|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
TheTigerBeast
Data înscrierii: 18/Mai/2017 Ultima vizita: 27/Mar/2024 Mesaje: 689 Locație: Bucuresti Sector 6
|
Trimis: Sâm 14 Ian 2023 13:36:23 Titlul subiectului: |
215404 |
|
Si din nou, aceeasi meteahna cu pantografele. Palele se uzeaza fix pe mijloc. De ce nu s-a gandit nimeni ca ar trebui facuta reteaua in zig-zag sau sa se gandeasca de acum pe viitor?
Foto: Adrian Crenganis
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
204.52 kb |
Vizualizat: |
de 2257 ori |
|
_________________ Asculta Radio TheTigerBeast @192kbps!
http://r.thetigerbeast.ovh |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 14 Ian 2023 15:07:59 Titlul subiectului: |
215406 |
|
Si cum e, incepand de la reabilitarea din Tatarasi, peste tot pe unde s-a pus si fir nou?!...
|
|
Sus |
|
|
KTLYN
Data înscrierii: 25/Ian/2013 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 209 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 16 Ian 2023 18:03:47 Titlul subiectului: |
215421 |
|
Producătorul turc Bozankaya vine cu o serie de precizări după ce mass-media a relatat o serie de defecțiuni tehnice la mai multe dintre tramvaiele care circulă pe șinele din Iași, în perioada octombrie-decembrie 2022, printre care frânarea bruscă a vehiculelor, tendința de a pleca cu spatele și uzarea paletelor pantografelor.
Evaluarea a fost realizată de inspectorii tehnici ai companiei care au constatat, în raportul preliminar realizat în urma investigației, că problemele cu privire la vehiculele care dădeau înapoi și frânau brusc, au fost cauzate de sistemul de tracțiune.
„Prima defecțiune a fost înregistrată pe 25 noiembrie 2022. La acel moment, experții tehnici ai companiei au mers pe teren și au rezolvat problema la nivelul tuturor vehiculelor, iar pe 27 decembrie softul a fost actualizat, problema fiind soluționată. Astfel de update-uri țin de integrarea softurilor și sunt realizate periodic pentru a regla întregul mecanism de funcționare. Acesta reprezintă un proces natural al sistemelor tehnice și nu este o situație deosebită”, au declarat reprezentanții companiei turco-germane Bozankaya.
Un alt aspect prezentat de media locală este că la două dintre vehicule roțile patinează pentru că sistemul automat de curățare a liniei cu nisip nu funcționează corespunzător.
„Sistemul funcționează corect și detectează alunecarea roților, astfel că frânează în consecință, însă nu detectează murdăria de pe șine. Niciun sistem feroviar nu detectează mizeria depusă la nivelul șinelor. Mențiunea noastră este că modulul convertor aferent izolează cele două vehicule după detectarea de alunecări. Lucrările tehnice continuă, și în momentul în care vom avea raportul tehnic final vom comunica rezultatele”, au mai precizat reprezentanții companiei.
Potrivit departamentului tehnic al companiei Bozankaya, care a colaborat îndeaproape cu reprezentații CTP Iași, defecțiunea cu privire la pantograful tramvaiului 2218, a fost cauzată de o problemă de contact dintre pantograf și linia catenară. Livrarea pantografului este planificată și odată ce va sosi la Iași, acesta va fi asamblat și pus în funcțiune. Cărbunii pantografelor se epuizează în medie în trei luni la Iași, iar același tip de cărbune este utilizat la vehiculele Bozankaya din majoritatea orașelor europene de mai mulți ani.
„Toate vehiculele Bozankaya sunt în conformitate cu cerințele tehnice și cu normele Uniunii Europene menționate în caietul de sarcini, și dețin omologare de tip UE. Siguranța călătorilor rămâne prioritară pentru companie, iar toate vehiculele utilizate atât în Europa cât și în Asia, oferă servicii impecabile de ani de zile, cu indici de satisfacție ridicați. Ne dorim ca românii să beneficieze de o rețea de transport avansată tehnologic, curată și sigură, în conformitate cu standardele Uniunii Europene ”, conchid reprezentanții departamentului tehnic al Bozankaya.
Sursa: Ziarul de Iasi
|
|
Sus |
|
|
nightglobe
Data înscrierii: 11/Sep/2013 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 643 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 20 Feb 2023 19:10:44 Titlul subiectului: |
215697 |
|
2229 a ieșit azi pe traseul 13. Mai trebuie să sosească încă 3 tramvaie în curând.
corespondență număr parc - număr de înmatriculare:
2217 - IS-1968
2218 - IS-1969
2219 - IS-1970
2220 - IS-1971
2221 - IS-1972
2222 - IS-1973
2223 - IS-1974
2224 - IS-1975
2225 - IS-1976
2226 - IS-1977
2227 - IS-1977
2228 - IS-1979
2229 - IS-1980
|
|
Sus |
|
|
EEG
Data înscrierii: 27/Sep/2012 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 414 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 10 Mar 2023 23:59:51 Titlul subiectului: |
215820 |
|
Am vazut in ultimul timp un fenomen suparator la Bozankaya. Si anume faptul ca sectiunile nu prea isi mai pastreaza alinierea orizontala perfecta, Sunt vreo doua garnituri cu sectiunea din mijloc usor deselata ,inclinata spre fata ,se vede clar cand privesti tramvaiul dintr-un anumit unghi.
|
|
Sus |
|
|
MYSU
Data înscrierii: 09/Ian/2008 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 192 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 11 Mar 2023 00:20:04 Titlul subiectului: |
215821 |
|
Daca esti atent toate sunt la fel ridicate undeva la mijloc in sus se vede daca stai atent si te uiti
|
|
Sus |
|
|
nenea33
Data înscrierii: 20/Aug/2020 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 46 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 11 Mar 2023 15:34:34 Titlul subiectului: |
215827 |
|
Nu stiu daca s-a mai discutat sau nu dar la Bozankaya am observat in multe tramvaie ca televizoarele se defecteaza foarte mult.(ex.purici pe ecran,linii si altele)
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 1092 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 11 Mar 2023 15:39:25 Titlul subiectului: |
215828 |
|
Da, și eu am observat asta, chiar și la LCD-urile care afișează stațiile. Dar cred nu ține de producătorul tramvaiului ci de Radcom.
|
|
Sus |
|
|
KTLYN
Data înscrierii: 25/Ian/2013 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 209 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 16 Mar 2023 18:31:44 Titlul subiectului: |
215863 |
|
A ajuns si 2230.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
265.81 kb |
Vizualizat: |
de 1359 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
nightglobe
Data înscrierii: 11/Sep/2013 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 643 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 13 Apr 2023 18:34:55 Titlul subiectului: |
216038 |
|
Ar fi sosit deja și ultimele 2 Bozankaya ieri (2231 și 2232). Citat de pe PMI, FB:
Citat: | Ultimele două tramvaie pe care le-am cumpărat cu fonduri europene de la compania Bozankaya au ajuns în cursul serii de miercuri, 12 aprilie, în Depoul Companiei de Transport Public!
Valoarea totală a achiziției celor 16 tramvaie, făcută prin Programul Operațional Regional (POR), este de aproximativ 168 de milioane de lei, adică circa 33,8 milioane de euro.
Ca și cele 16 tramvaie PESA care circulă deja în Iași și care au costat 163 de milioane de lei, cele 16 tramvaie Bozankaya au o lungime de circa 30 de metri și o capacitate de transport totală de aproximativ 230 de locuri. Tramvaiele au podea joasă și sunt echipate cu instalație de aer condiționat, instalație de încălzire corespunzătoare pentru sezonul rece, sistem de numărare a călătorilor, instalație audio - video în interior și pentru anunțuri vocale exterioare în stații, instalație pentru echipamentele de ticketing etc. |
|
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|