Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Traseele mijloacelor de transport in comun din Bucuresti
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 12, 13, 14
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trasee, rute si harti din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 30/Apr/2024
Mesaje: 9916
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 17 Apr 2024 08:55:42    Titlul subiectului: 219074

Sa imi spuna mie cei de la TPBI de ce azi dimineata, la ora 6:00, la Piata Gemeni, sens spre Romana, au venit doua de 97, la un interval mai mic de doua minute unul fata de celalalt ??

Daca ele vin asa de aiurea la prima ora a diminetii, cand inca nu este trafic mare, ce pretentii sa avem in orele de varf ?

Asta este „eficientizarea” comasarii liniilor 133 cu 97 ? Sa vine doua mijloace de transport la un interval scurt si apoi sa astepti mult si bine in statii ? Laughing

Domnilor de la TBPI v-as sugera respectuos sa mai lasati Facebook-ul si sa mergeti pe strada. Acolo se observa cat de „eficiente” sunt masurile (aberante) pe care le-ati luat. Ultima dintre acestea, desfiintarea unia dintre cele mai bune linii de autobuz din capitala, linia 133. Si pentru ce ? Ca sa vezi cum merge cu troleibuz pe baterii (in afara retelei clasice) pe strazile Traian, Nerva Traian sau bulevardul Tineretului ? Pentru fantzeii d-astea eco ? Laughing

Evident ca acum pozarii (reuniti intr-un ONG) vor arunca pe anumite forumuri ale patriei sau pe diferite grupuri destinate transportului in comun de pe Facebook, tone de poze cu troleibuzele de pe noua linie 97. Se vor felicita unii pe altii pentru „mareata” realizare. Lor li se pare o mare realizare. Ca au pus un troleibuz sa circule in afara retelei clasice. Daca s-ar putea, ar inlocui avioanele cu.........troelibuze Laughing

In acest timp exista multe probleme cu liniile clasice. Linia 79 nu mai circula in weekend (o mare aberatie a celor de la TPBI). Parca ar fi linie preoraseneasca. Cica in statistici apare cu putini calatori. Pai daca pleaca numai dupa 70, de la capatul de la Costin Georgian, dupa care astepti mai mult de 15 minute sa mai vina ceva, normal ca scade numarul de calatori. Alta linie care ar avea nevoie de intariri este 86. Dar na......nu da bine.....trebuie sa avem troleibuze in afara retelei. Sa vada boborul cum circula troleibuze peste tot in oras...

Abia astept sa vad cum cei de la STB vor face mentenanta acestor troleibuze dupa ce va expira garantia de la producator. Ca la autobuzele Otokar sau Mercedes Citaro m-am convins cum au facut mentenanta. Multe dintre acestea s-au „imprietenit” cu gardul de la autobaze.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rocar



Data înscrierii: 15/Mar/2017
Ultima vizita: 30/Apr/2024
Mesaje: 1311
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mie 17 Apr 2024 09:49:28    Titlul subiectului: 219077

Noi nu suntem în stare de mai nimic... In țară, in general... Când o să vadă cei de la Solaris că nu sunt exploatate în condiții nici măcar decente, și când o să mai constate ce improvizații fac ai noștri pe troleibuze, o să anuleze garanția... Exact cum s-a întâmplat și la alte regii de transport în comun... Constanța, de exemplu, cu autobuzele Isuzu, dar nu detaliez in topicul acesta.

Ai noștri tratează orice vehicul ca pe DAC-urile de acum 25 de ani... Cu sarma, ciocane și lipituri aiurea, după specificul local... Vorba directorului lor: "Când te urci de pe Dacia 1300 pe Mercedes"... Dar atât se poate la noi.

Iar cu planificarea traseelor și cu frecventa in stații, este un dezastru total. Optez pentru metrou cat se poate de mult... Sper sa extindă cat mai mult metroul, că pe transportul terestru nu ne mai putem baza in ceea ce privește punctualitatea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 30/Apr/2024
Mesaje: 9916
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 17 Apr 2024 10:32:30    Titlul subiectului: 219078

Asta fiindca nu exista o strategie privind transportul de suprafata. Ar trebui sa se intrebe ce vor de la transportul de suprafata. Care sa fie menirea lui ?

Ei au ramas cu transportul de suprafata cum era el in urma cu 4-5 decenii, inainte sa se dezvolte reteaua de metrou. Stau sa ma intreb traseele foarte lungi isi mai au menirea in Bucurestiul zilelor noastre ? Cum este 102 de la Cora Pantelimon (capatul estic al orasului) la Gara Progresul (capatul sudic al orasului). Cum este noua linia 97 de la Straulesti la Bulevardul Tineretului ? Si exemplele pot continua.

Acum 50 de ani, cand era trafic mic, incomparabil cu ce este astazi si cand nu era metrou, da, traseele foarte lungi aveau o logica. Dar acum ? Chiar mai sunt necesare ?

Dau exemplul Budapestei, am prieteni acolo si merg aproape an de an acolo. Am folosit des transportul in comun din Budapesta. Este considerat unul dintre cele mai bune din Europa Centrala si de Est. Acolo de baza este metroul (care nu este mai mare decat reteaua din Bucuresti) si cateva linii de tramvai (un traseu circular, linia 1, alte trasee semicirculare, liniile 4 sau 6-un fel de 41 de la noi). In rest liniile de autobuze si troleibuze, precum si o parte din liniile de tramvai asigura o legatura intre punctele de interes ale orasului si statiile de metrou.

In Budapesta la mai mult de 90% din statiile de metrou se gasesc capete de linii de autobuze, tramvaie sau troleibuze. Este realziata o interconectare foarte buna transport de suprafata&metrou dar si cu HEV (trenuri suburbane, care, din pacate, lipsesc cu desavarsire in Bucuresti).

Eu sunt de parere ca asta ar trebui facut si in Bucuresti cu transportuld e suprafata. Sa asigure legaturi intre punctele de interes ale orasului si statiile de metrou. Nu stiu daca cei de la TPBI au aceasta strategie. Care este rezultatul ? Lumea prefera so foloseasca masina personala. Daca stai in statie sa astepti o mie de ani dupa un mijloc de transport in comun, este „moarea pasiunii”. In mod normal ar trebui sa stai maxim 5 minute in statie sa astepti dupa un autobuz, troleibuz sau tramvai. Ce trece de 10 minute este deja prea mult si face transportul in comun neatractiv. De exemplu, dupa 135 poti avea ghinionul sa astepti dupa el si o jumatate de ora, in orele de varf ? Cum poate sa fie atractiv ?

Eu sunt de parere ca trebuie regandit din temelii transportul in comunde suprafata din Bucuresti, dar nu haosul care este in prezent. Sa mearga in Budapesta sa se documenteze, daca nu ii duce capul. Nu este nici o rusine.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Acier



Data înscrierii: 15/Feb/2006
Ultima vizita: 21/Apr/2024
Mesaje: 367
Locație: Bucuresti 3 - Vitan

MesajTrimis: Joi 18 Apr 2024 00:04:54    Titlul subiectului: 219085

guest a scris:
la un interval mai mic de doua minute unul fata de celalalt

Linia 123 funcționează de ani buni pe sistemul ăsta. Acum o săptămână, cam pe la ora 16:00 am prins un „tren urban” de 5 (cinci) autobuze succesive pe direcția Gara de Nord - Vitan
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 30/Apr/2024
Mesaje: 9916
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 23 Apr 2024 09:09:09    Titlul subiectului: 219112

Asta in epoca GPS-ului, a inteligentei artificiale, etc. Banuiesc ca trebuiau sa le vada cum circula in sistem „trenulet”, dar nici unul de la STB sau TPBI nu si-a pus problema de ce se intampla acest lucru si ce ar trebui facut ca sa nu se mai repete. Mai ne batem noi gura (de pomana) pe aici pe forumuri sau pe grupurile dedicate transportului in comun de pe Facebook.

O chestie interesanta, a reaparut linia de tramvai, nr. 17. Pe timpuri a fost una dintre liniile emblematice ale capitalei. Traseul actual nu are nici o legatura cu vechiul traseu. Practic l-a inlocuit pe 5 (traseul lui modificat). Singura deosebire ca intoarce la Sfanta Vineri si apoi o ia pe bulevardul Coposu si face stanga pe str. Mantuleasa. Cred ca linia de tramvai de pe str. Mantuleasa nu a mai fost folosita de mai bine de doua decenii.

Un lucru bun, linia naveta 605 a revenit, acolo unde trebuie inca de la inceput, la terminalul de la Sf. Vineri. S-a terminat cu acea fantezie ca linia sa aiba capat pe str. Viitorului la intersectia cu str. Toamnei. Linia 5 a disparut de tot, va reaparea cand se va moderniza linia de pe bulevardul Barbu Vacarescu si str. Av. Serbanescu.

Cat despre „celebra” linie 97, una dintre „maretele realizari” ale actualei administratii a capitalei si azi am vazut „trenuletul” format din doua troleibuze si un autobuz. Alt lucru interesant, autobuzul era Mercedes Citaro I, nu cel din ultima generatie, asa cum m-aa asteptat. Pe aceasta linia nu circula 100 % troleibuze noi ci si 4 autobuze (Mercedes Citaro hibrid dar si un Citaro din prima generatie).

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 30/Apr/2024
Mesaje: 9916
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 30 Apr 2024 10:13:28    Titlul subiectului: 219175

Linia 311 va avea un traseu ropelungit până la Sala Palatului. Practic autobuzele vor opri la TNB apoi vor face dreapta pe bulevardul N. Bălcescu, de aici vor face stânga pe str. Demetru Ion Dobrescu, vor intersecta Calea Victoriei, apoi pe str. Ion Câmpineanu până la Sala Palatului (unde este capătul lui 178). De aici vor ajunge pe str. Știrbei Vodă, Calea Victoriei, vor intersecta bulevardul N. Bălcescu, după care vor continua pe str. C.A. Rosetti, strata Maria Rosetti, strada Popa Petre până la Calea Moșilor. Aici vor merge puțin pe Calea Moșilor apoi trebuie să facă stânga spre bulevardul Carol. Eee aici este problema, va fi destul de greu cu virajul la stânga, în acea intersecție aglomerată (Calea Moșilor cu str. Mântuleasa și cu bulevardul Carol I).

Un articol despre acest subiect pe Buletin de Bucuresti

Citat:
STB | Linia 311 va avea mai multe stații

De miercuri, 1 mai 2024, autobuzele liniei 311 vor asigura o legătură directă între Cartierul Titan și Sala Palatului, urmând să tranziteze și zone neacoperite până acum de mijloacele de transport în comun, precum Strada Maria Rosetti și Strada Popa Petre, anunță Primăria Capitalei.

Prin această măsură, Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București – Ilfov (TPBI) urmărește extinderea rețelei de transport public pentru locuitorii din cât mai multe zone ale regiunii.

Astfel, linia 311 va funcționa pe următorul traseu:

Terminal „Faur”,
Bd. 1 Decembrie 1918,
Str. Postăvarul,
Bd. Nicolae Grigorescu,
Str. Liviu Rebreanu,
Str. Câmpia Libertății,
Str. Baba Novac,
Șos. Mihai Bravu,
Bd. Pache Protopopescu,
Bd. Carol I,
Bd. Nicolae Bălcescu,
Str. Demetru Ion Dobrescu,
Calea Victoriei,
Str. Ion Câmpineanu,
terminal „Sala Palatului”,
cu întoarcere pe:

Str. Ion Câmpineanu,
Str. Știrbei Vodă,
Calea Victoriei,
Str. C. A. Rosetti,
Str. Maria Rosetti,
Str. Popa Petre,
Calea Moșilor,
Bd. Carol I,
Bd. Pache Protopopescu,
Șos. Mihai Bravu,
Str. Baba Novac,
Str. Câmpia Libertății,
Str. Liviu Rebreanu,
Bd. Nicolae Grigorescu,
Str. Postăvarul,
Bd. 1 Decembrie 1918,
Terminal „Faur”.

Pe traseul prelungit, autobuzele liniei 311 vor opri și în șase stații nou-înființate, și anume: „Bd. Nicolae Bălcescu” (situată pe Str. Demetru Ion Dobrescu, pe sensul spre „Sala Palatului), „Sala Palatului” (situată pe Str. Ion Câmpineanu, la capătul de linie „Sala Palatului”), „Știrbei Vodă” (situată pe Str. Ion Câmpineanu, pe sensul spre „Faur”), „C. A. Rosetti” (situată pe Str. C. A. Rosetti, pe sensul spre „Faur”), „Vasile Lascăr” (situată pe Str. Maria Rosetti, pe sensul spre „Faur”) și „Calea Moșilor” (situată pe Str. Popa Petre, pe sensul spre „Faur”).

Sursă foto hartă traseu modificat, linie 311: PMB preluată de Buletin de București

Sper doar că au studiat serios problema, înainte de a hotărâ prelungirea acestui traseu.



Captura imagine 30 aprilie (traseu 311).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.79 kb
 Vizualizat:  de 25 ori

Captura imagine 30 aprilie (traseu 311).jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trasee, rute si harti din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 12, 13, 14
Pagina 14 din 14

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community