Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
costy92
Data înscrierii: 01/Sep/2010 Ultima vizita: 25/Dec/2022 Mesaje: 109 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 02 Apr 2012 14:39:49 Titlul subiectului: |
154625 |
|
Pai cateva din aceste prescurtari le stiu eu
R=retragere
BN=Bucurestii Noi
B=Bujoreni
D=Defect
P=Probe
S=Scoala
|
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 02 Apr 2012 14:55:06 Titlul subiectului: |
154626 |
|
Pentru retragere la Bucurestii Noi, s-a inlocuit "BN" cu "Rxx", unde "xx" este numarul troleibuzului (65, 86, 97).
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 26 Oct 2012 20:21:46 Titlul subiectului: |
159984 |
|
Se pare ca cei de la RATB au uitat sa upgrateze sistemul de informare, de pe liniile 133 si 135, pe ecrane, apare tot linia...........686 la legaturi, desi 79 si 86 au revenit de o buna bucata de vreme. Alta chestie, tot la legaturi sunt afisate trasee de maxi taxi care au disparut sau sunt complet imaginare.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
98.86 kb |
Vizualizat: |
de 15398 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Vin 26 Oct 2012 22:28:11 Titlul subiectului: |
159988 |
|
502 este de fapt N102, linia de noapte spre Granitul; si pe validatoare liniile de noapte nu apar in formatul N1xy ci 5xy.
Acum evident ca nu ar trebui sa apara la legaturile liniilor normale de zi
|
|
Sus |
|
|
CLAXON
Data înscrierii: 09/Noi/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 166 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 27 Oct 2012 14:10:45 Titlul subiectului: |
159996 |
|
Am observat in ultima perioada mai multe autobuze Mercedes cu afisajul exterior si interior stins si cu foaie A4 in fata si pe laterala indicand numarul de linie
_________________ 611 |
|
Sus |
|
|
gogoneata
Data înscrierii: 02/Dec/2011 Ultima vizita: 28/Oct/2012 Mesaje: 11 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 28 Oct 2012 09:43:30 Titlul subiectului: Afisaje autobuze |
160027 |
|
Motivul este ca nu exista oameni care sa le repare si nici contract de service.vEste adevarat or fi si afisoare defecte, dar foarte putine.vMotivul este echipamentul firmei Thoreb care este de proasta calitate si care nu a functionat niciodata la cerintele din caietul de sarcini si pentru service-ul acestuia se cer preturi fabuloase. Cei care trebuiau sa aiba grija ca acesta sa functioneze au plecat pe la alta firma. Ghici care ?
|
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Dum 29 Sep 2013 22:57:00 Titlul subiectului: |
167508 |
|
Iacat ca intre postarea de acu 2 etaje si cea a mea de azi sistemele Thoreb merg, ca doar beculetele alea nu le aprind niste pitici. Sistemele Thoreb or fi proaste, dar vin si intreb avand in vedere ca tot ce inseamna componenta electronica este facut off-shore, ce o fi asal sistem bun? Ce credeti ca IPhone-urile voastre or fi facut e la curtea regelui Angliei? Tot la fel de proaste si tot pe vapor in China.
Basca ca nu cred ca capitolu' beculete la turela este marea problema a Bucurestilor, avand in vedere ca am vazut la hartii A4 si chiar A5 pe mapamond in parbrizu autobuzelor, incat nu as putea zice decat ca suntem la moda.
In alta ordine de idei, ca nu despre cele de mai sus voiam sa vorbesc, Bucurestii impreuna cu alte mari orase ale tarii s-au inscris in sistemul Google Transit pe partea stricta de transit. Dupa cum stiti, spre toata lauda lui, Brasovul a fost primul care s-a bagat in treaba asta foarte complexa.
Voiam sa spun ca imi va fi foarte utile in Bucuresti, mai ales ca am nevoie de legaturi cu Aeroportul la diverse ore din zi si din noapte. Acum, nu sunt sigur ca informatiile sunt in timp real, dar chiar daca sunt facute dupa graficele orare ale RATB tot au un caracter informativ de cea mai mare utilitate, dupa parerea mea. Am folosit o sumedenie de programe de ast fel, cel mai nou si mai interesant, mai ales prin caracterul de program de navigatie, cat si prin internationalitatea lui, fiind Moovit, facut de niste spanioli. Programul este exclusiv destinat telefoanelor destepte. Poate intr-o buna zi se va inscrie si Bucurestiul in acest program deosebit de simpatic si de util.
Revenind la Google Transit, pentru Brasov el mi-a fost deosebit de util, chiar si in conditiile in care nu tot timpul informatiile erau la zi. Dar caracterul orientativ a fost de mare folos. Aici este problema cu informatiile de pe GT. Faptul ca cineva va trebui sa aiba grija mereu sa aduca orarele la zi, asta daca nu se face deja conexiunea cu ceea ce trebuie in timp real.
Oricum un mare pas inainte, si un imbold pentru concurentii Transport Urban, pe care ii sustin deasemenea. Cu cat mai multe solutii cu atit mai bine. CE naiba, Londra cred ca are peste 100 de aplicatii de transport public pentru telefoanele mobile. De ce nu am avea si noi macar 2? Spor si la mai mare!!!
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 29 Noi 2013 09:30:45 Titlul subiectului: |
169246 |
|
Ce se intapma cu autobuzele Mercedes Citaro ? Din ce in ce mai multe autobuze nu mai au functional sistemul de afisare si circula cu o foaie A4 in geam, pe care este scris numarul liniei. Care este motivul pentru care nu se pot remedia defectiunile la sistemul de afisare la autobuzele Mercedes Citaro I si II ?
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
|
Sus |
|
|
lenta1
Data înscrierii: 09/Dec/2013 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 551 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 06 Mar 2014 21:53:54 Titlul subiectului: |
171633 |
|
Acum vin eu cu o intrebare.
Ieri veneam din zona Laromet si am coborat din 697 la Pajura ca sa iau un 86 pana in zona Garii de Nord.Dar in loc de 86 a venit in 79
Poate sa imi explice si mie cineva de ce sa intamplat asta, desi 79 intoarce la gara?
Si nu era unu singur, dupa ce am coborat, la cateva minute a mai venit un 79 de pe Grivita, dar la ala a cazut afisajul cu capetele de linie, ramanand doar numarul traseului.
_________________ Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ |
|
Sus |
|
|
costy92
Data înscrierii: 01/Sep/2010 Ultima vizita: 25/Dec/2022 Mesaje: 109 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 07 Mar 2014 01:21:29 Titlul subiectului: |
171637 |
|
guest a scris: | Apropos, cati bani au costat autobuzele Citaro ? |
Au costat 180.000 fara aer si 215.000 cu.
lenta1 a scris: | Poate sa imi explice si mie cineva de ce sa intamplat asta, desi 79 intoarce la gara? |
Pe linia 79 circula cateva masini de la Depoul Bucurestii Noi (4 parca)
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 25 Feb 2017 17:00:17 Titlul subiectului: |
188536 |
|
De pe Facebook, aflam:
Citat: | Practici comuniste la RATB.
Cum putem sa venim in ajutorul domnului care a afisat mesajul cu #rezist ?
Un sofer de autobuz RATB si a modificat afisajul cu #rezist.
Stiu de la cineva care lucreaza la Ratb ca s-a facut mare ancheta ieri pe toate autobuzele cu toti sefii Ratb pentru a fi descoperita persoana care si a "permis" sa faca asta. |
Sursa info: Coruptia ucide
Acum pun si eu o intrebare, nevinovata. Cretinii de la RATB nu fac si o ancheta de ce s-au stricat afisajele de pe autobuzele Mercedes Citaro si de ce multe Citaro-uri circula cu indicativul liniei scrisa pe o foaie A4 si de ce nu s-au reparat nici pana acum sistemele de afisaj ???
Ce sa ii facem, daca numai cretini politruci sunt in fruntea regiei de transport.
PS: e mai important sa dai zeci de milioane de euro, din banii contribuabilor pe...........panselute (vezi cazul primariei sectorului 3), decat bani pe piese de schimb se pare..............
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 05 Dec 2023 21:54:48 Titlul subiectului: |
217437 |
|
Sistemele de afisare pe troleibuzele Astra Ikarus 415 T arata cam asa. Rar mai vezi cate un sistem functional pe un troleibuz de acest tip.
Sistemul este unguresc (am uitat numele). L-am vazut in Budapesta si pe troelibuzele mai vechi si pe tramvaiele Ganz si merge fara probleme. La noi.....merge asa cum il vedeti in imagini.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
241.12 kb |
Vizualizat: |
de 754 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
209.8 kb |
Vizualizat: |
de 754 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 23 Apr 2024 11:35:16 Titlul subiectului: |
219116 |
|
Suntem in anul 2024 si pe multe mijloace de transport in comun, sistemul de afisare nu merge. In era digitalizarii se pare ca tot hartia A4 este de baza
Acum, serios vorbind, de ce nu merg aceste sisteme de afisare ? De ce ar fi nevoie sa mearga ?
Este o rusine sa vedem asa ceva in capitala tarii.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
73.08 kb |
Vizualizat: |
de 325 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
89.19 kb |
Vizualizat: |
de 325 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
|