Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Traseele mijloacelor de transport in comun din Bucuresti
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 11, 12, 13
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trasee, rute si harti din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 10/Apr/2024
Mesaje: 9842
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 22 Sep 2019 08:32:31    Titlul subiectului: 202869

Ar fi o gluma proasta, caz. In care politia trebuie sa isi faca datoria. Am trimis un mail celor de la STB in legatura cu acest subiect.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 30/Noi/2022
Mesaje: 1355
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Mie 25 Sep 2019 13:55:48    Titlul subiectului: 202981

Autobuzele de pe linia 123 vor opri și la "Opera Națională". Comunicatul STB:
http://stbsa.ro/comunicat1.php?nrcom=1129
Citat:
Ca urmare a redeschiderii circulației pe Bd. Eroii Sanitari, începând cu data de 26.09.2019, ora 11:00, autobuzele liniei 123 vor efectua opriri în stația “Opera Națională“, situată pe Splaiul Independenței, după intersecția cu Bd. Mihail Kogălniceanu, sens “Gara de Nord“, în zona Parcului Operei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 10/Apr/2024
Mesaje: 9842
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 04 Oct 2019 12:49:24    Titlul subiectului: 203247

rosetti61 a scris:
Vad ca e si 34 pe acolo, mai circula oficial- 17-le ala e o gluma, acum cativa ani, prim 2006 parca, a mai fost asa cand visau unii 139 pe la Universitate su alte linii aiurea.
E prea elegant ca sa fie mana STB Mr. Green

Da, a fost o gluma. Azi am primit raspuns de la STB la sesizarea pe care le-am trimis-o in legatura cu acestu subiect.

Citat:
Serviciul Comunicare si Relatii Publice
Nr.:68431 /04.10.2019

Catre:

Stimate domn,

Referitor la petitia trimisa catre STB SA va informam ca statiile mentionate de dvs au fost marcate cu indicatoarele respective de catre persoane necunoscute.
Din data de 23.09.2019, situatia a fost remediata.

Cu stimă,
Constantin Tobescu
Șef Serviciu

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 30/Noi/2022
Mesaje: 1355
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Mar 15 Oct 2019 15:26:52    Titlul subiectului: 203472

Program prelungit și modificări de trasee cu ocazia meciului România - Norvegia. Comunicatul STB:
http://www.stbsa.ro/mobile/comunicat1.php?nrcom=1141
Citat:
STB SA va prelungi programul de circulație al liniilor adiacente Stadionului Arena Națională, unde marți, 15 octombrie 2019, de la ora 21:45, va avea loc partida de fotbal România-Norvegia. Societatea de Transport București a luat această măsură având în vedere faptul că pe stadion vor fi prezenți preponderent tineri cu vârste de până la 14 ani și însoțitorii acestora.

Liniile care vor funcționa după un program prelungit după ora 23.30 sunt: 1/10, 40, 46, 86, 90, 101, 102, 104, 311, 330, 335.

Totodată, autoritățile au decis ca, în funcție de numărul suporterilor, să restricționeze progresiv traficul rutier pe Bd. Pierre de Coubertin, tronsonul cuprins între Str. Vatra Luminoasă și intrarea în stadion, precum și pe Bd. Basarabia, tronsonul cuprins între Șos. Mihai Bravu și Bd. Chișinău.

Ca urmare, STB va modifica circulația mijloacelor de transport din zonă, sub coordonarea agenților de la Brigada Rutieră, astfel:

Linia 40 va funcționa pe traseul de bază între „Piața Sf. Vineri” și intersecția Calea Călărașilor/ Str. Traian, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri pe Str. Traian, Bd. Ferdinand, Șos. Pantelimon, Bd. Chișinău, Bd. Basarabia, apoi traseul actual.

Liniile 86 și 90 vor funcționa pe traseul de bază între terminalele „Dridu”, respectiv „Valea Argeșului” și intersecția Str. Vatra Luminoasă/Str. Tony Bulandra, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri pe Str. Tony Bulandra, până la Depoul Vatra Luminoasă, unde vor întoarce în incinta acestuia.

Linia 143 va funcționa pe traseul de bază între terminalul „Bucur Obor” și intersecția Str. Baicului/ Șos. Pantelimon, apoi pe un traseu modificat prin Șos. Pantelimon, Bd. Ferdinand, Bd. Gării Obor, până la terminalul „Baicului” (linii 69, 86, 682), cu întoarcere prin Str. Baicului, Str. Paharnicul Turturea, de unde intră în traseul actual.

Pe traseul modificat, autobuzele vor opri pe Șos. Pantelimon, comun cu cele ale liniei 101, respectiv pe Bd. Gării Obor, cu cele ale liniilor 69 și 85.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 30/Noi/2022
Mesaje: 1355
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Lun 30 Dec 2019 12:14:12    Titlul subiectului: 204781

Două noutăți importante ce intră în vigoare de la 1 ianuarie:
1. 236 se scurtează la West Park:
http://stbsa.ro/comunicat1.php?nrcom=1189
Citat:
Începând cu data 01.01.2020, linia de autobuz 236 va funcționa pe un traseu scurtat, numai între terminalele “Piața Operei” și “Complex Comercial West Park”, pe Str. Eroii Sanitari, Bd. Gheorghe Marinescu, Șos. Cotroceni, Bd. Iuliu Maniu, Autostrada A1, pasajul spre Carrefour Militari, drum local Carrefour Militari - DNCB, DNCB, bretea Autostrada A1, alee acces Centrul Comercial „West Park”, cu întoarcere pe Autostrada A1, Bd. Iuliu Maniu, Șos. Cotroceni, Splaiul Independenței, Str. Eroii Sanitari, Piața Operei.

2. Se desființează 4 linii de autobuze, 3 regionale își schimbă operatorul, iar STB înființează alte 3 regionale:
http://stbsa.ro/comunicat1.php?nrcom=1190
Citat:
Patru linii nesolicitate vor fi desființate, de la 1 ianuarie. STB va opera trei linii regionale noi

Liniile de autobuz 124, 149, 642, 782 vor fi suspendate începând cu data de 01.01.2020, ca urmare a cererii scăzute de transport. Totodată, liniile regionale R413, R439BIS și R440 nu vor mai fi operate de STB SA, ci vor fi preluate de alt operator. Autobuzele disponibilizate vor fi redistribuite pe alte linii urbane și regionale, mult mai solicitate de publicul călător. Toate abonamentele emise pentru aceste trei linii rămân valabile până la expirare, indiferent de operatorul care asigură transportul călătorilor.

Pe de altă parte, având în vedere implementarea măsurilor cuprinse în Programul Integrat de Transport București – Ilfov, din prima zi a Noului An vor intra în funcțiune încă trei linii regionale, astfel:

Linia R406 va funcționa între terminalele „Republica” și „Căldăraru”, pe Șos. Dudești-Pantelimon, Șos. Gării Cățelu, Șos. Pantelimon, rond Granitul, Șos. Pantelimon, Oraș Pantelimon, Bd. Biruinței, DNCB, Cernica, Str. Decebal, DC 55, Căldăraru, Șos. Independenței, cu întoarcere în rondul de la limita administrativă, pe același traseu.

Linia R408 va funcționa între terminalele „Complex Comercial Titan” și „Manolache”, pe Bd. Theodor Pallady, Autostrada A2, DC 13, Manolache, Str. Căminului, cu întoarcere la intersecția Str. Căminului/Str. Lungă, pe același traseu.

Linia R472 va funcționa între terminalele „Complex Comercial Titan” si „Cernica”, pe Bd. Th. Pallady, Autostrada A2, Cernica, DC 55, Str. Decebal, cu întoarcere la intersecția Str. Decebal/Str. Traian, pe același traseu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 10/Apr/2024
Mesaje: 9842
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 25 Mai 2020 12:12:02    Titlul subiectului: 207267

Linia 1&10 va circula si pe perioada noptii. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Tramvaiele de pe liniile 1 și 10 vor circula toată noaptea. DE CÂND intră în vigoare noul program

Tramvaiele care circulă pe liniile 1 și 10 ale Societății de Transport București (STB) SA vor avea și program nocturn, informează societatea.

„Începând cu data de 01.06.2020, programul de funcționare a liniilor de tramvai 1 și 10 va fi prelungit pe toată durata nopții.

De la aceeași dată, la secțiunea Trasee (http://www.stbsa.ro/v_trasee.php) vor fi publicate graficele de circulație actualizate.

Liniile 1 și 10 au un traseu circular, desfășurat pe Inelul Principal de Circulație din București, și reprezintă o parte dintre cele mai lungi și importante trasee de tramvai din Capitală”, informează STB SA într-un comunicat de presă remis la redacție.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 09/Apr/2024
Mesaje: 1178
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Vin 07 Aug 2020 23:20:22    Titlul subiectului: 208027

STB loveste din nou:
Citat:


Linia 135 va funcționa pe un traseu prelungit până în localitatea Tunari, începând cu data de 08.08.2020.

Astfel, autobuzele liniei 135 vor circula pe traseul de bază între CET Sud Vitan și Pasaj CFR Tunari, apoi pe un traseu prelungit, pe ambele sensuri, pe DJ200B, Calea București, Str. Mihai Eminescu, Str. Mihail Kogălniceanu, terminal „Tunari”.

Pe traseul prelungit, autobuzele vor efectua opriri pe ambele sensuri de mers în stațiile situate pe DJ200B: „Tunari – sens giratoriu”, „Câmpului”, „Mărășești”, „Primăria Tunari”, terminalul „Tunari”.

Totodată, acestea nu vor mai efectua opriri în stația „Pasaj CFR Tunari”.



http://www.stbsa.ro/comunicat1?nrcom=1311

Oare ce surprize ne mai asteapta? Va supravietui acest mastodont? Va fi ciuntit, completat cu alte linii, prelungit (doamne fere' Mr. Green Twisted Evil )?
Semana cu elucubratiile de pe fandomul STB (au si disclaimer cum ca e o pagina reservata aberatiilor!)

Legendarul autobuz 74 va spune ceva? Infiintat initial in locul troleibuzului 89 a fost lungit apoi spre Granitul si platforma industriala Militari - traseul fiind de asa natura gandit, a adus numai nemultumiri printre calatori. Chiar ITB recunoaste ca a creat un monstru care nu mai poate fi controlat si cauta solutii pentru remedierea problemelor (20 si ceva de kilometri si 18 intersectii semaforizate). Vesnica problema a ritmicitatii si a numarului de vehicule de pe traseu, trenuletele inevitabile.

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rocar



Data înscrierii: 15/Mar/2017
Ultima vizita: 10/Apr/2024
Mesaje: 1277
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mar 22 Noi 2022 11:57:41    Titlul subiectului: 214934

Traseul autobuzului 449 a fost modificat de curand.

https://newsbucuresti.ro/traseul-liniei-449-modificat-de-sambata-autobuzul-din-dimieni-va-asigura-accesul-calatorilor-la-statia-de-metrou-aurel-vlaicu/?fbclid=IwAR2ypX0w_B3wrfYay4WfHS24Z59y2NIeo8BaIrvZJxsO6iQY9_yHgzR3Kvw

Citat:
Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București – Ilfov (TPBI) a decis modificarea traseului liniei de autobuz 449, începând de sâmbătă, 12 noiembrie, pentru a le asigura călătorilor accesul direct din Șoseaua Pipera la stația de metrou „Aurel Vlaicu”, potrivit unui comunicat de presă.

Astfel, pe sensul spre Municipiul București, autobuzele vor circula de la Dimieni pe traseul actual până la rond Șos. București Nord, apoi pe Bd. Pipera, Șos. Pipera, Calea Floreasca, terminal „Aurel Vlaicu”.

Autobuzele liniei 449 vor întoarce pe Calea Floreasca, Șos. Fabrica de Glucoză, Str. Barbu Văcărescu, Șos. Pipera, apoi traseul actual până la Dimieni.



4925-449-29.10.2012-2-1-696x391.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.71 kb
 Vizualizat:  de 2991 ori

4925-449-29.10.2012-2-1-696x391.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 10/Apr/2024
Mesaje: 9842
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 01 Mar 2023 01:05:25    Titlul subiectului: 215766

Manat de nostalgia mea legata de tramvaiele Tatra, am fost intr-o calatorie cu linia 19 de la Chemopar (prima statia de la Complex STB Titan) pana la intersectia dintre Bd-ul O. Goga si Nerva Traian.

Concluzia pe care am tras-o ? Transportul cu tramvaiul in Bucuresti pe aceast traseu este neatractiv.

De la Chemopar pana la intersectia cu Nerva Traian am facut 50 de minute. Si mai avea multe statii pana la capat. Mai mult de o ora pentru o semicursa ? Mult prea mult.

Aceleasi probleme nerezolvate........cred ca de vreo 15-20 ani.......la intersectii, unde tramvaiul trebuie sa vireze la stanga (Camil Resu cu Mihai Bravu-pozele 1-3) sau la intersectia dintre 1 Decembrie cu Liviu Rebreanu.

Acum, recunosc ca imi sunt dragi Tatrele, dar sa fim onesti nu au ce cauta pe linia 19. O Tatra solo, nu face fata la fluxul de calatori de pe aceasta linie.

Cu acest lucru m-am convins de competenta celor de la Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București – Ilfov (TPBI)

Numai gura de ei. Au o pagina web prezentabila si cam atat. Daca erau cat de cat competenti, tramvaiele Tatra nu aveau ce cauta pe linia 19 in orele de varf. Pe bulevardul 1 Decembrie, pe Liviu Rebreanu sau pe Calea Vitan, tramvaiele erau pline sau arhipline.

Revenind la transportul in comun. Edili capitalei, indiferent de culoarea politica, nu inteleg un lucru. Imbunatatirea transportului in comun nu inseamna numai sa cumperi mijloace noi de transport in comun. Mai inseamna sa si fluidizezi intersectiile. Si nu trebuie 1000 de doctorate pentru asta, trebuie sa observi un pic intersectiile cu pricina, sa umbli un pic la semafoare. Asta ar fi prima conditie. Un exemplu concret. Intersectia dintre bulevardul Camil Ressu&Calea Dudesti si bulevardul Mihai Bravu (in apropiere de statia de metrou Dristor). De ce nu este un semafor dedicat pentru tramvaiele care vor sa faca stanga, cum este cazul celor de pe linia 19 ? Ar fi rosu pentru masinile care vin de pe Mihai Bravu si cele care vin de pe Calea Dudesti sau bulevardul Camil Ressu, iar tramvaiul ar avea cateva secunde la dispozitie sa faca la stanga, cu un verde dedicat. Ar fi asa greu ?

Cealalta varianta cu politia rutiera nu stie cat de eficienta este. In cele mai multe cazuri politistii de la Rutiera mai rau incurca traficul in intersectii. Apropo, ieri nu am vazut pe nici unul de la rutiera prin oras. Si m-am plimbat mult. Pentru ce isi castiga salariile baietii de la rutiera ?

In concluzie, cel putin in cazul liniei 19, aceasta mi se pare total neatractiva in forma in care este, plus ca o parte din tramvaiele care deservesc aceasta linie sunt de capacitate mica (Tatra).

Chiar asa de greu este sa se incerce o fluidizare cat de cat a traficului in intersectiile mari din capitala ? Este foarte comod sa dam vina pe trafic, dar macar este vreun plan de fluidizare ? Eu unul nu l-am vazut



Bucuresti, 28 februarie 003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.39 kb
 Vizualizat:  de 2591 ori

Bucuresti, 28 februarie 003.jpg



Bucuresti, 28 februarie 004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.35 kb
 Vizualizat:  de 2591 ori

Bucuresti, 28 februarie 004.jpg



Bucuresti, 28 februarie 005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.63 kb
 Vizualizat:  de 2591 ori

Bucuresti, 28 februarie 005.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 10/Apr/2024
Mesaje: 9842
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 05 Mar 2023 13:46:30    Titlul subiectului: 215793

Nu inteleg de ce erau 3 tramvaie de pe linia 5 la capatul de la Piata Baneasa pe 2 martie, in conditiile in care astepti mult in statii dupa ele. In loc sa fie pe traseu stau adunate la capat ?
Mi se pare o aberatie.



P1310710.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  275.93 kb
 Vizualizat:  de 2510 ori

P1310710.JPG



P1310711.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  290.96 kb
 Vizualizat:  de 2510 ori

P1310711.JPG



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 10/Apr/2024
Mesaje: 9842
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 16 Dec 2023 20:58:35    Titlul subiectului: 217603

Referitor la subiectul din ultima postare, ieri seara (15 decembrie) am fost cu tramvaiul 5 de la Sf. Gheorghe la Piata Gemeni. Din celalalt sens au venit 3 tramvaie de pe linia 5 si un 16 ! Si asta la ora 22:00 seara. Zau daca inteleg, de ce este frecventa asta la 10 seara iar cand ai nevoie mai mare de 5, astepti in statii mult si bine.

Acum alt subiect, linia 205. Nu este o idee rea faptul ca circula pe Calea Victoriei si apoi pe Splai pana la Piata Unirii. Dar problema este in orele de varf. Arterele mai sus mentionate sunt foarte aglomerate. Pe Splai este un fel de culoar unic, dar pe Calea Victoriei nu este.

Vineri seara (ora 19:00) pe Google Maps erau trecute intarzierile. Asta in conditiile in care la ora respectiva nu mai era asa mare aglomeratie pe Calea Vicotriei (decat poate intre intersectia cu str. Ion Campineanu si cea cu bulevardul Regina Elisabeta).



Screenshot_20231215-193236_Maps.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  41.38 kb
 Vizualizat:  de 1054 ori

Screenshot_20231215-193236_Maps.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 10/Apr/2024
Mesaje: 9842
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 27 Ian 2024 18:19:48    Titlul subiectului: 217967

Domnu Primar ND si cei de la TPBI (Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București – Ilfov) v-as ruga respectos sa calatoriti cu autobuzul de pe linia 102, de la Bobocica pana la Cora Pantelimon. Este bataie de joc, se circula claie peste gramada si nici nu era ora de varf.
Cine a venit cu ideea creata sa faceti ditai mai traseul pentru linia 102 (merge de la Cora Pantelimon pana la gara Progresul) cand nu exista benzi unice pentru STB pe acest traseu. Voi stiti ce este ala Bus Rapid Transit System ? Laughing Laughing Laughing
Mergeti in capitala Columbiei sa va documentati. In final, am si o intrebare pentru stimabilii de la PMB si TPBI. Fratilor voi pentru ce va castigati salariul ? Voi stiti ce e aia transport in comun ? Voi credeti ca daca postati pe paginile publice de Facebook poze cu noile autobuze electrrice sau noile tramvaie, automat s-au rezolvat toate problemele cu transportul in comun ?

Vai de steaua voastra....este an electoral si cei din poza, care stau ca sardelele in 102 vor merge la vot. Si nu cred ca vor cadea pe spate cand vor vedea ce poze frumoase se posteaza pe site-ul TPBI sau pe paginile de Facebook. Realitatea din Bucuresti este cea pe care o vedeti in imagine.



20240126_123151.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  66.72 kb
 Vizualizat:  de 911 ori

20240126_123151.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 10/Apr/2024
Mesaje: 9842
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 07 Feb 2024 08:14:42    Titlul subiectului: 218106

Linia 278 devine...478. Articolul se gaseste aici

Citat:
STB: 278 devine linie metropolitană, iar indicativul va fi schimbat în 478. Modificarea intervine din această săptămână

Societatea de Transport București (STB) a anunțat că linia de transport public 278 va deveni linie metropolitană, iar indicativul acesteia se va schimba în 478. Modificarea urmează să intervină din această săptămână.

STB le transmite bucureștenilor ca traseul și indicativul liniei 278 vor fi modificate. La acest moment, autobuzul circulă între Bulevardul Preciziei‎ și Cartier Militari și are un total de 12 stații în care face opriri.

Mai precis, începând de joi, din data de 8 februarie 2024, bucureștenii sunt informați că linia va deveni una metropolitană, iar indicativul va fi 478.

Astfel că, traseul mijlocului de transport public va fi următorul:

Tur:
Terminal „Cartier Militari”, Str. Tineretului, Drumul Ciorogârla, Drumul Osiei, Bd. Iuliu Maniu, Str. Valea Cascadelor, Str. Preciziei, Stația „Bd. Preciziei”.

Retur:
Întoarcerea se va face pe Str. Valea Cascadelor, Bd. Iuliu Maniu, Str. Apusului, Bd. Uverturii, Str. 1 Decembrie 1918 (Chiajna), Bd. Alexandru Ioan Cuza, Dj601A, Str. Rezervelor, Str. Apeductului, Str. Tineretului, terminal „Cartier Militari”.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 10/Apr/2024
Mesaje: 9842
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 21 Feb 2024 08:48:37    Titlul subiectului: 218314

Stau si ma minunez cand vad cum a ajuns prostia la cote maxime. Pe alte forumuri destinate transportului in comun sau pe retelele de socializare, lumea aplauda faptul ca linia 336 va fi inlocuita cu troleibuze. Ce conteaza ca pe str. Apusului, intre bulevardul Iuliu Maniu si Complex Comerical Apusului nu este fir pentru troleibuz. Troelibuzele noi au autonomie. Ba mai mult, vor si pe 93 sa il duca in afara retelei Laughing Laughing Laughing

Fratilor, voi ati luat troleibuze noi sa le puneti sa circule ca un autobuz electric ? Laughing Laughing

Troleibuzele noi nu circula pe retea ? In Brasov este alta mancare de peste, troleibuzele circula si pe unde era inainte retea, si acum nu mai este. Nu dati copy-paste dupa Brasov, folositi-va materia cenusie.

Am spus-o de N ori si o sa o mai repet, intai trebuie rezolvate actualele probleme cu reteaua existenta de troleibuz si abia apoi sa punem troleibuzele sa circule si in afara retelei.

Cei de la Asociatia Metrou Usor, prezinta ca pe o mare victorie faptul ca nu vor mai circula 12 sau 14 autobuze diesel. Alta tampenie Laughing Laughing

Alea nu vor fi relocate pe alte trasee ?

Si, hai sa fim seriosi, sa ne folosim un pic materia cenusie, scade poluarea din Bucuresti daca nu circula 12 autobuze diesel ? Alea polueaza ca o termocentrala ? Laughing Laughing Laughing

Deci, eu delcar public ca masura introducerii troleibuzelor noi, pe Apusului este o mare tampenie. Multi care louiesc in Militari „vor umple frigiderul cu carne” celor care au luat aceasta decizie. De ce ? Mergeti dimineata in cartierul Militari. Vedeti ce coloana se face pe str. Apusului la intersectia cu bulevardul Iuliu Maniu. Ce ati rezolvat daca puneti un troleibuz cu autonomie de 20 km, sa stea in coloana pe str. Apusului, dimineata, ca sa intre pe bulevardul Iuliu Maniu ?

Am impresia ca lumea s-a tampit de tot, iar cei care gandesc cu adevarat sunt intr-o minoritate. Eu zic ca ecologia in Bucuresti trebuie aplicata cu cap.
Vreti mai putine masini in Bucuresti ? Sa se termine o dată A0 (autostrada de centura) si sa se taxeze cei care merg cu masina in centru (asa cum este cu multe capitale europene). Și să se facă străpungerea Virtuții-A1, ca să eliberați bulevardul Iuliu Maniu de mașini (cei care vor să iasă din București pe A1).

Parerea mea, decât sa puneti troleibuzele sa circula in afara retelei, desfiintati frate reteaua de troleibuz din capitala si luati autobuze electrice, daca tot va chinuie ecologia Laughing Laughing

In fine, citez un articol din B365.ro referitor la aceasta tampenie, fara margini. Acesta se gaseste aici

Citat:
Trollino circulă, de azi, pe traseul 61. Este prima linie de autobuz transformată, în ultimele decenii, în linie de troleibuz. Astfel, 336 dispare

Noile troleibuze Solaris Trollino circulă prin București. STB le reamintește călătorilor că începând de luni, 19 februarie, linia de autobuz 336 devine linia 61. În prezent, traseul liniei 61 este asigurat de 9 troleibuze noi și 11 autobuze.

Linia 61 face legătura între capătul de linie Complex Comercial Apusului și capătul de linie Piața Rosetti.

Noile troleibuze Trollino circulă și pe linia 61

Noile troleibuze Trollino asigură legătura între centrul Bucureștiului și cartierul Militari, „pe un traseu optimizat”, anunță STB. Acestea circulă și în zonele unde nu există rețea electrică.

Linia 336 va deveni linia 61, iar traseul acesteia va fi asigurat de 9 troleibuze Solaris și de 11 autobuze. Treptat, înlocuim autobuzele, iar legătura pe relația Vest – Centru va fi asigurată doar prin troleibuze noi, cu autonomie și pe trasee neelectrificate, a declarat Daniel Istrate, directorul general al Societății de Transport București.

Noile Trollino au o autonomie de 20 de kilometri și au funcția de autobuz pe trasee neelectrificate. Conectarea/deconectarea de la rețeaua electrificată se face din cabina șoferului.

În acest context, linia de autobuz 336 va fi desființată, noul traseu fiind parcurs doar cu troleibuzul, explică STB.

Aceasta este prima linie de autobuz transformată în linie de troleibuz după Revoluție, potrivit Asociației Metrou Ușor.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 10/Apr/2024
Mesaje: 9842
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 26 Feb 2024 13:20:51    Titlul subiectului: 218370

petro burgener in topicul Troleibuzele Solaris a scris:
guest a scris:
radu a scris:
Astazi le am vazut la traseu pe 5418 (93) si 5419 (61), deci se pare ca sosesc multe pe saptamana

Cate circula pana acum in Bucuresti ?

Poate ar trebui sa puna cateva si pe linia 79, am inteles ca nu mai circula in weekend !!!


Din pacate, linia 79 pare sa devina o linie fantoma! Sambata si duminica nu mai circula, cam din vara anului trecut iar intervalele dintre vehicule sunt, in zilele de lucru, cam de 15 minute!
Ar fi o posibilitate, parerea mea, sa devina o linie folositoare, cu unele modificari, inclusiv introducerea troleibuzelor Solaris, unde nu este retea de contact!

Linia 79 a ajuns in aceasta situatie din cauza faptului ca cei de la TPBI fie sunt cretini si nu au ce cauta acolo, fie traiesc intr-un univers paralel.
Pe planeta Pamant, adica in acest univers, linia 79, dupa ce va vine din an in Paste (e un miracol daca in timpul saptamanii respecta intervalul de succedare de 15 minute), soseste in statii imediat dupa un 70 sau dupa un 86 (acolo unde circula pe traseu comun cu aceste linii).
Eu l-am folosit multe vreme de la Costin Georgian si, ca un facut, pleca la 2 minute dupa 70.
Normal ca toata lumea se ducea in 70 si doar cativa in 79. Iar cei de la TPBi, aflati, asa cum spuneam, intr-alt univers paralel, se uita pe statistici si vad ca nu este multa lume pe 79.

Pai cum sa fie fratilor lume pe 79 daca vine din an in paste in statii si atunci cand vine, este numai dupa 70 sau 86 (pe traseele comune) iar in weekend nu circula ?

Vrei sa pariem pe orice ca daca ar avea un interval de succedare de 7-8 minute si 15 minute in weekend ar creste numarul de calatori pe 79 ?

Apropo, ce facultati au facut aia de la TPBI ? Cine sunt cei care se ocupa de organziarea traseelor ?

Era mult mai bine cand se ocupa STB. Nu ca ar fi fost aia mai straluciti. Dar acum este din lac in put.

Linia 79 era o legatura foarte buna de la Costin Georgian la Gara de Nord, mai ales pentru cei care stau pe langa IOR si Baba Novac.

De asta a si fost creeata. Au trebuit sa vine cei de la TPBI sa strice tot. Aaaa ca nu sunt troleibuze, inteleg. Cad pe capete, le vad pe traseu. Dar ia sa puna vreo 4 ture in plus pe 79 sa vedeti miracol. Va garantez eu ca stiu foarte bine situatia din teren cu linia 79.

E pacat ca niste habarnisti, care stau cu curul pe scaun, distrug o linie istorica de troleibuz.

Acum, duc discutia si mai departe. Sa mai bage vreo 5 ture pe linia 86. Sa realoce troleibuzele care au fost inlocuite de Solarisuri (daca sunt in stare tehnica buna). Sa vedeti miracol, va creste numarul de calatori si pe 86.

In timpul asta, habarnistul sef al capitalei, Nicusor Dan, se uite pe statistici si se lauda ca a crescut numarul de calatori. Parca ne-am fi intors la Epoca de Aur.

Recomandarea mea, ca si contribuabil dar ca si utilizator zilnic al transportului in comun, pentru cei de la TPBI, este sa mearga putin in strada sa se plimbe cateva zile cu troleibuzele si abia apoi sa traga concluzii. Daca te uiti numai pe statistici fara sa stii contextul in care se obtin acele date, degeaba.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 10/Apr/2024
Mesaje: 9842
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 29 Feb 2024 11:01:20    Titlul subiectului: 218455

Cei de la TPBI lovesc din nou. O data cu intrarea noilor troleibuze Solaris, pe linia 93, aceasta a fost prelungita pana in noul cartier Brancusi. Nu este retea, dar dupa cum bine stiti, troleibuzele au autonomie de 20 km.

Pana aici, toate bune si frumoase, dar masura a venit "la pachet" cu scurtarea traseului liniei 168 de la Brancusi la Valea Ialomitei. Motivarea ? Terminalul de la Brancusi este prea mic sa incapa si troleibuze si autobuze. Si cica.......autobuzele polueaza.

Numai ca, pe grupurile de pe retele de socializare, destinate transportului in comun, locuitorii din Brancusi umplu frigiderul cu carne celor de la TPBI si PMB.

Motivul ? 168 era o legatura foarte buna de la cartierul Brancusi inspre centru iar 93 merge la Gara de Nord Very Happy

Cei de la TPBI tot dau o dau inainte cu aceeasi tampenie, ca se poate face transbordarea la Valea Ialomitei. Numai ca socoteala de acasa, nu se potriveste cu cea din targ. 168 nu pleaca imediat de la Valea Ialomitei, o data ce a venit un 93 (pe baterii) din cartierul Brancusi. Nu sunt sincronizate orarele celor doua linii, la Valea Ialomitei, acolo unde se face transbordarea. Asa ca timpul de parcurgere, cu transportul in comun, de la cartierul Brancusi inspre centru, a crescut.

Cei de la TPBI sunt intr-un univers paralel. Ei scot o linie directa spre centru si tot ei se mira ca lumea ii injura. Cica, biletul are valabilitate 90 de minute.

Ca sa stimulezi lumea sa mearga cu transportul in comun, in Bucuresti, nu trebuie sa desfiintezi o linie directa si pe urma sa ii pui sa schimbe doua sau trei mijloace de transport in comun.

Aceeasi tampenie au facut si cand au desfiintat linia 131, o legatura foarte buna din Baneasa in centru. Acum, cei care stau in zona Podul Baneasa, nu mai au linie directa spre centru, dupa ce au desfiintat pe 131. Dar lumea....este "nerecunoscatoare" si nu apreciaza "beneficiile" reformei initiate de PMB si TPBI. Adica se desfiinteaza (sau se scurteaza) o linie directa, ca sa schimbi doua sau trei mijloace de transport in comun. Ca, deh, biletul are 90 de minute. Traim intr-o tara de..........habarnisti !



Plangeri calatori pe Facebook, 28.02.2024.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.73 kb
 Vizualizat:  de 470 ori

Plangeri calatori pe Facebook, 28.02.2024.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 09/Apr/2024
Mesaje: 1178
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Joi 29 Feb 2024 19:39:02    Titlul subiectului: 218481

De la Podul Baneasa ajungi in centru si cu 203, ce-i drept pana la Victoriei.
Iar biletul de 90 de minute, la fiecare transfer iti mai mananca o calatorie, nu stiu de ce nu ramane aia prima validata.

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 05/Apr/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 01 Mar 2024 12:24:38    Titlul subiectului: 218503

Fac experimente pe călători mai ceva decât în anii '80.
Cică eficientizare.

_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 10/Apr/2024
Mesaje: 9842
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 03 Apr 2024 08:18:25    Titlul subiectului: 218936

Uite un exemplu de eficientizare. Era aproape ora 22:00, in urma cu o saptamana, pe bulevardul Dacia, la intersectia cu Calea Dorobantilor, sens spre Mosilor (Inainte de statia Liceul V. Madgearu).

Eu nu inteleg un lucru, suntem in epoca GPS-urilor si a AI, de ce nu rezolva problema cu "trenuletele" STB ?

La acea ora nici vorba de probleme in trafic. Si atunci ? De ce vedem aceste imagini ? De ce nu pot sa vina la 4-5 minute distanta unul de altul si vin cate 3-4 o data, apoi astepti 20-30 de minute ?

Nu se poate rezolva aceasta problema ?



20240329_214216.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  218.36 kb
 Vizualizat:  de 196 ori

20240329_214216.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 10/Apr/2024
Mesaje: 9842
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 09 Apr 2024 21:56:02    Titlul subiectului: 218987

Una dintre cele mai tampite decizii la PMB si TPBI.
Declar public ca Nicusor Dan este un IDIOT.
Pentru faza asta eu ma voi duce sa vodez cu Piedone la alegeri.

Astia de la Primaria Capitalei si TPBI (Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București – Ilfov) sunt niste IDIOTI cu I mare.
Cum Mama Naibii comasezi doua trasee si faci ditai mai traseul in conditii in care nu exista culoar unic pentru transportul in comun, pe tot traseul ? Voi aveti niste obsesii sexuale legate de lungimea traseelor STB ? 🤣🤣
Cum sa desfiintezi linia 133, care era foarte buna in actualul format, decenii intregi ? Ati facut un studiu inainte ?
Nicusor esti cretin ??? Nu iti mai functioneaza neuronii ? Jos labele de pe 133, una dintre cele mai bune linii de autobuz din capitala !!!

Articolul se gaseste aici

Citat:
În contextul implementării proiectului „Achiziționare mijloace de transport mai puțin poluante necesare îmbunătățirii transportului public de călători în Municipiul București”, începȃnd de sâmbătă, 13.04.2024, STB SA va aplica măsura de comasare a liniilor de transport 97 și 133.

Noua linie va funcționa sub indicativul 97, pe un traseu cuprins între terminalele „Străulești” și „Bd. Tineretului”, astfel:

Pe sensul spre „Bd. Tineretului”: terminal „Străulești”, Bd. Bucureștii Noi, Calea Griviței, Bd. Dacia, Str. Traian, Bd. Nerva Traian, Calea Văcărești, terminal „Bd.Tineretului”;
Pe sensul spre „Străulești”: terminal „Bd.Tineretului”, Calea Văcărești, Bd. Nerva Traian, Str. Traian, Bd. Dacia, Piața Romană, Bd. Dacia, Str. Mircea Vulcănescu, Str. Gării de Nord, Piața Gării de Nord, Calea Griviței, Bd. Bucureștii Noi, terminal „Străulești”.
Totodată, pentru asigurarea unei bune preluări a călătorilor din stații, parcul de vehicule aferent liniei 97, format din troleibuze Solaris cu autonomie și din autobuze, va fi suplimentat.

De la aceeași dată, linia de autobuz 133 va fi suspendată.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
CLAXON



Data înscrierii: 09/Noi/2006
Ultima vizita: 10/Apr/2024
Mesaje: 161
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 10 Apr 2024 12:37:06    Titlul subiectului: 218989

Transportul public si administratia strazilor e la viceprimar
_________________
611
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 10/Apr/2024
Mesaje: 9842
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 10 Apr 2024 15:20:57    Titlul subiectului: 218990

Ceea ce voi scrie in aceasta postare reprezinta numai pozitia mea personala, Este strict punctul meu de vedere referitor la reorganizarea traseelor STB. Si este punctul meu de vedere, ca platitor de taxe si impozite dar si ca platitor al unui abonament valabil pe un an de zile pentru STB+metrou, deci al unui utilizator frecvent al transportului in comun din capitala si al metroului !

Chestia asta a pus capac. Cei de la Asociatia Metrou Usor, in frunte cu MA, sunt niste habarnisti. De cand au inceput activitatea pe forumurile pasionatilor de transport in comun, aproape acum 20 de ani, ei nu au facut altceva decat sa posteze poze cu mijloacele de transport in comun, facute in depou sau pe traseu, dar si poze cu metrouri sau trenuri. Problema nu este cu ei, care sunt niste nulitati in domeniul transportului in comun, ci faptul ca alti habarnisti, ajunsi la carma Bucurestiului, iau de buna aberatiile pe care le debiteaza Asociatia Metrou Usor si le mai pun si in practica !

Fara suparare, cel putin in problema liniilor 133 sau 97, eu ma pricerp mult mai bine decat toti aerienii aia de la MU. De ce ? Simplu, le folosesc frecvent, de zeci de ani. In special 133 (dar si 86, 79, 135, etc).

Cum poti sa spui ca daca unesti doua linii cu probleme ca totul va fi bine ? Cat de batut in cap trebuie sa fii ?

Hai sa o luam pas cu pas, sa explic ca pentru copii retarzi. Poate asa se va intelege mai bine ce spun. Deci, viitoarea linie 97, care le va ingloba pe 97+133, va circula din Straulesti pana la capatul lui 133, aflat la intersectia B-dul Tineretului cu Mihai Bravu. Acum, in conditiile in care este metrou, cine va merge cu troleul din Straulesti pana la Timpuri Noi ? Sau din Bucurestii Noi pana la Piata Romana ? Sa fim seriosi, cu metroul se ajunge mult mai repede, chiar daca schimbi de doua ori magistrala Laughing Laughing

Alta problema, nu exista culoare unice pentru transport in comun pe toata lungimea traseului. De exemplu, intre intersectia B-dul Dacia cu Calea Victoriei si Piata Romana poti prinde si 10 semafoare. La ditai mai traseul, va dati seama care vor fi timpii de asteptare si cum se vor propaga intervalele mari dintre vehicule ?
133 venea la 5 minute in orele de varf.
Alta problema, pe bulevardul Dacia, de la Romana la Piata Gemeni, nu este culoar unic, se circula in coloana la orele de varf.

Acolo unde este culoar unic, intre Piata Gemeni si intersectia cu Calea Mosilor, banda 1 este plina de gropi, zici sa se rupe troleibuzul in doua. Am prezentat acest lucru la topicul aferent.

Continuam pe str. Traian, in orele de varf se circula greu spre Hala Traian, dar si intre Hala Traian si intersectia cu bulevardul Unirii. Si este o singura banda pe sens, de la intersectia cu Calea Mosilor pana la cea cu bulevardul Unirii !!! Revenind la acel semafor de la intersectia cu bulevardul Unirii, pentru cei care vin dinspre Hala Traian, este foarte scurt, se fac coloane de masini. Cum naiba sa faci ditai mai traseul cand inca nu s-au rezolvat aceste probleme ?

Foarte simplu, trebuie sa fii habarnist. Inainte sa se ia aceste decizii au fost dezbateri ? I-au intrebat pe oamenii din cartier, pe cei care il folosesc pe 133 ? Au fost facute studii de impact ? Daca da as vrea sa fie facute publice. Cine a fost cel care le-a facut ? Sau cei care le-au facut ? Pentru ce isi castiga salariile cei de la TPBI ?

Uitati-va un pic pe Facebook, pe grupurile destinate transportului in comun, cum ar fi Reclamatii STB (fostul RATB), etc. Majoritatea comentariilor referitor la acest subiect foarte negative. De ce ? Fiindca linia 133, in actualul format, era una dintre cele mai bune linii de autobuz din capitala. La fel cum a fost linia 336, linia 131 sau linia 300. Toate desfiintate sau comasate. Mai putin 131 care a fost desfiintata de tot !

In Bucuresti s-a cazut in extrema cealalta, desfiinteaza linii de autobuze si se comaseaza cu linii de troleibuze. O mare aberatie.

O alta aberatie, sa se face trasee lungi, dintr-un capat in altul al Bucurestiului. Fratilor, asta este menirea transportului in comun de suprafata ? Nu asta este rolul metroului ? Cum sa faci linii asa lungi, in conditiile in care nu exista culoar unic pentru transport in comun, pe toata lungimea traseului si sunt multe ambuteiaje. Un exemplu de Asa NU este linia 205 pe Calea Victoriei. Ati fost cumva cu 205 pe Calea Victoriei in orele de varf sa vedeti in cat timp o parcurge autobuzul, in conditiile in care mai mult se sta la semafor, decat sa se circule ? A facut cineva un studiu de impact cu 205 pe Calea Victoriei ?

Problema este ca in Bucuresti, habarnistii au ajuns la putere. Unul dintre ei in functia de primar general. Dragilor de la Asociatia Metrou Usor, in privinta acestei probleme sunteti niste HABARNISTI !

Sa sustii in presa ce bine este ca se va desfiinta 133 si se va comasa cu 97, trebuie sa fii prost ori sa ai probleme la mansarda. Dar ce pretentii sa ai de la niste pozari. Fiidnca cei de la aceasta asociatie asta sunt. In afara de a arunca pe forumuri tone de poze, si sa se felicite intre ei pentru ”creatiile artistice”, nu au facut nimic concret. Iar ideile pe care le au sunt aberante.

Eu ma simt vinovat ca am luat atitudine abia acum impotriva acestor habarnisti, dar acum si-au gasit nasul in persoana mea.

Voi veni cu dovezi o sa va prezint realitatea din teren, o sa vedeti efectele acestei decizii idioate, cea de comasare a liniilor 97 cu 133.

Aceasta hotarare mai are un efect. Cel tarziu pana in toamna o sa imi cumpar masina. Fiindca datorita acestor habarnisit STB a fost facut praf.
Asa ca singura solutie in Bucuresti este sa mergem cu masina personala, sau cu Uber&Bolt sau cu metroul. Vai si amar daca Metrorex ajunge la primarie (desi asa este peste tot in Europa). O sa il faca praf si pe ala.

Citez un articol din B365.ro referitor la ce aberatii debiteaza cei de la Asociatia Metrou Usor. Acesta se gaseste aici

Citat:
Asociația Metrou Ușor, despre linia de autobuz 133 care devine linia de troleibuz 97. Modificarea vine cu multe beneficii pentru călătorii STB, dar există loc de mai bine

De sâmbătă, 13 aprilie, linia de autobuz 133 devine linia de troleibuz 97, iar Asociația Metrou Ușor a decis să le explice bucureștenilor care sunt avantajele, dar și ce ar mai trebui să facă autoritățile. Asociația Metrou Ușor anunță că autobuzul 133 devine troleibuz. Schimbarea vine cu multe beneficii pentru călători.

Asociația Metrou Ușor vorbește într-o postare pe Facebook despre reactivarea unei porțiuni a rețelei de troleibuz. Linia de autobuz 133 devine linie de troilebuz. Segmentul rețelei de troleibuz a fost neutilizată de peste 20 de ani. După liniile 336 și 201, a venit rândul liniei 133 să devină linie de troleibuz.

Asociația Metrou Ușor, despre comasarea liniilor 97 și 133

După ce autobuzele 336 și 201 au devenit troleibuze, a venit și rândul autobuzelor 133. Datorită noilor troleibuze cu autonomie (Solaris Trollino), liniile 97 și 133 se comasează și troleibuzele vor avea indicativul 97. Noul traseu intră în vigoare începând de sâmbătă, 13 aprilie 2024.

Beneficiile acestei schimbări

În postarea de pe Facebook, Asociația Metrou Ușor explică care sunt beneficiile acestei schimbări.

Reducerea poluării și eficientizarea resurselor disponibile

Autobuzele liniei 133 circulau 5km pe sub rețeaua de troleibuz. Operarea acestei linii cu noile troleibuze cu autonomie va elimina autobuzele poluante. Se maximizează, astfel, coeficientul de utilizare al infrastructurii existente de troleibuz, punând în valoare investițiile în rețea.

Reactivarea unei rețele abandonate de troleibuz

Rețeaua electrică de pe Calea Griviței și Bd. Dacia, între Str. Polizu și Calea Victoriei, a fost construită în 1998 din bugetul local și folosită până în 2002, fiind trecută în conservare după numai 4 ani de exploatare comercială. Asistăm la fructificarea acestei investiții în infrastructura de troleibuz realizată acum mai bine de 25 de ani.

Deservirea echitabilă a orașului cu vehicule noi

Vechile troleibuze Ikarus de pe linia 97 vor fi complet înlocuite cu vehicule noi, de ultimă generație. Se repară o veche nedreptate față de călătorii din Bucureștii Noi, întrucât linia 97 a fost deservită în ultimele decenii doar de vehicule ce se apropiau de vârsta de casare. De asemenea, autobuzele hibrid ale liniei 133 vor fi redirecționate către alte zone, crescând astfel în mod echilibrat calitatea transportului public cu vehicule moderne în întreg orașul. Troleibuzele Ikarus vor putea suplimenta, la nevoie, celelalte linii de troleibuz.

Eficientizarea traseului

Troleibuzul 97 se limita la Sfinții Voievozi și nu atingea punctele principale de interes din zonă, precum Calea Victoriei și Piața Romană. Noul traseu al lui 97 va permite legarea directă a cartierului Bucureștii Noi cu hub-ul de transport de la Piața Romană.

Ce ar mai trebui să facă autoritățile

Între Calea Victoriei și Piața Romană, pe o distanță scurtă, nu există rețea de troleibuz. Prin urmare, este necesară deconectarea de la rețea și reconectarea după doar o stație de mers, acest lucru fiind ineficient în exploatare. Montarea unei rețele simple de 450 de metri este o decizie rațională. Linia este foarte importantă, între orele de vârf având până la 11 treceri pe oră, în intervale de 5-6 minute.

Despre ce aberatii sunt in acest articol voi raspunde, punctual, in urmatoarele postari.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trasee, rute si harti din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 11, 12, 13
Pagina 13 din 13

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community