Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
catalind18
Data înscrierii: 29/Iul/2019 Ultima vizita: 02/Mai/2024 Mesaje: 196 Locație: Botosani, Iasi
|
Trimis: Mar 09 Ian 2024 22:12:47 Titlul subiectului: |
217826 |
|
Dar rondul din fata garii cand a fost desfiintat, ca am vazut poze ca mai exista dupa construirea buclei Arcu-Bacinschi-Gara? Dar bucla Arcu-Bacinschi-Gara a fost deschisa impreuna cu linia spre Canta?
Cand a fost dat drumul la 7 spre Canta, tramvaiul avea statii spre Canta ca in prezent la Vointa si la Str. Bacinshi?
Cand au fost deschise cele 2 portiuni de pe Nicolae Iorga? Portiunea Pasaj-Nicolina-Tesatura parca undeva in 1989.
Cand au fost facute cele 2 extinderi de la I.P.A. spre Dancu?
Cand a fost data in exploatare linia spre Dacia? A fost impreuna cu Strapungerea Silvestru - Pod de Piatra impreuna cu noul acces la Depoul Gara?
Aceste informatii nu le-am gasit nicaieri.
Va multumesc anticipat! |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8721 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 10 Ian 2024 02:53:07 Titlul subiectului: |
217830 |
|
catalind18 a scris: | Dar rondul din fata garii cand a fost desfiintat, ca am vazut poze ca mai exista dupa construirea buclei Arcu-Bacinschi-Gara? Dar bucla Arcu-Bacinschi-Gara a fost deschisa impreuna cu linia spre Canta?
Cand a fost dat drumul la 7 spre Canta, tramvaiul avea statii spre Canta ca in prezent la Vointa si la Str. Bacinshi? |
Bucla Arcu-Bacinschi-Gara a fost data in exploatare pe 22 august 1986, asadar la mai bine de 2 ani dupa inaugurarea liniei Gara-Canta.
Nu mai tin minte pana cand a mai existat fizic linia in rondul de la Gara, cert este ca toate traseele care o foloseau au fost duse pe la Autogara de la inaugurarea noii linii.
Statiile de pe Arcu si Bacinschi sunt aceleasi ca la inceput.
Raspund pe rand si celorlalte intrebari. |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8721 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 10 Ian 2024 03:54:27 Titlul subiectului: |
217831 |
|
catalind18 a scris: | Cand au fost deschise cele 2 portiuni de pe Nicolae Iorga? Portiunea Pasaj-Nicolina-Tesatura parca undeva in 1989. |
Pd. de Piatra - Pasaj Nicolina: 30 noiembrie 1987
Pasaj Nicolina - Tesatura: 19 iulie 1989 |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8721 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 10 Ian 2024 09:33:46 Titlul subiectului: |
217833 |
|
catalind18 a scris: | Cand a fost data in exploatare linia spre Dacia? A fost impreuna cu Strapungerea Silvestru - Pod de Piatra impreuna cu noul acces la Depoul Gara? |
Pasaj ACB - Zimbru: 27 decembrie 1979
Prelungirea Zimbru - Dacia: septembrie 1980
Str. Silvestru (Strapungerea Silvestru e intre Gara si Octav Bancila), adica Podu de Piatra - Gara: 22 august 1981 |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8721 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 10 Ian 2024 16:55:46 Titlul subiectului: |
217838 |
|
catalind18 a scris: | Cand au fost facute cele 2 extinderi de la I.P.A. spre Dancu? |
Abator - Rond vechi Dancu: august 1984
Rond vechi Dancu - Dancu: 30 decembrie 1985
Acestea sunt raspunsurile la setul de intrebari de ieri. |
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 1094 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 10 Ian 2024 18:31:46 Titlul subiectului: |
217839 |
|
3 unit (temporar cu 6) - Dancu - Tatarasi Nord - Tg. Cucu - Gara - Rond Dacia.
E tramvai nou, deci nu cred că se retrage la Rond Dacia. |
|
Sus |
|
|
catalind18
Data înscrierii: 29/Iul/2019 Ultima vizita: 02/Mai/2024 Mesaje: 196 Locație: Botosani, Iasi
|
Trimis: Mie 10 Ian 2024 18:54:35 Titlul subiectului: |
217840 |
|
Ma mir cum de linia spre Dancu nu a fost construita cu celebrele dale din beton cu sina OR, care au fost un esec la nivel national.
Nu mai gasesc pe forum. Linia P. Ros- C.U.G I si C.U.G. II au fost inagurate in 1984, respectiv 1985?
Linia de pe Str. Vasile Lupu -Metalurgie in 1981?
Pe forum sunt 2 variante, ca linia din T. Vladimirescu a fost inagurata in 1982 si 1983. |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8721 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 10 Ian 2024 23:08:13 Titlul subiectului: |
217841 |
|
catalind18 a scris: | Ma mir cum de linia spre Dancu nu a fost construita cu celebrele dale din beton cu sina OR, care au fost un esec la nivel national. |
Conformatia strazii Aurel Vlaicu, cel putin pana la intersectia cu str. Sf. Ioan, daca nu chiar pana la rondul vechi din Dancu, presupun ca nu permitea adoptarea solutiei respective. De ce n-au adoptat-o macar pe Calea Dacilor, nu mai stiu sa zic...
catalind18 a scris: | Linia P. Ros- C.U.G I si C.U.G. II au fost inagurate in 1984, respectiv 1985? |
Da.
catalind18 a scris: | Linia de pe Str. Vasile Lupu in 1981? |
1978. |
|
Sus |
|
|
catalind18
Data înscrierii: 29/Iul/2019 Ultima vizita: 02/Mai/2024 Mesaje: 196 Locație: Botosani, Iasi
|
Trimis: Joi 11 Ian 2024 08:23:56 Titlul subiectului: |
217844 |
|
Am vrut sa zic despre linia de pe Str. Vasile Lupu - Metalurgie (Tatarasi Sud - P-ta Virgil Sahleanu), e din 1981? |
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 1094 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 05 Apr 2024 09:37:30 Titlul subiectului: |
218960 |
|
Încă o dată zic că ar trebui dublat 30 de tramvai. Dimineața e prea aglomerat, mai ales când bagă machete de 10m. E nevoie de un inel 2/7, sau mutat 5-ul din Dacia în Canta și suplimentat 11. |
|
Sus |
|
|
Mrnokia
Data înscrierii: 16/Mai/2017 Ultima vizita: 20/Mai/2024 Mesaje: 172 Locație: Iasi
|
|
Sus |
|
|
|