe linii urbane. Singurele autobuze luate de CTP din fonduri proprii, Iveco Urbanway, circula pe metropolitane, în multitudinea de second-hand-uri din Cluj. Rareori mai vezi câte o Setră pe M-uri. Setrele sunt luate de Primăria Cluj pentru cursele de elevi, și scapă printre picaturi pe linii urbane gen 9/19/21/30/32/36B/37/38/46, linii pe care se pretează în preponderent articulate, care la orele de vârf sunt ticsite. Mai nou au apărut cele 3 Intouro-uri care din punctul meu de vedere sunt o achiziție neinspirată(ca să nu spun cretină și ilegală): diesel, cu podea înaltă, fără lift/spațiu pentru persoanele cu mobilitate redusă.

Îmi place că ieșenii laudă Clujul, în timp ce în Cluj încă circulă autobuze R312 cu podea înaltă, în timp ce la Iași sunt retrase de ani buni și singurul existent e piesă în muzeu.

_________________
Traffic Engineering - UT Cluj
Volunteer Paramedic
Tramclub Iasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
yeeeeman



Data înscrierii: 05/Oct/2012
Ultima vizita: 08/Mar/2024
Mesaje: 391
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 13 Ian 2023 10:39:32    Titlul subiectului: 215384

Am fost vara asta prin Cluj si confirm ca situatia nu e cum e prezentata la TV.
De acord ca exista si plusuri la Cluj fata de ce este la noi, insa nu e ca si cum Clujul face totul perfect. Idealizarea asta este paguboasa.
Cred ca ar trebui sa fim putin mai optimisti si mai multumiti cu ceea ce avem, asta sa fie baza pentru imbuntatirile care mai sunt de facut, insa este clar ca transportul din Iasi merge intr-o directie buna, cu mici erori pe alocuri (de pilda traseul 5 pe traseul 11).

_________________
UCENIC IN ALE TRAMVAIELOR
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1074
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 13 Ian 2023 11:11:29    Titlul subiectului: 215385

La noi, R312-urile au fost retrase ca nu mai puteau circula dupa modificare lor pe GPL. Au avut ceva probleme dupa transformare, altfel cred ca nu erau retrase.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 13 Ian 2023 11:57:41    Titlul subiectului: 215386

Aveau ele si alte bubute. Clujul s-a axat pe ele in ideea de parc omogen, pe motiv de piese de schimb, avand deja si autobuzele si troleibuzele noi Agora. Au ales, astfel sa continue buna colaborare cu dealerul francez, inceputa pe vremea Saviemurilor (ca si in cazul nostru, de altfel). Noi ne-am desprins de el dupa achizitia R312, intrucat masinile astea nici n-au fost tocmai o incantare dpdv tehnic si estetic, dar si preturile intermediarului erau ridicate (iar ce a cumparat ulterior Clujul de la el a fost tot cu preturi exagerate).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1074
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 13 Ian 2023 12:09:32    Titlul subiectului: 215387

Eu îmi aduc aminte cum arăta tapițeria scaunelor de la R312, ponosită rău de tot. Mașinile aduse de UNISTIL SH tot în acea perioadă, arătau mai bine estetic. Nu știu dacă și funcțional, nu pot aprecia.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Matei Melinte



Data înscrierii: 09/Oct/2015
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 185

MesajTrimis: Vin 13 Ian 2023 14:52:16    Titlul subiectului: 215390

Autobuzele parisiene au avut mereu motoare mai mici dat fiind ca prin Paris dealurile nu-s nici multe si nici inalte, orasul fiind aproape plat, in timp ce in Iasi urici si cobori cam peste tot. Pe lângă acest aspect, conversia pe GPL a fost o idee proasta atât din perspectiva solutiei tehnice alese(am inteles ca s-au facut compromisuri mari in timpul operatiunii de modificare) cat si ideea in sine mi s-a parut cel putin ciudata(motoare deja uzate, supuse unor alte solicitari decat cele pentru care erau concepute). Adevărul este că Iașiul nu a stat niciodată bine la capitolul mentenanță, chiar și azi parte din autobuze arată ca scoase din fund(ma uit la MAN-uri si la Eurobus). Aceleași autobuze R312 ponosite la Iași încă merg bine la Cluj, ele fiind de voie sau de nevoie folosite aproape zilnic, fără prea multe vizite în garaj la reparat. Chiar și cu dealurile ieșene, dacă R312-urile erau întretinute corect și nu se apuca nimeni să le convertească la CNG, cred că puteau să mai meargă o perioadă.
_________________
Traffic Engineering - UT Cluj
Volunteer Paramedic
Tramclub Iasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 13 Ian 2023 15:40:56    Titlul subiectului: 215391

Conversia era o masura Civitas strans legata de o alta a pachetului propus de Iasi in cadrul proiectului Archimedes - producerea de GPL prin procesarea gunoiului de la groapa din Tomesti, ce urma a fi ecologizata. A cazut, insa, aceasta componenta, iar transformarea s-a facut cum s-a facut.

Masinile astea au fost o pacoste din start: intai nu le-a recunoscut RAR-ul ca fiind echivalente EURO 3 odata cu echiparea post-fabricatie cu filtru de particule, si a iesit scandal mare cu Renault. Apoi, in exploatare, au fost probleme mari in special cu puntea spate (erau foarte pretentioase cu starea drumurilor). De asemenea, stiu ca, pe langa ca erau lenese, motoarele se incingeau tare si inainte de transformare (le-am vazut circuland cu capacul ridicat si in acea perioada - mult mai rar, dar se intampla). Cred ca mai era o problema si cu coloana volanului pe strazile pline de cratere de atunci.

Insa, da, si eu cred ca daca nu se facea transformarea, ar mai fi circulat niste ani peste cat au circulat dupa transformare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1074
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 13 Ian 2023 15:54:58    Titlul subiectului: 215392

Autobuzele astea au fost un "rău necesar”. Dacă nu erau ele, se putea ajunge la situații de tristă amintire. Sau mai multe trasee la Unistil. Cu toate astea, sunt de acord 100% cu Radu că mai circulau măcar vreo 3-4 ani.

Țin minte că mă întrebam atunci de ce nu urcă și pe Copou, răspunsul l-am aflat mai târziu, când am aflat și cum au ”obosit” MAN-urile articulate de la Unistil.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 13 Ian 2023 15:58:59    Titlul subiectului: 215393

Asa este, cu ele s-a pus capat epocii dubelor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1074
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 13 Ian 2023 16:41:55    Titlul subiectului: 215394

Da, nu au fost cea mai bună alegere. Dar între ele și o dubă de transport cartofi, ”transformată” în ”mijloc de transport în comin” le-aș alege și astăzi.

Faptul că circulă la Cluj, este de admirat, dar oare sunt din aceiași generație ca ale noastre? Că și asta e important.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Robert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1026
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Vin 13 Ian 2023 17:12:58    Titlul subiectului: 215395

Cele care mai circula la Cluj, daca nu ma inseala memoria sunt 92-96.

De acord ca noile autocare sunt o achizitie neinspirata in cel mai bun caz, dar de unde pana unde este ilegala? 😂
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Matei Melinte



Data înscrierii: 09/Oct/2015
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 185

MesajTrimis: Vin 13 Ian 2023 20:41:31    Titlul subiectului: 215396

Conform Legii Transportului Public 92/2007 și coroborat cu legea 448/2006 vehiculele de trasport public local de persoane trebuie să fie dotate cu sisteme de îmbarcare, pozitionare și ancorare a fotoliilor rulante ale persoanelor cu mobilitate redusă. Tomberoanele Intouro nu au așa ceva, iar utilizarea lor în TP poate să coste niște amenzi la CNCD. Dacă eu fac acum o glumă proastă și mă duc în cărucior pe M39, poate să iasă scandal mare. Oricum, pentru orașul a carui primar se laudă că în 2026/2028/2030 transportul public va fi 100% electric, încă 3 dieseluri și alte 11 SH-uri euro 3 mi se pare derizoriu. N-o avea Iașiul pretențiile și arfele Clujului, dar Capitala Moldovei tinde să aibă mai mult transport electric decât urbea de pe Someș, cu ambiții mari de extindere a electrificării și cuvinte mari despre reintroducerea troleibuzelor.
_________________
Traffic Engineering - UT Cluj
Volunteer Paramedic
Tramclub Iasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5  Următoare
Pagina 2 din 5

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community