Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Mersul trenurilor
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trenuri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 29/Feb/2024
Mesaje: 9778
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 16 Sep 2019 07:57:23    Titlul subiectului: 202697

Probleme au fost si duminca, toate trenurile regio spre Bucuresti (3008, 3010 sau 3012) dar si trenurile de rang superior erau pline ochi.
Gara Busteni era plina, duminica dupa masa, la ora 15:00.
Colegii de tura care au coborat in Bran si au mers apoi la Brasov mi-au spus ca pe R3010 nu mai erau locuri libere, de la Predeal.
Si R3008 a fost plin ochi.



Bucegi, 14-15 septembrie 239.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.06 kb
 Vizualizat:  de 6877 ori

Bucegi, 14-15 septembrie  239.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 29/Feb/2024
Mesaje: 9778
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 26 Sep 2019 07:22:31    Titlul subiectului: 203020

Daca nu mai obtin deorgari de la UE, începând cu 3 decembrie 2019, CFR-ul va trebui sa plateasca despagubiri pentru intarzieri si in cazul rutelor interne, nu numai pentru trenurile internationale, asa cum este in prezent. Articolul se gaseste aici.

Citat:
CFR mai are fix 6 luni să-și repare infrastructura, altfel CFR Călători riscă falimentul. Ce se va întâmpla pe 3 decembrie 2019

Începând din 3 decembrie 2019, CFR Călători va trebui să plătească, obligatoriu, despăgubiri la întârzierea trenurilor. Măsura trebuia adoptată începând din 3 decembrie 2009, dar România a obținut o derogare de cinci ani, până pe 3 decembrie 2014 și apoi, in extremis, încă una de cinci ani – până pe 3 decembrie 2019.
Având în vedere întârzierile de ordinul milioanelor de minute înregistrate anual de CFR Călători (în 2017 a fost atins recordul de 5 milioane de minute), este de așteptat ca despăgubirile aferente, pe care va fi obligată să le plătească din această iarnă, să arunce direct în faliment atât CFR Călători, cât și administratorul infrastructurii feroviare – CFR SA.
Cum sunt despăgubite întârzierile feroviare în UE
Călătorii de pe căile ferate din UE își pot deconta 25% până la 100% din prețul biletului, dacă trenurile întârzie și dacă, astfel, creează pagube pasagerilor, arată normativele consultate de REVISTA PATRONATELOR.
Este vorba de o prevedere dintr-un Regulament al Comisiei Europene potrivit căreia călătorii europeni trebuie despăgubiți dacă trenurile întârzie mai mult de 60 de minute.
Încă din 2007, în Uniunea Europeană călătorii primesc următoarele despăgubiri:
– 25% din prețul biletului dacă trenurile întârzie între 60 și 119 minute
– 50% pentru întârzieri de peste 120 de minute
– 100% plus cazarea pe o noapte la un hotel de trei stele – cameră single – dacă întârzierea trenului a provocat pierderea ultimei legături feroviare din acea zi.
Ce se întâmplă, deocamdată, în România
În România, aceste facilități se acordă numai călătorilor din trenurile internaționale, pentru cei din trenurile naționale existând o derogare care va expira la data de 3 decembrie 2019.
Dacă în România s-ar aplica acum această prevedere, CFR Călători ar da faliment în câteva ore, acesta fiind argumentul în baza căruia Guvernul de la București a obținut, anii trecuți, derogări de la aplicarea respectivului regulament european.
De fapt, o primă derogare a fost obținuă în 2009 pentru 2014, apoi o altă derogare a fost obținută în 2015, pentru 2019, Guvernul român invocând motivul că infrastructura feroviară românească nu permite respectarea întocmai a orarelor din mersul trenurilor.
Dar 3 decembrie 2019 va fi un termen de „deadline final”, România nu va mai putea obține amânări, adică indiferent ce pierderi ar suferi CFR Călători întârzierile vor fi decontate.
Iar CFR Călători va trebui să se îndrepte către CFR SA – „vinovatul” pentru starea precară a infrastructurii, care a dus la întârzieri – pentru a-și recupera pierderile.

Falimentul pare inevitabil

Ce pierderi ar suferi CFR Călători, dacă s-ar aplica de azi, și nu din 3 decembrie 2019, normativul european? Pentru a răspunde la această întrebare, este suficient să reamintim că în fiecare an transportatorul public feroviar de călători acumulează întârzieri de ordinul zecilor de mii de ore (milioane de minute), din cauza stării proaste a infrastructurii feroviare.
Astăzi, 3 iunie 2019, când au mai rămas doar 6 luni până la termenul-limită 3 decembrie 2019, cu greu am putea spune că mai e destul timp pentru ca infrastructura feroviară din România să permită CFR Călători să-și respecte orarele de circulație.
Din păcate, nici Guvernul, nici administratorul infrastructurii feroviare, nici transportatorul public, CFR Călători, nici ceilalți – partenerii particulari ai sistemului feroviar – nu dau semne că ar fi preocupați de această apropiere a limitei temporale stabilite de UE.
Până la data de 3 decembrie 2019, călătorii din România sunt nevoiți să se mulțumească cu scuzele (eventuale) adresate prin megafoane în cazurile în care trenurile au întârziat. De la iarnă, întoarcem foaia!

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 30/Noi/2022
Mesaje: 1355
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Joi 26 Sep 2019 13:52:41    Titlul subiectului: 203038

CFR a schimbat mersul trenurilor pe ruta Oravița - Anina. Comunicatul CFR Călători:
https://www.cfrcalatori.ro/comunicate/informare-privind-sectia-oravita-anina/
Citat:
Ținând cont de interesul turistic sporit pentru secția Oravița – Anina, CFR Călători pune la dispoziție trenuri
care permit asigurarea solicitărilor tuturor categoriilor de călători pentru această rută.

Trenurile circulă pe ruta Oravița – Anina și retur după următorul orar.

R 9695 Oravița plecare 11:15 Anina sosire 13:08 permanent
R 9696 Anina plecare 14:40 Oravița sosire 16:34 în perioada 1 aprilie – 31 octombrie
R 9694 Anina plecare 13:30 Oravița sosire 15:24 începând cu data de 01 noiembrie
Atât turiștii ocazionali, cât și grupurile organizate de turiști sunt invitate să folosească serviciile CFR Călători pe această secție istorică.

Rezervarea este o bună oportunitate pentru agențiile de turism și grupurile turistice organizate să își planifice vizitarea acestei secții cu cel puțin 15 zile înainte. Numărul de telefon la care pot face acest lucru este 0372.561.600 (fax 0372.561.602) – de luni până joi, între orele 8 și 16 și vineri între orele 8 și 14.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 29/Feb/2024
Mesaje: 9778
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 26 Sep 2019 14:42:30    Titlul subiectului: 203042

E bine ca merg aceste trenuri. La un moment dat CFR-ul vroia sa inchida aceasta ruta. Oravita-Anina este cea mai veche ruta feroviara din tara, in acelasi timp una din cele mai frumoase rute.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 29/Feb/2024
Mesaje: 9778
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 27 Sep 2019 13:11:51    Titlul subiectului: 203107

Cu incepere de saptamana trecuta, trenul RE 3001 care merge de la București la Brasov, la ora 6:22 a devenit RE 3017
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 30/Noi/2022
Mesaje: 1355
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Vin 11 Oct 2019 13:41:19    Titlul subiectului: 203370

Suplimentări ale unor trenuri spre/dinspre Iași în perioada 10-17 octombrie, cu ocazia pelerinajelor de Sfânta Cuvioasă Parascheva. Comunicatul CFR:
https://www.cfrcalatori.ro/comunicate/cu-trenurile-cfr-calatori-in-pelerinaj-de-sfanta-parascheva-2/
Citat:
CFR Călători informează că, în perioada 10 -17 octombrie 2019, pentru pasagerii care doresc să călătorească spre/dinspre Iași cu ocazia Sărbătorii Sfintei Parascheva, capacitatea de transport către această destinație va fi adaptată, astfel:

Vor circula suplimentar următoarele trenuri:

- în perioada 11/12- 14/15 octombrie, va circula trenul IR 1653/ IR 1969 București Nord (plecare 21:35) –Pașcani – Vatra Dornei Băi h (sosire 07:10), cu vagoane directe către Iași (sosire 04:52).
- în perioada 11/12- 14/15 octombrie, va circula trenul IR 1754/ IR 1969 Suceava Nord (plecare 12:40) – Pașcani – București Nord (sosire 19:35), cu vagoane directe de la Iași (plecare 12:16).
De asemenea, se vor suplimenta cu vagoane în limita parcului de vagoane tehnic disponibil, trenurile care asigură legătura feroviară între principalele orașe ale țării și municipiul Iași.

Pentru a preîntâmpina situațiile neplăcute generate de epuizarea locurilor la trenuri, CFR Călători recomandă pasagerilor să își programeze din timp călătoria către destinațiile dorite, să folosească toate trenurile puse la dispoziție de CFR Călători din graficul unei zile de circulație și să își cumpere cu ANTICIPAȚIE legitimațiile de călătorie utilizând toate canalele de distribuție.

Legitimațiile de călătorie pot fi achiziționate:

- direct de la casele de bilete din gări și agenții de voiaj CFR;
ONLINE de pe cfrcalatori.ro;
- de la automatele de vânzare bilete din stațiile de cale ferată;
- de la distribuitori autorizați (agenții de turism).
Înainte de efectuarea călătoriei, rugăm pasagerii să se asigure că au achiziționat biletul corespunzător, pentru evitarea taxării suplimentare în tren și/sau suportarea costurilor conform reglementărilor în vigoare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 29/Feb/2024
Mesaje: 9778
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 11 Oct 2019 14:09:06    Titlul subiectului: 203379

Deja este cam tarziu pentru ruta Bucuresti-Iasi. Anuntul trebuia sa vina cu cel putin 2-3 saptamanai mai devreme.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 29/Feb/2024
Mesaje: 9778
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 18 Noi 2019 11:00:38    Titlul subiectului: 204049

Vesti bune de la CFR. Se pare ca se incearca o schimbare in noul mers al trenurilor. Sa vedem daca vor reusi sa o si puna bine in practica: https://www.cfrcalatori.ro/comunicate/noutati-din-mersul-trenurilor-2019-2020/

Citat:
CFR Călători informează că, începând cu data de 15 decembrie a.c., va intra în vigoare noul Mers al Trenurilor 2019-2020, care va fi valabil până la data de 12 decembrie 2020.
Oferta de transport feroviar de pasageri este adaptată cererii pieței atât prin optimizarea orelor de circulație a trenurilor cât și a capacității de transport, în limita resurselor disponibile.

Va fi introdus pentru prima dată, serviciul de transport suburban pentru municipiul București, pe rutele: București Nord – București Băneasea – Fundulea și București Nord – Chitila – Buftea (vezi Anexa 1). Ca urmare a lansării acestui serviciu, Gara București Băneasa va fi redeschisă operării comerciale permanente, pentru trenurile care circulă pe Magistrala 800, cu excepția celor fără oprire pe întreaga distanță.
Va fi introdus mersul de tren cadențat pe rutele: Constanța – Mangalia și Iași – Ciurea, în completarea rutelor cadențate existente.
Serviciul de transport feroviar de vagoane de dormit și cușetă va fi disponibil pe relațiile: București Nord – Timișoara, București Nord – Cluj Napoca, București Nord – Oradea, București Nord – Satu Mare, București Nord – Baia Mare, București Nord – Sighetu Marmației, București Nord – Iași, București Nord – Suceava, Timișoara – Iași, București Nord – Botoșani, București Nord – Bistrița, București Nord – Vatra Dornei.
Prelungirea traseului trenului IR 1823 București – Craiova – Târgu Jiu la Petroșani – Subcetate – Călan – Simeria.

Vor fi în circulație cele 54 de vagoane modernizate în anul 2019, ceea ce permite creșterea capacității de preluare a publicului călător, cu peste 3300 de locuri.
Garniturile trenurilor Interregio de pe ruta Timișoara – Iași și retur vor fi formate din vagoane modernizare în cursul anului 2019, seria 2068, ca urmare a solicitărilor călătorilor și a mass-mediei.
Vagoanele modernizate au dotări moderne: instalații de climatizare, amenajare interioară de tip salon, prize 220V, cabine WC cu instalație WC de tip vacuumatic etc.

Noutăți în trafic internațional:

Legături noi

Va fi introdus în circulație un tren nou (143/686 și 687/144), realizat de CFR Călători în colaborare cu MAV Start Ungaria și OBB Austria pe ruta Satu Mare – Budapesta – Viena și retur.
În sezonul estival 2020, trenul IR 461/460 va avea în compunere, un vagon direct pe ruta București Nord- Istanbul și retur.

Oferte de călătorie

Pasagerii vor putea călători în afara țării zilnic, cu trenuri directe din București Nord către Viena (de la 39 Euro pe sens) și Budapesta (de la 29 Euro pe sens), Chișinău (de la 19 euro pe sens), iar în sezonul estival către Sofia (de la 30 euro pe sens), Istanbul (de la 54 euro pe sens) și Salonic (de la 56 euro pe sens). Din Viena există posibilități de călătorie către orice destinație europeană.
De asemenea, oferta de transport internațional include trenuri zilnice directe către Viena din Cluj Napoca (de la 29 euro pe sens) și către Budapesta și din Timișoara (de la 15 Euro pe sens), Cluj Napoca (de la 15 Euro pe sens) și Brașov (de la 19 Euro pe sens).
Foarte avantajoase sunt și ofertele pentru călătoriile către Austria, Germania, Polonia, Slovacia și Cehia, dar și oferta Interrail Pass, care reprezintă un abonament valabil în toată Europa sau într-o anumită țară din Europa. Detalii pe www.cfrcalatori.ro la secțiunea Trafic internațional.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 29/Feb/2024
Mesaje: 9778
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 18 Noi 2019 11:14:05    Titlul subiectului: 204051

Asa cum puteti observa din postarea precedenta, vor exista niste trenuri suburbane, spre Buftea si Fundulea. Programul acestor trenuri o gasiti in Anexa 1: https://drive.google.com/file/d/1SieQJww-DETNtoFavMgBr0cFBG25SWaM/view

Am facut print screen doar dupa orarul trenurilor catre Fundulea.



Bucuresti-Fundulea.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  172.26 kb
 Vizualizat:  de 6612 ori

Bucuresti-Fundulea.jpg



Fundulea-Bucuresti.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  171.2 kb
 Vizualizat:  de 6612 ori

Fundulea-Bucuresti.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 29/Feb/2024
Mesaje: 9778
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 09 Dec 2019 10:21:44    Titlul subiectului: 204342

Un mic pas spre normalitate. CFR merge in directia transportului suburban. Insa trebuie multa promovare !

Un exemplu in acest sens este pe ruta Bucuresti-Parc Mogosoaia. Articolul se gaseste aici.

Citat:
16 trenuri de la București spre Parcul Mogoșoaia și înapoi. Cât costă biletul și de când circulă

Șaisprezece trenuri cu plecare/sosire la București Nord vor avea opriri în Halta Parc Mogoșoaia, din 15 decembrie, anunță CFR Călători. Durata unei călătorii este de aproximativ 20 de minute, iar prețul unui bilet începe de la 3,9 lei.

CFR Călători informează că, începând din 15 decembrie, pentru programul de circulație 2019-2020 au fost programate trenuri care vor avea opriri în Halta Parc Mogoșoaia pentru a asigura o legătură mai rapidă și sigură între municipiul București și Mogoșoaia.
Astfel, 16 trenuri cu plecări/ sosiri din/în stațiile București Nord vor avea opriri în Halta Parc Mogoșoaia.
Trenurile cu plecare din București Nord și oprire la Parc Mogoșoaia sunt R 7031 (05:25), R 7033 (07:25), IR 1771 (06:23), R 8121 (09:45), R 7035 (14:20), R 8123 (16:25), R 7037 (19:36), iar cele care sosesc în București Nord - R 7032 (plecare de la Parc Mogoșoaia la 05:56), R 7040 (07:03), IR 1770 (08:5Cool, R 8122 (09:19), R 7034 (13:19), IR 1772 (15:3Cool, R 7036 (16:2Cool, R 7038 (18:22), R 8124 (20:06).
Durata medie a călătoriei este de 20 de minute.
Prețul unui bilet la clasa a 2-a la trenurile Regio este de 3,90 lei, iar la clasa a 1-a costul biletului este de 5,30 lei. La trenurile Interregio prețul unui bilet la clasa a 2-a este de 8,20 lei, iar la clasa a 1-a de 12,50 lei.
Potrivit CFR Călători, din 15 decembrie, pasagerii vor putea beneficia de o ofertă comercială care le va permite să călătorească pe ruta București Nord - Halta Parc Mogoașoaia și retur cu trenurile Interregio utilizând abonamentele de la trenurile Regio. Un abonament lunar la trenurile Regio pe această rută va costa 85 de lei.
"Se intenționează ca pe parcursul anului 2020 să mai fie introduse și alte trenuri pe ruta București Nord - Halta Parc Mogoșoaia și retur, în funcție de solicitările publicului călător și necesitățile de transport", arată sursa citată.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 29/Feb/2024
Mesaje: 9778
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 28 Dec 2019 16:41:31    Titlul subiectului: 204747

Ceea ce nu inteleg eu este de ce R3006, care merge de la Brasov la Bucuresti Nord, ce pleaca de la Busteni spre capitala la ora 14:03, ajunge doar in doua ore si 15 minute in Bucuresti in timp ce restul trenurilor Regio fac cu o jumatate de ora in plus ?

De ce, dimineata, 3001 se taraie pana la munte, face aproape 2 ore si 50 de minute pana la Busteni, cand ar putea face lejer 2 ore si un sfert ?

De ce reprezentantii CFR-ului isi bat joc de trenurile Regio care merg din capitala in Valea Prahovei ?

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 29/Feb/2024
Mesaje: 9778
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 12 Ian 2020 18:20:20    Titlul subiectului: 205044

IR1684, trenul care circula doar cu o singura oprire intermediara, intre Constanta si Bucuresti (cea de la Medgidia), a ajuns cu 5 minute inainte graficului la Gara de Nord. In principiu, trenul ar putea parcurge distanta si mai repede, intr-o ora si 50 de minute, daca nu ar avea restrictia de 30 km/ora, la podul Constanta (peste Bucurestii Noi) din capitala.

De asemenea, trenul IR 1581, care merge spre Constanta, face oprire si la gara Baneasa. Practic, o data cu noul mers al trenurilor, a fost reactivata gara Baneasa. Sunt curios sa vad ce flux de calatori va fi la aceasta gara.



3Vama Veche, 11 ianuarie 010.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.6 kb
 Vizualizat:  de 6189 ori

3Vama Veche, 11 ianuarie  010.jpg



1Vama Veche, 11 ianuarie 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  123.72 kb
 Vizualizat:  de 6189 ori

1Vama Veche, 11 ianuarie  001.jpg



3Vama Veche, 11 ianuarie 011.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  74.06 kb
 Vizualizat:  de 6189 ori

3Vama Veche, 11 ianuarie  011.jpg



3Vama Veche, 11 ianuarie 012.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  57.73 kb
 Vizualizat:  de 6189 ori

3Vama Veche, 11 ianuarie  012.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 29/Feb/2024
Mesaje: 9778
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 12 Feb 2023 17:55:52    Titlul subiectului: 215611

In acest week-end a fost aglomeratie excesiva pe trenurile care mergeau inspre valea Prahovei. Inca o data nu este corelata caapacitatea de transport cu numarul de calatori. Acum vreo luna, particularii (RegioCalatori, Astratrans sau Softrans) au icnercat sa limiteze numarul de calatori, adica sa nu ii mai primeasca daca locurile pe scaune sunt ocupate. Era sa iasa o mica revolutie. In prezent, trenurile sunt arhipline in weekend.


Tura de iarna, 11 februarie 091.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.54 MB
 Vizualizat:  de 1593 ori

Tura de iarna, 11 februarie 091.jpg



Tura de iarna, 11 februarie 092.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.2 MB
 Vizualizat:  de 1593 ori

Tura de iarna, 11 februarie 092.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 29/Feb/2024
Mesaje: 9778
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 21 Feb 2023 08:42:14    Titlul subiectului: 215701

Trenurile suburbane, despre care vorbeam cu cateva postari inainte nu au avut viata lunga. Ideaa era buna, mai ales pe ruta Bucuresti Nord-Baneasa-Fundulea. CFR-ul a pus sageti albastre. Cand am fost eu cu acest tren, in ianuarie 2021, eram singurul calator spre Fundulea. Fara o promovare, aceasta ruta a fost sortita esecului.

Interesant este ca, dupa esecul CFR-ului cu trenurile urbane, a aparut un regio expres de la Transferoviar Calatori care merge pana la Fetesti, care are mai multi calatori spre Fundulea, decat aveau trenurile suburbane ale CFR-ului si pleaca de la ora 8:00

Si eu mai folosesc din cand in cand Transferoviarul cand merg la Fundulea.

De ce CFR-ul a esuat iar Transferoviarul a reusit ?



20210115_080646.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  162.51 kb
 Vizualizat:  de 1489 ori

20210115_080646.jpg



20210115_080658.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  165.72 kb
 Vizualizat:  de 1489 ori

20210115_080658.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 29/Feb/2024
Mesaje: 9778
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 22 Feb 2023 11:35:23    Titlul subiectului: 215705

Bataia de joc numita Transferoviar Calatori.
In mai putin de o luna au anulat din nou, pentru cateva zile, trenul de pe ruta Bucuresti Nord-Fundulea-Fetesti (RE 10181 si RE 10183). Pentru a doua oara am venit degeaba la Gara de Nord.
Ba mai mult, azi dimineata in GdN, la panoul de Plecari de la intrarea in gara dinspre b-dul Dinicu Golescu, trenul era afisat, la panuoul mare de Plecari/Sosiri, trenul nu era afisat. Dupa ce m-am uitat pe infofer.ro m-am lamurit ca trenul nu era in circulatie.

Problema este ca pe site-ul transferoviar, informatiile privind trenurile anulate sunt neclare si greu de citit. Motiv pentru care voi formula o plangere la ANPC. De asemenea voi formula si o plangera la AFER.

Transferoviar Calatori are in dotare niste harburi, bune de dus la muzeul tehnicii. Cand unul dintre aceste harburi se strica, atunci, pur si simplu, anuleaza provizoriu ruta.

Dar navetistii ce vina au ? Sau cei ca mine, care mai folosesc ocazional, Transferoviarul ?

Singurele rute unde au trenuri, mai de Doamne Ajuta sunt cele in Valea Prahovei sau catre aeroportul Henri Coanda (Otopeni).

In atasamente puteti vedea cat de vizibile sunt informatiile pe site-ul Transferoviar si motivul principal pentru care le voi face reclamatie la ANPC, solicitand sa fie amendati, conform legislatiei in vigoare. Chiar asa trebuie sa toleram bataia de joc din partea unor nespalati (pardon, companie feroviara privata...) ?



Screenshot_20230222-080911_Chrome.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  154.07 kb
 Vizualizat:  de 1465 ori

Screenshot_20230222-080911_Chrome.jpg



Screenshot_20230222-080858_Chrome.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  149.08 kb
 Vizualizat:  de 1465 ori

Screenshot_20230222-080858_Chrome.jpg



Screenshot_20230222-075517_Chrome.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  156.85 kb
 Vizualizat:  de 1465 ori

Screenshot_20230222-075517_Chrome.jpg



Screenshot_20230222-080932_Chrome.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.63 kb
 Vizualizat:  de 1465 ori

Screenshot_20230222-080932_Chrome.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 29/Feb/2024
Mesaje: 9778
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 01 Apr 2023 18:15:56    Titlul subiectului: 215912

In ultimele luni observ plecari intarziate de la Gara de Nord.
Atat la trenurile spre Valea Prahovei cat si spre alte rute. Intarzierile sunt de la 10-15 minute la mai mult de o ora. Hai sa zic ca la plecarile intarziate mai mult de o ora este locomotiva de vina, dar la cele cu 10-15 minute intarziere ?
Care ar fi explicatia ? Mai ales ca ceea ce relatez nu sunt cazuri izolate. Daca inainte, macar stiai ora la care placa trenul din gara, dar nu si cea la care ajunge la destinatie, acum nici cand pleaca trenul din gara nu mai poti stii exact.....

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 29/Feb/2024
Mesaje: 9778
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 12 Apr 2023 09:04:15    Titlul subiectului: 216012

Ce vedeti aici, este o intarziere obisnuita la trenurile care vin dinspre Arad. Cred ca numai un masochist mai circula cu trenul pe asemenea distante lungi. Ar trebui ca sa fie despagubiti calatorii pentru asemenea intarzieri, asa cum sunt pe trenurile internationale.


Gara de Nord, 12 aprilie 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  120.21 kb
 Vizualizat:  de 991 ori

Gara de Nord, 12 aprilie 001.jpg



Gara de Nord, 12 aprilie 002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.09 kb
 Vizualizat:  de 991 ori

Gara de Nord, 12 aprilie 002.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 29/Feb/2024
Mesaje: 9778
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 14 Iul 2023 07:29:36    Titlul subiectului: 216601

Se pare ca este criza de mecanici de locomotiva. Mecanicii au inceoput sa refuze sa semneze ca sunt de acord cu orele suplimentare, asa ca CFR a inceput sa anuleze trenuri. Dupa regionala Brasov si cea din Bucuresti vrea sa anuleze unele perechi de trenuri. Articolul din Clubul Feroviar se gaseste aici.

Citat:
Regionala București anulează trenuri în urma refuzului mecanicilor de a face ore suplimentare

După cea din Brașov, Regionala București anulează trenuri în lipsă de mecanici dispuși să efectueze ore suplimentare.

Documente trimise de conducerea Regionalei către conducerea CFR Călători propun anularea a 12 trenuri pe relațiile Titu -Târgoviște, București Nord – Târgoviște și București Nord – Craiova.

Surse neoficiale consultate de Club Feroviar estimează la o diminuare a compensației încasate de CFR Călători, corespunzătoare micșorării volumului de activitate de 150 de milioane de lei.

Reamintim că la Brașov s-a propus anularea a 27 de perechi de trenuri, în condițiile în care sub 10 mecanici de locomotivă au fost dispuși să presteze ore suplimentare.

De ce Regionala București anulează trenuri

Conducerea CFR Călători a trimis luni către cele 13 depouri subordonate din țară o adresă în care cere situații privind numele celor care acceptă și ale celor care refuză să presteze ore suplimentare. Hârtia a fost trimisă și către SELC Medgidia.

Adresa menționează personalul de locomotivă-automotor, șefii de tură și revizorii de locomotivă care și-au manifestat consimțământul în scris să presteze muncă peste durata normală a programului de lucru, dar și separat, pe cei care nu și-au dat acest consimțământ în scris.

Documentul trimis de Traian Preoteasa menționează faptul că dacă angajații își dau consimțământul, prestarea de ore suplimentare devine obligație de serviciu.

Mecanicii refuză orele suplimentare

Pentru că primesc din iulie 2023 salariile de bază din prezent, de 4500 de lei brut (și după aplicarea de la 01.07.2023 a Legii nr 195/2020 privind Statutul Personalului Feroviar) sindicaliștii sunt hotărâți ca până când își vor primi salariul de bază real/veniturile reale prevăzute de Legea nr 195/2020 privind Statutul Personalului Feroviar (…) să își facă doar norma lunară.

Ei urmează să rămână cu salariul de baza de 4500 de lei brut. Mulți din mecanicii de locomotivă de drum, revizorii locomotivă și șefii tură tracțiune de la CFR CĂLĂTORI afirmă că nu mai au „nimic de pierdut” și că pornesc într-o călătorie ce are scopul de a înlătura răul produs de la 01 iulie 2023 de directorul general al CFR CĂLĂTORI – domnul Traian Preoteasa.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 29/Feb/2024
Mesaje: 9778
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 24 Iul 2023 21:25:25    Titlul subiectului: 216633

Un filmulet facut de un strain despre trenul de noapte Bucuresti-Viena. Concluziile le trageti singuri: https://www.youtube.com/watch?v=4eq07N9DScc
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 29/Feb/2024
Mesaje: 9778
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 27 Iul 2023 16:08:05    Titlul subiectului: 216646

Intarzieri record la CFR in ultimele zile. EI dau vina pe vreme (furtuna sau canicula), dar realitatea este ca nu mai sunt meseriasi la CFR. Au ramas doar ciurucurile. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Record de întârzieri la CFR. În doar 5 zile, trenurile din România au întârziat aproape 40 de zile

Greta Neagu, reporter Observator: "Din informațiile obținute de Observator, în ultimele 5 zile au fost înregistrate peste 18.000 de minute întârziere din cauza defectării unor vagoane și locomotive, dar și din lipsa unor garnituri. În același timp, călătorii au așteptat mai bine de 28.000 de minute în gări și trenuri din cauza infrastructurii feroviare. Aici ne referim la instalații și la întârzierile generate de restricțiile de viteză sau de accidentele care au avut loc pe calea ferată. Nu în ultimul rând, în ultimele 5 zile au fost înregistrate peste 10.000 de minute de întârziere din cauza condițiilor meteorologice nefavorabile. Dacă tragem linie, ajungem la 50.000 de minute de întârziere în doar 5 zile."

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Feb/2024
Mesaje: 1940
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Lun 04 Dec 2023 23:03:38    Titlul subiectului: 217416

Situatie interesanta pe M300 intre Oradea si Cluj. Incepand cu data de 10 decembrie trenurile intre cele doua orase ar fi trebuit suspendate pentru a se incepe lucrarile de electrificare si moderizare ale magistralei , cu exceptia portiunilor intre Cluj si Aghiresu Fabrici respectiv Oradea-Alesd , unde s-ar fi circulat pe un singur fir.
Totusi operatorii privati apar pe Infofer cu trenuri pe toata distanta si dupa 10 decembrie. Orarele sunt noi fata de cele vechi , deci nu este vorba de o greseala.



1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  111.9 kb
 Vizualizat:  de 186 ori

1.jpg



2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  109.57 kb
 Vizualizat:  de 186 ori

2.jpg



3..jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  108.93 kb
 Vizualizat:  de 186 ori

3..jpg



_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 29/Feb/2024
Mesaje: 9778
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 04 Dec 2023 23:45:52    Titlul subiectului: 217417

Dar apare si pe site-ul operatorilor privati ?
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Feb/2024
Mesaje: 1940
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mar 05 Dec 2023 07:59:39    Titlul subiectului: 217419

Da.


Screenshot_20231205-055903.jpeg
 Descriere:
 Mărime fișier:  266.55 kb
 Vizualizat:  de 177 ori

Screenshot_20231205-055903.jpeg



Screenshot_20231205-055741.jpeg
 Descriere:
 Mărime fișier:  411.02 kb
 Vizualizat:  de 177 ori

Screenshot_20231205-055741.jpeg



_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 29/Feb/2024
Mesaje: 9778
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 05 Dec 2023 21:25:16    Titlul subiectului: 217434

Ramane de vazut. In toata presa se anunta ca ruta va fi inchisa. Postez un articol din HotNews referitor la subiect

Citat:
Cum vor merge trenurile românești în 2024 și care sunt noutățile pe calea ferată

Și în 2024 trenurile românești vor fi lente și vor întârzia mult, dar anul va aduce câteva schimbări importante. Vor veni primele trenuri electrice noi, de lung parcurs, vor fi adăugate câteva trenuri InterCity și nu se va mai circula pe una dintre cele mai aglomerate rute feroviare românești. În rest, vitezele rămân foarte mici.

Cea mai mare schimbare este că nu se va circula decât pe o mică porțiune dintre Cluj și Oradea, fiindcă se deschid șantiere de modernizare și electrificare ce vor dura, în cel mai bun caz, până la final de 2026. Drumul către Oradea va fi și mai ocolit (60-70 km în plus) și va dura și mai mult (chiar și peste 14 ore și jumătate de la București, față de 12 ore pe magistrala 300).
O altă noutate este că vor intra în circulație primele trenuri noi de la Alstom, care vor fi utilizate de CFR Călători. În cel mai bun caz, la final de an vor fi 3-4 trenuri în circulație. Primul ar putea circula încă de la început de an, al doilea probabil în a doua parte a anului.
Trenurile de lung parcurs, de peste 600 km, vor rula cu viteze medii de 50-55 km/h, din cauza multor zone cu restricții. Călătoria Iași -Timișoara durează cam 17 ore, iar de la Cluj la Galați, peste 13 ore.
Vor fi multe trenuri, atât CFR Călători, cât și private, pe traseul Brașov - București - Constanța și timpii de parcurs vor fi buni.
Se introduc și trenuri IC către Piatra Neamț și Galați, pe lângă cele către Arad, Cluj, Suceava și Iași. Timpul lor de mers va fi mare, fiindcă vor staționa mult pentru a decupla/primi grupe de vagoane.
Scad puțin timpii de parcurs pe porțiunile modernizare dintre Sighișoara și Simeria și dintre Deva și Arad. Cresc timpii de parcurs între București și Craiova, între Timișoara și Arad și între Timișoara și Lugoj.
Vor fi foarte puține trenuri între București și Sibiu și între București și Galați. Nici anul viitor nu vor fi trenuri între Urziceni și Făurei, pe magistrala 700. Între două capitale de județ, Ploiești și Târgoviște, va fi doar un tren pe zi.
Pentru că nu se va mai circula pe Cluj - Oradea va fi foarte importantă linia 310 Oradea - Timișoara. Din păcate sunt multe restricții de viteză, așa că cele mai multe trenuri fac peste 4 ore pe cei 178 km, iar cele care opresc peste tot fa cinci ore.
Vor fi puține trenuri internaționale: trenul Dacia spre Viena, mai multe spre Budapesta, câteva pe distanțe mici la frontiera cu Ungaria, un tren spre Ruse și trenul Prietenia, spre Chișinău. Vara va exista tren direct de la București către Sofia și Varna și un vagon spre Istanbul.
Noul Mers al Trenurilor intră în vigoare pe data de 10 decembrie 2023 și va fi valabil până pe 14 decembrie 2024. Trenurile sezoniere (Trenurile Soarelui) CFR Călători vor circula între 15 iunie și 8 septembrie.
București - Brașov
Vor fi în total peste 30 de trenuri pe zi, cu bilete pornind de la 26 lei la Regio și 61 de lei la IC. Cele mai rapide sunt trenurile IC care fac cam 133-136 de minute, oprind doar la Ploiești Vest. Trenurile IR parcurg cei 166 km în 145-155 de minute, cu șapte opriri.

Cel mai lent va fi un tren Regio care face 4 ore și 25 minute, fiindcă staționează mult pentru a permite altor trenuri să treacă.

Vor fi în jur de zece trenuri private pe sens care fac între 2 ore și 45 de minute și 3 ore și jumătate.

București - Constanța
Cele mai rapide trenuri vor fi două InterCity-uri care, fără oprire, fac 2 ore și 7 minute, iar biletul este 74 de lei. Cam două ore și jumătate fac trenurile IR care au patru opriri. La acestea, biletul costă 65 de lei. Trenurile private fac, în funcție de viteză maximă și opriri, între 2 ore și 15 minute și 2 ore și 45 minute.

Iași - Timișoara
Vor fi două trenuri directe pe zi, iar călătoria durează cam 17 ore.

IR 1833 parcurge 815 km, via Suceava, Cluj, Alba Iulia și Simeria. Perechea IR 1831 parcurge distanța Timișoara - Iași în 16 ore și 27 de minute.

IR 1763 parcurge 849 km, în 17 ore și 21 de minute, iar perechea IR 1765 face un minut mai mult.

Cluj - Galați
Călătoria de 714 km durează 13 ore și 23 de minute cu IR 1832. Drumul Galați - Cluj durează 13 ore și 16 minute.

București - Timișoara
Cresc timpii de parcurs și trenurile fac între puțin sub 10 ore și 10 ore și 35 de minute. Sunt extrem de mari timpii de parcurs pe București - Craiova (chiar și 3 ore și 39 minute pentru un IR pe 209 km). Cel mai rapid este un tren Astra care face 9 ore și 49 minute de la Timișoara către Capitală.

București - Suceava
Nu mai sunt trenuri care fac sub șase ore pe cei 447 km, nici măcar trenul IC, care stă 12 minute la Pașcani (pentru a se desprinde grupa de vagoane spre Iași) și alte 12 minute la Bacău (de unde se desprinde grupa de vagoane către Piatra Neamț). Cel mai lent tren IR face 6 ore și 38 minute pe Suceava - București.

București - Iași
Trenurile fac între 6 ore și 11 minute și 7 ore și 7 minute. În mod aberant, trenul IC nu este mai rapid, fiindcă staționează mult timp pentru a fi detașate vagoanele. Cel mai rapid IR face 6 ore și 11 minute între București și Iași, iar trenul IC face cu 21 de minute mai mult.

Cluj - București
Vor fi numai patru trenuri directe pe zi și acelea lente. Trenul IC face 8 ore și 49 de minute, fiindcă drumul Sighișoara - Brașov durează peste trei ore, din cauza lucrărilor și restricțiilor. Există și un tren care face peste 13 ore, fiindcă merge pe un traseu ocolit și cu multe zone de 40-50 km/h (via Simeria - Petroșani - Craiova - Roșiori).

Cluj - Oradea
Nu vor mai exista trenuri directe între cele două orașe, fiindcă încep ample lucrări între Aleșd și Aghireș. Vor exista trenuri Regio doar între Oradea și Aleșd (5 trenuri pe zi pe sens, 35 km, 32-50 minute) și între Cluj și Aghireș (9 trenuri pe sens, 28 km, 40-53 minute).

Satu Mare - Timișoara
Șase ore și zece minute durează călătoria de 311 km.

București Nord - Aeroport Otopeni
Se menține cadența de 40 de minute, iar trenurile fac pe cei 19 km 21 de minute la dus și 25 de minute la întors.

București - Sibiu
Vor fi doar trei trenuri directe pe zi pe sens, cel mai rapid făcând 5 ore și 21 de minute. De la Sibiu spre București ultimul tren pleacă la 16.22.

București - Oradea
Dat fiind că nu se va mai circula între Cluj și Oradea, trenul IR 472 spre Budapesta va lăsa la Arad o grupă de vagoane către Oradea, iar călătoria va dura 13 ore și 14 minute (via Sibiu - Simeria), un total de 720 km.

Un alt tren direct pleacă spre Oradea seara din București, iar călătoria durează 14 ore și 50 de minute, 711 km, via Craiova - Timișoara.

La la Oradea la București trenul direct IR 1744 va face 14 ore și 38 de minute, via Timișoara - Craiova. În prezent, cât încă se circulă pe Oradea - Cluj, cel mai rapid tren face 12 ore și 20 de minute din Oradea până la București (649 km).

Constanța - Mangalia
Este o linie specială fiindcă nouă luni pe an sunt 10 trenuri pe trenuri pe sens, iar între iunie și septembrie, când circulă sezonierele (Trenurile Soarelui), sunt aproximativ 20 de trenuri pe zi. Fiind linie simplă, neelectrificată, trenurile trebuie să se aștepte și unele fac și peste 90 de minute pe 43 km.

București - Arad
Cele mai rapide trenuri fac puțin peste 10 ore, cele mai lente, cam 12 ore. Au crescut vitezele între Deva și Arad. Trenul IC 532 face 10 ore și 30 minute între Arad și București pentru că la Teiuș, unde sunt atașate vagoane ce vin de la Cluj, staționarea este de 34 de minute.

București - Satu Mare
Trenul IR 1641 face 13 ore și 36 minute, via Miercurea Ciuc - Toplița - Baia Mare. La întors, călătoria durează 14 ore.

București - Galați
Sunt patru trenuri pe zi pe sens, a fost introdus și un Intercity, iar cel mai rapid parcurs este de 3 ore și 36 minute. Cel mai lent tren face 4 ore pe 259 km.

Iași - Oradea
Nu există tren direct și este un traseu pe care puțini îl vor parcurge, fiindcă demonstrează cât de puține sunt legăturile și cât de complicat va fi fără trenuri între Cluj și Oradea.

Iași-Oradea poate fi parcurs cel mai repede în 16 ore, schimbând trenul la Dej și Valea lui Mihai). Pentru Oradea - Iași este și mai rău: aproape toate variantele indică peste 20 ore, iar cea mai rapidă este de 18 ore și jumătate, cu patru trenuri (schimbare la Arad, Ploiești Vest și Ploiești Sud).

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Feb/2024
Mesaje: 1940
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mar 05 Dec 2023 23:00:16    Titlul subiectului: 217440

Asa stiam si eu pana aseara. M-am gandit ca din 11 decembrie se intra in santier si se incepe demontarea liniei vechi.
Un articol de azi din presa locala. Bihon:
Trenuri directe Oradea - Cluj, de la operatori privati, până la începutul lui ianuarie
CFR Călători nu a planificat trenuri în relația directă Oradea – Cluj Napoca începând cu data de 10 decembrie 2023.

În perioada 11 decembrie 2023 – 3 ianuarie 2024, cinci trenuri operate de doi operatori privați vor asigura legătura Oradea – Cluj Napoca.

Astfel, trenurile cu plecare de la Oradea la orele 7:23, 9:14, 14:21 și 18:15 sunt operate de Interregional Călători, iar cel cu plecare la 15:09 de Transferoviar Călători. Potrivit site-ului https://mersultrenurilor.infofer.ro/, cel mai rapid tren este cel cu plecare la 18:15, care face 3 ore și 19 minute până la Cluj. În timp ce trenul care pleacă dimineață la 7:23, face 4 ore și 12 minute.

La întoarcere, din Cluj Napoca sunt programate trenuri înspre Oradea la orele: 6:57, 8:18, 10:27, 12:13, 17:55.

CFR Călători nu a planificat trenuri în relația directă Oradea – Cluj Napoca începând cu data de 10 decembrie 2023, când intră în vigoare noul „mersul trenurilor” 2023-2024, ca urmare a lucrărilor de modernizare a liniei de cale ferată, programate pentru anul viitor. Ca urmare, după această dată, înspre Cluj – Napoca, cu trenurile companiei se va putea circula doar până la Aleșd.

„Legat de traficul de scurt parcurs, CFR Călători a planificat trenuri în relațiile Cluj Napoca-Aghireș și retur, Oradea – Aleșd și retur. În funcție de planificarea închiderilor de linie și pe alte tronsoane, trenurile Cluj Napoca – Aleșd pot circula la /de la Bratca până la noi dispoziții”, ne-a transmis Serviciul Marketing și Relații cu Mass – Media CFR Călători.

Potrivit primarului din Bratca, Ionuț Sturz, până la demararea lucrărilor de electrificare a căii ferate pe tronsonul Bratca – Aleșd, pe ruta Oradea – Bratca se va circula zilnic, cu plecare din Oradea la orele: 3:15, 7:33, 14:36 și 19:40.

„Conform datelor comunicate de constructor, lucrările pe tronsonul Bratca – Aleșd sunt prefigurate a începe în luna martie 2024”, a scris primarul din Bratca, pe pagina de Facebook.

Călătorii au aflat că nu vor mai circula trenuri pe ruta Oradea – Cluj – Napoca, începând cu 11 decembrie, de la agențiile CFR și încercând să cumpere bilete online. CFR Călători nu a făcut niciun fel de anunț.


Eu tot nu inteleg daca se continua circulatia de ce nu a intrat si CFR sau de ce nu au pus privatii mai multe trenuri. Nu se mentioneaza nicaieri cum va fi asigurata legatura directa intre cele doua resedinte de judet , o gramada de oradeni merg la Cluj la doctor , la studii etc. In mod normal , intr-o tara cu apa calda , ar trebui oferita transbordare cu autobuze , care sa respecte cat de cat orele de plecare ale trenurilor. DN1 si asa este tot mai sufocat in ultimii ani , daca nu mai oferim nici transport direct va fi o coloana de masini continua intre Oradea si Cluj.

_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trenuri Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Următoare
Pagina 8 din 9

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community