Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Ramele IVA
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 12, 13, 14
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 21 Aug 2014 21:00:14    Titlul subiectului: 174377

Sigur le mai gasesti vreo 5 - 6 ani minim pe magistrala 4 ( GdN - Basarab - Parc Bazilescu ).
Nu stiu daca mai sunt pe M 3 ( Militari - Anghel Saligny ) si mai gasesti o IVA naveta intre statiile Republica si Pantelimon.
Dar recomandarea mea este sa incerci pe M 4.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
riciu



Data înscrierii: 05/Feb/2011
Ultima vizita: 30/Iun/2023
Mesaje: 36
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 04 Mai 2015 19:13:11    Titlul subiectului: 178929

Pe M3 s-au scos ramele IVA. Sau... daca mai e vreo una, e foarte rara, eu nu am mai vazut IVA pe M3 de cateva luni de zile.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
luk777



Data înscrierii: 01/Iun/2015
Ultima vizita: 25/Mar/2024
Mesaje: 95
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 13 Iun 2015 09:45:41    Titlul subiectului: 179588

Matei Voineag a scris:
Azi in jurul orei 19:55 in statia Eroilor, la linia 3 (cea catre Pantelimon) era o garnitura IVA care nu avea pasageri inauntru. Confused Dupa ceva timp a pornit, dar in sensul invers (catre Industriilor/Dristor 2). Shocked Cand a ajuns la macaz a luat-o spre Industriilor. Exclamation La parbriz era pusa o hartie pe care scria "Eroilor", deci era de pe M3 (Eroilor-Industriilor). Exclamation Probabil se ducea la Depoul Industriilor.

Ma intreb ce s-o fi intamplat cu acea garnitura, mai ales ca pleca de la linia 3 care apartine Magistralei 1 (Pantelimon-Dristor 2)? Question

Probabil s-a defectat pe drum si a trebuit dusa in depou pentru reparatii sau au mutat-o dintr-un/o depou/remiza de pe M1 in alt/a depou/remiza de pe M3. Poate se defectase si au reparat-o in Depoul Ciurel si acum au mutat-o pe M3.

PS: Aproape in fiecare weekend vad o IVA care circula fara pasageri pe M1. Probabil o muta dintr-un depou in altul.
De cele mai multe ori o vad intre Piata Unirii-Eroilor, dar am vazut-o si pe la Semanatoarea. Exclamation
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PaulIP



Data înscrierii: 12/Aug/2011
Ultima vizita: 22/Feb/2023
Mesaje: 490
Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)

MesajTrimis: Sâm 13 Iun 2015 10:30:58    Titlul subiectului: 179589

S-a desfiintat si cursa "pendula" dintre Republica si Pantelimon.
Acum, unul din 3 BM-uri ajunge la Pantelimon.

_________________
Proiect OMSI "Rocar De Simon" - https://www.facebook.com/pg/roomsicorner/posts/?ref=page_internal
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 16 Noi 2015 08:38:39    Titlul subiectului: 182499

S-a revenit la un ssitem mai vechi, acum mai multi ani, unul din trenuri intorcea la Pantelimon, alte doua la Republica.

Referitor la IVA, postez un articol de pe economica.net

Citat:
15 trenuri vechi ale Metrorex au fost modernizate de Alstom

Lucrările s-au întins pe trei ani și au vizat îmbunătățirea performanțelor de exploatare și extinderea duratei de viață ale trenurilor vechi IVA Arad. Fotografiile atașate vă prezintă aspectul comparat al trenurilor, înainte și după modernizare

Timp de trei ani, în perioada octombrie 2011 – martie 2014, Alstom a efectuat lucrări de modernizare la 15 trenuri IVA Arad din parcul Metrorex. Modernizarea ramelor a făcut parte din contractul multianual de mentenanță pe care francezii îl au cu Metrorex, astfel încât Regia nu a fost tarifată suplimentar pentru aceste lucrări. „Obiectivul principal a fost fiabilizarea, mentenabilitatea, tratarea uzurii morale acumulate în timp și asigurarea posibilităților de procurare ritmică de piese de schimb și material. Cu aceasta ocazie, au fost rezolvate circa 80% din problemele cronice de operare ale ramelor Astra. ”, potrivit Alstom.

Mai precis, lucrările au fost împărțite în două etape: îmbunătățirea performanțelor de exploatare și extinderea duratei de viață. Partea de exploatare a presupus înlocuirea elementelor pneumatice și
electrice cu soluții moderne disponibile pentru aplicații feroviare, înlocuirea convertizorului rotativ pentru servicii auxiliare cu convertizor static de fabricație nouă, înlocuirea instalației de preparare a aerului comprimat pentru frână, acționare uși și suspensie secundară cu compresor nou, dotat cu separator de ulei și instalație de dezumidificare. În plus, aparatajul de frâne(instalația de pe cutia vagonului) a fost schimbat cu totul iar controlerele de mers și frână au fost înlocuite cu un sistem de comandă format din automat programabil și contactoare reostatice.

Cât privește extinderea duratei de viață, lucrările s-au limitat la înlocuirea cablajului de înaltă tensiune și înlocuirea conductelor de aer comprimat; optimizarea și uniformizarea traseelor pneumatice.

„Principalele beneficii obținute sunt îmbunătățirea fiabilității în exploatare, prin reducerea
substanțială a numarului de defectări în serviciu, fiabilitate crescută, prin adoptarea soluției moderne de alimentare a serviciilor auxiliare de la un convertizor static(eliminarea subansamblurilor în mișcare), fiabilitate și siguranță crescută a sistemului de frânare. S-a îmbunătățit și calitatea aerului comprimat, ceea ce conduce la protejarea circuitelor și a aparatajului de aer. Materialele utilizate pentru execuția lucrărilor corespund normelor europene referitoare la emisiile toxice, fum și combustie și nu conțin azbest. Pentru lucrările de fiabilizare efectuate, Alstom Romania a obținut certificatului de omologare, conform OMT 290/2000”, spun francezii.




Lucrările de modernizare nu au presupus și schimbarea fațadei exterioare. Alstom a propus Metrorex o machetă funcțională, însă această opțiune a fost exclusă din start. De altfel, acest lucru este vizibil și din pozele atașate. Se observă că aproape toate instalațiile din trenul de rulare sunt noi, în timp ce aspectul exterior al trenului este același.

Exteriorul trenurilor nu a fost schimbat pentru că acest lucru presupunea ca Metrorex să cheltuie bani. Pentru că schimbarea fațadei nu este prinsă în contractul de mentenanță, lucrările ar fi presupus costuri pentru Metrorex, lucru pe care Regia nu a dorit să și-l asume.

Cele 15 trenuri IVA modernizate sunt folosite, în prezent, pe Magistrala 4 Gara de Nord – Parc Bazilescu și pe M3 Anghel Saligny – Preciziei.

Metrorex are în exploatare 44 de trenuri Bombardier, 16 CAF și 24 de trenuri IVA Arad. Mentenanța întregului parc de material rulant al Metrorex este asigurată de concernul francez Alstom, până în 2019.

Cu trenurile de la metrou circulă zilnic 600.000 de pasageri.

Nu inteleg un lucru totusi. Cate IVE mai circula pe M4 ?

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 05 Ian 2016 10:56:48    Titlul subiectului: 183163

Poate se arata cineva doritor de plimbare cu IVA...

http://www.metrorex.ro/tarife_p776-1



tarife.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  112.8 kb
 Vizualizat:  de 15455 ori

tarife.JPG



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BodoMinea



Data înscrierii: 13/Dec/2015
Ultima vizita: 30/Ian/2017
Mesaje: 3
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 08 Ian 2016 00:39:25    Titlul subiectului: 183194

Aparent toți operatorii caută clienți pentru trenuri întregi. Am văzut că și CFR promova ceva de genul, și RATB cu tramvaiele (și la aceștia din urmă chiar era surprinzător de ieftin Very Happy ).

Cât despre IVE, confirm că la momentul ăsta le mai găsim doar pe M4... Au dispărut total de pe M1,2,3 (nu mai e nici pendula / naveta Republica - Pantelimon - totuși am mai întâlnit IVA fără călători la GDN1, poate venea de la depou Ciurel și urma să intre pe M4). M-am plimbat cu REM117 și ce pot să zic - de excepție.

Dacă e cineva nostalgic și vrea să vadă niște IVE... Playlist Youtube cu creații proprii găsiți aici, inclusiv cu cea rătăcită făcând manevre pe M1. (care apropo, a plecat în direcția din care a venit - nimic ciudat)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
anndrey



Data înscrierii: 04/Apr/2008
Ultima vizita: 27/Iun/2022
Mesaje: 94
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 31 Oct 2017 18:11:16    Titlul subiectului: 192237

De ce nu este pusa in circulatie rama IVA modernizata de Alstom? Practic degeaba au modernizat-o ca nu o foloseste si nu o admira nimeni.
Clar nu putea concura cu un produs de generatie noua. Dar puteau sa o lase, sa fie unicat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 551
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 31 Oct 2017 21:25:15    Titlul subiectului: 192240

Nu mai exista. A fost casată la sfârșitul anului 2014.
Acea IVA modernizată oricum nu putea să circule, era doar un prototip/machetă, după ce Metrorex a spus că e prea mare costul unei modernizări pentru un lot mai mare, cei de la Alstom și-au luat tot de pe ea.
A fost un proiect mort din naștere, nu avea cum să concureze cu un produs nou.

_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 01 Iun 2020 19:48:39    Titlul subiectului: 207400

Cand am vazut o IVA, azi, pe M3, m-au incercat doua sentimente contradictorii. Unul de bucurie, fiindca am calatorit cu trenul copilariei si adolescentei mele, dar si un sentiment de mare tristete cand am vazut in ce hal au putut sa isi bata joc unii de ele.......


IMG_20200601_130529.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  219.01 kb
 Vizualizat:  de 8677 ori

IMG_20200601_130529.jpg



IMG_20200601_130537.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  190.76 kb
 Vizualizat:  de 8677 ori

IMG_20200601_130537.jpg



IMG_20200601_130547.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  153.76 kb
 Vizualizat:  de 8677 ori

IMG_20200601_130547.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rocar



Data înscrierii: 15/Mar/2017
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1271
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Dum 13 Noi 2022 09:33:30    Titlul subiectului: 214715

Asa sunt toate ramele IVA pe care le-am mai vazut... Pictate artizanal.
Si de circulat, circula pe M4.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
V3A-93



Data înscrierii: 24/Feb/2018
Ultima vizita: 02/Ian/2024
Mesaje: 71
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 15 Noi 2022 21:01:19    Titlul subiectului: 214790

Rocar a scris:


Si de circulat, circula pe M4.


Ocazional, chiar si pe M3
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rocar



Data înscrierii: 15/Mar/2017
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1271
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mar 10 Ian 2023 16:53:10    Titlul subiectului: 215362

Rama IVA pe M3 sensul de mers spre Preciziei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TheTigerBeast



Data înscrierii: 18/Mai/2017
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 689
Locație: Bucuresti Sector 6

MesajTrimis: Sâm 21 Ian 2023 14:08:44    Titlul subiectului: 215466

010 si-a facut abonament pe M3. Circula destul de des, cam odata pe saptamana sa zic asa.

Poate scapa din greseala si un CAF pe M3 Very Happy



319857465_1812589375741749_3622413752181295036_n.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  261.81 kb
 Vizualizat:  de 4394 ori

319857465_1812589375741749_3622413752181295036_n.jpg



_________________
Asculta Radio TheTigerBeast @192kbps!
http://r.thetigerbeast.ovh
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 24 Ian 2023 13:51:39    Titlul subiectului: 215477

Se mai defecteaza un Bombardier si baga o IVA in locul lui. Fac naveta zilnic pe ruta Dristor-Anghel Saligny, si vad din cand in cand IVA la treaba
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 20 Feb 2023 11:10:55    Titlul subiectului: 215693

Si astazi dimineata, la ora 6:24, la Dristor 1, am vazut o IVA pe linia de Anghel Saligny-Preciziei. De mult timp nu am vazut o IVA dimineata pe aceasta magistrala.


P1310049.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  287.5 kb
 Vizualizat:  de 3642 ori

P1310049.JPG



P1310050.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  304.95 kb
 Vizualizat:  de 3642 ori

P1310050.JPG



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 26 Feb 2023 16:01:38    Titlul subiectului: 215750

Se pare ca circula zilnic rama IVA pe M3. Nu stiu care sunt cauzele, s-a defectat una din ramele Bombardier de pe aceasta magistrala sau o fi fost relocata pe M5 (Drumul Taberei) ?
Cert este ca IVA in ultima saptamaan IVA este prezenta toata ziua la traseu.



Bucuresti, 24 februarie 003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.68 kb
 Vizualizat:  de 3360 ori

Bucuresti, 24 februarie 003.jpg



Bucuresti, 24 februarie 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.57 kb
 Vizualizat:  de 3360 ori

Bucuresti, 24 februarie 001.jpg



Bucuresti, 24 februarie 002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.13 kb
 Vizualizat:  de 3360 ori

Bucuresti, 24 februarie 002.jpg



Bucuresti, 24 februarie 004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.73 kb
 Vizualizat:  de 3360 ori

Bucuresti, 24 februarie 004.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 26 Feb 2023 16:04:23    Titlul subiectului: 215751

La Piata Unirii 1 a fost si o haza haioasa. Rama IVA nu pleca din statie spre Izvor. Motivul ? Una dintre usi parea ca nu se inchide bine, brcul din dreptul usii ramanea aprins. A venit ajutorul de mecanic (poza 2), a verificat usa, dar nimic. Apoi, s-a trecut la faza urmatoare, ajutorul de mecanic a dat de vreo trei ori cu piciorul in usa, in speranta ca se va inchide bine. In cele din urma s-a urcat in metrou si a inchis-o manual, ramanand langa usa. Dupa 5 minute de stationat la Piata Unirii 1, batrana rama IVA a plecat spre Izvor.


Bucuresti, 24 februarie 006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  111.96 kb
 Vizualizat:  de 3359 ori

Bucuresti, 24 februarie 006.jpg



Bucuresti, 24 februarie 007.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.08 kb
 Vizualizat:  de 3359 ori

Bucuresti, 24 februarie 007.jpg



Bucuresti, 24 februarie 005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.99 kb
 Vizualizat:  de 3359 ori

Bucuresti, 24 februarie 005.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
paraschivrazvan25



Data înscrierii: 29/Mai/2016
Ultima vizita: 25/Mar/2024
Mesaje: 25
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 06 Noi 2023 15:50:35    Titlul subiectului: 217219

Pana nu o sa se intample ceva cu ele slabe sanse sa remedieze cineva
_________________
rent a car Bucuresti
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 16 Dec 2023 21:06:00    Titlul subiectului: 217606

Am invatat si orarul unuia dintre cele doua rame IVA care circula pe M3 (Anghel Saligny-Preciziei). Astfel, una dintre rame pleaca de la Anghel Saligny, la ora 16:32-16:33.


Bucuresti (m), 14 decembrie 003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.58 kb
 Vizualizat:  de 355 ori

Bucuresti (m), 14 decembrie 003.jpg



Bucuresti (m), 14 decembrie 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  74.03 kb
 Vizualizat:  de 355 ori

Bucuresti (m), 14 decembrie 001.jpg



Bucuresti (m), 14 decembrie 002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  79 kb
 Vizualizat:  de 355 ori

Bucuresti (m), 14 decembrie 002.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 12, 13, 14
Pagina 14 din 14

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community