Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
BusFan
Data înscrierii: 18/Iul/2012 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 318 Locație: Cluj
|
Trimis: Joi 17 Noi 2022 17:54:30 Titlul subiectului: |
214841 |
|
#571 era alocat liniei M52, alături de Setra #977.
Când au venit cele 3 Mercedes-uri Inturo cumpărate anul acesta, unul din ele a fost alocat linie M52 în locul lui #571, așa că acesta a ajuns pe M44.
PS: când zic alocat, mă refer că este folosit ca autobuz principal pe linia respectivă. Deservește și alte linii, precum și curse speciale sau pentru elevi
|
|
Sus |
|
|
Matei Melinte
Data înscrierii: 09/Oct/2015 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 190
|
Trimis: Mar 22 Noi 2022 15:06:10 Titlul subiectului: |
214949 |
|
Azi m-am întâlnit cu monstruozitatea: #394 CJ-25-GVU Luat prin surprindere, n-am reușit să-i fac o poză mai de Doamne-ajută. Puntea spate simplă mi se pare o soluție interesantă, dat fiind ca roata spate e non-standard, mai lată decât cea din față, dar probabil un chin în cazul în care va fi nevoie de piese pentru punte. Eram în Germania la OMR când era să batem palma pe MAN-uri cu aceeași punte spate ca ăsta, dar am schimbat rapid pe alt autobuz când am aflat că puntea aia e cu cântec.
Dar cui îi pasă, să ardă motorina în orașul de 5 stele cât mai apucă, că vine anul 2030 și le pune Neag ...la muzeu.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
355.45 kb |
Vizualizat: |
de 2439 ori |
|
_________________ Traffic Engineering - UT Cluj
Volunteer Paramedic
Tramclub Iasi |
|
Sus |
|
|
BusFan
Data înscrierii: 18/Iul/2012 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 318 Locație: Cluj
|
Trimis: Mie 23 Noi 2022 11:12:28 Titlul subiectului: |
214971 |
|
Suspectez că l-au cumpărat ca soluție de avarie, până sosesc cele 60 (40 luate de municipiu și 20 luate pentru metropolitan parcă) de autobuze electrice, care ar urma să elibereze o bună parte din diesel-uri.
|
|
Sus |
|
|
Matei Melinte
Data înscrierii: 09/Oct/2015 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 190
|
Trimis: Mie 23 Noi 2022 12:35:00 Titlul subiectului: |
214972 |
|
BusFan a scris: | Suspectez că l-au cumpărat ca soluție de avarie, până sosesc cele 60 (40 luate de municipiu și 20 luate pentru metropolitan parcă) de autobuze electrice, care ar urma să elibereze o bună parte din diesel-uri. |
Parcă-mi vine destul de greu sa cred că l-au cumpărat și vopsit în schema unică pentru o perioadă așa scurtă. Nu greșesc dacă presupun că autobuzul a fost un deal bun de la Best Omnibus, și cred că e luat ca să înlocuiască vreun alt sh. Din ce am observat, era pe CS-ul Florești-Emerson, care de obicei era făcut cu Hess de 10m.
_________________ Traffic Engineering - UT Cluj
Volunteer Paramedic
Tramclub Iasi |
|
Sus |
|
|
Matei Melinte
Data înscrierii: 09/Oct/2015 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 190
|
Trimis: Mar 24 Ian 2023 01:47:01 Titlul subiectului: |
215476 |
|
Șansa mi-a zâmbit... într-o zi de duminică. Într-o pauză de la pregătirea pentru examenul de la Instalații pentru Controlul și Comanda Circulației am dat de 394 pe M22/M23, iar așa ceva nu se refuză. M-am plimbat cu el vreo 4 curse adulmecându-i mirosul tipic de MAN și l-am cunoscut în detaliu.
Deși trecută de prima tinerețe, mașina se mișcă bine și e foarte interesant compartimentată la interior. Cum am și intuit inițial, ea a fost cumpărată pentru a face cursele de Florești-Emerson. Am discutat cu șoferul, care a și rămas cu ea de când a preluat-o să o ducă la RAR pentru clasificare, și mi-a zis că programul ei a fost până acum preponderent pe convenție, cu mici escapade pe liniile de Tăuți și Luna de Sus.
M-am documentat puțin despre afișaje de care, dacă timpul îmi va permite, printre facultate și pompieri, mă voi ocupa în proxima mea vizită de pe Plevnei. Afișajul interior, cel pentru itinerariul liniei mi se pare cireașa de pe tort. Ca orice autobuz elvețian care se respectă, 394 are toate ciocănelele la el aliniate, de zici că-s procentele rămase la viață în GTA.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
380.66 kb |
Vizualizat: |
de 2036 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
322.93 kb |
Vizualizat: |
de 2036 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
382.59 kb |
Vizualizat: |
de 2036 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
412.04 kb |
Vizualizat: |
de 2036 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
602.21 kb |
Vizualizat: |
de 2036 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
329.8 kb |
Vizualizat: |
de 2036 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
320.46 kb |
Vizualizat: |
de 2036 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
227.21 kb |
Vizualizat: |
de 2036 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
385.9 kb |
Vizualizat: |
de 2036 ori |
|
_________________ Traffic Engineering - UT Cluj
Volunteer Paramedic
Tramclub Iasi |
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 1030 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mar 24 Ian 2023 13:53:51 Titlul subiectului: |
215478 |
|
Ce lungime are autobuzul?
|
|
Sus |
|
|
Andrei Andras
Data înscrierii: 30/Noi/2015 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 384
|
Trimis: Mar 24 Ian 2023 19:23:15 Titlul subiectului: |
215483 |
|
10.1m, ai pe pagina anterioară toate specificațiile lui.
|
|
Sus |
|
|
fkvm23
Data înscrierii: 27/Noi/2021 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 67 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Joi 26 Ian 2023 22:18:09 Titlul subiectului: |
215491 |
|
Văd bine că în spațiul după ușa a 3-a, lângă motor, s-a amenajat un loc de șezut? Interesantă soluția rudimentară, n-am mai văzut așa ceva.
Tare fain este bordul VDV, design simplu și extrem de modular, plus mi se pare mult mai calitativ decât bordul Actia prezent în Solarisuri și Iveco Urbanway. Un singur minus este lipsa turometrului, dar într-un vehicul cu cutie automată oricum nu este așa de important acest aspect.
_________________ "Oare când au fost ultimele (insert autobuz casat de mai mult de 5 ani) casate?" |
|
Sus |
|
|
|