 |
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 31/Mar/2023 Mesaje: 8417 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 18 Dec 2021 14:48:17 Titlul subiectului: |
212043 |
|
Splendida Romanie, cu fruncea ei, Cimisoara, cu tot...
Miercuri, 14 decembrie, fritzisorii au vazut de peste gard cum "autoritatile" si-au inaugurat intre ele, cu fast si buget de alune colosal, totul cu specific "german", primul traivan nou. Dupa aia au dat o tura aproximativa pe linia 1, de la Gara de Est pana la Gara de Nord. Aici a fost lasata si "populatia generala" (cum le place neocomunistilor de teapa lui Fritz sa denumeasca poporul) sa se bucure. Au lasat apoi traivanu sa se hodineasca dupa atata efort si azi l-au scos, in fine, la traseu.
Si acum vine romaneasca: circula fara capace la boghiuri. Pe surse, miercuri, cand a ajuns la Gara de Nord, a zacut o vreme acolo si a revenit de dupa colt fara capace, probabil pentru ca nu prea trecea cu tot cu ele de mirovolantul "peron" de la mirovolanta statie de acolo.
Da, stiu, urmeaza reabilitarea peroanelor. Ha, ha, ha, oare au aflat ieri ca le vin tramvaie noi? Apoi, de cate luni fac probe cu primul tramvai? Chiar nu puteau gasi o solutie de compromis pana la mareata reabilitare, cat sa nu faca romaneasca de doi bani cu mersul pe traseu fara capace?!...
Cimisoara, frate! Fritzisoara! Fruncea! Capitala Culturala Europeana 2021, pardon, 2023!... Fereasca Dumnezeu!...
sursa foto: forumul reatete, pardon, setepete
Actualizare: intr-o poza de azi pe care tocmai am vazut-o, tramvaiul apare cu capace pe partea stanga. Asa ceva... Pe stanga cu, pe dreapta fara, ca privelistea sa fie maxima...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
301.31 kb |
Vizualizat: |
de 5257 ori |

|
Ultima modificare efectuată de către Radu Bialus la Sâm 18 Dec 2021 20:42:01, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 31/Mar/2023 Mesaje: 8417 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 18 Dec 2021 16:05:04 Titlul subiectului: |
212044 |
|
Actualizare, de la forumu setepete cetire: intre timp, s-o stricat sistemul digitalizat de vedere, adica "oglinzile electronice", au dat populatia generala jos si s-au dus la depou.
Ce sa-i faci, cand esti cu nasu pe sus, uneori dai de aer rarefiat si cauzeaza... Traivanu a venit din fabrica si cu oglinzi clasice, da' Cimisoara a intrat in era digitala, asa ca neocomunistii au cerut "jos elementele primitive de pe traivanu nou". Asa ca, acu bat din buze a paguba... Daca lasau oglinzile la locu lor, duceau turele pana la sfarsit azi si rezolvau diseara la depou, fara tam-tam. Pasarica pe limba ei piere...
Cimisoara, stay cool, keep up da good work!
|
|
Sus |
|
 |
virgilius

Data înscrierii: 21/Noi/2006 Ultima vizita: 02/Noi/2022 Mesaje: 315 Locație: Constanta
|
Trimis: Dum 19 Dec 2021 05:37:55 Titlul subiectului: |
212046 |
|
Se poate observa cu ușurință că și în Timișoara, unde se taie un copac nu se mai plantează altceva în loc, rămanand o cioată inestetică !!! Trist !!!
|
|
Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 31/Mar/2023 Mesaje: 8417 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 20 Dec 2021 02:19:30 Titlul subiectului: |
212052 |
|
Film cu noul tramvai in circulatie cu calatori: https://www.youtube.com/watch?v=iUI7R5HE9ng.
Am extras si decupat din el o imagine cu peronul statiei de tramvai pentru imbarcare de la Gara de Nord, din cauza caruia s-au dat jos capacele din dreapta ale boghiurilor, caci altfel nu putea trece de el tramvaiul nou.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
222.82 kb |
Vizualizat: |
de 5103 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
yeeeeman
Data înscrierii: 05/Oct/2012 Ultima vizita: 09/Mar/2023 Mesaje: 373 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 22 Mar 2022 17:25:08 Titlul subiectului: |
212747 |
|
Au si timisorenii ceva pareri despre tramvaiele astea acum ca sunt de cateva luni la strada?
_________________ UCENIC IN ALE TRAMVAIELOR |
|
Sus |
|
 |
tcm

Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 31/Mar/2023 Mesaje: 1799 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
|
Sus |
|
 |
tcm

Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 31/Mar/2023 Mesaje: 1799 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Mie 30 Mar 2022 18:09:16 Titlul subiectului: |
212814 |
|
Ultimul tramvai Bozankaya , livrat in urma cu cateva zile a luat foc in depoul STPT. Imagine din articol.
Opinia TimisoareiUn tramvai nou turcesc cuprins de flacari la Timisoara. Incendiu in depoul Societatii de Transport Public. UPDATE: Garnitura nu era receptionata si nici platita, Bozankaya face cercetari
TIMISOARA. S-a dat alarma, miercuri dupa-amiaza, la Timisoara, dupa ce un incendiu a izbucnit in depoul Societatii de Transport Public Timisoara din Dambovita.
Un fum inecacios s-a ridicat deasupra unei hale in care se afla unul dintre tramvaiele noi de la firma Bozankaya. Focul a izbucnit tocmai la aceasta garnitura.
Pompierii au intervenit de urgenta cu echipaje de la detasamentele 1 si 2 Timisoara.
„In jurul orei 16.29, a venit un apel la numarul de urgenta 112 legat de producerea unui incendiu la un tramvai Bozankaya. Detasamentele 1 si 2 cu un ofiter si 10 subofiteri intervin la fata locului cu 2 autospeciale, o autoscara si un container cu pulbere.
Cand au ajuns pompierii, erau degajari mari de fum. Cauza probabila a incendiului ar putea fi o problema la instalatia electrica din zona burdufului tramvaiului„, transmit pentru opiniatimisoarei.ro reprezentantii ISU Timis.
Conform primelor informatii, garnitura s-a aprins pe neasteptate, muncitorii au observat flacarile si au dat rapid alarma.
UPDATE STPT: Tramvaiul nu era receptionat si nici platit. Constructorul Bozankaya va face verificari amanuntite
Reprezentantii Societatii de Transport Public Timisoara anunta ca tramvaiul care a luat foc in depou nu era inca receptionat si nici achitat catre firma Bozankaya. Constructorul a fost informat de cele intamplate si va face o serie de investigatii pentru a stabili ce anume a condus la aprinderea garniturii.
„Astăzi, în jurul orei 16,30, la depoul Societății de Transport Public Timișoara din zona Dâmbovița, personalul de serviciu a observat că iese fum din zona ultimului tramvai ajuns la Timișoara, zilele trecute.
Au reacționat rapid, sunând la 112. Echipele ISU Banat au intervenit prompt.
Este bine că nu sunt victime omenești și că focul nu s-a extins la alte mijloace de transport sau la depou. În momentul de față facem o estimare a pagubelor materiale.
Am luat legătura în regim de urgență cu producătorul din Turcia, care a fost informat despre cele întâmplate și i-am solicitat să ne informeze în regim de urgență care sunt următorii pași pentru remedierea situației. Tramvaiul nu este recepționat și nici nu a fost plătit„, transmit reprezentantii STPT.
In acest moment, dintre cele 21 de tramvaie Bozankaya, comandate de Primaria Timisoara la firma din Turcia, au ajuns in oras 5 bucati. Ultimul a sosit weekendul trecut.
Un singur tramvai turcesc nou costa 2,4 milioane euro.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
55.68 kb |
Vizualizat: |
de 4346 ori |

|
_________________ https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber |
|
Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 31/Mar/2023 Mesaje: 8417 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 30 Mar 2022 18:36:25 Titlul subiectului: |
212815 |
|
N-au noroc si pace la traivanuri noi puiutii mei de-acolo... Poate cu ocazia asta incep sa aprecieze mai mult tramvaiele moldovenesti, hi, hi...
|
|
Sus |
|
 |
Dimitrov
Data înscrierii: 20/Ian/2022 Ultima vizita: 17/Apr/2022 Mesaje: 2
|
Trimis: Dum 17 Apr 2022 00:49:20 Titlul subiectului: |
212891 |
|
Radu Bialus a scris: | N-au noroc si pace la traivanuri noi puiutii mei de-acolo... |
De ce...????? Și la Iași sunt în depou 4 Bozankaya..... Ca și la Iași, n-au ieșit pe traseu din cauza ”rapidității superluminice” ale celor ”ocupați” cu omologările....
Și iar citat ”...să aprecieze mai mult tramvaiele moldovenești....” Chiar dacă se vrea a fi ceva pamfletar, nu-i văd sensul, când la Iași , da, în trafic au ieșit PESA, ”polonezele”..... Și turcoaicele stau (două din ele ”la gard”).....
Apropo, tramvaiul nr. 2 de Iași, a intrat în depoul de la ”Gara Mare”/Str. Silvestru, în 15.10.2021 ora 20:54... Al treilea tramvai Bozankaya, a intrat în același depou în 28.12.2021 la 22:05 și în 29.12.2021 la 13:032 a fost dat de pe trailer pe șinele din depou (a durat descărcarea , deoarece,s-a așteptat rezolvarea ”formalităților de vamă”- nu se descarcă mână nu vine ”ok”-ul de la vamă)... Al patrulea tramvai Bozankaya, a intrat în tot în depoul susmenționat, din Iași în 12.04.2022 la 20:25.....
Hai să trecem la chestii serioase... Vineri 08.04.2022 la orele 22:35. a început ”descărcarea” celui de-al 6 (șase)-lea tramvai Bozankaya, pentru Timișoara !!
Aflând din ”presă” de fumul scos de tramvaiul 5, adus la ”Cimișoara”, am pus și eu întrebările ”curiosului” direct implicat, celor din echipa turcă, ce se ocupă direct de pregătirea de descărcare a tramvaiului de pe trailer, și celui de la STPTM ce se ocupa de problemă... ”Afumătoarea” a fost întruchipată de ghici cine (???)..., de acumulatorii tramvaiului...
Acesta are acumulatori care-i permit, la nevoie o autonomie de 60-63 km ”la liber”, fără rețea de contact...
Și ca și-n știrile germane de prin Hamburg sau Berlin sau de aiurea, de la alții, acești acumulatori mai binevoiesc să își facă de cap, ”înflăcărându-se” !! Nasol moment, pentru că la nemți au ars, așa, garaje complete de autobuze, că la turisme, nu se mai pune... După o mică chinuială de vreo cinci ore, afumătoarea a fost stinsă, fără alte prejudicii/daune. cert este că a fost chemat producătorul acumulatorilor, de plaiurile lui (era să zic Merkel) Olaf Schultz, pentru constatări....
Iar ca lipsă din circulație, vina este dată pe sosirea târzie, în jur de 1 Mai (oare cine dă banii pentru dispozitivele astea) a sistemului de repunere pe șină în cazul deraierii..... Dehhhh, toate modernismele astea au nevoie de o infrastructură de TGV, ca să nu deraieze, că la deraiere, nu le poți lua de urechi, (cu vinciul, ca pe cele de acum 50 de ani) și să le pui pe șine fără alte moșmondeli......
Aș pune niște imagini, dar fiind prima intervenți p-aci, ”nu-ș ce succesuri” oi avea....
[img][/img]
|
|
Sus |
|
 |
Dimitrov
Data înscrierii: 20/Ian/2022 Ultima vizita: 17/Apr/2022 Mesaje: 2
|
Trimis: Dum 17 Apr 2022 02:15:37 Titlul subiectului: |
212892 |
|
”@tcm”, la afirmația ” cunosc care sunt timpii de pauza , daca soferii de transporturi agabaritice au acelasi program ca si restul camionagiilor”, ce concluzie să trag ?? Bine-ar fi ”câteodată” unul cu agabariticul în spate să meargă ca unul cu 3,5 tone, fără card (că șaibele-s pe dispariție) sau fără foaia zilnică de parcurs de la 2,8 tone până la ”taho” (Tagesmerkblatt), foaie ce conține condus, alte activități și odihnă.....
Și agabariticii au exact același regim precum un simplu ”camionagiu”.... Și are normal 13 ore de activitate totală cu 11 ore pauză, care poate fi lungită la 15 ore, după care pauză totală de 9 ore, sau tot de 11 ore.... Din timpul total de lucru, pate conduce efectiv 9 ore sau maxim 10 ore (la 10 ore total mai este necesară o pauză de 45 minute după cele 9 ore) ! Pauza este ori de minim 15 minute după care este obligatoriu să faci completarea de 30 de minute, ori direct de 45 de minute !
Afirmai că Giurgiu - Timișoara, se fac (lejer) într-un program jumate... Pe unde ? Cei ce spuneți asta conduceți măcar un camion ?
Voi știți că tramvaiul ăla cu trenul rutier cu tot are 93 de tone ? Numai trailerul gol, cu anexe cu tot are 51 de tone, pe cântar... Și lungimea lui este de 38.80 m ?
Închipuieți să stai cu telecomanda în spate și să treci prin toate mizeriile de giratorii de pe tot traseu, giratorii la care un ”deștept foc” a mai plantat și niște stâlpișori luminoși (cu blincăre albe - cică să se vadă mai bine, dar pe ploaie/ceață/negură sunt fix-pix), dar măcar unul din ei la-nceput de zonă plantată cu ei, este așa de prost pus/plasat încât este pur și simplu un obstacol în plus , ce trebuie evitat, cu acești aproape 40 m lungime..... Faci flic-flac-uri din telecomandă, între borduri (ca să nu-ți bubui cauciucurile/jențile și nenorociții de ”stâlpișori”) !!! Să vezi ”splendoare-n iarbă” (parafrază la titlu de film) la girația din Jilava, de la Mega Image/Primărie, pe DN5 km 11, o extraordinar de proastă ca amplasament girație...
Pe DNCB, nu ai ce căuta ziua, cu tot cu poliția pe care-o ai la însoțire !!
Craiova, .... nu ai ce căuta ziua și pe centură nu poate fi trecută; tramvaiul stă în consolă 3,40m peste coada/spatele trailerului. Pe centura Craiovei, pe la nord, nu poți trece de nenorocitele garduri de la cele două giratorii. Tot la fel, ziua n-ai ce căuta în ”Bănie” !
Se fac trei nopți pe drum; în a patra seară intri în Timișoara....
Și pe drum ocolești pe la Craiova - Calafat , că la Filiași, podul peste Jiu, deși reabilitat este limitat la 40 de tone și nu iei autorizație pe acolo!!
Pe total sunt 690 km............
Primul tramvai a venit la Timișoara, pe la Alexandria-Caracal.... S-au dat de ceasul morții cu giratoriile de la Caracal și nu numai, că și la Craiova, n-au găsit un traseu optim....
Nu cred că ai vrea să țâțâi cu telecomanda în mână, ca să nu iei vina unei zgârietuuri pe ”o piesă de 2 milioane de euro”, la care să facă apoi ”gargară” cei de la asigurări și să-ți faci astfel rate, dacă nu ai....
Echipajul turc e din doi oameni..., unul la covrig/volan al doilea cu telecomanda în mașina de însoțire din spate.
Comunicarea cu ei este deficitară, pentru că mai mult de turcă, unii nu știu... nimic și până la a înțelege un cuvânt englezesc/german/francez/maghiar/italian chiar, o dă careva de gard !!!!
|
|
Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 31/Mar/2023 Mesaje: 8417 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 17 Apr 2022 12:24:06 Titlul subiectului: |
212894 |
|
Dimitrov a scris: | Radu Bialus a scris: | N-au noroc si pace la traivanuri noi puiutii mei de-acolo... |
De ce...????? Și la Iași sunt în depou 4 Bozankaya..... Ca și la Iași, n-au ieșit pe traseu din cauza ”rapidității superluminice” ale celor ”ocupați” cu omologările.... |
N-au noroc puiutii, ca si le doresc cu ardoare de ani si ani, iar dupa chinurile facerii si multe zvarcoliri si respingerea ideii de modernizare (care, pana la umplerea burgului de traivanuri noi, "la anu si la multi ani", ar fi scos de pe sine troacele care circula si in prezent), acum ba omologarea, ba statia, ba cricul, ba separatorul, ba bateria si cate alte "ba"-uri impiedica boborul doritor sa se bucure de suflul nou si modern...
Hai s-o luam metodic!
La Timisoara omologarea e facuta deja de secole, primul a intrat in circulatie (jumate cu masti, jumate fara) si a stat o seara, apoi, dupa o pauza, o zi, doua, trei sau cate au fost ele, dupa care si-a luat-o in barba cu electronica sub un separator din motive pe care cei ce stim le putem intui, dupa care a urmat o lunga asteptare intru rescrierea softului si ce i-or mai fi facut. Nu zic, e bine ca Cimisoara e cobai, ca tot ce e comun si sufera de bolile copilariei se rezolva si la Iasi gratie experientelor nefericite de la Timisoara, dar inainte de punerea in circulatie.
Apoi, ghinionul cu bateriile e ceva ce la Iasi nu se va intampla, sau, ma rog, se va intampla doar printr-un urias ghinion cu bateriile alea pentru mers 200 de metri fara tensiune de la retea.
Diferenta e ca la Iasi inca nu a venit tertificatu, pe cand la Cimisoara tramvaiele alea tre sa circule deja in regim normal de niste lunisoare bune.
Dimitrov a scris: | Și iar citat ”...să aprecieze mai mult tramvaiele moldovenești....” Chiar dacă se vrea a fi ceva pamfletar, nu-i văd sensul |
O, Doamne, ma refeream la tramvaiele modernizate la Pascani, ca alea tare nu le plac la frunceasi, dar nici nu le intretin cum trebuie, le si exploateaza aiurea.
Dimitrov a scris: | când la Iași , da, în trafic au ieșit PESA, ”polonezele”..... Și turcoaicele stau (două din ele ”la gard”).....
Apropo, tramvaiul nr. 2 de Iași, a intrat în depoul de la ”Gara Mare”/Str. Silvestru, în 15.10.2021 ora 20:54... Al treilea tramvai Bozankaya, a intrat în același depou în 28.12.2021 la 22:05 și în 29.12.2021 la 13:032 a fost dat de pe trailer pe șinele din depou (a durat descărcarea , deoarece,s-a așteptat rezolvarea ”formalităților de vamă”- nu se descarcă mână nu vine ”ok”-ul de la vamă)... Al patrulea tramvai Bozankaya, a intrat în tot în depoul susmenționat, din Iași în 12.04.2022 la 20:25..... |
Le amesteci si esti si greu de urmarit.
Dimitrov a scris: | Hai să trecem la chestii serioase... |
Hai, barbate!
Dimitrov a scris: | Vineri 08.04.2022 la orele 22:35. a început ”descărcarea” celui de-al 6 (șase)-lea tramvai Bozankaya, pentru Timișoara !! |
Super! 500 de km si la treaba cu el! E homologat, deci n-are de ce sa stea, spre deosebire de cele de la Iasi, pentru care inca se asteapta sa se incheie mosmodeala romaneasca de la feroviarul si netramvaisticul AFER (desi modelul are tertificat heuropean)...
Dimitrov a scris: | Aflând din ”presă” de fumul scos de tramvaiul 5, adus la ”Cimișoara”, am pus și eu întrebările ”curiosului” direct implicat, celor din echipa turcă, ce se ocupă direct de pregătirea de descărcare a tramvaiului de pe trailer, și celui de la STPTM ce se ocupa de problemă... ”Afumătoarea” a fost întruchipată de ghici cine (???)..., de acumulatorii tramvaiului...
Acesta are acumulatori care-i permit, la nevoie o autonomie de 60-63 km ”la liber”, fără rețea de contact... |
Cred ca stie toata tara de ceva vreme, de la mic la mare, de ce s-a perpelit oleaca traivanu ala...
Dimitrov a scris: | Și ca și-n știrile germane de prin Hamburg sau Berlin sau de aiurea, de la alții, acești acumulatori mai binevoiesc să își facă de cap, ”înflăcărându-se” !! Nasol moment, pentru că la nemți au ars, așa, garaje complete de autobuze, că la turisme, nu se mai pune... După o mică chinuială de vreo cinci ore, afumătoarea a fost stinsă, fără alte prejudicii/daune. cert este că a fost chemat producătorul acumulatorilor, de plaiurile lui (era să zic Merkel) Olaf Schultz, pentru constatări.... |
Cine vrea jucarele electrice pe baterii, trebuie sa isi asume ca nici un producator nu e scutit, deci cei ce au in garaje si depouri asa ceva, au niste bombe cu ceas. Dar, iarasi, unde e noutatea?!...
Dimitrov a scris: | Iar ca lipsă din circulație, vina este dată pe sosirea târzie, în jur de 1 Mai (oare cine dă banii pentru dispozitivele astea) a sistemului de repunere pe șină în cazul deraierii..... Dehhhh, toate modernismele astea au nevoie de o infrastructură de TGV, ca să nu deraieze, că la deraiere, nu le poți lua de urechi, (cu vinciul, ca pe cele de acum 50 de ani) și să le pui pe șine fără alte moșmondeli...... |
Au fost prevazute in caietul de sarcini? Daca nu, cacaia specialistii... Primarie si Setepete/Reatete la un loc...
Dimitrov a scris: | Aș pune niște imagini, dar fiind prima intervenți p-aci, ”nu-ș ce succesuri” oi avea.... |
"Doresc sa va spun ca [...]" (S)pune si gata!
|
|
Sus |
|
 |
o_serar

Data înscrierii: 19/Sep/2008 Ultima vizita: 01/Iun/2022 Mesaje: 174 Locație: Timisoara
|
|
Sus |
|
 |
o_serar

Data înscrierii: 19/Sep/2008 Ultima vizita: 01/Iun/2022 Mesaje: 174 Locație: Timisoara
|
|
Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 31/Mar/2023 Mesaje: 8417 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 13 Iun 2022 19:25:20 Titlul subiectului: |
213706 |
|
Il rog pe TsE, daca mai urmareste forumul si subiectele legate de tramvaiele noi care au intrat intr-o Romanie nepregatita pentru ele, date fiind intamplarile prin care trece Timisoara cu Bozancile sale, sa ne spuna daca nu seamana cumva manifestarile cu ceea ce se intampla cu 302 de la Iasi la separatoare, daca se intampla sa treaca in sarcina. Si despre solutiile testate si puse in aplicare pentru a depasi problema respectiva. Poate ajuta pe cineva, cine stie?!... La ei vad ca se manifesta cu precadere la separatoarele tram-troleu si mai putin la cele de tronsoane (de unde si diferenta intre ce se intampla la Timisoara si exploatarea celor de la Iasi).
|
|
Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 31/Mar/2023 Mesaje: 8417 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 14 Iun 2022 19:16:42 Titlul subiectului: |
213734 |
|
Adaug, pentru ca tot vad invocate bateriile pentru iesirea din blocajul cu pricina si mirarea ca nu merge astfel. Faptul ca tramvaiul nu se poate deplasa in nici un fel la trecerea (in sarcina???) pe sub separatoare (tram-troleu sau de tronsoane), dar totusi poate fi repornit pana la urma, pare a indica activarea unui eventual sistem de protectie pentru echipamentele electronice.
|
|
Sus |
|
 |
tcm

Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 31/Mar/2023 Mesaje: 1799 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Vin 02 Dec 2022 14:44:44 Titlul subiectului: |
215108 |
|
1. 1001 pe linia 6 in statia Hotelul Continental.
2. 1006 pe linia 6 pe Bulevardul 16 Decembrie 1989.
3. O Bozankaya fara numar de parc pe linia 1 pe Bulevardul Revolutiei.
4. O Bozankaya la care nu am identificat numarul de parc , pe linia in statia Libertatii.
5. O alta Bozankya neindentificata pe linia 1 in statia Piata Mocioni ; imi place tinuta vatmanului.
Cateva pareri Bozankaya vs Astra. Imi place designul exterior al Bozankayei. Dungile led pe toata latimea fetei/spatelui tramvaiului arata mai bine decat "ochii de iepure posedat" ai Astrelor. De asemena imi place intr-un fel peretele despartitor dintre cabina si salon. Acesta este facut din sticla neagra , astfel nu se vede nimic din salon in cabina si vatmanii nu sunt nevoiti sa puna perdelute daca vor intimitate. Dar din punct de vedere al pasionatului caruia ii place sa se uite in cabina , nu imi place. In rest la interior dispunerea scaunelor pare putin inspirata dupa Avenio/Imperio.
Pe partea tehnica mi se par mai slabe decat Astrele. 1001 dupa nici jumatate de an de exploatare are deja bandaje plane la boghiul 1 si tramvaiul zdrangane destul de tare. Daca vatmanii sunt mandatari poate conteaza si stilul de condus al fiecaruia , cel cu 1001 a oprit cu patinele de 3 ori in mai puin de 1 km. La toate tramvaiele din acest model franele scartaie destul de urat la viteze mici.
La fel ca si la Armonii , consider ca numerele de parc ar trebui sa fie lipite si in fata/spate. De asemena , dupa cum am scris mai sus , unele nu am vazut sa aiba deloc numere de parc. Sistemul de anuntare al statiilor nu merge foarte bine , vocea spune "urmeaza statia" si se gandeste 10-20 de secunde pana sa spuna numele statiei , daca il spune (aici presupun ca este vina Radcom sau cine opereaza sistemul. In schimb harta functioneaza bine.
Din punct de vedere al transportului cu tramvaie nu imi plac urmatoarele aspecte: toate liniile vin deodata , apoi este o pauza de aproximativ 15 minute cand nu vine nici un tramvai , chiar si la ora de varf.
Pe linia 1 de exemplu se pierd minute bune la semafoare , care nu sunt sincronizate. Cred ca fiecare cursa ar putea fi cu cel putin 10 minute mai scurta daca semafoarele ar fi sincronizate.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.13 MB |
Vizualizat: |
de 2097 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.05 MB |
Vizualizat: |
de 2097 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.21 MB |
Vizualizat: |
de 2097 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.29 MB |
Vizualizat: |
de 2097 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.37 MB |
Vizualizat: |
de 2097 ori |

|
_________________ https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber |
|
Sus |
|
 |
MYSU
Data înscrierii: 09/Ian/2008 Ultima vizita: 30/Mar/2023 Mesaje: 172 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 02 Ian 2023 17:40:03 Titlul subiectului: |
215307 |
|
Probleme ceva cu aceste vag?
|
|
Sus |
|
 |
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|