 |
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 29/Mar/2023 Mesaje: 9318 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 22 Sep 2019 08:32:31 Titlul subiectului: |
202869 |
|
Ar fi o gluma proasta, caz. In care politia trebuie sa isi faca datoria. Am trimis un mail celor de la STB in legatura cu acest subiect.
_________________ Linia 86 de troleibuze, este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
UKVZ-KTM-5

Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Mie 25 Sep 2019 13:55:48 Titlul subiectului: |
202981 |
|
Autobuzele de pe linia 123 vor opri și la "Opera Națională". Comunicatul STB:
http://stbsa.ro/comunicat1.php?nrcom=1129
Citat: | Ca urmare a redeschiderii circulației pe Bd. Eroii Sanitari, începând cu data de 26.09.2019, ora 11:00, autobuzele liniei 123 vor efectua opriri în stația “Opera Națională“, situată pe Splaiul Independenței, după intersecția cu Bd. Mihail Kogălniceanu, sens “Gara de Nord“, în zona Parcului Operei.
|
|
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 29/Mar/2023 Mesaje: 9318 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 04 Oct 2019 12:49:24 Titlul subiectului: |
203247 |
|
rosetti61 a scris: | Vad ca e si 34 pe acolo, mai circula oficial- 17-le ala e o gluma, acum cativa ani, prim 2006 parca, a mai fost asa cand visau unii 139 pe la Universitate su alte linii aiurea.
E prea elegant ca sa fie mana STB  |
Da, a fost o gluma. Azi am primit raspuns de la STB la sesizarea pe care le-am trimis-o in legatura cu acestu subiect.
Citat: | Serviciul Comunicare si Relatii Publice
Nr.:68431 /04.10.2019
Catre:
Stimate domn,
Referitor la petitia trimisa catre STB SA va informam ca statiile mentionate de dvs au fost marcate cu indicatoarele respective de catre persoane necunoscute.
Din data de 23.09.2019, situatia a fost remediata.
Cu stimă,
Constantin Tobescu
Șef Serviciu |
_________________ Linia 86 de troleibuze, este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
UKVZ-KTM-5

Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Mar 15 Oct 2019 15:26:52 Titlul subiectului: |
203472 |
|
Program prelungit și modificări de trasee cu ocazia meciului România - Norvegia. Comunicatul STB:
http://www.stbsa.ro/mobile/comunicat1.php?nrcom=1141
Citat: | STB SA va prelungi programul de circulație al liniilor adiacente Stadionului Arena Națională, unde marți, 15 octombrie 2019, de la ora 21:45, va avea loc partida de fotbal România-Norvegia. Societatea de Transport București a luat această măsură având în vedere faptul că pe stadion vor fi prezenți preponderent tineri cu vârste de până la 14 ani și însoțitorii acestora.
Liniile care vor funcționa după un program prelungit după ora 23.30 sunt: 1/10, 40, 46, 86, 90, 101, 102, 104, 311, 330, 335.
Totodată, autoritățile au decis ca, în funcție de numărul suporterilor, să restricționeze progresiv traficul rutier pe Bd. Pierre de Coubertin, tronsonul cuprins între Str. Vatra Luminoasă și intrarea în stadion, precum și pe Bd. Basarabia, tronsonul cuprins între Șos. Mihai Bravu și Bd. Chișinău.
Ca urmare, STB va modifica circulația mijloacelor de transport din zonă, sub coordonarea agenților de la Brigada Rutieră, astfel:
Linia 40 va funcționa pe traseul de bază între „Piața Sf. Vineri” și intersecția Calea Călărașilor/ Str. Traian, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri pe Str. Traian, Bd. Ferdinand, Șos. Pantelimon, Bd. Chișinău, Bd. Basarabia, apoi traseul actual.
Liniile 86 și 90 vor funcționa pe traseul de bază între terminalele „Dridu”, respectiv „Valea Argeșului” și intersecția Str. Vatra Luminoasă/Str. Tony Bulandra, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri pe Str. Tony Bulandra, până la Depoul Vatra Luminoasă, unde vor întoarce în incinta acestuia.
Linia 143 va funcționa pe traseul de bază între terminalul „Bucur Obor” și intersecția Str. Baicului/ Șos. Pantelimon, apoi pe un traseu modificat prin Șos. Pantelimon, Bd. Ferdinand, Bd. Gării Obor, până la terminalul „Baicului” (linii 69, 86, 682), cu întoarcere prin Str. Baicului, Str. Paharnicul Turturea, de unde intră în traseul actual.
Pe traseul modificat, autobuzele vor opri pe Șos. Pantelimon, comun cu cele ale liniei 101, respectiv pe Bd. Gării Obor, cu cele ale liniilor 69 și 85. |
|
|
Sus |
|
 |
UKVZ-KTM-5

Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Lun 30 Dec 2019 12:14:12 Titlul subiectului: |
204781 |
|
Două noutăți importante ce intră în vigoare de la 1 ianuarie:
1. 236 se scurtează la West Park:
http://stbsa.ro/comunicat1.php?nrcom=1189
Citat: | Începând cu data 01.01.2020, linia de autobuz 236 va funcționa pe un traseu scurtat, numai între terminalele “Piața Operei” și “Complex Comercial West Park”, pe Str. Eroii Sanitari, Bd. Gheorghe Marinescu, Șos. Cotroceni, Bd. Iuliu Maniu, Autostrada A1, pasajul spre Carrefour Militari, drum local Carrefour Militari - DNCB, DNCB, bretea Autostrada A1, alee acces Centrul Comercial „West Park”, cu întoarcere pe Autostrada A1, Bd. Iuliu Maniu, Șos. Cotroceni, Splaiul Independenței, Str. Eroii Sanitari, Piața Operei. |
2. Se desființează 4 linii de autobuze, 3 regionale își schimbă operatorul, iar STB înființează alte 3 regionale:
http://stbsa.ro/comunicat1.php?nrcom=1190
Citat: | Patru linii nesolicitate vor fi desființate, de la 1 ianuarie. STB va opera trei linii regionale noi
Liniile de autobuz 124, 149, 642, 782 vor fi suspendate începând cu data de 01.01.2020, ca urmare a cererii scăzute de transport. Totodată, liniile regionale R413, R439BIS și R440 nu vor mai fi operate de STB SA, ci vor fi preluate de alt operator. Autobuzele disponibilizate vor fi redistribuite pe alte linii urbane și regionale, mult mai solicitate de publicul călător. Toate abonamentele emise pentru aceste trei linii rămân valabile până la expirare, indiferent de operatorul care asigură transportul călătorilor.
Pe de altă parte, având în vedere implementarea măsurilor cuprinse în Programul Integrat de Transport București – Ilfov, din prima zi a Noului An vor intra în funcțiune încă trei linii regionale, astfel:
Linia R406 va funcționa între terminalele „Republica” și „Căldăraru”, pe Șos. Dudești-Pantelimon, Șos. Gării Cățelu, Șos. Pantelimon, rond Granitul, Șos. Pantelimon, Oraș Pantelimon, Bd. Biruinței, DNCB, Cernica, Str. Decebal, DC 55, Căldăraru, Șos. Independenței, cu întoarcere în rondul de la limita administrativă, pe același traseu.
Linia R408 va funcționa între terminalele „Complex Comercial Titan” și „Manolache”, pe Bd. Theodor Pallady, Autostrada A2, DC 13, Manolache, Str. Căminului, cu întoarcere la intersecția Str. Căminului/Str. Lungă, pe același traseu.
Linia R472 va funcționa între terminalele „Complex Comercial Titan” si „Cernica”, pe Bd. Th. Pallady, Autostrada A2, Cernica, DC 55, Str. Decebal, cu întoarcere la intersecția Str. Decebal/Str. Traian, pe același traseu. |
|
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 29/Mar/2023 Mesaje: 9318 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 25 Mai 2020 12:12:02 Titlul subiectului: |
207267 |
|
Linia 1&10 va circula si pe perioada noptii. Articolul se gaseste aici.
Citat: | Tramvaiele de pe liniile 1 și 10 vor circula toată noaptea. DE CÂND intră în vigoare noul program
Tramvaiele care circulă pe liniile 1 și 10 ale Societății de Transport București (STB) SA vor avea și program nocturn, informează societatea.
„Începând cu data de 01.06.2020, programul de funcționare a liniilor de tramvai 1 și 10 va fi prelungit pe toată durata nopții.
De la aceeași dată, la secțiunea Trasee (http://www.stbsa.ro/v_trasee.php) vor fi publicate graficele de circulație actualizate.
Liniile 1 și 10 au un traseu circular, desfășurat pe Inelul Principal de Circulație din București, și reprezintă o parte dintre cele mai lungi și importante trasee de tramvai din Capitală”, informează STB SA într-un comunicat de presă remis la redacție. |
_________________ Linia 86 de troleibuze, este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 29/Mar/2023 Mesaje: 1169 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Vin 07 Aug 2020 23:20:22 Titlul subiectului: |
208027 |
|
STB loveste din nou:
Citat: |
Linia 135 va funcționa pe un traseu prelungit până în localitatea Tunari, începând cu data de 08.08.2020.
Astfel, autobuzele liniei 135 vor circula pe traseul de bază între CET Sud Vitan și Pasaj CFR Tunari, apoi pe un traseu prelungit, pe ambele sensuri, pe DJ200B, Calea București, Str. Mihai Eminescu, Str. Mihail Kogălniceanu, terminal „Tunari”.
Pe traseul prelungit, autobuzele vor efectua opriri pe ambele sensuri de mers în stațiile situate pe DJ200B: „Tunari – sens giratoriu”, „Câmpului”, „Mărășești”, „Primăria Tunari”, terminalul „Tunari”.
Totodată, acestea nu vor mai efectua opriri în stația „Pasaj CFR Tunari”.
|
http://www.stbsa.ro/comunicat1?nrcom=1311
Oare ce surprize ne mai asteapta? Va supravietui acest mastodont? Va fi ciuntit, completat cu alte linii, prelungit (doamne fere' )?
Semana cu elucubratiile de pe fandomul STB (au si disclaimer cum ca e o pagina reservata aberatiilor!)
Legendarul autobuz 74 va spune ceva? Infiintat initial in locul troleibuzului 89 a fost lungit apoi spre Granitul si platforma industriala Militari - traseul fiind de asa natura gandit, a adus numai nemultumiri printre calatori. Chiar ITB recunoaste ca a creat un monstru care nu mai poate fi controlat si cauta solutii pentru remedierea problemelor (20 si ceva de kilometri si 18 intersectii semaforizate). Vesnica problema a ritmicitatii si a numarului de vehicule de pe traseu, trenuletele inevitabile.
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
 |
Rocar

Data înscrierii: 15/Mar/2017 Ultima vizita: 24/Ian/2023 Mesaje: 1063 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
Trimis: Mar 22 Noi 2022 11:57:41 Titlul subiectului: |
214934 |
|
Traseul autobuzului 449 a fost modificat de curand.
https://newsbucuresti.ro/traseul-liniei-449-modificat-de-sambata-autobuzul-din-dimieni-va-asigura-accesul-calatorilor-la-statia-de-metrou-aurel-vlaicu/?fbclid=IwAR2ypX0w_B3wrfYay4WfHS24Z59y2NIeo8BaIrvZJxsO6iQY9_yHgzR3Kvw
Citat: | Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București – Ilfov (TPBI) a decis modificarea traseului liniei de autobuz 449, începând de sâmbătă, 12 noiembrie, pentru a le asigura călătorilor accesul direct din Șoseaua Pipera la stația de metrou „Aurel Vlaicu”, potrivit unui comunicat de presă.
Astfel, pe sensul spre Municipiul București, autobuzele vor circula de la Dimieni pe traseul actual până la rond Șos. București Nord, apoi pe Bd. Pipera, Șos. Pipera, Calea Floreasca, terminal „Aurel Vlaicu”.
Autobuzele liniei 449 vor întoarce pe Calea Floreasca, Șos. Fabrica de Glucoză, Str. Barbu Văcărescu, Șos. Pipera, apoi traseul actual până la Dimieni. |
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
67.71 kb |
Vizualizat: |
de 971 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 29/Mar/2023 Mesaje: 9318 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 01 Mar 2023 01:05:25 Titlul subiectului: |
215766 |
|
Manat de nostalgia mea legata de tramvaiele Tatra, am fost intr-o calatorie cu linia 19 de la Chemopar (prima statia de la Complex STB Titan) pana la intersectia dintre Bd-ul O. Goga si Nerva Traian.
Concluzia pe care am tras-o ? Transportul cu tramvaiul in Bucuresti pe aceast traseu este neatractiv.
De la Chemopar pana la intersectia cu Nerva Traian am facut 50 de minute. Si mai avea multe statii pana la capat. Mai mult de o ora pentru o semicursa ? Mult prea mult.
Aceleasi probleme nerezolvate........cred ca de vreo 15-20 ani.......la intersectii, unde tramvaiul trebuie sa vireze la stanga (Camil Resu cu Mihai Bravu-pozele 1-3) sau la intersectia dintre 1 Decembrie cu Liviu Rebreanu.
Acum, recunosc ca imi sunt dragi Tatrele, dar sa fim onesti nu au ce cauta pe linia 19. O Tatra solo, nu face fata la fluxul de calatori de pe aceasta linie.
Cu acest lucru m-am convins de competenta celor de la Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București – Ilfov (TPBI)
Numai gura de ei. Au o pagina web prezentabila si cam atat. Daca erau cat de cat competenti, tramvaiele Tatra nu aveau ce cauta pe linia 19 in orele de varf. Pe bulevardul 1 Decembrie, pe Liviu Rebreanu sau pe Calea Vitan, tramvaiele erau pline sau arhipline.
Revenind la transportul in comun. Edili capitalei, indiferent de culoarea politica, nu inteleg un lucru. Imbunatatirea transportului in comun nu inseamna numai sa cumperi mijloace noi de transport in comun. Mai inseamna sa si fluidizezi intersectiile. Si nu trebuie 1000 de doctorate pentru asta, trebuie sa observi un pic intersectiile cu pricina, sa umbli un pic la semafoare. Asta ar fi prima conditie. Un exemplu concret. Intersectia dintre bulevardul Camil Ressu&Calea Dudesti si bulevardul Mihai Bravu (in apropiere de statia de metrou Dristor). De ce nu este un semafor dedicat pentru tramvaiele care vor sa faca stanga, cum este cazul celor de pe linia 19 ? Ar fi rosu pentru masinile care vin de pe Mihai Bravu si cele care vin de pe Calea Dudesti sau bulevardul Camil Ressu, iar tramvaiul ar avea cateva secunde la dispozitie sa faca la stanga, cu un verde dedicat. Ar fi asa greu ?
Cealalta varianta cu politia rutiera nu stie cat de eficienta este. In cele mai multe cazuri politistii de la Rutiera mai rau incurca traficul in intersectii. Apropo, ieri nu am vazut pe nici unul de la rutiera prin oras. Si m-am plimbat mult. Pentru ce isi castiga salariile baietii de la rutiera ?
In concluzie, cel putin in cazul liniei 19, aceasta mi se pare total neatractiva in forma in care este, plus ca o parte din tramvaiele care deservesc aceasta linie sunt de capacitate mica (Tatra).
Chiar asa de greu este sa se incerce o fluidizare cat de cat a traficului in intersectiile mari din capitala ? Este foarte comod sa dam vina pe trafic, dar macar este vreun plan de fluidizare ? Eu unul nu l-am vazut
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.39 kb |
Vizualizat: |
de 571 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.35 kb |
Vizualizat: |
de 571 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
89.63 kb |
Vizualizat: |
de 571 ori |

|
_________________ Linia 86 de troleibuze, este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 29/Mar/2023 Mesaje: 9318 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 05 Mar 2023 13:46:30 Titlul subiectului: |
215793 |
|
Nu inteleg de ce erau 3 tramvaie de pe linia 5 la capatul de la Piata Baneasa pe 2 martie, in conditiile in care astepti mult in statii dupa ele. In loc sa fie pe traseu stau adunate la capat ?
Mi se pare o aberatie.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
275.93 kb |
Vizualizat: |
de 490 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
290.96 kb |
Vizualizat: |
de 490 ori |

|
_________________ Linia 86 de troleibuze, este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|