Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
bercenicity
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 17/Mai/2023 Mesaje: 553
|
Trimis: Vin 19 Mai 2006 14:08:35 Titlul subiectului: 888888 |
23229 |
|
Romania Libera,
Reabilitare oprita, dupa distrugerea unor parti din Cetatea Timisoarei
Vestigii arheologice din secolul al XVIII-lea, sub liniile de tramvai Vineri 19 Mai 2006
Arheologii Muzeului Banatului din Timisoara au reusit sa opreasca lucrarile de modernizare a liniei de tramvai din centrul istoric al orasului, dupa ce sapaturile santierului au scos la iveala vestigii din secolul al XVIII-lea. Descoperirea a starnit o adevarata disputa intre institutiile locale, in conditiile in care lamele buldozerelor au distrus o parte importanta din vechea cetate a orasului de pe Bega, scoasa acum la lumina.
Potrivit arheologilor, la doar un metru si jumatate adancime, sub liniile de tramvai din Piata Libertatii, muncitorii au gasit constructii vechi de canalizare a cetatii, datand din perioada ocupatiei austriece si, posibil, chiar din Epoca Medievala. Directia pentru Cultura a fost sesizata de catre Muzeul Banatului despre existenta unor descoperiri arheologice in perimetrul santierului, insa cand au vazut la fata locului ce se intampla, specialistii au incremenit.
S-a constatat ca in timpul lucrarilor au fost distruse integral partea superioara a stratului de cultura din secolul al XVIII-lea, conditii in care reprezentantii Directiei pentru Cultura au cerut conducerii Primariei stoparea de urgenta a reabilitarii liniilor de tramvai pe tronsonul respectiv.
Arie protejata
Desi legea prevede ca pentru demararea unor lucrari in zonele istorice este necesar un aviz de descarcare de sarcina arheologica, acest document nu a fost solicitat inainte de demararea santierului. Cartierul Cetate se afla inscris pe lista Monumentelor Istorice din Romania ca sit urban de importanta nationala, conditii in care beneficiaza de protectia legala in acest sens.
Deocamdata, nici una dintre autoritati nu a pronuntat numele vreunei persoane care s-ar putea face vinovata de distrugerea unor importante vestigii istorice, insa actul prin care s-a cerut sistarea lucrarilor a fost inaintat mai multor institutii locale, intre care si Politia, precum si Inspectoratul Teritorial in Constructii.
Ar mai trebui spus ca aceasta este cea de-a doua descoperire arheologica in vatra cetatii, din ultimele cinci luni, dupa ce, la mai putin de 500 de metri, detinutii care executau lucrari la un alt santier au scos la iveala lesuri ale "popilor negri" care au trait in Banat in urma cu aproape trei secole.
|
|
Sus |
|
|
Ker0seN
Data înscrierii: 22/Dec/2005 Ultima vizita: 01/Mai/2024 Mesaje: 112 Locație: Resita; Timisoara
|
Trimis: Joi 22 Iun 2006 17:32:18 Titlul subiectului: |
26102 |
|
Am auzit azi o veste frumoasa. In Timisoara, in Unirii, mai exact, in procesul de excavare pentru inlocuirea caii de rulare s-au descoperit urme ale cetatii care era acolo. Automat constructorii nu au mai sapat si RATT cu Primaria Timisoara au trebuit sa gaseasca o solutie. Acum vine vestea, tineti-va de scaun: Va fi curatata zona, se vor monta spoturi luminoase pe ruine, peste ele se va pune o sticla rezistenta, si peste sticla calea de rulare a tramvaiului. Pe acea linie vor mai circula doar tramvaie usoare "vechi", asa cum le-a numit arhitectul, sau cel putin unul dintre ei, care se ocupa de lucrare. Frumos ar fi nu?
_________________ Timis 2, Timis 2 hai de ne du si pe noi! I LOVE TIMIS2. |
|
Sus |
|
|
sjoren
Data înscrierii: 23/Iun/2006 Ultima vizita: 22/Dec/2006 Mesaje: 15 Locație: Resita; Timisoara
|
Trimis: Vin 23 Iun 2006 01:16:41 Titlul subiectului: |
26132 |
|
Da, si eu am auzit zvonul acesta. am auzit ceva cum ca vor sa puna un fel de tunel de sticla, dar nu am inteles cum. plus ca am fost chiar azi pe acolo de vreo 2 ori si nu mi s-a parut a se confirma zvonul. in sensul ca muncitorii au acoperit deja jumatatea dinspre pta libertatii, plus o portiune dinspre pta sf gheorghe. ar fi mult prea frumos sa se adevereasca. dar sincer nu-mi pot imagina cum vor construi totul in asa fel incat "constructia" respectiva sa permita si vizualizarea vestigiilor prin sticla, si sa tina un Hansa cu remorca cu tot...
|
|
Sus |
|
|
sjoren
Data înscrierii: 23/Iun/2006 Ultima vizita: 22/Dec/2006 Mesaje: 15 Locație: Resita; Timisoara
|
|
Sus |
|
|
bercenicity
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 17/Mai/2023 Mesaje: 553
|
Trimis: Joi 29 Iun 2006 08:58:30 Titlul subiectului: |
26482 |
|
Romania Libera,
Constructii fara aviz de descarcare arheologica peste vestigii istorice de 6.000 de ani Istoria Timisoarei, ingropata in betoane Joi 29 Iunie 2006
Un sit arheologic, datand din mileniul IV i.H., a fost distrus in totalitate, ca urmare a construirii unui important hipermarket in zona de nord a muncipiului Timisoara, pentru care nu s-a solicitat aviz de descarcare arheologica. "Aceste vestigii sunt irepetabile. Ele nu pot fi reproduse. Din pacate, foarte multe situri au fost iremediabil distruse, intrucat se incalca in mod crunt legea. De fapt, 99 la suta din lucrarile de constructie care se executa nu se realizeaza in baza unei autorizatii de descarcare arheologica, asa cum prevede legislatia", a declarat Florin Drasovean, coordonatorul santierului arheologic din centrul istoric al orasului.
Totodata, conducerea Muzeului Banatului si-a exprimat nemultumirea legata de faptul ca nu este consultata atunci cand firmele de constructie demareaza astfel de lucrari, asa cum s-a intamplat recent si in momentul in care au inceput sapaturile la linia de tramvai din Piata Libertatii, pentru reabilitarea infrastructurii din urbea de pe Bega. Cu ocazia unei intalniri cu presa, Florin Drasovean a anuntat ca lucrarile arheologice demarate pe primul tronson din centrul istoric al orasului (de pe strada 9 Mai) au fost incheiate. Astfel, au fost scoase la lumina o serie de vestigii importante si obiecte datand din perioada medievala, despre care - asa cum afirma coordonatorul santierului arheologic - inca se cunoaste prea putin.
Trei Timisoare subterane
De departe, cea mai impresionanta descoperire o constituie tezaurul numismatic, format din 407 monede de argint austriece, datand din secolul al XVI-lea. Piesele respective au fost descoperite sub liniile de tramvai din Piata Libertatii, loc din care au fost scoase la lumina si fragmente ceramice din Epoca Bronzului. O parte dintre aceste obiecte au fost deja restaurate, iar o alta se se afla in curs de reconditionare.
In cadrul aceluiasi santier arheologic a mai fost descoperita o asezare din Epoca Bronzului, foarte bine conservata, oseminte umane si arme (o halebarda si doua topoare de lupta). Specialistii sustin ca toate acestea sunt in masura sa demonstreze o intensa activitate comerciala a acestei zone cu Europa Centrala si Occidentala.
"Toate aceste descoperiri scot din umbra o fata mai putin cunoscuta a Timisoarei, sub care se afla alte trei Timisoare. Una, a austriecilor veacului al XVIII-lea, o alta, a secolului al XVII-lea si cea de-a treia, de la inceputul secolului al XVI-lea", a mai explicat Drasoveanu.
Pe de alta parte, s-a renuntat la ideea conservarii, sub un strat de sticla, a vestigiilor, din cauza costurilor mult prea ridicate pe care le-ar fi implicat o astfel de investitie.
Descoperire de ultima ora
Ieri dupa-amiaza a fost facuta inca o descoperire importanta. Pe cel de-al doilea tronson, in Piata Doicesti, au fost scoase la suprafata nu mai putin de sase schelete umane, dispuse trei cate trei, unul peste altul, datand din secolul al XVII-lea. Specialistii au avansat ideea ca ar putea fi vorba despre o necropola.
Un articol de Laura M. Fortiu
|
|
Sus |
|
|
sjoren
Data înscrierii: 23/Iun/2006 Ultima vizita: 22/Dec/2006 Mesaje: 15 Locație: Resita; Timisoara
|
Trimis: Joi 09 Noi 2006 14:03:08 Titlul subiectului: |
37436 |
|
Azi am circulat azi prima data cu tramvaiul de dupa redeschiderea traficului pe relatia piata Traian- Piata 700. Am mers cu un Hansa la dus, un Rathgeber la intors, ambele pe linia 1, de la prefectura direct pana in piata Iosefin. E excelent ce au facut oamenii astia cu liniile, te simti in tramvai de parca aluneci cu barca pe lac . In plus, am observat ca in curba aceea in S din piata Sf Gheorghe, chiar la viteza maricica, nu te mai arunca dintr-un perete in celalalt. In sfarsit circula toate liniile de pe acolo dupa vechiul traseu, chiar si linia 6 a fost reintrodusa. Apropo linia 6, pe cand apare tramvaiul turistic pe traseu?
|
|
Sus |
|
|
alecs11
Data înscrierii: 17/Iul/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2008 Mesaje: 28 Locație: Timisoara
|
Trimis: Dum 18 Mar 2007 14:53:52 Titlul subiectului: |
77563 |
|
Sunt mandru de linile din Timisoara, putem spune ca 75% sau chiar mai mult sunt la standarde europene! Si se circula lin chiar si cu tramvaie de acum 30 de ani cu care am mers si cu 60 km pe ora!
Totusi linia lui 9 nu e finisata si mi-e cam frica cand vad hansele cu remorca cu 60 km pe ora (linia lui 9 e un fel de 41 ). Niste imagini cu starea lui liniei :
Linia 9 e noua dar mi se pare cam...subreda. Lucrarile dureaza din 2004, tot bulevardul e vraiste din cauza ei (de la Dambovita pana la AEM) . Totusi e mai bine ca au inlocuit linia CF cu una normala.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 17 Sep 2007 17:51:26 Titlul subiectului: |
82869 |
|
Cateva poze cu liniile de tramvai modernizate din Timisoara
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
66.01 kb |
Vizualizat: |
de 30402 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
61.22 kb |
Vizualizat: |
de 30402 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
129 kb |
Vizualizat: |
de 30402 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
145.11 kb |
Vizualizat: |
de 30402 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
136.28 kb |
Vizualizat: |
de 30402 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 17 Sep 2007 18:00:03 Titlul subiectului: |
82870 |
|
Macazele sunt automate (cel putin prin zonele pe unde am circulat cu tramvaiul).
O chestie amuzanta, cu putin inainte de Mitropolie marcajele trec peste linia de tramvai.
Pe liniile modernizate, unele tramvaie mergeau mai repede decat masinile mici, si nu aveau DELOC balans stanga-dreapta.
Ce frumos ar fi fost ca si linia de tramvai de pe Calea Mosilor veche din Bucuresti sa fi fost modernizata ca in Timisoara.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
132.94 kb |
Vizualizat: |
de 30400 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
72.65 kb |
Vizualizat: |
de 30400 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
81.61 kb |
Vizualizat: |
de 30256 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
144.8 kb |
Vizualizat: |
de 30254 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mie 07 Mai 2008 10:17:50 Titlul subiectului: |
93028 |
|
Un articol usor critic in agenda.ro :
http://www.agenda.ro/news/news/6003/baza-e-ranga.html
Agenda a scris: | In ultimii ani din epoca socialista circulau inca tramvaie din perioada interbelica. In memoria multor timisoreni au ramas modelele vechi de tramvaie de pe liniile 3, 5 si 7.
macaz linie tramvaiDar circulau si tramvaie produse sub regimul socialist, iar modelele Timis, exploatate pana in urma cu doar doi-trei ani, au reprezentat un varf tehnologic la vremea lor. Era fain, de pilda, ca macazurile puteau fi actionate direct din cabina.
Si vorbim despre macazuri care, la randul lor, erau produse tot in vremea regimului de trista amintire. Astazi, sinele, macazurile si reteaua de contact a liniilor de tramvai din Timisoara sunt, pe majoritatea tronsoanelor, noi, moderne si de fabricatie straina.
Efortul investitional a fost mare, cei circa 40 de kilometri de linii modernizate inghitind aproape 47 de milioane de euro. Insa, ca pe vremea cand pe linia 5 circula o taraboanta de lemn, vatmanii tramvaielor nemtesti care ne deservesc astazi au in dotare rangi. Nu le au de florile marului, pentru ca le folosesc foarte des la schimbarea macazelor. Mult mai des decat ar fi cazul. Si in tot orasul.
Dupa cum afirma Ioan Lera, purtator de cuvant al RATT, fie se mai defecteaza instalatiile, fie vatmanii nu sunt atenti si nu le actioneaza automatizat. Atunci la ce bun toata cheltuiala? |
|
|
Sus |
|
|
Chagall
Data înscrierii: 11/Mai/2008 Ultima vizita: 13/Aug/2011 Mesaje: 40 Locație: Timisoara
|
Trimis: Dum 11 Mai 2008 21:58:49 Titlul subiectului: |
93272 |
|
Cateva poze facute de mine azi intre Olimpa si Banatim.
Partea 1:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
111.49 kb |
Vizualizat: |
de 29620 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
118.2 kb |
Vizualizat: |
de 29620 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
114.07 kb |
Vizualizat: |
de 29620 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Chagall
Data înscrierii: 11/Mai/2008 Ultima vizita: 13/Aug/2011 Mesaje: 40 Locație: Timisoara
|
Trimis: Dum 11 Mai 2008 22:03:00 Titlul subiectului: |
93273 |
|
Partea 2:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
114.05 kb |
Vizualizat: |
de 29618 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
130.79 kb |
Vizualizat: |
de 29618 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
110.15 kb |
Vizualizat: |
de 29618 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
123.19 kb |
Vizualizat: |
de 29618 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
vlady-13
Data înscrierii: 10/Mai/2007 Ultima vizita: 14/Apr/2024 Mesaje: 312 Locație: Craiova
|
Trimis: Lun 12 Mai 2008 20:09:14 Titlul subiectului: |
93308 |
|
guest a scris: | Macazele sunt automate (cel putin prin zonele pe unde am circulat cu tramvaiul). | Sunt activate din cabina vatmanului?
|
|
Sus |
|
|
garcon
Data înscrierii: 01/Mai/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2010 Mesaje: 6 Locație: Timisoara
|
|
Sus |
|
|
dan tm
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 24/Mar/2024 Mesaje: 62 Locație: Sag (jud. TM)
|
Trimis: Mar 13 Mai 2008 14:32:59 Titlul subiectului: |
93337 |
|
Mai ales cind ploua, nu mai functioneaza automat.
Cred ca nici dupa pentru ca in ultimul timp tot cu levierul i-am vazut pe vatmani.
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Vin 16 Mai 2008 14:04:23 Titlul subiectului: |
93464 |
|
Probabil e vorba de transpondere (cel puțin pe Hanse se găsesc).
În atenția vatmanilor începători: înainte de macaz există o ,,chestie" pe fir numită patină de comandă.
La accelerarea vagonului pe sub patină, macazul se schimbă.
|
|
Sus |
|
|
dan tm
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 24/Mar/2024 Mesaje: 62 Locație: Sag (jud. TM)
|
Trimis: Dum 18 Mai 2008 11:15:05 Titlul subiectului: |
93508 |
|
,,Sectiunea" este de fapt la firul de contact.
|
|
Sus |
|
|
Chagall
Data înscrierii: 11/Mai/2008 Ultima vizita: 13/Aug/2011 Mesaje: 40 Locație: Timisoara
|
Trimis: Mie 29 Oct 2008 20:20:37 Titlul subiectului: |
100216 |
|
Un nou pachet de poze
Partea 1
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
139 kb |
Vizualizat: |
de 28723 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
141.57 kb |
Vizualizat: |
de 28723 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
155.49 kb |
Vizualizat: |
de 28723 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
124.59 kb |
Vizualizat: |
de 28723 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
123.8 kb |
Vizualizat: |
de 28723 ori |
|
_________________ Timisoara
1869 - primul tramvai tras de cai din Europa de Est
1889 - primul tramvai electric din România
Ultima modificare efectuată de către Chagall la Mie 29 Oct 2008 20:34:50, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
Chagall
Data înscrierii: 11/Mai/2008 Ultima vizita: 13/Aug/2011 Mesaje: 40 Locație: Timisoara
|
Trimis: Mie 29 Oct 2008 20:22:56 Titlul subiectului: |
100217 |
|
Partea 2
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
121.87 kb |
Vizualizat: |
de 28721 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
118.82 kb |
Vizualizat: |
de 28721 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
125.71 kb |
Vizualizat: |
de 28721 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
112.63 kb |
Vizualizat: |
de 28721 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
109.36 kb |
Vizualizat: |
de 28721 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
122.44 kb |
Vizualizat: |
de 28721 ori |
|
_________________ Timisoara
1869 - primul tramvai tras de cai din Europa de Est
1889 - primul tramvai electric din România |
|
Sus |
|
|
Chagall
Data înscrierii: 11/Mai/2008 Ultima vizita: 13/Aug/2011 Mesaje: 40 Locație: Timisoara
|
Trimis: Mie 29 Oct 2008 20:24:48 Titlul subiectului: |
100218 |
|
Partea 3
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
127.46 kb |
Vizualizat: |
de 28720 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
123.61 kb |
Vizualizat: |
de 28720 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
112.25 kb |
Vizualizat: |
de 28720 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
130.79 kb |
Vizualizat: |
de 28720 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
108.22 kb |
Vizualizat: |
de 28720 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
124.43 kb |
Vizualizat: |
de 28720 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
135.84 kb |
Vizualizat: |
de 28720 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
143.64 kb |
Vizualizat: |
de 28720 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
96.46 kb |
Vizualizat: |
de 28720 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
108.79 kb |
Vizualizat: |
de 28720 ori |
|
_________________ Timisoara
1869 - primul tramvai tras de cai din Europa de Est
1889 - primul tramvai electric din România |
|
Sus |
|
|
Chagall
Data înscrierii: 11/Mai/2008 Ultima vizita: 13/Aug/2011 Mesaje: 40 Locație: Timisoara
|
Trimis: Mie 29 Oct 2008 21:59:31 Titlul subiectului: |
100226 |
|
Partea 3
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
106.42 kb |
Vizualizat: |
de 28705 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
130.13 kb |
Vizualizat: |
de 28703 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
119.63 kb |
Vizualizat: |
de 28703 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
127.47 kb |
Vizualizat: |
de 28703 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
124.96 kb |
Vizualizat: |
de 28703 ori |
|
_________________ Timisoara
1869 - primul tramvai tras de cai din Europa de Est
1889 - primul tramvai electric din România |
|
Sus |
|
|
stefan_br
Data înscrierii: 04/Feb/2008 Ultima vizita: 01/Noi/2017 Mesaje: 1170 Locație: Braila
|
Trimis: Mie 29 Oct 2008 22:03:50 Titlul subiectului: |
100227 |
|
As fi curios cam cat la % din rteaua de tramvai a fost inlocuit caci vad in Timisoara un oras bine stilat ce poate avea tramvaie ultra moderne.
|
|
Sus |
|
|
Chagall
Data înscrierii: 11/Mai/2008 Ultima vizita: 13/Aug/2011 Mesaje: 40 Locație: Timisoara
|
Trimis: Mie 29 Oct 2008 22:05:32 Titlul subiectului: |
100228 |
|
Aproximativ 75%.
_________________ Timisoara
1869 - primul tramvai tras de cai din Europa de Est
1889 - primul tramvai electric din România |
|
Sus |
|
|
Chagall
Data înscrierii: 11/Mai/2008 Ultima vizita: 13/Aug/2011 Mesaje: 40 Locație: Timisoara
|
Trimis: Mie 29 Oct 2008 23:08:57 Titlul subiectului: |
100239 |
|
Partea 3
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
73.42 kb |
Vizualizat: |
de 28692 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
107.93 kb |
Vizualizat: |
de 28692 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
79.97 kb |
Vizualizat: |
de 28692 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
87.54 kb |
Vizualizat: |
de 28692 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.46 kb |
Vizualizat: |
de 28692 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
75.43 kb |
Vizualizat: |
de 28692 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
128.84 kb |
Vizualizat: |
de 28692 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.97 kb |
Vizualizat: |
de 28692 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
136.07 kb |
Vizualizat: |
de 28692 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
122.65 kb |
Vizualizat: |
de 28692 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
114.66 kb |
Vizualizat: |
de 28692 ori |
|
_________________ Timisoara
1869 - primul tramvai tras de cai din Europa de Est
1889 - primul tramvai electric din România |
|
Sus |
|
|
Chagall
Data înscrierii: 11/Mai/2008 Ultima vizita: 13/Aug/2011 Mesaje: 40 Locație: Timisoara
|
Trimis: Mie 29 Oct 2008 23:10:56 Titlul subiectului: |
100240 |
|
Partea 4
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
135.05 kb |
Vizualizat: |
de 28690 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
115.99 kb |
Vizualizat: |
de 28690 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
110.28 kb |
Vizualizat: |
de 28689 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
113.03 kb |
Vizualizat: |
de 28689 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.5 kb |
Vizualizat: |
de 28689 ori |
|
_________________ Timisoara
1869 - primul tramvai tras de cai din Europa de Est
1889 - primul tramvai electric din România |
|
Sus |
|
|
|