|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Mar 12 Mar 2024 01:52:21 Titlul subiectului: |
218731 |
|
Se pot pune si balize de aeroport , unii soferi nu au ce cauta la volan. Cum nu pot vedea ditamai tramvaiul sau autobuzul in fata lor , la fel de bine pot sa nu vada un pieton , un biciclist , un motociclist... Duminica a mai avut loc un accident in aceeasi zona. Mercedesul Citaro 205 a luat fata unei masini care nu i-a acordat prioritate. Sursa Oradea.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
559.21 kb |
Vizualizat: |
de 518 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
565.85 kb |
Vizualizat: |
de 518 ori |
|
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
rizs
Data înscrierii: 27/Apr/2020 Ultima vizita: 12/Mar/2024 Mesaje: 37 Locație: Oradea
|
Trimis: Mar 12 Mar 2024 12:21:03 Titlul subiectului: |
218743 |
|
Clar, unii n-au ce cauta la volan, sunt neatenti, vorbesc/scriu pe telefon, etc... Nu zic ca intersectia aceea cu pasaje au facut cu cap, nu ca masinii/autobusele sa nu stea la semafor tot timpul, dar sa se pune senzorul pt tramvaie astfel, ca tramvaiul opreste si sta min 5-10 secunde pana face verde semaforul la tramvai, e inacceptibil... Sigur costa mult cablul sa pune senzorul mai in fata, ca pana ajunge acolo tramvaiul sa aiba deja verde, dar asta deja si la linia noua in majoritatea intersectiilor e asa, la sensul de la Emanuel nici nu vorbesc... Sau intre cele 2 pasaje langa Oradea Plaza unde au lasat cam 20m pt virare din pasajul mare spre sensul giratoriul mare, unde totdeauna sta o coloana, cu masini nu poti cateodata incadra si stai pe prima banda dinspre Centrul Civic, autobusele de pe linia 13, 15, 16 nici nu mai vorbesc, abia stie unii soferi sa faca incadrare, ca si drumul e ingusta langa statia de tramvai. Acolo ar fi fost mai bine lasat pasajul sa continue ca pasaj pana la cel din Piata Cetatii, asa ar fi putut face o zona mult mai mare unde sa ai vizibilitate mai buna daca vine cineva dinspre Piata 1 Decembrie pt incadrare in timp, mai mult si cei care vin dinspre Piata 1 Decembrie ar avea loc de incadrare in pasaj, cum e cu incadrarea pasajului dinspre Averescu... Asa toata lumea sta la semafor sa faca mega giratoriul in fata fostei Mecord, mai multe masini cu care poate face accident tramvaiul/pietotii, etc.
Dar, oricum am face si la intersectia cu Costaforu, poti sa pui acolo si limitator de viteza fix inainte de calea de tramvai, sigur vor fi cativa care nu vor fi atenti nici atunci... Vezi sigur e totdeauna un Astra in reparatii, si tot asa, nu demult si compania de transport in comun din Debretin (DKV) a facut in 2-3 saptamani reclame sa fie oamenii mai atenti. din cele 18 tramvaie CAF nu e niciuna care n-a fost accidentat, tramvaiul cu "cele mai putine accidente" parca a fost cu 13 accidente sau ceva de genul... si la ei tramvaiele sunt galbene cu alb si tot nu vede cativa oameni in oglinda la intoarcere pe sine sau in intersectii...
|
|
Sus |
|
|
Rocar
Data înscrierii: 15/Mar/2017 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1325 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
Trimis: Mar 12 Mar 2024 12:34:24 Titlul subiectului: |
218744 |
|
Intervin si eu cu o parere personala, pe care mi-am format-o de-a lungul timpului.
Este destul de greu sa integrezi un tramvai intr-un trafic rutier aglomerat, in care toate vechiculele se misca mai usor, pe cauciucuri. E drept ca tramvaiul tocmai de aceea are viata mai lunga, datorita caii de rulare. Dar asta a fost si va ramane o problema permanenta. Tangentele dintre tramvaie si restul traficului. Sunt in anumite orase ale lumii concepte de trenuri suspendate care circula pe sine, la inaltime, tocmai ca sa nu aiba de a face cu traficul rutier. Si atunci si viteza transportului pe sine creste. Tramvaiul e ideal atunci cand nu este deranjat de nimeni si de nimic. Precum si trenurile, sau metrourile...
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Mar 12 Mar 2024 17:56:03 Titlul subiectului: |
218764 |
|
Pe portiunea respectiva tramvaiul este separat de trafic , existand treceri la nivel din loc in loc. Problema este ca soferii nu respecta semnificatia indicatorului oprire , tratandu-l ca pe cedeaza trecerea sau ignorandu-l total. Nu acorda prioritate pietonilor care traverseaza legal , nu acorda prioritate tramvaielor si eventual opresc pe linia de tramvai inainte de a vira pe drumul principal si evident daca tramvaiul este prea aproape nu mai are timp sa opreasca.
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|