Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
gavril
Data înscrierii: 05/Ian/2011 Ultima vizita: 12/Apr/2022 Mesaje: 82 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 12 Sep 2015 15:38:56 Titlul subiectului: |
181447 |
|
Nu știu despre ce aberații e vorba, am găsit doar un material de la Digi24 despre vagon. Probabil a deranjat gluma cu bateria care e descărcată și că nu se mai pot deschide ușile
Mie nu-mi pare rău că nu mai circulă. E un vagon foarte zgomotos, atât la interior cât mai ales la exterior.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8721 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 12 Sep 2015 16:31:54 Titlul subiectului: |
181448 |
|
Banuiesc ca te referi la tiuit. Am mai discutat despre acel zgomot, ce provine de la invertoare si motoare si care este normal pentru tractiunea in curent alternativ. Toate vehiculele de generatie noua au aceasta "problema", care este "pretul" platit pentru avantajele tractiunii in curent alternativ. Unii producatori estompeaza acest zgomot intr-o masura mai mare sau mai mica, dar costurile pentru asta sunt mari. Oricum, zgomotul masurat in momentul omologarii s-a incadrat in limitele admise.
Tramvaiele modernizate de la Timisoara si troleibuzele noi de la Cluj si Bucuresti au exact aceeasi "problema". La troleibuzele noi de la Timisoara, in schimb, acest zgomot este aproape in intregime eliminat, insa si pretul lor a fost pe masura.
|
|
Sus |
|
|
gavril
Data înscrierii: 05/Ian/2011 Ultima vizita: 12/Apr/2022 Mesaje: 82 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 12 Sep 2015 16:37:50 Titlul subiectului: |
181449 |
|
Așa este, mă gândesc că poate s-ar putea izola cumva sunetul ăla.
Și-ar merita investiția, pentru confortul pasagerilor și locatarilor care locuiesc în clădiri aproape de linia de tramvai.
|
|
Sus |
|
|
lenta1
Data înscrierii: 09/Dec/2013 Ultima vizita: 18/Mai/2024 Mesaje: 551 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 12 Sep 2015 20:43:02 Titlul subiectului: |
181456 |
|
Nu sunt un cunoscator, dar pot sa dai exemplu si Bucur LF, cand incetineste si accelereaza se aude tiuitul.Nu vad asta tocmai un lucru evervant, mie imi da senzatia ca sunt intr-un tramvai modern si nu unul vechi.Ce e adevarat, ar mai merge cateva tramvaie modernizate in Iasi, dar s-ar putea achizitiona cateva noi, chit ca sunt Pragoimex sau rusesti(prin Rusia mai gasesti tramvaie din 2 sectiuni care au podea LF).
Nu am mers cu GT4M, dar am reusit sa il vad odata in trecere prin Iasi.Nu mai tin minte in ce zona eram, data sau locul, dar am crezut ca e nou cand l-am vazut.
Si acum cu zgomotul exterior nu e de luat in calcul numai tiuitul.Zgomot poate sa vine si de la infrastructura.In Bucuresti pe Calarasilor nu auzi motorul tramvaiului, auzi cum fac boghiurile pe sine(daca de la boghiuri vine zgomotul).
E o parere personala, si sper sa fie apreciata.
In sine e pacat ca acest tramvai nu e tinut in circulatie.Nu stiu daca se pot accesa fonduri pentru acest subiect, dar daca se poate ar trebui sa faca rost incat sa poata moderniza cateva tramvaie.
_________________ Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8721 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 12 Sep 2015 21:08:16 Titlul subiectului: |
181458 |
|
Bucur LF din seria a doua, cu actionare in c.a., sunt echipate de aceeasi firma si cu aceleasi echipamente pe partea de control al tractiunii, deci e normal sa se manifeste in acelasi mod.
|
|
Sus |
|
|
yeeeeman
Data înscrierii: 05/Oct/2012 Ultima vizita: 08/Mar/2024 Mesaje: 391 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 13 Sep 2015 13:31:47 Titlul subiectului: |
181468 |
|
Nu cred ca e vorba numai de tiuit, e vorba si de zgomotul motorului propriu-zis. Prima data cand am mers cu acest tramvai, am ramas surprins de faptul ca nu e macar mai silentios decat fostul motor de pe GT4. Ba chiar astea modernizate (ultima serie din GT4 aduse, cred ca de la Nordhausen) sunt mai silentioase. Nu mai vorbim de ST-uri sau GT8-uri de la care nu se aude absolut nimic.
De tiuit, intradevar nu se poate scapa. Cel mai cunoscut exemplu probabil sunt metro-urile Bombardier din Bucuresti care cand pornesc de pe loc fac un zgomot infernal. Asta e feedback-ul meu
_________________ UCENIC IN ALE TRAMVAIELOR |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8721 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 13 Sep 2015 14:14:59 Titlul subiectului: |
181469 |
|
Probabil ca apar vibratii ce sunt amplificate din cauza caracteristicilor constructive ale acestor tramvaie: pozitionarea motoarelor, transmisia. Tramvaiul GT 4 este un cosmar dpdv mecanic, cu efecte dintre cele mai diverse. Vibratii ce amplifica zgomotul normal al motoarelor apar si la celelalte tramvaie GT 4, indiferent ca sunt sau nu modernizate (chiar si cele modernizate, dupa interventii pot sa apara diverse zgomote ce nu existau anterior).
|
|
Sus |
|
|
Mrnokia
Data înscrierii: 16/Mai/2017 Ultima vizita: 20/Mai/2024 Mesaje: 172 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 04 Mai 2018 23:32:25 Titlul subiectului: |
194670 |
|
Mai exista sanse sa revina in circulatie? Am observat ca a inceput sa cam prinda rugina...
|
|
Sus |
|
|
yeeeeman
Data înscrierii: 05/Oct/2012 Ultima vizita: 08/Mar/2024 Mesaje: 391 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 05 Mai 2018 14:45:32 Titlul subiectului: |
194675 |
|
N-am sa inteleg niciodata care este logica in a tine pe loc un tramvai, doar din ambitia de a nu-l da in exploatare pe gratis - oricum CTP nu are bani sa-l cumpere.
_________________ UCENIC IN ALE TRAMVAIELOR |
|
Sus |
|
|
BoboTramFan
Data înscrierii: 06/Mai/2018 Ultima vizita: 21/Apr/2021 Mesaje: 24 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 08 Mai 2018 14:01:48 Titlul subiectului: |
194724 |
|
Foarte trist faptul ca acest tramvai sta in depou, mai ales ca a costat si 500.000 de euro...
|
|
Sus |
|
|
BoboTramFan
Data înscrierii: 06/Mai/2018 Ultima vizita: 21/Apr/2021 Mesaje: 24 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 21 Aug 2018 15:50:03 Titlul subiectului: |
196188 |
|
Niste poze cu GT4M din interior de pe 28 Iunie 2018.
Postul de comanda nu arata prea bine.
Sursa: transphoto.ru
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
213.34 kb |
Vizualizat: |
de 12742 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
268.71 kb |
Vizualizat: |
de 12742 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
203.72 kb |
Vizualizat: |
de 12742 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
lenta1
Data înscrierii: 09/Dec/2013 Ultima vizita: 18/Mai/2024 Mesaje: 551 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 22 Aug 2018 19:36:21 Titlul subiectului: |
196203 |
|
Exista vreo sansa sa fie reactivat vreodata? E pacat ca un vehicul in care au fost investiti bani si care e cat de cat modern sa stea sa rugineasca in depou in timp ce pe strazi inca circula tramvaie din anii 60'.
_________________ Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ |
|
Sus |
|
|
BoboTramFan
Data înscrierii: 06/Mai/2018 Ultima vizita: 21/Apr/2021 Mesaje: 24 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 23 Aug 2018 07:25:38 Titlul subiectului: |
196207 |
|
Potrivit Companiei De Transport Public Iasi:
''Tramvaiul modernizat de către o companie privată poate fi scos la stradă doar dacă este omologat. Actul care permitea circulația acestuia pe drumurile publice a expirat după primul an de la punerea acestuia în funcțiune. Omologarea poate fi obținută doar de către firma în cauză, iar când aceasta va decide să o solicite de la autoritatea competentă, vom fi bucuroși să repunem în circulație vagonul modernizat.''
|
|
Sus |
|
|
yeeeeman
Data înscrierii: 05/Oct/2012 Ultima vizita: 08/Mar/2024 Mesaje: 391 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 23 Aug 2018 17:50:13 Titlul subiectului: |
196214 |
|
Si cum nu au comenzi, nu-l vor omologa, deci va ramane la ruginit in depou
Tramvaiele din strainatate au acte de omologare pe care le verifica vreo institutie de la noi sau cum merge treaba?
Apropo de tiuit, nou venitele M6D sunt in curent alternativ, iar motoarele nici nu se aud. Si vorba aceea, au tehnologie de la inceputul anilor 90.
Putin off-topic: Se supara producatorii locali ca nu vrea nimeni sa le cumpere marfa, dar pur si simplu este facuta in graba. Sa comparam autobuzele Isuzu cu cele de la Ciorogarla, Eurobus "Diamond", care se simt dupa un an ca si cum ar fi circulat vreo 4-5. Zgomotoase, cu un design facut de un "semi" designer, interior de proasta calitate, samd. Pe hartie suna promitator, cu motor de provenienta Mercedes Benz, cu componente de la producatori consacrati, intr-un pachet care sincer lasa de dorit.
_________________ UCENIC IN ALE TRAMVAIELOR |
|
Sus |
|
|
Alex B.
Data înscrierii: 26/Oct/2018 Ultima vizita: 12/Iun/2022 Mesaje: 113
|
Trimis: Mar 13 Noi 2018 14:16:14 Titlul subiectului: |
197152 |
|
Tramvaiul ultramodern mai revine la stradă sau nu mai revine?
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 13 Noi 2018 14:21:07 Titlul subiectului: |
197153 |
|
yeeeeman a scris: | Sa comparam autobuzele Isuzu cu cele de la Ciorogarla, Eurobus "Diamond", care se simt dupa un an ca si cum ar fi circulat vreo 4-5. . |
Nu va grabiti sa laudati asa mult autobuzele de tip Isuzu. Eu fac naveta, aproape zi de zi cu un Isuzu la munca si pot sa spun ca este o petada pe patru roti, in ultimul timp mai mult sta pe la service.
Acum, poate modelul urban o fi mai fiabil, dar haideti sa asteptam sa vedem cum se cumpoarta aceste autobuze dupa cativa ani de exploatare si apoi mai stam de vorba, tot in cadrul acestui topic.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 1094 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 22 Feb 2024 12:21:27 Titlul subiectului: |
218326 |
|
Mai este vreo șansă, cât de mică, să iasă la stradă vreodată?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8721 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 22 Feb 2024 12:44:40 Titlul subiectului: |
218327 |
|
Timpul lucreaza in defavoarea oricarei masinarii care zace... Altfel, trebuie doar interes si vointa...
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 1094 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 22 Feb 2024 12:47:28 Titlul subiectului: |
218330 |
|
Dar tramvaiul este proprietatea CTP sau a celor de la Pașcani?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8721 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 22 Feb 2024 12:50:07 Titlul subiectului: |
218331 |
|
Dumnezeu mai stie...
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 1094 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 22 Feb 2024 13:36:43 Titlul subiectului: |
218332 |
|
Eu nu ști să fi fost casat #302 originalul și nici să fie donat/vândut la Pașcani. Deci cred că tramvaiul este încă al CTP (dacă n-o fi chiar al RATP, aflată-n faliment), care doar a avut un acord de modernizare cu REMAR.
|
|
Sus |
|
|
Mrnokia
Data înscrierii: 16/Mai/2017 Ultima vizita: 20/Mai/2024 Mesaje: 172 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 22 Feb 2024 13:56:33 Titlul subiectului: |
218333 |
|
RATP mai exista???
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 1094 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 22 Feb 2024 15:11:42 Titlul subiectului: |
218335 |
|
Din punct de vedere legat, cred că da. Este în procedura falimentului.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8721 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 22 Feb 2024 16:17:31 Titlul subiectului: |
218337 |
|
tramfan a scris: | Eu nu ști să fi fost casat #302 originalul și nici să fie donat/vândut la Pașcani. Deci cred că tramvaiul este încă al CTP (dacă n-o fi chiar al RATP, aflată-n faliment), care doar a avut un acord de modernizare cu REMAR. |
Ne-ar putea spune Silviu T-S...
|
|
Sus |
|
|
nenea33
Data înscrierii: 20/Aug/2020 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 46 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 24 Feb 2024 22:51:29 Titlul subiectului: |
218359 |
|
Daca se vorbeste de acel "302" de la inceputul topicului,cel cu IS-0197 acel 302 este 316 care la momentul acela a fost renumarat in 302 doar pentru a fi prezentat la evenimentul cu GT4M,se poate cunoaste si dupa cum este pictat
|
|
Sus |
|
|
|