|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 15/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 04 Dec 2023 20:19:56 Titlul subiectului: |
217409 |
|
CFR se apropie de colaps, incet dar sigur. Azi era sa se intample o tragedie. Articolul se gaseste aici
Citat: | Pantograf rupt la Azuga. Întârzieri mari ale trenurilor de călători pe Valea Prahovei
Un pantograf rupt la Azuga, la locomotiva unui tren Interregio, a dat luni dimineață peste cap circulația trenurilor de călători pe Valea Prahovei.
UPDATE. În urma accidentului, trei femei, pasagere în trenul IR 1742, au fost rănite și au ajuns la Spitalul Orășenesc Sinaia. Ele au fost lovite de cioburile din geamul spart al vagonului.
Purtătorul de cuvânt al Companiei Naționale de Căi Ferate CFR SA, Oana Brânzan, a anunțat că traficul feroviar pe segmentele Valea Largă – Brașov și Predeal – Azuga, inclusiv pe anumite linii din stațiile Predeal și Azuga, se desfășoară pe un singur fir, din ambele sensuri, din cauza ruperii pantografului de la locomotiva trenului IR 1742, la ieșire din stația Azuga.
Pentru restabilirea condițiilor normale de trafic, SRCF București acționează cu drezine pantograf pentru repunerea sub tensiune a liniei de contact, iar CFR Călători a îndrumat o locomotivă de ajutor pentru trenul IR 1742. Din cauza defecțiunii de la locomotiva trenului IR 1742, alte două trenuri – R 3024 al SNTFC CFR Călători și trenul R-E 11632 al Softrans – vor înregistra întârzieri la destinație, deoarece staționează în spatele trenului IR 1742, care așteaptă locomotiva de ajutor.
Celelate garnituri, care tranzitau cele două segmente feroviare, au circulat pe celălalt fir. ”Transmitem scuze călătorilor pentru întârzierile înregistrate de trenurile care staționează temporar la această oră și îi asigurăm că personalul feroviar al SRCF București depune toate eforturile necesare pentru restabilirea circulației în condiții normale, în cel mai scurt timp”, a mai spus Oana Brânzan.
Trei pantografe rupte în weekend
Ruperea pantografului la Azuga nu este nici pe departe un eveniment singular. În weekend au mai fost alte trei incidente similare, după cum a scris Club Feroviar.
Un pom prăbușit peste o locomotivă în zona Ilva Mică a dus sâmbătă seara la distrugerea ambelor pantografe, a barelor de înaltă tensiune și a altor echipamente amplasate pe acoperiș. Trenul a staționat pur si simplu între orele 23.20 și 4.20 când s-a reușit împingerea acestuia cu un diesel.
Duminică, un alt tren a avut probleme cu pantograful, de data aceasta fiind vorba de o defecțiune. Trenul 3086 pe relația Cluj Napoca – Mediaș a înregistrat unul dintre cele două pantografe lipite de firul de contact. A fost necesară intervenția unei drezine pentru ca locomotiva să poată trece la alimentarea cu celălalt pantograf.
Un al treilea tren ce a avut probleme din cauza defectării patografului locomotivei a fost R4306. Pantograful acesteia s-a rupt la Apahida, iar trenul a sosit la destinație cu o întârziere de 45 de minute. |
Sursa foto: Club Feroviar
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
219.15 kb |
Vizualizat: |
de 960 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 15/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 15/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 15 Dec 2023 08:13:31 Titlul subiectului: |
217582 |
|
Aproape zi de zi sunt incidente pe calea ferata, unele dintre ele destul de grave. Ieri au deraiat cateva vagoane ale unui marfar apoi, cateva ore mai tarziu, in apropiere de Sighetul Marmatiei, o locomotiva a luat foc din mers !!!
Ce face cei din conducerea CFR si de la Ministerul Transporturilor in afara de a-si incasa (degeaba) salariile ? I-a tras cineva de maneca pe directorii regionalelor ?
Articolul se gaseste aici
Citat: | Momente de groază în Sighetul Marmației. Locomotiva unui tren a luat foc în mers. În vagoane se aflau 70 de pasageri
Incident grav pe ruta Sighetu Marmației – București. Locomotiva unui tren a luat foc în mers. În vagoane se aflau 70 de pasageri. Traficul feroviar este blocat.
Incidentul s-a produs între localitățile Petrova și Leordina. Mecanicul trenului a reușit, cu greu, să oprească garnitura și să evacueze călătorii, după ce locomotiva a luat foc. A fost preluat de un echipaj SMURD după ce a suferit un atac de panică. Traficul feroviar înspre Sighetu Marmației este blocat, iar pentru moment nu se știe când va fi restabilită circulația trenurilor, anunță romaniatv.net.
La fața locului au intervenit pompierii Secției Vișeu, cu două autospeciale de stingere și un echipaj de prim ajutor SMURD. |
Sursa foto: ISU, via Realitatean.net
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.99 kb |
Vizualizat: |
de 913 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 15/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 07 Ian 2024 23:17:46 Titlul subiectului: |
217802 |
|
Iarasi deranjament la calea ferata, intre Brasov si Darste, din cauza unui pantograf rupt. Articolul se gaseste aici
Citat: | Circulație feroviară, reluată după ce a fost temporar oprită între stațiile CF Dârste și Brașov, din cauza defecțiunii la o locomotivă
Circulație feroviară a fost reluată, duminică seara, după ce a fost temporar oprită între stațiile CF Dârste și Brașov, din cauza defecțiunii la o locomotivă. 4 trenuri de călători au fost afectate de această situație. UPDATE - Compania Națională de Căi Ferate CFR SA informează că Stația CF Dârste a fost repusă sub tensiune la ora 20:30, iar circulația trenurilor s-a reluat în condiții de siguranță (fir I și fir II). În plus, nu a mai fost necesară dublarea trenurilor cu locomotiva Diesel.
”Au fost afectate 4 trenuri de călători (R 3025, IR 1635, R 3027, IR 1622)”, precizează compania.
ȘTIREA INIȚIALĂ - Compania Națională de Căi Ferate CFR SA informează că în cursul serii de duminică, începând cu ora 19,10 circulația feroviară este temporar oprită pe magistrala 300, între stațiile CF Dârste și Brașov (fir I + fir II), din cauza defectării pantografului unei locomotive (aparținând OTF Unicom Tranzit).
Potrivit sursei citate, personalul de specialitate al SRCF Brașov intervine pentru remediere cu drezina pantograf, fiind necesară scoaterea totală de sub tensiune a liniei de contact din stația Dârste.
În zona afectată, până la remediere, trenurile vor circula dublate cu locomotivă Diesel, pusă la dispoziție de CFR Călători.
În prezent staționează în gara Timișu de Sus, 2 trenuri de călători (R 3025 și IR 1635), mai arată sursa citată. |
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 15/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 09 Ian 2024 21:33:51 Titlul subiectului: |
217825 |
|
Woww, dar ce s-o fi intamplat cu Transferoviarul de Fetesti-Bucuresti, de a avut azi dimineata o intarziere mai mare de.......720 de minute ??
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
117.99 kb |
Vizualizat: |
de 856 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 15/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 12 Ian 2024 21:32:57 Titlul subiectului: |
217862 |
|
Zau......zona garii Peris este un loc blestemat. Numai accidente se intampla aici. Articolul se gaseste aici
Citat: | Accident mortal în gara din Periș. O femeie a fost călcată de tren. Traficul feroviar este perturbat
La ieșirea din stația Periș trenul IR 1574 a lovit o persoană. Trenul așteaptă organele de poliție și a fost avizat serviciul unic de urgență 112. Garnitura plecase la ora 14,05 din Galați cu destinația București Nord, unde avea sosirea programată la ora 17,59.
Compania Națională de Căi Ferate CFR SA informează că azi, 12 ianuarie 2024, în jurul orei 17:40, la ieșirea din stația CF Periș, trenul IR 1574 a accidentat mortal o persoană de sex feminin aflată în gabarit.
Trenul staționează până la finalizarea cercetărilor desfășurate la locul accidentului de către organele abilitate (Procuratura și IML).
A fost perturbată circulația mai multor trenuri de călători R 5036, R 5019, RE 10055, R 3028 și IC 571.
Menționăm faptul că, până la finalizarea cercetărilor de către organele abilitate, circulația trenurilor de călători se realizează pe fir I Buftea – Periș și pe liniile 1 și 2 din stația CF Periș. |
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 15/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 12 Ian 2024 21:50:04 Titlul subiectului: |
217864 |
|
guest a scris: | aici
Citat: | Pantograf rupt la Azuga. Întârzieri mari ale trenurilor de călători pe Valea Prahovei
|
|
Faza asta imi aminteste de patania mea de prin 1992, cand eram intr-un tramvai Tatra din Iasi, s-a agatat pantograful in retea, s-a desprins de pe acoperis, dar a ramas agatat in retea si tramvaiul l-a tarat asa pe acoperis pana s-a oprit, pantograful ajungand in spate. S-a produs un scurtcircuit de toata frumusetea, cat s-a tarat pantograful pe acoperis a fost o ploaie cumplita de scantei din fata pana in spate in interiorul tramvaiului, iar cand tramvaiul s-a oprit, ploaia de scantei a continuat zdravan in spate si in exterior a inceput sa ia foc smoala de pe acoperis.
Cu mare greutate s-a reusit deschiderea usilor si am sarit din tramvai direct de pe podea, n-am mai stat sa cobor treapta cu treapta. M-am ales doar cu cateva arsuri la un picior, cateva scantei cazute pe podea au ricosat si mi-au intrat in pantof.
Norocul a fost ca tramvaiul era destul de gol, insa era in el o femeie cu copil in carucior, lumea a inceput sa tipe...
Stingatorul din tramvai nu functiona, noroc din nou ca a trecut la scurt timp prin zona un autobuz al ITA si soferul a dat stingatorul lui, de s-a stins inceputul de incendiu de pe acoperis...
Probabil ca in final statia de redresare a deconectat automat, cert este ca ploaia de scantei s-a oprit...
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 15/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 18 Ian 2024 11:12:29 Titlul subiectului: |
217907 |
|
Acum doua zile, mai multe vagoane ale unui marfar cu cereale, a deraiat la intrare in statia Leu (intre Caracal si Craiova, pe magistrala 100). Este ultimul dintr-un sir lung de deraieri care au avut loc pe magistrala 100 (Bucuresti-Craiova-Timisoara). Articolul se gaseste aici
Citat: | Accident feroviar de proporții în Dolj: Zece vagoane de marfă s-au răsturnat. Întârzieri masive ale trenurilor
Traficul feroviar a fost restricționat în noaptea de luni spre marți, începând cu ora 01:30, pe relația Craiova – Caracal, din cauza unui incident feroviar în care este implicat un tren privat de marfă, relatează Club Feroviar. Deraierea cauzează întârzieri masive ale trenurilor pe magistrala 100.
Potrivit site-ului citat, la intrarea în stația CF Leu (jumătatea distanței Craiova – Caracal), cinci vagoane din compunerea unui tren privat de marfă au deraiat, iar alte zece s-au răsturnat. Trenul aparține operatorului privat de marfă Global Rail Solutions, avea în compunere 35 de vagoane încărcate cu cereale și circula în relația Salonta – Roșiori Nord.
“Facem precizarea că personalul feroviar al SRCF Craiova va acorda sprijin tehnic operatorului privat de marfă în procesul de repunere pe șină a vagoanelor deraiate și răsturnate, astfel încât zona Craiova – Caracal să fie redeschisă în condiții de siguranță. În acest moment, circulația trenurilor se va realiza pe rute alternative: Craiova – Piatra Olt – Caracal”, se arată într-un comunicat al CFR SA.
De asemenea, CFR a mai transmis că, în prezent, circulația trenurilor se realizează cu tracțiune Diesel, pe rute alternative Craiova – Piatra Olt – Caracal (linie simplă neelectrificată).
Incidentul va fi anchetat de o comisie de specialitate, care va stabili cauzele deraierii. |
Surse foro: Club Feroviar Club Feroviar
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
229.8 kb |
Vizualizat: |
de 764 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102.5 kb |
Vizualizat: |
de 764 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
175.49 kb |
Vizualizat: |
de 764 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
446.99 kb |
Vizualizat: |
de 764 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
107.76 kb |
Vizualizat: |
de 764 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
155.97 kb |
Vizualizat: |
de 764 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu
Ultima modificare efectuată de către guest la Joi 18 Ian 2024 11:22:58, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 15/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 18 Ian 2024 11:17:00 Titlul subiectului: |
217908 |
|
Ca de obicei, autoritatile se contrazic. Articolul este de pe Club Feroviar
Citat: | Cum arată acum locul deraierii de la Leu. Autoritățile se contrazic
Amintim că CFR SA, așa cum am informat anterior, a anunțat că traficul feroviar a fost restricționat începând cu ora 01:30 pe relația Craiova-Caracal, din cauza unui incident feroviar în care este implicat un tren privat de marfă.
La intrarea în stația CF Leu, peste macazuri, nouă vagoane din compunerea unui tren privat de marfă au deraiat, iar alte două s-au răsturnat. Trenul aparține operatorului privat de marfă Global Rail Solutinons, avea în compunere 35 de vagoane încărcate cu cereale și circula în relația Salonta-Roșiori Nord.
Administratorul infrastructurii a precizat că personalul feroviar al SRCF Craiova va acorda sprijin tehnic operatorului privat de marfă în procesul de repunere pe șină a vagoanelor deraiate și răsturnate, astfel încât circulația în zona Craiova-Caracal să fie redeschisă în condiții de siguranță. În acest moment, circulația trenurilor se realizează cu tractiune Diesel, pe rute alternative Craiova-Piatra Olt-Caracal (linie simplă neelectrificată), iar unele trenuri au fost anulate.
IPJ Dolj a văzut altceva decât CFR SA la locul deraierii de la Leu
Și IPJ Dolj a dat publicității un comunicat de presă, în care apar unele contradicții cu cele anunțate de CFR SA.
”În noaptea de 15 spre 16 ianuarie a.c., ora 01.50, polițiștii Postului de Poliție Transporturi Feroviare Craiova au fost sesizați cu privire la faptul că mai multe vagoane din compunerea trenului de marfă nr. 62322 ce circula pe ruta Târgu Jiu-Băneasa, au deraiat peste macaze la intrare în stația CF Leu, km feroviar 186+00. La fața locului s-au deplasat polițiștii, stabilindu-se faptul că, din totalul celor 35 de vagoane, 11 au deraiat, acestea fiind încărcate cu cereale, respectiv porumb”, se arată în comunicatul polițiștilor.
Dacă CFR SA vorbea de nouă vagoane deraiate, oamenii legii ”plusează” la 11 vagoane. De asemenea, diferă și ruta pe care se deplasa trenul de marfă: CFR SA spune că este vorba de Salonta-Roșiori, iar IPJ Dolj susține că garnitura avea traseul Târgu Jiu-Băneasa.
Polițiștii au mai precizat că mecanicul de locomotivă, un bărbat de 58 de ani din comuna Galicea Mare, a fost testat cu aparatul etilotest, rezultatul fiind negativ. |
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 15/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 25 Ian 2024 09:07:27 Titlul subiectului: |
217952 |
|
Aproape ziua si incidentul pe calea ferata. Magistrala 100 parca este blestemata....
Articolul se gaseste aici
Citat: | Incident feroviar grav: peste două ore de întârzieri pe două rute CFR, după ce un tren privat a rupt pantograful și linia de contact
CFR anunță că, pe două rute, vor fi peste două ore de întârzieri, după ce un tren privat a rupt pantograful și linia de contact la ieșire din stația Filiași.
Circulația trenurilor pe ruta Cernele – Răcari – Filiași – Țânțăreni a fost închisă temporar în cursul nopții, după ce un tren aparținând Astra Trans Carpatic a provocat probleme.
"Circulația trenurilor pe relația Cernele – Răcari – Filiași – Țânțăreni a fost închisă temporar în cursul nopții, din cauza unui deranjament provocat de un tren privat de călători, care aparține operatorului Astra Trans Carpatic.
Trenul privat de călători a rupt pantograful și linia de contact la ieșire din stația Filiași, deranjament care a provocat lipsa de tensiune pe relația Cernele – Răcari – Filiași – Țăndărei.
Menționăm faptul că, personalul de specialitate al SRCF Craiova a intervenit încă din cursul nopții cu drezina pantograf pentru remedierea deranjamentului, în acest moment fiind în derulare lucrări de remediere și repunere sub tensiune a firului de contact doar între stațiile Filiași și Țânțăreni.
La această oră se circulă cu tracțiune Diesel, pusă la dispoziție de operatorul național doar pe intervalul Filiasi – Țânțăreni.
În intervalul orar necesar remedierii deranjamentului pentru repunere sub tensiune, 2 trenuri de călători au fost oprite temporar, pentru a se asigura front de lucru cu drezina pantograf pe intervalul sus-menționat. Astfel, trenurile IRN 78, care circulă în relația București Nord – Curtici, va ajuge la destinație cu o întârziere de 150 de minute, iar trenul IR 1822, care circulă în relația Arad – București Nord, va ajunge destinație cu o întârziere de 130 de minute.
Menționăm faptul că, până la finalizarea intervențiilor și repunerea sub tensiune a liniei de contact și pe ultima secțiune CF, Filiași – Țânțăreni, trenurile Regio care vor tranzita această porțiune vor fi tractate cu locomotovă Diesel", a informat compania. |
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 15/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 28 Feb 2024 11:38:40 Titlul subiectului: |
218423 |
|
Calatoria spre Constanta, pe cea mai moderna magistrala feroviara din tara (M800) este o loterie datorita calitatii locomotivelor (bune de pus la muzeu) si a materialului rulant. Eu ma intreb un lucru. De ce pe aceasta magistrala feroviara nu circula cele mai bune locomotive pe care le are CFR-ul si cele mai bune vagoane ?
Articolul se gaseste aici
Citat: | Locomotivă defectă și apoi vagon defect: un tren a făcut șapte ore de la București la Constanța
O locomotivă defectă și apoi un vagon defect au întârziat nepermis de mult un tren al CFR Călători care circula pe relația București-Constanța. Pe cea mai modernă magistrală feroviară din România, un tren al CFR Călători a reușit vineri ”performanța” să străbată cei 225 km în nu mai puțin de șapte ore. Incidentul a fost ”ținut sub preș” de responsabilii operatorului feroviar de stat.
În așteptarea noilor trenuri, la cele vechi defectările sunt la ordinea zilei. Club Feroviar a relatat ieri cazul trenului IR 1835, a cărui locomotivă s-a defectat între Băești și Subcetate, iar la destinația finală, Cluj-Napoca, a ajuns cu o întârziere de două ore.
Floare la ureche față de ce s-a întâmplat vineri după-amiază pe relația București-Constanța. Trenul Interregio 1885, format din patru vagoane, a plecat din Gara de Nord din București la ora 15,22, conform programului, având ca destinație finală Constanța, unde ar fi trebuit să ajungă la ora 17,58, după o călătorie de puțin peste două ore și jumătate.
Vagon defect la Dor Mărunt. Încă trei ore de întârziere
Nu a fost însă așa, din păcate. La o aruncătură de băț de București, mai exact la Lehliu, locomotiva EA 922 aflată la tracțiunea trenului s-a defectat. În ajutor a fost trimisă locomotiva EA 567, iar toată operațiunea de schimbare a mijlocului de tracțiune a generat o întârziere de 108 minute.
Locomotiva a fost cuplată și trenul și-a reluat călătoria prin Bărăgan, spre malul mării. Numai că trenul a apucat să parcurgă doar câteva zeci de kilometri, până la stația Dor Mărunt, unde s-a defectat un vagon. ”Vagon defect, frâna de mână ajustată” – este mențiunea din sistemul intern de urmărire a trenurilor de la Compania Națională de Căi Ferate CFR SA.
Repunerea vagonului în stare de funcționare a mai adăugat cursei feroviare încă o întârziere consistentă față de cea de la Lehliu – 183 de minute în plus (peste trei ore). În final, potrivit datelor publice ale administratorului infrastructurii, trenul operat de SNTFC CFR Călători a ajuns la Constanța cu o întârziere de 282 de minute (patru ore și 42 de minute). Deci în total călătoria pe cei 225 km a durat mai bine de șapte ore. |
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 15/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 01 Mar 2024 11:42:11 Titlul subiectului: |
218492 |
|
Bataie de joc la adresa calatorilor. Articolul se gaseste aici
Citat: | Peripeții pe calea ferată. Dați jos în câmp, ținuți în frig, mutați în alt tren, dar contra cost
Peste 100 de oameni care au plecat de la Arad la București au rămas cu trenul în câmp, pentru că locomotiva s-a stricat. Au fost urcați în al doilea tren, unde li s-a cerut să achite contravaloarea călătoriei.
Peste o sută de persoane au așteptat mai mult de o oră în câmp, după ce o locomotiva unui tren ce aparține unui operator privat s-a defectat în apropiere de Roșiorii de Vede. Călătorii au fost nevoiți să coboare din garnituri și să aștepte în frig pana a ajuns o altă locomotivă. Revoltător este că oamenilor le-au fost ceruți bani în plus pentru a fi luați din câmp.
„Nu am fost anunțați din timp de ce anume se întâmplă, iar la un moment dat am fost dați jos din tren. Eram aproape 100 de persoane acolo și ni s-a spus că vine o locomotivă să preia trenul, dar nu se știe când. Am fost mutați în alt tren, dar ne-au cerut bani. Au fost bătrâni care nu au putut să dea banii și au fost amenințați că vor fi dați jos. După aceea, am fost mutați în al treilea tren. Controlorii ne-au cerut bani pentru că a spus că ei sunt de la alta companie și nu suportă cheltuielile, iar altfel ne dădeau jos. Ni s-a spus că în gară la București ne vom putea recupera banii. Dar mai întâi trebuie să ajungem. Cursa noastră trebuia să ajungă la București la ora 7:40 iar noi încă suntem pe drum. Nu ni s-a oferit nimic. Ne-au oprit în haltă, în mijlocul câmpului, și le-am cerut să stăm la căldură, dar au zis că și ei stau cu noi în câmp, în frig, și nu se poate așa ceva. Nici măcar un ceai cald nu ne-au ofer | it”, a declarat Costel Handelea, un călător al cursei de Arad-București.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Rocar
Data înscrierii: 15/Mar/2017 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 1325 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
Trimis: Vin 01 Mar 2024 12:04:49 Titlul subiectului: |
218496 |
|
Cu aceasta atitudine risca sa isi piarda si mai mult din calatori... Din pacate, la noi se merge pe jecmanirea clientului, nu pe oferirea unui serviciu calitativ care sa ofere bunastare oamenilor.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 15/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 02 Mar 2024 17:49:57 Titlul subiectului: |
218527 |
|
Cum spuneam, ziua si incidentul pe calea ferata. Articolul se gaseste aici
Citat: | Incendiu la un tren care circula pe ruta Iași-Hârlău. Pasagerii s-au autoevacuat: intervenție de amploare a pompierilor
Nou incident pe calea ferată! Un incendiu a izbucnit, sâmbătă după-amiază, la un tren care circula pe ruta Iași-Hârlău. Pasagerii, vorbim despre aproximativ 20 de persoane, s-au autoevacuat. Pompierii au intervenit cu mai multe autospeciale.
Potrivit ISU Iași, un incendiu s-a produs la un automotor, tren care circula pe ruta Iași - Hârlău, în stația Cotnari.
Acolo au intervenit două autospeciale de intervenție și stingere cu apă și spumă cu module de descarcerare și acordarea primului ajutor, o autospecială de intervenție pentru transportul apei și un echipaj de prim ajutor calificat din cadrul Detașamentului de Pompieri Târgu Frumos, iar de la SVSU echipajul de intervenție.
”La sosirea forțelor de intervenție profesioniste la locul solicitării aproximativ 20 de persoane s-au autoevacuat. Nu sunt persoane care să necesite îngrijiri medicale”, a transmis ISU Iași. |
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Rocar
Data înscrierii: 15/Mar/2017 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 1325 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
Trimis: Dum 03 Mar 2024 00:30:33 Titlul subiectului: |
218539 |
|
Trenurile sunt extrem de învechite. Pornind cu locomotivele și continuând cu vagoanele. Vorbim de material rulant vechi de peste 40 de ani, cu unele cazuri ajungând chiar la 90 de ani de exploatare (Malaxele)...
Căile ferate sunt in aceeași situație...
Se face tot posibilul ca CFR-ul să fie falimentat... In primul rand pentru că este al Statului...
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 15/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 03 Mar 2024 12:44:59 Titlul subiectului: |
218557 |
|
E adevarat cu dorinta de a distruge CFR, doar de mentionat ca in cazul de la Cotnari era o troaca de la Regio Calatori...
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 15/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 03 Mar 2024 15:43:30 Titlul subiectului: |
218562 |
|
Sunt probleme mari si cu privatii, nu stiu cat de bine sunt verificati.
Iarasi haos azi, langa Bucuresti, pe magistrala 100 (Bucuresti-Timisoara), cu intreruperea traficului feroviar. Articolul se gaseste aici
Citat: | Trafic feroviar întrerupt, lângă București. Care este defecțiunea care pune probleme autorităților
CFR anunță că duminică dimineața traficul feroviar lângă Capitală este întrerupt complet din cauza unei defecțiuni.
UPDATE - Potrivit CFR SA, circulația feroviară a fost redeschisă între stațiile Chiajna și Grădinari, pe firul II, în condiții normale de trafic.
Compania Națională de Căi Ferate “CFR” SA informează că traficul feroviar pe intervalul Chiajna - Grădinari este închis la această oră, din cauza unui deranjament înregistrat la linia de contact.
Personalul de specialitate al Regionalei CF București este pe teren pentru remedierea deranjamentului, iar în intervalul orar necesar intervențiilor cu drezina pantograf, pentru înlocuirea firului de contact și repunerea sub tensiune pe firul II, circulația trenurilor este oprită temporar, firul I fiind închis pentru lucrări.
"Menționăm faptul că, din primele verificări, deranjamentul a fost cauzat de ruperea pantografului unui tren privat de călători, oprit la această oră în stația Chiajna. Toate celelalte garnituri vor staționa temporar până la remediere în gările Chiajna, Bucureștii Noi, respectiv Grădinari.
Adresăm scuzele necesare călătorilor și îi asigurăm că personalul feroviar al SRCF București depune toate eforturile pentru remedierea operativă a deranjamentului și reluarea circulației trenurilor în condiții normale de trafic", anunță CFR printr-un comunicat de presă. |
Vorba unui amic, asta nu mai este trafic feroviar ci haos feroviar.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Nu puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|