Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Ieri la ei si azi la noi - Tramvaiele Be 8/8
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Mrnokia



Data înscrierii: 16/Mai/2017
Ultima vizita: 27/Apr/2024
Mesaje: 170
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 13 Feb 2024 00:54:26    Titlul subiectului: 218200

Deci până la urmă cine este norocosul care a păcălit moartea? Am uitat numărul de parc dar știu sigur că ultimul care a mai fost vreo dată la stradă a fost cel cu reclamă la OMCO. A scăpat el sau altul?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 1091
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 13 Feb 2024 09:25:05    Titlul subiectului: 218201

Nu am idee, posibil sa nu fi păstrat niciunul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
nenea33



Data înscrierii: 20/Aug/2020
Ultima vizita: 27/Apr/2024
Mesaje: 46
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 13 Feb 2024 20:35:57    Titlul subiectului: 218205

168 nu a scapat,era si el la dacia,la gara ultima data cand am facut eu vizita mai erau tramvaiele 167 163 si altul verde care probabil era 165
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul MSN Messenger
MYSU



Data înscrierii: 09/Ian/2008
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 192
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 14 Feb 2024 10:10:59    Titlul subiectului: 218215

167 scapa
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 1091
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 14 Feb 2024 13:27:57    Titlul subiectului: 218216

Cun a fost ales? E ultimul funcțional, sau arăta cel mai bine?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 681
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Mie 14 Feb 2024 20:28:29    Titlul subiectului: 218227

Si tipul BE 4/10 va fi scos din circulatie. Tot la Berna.
Radu Bialus a scris:
Cine sa ia incepand din 2017?!... Am zis ca eu si Cristina suntem la bai din martie 2017... S-au dus ele si alte oportunitati din cauza asta... Om vedea ce-o mai fi de cand om reveni de la izvoarele termale...
Apropo, ca treaba sa fie completa cu Elvetia, abia ce am pierdut si Vevey-urile de la Berna... Nu erau ele lf sau cu sectiune lf, dar erau cu trepte scunde, adica aproape ca si lf... "Fuse si se duse", din pacate...

_________________
37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 14 Feb 2024 20:45:28    Titlul subiectului: 218228

Nici o sansa, is maritate strategic (astea-s Vevey-urile de care ziceam)!... Liov, Polo..., pardon, Ucraina!... Slava!...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 681
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Mie 14 Feb 2024 21:28:30    Titlul subiectului: 218230

Schindler/Siemens Be 4/8 de la Basel..or sa fie 30..inlocuite de noile Tina..


Radu Bialus a scris:
Nici o sansa, is maritate strategic (astea-s Vevey-urile de care ziceam)!... Liov, Polo..., pardon, Ucraina!... Slava!...

_________________
37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 14 Feb 2024 22:02:01    Titlul subiectului: 218234

Daca in toate astea se baga guvernul elvetian, 0 sanse... Basca, CTP tocmai ce a distrus mai tot ce a fost facut cu SECO...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 17 Feb 2024 21:45:50    Titlul subiectului: 218268

bogdan a scris:
Si tipul BE 4/10 va fi scos din circulatie. Tot la Berna.
Radu Bialus a scris:
Cine sa ia incepand din 2017?!... Am zis ca eu si Cristina suntem la bai din martie 2017... S-au dus ele si alte oportunitati din cauza asta... Om vedea ce-o mai fi de cand om reveni de la izvoarele termale...
Apropo, ca treaba sa fie completa cu Elvetia, abia ce am pierdut si Vevey-urile de la Berna... Nu erau ele lf sau cu sectiune lf, dar erau cu trepte scunde, adica aproape ca si lf... "Fuse si se duse", din pacate...

Mda, tu ziceai de alea albastre... Doar 9 bucati (si probabil unul se pastreaza), 40 de metri, dubla comanda, prea multe complicatii si strambaturi din nas pentru doar un singur aspect care face cu ochiul (modulul partial lf)... Deci, nu... Oricum, probabil ca tot prin slavarie le marita SECO si n-o fi acces la ele...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 681
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Dum 18 Feb 2024 22:01:14    Titlul subiectului: 218271

Pai pe 1000 mm ce e disponibil..mare parte in Elvetia. Acum sa te uiti si in Germania..Tatrele de la Gera sau cele de la Cottbus..vise indepartate ..

Radu Bialus a scris:
bogdan a scris:
Si tipul BE 4/10 va fi scos din circulatie. Tot la Berna.
Radu Bialus a scris:
Cine sa ia incepand din 2017?!... Am zis ca eu si Cristina suntem la bai din martie 2017... S-au dus ele si alte oportunitati din cauza asta... Om vedea ce-o mai fi de cand om reveni de la izvoarele termale...
Apropo, ca treaba sa fie completa cu Elvetia, abia ce am pierdut si Vevey-urile de la Berna... Nu erau ele lf sau cu sectiune lf, dar erau cu trepte scunde, adica aproape ca si lf... "Fuse si se duse", din pacate...

Mda, tu ziceai de alea albastre... Doar 9 bucati (si probabil unul se pastreaza), 40 de metri, dubla comanda, prea multe complicatii si strambaturi din nas pentru doar un singur aspect care face cu ochiul (modulul partial lf)... Deci, nu... Oricum, probabil ca tot prin slavarie le marita SECO si n-o fi acces la ele...

_________________
37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 1091
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 29 Mar 2024 12:47:39    Titlul subiectului: 218898

Primarele nostru vrea să aducă tramvaie noi. Dar, sincer, nu au pe unde să circule bine, decât pe linia spre Dancu, pe Țuțora, și pe strada Pădurii. În rest linia, deși teoretic e reabilitată, e vai de sufletul ei.

În 2008, ne-au zis că în loc să aducă tramvaie noi, reabilitează linia și apoi aduc tramvaie noi. De reabilitat linia, au reabilitat-o, dar mentenanța s-a făcut așa de prost, încât până au venit tramvaiele noi, deja trebuia schimbată din nou linia ”nouă”, mai ales în curbe (vezi Tg. Cucu, Armeană, Tătărași Nord, Pd. de Piatră, Gară etc).

Da, PESA și Bozankaya sunt peste SH-uri, dar nu avem linii să le exploatăm, ăsta e adevărul. Am fost cu Bozankaya spre Dancu și de la Curba din intersecția cu str. Aurel Vlaicu, ziceai că faci un salt în timp. Dintr-o dată, vagonul mai troncănea, nu se mai auzea niciun fel de zgomot urât la rulare. Ca să nu mai zic că nu s-a simțit când a trecut pe macazul din Rondul Dancu, zici că nici nu era acolo.

Dar nu așa peste tot în oraș, în rest e dezastru. În mod normal, trebuia să avem vagon polizor, macazuri schimbate la 5 ani, linii din curbă idem. Schimbate cu totul, nu cârpite. Spart beton, scos șină, pus șină nouă, turnat beton.

Și la cum văd eu lucrurile, tramvaiele noi nu vor apuca să facă prea mulți pui prin Iași funcționale. BE-urile vor fi trăit mai mult ca ele. Și tot pe GT4-uri ne vom baza și în următoarea sută de ani. Abălașei zicea că le exploatăm 10 ani pe alea de la Halle. Anul ăsta fac 21. Noroc de ele, că altfel aveam ISUZU și ZTE prin Centru, Nicolina, Dacia sau Canta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
Pagina 12 din 12

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community