Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Traseele de transport din Oradea
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BIHOR
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 22/Mar/2023
Mesaje: 1794
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mar 07 Mar 2023 20:27:10    Titlul subiectului: 215802

Sambata si duminica au circulat cate 11 tramvaie pe linia 2(11) intre Nufarul-Auchan-Iosia , bidirectionalul 44 pe linia 1NS intre Pod CFR si Sinteza si 4 autobuze pe linia T8 la o frecventa de aproximativ 15 minute intre Calea Aradului(Pirati)-Bulevardul Decebal-Pod CFR. De asemena si luni dimineata intre orele 8/9-pana dupa 12 tramvaiele au circulat doar pe linia 2(11) si bidirectionalul intre Pod CFR-Sinteza , deoarece a trebuit asfaltata portiunea unde s-a lucrat. Intre Calea Aradului si Pod CFR au fost introduse din nou autobuze pe linia T8. Din pacate la reluarea circulatiei toate tramvaiele de pe 2 au fost redirectionate spre Pod CFR pe linia 4 , astfel aproximativ o ora nu a circulat nimic din/spre Iosia si nimic pe directia Calea Aradului-Nufarul.
S-ar putea ca si in urmatoarele weekenduri sa se circule cu autobuze pe aceasta portiune pana va fi schimbata toata linia cu probleme , deoarece a fost introdusa pe site linia T8 la sectiunea autobuze si a fost reintrodusa linia 2 la sectiunea tramvaie , in forma deviata pe la Auchan.

_________________
https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
rizs



Data înscrierii: 27/Apr/2020
Ultima vizita: 15/Mar/2023
Mesaje: 21
Locație: Oradea

MesajTrimis: Lun 13 Mar 2023 14:38:18    Titlul subiectului: 215843

Tot nu stiu sa inteleg, ca chiar NIMENI la OTL n-au bagat in seama sa introduca tramvaiele Siemens cand a circulat numai tramvaiele pe linia 2 (11) ca sa fie folosita un pic cu calatori. Inteleg ca nici portiunea in Iosia nu e mai buna, dar cu o limitare de viteza, mai ales fiind in weekend, cand pe portiunea Iosia circula oricum 1-2 persoane, nu cred ca ar fi fost mare problema ca intre acele 4 statii circula tramvaiele cu viteza 10km/h sa zicem. Chiar nici nu ma mir ca aud tot mai multe zvonuri ca chiar vor sa le vanda pe ele, daca nici acuma n-au "chef" sa le scoata pt 1-2 ture. Inteleg ca pentru a le scoate pe traseu ar fi fost necesara o verificare prealabila a tramvaielor, dar e cam ciudata totusi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 22/Mar/2023
Mesaje: 1794
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Lun 13 Mar 2023 15:01:31    Titlul subiectului: 215844

Nu se prea poate , in 2021 au avut minim 3 deraieri intre Aviatorilor-Iosia , apoi au primit interdictie si de atunci au fost acolo doar in caz de devieri. Mai ales cand circula doar 2-ul , nu isi prea permite OTL nici o defectiune , pentru ca asa ar fi paralizata circulatia tuturor tramvaielor pentru ca nu ar putea fi deviate/intoarse nicaieri. La Parcul Ghioceilor se carpeste linia aproape zilnic , curba de pe Lipovei este rea , nu stiu cata linie a fost schimbata in bucla din Iosia dar erau locuri unde partea pe care ruleaza roata era subtire cat degetul. In schimb daca curba de pe Transilvaniei va fi schimbata complet exista sanse sa circule pe linia 4.
Cat despre revizii , de cand stau degeaba au fost introduse pe rand la revizii generale , deci teoretic macar o parte din ele ar fi apte de drum in orice moment.

_________________
https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
rizs



Data înscrierii: 27/Apr/2020
Ultima vizita: 15/Mar/2023
Mesaje: 21
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mar 14 Mar 2023 11:07:38    Titlul subiectului: 215848

Mersi pentru raspunsul prompt. Din pacate se stie de ce nu circula ULFurile, a fost mentiune numai din partea mea, fiindca data trecuta cand au oprit circulatie si in centru, unii au zis ca daca ar fi infintata linia 2, cum au facut acuma cand au facut mentenanta pe Transilvaniei, ar putea baga ULFurile, dar stim cu totii ca calea in oras ar trebui schimbate in intregime, in 2008 cand au cumparat ULFuriile, nu conteaza din ce motiv, cum, etc, dar de atunci n-a fost facuta nici o interventie majora, linia noua stim ca de la prima zi n-a fost dreapta ca sa mearga pe ele nici Tatrele/Astrele cu 50km/h cum ar fi normala intr-un oras normala, si la viteza de 35km/h deja balanseaza tramvaiul pe ea, iar pe Cantemir/Nufarului mare lucru n-au facut, un pic au facut mentenanta pe ea, au ingropat si au zis ca oricum nu se vede calea, oricum e mai buna calea ca exemplu in Rogerius. Nu mi se pare normala la nimeni ca din Rogerius tramvaiul parcurge traseul pana in Nufarul intr-o ora... cu masina, si stand in aglomeratie faci in maxim 30 minute. Cu atate probleme, santiere, nu poti baza ca daca mergi cu tramvai la munca dimineata, dupa masa cand vrei sa mergi acasa o sa circule. Ne mandrim cat de performanta oras suntem, ca cumparam tramvaie/autobuse noi si ca avem tramvaiele cu ceea mai joasa podea, dar tinem in depou ca calea e atat de proasta ca nu putem sa punem in circulatie, vrem sa vindem, dar nimeni nu vrea sa cumpere si e si rusine sa vindem, ca ce vor zice cetatenii ca avem tramvaiele cu podea urcata inca, dar noi vindem tramvaie moderne, deci mai bine tinem in depou.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 22/Mar/2023
Mesaje: 1794
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mar 14 Mar 2023 14:04:53    Titlul subiectului: 215849

Da , aveti dreptate , din pacate de mai bine de 15 ani nu s-au facut investitii majore in infrastructura de tramvai. In Nufarul doar s-a pus gazon si au fost schmbati stalpii care sustin catenara , doar linia din bucla a fost schimbata in decembrie cand au fost facute macazurile pentru tram-train In rest nu s-a intervenit la calea de rulare , nu inteleg de ce , in maxim 5 ani oricum va trebui schimbata mai ales ca nu a fost proiectata sa fie acoperita cu gazon. In anii 2000 s-au facut acele moderizari fara niciun fel de fonduri , acum cand avem la dispozitie atatea fonduri si Oradea este oricum campioana la atractia de fonduri nu se face nimic si ajungem incet-incet sa avem printre cele mai proaste infrastructuri din provincie.
_________________
https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
rizs



Data înscrierii: 27/Apr/2020
Ultima vizita: 15/Mar/2023
Mesaje: 21
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mie 15 Mar 2023 09:42:56    Titlul subiectului: 215852

E greu de raspuns, fara sa atingi subiectul politic. Ca totul se deduce la partea politica si firmele de casa. "In ultimii ani", tot ce se face in oras e facuta astfel sa putem deconta cat mai multi bani, dar lucrarea sa iese cat mai ieftin, nu conteaza calitatea finala sau cati ani tine, mai punem niste bani la reparare Sad

Vezi linia noua, la "firma de casa" a fost si jumatate de an cand n-ai vazut nici un muncitor pe santier, au venit cei de la Mari-Vila si au facut intr-o luna cat celalalt intr-un an. Nu demult a aparut un articol pe Bihoreanul ca nici pana azi nu e terminata lucrarea si nici nu v-a mai fi...

Pe Cantemir/Nufarului vazand cum au spart trotuarele si au pus cel mai ieftin fundatie (nisip cu urme de ciment) sau ca in mare parte numai au scos asfaltul vechi si au pus una noua peste fundatia cu crapaturi, nici n-am avut mare sperante ca calea de tramvai v-a fi facuta ca lumea. Da a fost timpul sa fie schimbata in intregime tot portiunea. Cu proiectul cu tuneluri sectorul ramasa pana la parcul 1 Decembrie ar fi putut sa fie schimbata, dar vazand ca nici firma aceea n-a vrut sa schimbe initial calea, langa Oradea Plaza unde au scos linia - ca au pus conductele - au pus inapoi sectiunea aceea de circa 10m initial. Bineinteles deja au schimbat proiectul, au suplimentat pretul, ca "n-au vazut" de la bun inceput ca lipseste legatura Sucevei-Cantemir... Acuma macar acolo sigur o sa fie schimbata calea cu mutarea liniei... Dar comparand pretul cat a costat modernizarea strazii Cantemir/Nufarului si aceeasi firma cu cat a licitat pt sectiunea de autostrada pe A3 - stiind care e lucrare mai sofisticata -, vazand pretul calculat pe kilometru, sa nu zice nimeni ca in acel pret n-au reusit sa pune si refacerea totala a caii...

Si cand au facut tunelul de legatura intre piata si parcarea din Rogerius si au schimbat in curba linia, au avut timp si a schimba pe Transilvaniei, dar pentru aceea "n-au gasit" fond, firma, etc...

Se poate continua, dar chiar n-are rost... Pana nu o sa avem o firma serioasa (de casa) care e expert la calea feroviara si e lasata sa lucreaza si e platita bine (vezi degeaba am avut pe MariVila daca firma celalalta n-a vrut sa ceara ajutor numai la nevoie ca sa nu plateasca din banii lui pe subcontractor) nu prea vad ca v-a fi scoasa la licitatie refacerea caii in oras, vazand ca si acuma au inchiriat strungul mobil ca sa "repara" un pic calea pe Decebal, dar in Centru si pe Magheru unde nici nu circula tramvaie momentan - deci oricum o sa autodegradeaza linia - a fost interesanta initiativa.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 21/Mar/2023
Mesaje: 9316
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 15 Mar 2023 11:38:50    Titlul subiectului: 215853

Pacat ca si in Oradea politicul isi baga coada......
_________________
Linia 86 de troleibuze, este preferata mea Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 22/Mar/2023
Mesaje: 1794
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Sâm 18 Mar 2023 15:08:28    Titlul subiectului: 215870

Nu neaparat isi baga coada cat nu isi prea da interesul , eu nu stiu sa fi fost macar propuneri de moderizare a liniilor respective si sa fi fost respinse de opozitie. Din partea OTL s-a mai sugerat ca este nevoie de repararea liniilor , dar din partea primariei s-au primit raspunsuri seci cum ca nu sunt fonduri. Este extrem de ciudat ca se fac investitii in drumuri , pasaje , poduri , parcari , parcuri industriale , in aerport (care este oricum cam o cauza moarta avand in vedere apropierea fata de Cluj , Timisoara sau Debretin) si in tot felul de alte proiecte , dar transportul in comun este lasat de izbeliste cand se doreste scoaterea oamenilor din masini.
In alta ordine de idei , azi si maine toata ziua si luni intre 9-13 circulatia tramvaielor intre Calea Aradului-Pod CFR este din nou suspendata deoarece se mai schimba o bucata din curba respectiva. Tramvaiele circula din nou doar pe 2 , iar pe portiunea afectata autobuze pe linia T8.

_________________
https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BIHOR Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Pagina 8 din 8

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community