Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 19 Sep 2011 11:55:53 Titlul subiectului: |
148723 |
|
Da. Vagonul e ori 357, ori 359.
|
|
Sus |
|
|
PaulIP
Data înscrierii: 12/Aug/2011 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 494 Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)
|
Trimis: Lun 19 Sep 2011 12:13:19 Titlul subiectului: |
148724 |
|
Este #357. Dupa cifra 5 se vede o linie oblica, care este partea de jos a cifrei 7
_________________ Proiecte românești pentru simulatorul OMSI 2:
https://www.facebook.com/roworksomsi |
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Lun 19 Sep 2011 14:01:36 Titlul subiectului: |
148726 |
|
Exista o alta poza in care apare 357 in aceasta schema de culoare, pe Railfaneurope. Cred ca era singurul in schema asta (banda alba foarte scunda).
|
|
Sus |
|
|
Grozea Cristian
Data înscrierii: 07/Feb/2009 Ultima vizita: 29/Apr/2024 Mesaje: 45 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 27 Sep 2011 20:44:53 Titlul subiectului: |
149029 |
|
V2A-ul #356 acum este 365.
A mai fost miscat de pe o linie pe alta in depou... in rest... sper sa ramana in continuare pastrat si sa aiba un viitor totusi.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
401.81 kb |
Vizualizat: |
de 17554 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
dey1986
Data înscrierii: 06/Iun/2011 Ultima vizita: 04/Dec/2023 Mesaje: 32 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 26 Dec 2011 15:42:44 Titlul subiectului: |
151390 |
|
In ce stare mai arata ? Care va fi soarata lui ? Se va lasa sa-l manance rugina ?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 26 Dec 2011 16:07:24 Titlul subiectului: |
151391 |
|
Cum arata, cum n-arata, e bine ca... arata. Ca a fost la un pas de flacara (si nu era deloc aia violeta) acu' 2 ani, laolalta cu Tatrele. Are cativa ingeri bine pazitori, la fel ca si 262.
|
|
Sus |
|
|
StefanMz
Data înscrierii: 04/Sep/2007 Ultima vizita: 20/Ian/2013 Mesaje: 42 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 18 Iun 2012 22:00:06 Titlul subiectului: |
156602 |
|
Poze de fabrică ale boghiurilor construite la uzinele Nicolina pentru vagoanele V2A folosite pe ecartament metric la Iași:
Sursa: pagina de internet a Fabricii Nicolina
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
12.49 kb |
Vizualizat: |
de 16668 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
13.28 kb |
Vizualizat: |
de 16668 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
alec
Data înscrierii: 19/Apr/2013 Ultima vizita: 23/Apr/2024 Mesaje: 15 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 19 Aug 2013 13:51:16 Titlul subiectului: V2A-ul 365 (ex 356, ex 352) |
166513 |
|
El exista la sfarsitul depoului Dacia, dar acum 3 ani era cu putina rugina.
Pun o poza cu el in 2010.
In 2010 era 356, acum este 365.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
326.38 kb |
Vizualizat: |
de 15739 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Baertram
Data înscrierii: 15/Feb/2010 Ultima vizita: 10/Feb/2024 Mesaje: 31 Locație: Darmstadt (Germania)
|
Trimis: Mar 04 Mar 2014 17:39:43 Titlul subiectului: |
171569 |
|
Hallo
This is my first post here. And I have a question:
June, 8th 1999: Wagon 356 on line 3. On right you see a part of wagon 252. I beleave i took this picture at Piata unirii station. Is this correct?
Plaese in english. I canŽt speak your language. Thanks
_________________ Greatings out of Darmstadt
Jörg D. |
|
Sus |
|
|
yeeeeman
Data înscrierii: 05/Oct/2012 Ultima vizita: 08/Mar/2024 Mesaje: 391 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 04 Mar 2014 17:57:29 Titlul subiectului: |
171570 |
|
Hi Baertram. Welcome to our forum!
Regarding your question, the answer is yes. The station is called "Piața Unirii", spelled in Romanian. The tram in your picture is a V2A and in the back, in blue is a Tatra.
_________________ UCENIC IN ALE TRAMVAIELOR |
|
Sus |
|
|
Baertram
Data înscrierii: 15/Feb/2010 Ultima vizita: 10/Feb/2024 Mesaje: 31 Locație: Darmstadt (Germania)
|
Trimis: Mar 04 Mar 2014 19:22:36 Titlul subiectului: Thanks |
171572 |
|
Thanks.
I found the name in a system map by the RATP-Sites. I forgot to notice the Position i took this photo. IŽm not going to wrote every time. Maybe post some Pictures in diverent threads. Most in ST 7, 8, 10 and 11 of course.
_________________ Greatings out of Darmstadt
Jörg D. |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 04 Mar 2014 20:28:18 Titlul subiectului: |
171573 |
|
Hello Jörg, and thanks for posting your photos.
I would like to mention that the tram in the picture is the real 356, which doesn’t exist anymore. The one that is still present in the depot and that bore the number 356 until he was recently renumbered into 365, is the one which initially carried the number 352. Tram no. 356 in the picture is in its original paint, the way it left the Nicolina factory.
____________
Of course, tram no. 252 that Baertram mentioned in his message is the cream-and-blue Tatra, part of which can be seen in the picture.
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1092 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 23 Aug 2022 11:39:05 Titlul subiectului: |
214145 |
|
Țin minte când eram mic, că erau vagoanele mele preferate. Probabil pentru că erau mai mari și mai arătoase (așa le vedeam eu la 4 ani, decât Tatrele). Țin minte sunetul ușilor, care era îngrozitor (dar cumva, îmi plăcea). Nu știu dacă așa au venit de la Cluj și Oradea, sau ușile au fost modificate la noi.
O altă chestie care mă fascina la ele și nu o vedeam la Tatre, erau scaunele poziționate în fața ușii 1, îmi plăcea mult să stau acolo când mergeam cu bunica în parcul Copou. Ce vremuri...
Le-am prins pe traseele 4/8 și 11, care treceau în acea anii '90 prin cartier pe la mine. Am și acum în minte imaginea proaspătului traseu 11 de tramvai deservit de V2A-uri. Cred că ele au și fost primele vagoane de pe acest traseu, pentru că Timișurile nu s-ar fi descurcat pe 11.
Ultima mea amintire cu ele este din 2004, când 356 era vagon școală și făcea traseul liniei 11. Țin minte cum lumea voia să se suie în tramvai, crezând că este 11.
Ar fi frumos dacă 356 ar fi reparat și adus într-o stare în care să poată circula zilnic. Ar putea fi botezat ”Tramvaiul anilor '90” și să facă din când în când curse ocazionale pe fosta linie 1 (Copou - Podu Roș - Rond Țuțora) sau 4/8 (Copou - Tudor Vladimirescu - Tătărași - Copou/Copou - Tătărași - Tudor Vladimirescu - Copou).
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 23 Aug 2022 16:56:57 Titlul subiectului: |
214146 |
|
Usile au fost montate la Nicolina, dupa modelul prototipului 350.
11 a fost facut initial de Sectia 2 (depou Gara atunci), cu Tatre si V2A.
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1092 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 23 Aug 2022 18:35:50 Titlul subiectului: |
214147 |
|
Da, poate era mai bine daca lasau usile vechi, nu stiu sigur. Oare or fi fost mai silentioase?
Inca ceva. Imi aduc aminte ca au venit la Iasi si V3A-uri, dar au fost scurtate la Nicolina. De ce s-a renuntat la segmentul din mijloc, din cauza problemelor la burduf?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 23 Aug 2022 19:53:51 Titlul subiectului: |
214148 |
|
Cele initiale cred ca erau actionate electric (daca poate confirma sau infirma cineva). Aici experienta actionarilor lesinate ale usilor tramvaielor anterioare (mai ales in conditii de aglomeratie dincolo de limite) a fost la baza optiunii pentru acele odiosenii megapneumatice care au fost puse la V2A.
Scurtarea s-a facut probabil din doua motive: a. preconceptii din lipsa experientei in Romania cu tramvaie articulate si multiplu articulate pe ecartament metric; b. costuri mai mici de intretinere, reparatii si exploatare.
|
|
Sus |
|
|
dey1986
Data înscrierii: 06/Iun/2011 Ultima vizita: 04/Dec/2023 Mesaje: 32 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 04 Dec 2023 13:21:45 Titlul subiectului: |
217405 |
|
Arata si asta urat
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
273.96 kb |
Vizualizat: |
de 1060 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 11 Dec 2023 17:34:48 Titlul subiectului: |
217515 |
|
Va mai amintiti scaunele din V2A-uri?! Au existat 3 tipuri:
- din cele formate din doua placi "trapezoidale" usor curbate (din PFL sau ce era acel material) pentru sezut si spatar au avut prototipul 350 si primele vagoane modernizate, de la 351 pana la 357 - "v2a-scaun1-1.jpg", "v2a-scaun1-2.jpg", "v2a-scaun1-3.jpg";
- cele din "v2a-scaun2.jpg" (decupaj din foto realizata de R. Walther in 1996) au fost al doilea model folosit la modernizarea de la Iasi, de la 358 pana la 36x (nu mai retin precis, vad insa ca 367 avea al treilea tip) - din cate imi amintesc, parca de astea au fost doar bleu;
- modelul din "v2a-scaun3-1.jpg", "v2a-scaun3-2.jpg", "v2a-scaun3-3.jpg" a fost ultimul, prezent de la 36x (cel putin de la 367, cum am zis mai sus) pana la 374. Acestea au fost doar galbene si albastre, exact cum sunt cele din poza (cele rosii au fost vopsite asa cand a fost montat grupul acela de scaune in curtea depoului, formand tricolorul romanesc). In "v2a-scaun3-2.jpg" si "v2a-scaun3-3.jpg" se vede acest tip de scaun in varianta albastra in vagonul 368 (decupaje din foto realizata de Klaus Mundt in 1998).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
275.46 kb |
Vizualizat: |
de 924 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
328.26 kb |
Vizualizat: |
de 924 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
524.22 kb |
Vizualizat: |
de 924 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
445.01 kb |
Vizualizat: |
de 924 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
860.89 kb |
Vizualizat: |
de 924 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
876.01 kb |
Vizualizat: |
de 924 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
270.04 kb |
Vizualizat: |
de 924 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1092 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 06 Apr 2024 01:19:20 Titlul subiectului: |
218971 |
|
Au mers vreodata tramvaie V2A pe 9? Nu in mod regulat neaparat.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 06 Apr 2024 07:44:49 Titlul subiectului: |
218972 |
|
Cel putin o data l-am vazut pe 352 (inconfundabil o buna bucata de timp dupa darea lui in exploatare, prin faptul ca la articulatie modulele erau mai inalte decat la capete si era si mai inchis la culoare decat 351; pentru mine a fost mereu cel mai urat dintre V2-uri, dar iata ca fix el a supravietuit deocamdata) pe 9, in Nicolina, imediat dupa redeschiderea circulatiei ulterior inchiderii din vara lui 1991.
|
|
Sus |
|
|
|