|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Lun 18 Oct 2010 16:40:14 Titlul subiectului: |
135033 |
|
85 nu a intors niciodata in fata Policlinicii, la fantana (Piata Garii de Nord - acolo venea 81 pana sa-l desfiinteze (ca ultima varianta de 81 intorcea la Sf Voievozi), tot ce venea pe langa Ministerul Transporturilor intorcea la coloane.
Inca din 1996-97 se gandeau la metrou usor pe linia lui 41 si metrou (usor) sau legatura feroviara cu Aeroportul Otopeni - concretizate mult mai tarziu: 2002 pentru 41 (ceva nu 100% LRT) si 2008 "expresul" de aeroport, dublat mai apoi de o linie expres.
Intre 1997 si 1999 s-a inchis circulatia pe Calea Grivitei, liniile 87 si 97 fiind scurtate la Chibrit.
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 12 Noi 2010 14:43:32 Titlul subiectului: |
136175 |
|
63 a fost desființată ca urmare a prelungirii lui[b] 96 la Fundeni. Cică 63 a fost înființată la 1 febr. 1992, deși eu știu că linia exista încă din anii '80. A fost desființată pe 13 nov. 1994.
Linia 69:
S-a (re)înființat pe 1 iul. 1991, având traseul: Valea Argeșului (V. Oltului) - V. Argeșului - Drm. Taberei (Sud) - Str. Compozitorilor * - Str. Sibiu ** - Drm. Taberei - Răzoare - Șos. Panduri (lor) - [Șos. Panduri (lor) - Str. Prof. Francis Iosif Rainer (la ducere)] - [Str. Prof. Dr. Bagdsar (la întoarcere)] - Bd. Eroilor - Podul Eroilor - Str. Știrbei Vodă - Cal. Plevnei - [Str. Vasile Pârvan - Bd. Mihail Kogălniceanu (la ducere)] - [Cal. Plvenei (la întoarcere)] - P-ța Mihail Kogălniceanu - Bd. Mihail Kogălniceanu ***- Universitate - Teatrul Național - P-ța C.A. Rosetti - Bd. Republicii **** - Bd. Ferdinand I - Gara de Est (Obor) - Bd. Gării Obor - Baicului
pe 13 sept. 1997 traseul a fost modificat, ca urmare a refacerii legăturii dintre Bd. Kogălniceanu și Bd. Eroilor via P-ța Operei:
[Bd. Eorilor (la ducere)] - [Bd. Eroii Sanitari - Str. Carol Davila (la întoarcere)] - Bd. Eroii Sanitari - P-ța Operei - Bd. Mihail Kogălniceanu.
* azi Str. 1 Mai
** nu știu dacă strada se numea Sibiu în 1991
*** porțiunea dintre P-ța Kogălniceanu și P-ța Univeristății a fost redenumită Bd. Regina Elisabeta
**** azi Bd. Carol I
Și o poză făcută de Robert Kindl în 1995. Troleibuzul liniei 69 e oprit în stația "Foișorul de Foc", sensul spre Univeristate. Troleibuzul liniei 96 tocmai intrase pe Dimitrie Onciul.
Pe 69 au circulat la un momendat și 1 sau 2 "Saurer". În anii '90 "râma" #7091 a fost pe 69?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
379.8 kb |
Vizualizat: |
de 22936 ori |
|
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Vin 12 Noi 2010 19:05:24 Titlul subiectului: |
136187 |
|
Cand au aparut liniile 91, 312 si 330?
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
PSC
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 29/Oct/2020 Mesaje: 129 Locație: Bucuresti 2 (Colentina)
|
Trimis: Vin 11 Mar 2011 09:51:53 Titlul subiectului: 66 |
141005 |
|
mrM a scris: | [...]Cică 63 a fost înființată la 1 febr. 1992, deși eu știu că linia exista încă din anii '80. A fost desființată pe 13 nov. 1994. | În 1986 a fost inaugurată linia 66. Troleibuzul mergea de la spit. Fundeni la bd. Republicii, de pe Cal. Moșilor vira la dreapta pe Eminescu, apoi foarte în scurt la stânga pe str. Traian, ajungea la Foișorul de Foc, vira la dreapta pe bd. Republicii și din nou la dreapta pe Cal. Moșilor.
În 1987 linia a fost prelungită până la Vasile Pârvan. Nu mai știu când s-a înființat linia 62 și nici când s-a desființat, însă pe ea circulau troleibuze DAC 117 bleu. Linia mergea până la Gara de Nord. Linia 63 nu o știu mai devreme de 1993. Nu-mi amintesc ca 63 să fi existat în aprilie 1992. Eu l-am luat pe 66 de la V. Pârvan și era singurul troleibuz care mergea în Colentina.
_________________ Munca în exces duce la deces! |
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Vin 11 Mar 2011 10:53:52 Titlul subiectului: |
141006 |
|
Linia 62 s-a infiintat prin 1995 si inca exista. Circula pe ruta Liceul Auto-Iuliu Maniu-Cotroceni-Mircea Vulcanescu-Gara de Nord.
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Vin 11 Mar 2011 18:16:19 Titlul subiectului: |
141021 |
|
62 actual s-a infiintat in septembrie 1996; Vechiul traseu din anii 80 era de la Gara de Nord pana la spitalul Fundeni.
63 din anii 80 mergea din Drumul Taberei (V. Ialomitei sau Dr Taberei 34) pana la Lacul Tei. A fost desfiintat odata cu scoaterea retelei din Tei si spre Verdi in 1986. Reapare in 1989 ca o naveta intre Rosetti si Fundeni, dupa aia cred ca a fost desfiintat si reinfiintat dupa 1990 (el o fi existat bine mersi, dar era "reinfiintat", "o noua linie" in comunicatele de presa)
61 initial Drumul Taberei - Verdi, apoi Drumul Taberei - Stadionul National.
67 Drumul Taberei - Rosetti
69 Valea Argesului - Rosetti, apoi Baicului
Alte linii 6x:
65 Valea ialomitei - Hasdeu, apoi Lacul Tei - desfiintata in 1986, apare ca o naveta intre Rosetti si Stadionul National, dispare discret la inceputul anilor 90. Reapare pe traseul de azi Pajura - Sf Voievozi, dupa ce o vreme a "lustruit" reteaua de la Calea Victoriei.
64 Piata Unirii - Metalurgiei, a avut viata scurta, reparare ca naveta la sfarsitul anului 1989 intre Rosetti si Baicului. Dispare si ea discret dupa 1990.
68 Valea Ialomitei - Gara de Nord via Emil Bodnaras - ea inlocuia linia de autobuz 108 pe un traseu aproximativ, tot cu capat la Gara (Drumul Taberei avea destule legaturi cu Gara). a functionat din 1982 pana cand s-a scos reteaua de troleibuz de pe Emil Bodnaras, si nici nu prea avea cerere mare. A mai circulat in 1989 pe traseul Rosetti - Bd, Basarabia/Barajul Dunarii
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 12 Mar 2011 17:06:36 Titlul subiectului: |
141044 |
|
Linia 51.
Până în 1991 avea traseul: REPUBLICA, Bd. Muncii (Basarabia) - Str. Socului (Bd. Chișinău), Șos. Pantelimon, Bd. Gh. Dimitrov (Ferdinand I), benzinăria Dimitrov (Ferdinand)/Lic. "Iulia Hașdeu", Șos. Mihai Bravu, Bucur Obor, Șos. Ștefan cel Mare, Prela, Bd. Ilie Pintilie (Iancu de Hunedoara), Spitalul de copii "Grigore Alexandrescu", Str. Clopotarii Vechi, Str. Grigore Alexandrescu, Str. Sevastopol, P-ța Buzești, Str. Buzești, Cal. Griviței, benzinărie, Str. Theodor Amann, STR. NUFERILOR (G-RAL HENRY MATHIAS BERTHELOT), cu întoarcere prin Str. Nuferilor, Str. G-ral Constantin Budișteanu, Biserica Manea Brutaru.
pe 5 mai, ca umrare a începerii lucrărilor de înlocuire a căii de rulare între Lizeanu și Dep. Victoria, linia se desființează.
Parcul circulant era format din cupluri EP/V3A + EP/V3A și EP/V3A + V12(V13)/V3A.
Prin 1995 sau 1996 reapare o linie 51, cu traseul I.M.G.B. - POARTA II, Șos. Berceni, Str. Ing. Iriceanu Ioan, Șos. Olteniței, P-ța Sudului, Cal. Văcărești (lor), Șos. Mihai Bravu, Podul Mihai Bravu, Șos. Mihai Bravu, P-ța Eudoxiu Hurmuzachi/Bariera Vergului, Șos. Mihai Bravu. P-ța Iancului, Șos. Mihai Bravu, Bucur Obor, Șos. Ștefan cel Mare, Perla, Bd. Iancu de Hunedoara, Spit. de copii "Grigore Alexandrescu", Pasaj Victoria, Șos. Nicolae Titulescu, Bd. Alexandru Ioan Cuza, Bd. Ing. Gh. Duca, GARA DE NORD, cu întoarcere prin Cal. Griviței, Șos. N. Titulescu.
În această varinată linia a avut o existență efermeră (se pare că s-a desființat pe 15-09 (IX) (sept.) - 1996.) Era o linie fantomă, cu interval de succedare de circa o oră. Parcul circulant era format din tramvaie V3A. Cred că această linie s-a vrut o reeditare a lui 46 vechi.
Cu ce ocazie a existat acel 51 PLATF. IND. PIPERA, Bd. Prof. Dimitrie Pompeiu, Șos. Petricani, Podul ?, Șos. Petricani, Palatul Ghica Tei, Bd. Lacul Tei, Str. Maica Domnului, Str. Reînvierii, Str. Turmelor, Șos. Colentina, Str. Ziduri Moși, Șos. Pantelimon, Str. Baicului, BAICULUI, cu întoarcere prin Bd. Gării Obor, Gara de Est (Obor), Bd. Ferdinand I.
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
Dominatrix
Data înscrierii: 06/Mai/2010 Ultima vizita: 26/Feb/2012 Mesaje: 227 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 13 Mar 2011 07:49:34 Titlul subiectului: |
141062 |
|
mrM a scris: | Prin 1995 sau 1996 reapare o linie 51, | Acest lucru s-a intamplat in august 1995, dupa finalizarea lucrarilor pe Mihai Bravu intre Piata Iancului si Baba Novac. Intr-adevar se pare ca acel 51 a fost o incercare de re-editare a "vechiului" 46 (adica traseul avut pana in luna mai 1994), care 46 a ramas in continuare pe traseul Granitul - Gara de Nord. Intervalul de succesiune pe linia 51 nu era asa "catastrofal", venea cam la 20 - 30 de minute la ora de varf. De desfiintat s-a desfiintat intr-adevar in septembrie 1996, cand s-a scos linia de tramvai care ducea la IMGB. Tot atunci capatul liniei 9 a fost modificat la Romprim, in loc de IMGB. mrM a scris: | Cu ce ocazie a exisat acel 51 PLATF. IND. PIPERA, Bd. Prof. Dimitrie Pompeiu, Șos. Petricani, Podul ?, Șos. Petricani, Palatul Ghica Tei, Bd. Lacul Tei, Str. Maica Domnului, Str. Reînvierii, Str. Turmelor, Șos. Colentina, Str. Ziduri Moși, Șos. Pantelimon, Str. Baicului, BAICULUI, cu întoarcere prin Bd. Gării Obor, Gara de Est (Obor), Bd. Ferdinand I. | Cu ocazia desfiintarii temporare a liniei 52, ca urmare a prelungirii liniei 46 la Berthelot (in luna mai 1994). Vezi ce am scris in topicul celalalt. Treaba asta nu a durat decat cateva luni, deja in toamna anului 1994, 52 revenise pe traseul obisnuit Baicului - Berthelot, iar linia 51 pe traseul mentionat de tine nu mai exista. A aparut din nou in august 1995 pe traseul IMGB - Gara de Nord, si a circulat asa pana in septembrie 1996.
_________________ Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
|
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 13 Mar 2011 12:41:32 Titlul subiectului: |
141069 |
|
De ce l-au desființat temporar pe 52? Eu credeam că 51 a fost desființat din lipsă de călători (țineam minte că linia spre I.M.G.B. a fost scoasă mai târziu).
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
Dominatrix
Data înscrierii: 06/Mai/2010 Ultima vizita: 26/Feb/2012 Mesaje: 227 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 13 Mar 2011 22:45:36 Titlul subiectului: |
141084 |
|
mrM a scris: | De ce l-au desființat temporar pe 52? | N-as putea sa spun exact de ce, dar cel mai probabil fiindca s-ar fi suprapus aproape total cu linia 46 prelungita la Berthelot (cele 2 evenimente, adica prelungirea lui 46 si desfiintarea lui 52 au coincis). Tot atunci a aparut linia 51 pe traseul Baicului - Pipera, probabil pentru utilizarea sinei spre Gara Obor. Dupa cateva luni, s-a revenit la situatia anterioara, cu 52 pe traseul Baicului - Berthelot si 51 desfiintat. mrM a scris: | Eu credeam că 51 a fost desființat din lipsă de călători (țineam minte că linia spre I.M.G.B. a fost scoasă mai târziu). | Nu, a fost asa cum am scris mai sus. Dupa scoaterea sinei de tramvai spre IMGB, 51 nici macar nu ar fi putut fi modificat la Romprim (asa cum s-a intamplat cu linia 9), fiindca traseul rezultat ar fi coincis complet cu cel al liniei 34.
_________________ Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
|
|
Sus |
|
|
bogdan71
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 17/Mai/2019 Mesaje: 234 Locație: Bucuresti 3
|
Trimis: Lun 04 Apr 2011 16:21:32 Titlul subiectului: |
142202 |
|
rosetti61 a scris: | 62 actual s-a infiintat in septembrie 1996; Vechiul traseu din anii 80 era de la Gara de Nord pana la spitalul Fundeni.
63 din anii 80 mergea din Drumul Taberei (V. Ialomitei sau Dr Taberei 34) pana la Lacul Tei. A fost desfiintat odata cu scoaterea retelei din Tei si spre Verdi in 1986. Reapare in 1989 ca o naveta intre Rosetti si Fundeni, dupa aia cred ca a fost desfiintat si reinfiintat dupa 1990 (el o fi existat bine mersi, dar era "reinfiintat", "o noua linie" in comunicatele de presa)
61 initial Drumul Taberei - Verdi, apoi Drumul Taberei - Stadionul National.
67 Drumul Taberei - Rosetti
69 Valea Argesului - Rosetti, apoi Baicului | Un 62 meteoric a mers la Verdi, inaintea celui spre Fundeni. Astfel, la Verdi aveau capatul 61, 62 si 90, iar la Lacul Tei 65, 88 si 98. Nu imi amintesc de vreun 63 la Lacul Tei, doar de 65.
Prin martie 1986, 69 a mers pentru scurta vreme la Stadionul National - via Cotroceni - Plevnei - Kogalniceanu, apoi comun cu 89.
67 a functionat la Bd. Muncii (Basarabia) spre finalul lui 1986.
63 mergea in aceeasi perioada la Barajul Dunarii. Intr-o dimineata geroasa de la finele lui 1986 am avut ocazia sa-l folosesc intre Matei Voievod si Universitate.
_________________ 133 circular: Puișor - Chirigiu - Parcul Carol - Nerva Traian - Foișor - Romană - Gara de Nord - M. Vulcănescu - Izvor |
|
Sus |
|
|
ATM
Data înscrierii: 23/Mar/2006 Ultima vizita: 23/Apr/2017 Mesaje: 89 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 23 Aug 2011 06:30:09 Titlul subiectului: |
147859 |
|
Linia aia de tramvai 22, ale carei placi sunt aratate pe pagina cealalta, pe unde o lua de fapt?
Ea indica un Helitube - Lacul Tei - Pipera. Sa inteleg ca la Doamna Ghica, venind dinspre Helitube, exista in trecut vreo linie care facea dreapta si ajungea la Lukoilul de la Lacu Tei? Ar fi intrucatva logic, fiind vorba de doar 800 m - dar cu panta - unind 2 linii care acum sunt perfect separate.
Sau cumva tramvaiul umbla de nebun pe trasa lui 21 pana la Ziduri Mosi, intrand apoi pe linia lui 36 pe la Reinvierii?
|
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 23 Aug 2011 12:11:56 Titlul subiectului: |
147872 |
|
A 2-a variantă. Linie pe D-na Ghica nu a existat vreodată, deși parcă într-un ziar din anii '80? citisem despre ideea introducerii tramvaiului pe acolo.
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Mar 23 Aug 2011 22:13:54 Titlul subiectului: |
147886 |
|
Liniile 22 si 51 pe traseele respective au fost niste efemeride, nu au rezistat prea mult, desi 51 pana in Baicului pare mai utila - de ce nu l-au dus pana la Granitul?
Nu stiu daca au aparut comunicate despre ele in presa vremii.
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
Dominatrix
Data înscrierii: 06/Mai/2010 Ultima vizita: 26/Feb/2012 Mesaje: 227 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 24 Aug 2011 07:22:02 Titlul subiectului: |
147888 |
|
51 pe traseul Baicului - Pipera, adica practic o dublura pentru 36, a circulat doar cateva luni in anul 1994. A fost infiintat ca urmare a suspendarii temporare a liniei 52 datorita unor lucrari pe Calea Grivitei intre Gara si Matache. Probabil ca singurul scop al acelui 51 temporar a fost utilizarea sinei de la Baicului/Gara Obor.
_________________ Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
|
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Joi 26 Ian 2012 17:50:33 Titlul subiectului: |
152388 |
|
Alta linie care a reaparut in ani 90 pe un alt traseu fata de ani 80 a fost linia 30 de tramvai pe traseul Dep. Alexandria-Trafic Greu-11 Iunie-Parcul Libertatii(Parc Carol)-Pasaj Marasesti-Dep Dudesti-Baba Novac si retur, aceasta linie a aparut in luna mai a anului 1994 si circulau vagoane V2A apartinand depoului Alexandria.
Linia aceasta a fost sa zic asa un pic cam zbuciumata, deoarece i-a cam fost schimbata destinatia cam des cand la Faur, cand la Ilioara,c and pe Vitan via Unirii.
De altfel asa au stat lucrurile si cu vagoanele care au circulat pe aceasta linie V2A, V3A si vagoane bidirectionale.
Depouri care au avut in "custodie" aceasta linie: Alexandria, Dudesti si Titan.
|
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 26 Ian 2012 18:12:41 Titlul subiectului: |
152390 |
|
Nu cred ca linia 30 a aparut in 1994 pentru ca din cate tin minte exista in octombrie-noiembrie 1992, si traseul era pe la 11 Iunie si nu pe la Autogara Filaret; linia 15 mergea de la RATB Alexandria pe la Filaret spre RATB Titan.
|
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Joi 26 Ian 2012 20:22:22 Titlul subiectului: |
152395 |
|
Pai cine a spus ca circula pe la Autogara Filaret? Crede-ma, am stat in zona, linia asta a aparut in primavara anului 1994!
|
|
Sus |
|
|
RATB904
Data înscrierii: 21/Sep/2015 Ultima vizita: 08/Oct/2023 Mesaje: 93 Locație: Bucuresti, Sect. 2 (Obor)
|
Trimis: Vin 02 Oct 2015 22:18:04 Titlul subiectului: |
181778 |
|
Daca tot se discuta aici despre linii in anii 90, am o nelamurire. Care a fost traseul liniei 110 si istoria ei?
|
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 03 Oct 2015 02:15:34 Titlul subiectului: |
181779 |
|
Linia 110 a apărut undeva prin 1970-1971, când au apărut liniile cu 100, că deja se ocupase plaja 31-80 (a existat și 80 barat). Traseul inițial era cel clasic, din 1982-1984, numai că la Biserica Parcului Domenii (Cașin) * nu o lua înainte pe Str. Cîmpina (azi Alexandru Constantinescu), ci vira stânga pe Bd. Mărăști, mergând apoi pe Str. Clucerului, deci scurta ceva din drum. Ulterior a fost mutată pe Str. Alexandru Constantinescu și traseul scurtat de la Gara Basarab la Gara de Nord.
Iar o dată cu interzicera circulației prin anumite zone din Cart. Primăverii, nu o mai lua pe lângă Parcul Floreasca, ci ieșea pe la Piața Floreasca (după 1990 a revenit pe Beller și Mircea Eliade).
După desființarea căii ferate industriale (fostă componentă a liniei de Oltentița) și prelungirea Str. Barbu Văcărescu, traseul a fost modificat de pe Cal. Floreasca pe Str. Barbu Văcăresu (asta nu știu dacă s-a întâmplat în anii '80 sau în anii '90; în 1995 circula pe Barbu Văcărescu). Linia a fost una din primele cu autobuze "D.A.F." SB220, în 1995.
Dar cum înspre Pipera nu mai erau așa de mulți călători (metrou, decăderea zonei industriale) și cum avea concurență din partea lui 282, a fost desființată . Cine știe, poate azi ar fi avut ceva șanse. La sfârșitul perioadei fusese downgradată d.p.d.v. al autobuzelor (eu prin 2000 am mers o dată cu un <<Dac>> pe această linie). Linia a fost desființată prin 2000-2002.
Cf. ghidului R.A.T.B. scos în aprilie 1998, intervalul minim/maxim de succedare pe linia 110 era de 17/27 minute, față de 282 care avea 5/9 minute (8/10 azi). În 1982 intervalul teoretic era de 4/12 minute (dar prin 1987-1988 era una din liniile care nu mai circula duminica...).
* denumirea inițială era de Bis. Parcului Domenii (de la Domenile Statului, iar Parc cred că era Parcelare), dar strada dintre Arcul de Triumf și Bd. Mărăști a fost numită Str. Mânăstirea Cașin, așa că biserica a ajuns să fie cunoscută sub denumirea de Cașin. După 1989 un idiot a redenumit strada...
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
RATB904
Data înscrierii: 21/Sep/2015 Ultima vizita: 08/Oct/2023 Mesaje: 93 Locație: Bucuresti, Sect. 2 (Obor)
|
Trimis: Mie 05 Mai 2021 21:04:34 Titlul subiectului: |
210332 |
|
Revin așadar după 5 ani (și jumătate probabil) de la ultima postare de pe acest topic, deoarece vreau să întreb de linia 180. Am mai recitit pagini aici pe forum, și am fost surprins să aflu că au circulat Rocar DeSimon pe această linie. Ca data trecută, aș vrea să știu despre traseul și istoria ei.
|
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 19 Dec 2022 22:51:17 Titlul subiectului: |
215216 |
|
În 1980 era linie de oră de vârf Complex Apusului - Gara de Nord: http://carti.tramclub.org/10/037
ultima dată a fost C.E.T. Vest - Gara de Nord. Adică față de 1982 mergea pe Bd. Păcii (Iuliu Maniu) în continuare, Str. Valea Cascadelor, Bd. Timișoara.
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|