Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Mrnokia
Data înscrierii: 16/Mai/2017 Ultima vizita: 20/Mai/2024 Mesaje: 172 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 23 Sep 2022 22:39:49 Titlul subiectului: |
214362 |
|
Hai ca mai bag si eu viata intr-un topic mort.
As vrea sa fac o remarca in legatura cu calitatea acestor tramvaie. De pe malul raului Bahlui, cel opus fata de depoul Dacia, vagonul 354 este perfect vizibil. Lucrul care m-a surprins este faptul ca arata de parca ar fi fost tinut intr-o hala desi are 12 ani de cand e retras si tinut afara. Cred ca exista posibilitatea sa fie chiar functional la cat de bine arata. Germanii au facut-o lata cu modelul asta.
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 1094 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 23 Sep 2022 22:49:46 Titlul subiectului: |
214363 |
|
Au fost tramvaie bune, n-am ce zice, dar nu știu cât de bine se comportau la întreținere. Oricum, mi-ar plăcea să-l vedem la stradă.
|
|
Sus |
|
|
EEG
Data înscrierii: 27/Sep/2012 Ultima vizita: 20/Mai/2024 Mesaje: 414 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 23 Sep 2022 23:30:03 Titlul subiectului: |
214364 |
|
Sistemul ala cu 3 osii pe sectiunea din fata , dintre care cea din mijloc culisa pe laterale , era foarte nefiabil.
|
|
Sus |
|
|
dey1986
Data înscrierii: 06/Iun/2011 Ultima vizita: 20/Mai/2024 Mesaje: 33 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 04 Dec 2023 13:23:19 Titlul subiectului: |
217406 |
|
Nu mai zic de GT5
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
334.33 kb |
Vizualizat: |
de 749 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 1094 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 04 Dec 2023 13:56:09 Titlul subiectului: |
217408 |
|
Da, GT 5-ul arată cam șifonat. Puteau avea mai multă grijă de el, de Tatră, de V2A și de Timiș. Puteau fi scoase la parade sau închiriate. S-ar fi găsit oameni care să plătească pentru o plimbare cu un Timiș sau un V2A. Dacă îl păstrau și pe 316, era și mai mare ”nebunia”. Păcat că nu a fost păstrat. Totuși văd cî au pastrat si un GT4 nemodernizat, nici nu speram sa pîstreze un vagon de genul. Foarte tare!
|
|
Sus |
|
|
Mrnokia
Data înscrierii: 16/Mai/2017 Ultima vizita: 20/Mai/2024 Mesaje: 172 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 05 Dec 2023 20:40:06 Titlul subiectului: |
217431 |
|
Sincer sa fiu, GT5 arata cel mai bine dintre toate tramvaiele retrase de mai multi ani. Din cate am inteles, nici nu mai exista alte exemlare GT5 in lume.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8721 Locație: Iasi
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 1094 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 05 Dec 2023 22:47:41 Titlul subiectului: |
217439 |
|
Cei care ne-au ajutat să le luăm pe restul în 2001, nu?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8721 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 06 Dec 2023 00:15:44 Titlul subiectului: |
217442 |
|
Plus cele 10 GT4 din 2004.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8721 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 06 Dec 2023 00:24:49 Titlul subiectului: |
217443 |
|
Ce ar fi cu adevarat unic la al nostru daca ar fi reconditionat este faptul ca ar fi singurul care ar putea sa si circule, iar asta ar starni interesul pasionatilor, alaturi de trenul standard elvetian. Dar, pentru ca este o vorba in privinta sperantelor, sa ne oprim din visare si sa vedem ce aduc "meandrele concretului"...
GT5-ul ramas la Augsburg nu are permisiunea din partea municipalitatii de a circula si sansele sunt slabe sa i se permita candva (valabil si pentru GT4, ramas si unul singur de anul trecut - nu a mai fost pastrat trenul de doua ramas acolo initial si tinut asa vreme de 13 ani, ci doar tragatorul; de asemenea, interdictia e valabila si pentru alte piese istorice, acestea putand fi doar vizitate cu diverse ocazii).
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 1094 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 06 Dec 2023 09:47:39 Titlul subiectului: |
217444 |
|
Stai, noi mai avem alt tren BE 4/4, decât cel cu reciclarea?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8721 Locație: Iasi
|
|
Sus |
|
|
Mrnokia
Data înscrierii: 16/Mai/2017 Ultima vizita: 20/Mai/2024 Mesaje: 172 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 06 Dec 2023 19:33:35 Titlul subiectului: |
217454 |
|
Mai sunt curios de un lucru. Din cate am inteles Tatra desi este deteriorat estetic, din punct de vedere tehnic e perfect functionl si a fost condus la depoul gara. Cu Gt5 cum sta treaba? A fost capabil de a fi condus sau a fost tractat?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8721 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 06 Dec 2023 19:42:02 Titlul subiectului: |
217455 |
|
Eu nu stiu daca Tatra este functionala (spunea pe forum tramfan ca ar fi vazut-o manevrata la depou inaintea transferarii, deci inseamna ca are suflu in ea), insa cineva mi-a aratat un filmulet cu ducerea ei la Gara si era trasa de un GT4. Singura nu ar fi putut merge oricum, caci pentru asta erau necesare niste demersuri costisitoare, de durata (revizii, asigurare, diverse documente) si inutile data fiind starea ei care impune inainte de orice o reconditionare totala, operatiune de foarte mare amploare.
GT5 si ST7 nu sunt functionale (ca sa zic cumva elegant).
Om vedea noi, sper intr-un viitor nu foarte indepartat, ce e de facut cu ele si cu celelalte.
|
|
Sus |
|
|
|