Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
ADK

Data înscrierii: 09/Apr/2019 Ultima vizita: 31/Mar/2023 Mesaje: 582 Locație: Buzau
|
Trimis: Joi 06 Feb 2020 00:14:43 Titlul subiectului: |
205473 |
|
Câteva fotografii cu troleibuzele Ikarus din perioada anilor 2014-2015.
5100 în depoul Nițu Vasile prin toamna anului 2015. Acest troleibuz are o poveste destul de interesantă - a aparținut depoului Vatra Luminoasa timp de 10 ani (1997-2007, dacă nu este așa vă rog să mă corectați) urmând a fi transferat o dată cu înnoirea de parc la depoul Bucureștii-Noi. Acolo a circulat până prin anul 2011, când alături de 5101 și 5121 au fost retrase și propuse spre casare. Toate au ajuns în depoul Nițu Vasile în vederea casării, urmând ca 5101 și 5121 să ia fie valorificate în anul 2012 cu excepția lui 5100 care a rămas în depou deoarece la timpul acela s-a dorit a se păstra acest troleibuz pentru muzeu, find și primul (teoretic) sosit. Doar că, cu timpul s-a stabilit că nu se merită investițiile în el, deoarece șasiul dar și multe altele erau imposibil de remediat (caz asemănător lui 5170, care i-a tot fost sudat șasiul). Astfel că a început să fie descompletat de piese elementare de caroserie pentru întreținerea celorlalte troleibuze aflate în circulație. Prin acea perioadă sau imediat, acesta s-a reîntors în depoul Bucureștii-Noi unde de acolo a mai stat vreo 2-3 ani urmând a fi licitat și el ca fier vechi alături de alte troleibuze.
5115 în toamna anului 2014. Acest troleibuz a stat în mare parte a anului 2014 pe dreapta din cauza chopperului ars, în fotografie find prima lui zi de lucru după ce i-a fost montată noua sursă. Ca fiabilitate era destul de jalnic, în ciuda aspectului exterior destul de plăcut această mașină avea cele mai ”puține” intrări în garaj (pe propriile roți). Tot prin acea perioadă, avea și un huruit destul de groaznic, însă i-a fost remediată problema.
5129 tot prin toamna anului 2014, așteptând să-i sosească noua sursă. Teoretic trebuia ca piesa să sosească rapid, însă din cauza unor întârzieri a așteptat vreo 2 ani.
5135 în primăvara anului 2015 la ieșirea din depoul Nițu Vasile. Nu știu dacă a funcționat dintotdeauna ca ”Școala”, dar acest troleibuz este unul (dacă nu chiar singurul) dintre cele mai originale troleibuze Ikarus, probabil după el find 5132 și 5249 care au funcționat și ele ca școala dar au fost transformate în troleibuze de traseu din lipsă de mașini.
5141 prin primăvara anului 2015, acesta era unul dintre cele mai ”puține” troleibuze defecte, cel puțin din acea perioadă. A fost titular mult timp în linia 74, rareori find găsit prin 73 sau mai ales 76/77. Deși ca aspect exterior nu era prea încântător, dădea clasă multor troleibuze din seria 5200 ca fiabilitate și ”legare”.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.69 kb |
Vizualizat: |
de 11349 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
123.4 kb |
Vizualizat: |
de 11347 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
116.53 kb |
Vizualizat: |
de 11350 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
124.67 kb |
Vizualizat: |
de 11335 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
115.29 kb |
Vizualizat: |
de 11335 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
150.31 kb |
Vizualizat: |
de 11335 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
128.42 kb |
Vizualizat: |
de 11335 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
123.97 kb |
Vizualizat: |
de 11335 ori |

|
Ultima modificare efectuată de către ADK la Joi 06 Feb 2020 00:47:53, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
 |
ADK

Data înscrierii: 09/Apr/2019 Ultima vizita: 31/Mar/2023 Mesaje: 582 Locație: Buzau
|
Trimis: Joi 06 Feb 2020 00:28:29 Titlul subiectului: |
205474 |
|
5188 - nu cunosc prea multe detalii despre acest troleibuz, ce știu este că era una dintre cele mai întreținute mașini ca parte tehnică. Probabil că este și acum, dacă o mai avea aceiași titulari din anii 2014-2015. Era însă unul dintre cele mai prezente troleibuze Ikarus în traseu pe linia 92, până să fie suspendată ulterior desființată, dând clasă chiar și troleibuzelor Irisbus Citelis.
5205, 5207, 5233 și 5244 erau troleibuze văzute aproape zilnic în linia 77.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.59 kb |
Vizualizat: |
de 11341 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
148.84 kb |
Vizualizat: |
de 11341 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
151.43 kb |
Vizualizat: |
de 11341 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
146.09 kb |
Vizualizat: |
de 11341 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
177.38 kb |
Vizualizat: |
de 11341 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
138.48 kb |
Vizualizat: |
de 11341 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
145.45 kb |
Vizualizat: |
de 11341 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
ADK

Data înscrierii: 09/Apr/2019 Ultima vizita: 31/Mar/2023 Mesaje: 582 Locație: Buzau
|
Trimis: Joi 06 Feb 2020 00:38:28 Titlul subiectului: |
205475 |
|
Și ultimele rânduri.
5224 este printre singurele troleibuze cu adevărat îngrijite la depoul Nițu Vasile, alături de cel puțin 5204, 5225, 5241 și 5245. În anul 2014 a așteptat și el sursa, care i-a venit relativ repede față de alte troleibuze.
5227 este troleibuzul cu cel mai mare ”record” la stat pe dreapta (cred că să fie vreo 4 ani, cât a așteptat un amărât de chopper) după acesta find 5116, cu vreo 3 ani. În prima zi de traseu în anul 2016 a ”crăpat” pe linia 73 find tractată la garaj unde a mai stat o perioadă pe dreapta, revenind la traseu la urma urmei.
5241 este troleibuzul ”Regină”, find cel mai îngrijit din toate punctele de vedere. Este printre singurele, dacă nu singurul, troleibuz Ikarus care a avut aceeași echipă de titulari de când a venit de la Bujoreni în anul 2007 și până în prezent. Prin anul 2014 sau 2015, a avut un incident la partea electrică a bordului ceea ce a luat foc din cauza unui scurtcircuit lipsind din traseu o bună perioadă din timp.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
107.79 kb |
Vizualizat: |
de 11338 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
113.71 kb |
Vizualizat: |
de 11338 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
118.31 kb |
Vizualizat: |
de 11338 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
112 kb |
Vizualizat: |
de 11338 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
ADK

Data înscrierii: 09/Apr/2019 Ultima vizita: 31/Mar/2023 Mesaje: 582 Locație: Buzau
|
Trimis: Sâm 08 Feb 2020 19:54:12 Titlul subiectului: |
205547 |
|
5102, 5129 și 5228 surprinse în decembrie 2013 sau ianuarie 2014.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
108.76 kb |
Vizualizat: |
de 11247 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
155.69 kb |
Vizualizat: |
de 11247 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
139.7 kb |
Vizualizat: |
de 11247 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 31/Mar/2023 Mesaje: 9319 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 09 Feb 2020 17:07:12 Titlul subiectului: |
205558 |
|
Erau mai bine intretinute atunci.
_________________ Linia 86 de troleibuze, este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
ADK

Data înscrierii: 09/Apr/2019 Ultima vizita: 31/Mar/2023 Mesaje: 582 Locație: Buzau
|
Trimis: Mar 11 Feb 2020 02:02:08 Titlul subiectului: |
205587 |
|
Categoric. Iată alte 2 fotografii găsite în cutia cu ”comori” - 5242 pe o ploaie torențială în anul 2015 și o plăcuță VIN (nu-mi aduc aminte de la ce Ikarus, țin să cred că 5247).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
173.82 kb |
Vizualizat: |
de 11147 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
111.23 kb |
Vizualizat: |
de 11147 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
ADK

Data înscrierii: 09/Apr/2019 Ultima vizita: 31/Mar/2023 Mesaje: 582 Locație: Buzau
|
Trimis: Vin 15 Mai 2020 22:56:38 Titlul subiectului: |
207116 |
|
Se aproprie sfârșitul și acestor troleibuze.
Autor: CiprianTRB
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
58.14 kb |
Vizualizat: |
de 10446 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 30/Mar/2023 Mesaje: 1326 Locație: Sibiu
|
Trimis: Vin 15 Mai 2020 22:59:38 Titlul subiectului: |
207117 |
|
Stie cineva cate Ikarusuri mai sunt active? sau macar functionale?
|
|
Sus |
|
 |
ADK

Data înscrierii: 09/Apr/2019 Ultima vizita: 31/Mar/2023 Mesaje: 582 Locație: Buzau
|
Trimis: Vin 15 Mai 2020 23:40:52 Titlul subiectului: |
207119 |
|
Nu am un răspuns, retrase însă (și pregătite pentru casare) se află ~20 troleibuze cel puțin de la dep. Bujoreni (în față este sigur și 7460). Nici nu mă miră, cele pe care le văd majoritatea nu mai circulau dinainte de anul 2016. Oricum aceste troleibuze sunt bye, numerele au fost deja date jos și predate la poliție o dată cu radierea din circulație, deci, o să fie licitate la fier vechi ca și restul autobuzelor. Personal mă bucură că au fost luate din depouri pentru a mai face spațiu și pentru a elibera viitoarele locuri autobuzelor ce vor venii la Bujoreni, precum și a viitoarelor troleibuze. La fel și-n cazul autobuzelor, ce în toți anii trecuți au sufocat garajele. Consider că orice vehicul trebuie să-și aibă locul în funcție de starea acestuia, dacă-i bun în parcul activ, dacă-i defect (și dacă se remediează repede, pe canal, dacă trebuie comandată o piesă care vine greu, dus în țarc, și nu ținut pe canal să ocupe loc sau în parcul activ să fie dezmembrat) și dacă-i pentru dezmembrare/casare tot în țarc pentru a se lua piese sau într-un garaj special ca în cazul de mai sus. Am înțeles că vor să transfere troleibuze la Nițu Vasile din cele încă active la Bujoreni, cum au făcut cu 5292 la VL.
|
|
Sus |
|
 |
CiprianTRB

Data înscrierii: 03/Mar/2019 Ultima vizita: 11/Mai/2021 Mesaje: 89 Locație: Bucuresti, Sector 6 - Militari
|
Trimis: Sâm 16 Mai 2020 09:52:57 Titlul subiectului: |
207126 |
|
1.Poza nu este făcută de mine, ci de Nicu Avram de pe grupul de FB Tramclub.
2.Din câte știu 5292 este încă la Bujoreni...
|
|
Sus |
|
 |
ADK

Data înscrierii: 09/Apr/2019 Ultima vizita: 31/Mar/2023 Mesaje: 582 Locație: Buzau
|
Trimis: Sâm 16 Mai 2020 19:19:40 Titlul subiectului: |
207134 |
|
La pagina 77 în mesajul lui ”Dragos31” pe metrouușor spune că 5292 a ajuns la VL. Altfel nu înțeleg ce ar vrea să spună.
De poze acum am văzut că ai specificat sursa tocmai jos printr-un link... trebuia sus, la vedere.
Iată și un exemplar de la VL, pe 5183.
Autor: Nicu Avram
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.55 kb |
Vizualizat: |
de 10371 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
CiprianTRB

Data înscrierii: 03/Mar/2019 Ultima vizita: 11/Mai/2021 Mesaje: 89 Locație: Bucuresti, Sector 6 - Militari
|
Trimis: Sâm 16 Mai 2020 23:11:04 Titlul subiectului: |
207138 |
|
Probabil a setat șoferul linia 61 din greșeală, validatoarele erau setate pe 62 și dacă ai fi urmărit troleibuzul în acea zi pe aplicația Info TB, ai fi văzut ca mergea pe la gara, apropo in ziua în care a fost făcută poza aceea, 62 a fost scurtat la Master din cauza unui accident.
|
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 31/Mar/2023 Mesaje: 9319 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 17 Mai 2020 15:34:23 Titlul subiectului: |
207143 |
|
Cel mai sigur va ajunge la fier vechi
_________________ Linia 86 de troleibuze, este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
TheTigerBeast

Data înscrierii: 18/Mai/2017 Ultima vizita: 09/Mar/2023 Mesaje: 665 Locație: Bucuresti Sector 3
|
Trimis: Joi 13 Ian 2022 10:30:13 Titlul subiectului: |
212291 |
|
#5127 a trecut printr-un proces de RK
Romania Feroviara a scris: | Chiar dacă troleibuzul Astra Ikarus 415 T din prima serie #5127 a ieșit aproape conform proiect, de când a intrat în circulație după revizia capitală realizată la URAC a devenit o pată de culoare mult așteptată printre blocurile gri din capitală. Suntem conștienți că nu este normal să vorbim în 2022 despre troleibuze din 1997-2002, dar altceva nu au momentan.... 5127 aparține depoului Berceni și este primul troleibuz vopsit în noua schemă a STB introdusă odată cu V3A CH PPC 4014 care circulă de anul trecut în linia 41 după care urmează V3A 091 al depoului Colentina și V3A CH PPC 224 al depoului Alexandria. Troleibuzul poate fi văzut în linia 73 și/sau 74, 76.
De admirat este că angajații de la URAC au făcut minuni cu puținul avut la dispoziție pentru reparațiile lui 5127, culorile au ieșit perfect iar vopseaua arată foarte bine în lumina soarelui. La interior e rezonabil, podelele sunt noi, cablajele au fost schimbate, scaunele sunt curate și barele vopsite în aceeași culoare ca la exterior. Rămâne de văzut cât și cum se va menține pentru că știm foarte bine ce comportament au anumiți călători și că STB'ul nu prea salubrizează la interior vehiculele, după prima săptămână de circulație ar fi meritat măcar un mop cu detergent linoleumul ăla nou montat pe podea... |
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
74.76 kb |
Vizualizat: |
de 4215 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
92.59 kb |
Vizualizat: |
de 4215 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
81.84 kb |
Vizualizat: |
de 4215 ori |

|
_________________ Asculta Radio TheTigerBeast @320/256kbps!
http://r.thetigerbeast.ovh |
|
Sus |
|
 |
ADK

Data înscrierii: 09/Apr/2019 Ultima vizita: 31/Mar/2023 Mesaje: 582 Locație: Buzau
|
Trimis: Dum 15 Mai 2022 16:01:53 Titlul subiectului: |
213101 |
|
5189 la cap Arena Națională prin jurul anului 2000.
Sursa: (din cartea unui prieten) Transportului Public de Suprafață din București/arhiva RATB.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.47 kb |
Vizualizat: |
de 2837 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 31/Mar/2023 Mesaje: 9319 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 02 Feb 2023 08:24:40 Titlul subiectului: |
215536 |
|
TheTigerBeast a scris: | #5127 a trecut printr-un proces de RK |
Am vazut troleibuze, in noua schema de vopsire si la mine in zona, circulau pe linia 86. Nu stiu daca tineau de depoul Vatra Luminoasa sau de Bucurestii Noi.
_________________ Linia 86 de troleibuze, este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 30/Mar/2023 Mesaje: 1326 Locație: Sibiu
|
Trimis: Joi 02 Feb 2023 19:20:15 Titlul subiectului: |
215547 |
|
Care mai este stuatia parcului de Ikarius?
|
|
Sus |
|
 |
ADK

Data înscrierii: 09/Apr/2019 Ultima vizita: 31/Mar/2023 Mesaje: 582 Locație: Buzau
|
Trimis: Mie 15 Feb 2023 14:32:54 Titlul subiectului: |
215672 |
|
Având în vedere că fosta galerie personală de pe Flickr s-ar putea să se șteargă din cauza nelogării într-un timp foarte îndelungat, postez troleibuzul 5224 surprins la începutul anului 2018.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
113.39 kb |
Vizualizat: |
de 1056 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
123.1 kb |
Vizualizat: |
de 1056 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
|