Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
tcm

Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 22/Mar/2023 Mesaje: 1794 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Sâm 26 Noi 2022 19:22:33 Titlul subiectului: |
215023 |
|
Pentru ca Tatra exista de peste 20 de ani in Cluj , pentru ca nu sunt atat de complicate la mentenanta , pentru ca mecanicii sunt obisnuiti cu ele si pentru ca probabil exista stocuri de piese pentru inca cativa ani de acum inainte chiar daca inca ar circula toate zilnic. Cu un Telemac se poate ridica tramvaiul de pe boghiul cu probleme si acesta poate sa fie strunjit manual. In timp ce la Astra trebuie ridicat tot tramvaiul , trebuie strunjite automat toate bandajele pentru a nu fi diferente prea mari intre rotile aceleasi axe si pentru ca exista o limita extrem de mica de diferenta intre toate tramvaiele , trebuie comandate piese prin/de la furizori Siemens , astepta aprobarea firmei respective pentru demontare/inlocuire , livrara dureaza luni de zile , CTP-ul nu are dotarile necesare pentru asemenea tramvaie.
Intrebarea nu este de ce nu au avut astfel de probleme Tatrele clujene , ci cat de des se schimba bandajele comparativ cu alte orase care au astfel de tramvaie , Oradea , Craiova , Ploiesti etc. Daca un bandaj de Astra in Cluj era la limita uzurii dupa nici 50.000 km iar in Oradea pe infrastructura care are nevoie in mare parte de inlocuire a rezistat peste 100.000 km , nu cred ca la KT4D dureaza mai mult un set de bandaje. Tramvaie T4D aduse in Oradea in 2012/2013 si-au incheiat cariera cu aceleasi bandaje cu cu care au venit din Germania. La fel , dintre KT4Dm aduse din Germania in 2018 , aproximativ 20 au bandajele cu care au fost importate din Berlin. Se poate observa asta foarte usor deoarece OTL prefera sa instaleze roti de T4D , bandajele acestora fiind mai ieftine decat bandajele de KT4Dm si sunt sub 10 tramvaie cu rotile schimbate. In Cluj din cate stiu , chiar si la Tatra bandajele se schimbau la 1,5-2 ani.
_________________ https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber |
|
Sus |
|
 |
lapgellert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 02/Feb/2023 Mesaje: 253 Locație: Cluj
|
Trimis: Vin 16 Dec 2022 21:16:19 Titlul subiectului: |
215208 |
|
@Busfan, cred ca da.
Azi am mers de la Parcul Central pana la Pta Garii cu 64, si era muuult mai silentios, decat celelalte tramvaie Astra (nu am incercat inca 62ul).
Alta data cand a pornit din statia de pe Baritiu, suna oribil.
|
|
Sus |
|
 |
tcm

Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 22/Mar/2023 Mesaje: 1794 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Lun 16 Ian 2023 22:01:06 Titlul subiectului: |
215425 |
|
1. 72 din nou de data aceasta in 26.12. Daca prima data cand l-am pozat a facut doua ture pe inelul dintre gara-strada Horea , acum nu facuse niciuna , a venit din depoul Muncii si a mers direct spre Manastur. Eu il asteptam sa il pozez pe strada Horea , am alergat putin sa il prind cand am vazut ca vireaza in partea opusa. De data asta era chiar gol , doar 2 parinti cu 2 copii.
2. KT-urile retrase in depoul Muncii.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.78 MB |
Vizualizat: |
de 1064 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.69 MB |
Vizualizat: |
de 1064 ori |

|
_________________ https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber |
|
Sus |
|
 |
bogdan

Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 21/Mar/2023 Mesaje: 664 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Lun 16 Ian 2023 22:16:54 Titlul subiectului: |
215427 |
|
Care va fi soarta lor? Rezerve, vanzare sau casare?
tcm a scris: | 1. 72 din nou de data aceasta in 26.12. Daca prima data cand l-am pozat a facut doua ture pe inelul dintre gara-strada Horea , acum nu facuse niciuna , a venit din depoul Muncii si a mers direct spre Manastur. Eu il asteptam sa il pozez pe strada Horea , am alergat putin sa il prind cand am vazut ca vireaza in partea opusa. De data asta era chiar gol , doar 2 parinti cu 2 copii.
2. KT-urile retrase in depoul Muncii. |
_________________ 34 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2021! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
 |
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 21/Mar/2023 Mesaje: 970 Locație: Cluj
|
Trimis: Mar 17 Ian 2023 19:35:36 Titlul subiectului: |
215445 |
|
Probabil cum ne-a obișnuit CTP.....casare.
|
|
Sus |
|
 |
andrei105

Data înscrierii: 03/Iun/2016 Ultima vizita: 20/Mar/2023 Mesaje: 438 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mie 18 Ian 2023 17:32:50 Titlul subiectului: |
215446 |
|
Momentan par să fie rezerve; sunt întregi, au inclusiv validatoare, la fel ca troleele Agora și Citelis de 12m.
Probabil vor încerca să le vândă la un moment dat.
|
|
Sus |
|
 |
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 21/Mar/2023 Mesaje: 970 Locație: Cluj
|
Trimis: Mie 18 Ian 2023 19:20:10 Titlul subiectului: |
215447 |
|
Sa imi spui te rog cate utilaje a vandut CTP din 1990 pana acum? Hai sa fim seriosi, le ti 2-3 ca sa le vinzi? 😂
|
|
Sus |
|
 |
andrei105

Data înscrierii: 03/Iun/2016 Ultima vizita: 20/Mar/2023 Mesaje: 438 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Vin 20 Ian 2023 03:37:01 Titlul subiectului: |
215450 |
|
Și vânzarea la fier vechi e tot vânzare
|
|
Sus |
|
 |
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 21/Mar/2023 Mesaje: 970 Locație: Cluj
|
Trimis: Vin 20 Ian 2023 20:16:29 Titlul subiectului: |
215457 |
|
Asa este, m-ai prins in offside cu asta 😂
|
|
Sus |
|
 |
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 21/Mar/2023 Mesaje: 970 Locație: Cluj
|
Trimis: Vin 17 Mar 2023 18:19:44 Titlul subiectului: |
215865 |
|
A revenit 82-ul.
|
|
Sus |
|
 |
|