|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 10 Oct 2015 14:01:35 Titlul subiectului: |
181939 |
|
Daca tot ai tramvai pe Theodor Pallady nu inteleg de ce vrei sa desfiintezi tramvaiul si sa intoduci autobuz / troleibuz.
Pe Pallady ai distante comuniste pentru metrou, un tramvai care sa aiba traseul Depoul Titan - Mihai Bravu ar fi chiar la fix.
|
|
Sus |
|
|
RATB904
Data înscrierii: 21/Sep/2015 Ultima vizita: 08/Oct/2023 Mesaje: 93 Locație: Bucuresti, Sect. 2 (Obor)
|
Trimis: Dum 18 Oct 2015 22:46:02 Titlul subiectului: |
182129 |
|
Cum a spus si PAULIP, Reteaua de metrou trebuie sa dubleze RATB-ul, nu sa desfiintam in prostie trasee RATB importante si sa ramana metrourile pline ochi ca nu mai circula RATB-ul pe acolo.
EDIT: Cand ma refeream la Auchan titan ma rafeream al cel de langa FAUR
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 19 Oct 2015 07:24:34 Titlul subiectului: |
182139 |
|
Si pe timpul lui Ceusescu se vroia desfiintarea traseelor de transport in comun care erau paralele cu metroul
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 19 Oct 2015 22:19:51 Titlul subiectului: |
182162 |
|
Contrar asteptarilor unora, chiar nu se simte nimeni jignit. Doar ca - daca metroul se umple "ochi" - inseamna ca nu face fata, adica nu circula destul de des. Dar in fine, e perfect, hai sa avem si tramva, si metrou, pe aceleasi linii, oricum tot noi platim pentru ele
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
Doban4
Data înscrierii: 04/Aug/2014 Ultima vizita: 02/Mai/2024 Mesaje: 41 Locație: Bucuresti, Sector 2
|
Trimis: Mar 20 Oct 2015 17:03:22 Titlul subiectului: |
182170 |
|
In legatura cu lucrarile din Pantelimon,linile 14,36,40,55,56 o sa revina la traseele initiale si s-ar puta sa se desfinteze?
|
|
Sus |
|
|
RATB904
Data înscrierii: 21/Sep/2015 Ultima vizita: 08/Oct/2023 Mesaje: 93 Locație: Bucuresti, Sect. 2 (Obor)
|
Trimis: Mar 20 Oct 2015 23:43:34 Titlul subiectului: |
182180 |
|
Da, dar anumite linii. Cel mai probabil va disparea 55, desi sunt suficiente 3-4 tramvaie pe acesta linie...
La propuneri, propun Desfiintarea liniei 634! Este de o inutilitate crasa si cu autobuzele de pe aceasta linie, se pot introduce linii precum 466 sau 241! (INMB-Romprim-Drumul Cheile Turzii-Metalurgiei-Vulcan!)
O alta propunere este desfiintarea buclei de la Gaura de Nord! Este forte inutila, linile 42 si 45 extinse pana la Cismigiu iar 46 pana la Ghencea. Chiar daca este cea mai veche linie de tramvai din Bucuresti, si-a pierdut importanta pe care o avea...
Aceasta linie mai si incurca traficul, si din cauza asta Calea Grivitei intre Bd Dacia si GDN a devenit sens unic. Demontarea infrastructurii ar putea sa fluidizeze traficul de acolo si infiintarea linei 87! (am discutat despre ea in pagina precedenta)
Imi pare rau dar la asta s-a ajuns...
Ultima modificare efectuată de către RATB904 la Mie 21 Oct 2015 17:59:41, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
Doban4
Data înscrierii: 04/Aug/2014 Ultima vizita: 02/Mai/2024 Mesaje: 41 Locație: Bucuresti, Sector 2
|
Trimis: Mie 21 Oct 2015 06:20:14 Titlul subiectului: |
182183 |
|
634 pana la urma pe cine il inlocuieste ca daca ar fi inlocuit pe 34 trbuia sa fie prelungit Romprim pana la Bane Manta sau Ghencea.
A cat despre 101,o sa ramana traseul care il are acum sa va fi prelungit pana in Dna. Ghica?
|
|
Sus |
|
|
lenta1
Data înscrierii: 09/Dec/2013 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 551 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 21 Oct 2015 15:27:03 Titlul subiectului: |
182188 |
|
55 ar putea fi sa revina, dar nu cu 3-4 tramvaie.Dupa parerea mea ar trebui macar 6 tramvaie ca sa rezulte un interval decent.Plus ca linia 655 merge pe un traseu mai bun, din capatul Pantelimonului pana la Universitate, in timp ce 55 mergea pana la Unirii, iar comfortul oferit de un V3A nu este existent, cel putin pe Calarasilor nu exista.
_________________ Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 05 Noi 2015 21:00:29 Titlul subiectului: |
182361 |
|
Autobuzele de pe linia naveta 614 vor opri si in statia Horei: http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=525
Citat: | Autobuzele din linia 614 vor opri și în stația „Horei”
Ca urmare a solicitărilor venite din partea călătorilor, începând cu data de 05.11.2015, autobuzele liniei 614 vor efectua opriri în ambele sensuri și în stația de tramvaie “Horei”, corespunzătoare liniei 14, situată pe Bd. Ferdinand. |
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
RATB904
Data înscrierii: 21/Sep/2015 Ultima vizita: 08/Oct/2023 Mesaje: 93 Locație: Bucuresti, Sect. 2 (Obor)
|
Trimis: Joi 05 Noi 2015 22:54:33 Titlul subiectului: |
182362 |
|
Daca RATB tot incearca sa faca o treaba buna, ar trebui sa opreasca si Troleibuzele linilor 69 si 85. Este foarte naspa ca oamenii sa mearga pe jos pana la Mihai Bravu sau pana la Foisor. Daca acolo ar opri troleibuzele, ar fi un beneficiu si pentru RATB si pentru locuitorii din zona.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 24 Mar 2017 10:51:24 Titlul subiectului: |
189236 |
|
Propunerea mea este referitoare la linia expres 783. Avand in vedere ca in orele de varf autobuzele spre aeroportul Henri Coanda sunt aglomerate, atat cu cei care merg spre aeroport dar si cu cei care fac naveta la Otopeni, as propune ca RATB sa infiinteze o linie normala, cu tarif normal al unei calatorii, special pentru locuitorii din Otopeni, sa mearga din centrul capitalei pana in comuna Otopeni iar linia 783 sa ramana exclusiv pentru cei care vin sau sosesc la aeroportul Henri Coanda, in acest caz avand mai putine statii: Piata Unirii-Universitate-Piata Romana-Piata Victoriei-Arcul de Triumf-Piata Presei Libere-Aeroport Baneasa-ANM si apoi direct la aeroportul Henri Coanda, fara sa mai faca statii in Otopeni.
Asa ar avea de castigat si navetistii din comuna Otopeni si calatorii spre aeroport, nu ar mai maerge toti la gramada.
Nu se poate sa fie toti claie peste gramada, cu bagaje mari cu tot, in orele de varf spre aeroport.
Alt lucru pe care nu il inteleg este de ce nu intentioneaza RATB sa ia niste autobuze articulate pentru 783, mai ales ca a crescut fluxul de calatori spre aeroport, o data cu cresterea numarului de curse aeriene, inclusiv pe rutele interne.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 24 Mar 2017 11:51:45 Titlul subiectului: |
189240 |
|
Exista linia 449 pentru Otopeni, iar autobuze articulate in traficul actual nu o sa mai vezi. 449 ar putea fi prelungit la Aviatorilor, pentru ca dimineata ne calcam in picioare atat in statie, cat si in toate autobuzele care pleaca spre Meteo.
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 24 Oct 2017 15:59:24 Titlul subiectului: |
192132 |
|
As propune directionarea liniei 216 dinspre CET pe Bulevardul Constantin Brancoveanu cu intoarcere la Piata Eroii Revolutiei. Este nenorocire pe liniile 116 si 141, niciuna nu face fata la afluxul de calatori, in special dimineata.
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
allderx
Data înscrierii: 07/Mar/2019 Ultima vizita: 05/Ian/2020 Mesaje: 1
|
Trimis: Dum 05 Ian 2020 16:24:12 Titlul subiectului: |
204885 |
|
Ce parere aveti de infiintarea unei linii de autobuz, care sa functioneze intre Ghencea, eventual chiar Cartierul Latin, si Pasaj CFR Tunari. Iar ca traseu, ar merge pe Prelungirea Ghencea, Bd. Ghencea, Calea 13 Septembrie, Str. Izvor, Str. Bogdan Petriceicu Hasdeu, Str. Vasile Parvan, Str. Berzei, Str. Buzesti, Piata Victoriei, Str. Paris, Piata Dorobantilor, Str. Locotenent Aviator Radu Beller, Bd. Mircea Eliade, Str. Ceaikovski, Str. Barbu Vacarescu, Sos. Pipera, Bd. Pipera si ar opri in multe statii deja existente.
Cred ca ar fi o linie utila pentru cei care locuiesc inspre Ghencea si lucreaza in zona Pipera, si nu numai.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 05 Ian 2020 18:20:47 Titlul subiectului: |
204886 |
|
Pronlema este ca in orele de varf, autobuzele ajung in Pipera in 2 ore !
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
LightshotGranitul13
Data înscrierii: 22/Oct/2020 Ultima vizita: 01/Dec/2020 Mesaje: 1
|
Trimis: Sâm 28 Noi 2020 15:24:17 Titlul subiectului: RETELE de troleibuz ce pot fi construite si de tramvai. |
209192 |
|
Salutare oameni,
Vreau sa va vorbesc despre un lucru. De fapt mai multe. Vreau sa spun ca RATB ar putea sa faca niște rețele utile de troleibuz și de tramvai.
Ar putea sa facă un macaz, care sa fie la Soseaua Progresului spre Calea Rahovei, cel dinainte de 2006, pe care mergeau o data tramvaiele 15, 4 și 18. Acest macaz ar putea fi folosit dacă s-ar înființa din nou linia 30, de către aceasta, pentru a merge la Depoul Alexandria, plecând de la terminalul de la strada Dristorului. Sau ulterior prelungit la Fizicienilor sau Ilioara, în primul caz sa poata circula pe Aleea Fizicienilor, iar in al doilea caz pe str Ilioara, după pe strada caporal Caragea și după pe aleea Ilioara.
Un 18 ar fi bun în prezent, ar fi fain sa plece un tramvai de pe strada caporal Ion Preda. Și mai încolo către parculet. Și ar putea sa se facă linie de tramvai la CET Sud Vitan, de unde acest tramvai sa plece către Ghencea sau la Piața Rahova, ar putea pentru Piața Rahova sa folosească - dacă s-ar face - acest macaz, de la Progresului spre Calea Rahovei.
S-ar putea face și o linie de troleibuz, numita 84, sa plece de la Timpuri Noi pana la Bd. Metalurgiei, trecând pe șoseaua Vitan Barzesti, venind astfel dinspre splai de la Timpuri Noi, și făcând stânga, mergând după la Romprim pe str. Drumul Cheile Turzii și ajungând ulterior la Bd. Metalurgiei.
Un troleibuz ce ar putea fi înființat ar fi 94, ce ar putea pleca de la Parc Mihail Sebastian către Metalurgiei, și pana sa se realizeze legătura Mihail Sebastian-Metalurgiei, sa fie bucla la Pieptanari.
Ar putea fi realizat un troleibuz 81, ce ar merge de la CET Sud Vitan la Piața de struguri, și altul 88, ce ar putea merge de la CET Sud Vitan la 13 Septembrie.
Ar putea fi înființat un troleibuz 82, ce ar putea merge de la Piața Iancului pana la Andronache aproape de calea ferata, mergând pe Sos Iancului, și ar putea merge pe strada Doamna Ghica și de acolo către Andronache.
Ar mai putea fi înființat un troleibuz 98, ce ar putea pleca de la parculetul cu școala de muzica de la zona Ritmului-Ferdinand, și mergând pe Strada Ritmului pana la Delfinului și de acolo pe Bd. Basarabia, ajungând la sos Mihai Bravu, cotind stânga și mergand pana la pod Mihai Bravu, de acolo stânga spre splai și tot înainte pana la Pod Nicolae Grigorescu, mergând pana la INMB. Acesta, pana a fi înființat cap-coada, ar putea merge la CET Sud Vitan pentru o perioada. Ar mai putea merge de la Piața Iancului, pe sos Mihai Bravu și stânga spre splai și de acolo același traseu, sau de la Ritmului, Bd Chișinău, Bd Nicolae Grigorescu, Pod Nicolae Grigorescu, dreapta pe splai și apoi la CET Sud Vitan, pentru o perioada, pana s-ar face legătura de la șoseaua Vitan Barzesti, pana la aleea Metrologiei. Sau sa meargă de la Piața Iancului pana la sos Iancului, de acolo dreapta pe Chișinău și pe Nicolae Grigorescu, dreapta la pod și după la CET Sud Vitan.
Ar putea fi reinfiintat vechiul 17, ce ar fi foarte util, sau vechiul 50, foarte util si acesta, de la FAUR Poarta 4, pana la Sura Mare, pe un traseu pe soeseaua Mihai Bravu, dupa pe Calea Vacaresti, iar dupa pe soseaua Oltenitei, pana la Sura Mare.
Apropo de asta, am vazut un macaz de troleibuz nou la Foisor, ce pleaca dinspre patisserie, dreapta spre bd. Ferdinand 1 spre Izvorul Rece.
Ați putea sa imi spuneți dacă aveți ceva împotriva sau dacă aveți alte idei sau cum ar fi mai benefic,va aștept parerile, 😉😉.
|
|
Sus |
|
|
Rocar
Data înscrierii: 15/Mar/2017 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1325 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
Trimis: Dum 15 Ian 2023 22:36:17 Titlul subiectului: |
215414 |
|
Societatea de Transport București anunță că linia 327 va fi desființată.
https://newsbucuresti.ro/linia-stb-327-a-fost-desfiintata/
Citat: | Astfel, având în vedere finalizarea lucrărilor de reabilitare a Școlii Gimnaziale nr. 141 „I.C. Brătianu”, începând de luni, linia specială 327, care asigură transportul elevilor între Școala Gimnazială nr. 141 și Școala Gimnazială nr. 127, va fi desființată. |
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 06 Noi 2023 10:34:06 Titlul subiectului: |
217214 |
|
Linia 65 de troleibuz s-a desfiintat in octombrie. Era si normala aceasta decizie, avnad in vedere ca traseul acestei linia dubla in totalitate linia 86. Sper doar ca troleibuzele de pe 65 au fost redirectionate pe linia 86.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
79.79 kb |
Vizualizat: |
de 1304 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 01 Mar 2024 12:32:08 Titlul subiectului: |
218506 |
|
Eu mă întreb de ce unele trasee nu au fost prelungite sau modificate (în sensul bun) încă din anii '90 sau măcar început de anii '000.
Aș propune un traseu Tei - Obor - Colentina - Moșilor - Mircea Vodă - Timpuri Noi. De autobuz. Să facă anumite legături și să acopere din zone neacoperite bine din centru.
Iar pentru o mai bună legătură între Gara de Nord și Gara de Est (Obor), o linie directă de autobuz, via Bd. Dacia și Bd. Ferdinand I.
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|