Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuzele CTP Arad
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1949
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Dum 04 Dec 2022 11:04:55    Titlul subiectului: 215121

Unul dintre autobuzele electrice Temsa Avenue Electron pe linia 19 , in Piata UTA. Poza facuta din tramvai.


IMG_20221128_121515.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  661.71 kb
 Vizualizat:  de 936 ori

IMG_20221128_121515.jpg



_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 14/Mar/2024
Mesaje: 1119
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 15 Mar 2023 14:14:43    Titlul subiectului: 215854

La Arad, au intrat în circulație toate cele 10 autobuze electrice noi produse în Turcia

Primăria Arad informează că au fost puse în circulație toate cele 10 autobuze electrice achiziționate de Municipiul Arad prin proiectul „Amenajare traseu de transport public de călători cu autobuzul, care să asigure legătura pe arterele urbane între zona UTA și strada Ștefan cel Mare”.

Ele deservesc mai multe trasee ale Companiei de Transport Public (CTP) Arad, după cum urmează:

AR 20 CTP (9 m) – linia 41 (Piața Romană – Bujac) – schimbul II
AR 21 CTP (12 m) – linia 41 (Piața Romană – Bujac) – schimbul I
AR 22 CTP (12 m) – linia 21 (Podgoria – Faleza Sud) – schimbul I
AR 23 CTP (9 m) – linia 31 (Podgoria – Trenului) – schimbul II
AR 24 CTP (9 m) – linia 19 (UTA – Sînicolau Mic) – schimbul II
AR 25 CTP (9 m) – linia 18 (Căpitan Ignat – Piața Romană) – schimbul II
AR 26 CTP (12 m) – linia 18 (Căpitan Ignat – Piața Romană) – schimbul I
AR 27 CTP (12 m) – linia 46 (Parcul Reconcilierii – Cartier San Paolo) – schimbul I
AR 28 CTP (9 m) – linia 46 (Parcul Reconcilierii – Cartier San Paolo) – schimbul II
AR 29 CTP (12 m) – linia 19 (UTA – Sînicolau Mic) – schimbul I

Autobuze electrice produse în Turcia
Prin proiectul „Amenajare traseu de transport public de călători cu autobuzul, care să asigure legătura pe arterele urbane între zona UTA și strada Ștefan cel Mare”, finanțat în cadrul POR (Programului Operațional Regional 2014-2020), Primăria Arad a cumpărat 5 autobuze de capacitate medie și 5 de capacitate mică, produse în Turcia.

Cele de capacitate medie au o lungime de 12 metri, trei uși și 89 de locuri (35 pe scaune și 54 în picioare) și o autonomie de 250 km/o încărcare. Cele de capacitate mică au 9 metri, două uși, pot transporta până la 60 călători (26 pe scaune și 34 în picioare) și au o autonomie de 240 km/o încărcare.

Durata estimată de funcționare în cazul ambelor modele este de 15 ani.

Municipiul Arad continuă investițiile în înnoirea parcului Companiei de Transport Public Arad. Planurile administrației locale vizează achiziționarea prin Planul Național de Redresare și Reziliență ( PNRR ) a 12 autobuze electrice și a 4 microbuze electrice, pentru acestea din urmă obținându-se o finanțare în valoare de 1 milion de euro (detalii despre microbuzele electrice AICI).

Tot prin PNRR, Municipiul Arad a obținut peste 13 milioane de euro pentru achiziționarea a încă 6 tramvaie dublu articulate.


Sursa: https://specialarad.ro/primaria-arad-autobuze-electrice-noi-din-turcia/

Interesant cum au fost scrise în comunicat și traseele pe care circulă fiecare vehicul. Sigur că în caz de probleme situația se poate modifica.

Altfel, câteva observații legate de trasee:
- Linia 19 devine încet-încet o linie importantă și din nou cred că merită felicitați arădenii care au insistat ca graficul ei să fie suplimentat și traseul să fie prelungit la UTA, prin Piața Spitalului. Este singura linie de autobuz urban din Arad care la orele de vârf este suplimentată cu încă un vehicul, care făcea fosta linia 20, înglobată acum în 19. Mi-ar plăcea să văd un grafic chiar mai dems, poate dacă ajung și celelalte autobuze cumpărate prin PNRR;
-nu înțeleg de ce este menținut Parcul Reconcilierii ca și capăt al liniei 46, când era mult mai logic ca linia să fie prelungită la Piața Romană. Nu prea văd aceste autobuze, dar nu cred să aibă mulți călători deși se întâlnesc cu rețeaua de tramvai doar în zona pieței UTA. Traseul este lung și interesant, sper ca acum când avem autobuze pe care scrie mare linia și traseul să fie mai utilizate;
-linia 18 este, bine-nțeles, o linie temporară până vor fi finalizate lucrările la linia de tramvai pe strada Pădurii, de la Cpt Ignat până în Alfa;
- cum am scris mai sus, poate că prin aceste autobuze va crește popularitatea acestui mijloc de transport aproape inexistent în Arad, pentru simplul fapt că au un display pe care scrie mare linia și capetele. Creșterea numărului de călători este evidentă în cazul liniei 19, însă ar fi mai bine dacă ar fi suplimentată la un grafic asemeni liniei 6 de tramvai: iun vehicul la 30 de minute.

12 autobuze în plus nu prea au unde să intre doar pe traseele fantomă din oraș. Încă un schimb 31, linia scurtă 48, liniile școlare 59, 60, linia 54 cu două sau trei curse pe zi, poate o suplimentare pe 21...Și mai avem vreo câteva minibuze Isuzu relativ noi, plus autobuzele second hand apte de circulație. Ar fi poate loc de trasee noi de autobuz, dacă ar exista și șoferi. Sper să urmeze în curând și reabilitarea liniilor din Micălaca, moment în care va fi nevoie cu adevărat (ca în perioada lucrărilor Berd) de autobuze mai dese și încăpătoare (nu minibuze de 9 metri).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 14/Mar/2024
Mesaje: 1119
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 11 Apr 2023 10:44:52    Titlul subiectului: 216006

UPDATE. Accident între două mașini și un autobuz al CTP, la ieșirea din Arad spre Sânpaul. Șoferul autobuzului a pierdut controlul volanului, după ce i s-a făcut rău

Un accident rutier s-a petrecut marți dimineață la ieșirea din municipiul Arad spre Sânpaul, pe DJ 709C, fiind implicate două autoturisme și un autobuz al Companiei de Transport Public Arad.

UPDATE. Șoferul autobuzului a pierdut controlul volanului, după ce i s-a făcut rău.
Conform polițiștilor arădeni, șoferul autobuzului este cel care a provocat accidentul de marți dimineață. „În dimineața zilei de 11 aprilie a.c., în jurul orei 7,10, în circumstanțe ce urmează a fi stabilite din cercetări, pe strada Câmpurilor, din municipiu, a avut loc un eveniment rutier. Un bărbat de 52 de ani, din Arad, în timp ce conducea un autobuz pe strada Câmpurilor, dinspre Arad spre Sânpaul, a pierdut controlul asupra direcției de deplasare, a pătruns pe contrasens, unde a intrat în coliziune cu un autoturism care se deplasa din sens opus. În urma coliziunii, a fost acroșat un autoturism parcat în afara părții carosabile, ulterior intrând în coliziune cu un stâlp de iluminat public. În urma evenimentului a fost rănit ușor, la prima vedere, șoferul autobuzului și o femeie de 47 de ani, pasageră, aceștia fiind transportați la spital în vederea evaluării stării lor și acordarea de îngrijiri medicale”, transmit reprezentanții Inspectoratului de Poliție Județean Arad.
Testarea conducătorilor auto a indicat ca niciunul nu consumase alcool.
Întrucât cauza principală a producerii evenimentului ar fi o afecțiune medicală a șoferului autobuzului, acesta nu este clasificat ca accident rutier, conform prevederilor legale.
ARAD. La fața locului au intervenit pompierii militari ai Detașamentului Arad cu o autospecială de stingere cu modul pentru descarcerare și două echipaje SMURD, dintre care unul Terapie Intensivă Mobilă.
În urma accidentului au rezultat două victime conștiente, cooperante, neîncarcerate. Victimele sunt asistate medical de către echipajele SMURD.


Sursa: https://www.aradon.ro/aradon-stirile-judetului-arad/accident-intre-doua-masini-si-un-autobuz-al-ctp-la-iesirea-din-arad-spre-sanpaul-1696963/

Deși numărul de înmatriculare nu se vede în poze, conform repartizării comunicate de primar săptămânile trecute, autobuzul avariat ar fi AR-27-CTP, titularul liniei 46 la cursele de dimineață. Oricum este un autobuz de 12m. Probabil va intra asigurarea casco în vigoare, principalul e ca șoferul să fie sănătos.

Altfel, cândva zilele trecute am prins și eu un drum cu unul din autobuzele scurte, cred că 24-le, pe linia 19, ultima cursă ce pleacă de la UTA. Văzusem că a fost un accident la gară și tramvaiele erau oprite, iar înainte de a intra pe aplicația BOLT am zis să verific și autobuzul. Norocul meu, urma să plece în curând și așa cred că am folosit pentru prima oară după mulți ani un autobuz pe o cursă urbană. Am fost 3 călători. Deși e mic, capacitatea autobuzului e decentă, iar interiorul e frumos.

După cum scriam mai sus, sper ca aceste autobuze să ajute la popularizarea acestor linii, majoritatea fantomă, de care arădenii trebuie să știe pentru a le folosi.

Editare ulterioară: am văzut pe facebook o filmare de la fața locului, autobuzul este 26, nu 27.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 11 Apr 2023 19:43:43    Titlul subiectului: 216007

Sunt curis cat de bune sunt examenele medicale ale soferilor
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 14/Mar/2024
Mesaje: 1119
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 12 Apr 2023 10:08:28    Titlul subiectului: 216013

Chiar să fi fost o boală de inimă cunoscută, gen stent montat, nu cred că e un motiv pentru respingerea avizului. Din câte cunosc, normele legale pentru pensie de boală sunt destul de restrictive, astfel că avem multe persoane cu boli destul de serioase care sunt nevoiți să muncească pentru că nu pot ieși în pensie de boală, nu sunt „speciali” și nu au ajuns vârsta de pensionare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 12 Apr 2023 10:10:33    Titlul subiectului: 216014

Dar este un potential pericol pentru calatori si ceilalti participanti la trafic
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Pagina 9 din 9

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community