Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Accidente, incidente, avarii ...
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trenuri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 18 Mar 2023 12:11:18    Titlul subiectului: 215866

Asa cum ma asteptam, s-a gasit "Acarul Paun". Nu contest vinovatia mecanicului. Acesta a gresit si trebuie sa suporte rigorile legii. Dar numai el este de vina ? Nu este de vina un intreg sistem ? S-a facut ceva ca sa nu se mai repete in viitor acest accident ? Din cate am vazut nu se face nimic. Intre timp, trenurile deraiaza aproape zilnic. Ieri a fost randul unui vagon, al unui convoi care transporta tehnica militara, se deraieze in jud. Brasov.

Din pacate, cred ca a inceput numaratoarea invera. La cum arata lucrurile in prezent, sunt sanse foarte mari sa avem un accident feroviar cu zeci de victime, asa cum sunt in RD Congo sau Bangladesh. De ce spun asta ? Simplu, fiindca starea cailor ferate romanesti este una deplorabila. Dar mai deplorabila decat infrastructura a ajuns starea materialului uman de la CFR, in special cel de la conducere. Faptul ca au iesit meseriasii la pensie si dupa ei nu prea mai vine nimeni, este o problema grava, de care nimeni nu spune nimic.

Acum, credeti ca a fost un eveniment izolat ca mecanicul a trecut de semaforul rosu ? Sau incepe sa fie o practica mai des intalnita ?

Poate la aceste intrebari ne lumineaza cei care au mai multe tangente cu domeniul feroviar. Eu unul, incerc sa merg din ce in ce mai rar cu trenul in Romania. A ajuns din ce in ce mai putin sigur........

Citez si un articol din Clubul Feroviar. Acesta se gaseste aici.

Citat:
Mecanicul care a produs accidentul de la Roșiori, reținut și apoi pus sub control judiciar

Mecanicul de locomotivă care a produs accidentul feroviar de la Roșiori din data de 13 martie a fost pus sub măsura controlului judiciar, a anunțat joi seara IPJ Teleorman.

”La data de 16.03.2023, fiind în continuarea cercetărilor în dosarul penal privind accidentul feroviar din data de 13.03.2023, din stația Roșiori Nord, polițiștii din cadrul Biroului județean Poliție Transporturi Teleorman au dispus reținerea suspectului, mecanic de locomotivă al trenului IR 1822, pentru 24 ore. Acesta a fost prezentat Parchetului de pe lângă Judecătoria Roșiori de Vede, cu propunere de punere în mișcare a acțiunii penale, procurorul dispunând măsura preventivă a controlului judiciar, pentru o perioadă de 60 zile, precum și punerea acestuia în libertate”, precizează IPJ Teleorman, citat de Agerpres.

Conform oamenilor legii, mecanicul are 36 de ani și este din localitatea Filiași.

Accidentul feroviar de la Roșiori, produs de mecanicul trenului IR 1822
La primele ore ale dimineții de luni, 13 martie, locomotiva trenului IR 1822 al CFR Călători a lovit un tren de marfă al DB Cargo Romania în stația Roșiori Nord de pe Magistrala 100.

Club Feroviar a dezvăluit în premieră că deraierea trenului de marfă s-a produs în urma coliziunii de către locomotiva celui de călători, în ciuda faptului că oficialii operatorului de stat au negat acest lucru. Ulterior, directorul general al AGIFER, Laurențiu Dumitru, a confirmat cele spuse de noi, precizând că a fost vorba de o coliziune. Apoi, și Compania Națională de Căi Ferate CFR SA a confirmat oficial că locomotiva trenului de călători a lovit trenul de marfă.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 28 Mar 2023 08:11:20    Titlul subiectului: 215897

Inevitabilul s-a produs. Dupa trei decenii de subfinantare si de angajat incompetenti in functiile de conducere, CFR-ul a ajuns in "moarte clinica". Din pacate accidentele din ultimele doua saptamani nu sunt o surpriza. Sunt o consecinta fireasca a dezastrului de la CFR. Toata clasa politica, indiferent de numele partidului, este raspunzatoare. Dar la fel de raspunzatori sunt angajatii CFR-ului, in frunte cu liderii sindicali, care au asistat, indiferenti, la distugerea CFR-ului. Nici societatea civila nu este scutita de vina. Eu unul nu am vazut reactii din partea societatii civile referitor la situatia in care a ajuns CFR-ul.

Ce s-a intamplat zilele trecute la Galati este doar inceputul. Daca nu se iau masuri radicale se poate intampla alt accident, cu consecinte si mai mari (zeci de morti sau raniti). Marele noroc la Galati a fost faptul ca in primul vagon (in care a intrat locomotiva cu viteza mare) era un singur calator. Din pacate conductoarea trenului a decedat in urma acestui accident.

Reactia autoritatilor este una foarte tardiva. In ritmul asta nu stiu cat va mai putea sa opereze CFR-ul trenurile de calatori. Pur si simplu, majoritatea locomotivelor sunt prea vechi ca sa opereze in siguranta.

Postez un articol referitor la acest subiect. Acesta se gaseste aici.

Citat:
Toate locomotivele de tipul celei implicate în accidentul din Galați vor fi verificate. Mecanicii de tren urmează să fie reevaluați

După accidentul feroviar de la Galați, în care a murit o persoană, conducerea societății de transport feroviar de călători a decis ca toate locomotivele din țară, de tipul celei implicate în accident, să fie verficate amănunțit. Garniturile la care vor fi descoperite probleme tehnice vor fi retrase din circulație. Totodată, de luna viitoare, toți mecanicii de tren urmează să fie reevaluați.

Locomotiva implicată în accidentul feroviar din Galați avea o vechime de peste 30 de ani, dar era cu toate reviziile la zi.
Ultima revizie tehnică a fost făcută cu două săptămâni în urmă.

Ancheta preliminară la locul accidentului a arătat că nu a fost vorba despre o eroare umană și că totul s-a întâmplat din cauza unei defecțiuni la sistemul de accelerare al locomotivei.

Din acest motiv, reprezentanții societății naționale de transport feroviar de călători au decis că toate locomotivele de acest tip din țară vor fi verificate. Această directivă a ajuns în regionalele din 7 județe și din București. Ministrul Transporturilor și Infrastructurii, Sorin Grindeanu, a cerut verificări și măsuri urgente din partea CFR Călători, în urma accidentului feroviar produs sâmbătă în Gara Galați. „În urma incidentului din această seară din Gara Galați, până la clarificarea cauzelor producerii acestuia și, având în vedere că este al doilea accident feroviar produs într-un timp foarte scurt, am decis următoarele: - să solicit CFR Călători să demareze urgent o verificare tehnică a materialului rulant feroviar aflat în uz. - de altfel, în urma incidentului de la Teleorman, am dispus reexaminarea tuturor mecanicilor de locomotivă începând cu luna aprilie. În calitate de ministru al Transporturilor al Infrastructurii consider că prioritatea CFR Călători este, în primul rând, siguranța călătorilor”, a spus Sorin Grindeanu. Directorul General al CFR Călători, Traian Preoteasa, a transmis duminică că își va asuma „acțiunea sau inacțiunea” oricărui angajat al companiei, constatată de către organele de cercetare, după accidentul produs sâmbătă seara în stația Galați, dar nu și „subfinanțarea cronică a sistemului feroviar” din ultimii 30 de ani.

Sursa foto: Digi24 (via Inquam Photos / Ovidiu Iordachi).



MzBlMzI2MDAxZjQwZTE0OThlNjA1YmU5Ng==.thumb.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.69 kb
 Vizualizat:  de 2967 ori

MzBlMzI2MDAxZjQwZTE0OThlNjA1YmU5Ng==.thumb.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 11 Apr 2023 19:57:36    Titlul subiectului: 216008

Doreii lovesc din nou......de data asta pe M800.....la Valu lui Traian Very Happy

Articolul se gaseste aici.

Citat:
HAOS pe calea ferată! Călători blocați cu orele pe ruta Constanța-București: Întârzieri de peste 60 de minute - Motivul este uluitor

Este HAOS pe magistrala feroviară București-Constanța. Problemele se țin lanț pe calea ferată din România. Călătorii au parte de întârzieri de peste o oră în drumul spre Capitală. Întârzierile au fost semnalate pentru 13 trenuri ce circulă pe ruta Constanța-București, din cauza unor cabluri rupte, anunță CFR.

Circulația a 13 trenuri de pe ruta Constanța - București au înregistrat marți întârzieri de până la 65 de minute față de graficul normal de circulație, din cauza unor cabluri feroviare rupte de lucrătorii Primăriei Valu lui Traian, a anunțat CFR SA.

”Cablurile de semnalizare feroviară au fost rupte sau secționale astăzi, în jurul orei 11.30, între stațiile Valu lui Traian-Basarabi, de către angajații Primăriei Valu lui Traian, care executau lucrări în proximitatea căii ferate. Din cauza acestui deranjament, circulația a 13 trenuri de pe ruta Constanța – București s-a desfășurat în condiții speciale, cu îndrumarea trenurilor pe intervalul de stații respectiv, de către personalul feroviar, prezent pe teren, fiind înregistrate întârzieri de 5, până la 65 de minute, față de graficul normal de circulație.

Echipele feroviare de interventie ale SRCF Constanța lucrează și la această oră pentru înlocuirea/repararea cablurilor rupte/secționate în zona Valul lui Traian – Basarabi, astfel încât circulația trenurilor să se reia în condiții normale de trafic.

Adresăm scuzele necesare călătorilor și îi asigurăm că personalul feroviar depune toate eforturile necesare pentru remedierea deranjamentului și restabilirea circulației conform orelor din Mersul Trenurilor”, a transmis CFR SA într-un comunicat de presă.

Dintre cele mai mari întârzieri față de grafic, pe magistrala M800, ruta spre Constanța au avut trenurile R 8001 – 65 de minute, IC 538 – 61 de minute. Pe ruta inversă, Constanța-București, întârzierile au fost mai mici, de cel mult 14 minute, potrivit informațiilor Club Feroviar.

Potrivit informațiilor obținute de Club Feroviar, o altă cauză a întârzierilor ar fi și faptul că CFR a pus pentru tracțiune o locomotivă limitată la 100 km/oră, pe Magistrala 800 București-Constanța viteza fiind de până la 160 km/oră.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1949
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mie 26 Apr 2023 23:32:51    Titlul subiectului: 216129

Locomotiva DA 60-0665-9 a unui operator privat a luat foc la iesirea din gara Oradea spre Cluj. Mecanicul a reusit sa decupleze si sa indeparteze locomotiva de vagoanele incarcate cu motorina si a incercat stingerea incendiului cu extinctoarele din dotare pana la sosirea pompierilor (imagini si filmare in articol).
Bihoreanul: Pericol lângă Gara Oradea: Locomotiva unui tren cu 22 de vagoane încărcate cu motorină a luat foc!
Situație periculoasă, miercuri, în apropiere de Gara Oradea. Un incendiu a izbucnit la locomotiva unui tren de marfă, care avea 22 de vagoane încărcate cu motorină, într-o zonă aglomerată de case.

La ora 13.57, „ISU Bihor a fost sesizat cu privire la izbucnirea unui incendiu la locomotiva unui tren de marfă, cu 22 de vagoane încărcate cu motorină, care se deplasa pe direcția Oradea - Cluj, evenimentul producându-se la circa 200 de metri de Stația CFR Oradea (Gara Oradea)”, a anunțat purtătorul de cuvânt al Inspectoratului pentru Situații de Urgență Bihor, lt. col. Camelia Roșca.

Până la sosirea pompierilor, mecanicul a avut prezență de spirit și a decuplat locomotiva de restul vagoanelor și a acționat cu două stingătoare asupra focarelor.

„Ajunși în cel mai scurt timp la locul intervenției, pompierii militari au reușit să localizeze rapid incendiul, care se manifesta la compartimentul motor, lichidând complet focarele în jurul orei 14.20”, arată ISU.

La ora publicării acestei știri, pompierii acționau pentru a înlătura efectele negative ale evenimentului.

Cauzele și împrejurările în care locomotiva a luat foc urmează să fie cercetate de specialiștii ISU.

La fața locului au intervenit echipajele Detașamentului 2 de Pompieri Oradea, cu două autospeciale de lucru cu apă și spumă, o autospecială tip ABROLL, o autospecială de primă intervenție și comandă și ambulanța SMURD a subunității.

UPDATE: Cauza incendiului

”Cercetările efectuate au indicat drept cauză probabilă a incendiului exploatarea necorespunzătoare a unor elemente componente ale generatorului”, a transmis reprezentanta ISU.

Concret, unele filtre de aer aflate amplasate deasupra generatorului, care nu erau curățate, s-au aprins.

_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 28 Apr 2023 21:36:04    Titlul subiectului: 216135

De ce nu erau curatate filtrele ? Privatii nu respecta procedurile ? Avem proceduri ?
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1949
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Sâm 29 Apr 2023 20:22:26    Titlul subiectului: 216141

Nu ma intrebati pe mine , nu lucrez in domeniul feroviar. Dar sa o luam logic , este o locomotiva veche de vreo 40 de ani , minim , exploatata in Romania de cand a fost fabricata. Si locomotivele noi exploatate in alte tari mai iau foc , daramite o locomotiva atat de veche explaotata la noi.
In alta ordine de idei , zilele trecute a aparut un articol conform caruia directorul CFR Calatori se astepta in acest sezon estival la 0 incidente. Laughing Cate 0 , 10 , 100 , 200? A fost moderizata integral infrastructura , a fost inlocuit tot materialul rulant expirat , a fost instruit mai bine personalul , au disparut "capusele" din sistem , au fost actualizate procedurile antice si nu stiu eu? Pentru toate intrebarile raspunsul este nu , deci nu ma astept sa fie un sezon estival fara incidente , fie ca este vorba de accidente intre trenuri , fie ca este vorba de deraieri , incendii sau alte probleme cu care se confrunta an de an numai CFR Calatori.
Digi24: Directorul CFR Călători dă asigurări că trenurile vor fi sigure în sezonul estival: Mă aștept la incidente zero
Directorul general al CFR Călători Traian Preoteasa a dat asigurări că trenurile sunt sigure pentru sezonul estival și a spus că nu se așteaptă la alte incidente precum cele din Galați sau Teleorman, adăugând că misiunea companiei este să asigure securitatea călătorilor și a angajaților. Directorul CFR Călători a fost întrebat de starea trenurilor, în contextul accidentului din Galați, când o locomotivă a lovit un vagon de călători, ducând la moartea conductoarei și rănirea a trei călători, dar și a accidentului din Teleorman, când un tren de călători a lovit din spate un tren de marfă, după ce conductorul nu a frânat la timp. "Mă aștept la incidente zero. CFR Călători este creată să asigure în primul rând securitatea călătorilor și a angajaților. Este adevărat că am mai avut... Aștept și eu rezultatul anchetelor să văd exact ce s-a întâmplat la fiecare. Noi avem și bănuieli, avem și niște verificări, nu vi le pot spune deocamdată, de aia aștept rezultatul anchetelor. Eu mă aștept la evenimente zero. Că mai apare o degajare de fum datorită vechimii cablajului, o frânare controlată...", a spus Traian Preoteasa. Directorul CFR Călători a fost întrebat dacă este posibil un nou accident precum cel din Galați. "Nu mă aștept la un incident tip Galați pentru că nu s-a întâmplat niciodată, nu am rezultatele tehnice ale anchetei. Am căzut de acord să scoatem toate locomotivele cu acest sistem de acționare. Nu mă aștept să se întâmple un accident ca la Galați. Vom vedea ce s-a întâmplat la Galați, dacă mecanicul putea să facă mai mult, dacă locomotiva avea probleme", a declarat Traian Preoteasa. Acesta a adăugat că locomotiva din Galați, care ieșise din revizia tehnică în dimineața zilei accidentului, a trecut prin probe "statice" unde tensiunea folosită este de 380 de volți. "Una este la 380, cum se fac probele static, și una este la tensiune de 27.000 de volți, nu sunt aceleași probe. Targetul nostru este zero incidente", a mai spus directorul CFR Călători.

_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 03 Mai 2023 08:41:30    Titlul subiectului: 216153

Directorul CFR Calatori este total pe dinafara cu domeniul feroviar. A fost "parasutat" de clasa politica in aceasta functie. Din pacate, la cum se prezinta situatia, CFR-ul este aproape de un accident cu zeci de morti, asa cum se intampla prin Bangladesh sau RD Congo.

De India nu zic nimic, deoarece in ultimii 20 de ani au facut mari progrese in domeniul feroviar si al electrificarii (cautati pe Google&YouTube).

Mai este o mare problema a CFR-ului si vad ca nimeni nu spune nimic. De fapt, dupa parerea mea, aceasta este cea mai mare problema a lor, pe langa lipsa de finantare. Oamenii meseriasi, ies la pensie. Dupa ei nu prea mai vine nimeni la fel de meserias.

Resura umana va fi o mare problema la CFR. Si nu numai acolo, este acceasi problema care o au deja si societatile de transport in comun.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 08 Mai 2023 12:47:20    Titlul subiectului: 216209

Defectiunile devin ceva cotidian la CFR. Cateva sute de calatori care veneau de la Arad la Timisoara au fost afectati. Cauza ? S-a defectat Sageata Albastra. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Tren înțepenit pe linii, la Timișoara. Călătorii și-au luat bagajele la spinare și au mers restul drumului pe jos

Imagini halucinante vin de la Timișoara unde CFR dă din nou dovadă de dezinteres la adresa călătorilor. Un tren s-a defectat în timpul mersului iar călătorii au fost nevoiți să meargă pe jos până în gară.

Trenul venea de la Oradea și s-a defectat pe câmp în apropiere de intrarea în gara din Timișoara.

Oamenii s-au văzut nevoiți să coboare din tren și să tragă de bagaje printre liniile de cale ferată. Mulți dintre pasageri aveau și copii mici.

Reprezentanții CFR au declarat că au anunțat oamenii că urmează să vină o locomotivă care să tracteze garnitura până în gară, însă aceștia, de teama să nu vină prea târziu au ales să o ia la pas.

„Garnitura CFR s-a stricat in camp, undeva in zona Ronat. Eu veneam de la Arad si trebuia sa ajung la Gara de Nord inainte de ora 20.30. Ne-au lasat de izbeliste. Sute de calatori s-au trezit ca sunt nevoiti sa o ia pe jos, cu bagaje, cu copii, prin iarba, printre liniile de cale ferata, pana in gara”, a spus presei locale un cititor care s-a aflat in tren.

Reprezentantii CFR au recunoscut ca automotorul de tip Sageata Albastra s-a defectat, insa, spun ei, nu in zona Ronat, ci in apropiere de pasarela care asigura trecerea dinspre strada Garii catre cartierul Blascovici si, drept urmare, calatorii nu ar fi avut o distanta prea mare de parcurs cu bagajele in maini.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1949
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mie 10 Mai 2023 11:25:05    Titlul subiectului: 216229

Zilele trecute OPC-ul a facut descinderi in garile si la operatorii feroviari din tara. Trenul unui operator privat a fost oprit pentru ca avea un geam spart. Oare nu s-a uitat nimieni la Desirourile (Sagetile albastre) ale CFR? Nu este automotor care sa nu aibe geamuri sparte.
Bihoreanul: În sfârșit! Comisarii OPC au descins în gări și în trenuri. În Bihor, un vagon a fost oprit de la circulație, din cauza neregulilor (FOTO) ANPC a făcut publice mai multe fotografii din timpul controalelor desfășurate în toată țara
Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor Bihor a derulat o campanie de verificare a serviciilor oferite cetățenilor de firmele care asigură transportul feroviar, acțiuni desfășurate în primele patru luni ale acestui an în toată țara.

Concluziile controalelor din Bihor? Garnituri de tren mizerabile, vagoane cu geamuri și uși de acces care aveau diferite fisuri, tapițerie inexistentă sau deteriorată, perdele de protecție jegoase.

De asemenea, trenurile și gările au grupuri sanitare murdare, de unde produsele de igienă lipsesc cu desăvârșire, vasele de WC sunt fără cap și, uneori, fără apă.

Comisarii CJPC Bihor au mai găsit gări și peroane distruse, afișaje electronice nefuncționale, iar călătorii nu erau informați privind întârzierile.

„Echipele de control au desfășurat 7 acțiuni de control în gările din județul Bihor, fiind încheiate șase procese verbale de constatare a contravențiilor, prin care s-au aplicat șase amenzi contravenționale, în cuantum de 60.000 de lei”, a declarat șeful CJPC Bihor, Giani Bura.

Un vagon al unui transportator privat care operează în Bihor a fost oprit în gară, pentru că avea un geam crăpat. După ce a fost înlocuit, călătorii au putut din nou să urce în această garnitură.

Jale în toată țara

Un comunicat al Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor arată că probleme sunt la transportatorii feroviari din toată țara.

În urma celor 109 controale făcute la nivel național, s-au dat 89 de amenzi în valoare totală de 693.500 de lei, iar 27 de operatori economici au primit măsura de oprire temporară a prestării de servicii.

Principalele nereguli identificate în gările și trenurile din țară țin de mizerie: „condiții igienice necorespunzătoare a garniturilor de tren”, „folosirea unor toalete neigienizate, degajând degajând un puternic miros de dejecții, cu pisoare defecte, fără produse de igienă”, „săli de așteptare neigienizate, nerenovate cu păianjeni pe tavan, pereți scorojiți, pete de mucegai, infiltrații de apă”.

Comisarii ANPC au mai găsit, în urma controalelor din țară, peroane neridicate la nivel, scaune insuficiente pe peroane ori informații incomplete la ghișeele de bilete.


Azi un tren a luat foc (din nou , 0 incidente Laughing ) in halta Macau pe magistrala M300 intre Cluj si Oradea. Nu este mentionat tipul trenului , dar avand in vedere ca este Regio CFR tind sa cred ca era Desiro. Initial nu era mentionat nici numarul trenului.
Bihoreanul: Incendiu în trenul Oradea - Cluj. 100 de călători s-au autoevacuat
Incendiu în trenul Oradea - Cluj. 100 de călători s-au autoevacuat

Un incendiu a izbucnit miercuri dimineața în trenul Regio Oradea - Cluj-Napoca, iar circa 100 de călători s-au autoevacuat, astfel că nici unul dintre ei nu a suferit răni. Focul a izbucnit la compartimentul motor al trenului.

„Pompierii din cadrul Detașamentului Huedin au intervenit în urmă cu puține momente la un incendiu care s-a manifestat la compartimentul motor al unui tren staționat în Halta din Macău. Apelul de urgență a venit în jurul orei 06:16, iar la fața locului s-a deplasat echipajul de la Garda de Intervenție Aghireșu. Până la sosirea forțelor noastre, în jur de 100 de călători s-au autoevacuat. În plus, nici unul dintre aceștia nu a solicitat îngrijiri medicale. De asemenea, angajații CFR au reacționat prompt cu mijloace de primă intervenție, iar pompierii au lichidat ulterior flăcările. Cel mai probabil, incendiul a pornit de la o defecțiune la compartimentul motor”, a transmis Andrei Biriș, purtătorul de cuvânt al ISU Cluj.

Ulterior, și CFR Călători a transmis o informare pe tema acestui incident, precizând că s-a petrecut în trenul Regio 3072 care circula pe ruta Oradea - Cluj.

„În această dimineață, în jurul orei 6:00, în halta Macău, la automotorul din compunerea trenului Regio 3072 Oradea – Cluj s-a produs o degajare de fum. Mecanicul trenului a aplicat procedurile în vigoare în astfel de situații, a avizat imediat serviciul 112, după care a acționat cu extinctoarele din dotare eliminând cu mijloacele proprii efectele degajării de fum”, se arată în comunicatul CFR, citat de News.ro.

Operatorul feroviar a precizat, la rându-i, că pasagerii au fost coborâți din tren, fiind asistați de personalul CFR. Ei au fost preluați ulterior de alte trenuri aflate în circulație, potrivit aceleiași informări. „Siguranța și securitatea călătorilor și a personalului propriu nu au fost puse în pericol. Trenul a plecat cu o locomotivă de ajutor. Cauzele care au generat degajarea de fum vor fi stabilite de comisia de cercetare”, a mai transmis CFR.

_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 10 Mai 2023 12:01:09    Titlul subiectului: 216231

Deci au inceput sa cada pe capete Desiro-urile. Probabil nu se face mentenanta asa cum trebuie (sau nu mai are cine sa o faca).
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1949
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mie 10 Mai 2023 13:54:23    Titlul subiectului: 216233

Desirourile cad de mult. La Remarul Cluj erau anii trecuti vizibile din satelit vreo 20 de bucati. Si in pozele pe care le-am vazut de acolo , unele stateau de atata timp incat incepuse sa creasca vegetatia prin ele. Intre timp au fost reparate din ele. In zona Bihorului stiu ca sunt probleme cu defectarile acestor automotoare , sunt destule trenuri care in mod normal ar trebui sa fie facute cu desiro , dar care sunt facute in schimb destul de frecvent cu DA+vagoane. Poze din 2020 (aproximativ), de la Remarul.


1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  389.23 kb
 Vizualizat:  de 2626 ori

1.jpg



2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  424.96 kb
 Vizualizat:  de 2626 ori

2.jpg



3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  421.85 kb
 Vizualizat:  de 2626 ori

3.jpg



_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 04 Iul 2023 07:21:34    Titlul subiectului: 216506

Sa mergi cu trenul la munte, in Valea Prahovei, sau sa te intorci la Bucuresti din Valea Prahovei, in weekend, a devenit o mare aventura. Saptamana trecuta, pe 24 iunie, cand ne-am intors de la munte, trenurile au avut o intarziere de 2 ore sau mai mult. Motivul ? Cadere de tensiune, undeva pe la Predeal. Cum vine o furtuna in Valea Prahovei, in special intre Predeal si Timisul de Jos, cum exista riscul ca trenul sa nu mai circule. Trenul international care venea din Viena (IRN 347) avea o intarziere dde 600 de minute, independenta de evenimentele din Valea Prahovei (inca nu ajunsese acolo cand a fost traficul blocat).
Pozele sunt din gara Sinaia

Intre Predeal si Bucuresti linia este modernizata......Ar mai trebui si cei care lucreaza la CFR sa fie....."modernizati".



Tura Bucegi (poze Tz-200), 24 iunie 048.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  135.22 kb
 Vizualizat:  de 2305 ori

Tura Bucegi (poze Tz-200), 24 iunie 048.jpg



Tura Bucegi (poze Tz-200), 24 iunie 049.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  119.68 kb
 Vizualizat:  de 2305 ori

Tura Bucegi (poze Tz-200), 24 iunie 049.jpg



Tura Bucegi (poze Tz-200), 24 iunie 053.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  128.45 kb
 Vizualizat:  de 2305 ori

Tura Bucegi (poze Tz-200), 24 iunie 053.jpg



Tura Bucegi (poze Tz-200), 24 iunie 054.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  133.05 kb
 Vizualizat:  de 2305 ori

Tura Bucegi (poze Tz-200), 24 iunie 054.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 04 Iul 2023 07:38:23    Titlul subiectului: 216507

Deznodamantul a fost urmatorul. Intai au dat drumul la privatii care erau pe rame Diesel. Primul tren care a venit in gara Sinaia a fost al Transferoviarului. Vorba vine tren, era o rama cu doua vagoane, un fel de tramvai mai mare Laughing
Evident nu au incaput calatorii.
Apoi a venit si primul "electric", trenul CFR-ului care mergea la Galati. L-am luat cu gandul de a merge la Ploiesti Sud si de acolo sa luam un tren venit din Iasi pana la Bucuresti. Dupa ce plecam din Sinaia ne suna colegii de tura montana ramasi la Sinaia, ca urmeaza sa vina un AstraTransCarpatic si, dupa el, un Regio Calatori. Coboram asadar la gara Campina, cu gandul de a lua Regio Calatori spre Bucuresti.
Intai vina rama celor de la Astra Trans Carpatic. Nasa de pe tren o mare nesimtita. Se urcasera nista calatori cu copii mici si........a vrut sa ii dea jos din tren. Nasa a inceput sa se certe cu sefa de gara si sa spuna ca nu da OK pentru ca trenul sa plece daca calatorii care s-au urcat la Campina nu coboara ca......nu mai sunt locuri. Mentionez ca trenul era destul de gol. Noi am inceput sa sarim cu gura pe nasa de la Astra Trans Carpatic, am si injurat-o. Si sefa de gara s-a certat cu nasa de la Astra. Intr-un final, nasa vazand ca suntem nervosi si sarim cu gura pe ea, a cedat dar a zis ca va face reclamatie.
Eu la randul meu am trimis o reclamatie la AFER si la Astra Trans Carpatic in care am spus despre comportamentul neadecvat al nasei. De asemenea am reclamat Astra Trans Carpatic si la ANPC si acum astept raspunsul.
Cei de la Astra sunt de-a dreptul nesimtiti. Dupa ce ca ramele acelea facute in Italia si luate din Danemarca sunt niste "cosciuge pe roti" si nu ar fi trebuit sa circule pe caile ferate autohtone, iar in 2021-2022, in plina pandemie, calatorii circulau claie peste gramada, acum fac pe "cinstitii".
In final, dupa aceste aventuri pleaca Astra si, dupa 10 minute, vine Regio Caaltori.
Il luam spre Bucuresti si ce credeti ca se intampla la Peris ? Cadere de tensiune si trafic feroviar intrerupt intre Peris si Buftea Laughing Laughing Laughing
Am zis ca nu este adevarat, doua evenimente de acest gen in cateva ore. Niciodata nu am patit asa ceva.
In final, dupa vreo 25 de minute se rezolva problema cu tensiunea pe retea, traficul feroviar se reia, si ajungem in Gara de Nord. Tabela de Sosiri de la Gara de Nord o vedeti in poza atasata acestui mesaj.
Din ce constat, situatia la CFR se degradeaza pe zi ce trece. Cel mai probabil oamenii care mai stiau meserie, ies la pensie, si dupa ei nu vine nimeni la fel de bun. Ma refer la oamenii din teren.



Tura Bucegi (poze Tz-200), 24 iunie 055.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  96.94 kb
 Vizualizat:  de 2303 ori

Tura Bucegi (poze Tz-200), 24 iunie 055.jpg



Tura Bucegi (poze Tz-200), 24 iunie 056.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  109.76 kb
 Vizualizat:  de 2303 ori

Tura Bucegi (poze Tz-200), 24 iunie 056.jpg



0Tura Bucegi (poze Tz-200), 24 iunie 057.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  153.78 kb
 Vizualizat:  de 2303 ori

0Tura Bucegi (poze Tz-200), 24 iunie 057.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 14 Iul 2023 07:17:40    Titlul subiectului: 216598

Instalatia de aer conditionat din unele vagoane ale trenului IR1589 (Brasov-Bucuresti Nord-Constanta) a cedat. Unor copii li s-a facut rau si i-a luat salvarea la gara Fetesti. Explicatiile celor de la CFR au fost.......puerile. Cinca cand este prea cald instalatia intra pe..........avarie. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Mai mulți copii au leșinat în tren din cauza căldurii excesive - Medicii le-au acordat îngrijiri în stație

Mai mulți copii au leșinat în tren din cauza căldurii. Mai mulți copii dintr-un grup de 50 care se întorceau din vacanță au leșinat în vagonul trenului din cauza căldurii excesive. Trenul a oprit în stația Fetești unde echipaje de la ambulanță au acordat îngrijiri medicale acestora.

Mai mulți copii au leșinat în tren din cauza căldurii. Scenele de groază au avut loc în trenul IR 1589 care a plecat la ora 16:31 din București Nord și trebuia să ajungă la Constanța la 18.54.

O profesoară a fost preluată de ambulanță și transportată la unitatea spitalicească din Fetești.

De la plecarea din Gara Fetești până când garnitura a ajuns la Constanța altor doi copii li s-a făcut rău, însă aceștia și-au revenit.

Într-un final, la 19.30, trenul a ajuns în Gara Constanța, iar copiii au fost preluați de către părinți.

Precizările CFR

CFR Călători informează cu privire la situația survenită în trenul IR 1589 care circulă pe ruta Brașov (plecare 13.20) – București Nord (plecare 16.02) – Constanța (sosire 18:54), și care are în compunere vagoane cu instalație de climatizare.

Din cauza temperaturilor ridicate și a gradului mare de utilizare, instalația de climatizare a intrat în regim de avarie după plecarea din București. O persoană a anunțat șefa de tren că se simte rău, motiv pentru care personalul CFR Călători a apelat Serviciul 112.

În urma apelului, după sosirea trenului în stația Fetești, o ambulanță a preluat pasagerul, care se află, în acest moment, la spitalul din Fetești, sub supraveghere medicală.

Menționăm că această garnitură de tren a fost însoțită de un electrician de vagoane.

Conducerea CFR Călători, prin intermediul conducerii SRTFC Constanța, ține legătura, în permanență, cu personalul medical de la spitalul din Fetești. Din declarațiile personalului de tren, se pare că pasagerul care a solicitat ambulanța avea antecedente medicale.

CFR Călători face eforturi susținute pentru menținerea în circulație a tuturor unităților de material rulant dotate constructiv cu instalații de climatizare. Întregul parc de vehicule feroviare este verificat din punct de vedere tehnic – funcțional înainte de plecarea în cursă, pentru evitarea defectărilor pe parcurs.

În plus, la bordul trenurilor se află personal tehnic de intervenție.

Cu toate acestea, în zilele cu temperaturi caniculare există situații în care instalațiile de climatizare din dotarea vagoanelor de călători sunt suprasolicitate și intră în regim “avarie răcire”, mai ales în condițiile unui grad de ocupare apropiat de 100% din numărul de locuri. În astfel de cazuri, instalațiile funcționează în regim de ventilație.

În contextul avertizărilor emise de Administrația Națională de Meteorologie privind temperaturile ridicate și disconfortul termic accentuat pentru această perioadă de vară, conducerea CFR Călători a limitat vânzările la maximum 90% din totalul numărului de locuri.

În plus, s-au făcut recomandări pasagerilor astfel încât călătoria cu trenul, în condiții de caniculă, să decurgă fără incidente, în special pentru persoanele cu sensibilitate crescută la căldură/ care nu suportă temperaturile ridicate din cauza unor afecțiuni medicale:

să se hidrateze permanent și să aibă cel puțin o sticlă cu apă în bagaj;
să aibă medicația necesară în caz de nevoie;
să alerteze imediat personalul de tren dacă se simt rău în timpul călătoriei sau dacă observă o persoană care are nevoie de ajutor.
Rugăm pasagerii ca înainte de efectuarea călătoriei să solicite informații despre posibilele întârzieri ale trenurilor.

Pentru informații actualizate despre circulația trenurilor, oferte sau tarife, călătorii sunt rugați să consulte pagina de internet a companiei www.cfrcalatori.ro, secțiunea Mers Tren Trafic Intern, să ne contacteze la numărul de telefon 021/9521 (pentru traficul intern), la numerele de telefon de la gările CFR publicate pe site la secțiunea INFORMAȚII TELEFONICE sau să se adreseze personalului nostru din stații.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 25 Iul 2023 20:07:15    Titlul subiectului: 216634

Un tren blocat intre Rupa si Cata (jud. Brasov).
Un stalp de sustinere a liniei de contact s-a prabusit peste ambele linii. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Tren blocat la intrare în stația Cața: se acționează pentru îndepărtarea unui stâlp, prăbușit pe ambele linii de cale ferată

Personalul de intervenții al Secției Regionale de Căi Ferate (SRCF) Brașov a fost mobilizat pentru a face față unui incident petrecut între stațiile Rupea și Cața. Un stâlp care susținea linia de contact s-a prăbușit pe ambele linii de cale ferată, provocând întreruperea circulației trenurilor în zonă.

„La această oră, personalul de intervenții al SRCF Brasov acționează cu o drezină pantograf între stațiile Rupea și Cața, pentru îndepărtarea unui stâlp, care susținea linia de contact, prăbușit pe ambele linii de cale ferată.

Se acționează, într o primă intervenție, pentru îndepărtarea stălpului respectiv, de pe firul I, pentru a redeschide circulația, urmând apoi să se lucreze pentru înlocuirea și montarea unui alt stâlp pentru susținerea liniei de contact pe firul II.

Staționează temporar trenul 346, la intrare în stația Cața.

Personalul feroviar va depune toate eforturile necesare pentru restabilirea traficului pe firul I, astfel încât să evităm staționarea prelungită a garniturilor care tranzitează zona respectivă”, a explicat purtătorul de cuvânt al CFR SA - Oana Brânzan.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1949
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Sâm 02 Sep 2023 11:38:54    Titlul subiectului: 216809

Ieri un automotor Malaxa clasa 78 format din doua vagoane a luat foc intre Livada de Bihor/Nojorid si Oradea. Ambele vagoane au fost distruse complet. Trenul a fost tras in gara Oradea Vest. Mai exista doar un asfel de automor , care face curse intre Arad-Brad. Pozele sunt preluate din articol.
InfoOradea: Incendiu violent, in aceasta dimineata, langa Oradea, la un tren de calatori de pe ruta Arad-Oradea.

În dimineața zilei de vineri, 01 septembrie a.c., pompierii militari orădeni au acționat pentru stingerea unui incendiu de amploare, izbucnit la un tren de călători cu două vagoane (trenul Regio 3331, cu două automotoare), care se deplasa pe ruta Arad-Oradea, evenimentul survenind la aproximativ patru kilometri de Oradea.

Apelul care sesiza producerea incendiului a fost primit în dispeceratul Inspectoratului pentru Situații de Urgență “Crișana” al județului Bihor (ISU Bihor), prin Sistemul Unic 112, la ora 06.25, la fața locului fiind mobilizate cu operativitate, cinci echipaje de pompieri militari din cadrul Detașamentelor 1 și 2 Oradea cu două autospeciale de lucru cu apă și spumă, două autospeciale tip ABROLL, o ambulanță SMURD tip B2 și o autospecială de primă intervenție și comandă.

În momentul sosirii forțelor de intervenție la locul evenimentului, în vagoane nu se afla nicio persoană, toți cei 20 de pasageri autoevacuându-se în siguranță.

Pompierii au localizat și lichidat incendiul, care se manifesta deosebit de violent la nivelul întregului tren, în jurul orei 07.20, după care au acționat în continuare la fața locului, pentru înlăturarea efectelor negative ale evenimentului, la ora 10.00 un echipaj de pompieri aflându-se încă la locul intervenției.

În urma cercetărilor efectuate, s-a stabilit drept cauză probabilă a evenimentului, efectul termic al curentului electric, generat de un conductor electric defect.

Din fericire, nu au existat persoane rănite.



incendiu-tren-arad-oradea-3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  149.65 kb
 Vizualizat:  de 2135 ori

incendiu-tren-arad-oradea-3.jpg



incendiu-tren-arad-oradea-6.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  47.95 kb
 Vizualizat:  de 2135 ori

incendiu-tren-arad-oradea-6.jpg



_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 04 Sep 2023 07:58:27    Titlul subiectului: 216815

Trebuie sa privim realitatea in fata, locul ramelor Malaxa este la muzeu. Nu mai au ce sa caute pe sine.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1949
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mar 05 Sep 2023 03:50:04    Titlul subiectului: 216818

Da , de acord. Din pacate sunt unii fani "infocati" care sustin ca trebuie sa circule 100 de ani ca vezi doamne au trecut prin nu stiu ce moderizare in 2008 (care oricum nu isi avea locul si mai bine se investeau acei bani in locomotive sau vagoane) si ca cica ar fi ma confortabile decat Desiro. Eu unul nu prea cred asa ceva , mai ales ca am fost cu astfel de automotor Malaxa o data si am zis ca altul niciodata datorita zgomotului infernal , a mirosului de fum combinat cu praf si a confortului inexistent.
_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 05 Sep 2023 09:11:57    Titlul subiectului: 216820

Am fost de cateva ori pe ruta Mangalia-Constanta cu ele. Nu sunt deloc confortabile.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 04 Oct 2023 22:17:30    Titlul subiectului: 216985

Sambata trecuta (30 septembrie) au fost doua incendii de vegetatie. Unul la Buciumeni (intre Chitila si Buftea) al doilea la Glina.

Cel de la Buciumeni a fost aproape de calea ferata, asa ca pentru vreo doua ore, traficul feroviar pe magistrala M1000, intre Ploiesti si Bucuresti a fost intrerupt.

Ei bine, eu ma aflam in trenul Regio Calatori (RE 11034) care, initial trebuia sa soseasca in Gara de Nord, la ora 16:30

Pentru inceput trenul a stationat la Crivina 20 de minute.
Am inteles ca au mai fost probleme cu tensiunea. S-a mai intamplat si lunile trecute, pe la Peris, cand am stat vreo 40 de minute.

Numai ca acum, trenul a plecat de la Crivina, a mers incet pana la Peris si acolo s-a oprit. Cand, pe linia alaturata s-a oprit Transferoviar calatori de Buzau-Bucuresti iar pe linia 2 un tren al CFR-ului care mergea spre capitala, mi-am dat seama ca a este o problema la Buftea sau Peris.



2Peris, 29 septembrie 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  96.73 kb
 Vizualizat:  de 1461 ori

2Peris, 29 septembrie 001.jpg



2Peris, 29 septembrie 002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.92 kb
 Vizualizat:  de 1461 ori

2Peris, 29 septembrie 002.jpg



2Peris, 29 septembrie 003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  100.05 kb
 Vizualizat:  de 1461 ori

2Peris, 29 septembrie 003.jpg



Peris, 29 septembrie 003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.83 kb
 Vizualizat:  de 1461 ori

Peris, 29 septembrie 003.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 04 Oct 2023 22:20:08    Titlul subiectului: 216986

Ca de obicei, cei de la CFR nu spuneau nimic. Noroc cu internetul, am aflat de incendiul de vegetatie de la Buciumeni. Cei de la ISU au hotarat scoaterea de sub tensiune a liniei de contact intre Buciumeni si Peris concomitent cu intreruperea traficului feroviar pana ce pompierii aveau sa lichideze incendiul.


Peris, 29 septembrie 002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.1 kb
 Vizualizat:  de 1459 ori

Peris, 29 septembrie 002.jpg



Peris, 29 septembrie 003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.83 kb
 Vizualizat:  de 1459 ori

Peris, 29 septembrie 003.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 04 Oct 2023 22:23:06    Titlul subiectului: 216987

Vazand ca trenurile nu se misca, la sfatul unui prieten, am iesit in fata garii si am asteptat autobuzul de pe linia R443. Acesta linie apartine de STB si merge de la Peris pana la Piata Presei Libere (in capitala).
Mare noroc am avut, ca autobuzul a plecat la ora 17:25. In weekend este o masina pe ora, cu plecare din fata garii Peris la si 25.
Mai multi calatori s-au dat jos din trenuri si au mers la R443. Probabil ca au fost foarte mirati calatorii care s-au urcat in statiile de pe parcurs (mai ales cele din Peris) la vederea autobuzului arhiplin, de la gara, sambata dupa masa.



Peris, 29 septembrie 004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.29 kb
 Vizualizat:  de 1457 ori

Peris, 29 septembrie 004.jpg



Peris, 29 septembrie 005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.53 kb
 Vizualizat:  de 1457 ori

Peris, 29 septembrie 005.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 04 Oct 2023 22:25:32    Titlul subiectului: 216988

In final prezint cateva print screen-uri de la tabela de sosiri de la Gara de Nord, ca sa vedeti estimarea cu intarzierile trenurilor venite de la Ploiesti.

Cand se intampla ceva pe M1000 (Ploiesti-Bucuresti), sunt deranjamente de 3 magistrale feroviare......



Screenshot_20230930-171129_Chrome.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  161.98 kb
 Vizualizat:  de 1456 ori

Screenshot_20230930-171129_Chrome.jpg



Screenshot_20230930-173102_Chrome.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  349.67 kb
 Vizualizat:  de 1456 ori

Screenshot_20230930-173102_Chrome.jpg



Screenshot_20230930-175017_Chrome.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  330.73 kb
 Vizualizat:  de 1456 ori

Screenshot_20230930-175017_Chrome.jpg



Screenshot_20230930-180717_Chrome.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  365.54 kb
 Vizualizat:  de 1456 ori

Screenshot_20230930-180717_Chrome.jpg



Screenshot_20230930-182012_Chrome.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  371.57 kb
 Vizualizat:  de 1456 ori

Screenshot_20230930-182012_Chrome.jpg



Screenshot_20230930-193850_Chrome.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  365.02 kb
 Vizualizat:  de 1456 ori

Screenshot_20230930-193850_Chrome.jpg



Screenshot_20230930-194608_Chrome.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  363.31 kb
 Vizualizat:  de 1456 ori

Screenshot_20230930-194608_Chrome.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1949
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mie 15 Noi 2023 19:56:33    Titlul subiectului: 217284

Ieri un marfar GFR care transporta motorina a deraiat in gara Aradul Nou. Doua dintre vagoane s-au rasturnat , iar din unul s-a scurs combustibilul. Circulatia trenurilor in zona a fost intrerupta. Intre Arad si Sag a fost oferita transbordare auto pentru trenurile de calatori afectate.
Aradon: Accident feroviar în Aradul Nou: Două cisterne cu motorină au deraiat

ARAD. Pompierii din cadrul Detașamentului Arad intervin, în aceste momente, la un accident feroviar, care a avut loc în municipiu, la viaductul din Aradul Nou.

UPDATE: Traficul feroviar a fost restricționat

Compania Națională de Căi Ferate CFR SA informează că traficul feroviar a fost restricționat, începând cu ora 13.00, pe relația Aradu Nou – Arad, din cauza incidentului feroviar în care este implicat un tren privat de marfă încărcat cu motorină.

„La ieșire din stația Aradu Nou, 2 vagoane din compunerea trenului privat de marfă au deraiat, iar alte 2 s-au răsturnat. Garnitura privată are în compunere 26 de vagoane încărcate și circula în relația Drobeta Turnu Severin – Arad. În acest moment, reprezentanții SRCF Timișoara analizează, în colaborare cu operatorul național de transport feroviar de călatori, variantele posibile pentru a asigura continuitate în circulația trenurilor de călători care erau programate să tranziteze zona respectivă. De asemenea, facem precizarea că personalul feroviar al SRCF Timișoara va acorda sprijin tehnic operatorului privat de marfă în procesul de repunere pe șină a vagoanelor deraiate si răsturnate, astfel încât zona Aradu Nou – Arad să fie redeschisă în condiții de siguranță”, au transmis reprezentanții CFR.

ISU Arad spune că motorina dintr-un vagon s-a scurs pe câmpul din apropiere. Forțele de intervenție rămân mobilizate la fața locului pentru evitarea oricărui pericol.
Potrivit primelor informații, doua cisterne au deraiat de pe linii, incidentul fiind urmat de incendiu. La fața locului, au fost trimise două autospeciale de stingere și o autospecială de descarcerare. Intervenția este în dinamică, Vom reveni cu amănunte.

_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 18 Noi 2023 15:07:43    Titlul subiectului: 217302

Incet, incet, ajungem ca cei din Bangladesh sau RD Congo !
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trenuri Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
Pagina 7 din 8

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community