Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaiele Astra Imperio
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tramvaiele din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 29/Mar/2023
Mesaje: 1169
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Dum 11 Dec 2022 01:30:09    Titlul subiectului: 215165

Sa fie 3811 - el era atunci in statie, a plecat cu calatori si tot traseul a avut demaraje si incercari de plecari bruste din statii, paralel se declansa clopotul.
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie


Ultima modificare efectuată de către rosetti61 la Dum 11 Dec 2022 18:35:38, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Spike



Data înscrierii: 02/Apr/2021
Ultima vizita: 30/Dec/2022
Mesaje: 58
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 11 Dec 2022 10:41:55    Titlul subiectului: 215171

Corectează în loc de 8311 e 3811.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 29/Mar/2023
Mesaje: 9318
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 10 Feb 2023 09:12:52    Titlul subiectului: 215600

Noile tramvaie Astra Imperio, la munca, pe linia 41. Referitor la discutiile cu puterea nominala a motorului si caietul de sarcini, eu sunt de parere ca a sprijini industira autohtona este una, dar NU trebuie sa fim de acord cu smecheria autohtona. Ce a facut Blidar&comp. este o smecherie, 100% romaneasca.

La prima impresie, tramvaiele sunt bune, se vede tehnologia noua, daca este sa le comparam cu batranele V3A-uri. Acum, eu sunt necunoscator in domeniul tramvaielor noi, dar pun o intrebare. Vom stii sa facem mentenanta, asa cum trebuie la noile tramvaie ? Au fost instruiti oamenii ?



Bucuresti, 9 februarie 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  121.57 kb
 Vizualizat:  de 761 ori

Bucuresti, 9 februarie 001.jpg



Bucuresti, 9 februarie 003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.03 kb
 Vizualizat:  de 761 ori

Bucuresti, 9 februarie 003.jpg



Bucuresti, 9 februarie 004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  116.53 kb
 Vizualizat:  de 761 ori

Bucuresti, 9 februarie 004.jpg



Bucuresti, 9 februarie 002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  117.33 kb
 Vizualizat:  de 761 ori

Bucuresti, 9 februarie 002.jpg



_________________
Linia 86 de troleibuze, este preferata mea Smile


Ultima modificare efectuată de către guest la Vin 10 Feb 2023 09:23:24, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 29/Mar/2023
Mesaje: 9318
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 10 Feb 2023 09:16:59    Titlul subiectului: 215601

Mai este o problema despre care nu prea s-a vorbit in acest topic. Linia 41 a fost modernizata in 2002. Totusi, nu mai este la aceeasi parametri ca acum 20 de ani. Linia a fost intretinuta, ca la carte, in ultimii ani ?

Am fost ieri cu noul tramvai si, atat pe bulevardul Marasti, dar mai ales dupa Podul Grant, inspre Crangasi, tramvaiele aveau un balans cam mare, stanga-dreapta. Am fost cu tramvaie noi, in Franta, in Montpellier sau Dijon si acolo tramvaiele mergeau foarte lin, nu aveau acest balans. La fel si in Helsinki (Finlanda) sau Praga (Cehia).

Parerea mea ca la tramvaiele noi, infrastructura trebuie sa fie bine intretinuta, in caz contrar s-ar putea defecta inainte de vreme.



Bucuresti, 9 februarie 005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  130.6 kb
 Vizualizat:  de 759 ori

Bucuresti, 9 februarie 005.jpg



Bucuresti, 9 februarie 007.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  131.5 kb
 Vizualizat:  de 759 ori

Bucuresti, 9 februarie 007.jpg



Bucuresti, 9 februarie 008.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  130.12 kb
 Vizualizat:  de 759 ori

Bucuresti, 9 februarie 008.jpg



Bucuresti, 9 februarie 009.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  125.13 kb
 Vizualizat:  de 759 ori

Bucuresti, 9 februarie 009.jpg



_________________
Linia 86 de troleibuze, este preferata mea Smile


Ultima modificare efectuată de către guest la Vin 10 Feb 2023 09:25:11, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 29/Mar/2023
Mesaje: 9318
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 10 Feb 2023 09:22:23    Titlul subiectului: 215602

Referitor la spatiul interior, stiu ca au fost discutii. Acum, la podeaua 100% coborata, trebuie facuta niste compromisuri. Prin urmare spatiul interior, nu are cum sa fie la fel ca la V3A-uri. in unele zone ale tramvaiului, datorita carcaselor, unele scaune sunt foarte apropiate (zici ca sunt facute pentru pitici).

Acum, cine circula des cu aceste tramvaie, poate sa ne spuna, cum este in orele de varf, comparativ cu V3A-urile ? Ma refer la aglomeratie.

Ca un plus, imi plac scaunele tapitate. Sa vedem cat rezista.



Bucuresti, 9 februarie 012.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.76 kb
 Vizualizat:  de 756 ori

Bucuresti, 9 februarie 012.jpg



Bucuresti, 9 februarie 013.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  96.79 kb
 Vizualizat:  de 756 ori

Bucuresti, 9 februarie 013.jpg



Bucuresti (m), 9 februarie 004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.1 kb
 Vizualizat:  de 756 ori

Bucuresti (m), 9 februarie 004.jpg



Bucuresti, 9 februarie 014.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.13 kb
 Vizualizat:  de 756 ori

Bucuresti, 9 februarie 014.jpg



Bucuresti, 9 februarie 015.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  135.52 kb
 Vizualizat:  de 756 ori

Bucuresti, 9 februarie 015.jpg



_________________
Linia 86 de troleibuze, este preferata mea Smile


Ultima modificare efectuată de către guest la Vin 10 Feb 2023 12:58:36, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 29/Mar/2023
Mesaje: 9318
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 10 Feb 2023 09:27:21    Titlul subiectului: 215603

ieri cand am fost cu Astra, pe linia 41, nu am mai vazut controlori. Au fost retrasi de pe tramvaiele noi ? Stiu ca era o echipa de controlori in fiecare tramvai.


Bucuresti, 9 februarie 016.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  110.15 kb
 Vizualizat:  de 751 ori

Bucuresti, 9 februarie 016.jpg



_________________
Linia 86 de troleibuze, este preferata mea Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 30/Mar/2023
Mesaje: 1798
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Vin 10 Feb 2023 18:22:11    Titlul subiectului: 215605

Legat de intrebarea cu mentenanta , cel putin cat timp va dura garantia vor fi intretinute de personal al Astra , nu de personal al STB. Din cate stiu , vara trecuta au fost trimisi oameni din orasele in care au fost vandute deja Astre sa instruiasca si personalul din Bucuresti. Locurile din capetele boghiurilor nu sunt tocmai pentru doua persoane , cel putin nu pentru 2 adulti. Cele fix deasupra boghiurilor sunt strict pentru o persoana , peretele poate incurca spatiul la picioare daca cel care sta acolo este mai inalt/plinut. Macar pe suprafata dintre scaun si geam se poate pune un ghiozdan , o plasa etc.
_________________
https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 29/Mar/2023
Mesaje: 9318
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 01 Mar 2023 01:06:46    Titlul subiectului: 215767

Am vazut pe site-ul STB ca vor intra noile tramvaie si pe linia 25.
Dar linia 41 nu este full Astra. Mai sunt si tramvaie clasice.......

_________________
Linia 86 de troleibuze, este preferata mea Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 30/Mar/2023
Mesaje: 1798
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mie 01 Mar 2023 11:05:53    Titlul subiectului: 215770

Sunt impartite pe loturi. Primele 20 sunt pentru 41 si apartin depoului Alexandria , urmatoarele 12 sunt pentru linia 25 (livrate pana acum 5 bucati) si apartin/vor apartine depoului Militari , urmatoarele 15 bucati vor fi pentru linia 32 si asa mai departe.
_________________
https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 29/Mar/2023
Mesaje: 9318
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 06 Mar 2023 08:16:25    Titlul subiectului: 215798

Mai nou, vad ca ziaristii se documenteaza pentru articole de pe Facebook. Singura informatie demna de luat in seama, din articolul aparut in B365.ro este faptul ca infrastructura de pe traseul liniei 25, nu ar fi peste tot in parametrii normali, fapt pe care l-am constatat si in cazul liniei 41. In rest va las pe voi sa va "delectati" cu articolul. Acesta se gaseste aici.

Citat:
Prima zi cu tramvaie Imperio pe linia 25 din București. “Păcat de ele, că șina e jale în unele locuri!”

De Mărțișor, înainte ca în București să sune (sau nu, depinde de cartier) sirenele „de alarmare a populației”, pe linia de tramvai 25 a început să circule Imperio, vagoanele noi de la Astra Arad care le trag pe dreapta pe altele mai vechi, cum ar fi niște bătrâne Tatra.
Un mijloc de transport în comun nou pe orice traseu STB din București este, negreșit, întotdeauna binevenit.

De azi, așadar, Imperio circulă și pe linia de tramvai 25, care devine, astfel, al doilea traseu STB dotat cu vagoane noi, produse la Astra Arad.

Șeful STB, despre introducerea tramvaielor Imperio pe lina 25

Directorul general al STB, Adrian Criț, spunea că introducerea Imperio pe traseul 25 e parte din procesul de modernizare a serviciilor companiei de transport public București: Introducerea noilor tramvaie Imperio pe linia 25 reprezintă încă un pas important în modernizarea serviciilor prestate și în îmbunătățirea experienței de călătorie pentru pasagerii noștri. Suntem mândri să oferim servicii de calitate și confort pentru toți cei care utilizează mijloacele de transport public în călătoriile lor zilnice. STB S.A. continuă să investească în tehnologie și infrastructură pentru a oferi un transport public local sigur și eficient.

Despre tramvaiele Imperio

Câteva caracteristici tehnice ale vagoanelor produse, pentru București, de Astra arad:

-capacitate de transport de 322 călători, dintre care 56 locuri pe scaune;
-podea coborâtă;
-rampă pentru fotolii rulante ale persoanelor cu mobilitate redusă;
-loc special amenajat în salon pentru fotoliile rulante și landourile pentru copii;
-uși duble cu sistem antistrivire a călătorilor;
-sistem de recuperare a energiei la frânare;
-sistem de climatizare;
-sistem de iluminat interior a salonului cu lămpi LED;
-afișaje de traseu exterioare cu LED-uri;
-indicatoare cu LED-uri pentru vizualizare stații;
-monitoare informative LCD;
-monitoare extrawide pentru afișarea traseului și a stațiilor;
-anunțarea vocală a stațiilor în salon;
-stație de amplificare, Radio-CD și microfon;
-WIFI gratuit pentru călători;
-sistem de supraveghere video în interior și exterior;
-sistem ticketing;
-sistem POS de achiziționare a biletului cu cardul direct din tramvai.

Primele tramvaie Imperio au început să circule în București pe 10 decembrie, anul trecut, iar traseul lor inaugural a fost cel al liniei 41, singura pe care au circulat, până azi, vagoanele noi de la Astra.

Linia 25 de tramvai face legătura între CFR Progresul‎ și Depoul Militari) are 35 de stații, cu stație de capăt la CFR Progresul , respectiv Depoul Militari.

Singura mentiune pe care o fac este ca grupul Tramclub de pe Facebook nu este forumul nostru!!

_________________
Linia 86 de troleibuze, este preferata mea Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tramvaiele din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
Pagina 2 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community