Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Despre TP Bacau si utopica retea de troleibuz

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BACĂU
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
tzopescu



Data înscrierii: 27/Mar/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2007
Mesaje: 8
Locație: Bacau

MesajTrimis: Sâm 27 Mai 2006 11:28:03    Titlul subiectului: 23742

In Bacau s-a intentiopnar introducerea de troleibuze pe mai multe trasee dar s-au sistat lucrarile. Pretextul a fost ca s-au cumparat autobuze noi si ca investitia nu mai renta. Garajul ce fusese construit pentru troleibuze este transformat acum in piata de gros si multe strazi din oras au ramas pe margine cu o sumedenie de stalpi pentru sustinerea retelei electrice, stalpi montati din 25 in 35 de metri (vezi strazile Stefan cel Mare, Mioritei, Energiei, Oituz, Mihai Eminescu, 9 mai, Vadu Bistritei, Prelungirea Bradului, Aprodu Purice, Hatman Berescu si multe altele). Pacat, pentru ca eu consider ca Bacaul merita de mult transport electric. La fel s-a abandonat si introducerea de tramvaie in oras, proiect abandonat dupa revolutie. Oricum troleibuzele mai au sanse sa circule in oras cu toate ca mici, dar inca se mai spera. Strazile sunt ele largi dar...total insuficient de largi pentru trafic. Tocmai ieri din cauza unor reparatii la o strada (Constantei de la IPJ sire Gara Bacau) la intersectia de la TicTac coada era de peste jumatate de kilometru...pana dupa trecerea la nivel cu calea ferata din spatele IPJ. Si situatii ca asta se mai gasesc in multe zone ale orasului fara ca sa se desfasoare neaparat lucrari edilitare.
Societatea de transport in comun "S.C. Transport Public S.A." detine in parc doar autobuze tip Mercedes Connecto - circa 30 de bucati dintre care 8 au fost cumparate in luna mai 2006, cu sisteme de afisare electronice fata de cele anterioare care nu aveau astfel de sistem, autobuze Irisbus Karosa - 10 bucati din cate stiu, si autobuze DAC care vor iesi din circulatie pana la sfarsitul anului viitor cand tot parcul de autobuze va fi innoit. De altfel un numar de 12 autobuze DAC au fost scoase din circulatie odata cu cumpararea noilor Connecto.
Se pare ca primaria Bacau a reusit in sfarsit sa isi vina in fire si sa ceara transportatorilor publici ce apartin asociatiei AOTPP ce efectueaza curse pe traseul 17, care este concesionat de Tansport Public Bacau, sa renunte la aceasta practica ilegala si sa efectueze curse pe traseul N Balcescu Autogara care este de fapt concesionat de acestia. In acord cu TP Bacau se va lua in discutie posibilitatea de a se putea efectua 5 opriri pe parcursul orasului, pentru ca traseul judetean N Balcescu Autogara se suprapune in oras cu o parte a traseului 14 de asemenea concesionat de TP Bacau. Asa ca se pare ca in oras vor ramane doar autobuzele Mercedes Connecto, Irisbus Karosa si cele cateva DAC-uri care vor disparea pana la sfarsitul anului 2007 toate apartinand TP Bacau.
Decizia vine ca urmare a verdictului favorabil TP Bacau dat de instanta suceveana.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
sisintea



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Sâm 03 Iun 2006 21:51:16    Titlul subiectului: 24271

Reiau de pe forumul vechi articolele colectate acolo, ce faceau referire la intentia introducerii troleibuzului in Bacau. Poate sanse mai sint!?
Troleibuzul de la Bacau va fi gata anul viitor
Transportul electric va fi pus in functiune pina la sfirsitul anului viitor si va avea dotari americane, nemtesti, austriece, unguresti si cehe
Troleibuzul de la Bacau va fi dat in folosinta pina cel mai tirziu la sfirsitul lui 1999 si va fi cel mai modern din tara. Din totalul investitiei s-au realizat pina acum doua hale in care vor functiona depoul, garajele si noul sediu al RATC. Constructiile au costat 3 miliarde de lei si se afla in dreptul podului cu lanturi de pe Calea Moldovei, in vecinatatea fermelor "Agricola International".
Urmatorul pas din realizarea investitiei, aflat deja in derulare, consta in plantarea stilpilor pe trasee operatiune ce va fi finalizata pina in primavara anului viitor. In prealabil, vor fi scosi toti stilpii vechi ai instalatiei de iluminat stradal, urmind ca acestia sa fie inlocuiti de stilpi cu design inspirat din Statele Unite ale Americii. Documentarea in acest sens a fost facuta chiar la fata locului de catre directorul Sutu si oamenii sai. Noii stilpi vor fi prevazuti cu doua lampi, una situata la 2,80 metri inaltime, pentru iluminatul pietonal, si alta la 6 metri, pentru iluminatul stradal.
Directorul Sutu ar vrea ca pe strazile din Bacau sa nu circule troleibuze produse in Romania: " La vremurile actuale, romanii nu mai pot produce calitate. Daca tot facem ceva nou in oras, macar sa fie facut perfect ", ne-a declarat el. SC Transport Public SA Bacau va organiza o licitatie internationala pentru a achizitiona troleibuzele la un pret cit mai convenabil. Favorite par sa fie masinile Ikarus, realizate in Ungaria, in colaborare cu Germania si Austria, si troleibuzele Skoda, din Cehia.
Primele troleibuze din Bacau vor circula pe trei linii: Banca Comerciala - Gheraiesti, FNC - centru - strada 9 Mai - strada Mioritei, de unde o ruta va avea directia spre CPL, iar alta spre Gara. Directorul Sutu a mai precizat ca Bacaul ar fi putut avea troleibuze inca din urma cu trei ani, insa investitia ne-a fost "suflata" de orasul Piatra Neamt. (Ovidiu PAULIUC)
Ziarul de BACAU 15.12.1998
Afacerea troleibuzelor abandonate incepe sa prinda miros
Sefii administratiei publice locale anuntau acum citeva saptamini, intr-una din sedintele Consiliului Local, renuntarea la investitia de introducere a troleibuzelor in sistemul de transport public local. "Veneam cu o belea pe capul primariei de nu-mi vedeam capul. Anul acesta investitia ajungea la 127 de miliarde de lei, la care s-ar fi adaugat si cele 110 miliarde necesare pentru achizitionarea mijloacelor de transport. In 1994 cind a fost aprobata, a fost o investitie guvernamentala dupa care a trecut pe investitia Primariei" - a precizat atunci primarul Sechelariu, amintind ca unul din cei ce i-a deschis ochii ca in toate tarile occidentale se renunta la acest mijloc de transport deoarece supraaglomereaza traficul local a fost ministrul Miron Mitrea. "A fost o eroare determinata de o buna intentie" - a concluzionat atunci Neculai Sutu, directorul SC Transport Public SA, care a precizat ca stilpii ce au fost ridicati pentru troleibuze vor fi folositi pentru iluminatul public. Ce nu a anuntat insa nimeni este modul in care vor fi recuperate cele citeva zeci de miliarde bune cheltuite pina acum, la fel cum nu s-a precizat ce se va face cu stilpii ridicati pe strazile pe care era deja instalat sisitemul de iluminat public.
O astfel de situatie se intilneste pe strada Stefan cel Mare pe aliniamentul careia isi ridica rugator capetele spre cer stilpii ce ar fi trebuit sa poarte pe umeri reteaua electrica a abandonatelor troleibuze. Acestia asteapta acum cuminti si in buna vecinatate cu stilpii de la vechea reteaua electrica sa li se gaseasca o intrebuintare, iar numarul lor aproape ca rivalizeaza cu numarul copacilor de pe spatiul verde. La intersectia strazii Stefan cel Mare cu strada Miorita, parterul elegantei cladiri ce a apartinut pina acum Bancorex abia daca se mai zareste printre stilpii plantati cu darnicie prin zona. In prelungirea acestei intersectii, strada 9 Mai s-a ales, prin abandonarea investitiei, cu o gramada de gropi ramase neacoperite. Practic, nici un spatiu comercial sau institutie publica de pe aceasta strada nu a scapat fara sa aiba in fata sa o astfel de groapa, plina ochi cu apa statuta si gunoaie. La parterul fostei cladiri Bancorex se afla acum ghiseele la care se incaseaza impozitele si taxele datorate statului. Pentru a ajunge, insa, aici trebuie sa ocolesti cu grija o astfel de groapa ce troneaza, plina de mizga si gunoi exact in fata acestei institutii. Locuitorii din zona sint nauciti de damful imprastiat de apa clocita la soare si au ocazia sa simta pe pielea lor cum abandonata investitie a troleibuzelor a inceput sa prinda miros.
Am fi vrut sa aflam mai multe detalii privind banii publici cheltuiti pina acum cu sutele de stilpi plantati - inutil prin prisma abandonarii investitiei - in tot orasul, drept pentru care am incercat sa luam legatura cu viceprimarul Laurian Lucas. Raspunsul domniei sale a fost acela de a ne trinti, la modul cel mai propriu, usa in nas. (E. SOLOMON)
Ziarul de BACAU 05.06.2001
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tzopescu



Data înscrierii: 27/Mar/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2007
Mesaje: 8
Locație: Bacau

MesajTrimis: Dum 04 Iun 2006 18:18:06    Titlul subiectului: Sper sa nu ramana doar un vis 24328

Si momentan doar atat se pare ca va ramane, cel putin pentru viitorul apropiat. Mai ales ca transportul public in Bacau nu este o regie ce apartine consiliului local ci o firma particulara care nu cred ca isi permite sa investeasca atat, sau poate isi permite dar nu cred ca doreste din cauza faptului ca isi recupereaza banii intr-un interval destul de indelungat. Oricum cu primarul de acum nu avem jici o sansa sa apara curand troleibuze in Bacau...pacat...noi totusi mai speram.
Apropo...pt toti cei care vor sa il mai pistoneze pe domnu' primar Stavarache incercati pe www.domnuleprimar.ro. Pana acum a raspuns la toate intrebarile, mai mult sau mai putin la obiect sau incurajant dar a raspuns.
Sa vina troleibuzele in Bacau!!! (poate peste vreo 10 - 15 ani si tramvaie Very Happy )
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
aps



Data înscrierii: 21/Mai/2006
Ultima vizita: 23/Iul/2006
Mesaje: 11
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 04 Iun 2006 18:56:52    Titlul subiectului: judetul bacau 24333

Poate fi interesanta o cerere de raspuns, adresata primarului din Bacau, referitor la obligatiile patronului care a preluat transportul public din curtea consiliului local, care sunt obligatiile firmei, in afara de prestarea de servicii de transport public. Merita incercat si veti vedea reactii si raspunsuri!
_________________
Dacă vor tăcea aceștia, pietrele vor striga.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tzopescu



Data înscrierii: 27/Mar/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2007
Mesaje: 8
Locație: Bacau

MesajTrimis: Mar 06 Iun 2006 11:32:24    Titlul subiectului: bdfbdfdfb 24458

Nu prea cred ca are foarte mari obligatii societatea de transport, avand in vedere ca este indirect proprietatea fostului primar care a si renuntat la investitie. Si cum traseele au fost concesionate in timpul maidatului sau si el a fost cel care a renuntat la investitie, nu cred sa fie ceva care sa il oblige sa investeasca in infrastructura de transport in comun din oras. poate intr-un parteneriat public-privat intre municipalitate si societatea de transport in comun sa se poata face ceva sau facut proiect de finantare din fonduri structurale UE....cine stie...

Am facut totusi o interpelare primarului municipiului Bacau pe www.domnuleprimar.ro vizavi de posibilitatea reluarii investitiilor pentru introducerea transportului electirc in oras iar raspunsul lui, destul de succint ca sa nu spun mai mult a fost urmatoru:
Citez:
" Stimate Domnule,
Referitor la sesizarea dumneavoastră vă pot comunica următoarele:
Investiția amintită de dumneavoastră a fost demarată dar sistată de administrația Sechelariu, din motive pe care personal nu le cunosc.
Vom relua demersurile și vom studia posibilitatea de a introduce pe viitor acest tip de transport într-adevăr nepoluant, căutând surse de finanțare pentru o potențială investiție.
Vă mulțumesc pentru intervenție și vă aștept și cu altă ocazie!"


Ramane de vazut dar in momentul asta nu imi fac sperante prea mari.

_________________
Pentru administratiile publice: Pastrati transportul in comun electric iar unde nu exista introduceti-l !!! (In special Bacau de unde ma trag Very Happy )
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
sisintea



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Vin 09 Iun 2006 12:51:42    Titlul subiectului: 24749

Da, am gasit link-ul:
http://www.domnuleprimar.ro/6766-Fanii-mijloacelor-de-transport-in-comun----Domnule-primar-vom-mai-vedea-cat----25.html
Iata si interventiile de acolo:

Postata de: Anton P.
La data: 04 Iunie 2006
Tip: Reclamatie
Cod: 6766

Fanii mijloacelor de transport in comun

Domnule primar vom mai vedea cat de curand troleibuze circuland prin orasul nostru? E pacat pentru ca deja au fost investiti niste bani pentru asta iar un oras ca Bacaul merita macar troleibuze sa aiba (macar niste MAZ 103T). Sunt si mai ecologice si ar contribui un pic la scaderea poluarii avand in vedere ca nu stam deloc bine la capitolul spatiu verde.
E destul de rusinos ca un oras de rangul 1 sa nu dispuna de transport electric (singurul de altfel), in conditiile in care alte orase mult mai mici au troleibuze (Satu Mare, Medias, Vaslui, Suceava, Piatra Neamt, Targu Jiu, etc) sau chiar tramvaie (Botosani , Resita, Arad - cu cea mai extinsa retea de tramvai dupa Bucuresti) ca sa nu mai zic de de orasele mari unde nici nu se mai pune problema.
Putem pastra speranta ca vom merge intr-o zi cat mai apropiata cu troleibuzul si de ce nu, mai tarziu poate, si cu tramvaiul (in 1989 se planifica introducerea unei linii de tramvai pe traseul 14)?
In alte orase incep sa dispara dar e pacat si cred ca din cauza managementului prost si al conditiilor precare in care au ajuns din nepasare aceste mijloace de transport in comun).
Va invit totodata pe portalul fanilor mijloacelor de transport in comun www.transira.ro si pe forumul acestui portal.
Cred ca in cazul lipsei fondurilor se poate face un proiect de finantare cu fonduri structurale sau se poate realiza un parteneriat public-privat cu operatorul de transport public local pentru a reincepe aceasta investitie.
O zi buna si va urez dumneavoastra si tutror bacauanilor un oras cat ai frumos si mai prosper
Anton Patrol

Raspunsul primarului
06 Iunie 2006

Stimate Domnule,

Referitor la sesizarea dumneavoastră vă pot comunica următoarele:

Investiția amintită de dumneavoastră a fost demarată dar sistată de administrația Sechelariu, din motive pe care personal nu le cunosc.
Vom relua demersurile și vom studia posibilitatea de a introduce pe viitor acest tip de transport într-adevăr nepoluant, căutând surse de finanțare pentru o potențială investiție.
Vă mulțumesc pentru intervenție și vă aștept și cu altă ocazie!

Al dumneavoastră,
Romeo Stavarache

Comentarii facute la aceasta sesizare
06 Iunie 2006, T. L.

Transportul electric nu va face decat sa mute o parte(!) din poluarea de pe sosea la cea mai apropiata termocentrala, adaugand insa urmatoarele: - in cazul tramvaiului 1. o noua sursa de poluare, zgomotul peste masura - fara posibilitate de control 2. uzura accelerata a cladirilor invecinate traseelor datorita vibratiilor - fara posibilitate de control 3. electroeroziune incontrolabila a constructiilor metalice subterane datorata curentilor de intoarcere vagabonzi - fara posibilitate de control si previziune 4. liniile si statiile de tramvai vor face traficul auto si mai lent si mai dificil - absolut cert 5. intretinerea si reconditionarea carosabilului va deveni ori mai dificila si mai scumpa, ori calitatea cailor de rulare va deveni mult inferioara celei prezente - absolut cert 6. cheltuieli publice serioase pentru constructia cailor de rulare, statiilor de transformare si retelei electrice. - in cazul troleibuzului, este mai bine. Nu-i putem reprosa decat blocajele de trafic la periodicele probleme ale patinelor colectoare pe fire si cheltuielile mult reduse de infiintare a unei linii (fata de tramvai) Poluare generata de sistemul actual de transport public nu reprezinta decat maxim 5% (cu ingaduinta) din poluarea generata de traficul total. Prezumtiva reducere de 3-4% a noxelor actuale, nu justifica nici cheltuielile suplimentare nici problemele majore de trafic generate. Transportul electric era o buna optiune atunci cand o parte insemnata a traficului citadin era constituit de transportul public si cel mai nepoluant motor era cel care facea doar fum alb. Pe scurt, transportul electric cu sursa de energie centralizata nu mai este de actualitate, mai ales ca in urmatorii 20 de ani se vor impune motoarele cu biodiesel, hibride si cu celula de hidrogen.


Nota mea: raspunsul primarului a fost unul de bun-simt. Acum trebuie sa discutam cu dumnealui, ce studii tehnice si de trafic are la dispozitie, daca exista dorinta de materializare a acelor proiecte.
Nici raspunsul lui T.L. nu este deplasat, situatia pt. Bacau se potriveste cu cea descrisa de d-sa, poluarea cu termocentrala (de ce nu hidrocentrala) ramine de aprofundat, tunelele de poluare create in aglomeratiile urbane devin dusmanii nostri crunti, biodieselul va fi o alternativa.
Pila electrica ce foloseste hidrogenul mi se pare departe de noi, daca or sa fie puse in practica astfel de sisteme de propulsie, or sa fie greu accesibile (raport pret /beneficiu). Jules Verne a descris inca din anul 1874 principiul ce trebuie aplicat pt. ca aceste celule sa puna motoare in miscare. Userul "TsE" sint convins ca ne poate oferii detalii suplimentare.
Pe scurt:
Hidrogenul (la anod) si oxigenul din aer (20% procente volumetrice) -la catod, se combina chimic in prezenta unui catalizator (accelereaza reactia), formind vaporii de apa. Deci tot la abur ajungem.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tzopescu



Data înscrierii: 27/Mar/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2007
Mesaje: 8
Locație: Bacau

MesajTrimis: Sâm 10 Iun 2006 11:58:47    Titlul subiectului: 24828

Ok, dar eu m-am referit in special la troleibuz, unde deja o mare parte din investitii deja au fost facute si apoi abandonate. Apoi zona Bacaului are un mare potential de producere a hidroenergiei, prin traversarea orasului de raul Bistrita care este cel mai exploatat rau din tara sunb acest aspect, cu cele 13 hidrocentrale din care 2 in Bacau si restul in amonte pe parcursul a 100 km (inclusiv barajul de la Bicaz), si prin raul Siret care trece chiar la extremitatea estica a orasului si care de asemenea este regularizat in aval unde iar se gaseste un lant de hidrocentrale.
In cazul tramvaielor...aici ai in parte dreptate, cauzata in special de faptul ca traim in romania si lucrurile se fac "romaneste". Daca am fi caracterizati de aceeasi constrienta si seriozitate ca cei din occident totusi s-ar putea efectua lucrari de calitate. Eu m-am referit la viitor, mai ales in cazul in care la Bacau se va realiza totusi zona metropolitana, iar o dezvoltare pe orizontala a unei localitati cere si dezvoltarea transportului urban. In cazul acesta se pot proiecta artere mai largi concepute cu benzi pt tramvaie dar va mai trece mult timp pana atunci.

_________________
Pentru administratiile publice: Pastrati transportul in comun electric iar unde nu exista introduceti-l !!! (In special Bacau de unde ma trag Very Happy )
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
andreiro18



Data înscrierii: 17/Noi/2006
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 11
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Lun 29 Ian 2007 19:19:05    Titlul subiectului: bc 44974

Eu zic ca ar putea sa ia niste troleibuze mai vechi din orasele de unde se desfiinteaza Crying or Very sad...si in Bacau e nevoie de asa ceva! Nu-ti trebuie ditamai platforma industriala la marginea orasului pentru a introduce troleibuz.
Cat despre tramvaie, strazile sunt destul de inguste si nu permit deocamdata asa ceva!
Nu stiu cum de primarul Stavarache nu poate lua exemplul Piatra-Neamtului, unde reteaua este ireprosabila si in continua expansiune din cate am auzit Razz
P.S. In caz ca va hotarati sa mergeti in audienta la dl primar Stavarache, anuntati va rog pe forum in legatura cu data. Multumesc anticipat
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 25 Mar 2008 10:16:10    Titlul subiectului: Despre TP Bacau si utopica retea de troleibuz 90701

1. - 3. Iata sediul si garajul TP Bacau.
4. Vedere de ansamblu a garajului.
5. Un loc special amenajat pentru instruirea soferilor.
6. Stalpii care ar putea sustine viitoarea retea de troleibuz.

Domnul director Șutu Nicolai ne-a relatat niste aspecte mai putin cunoscute si destul de picante din viata transportului local bacauan.
Din ce ni s-a spus, cam prin '85-'86 se facuse deja proiectul pentru introducerea troleibuzului si se pregatea punerea in practica a proiectului.
La un moment dat a avut loc o vizita a lui Ceausescu, prilej cu care i-au fost prezentate diverse proiecte, inclusiv un plan al orasului cu reteaua de troleibuze.
Conform celor ce ni s-au povestit, Ceausescu ar fi taiat de pe harta proiectul troleibuzului, decretand ca in loc de troleibuz sa fie introdus...tramvai! Shocked
Au urmat cateva momente de deruta, dupa care domnul Șutu a luat cuvantul si i-a argumentat lui Ceausescu motivele pentru care nu se putea construi o retea de tramvai in Bacau, unul dintre argumente fiind legata de latimea strazilor si spatiul liber foarte mic dintre strada si blocuri.
Pana la urma Ceausescu ar fi renuntat la ideea tramvaiului, fiind reluata ideea troleibuzului, insa pe un traseu destul de greu de exploatat, motiv pentru care a trebuit dusa alta munca de lamurire pentru alegerea unui traseu mai bun.
Pana la urma intregul proiect a ramas in suspensie, odata cu evenimentele din decembrie '89, apoi a fost perioada mai intunecata a anilor '90-2000, societatea de transport s-a privatizat total, orientadu-se spre transportul cu autobuze noi si cat mai putin poluante, lucru de laudat, de altfel.
Stalpii pentru utopica retea sunt montati pe aproape tot traseul (daca nu chiar tot), sunt in buna stare, numai o retea roscata de cupru, noua, scanteietoare, ar mai lipsi...
Din pacate, pe langa factorii obiectivi, legati de analizele economice, nici domnul director nu e prea incantat de ipoteza unei eventuale retele de troleibuze, asa ca putin probabil sa vedem prea curand troleibuze in Bacau... Sad



P1150923.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.96 kb
 Vizualizat:  de 24337 ori

P1150923.jpg



P1150924.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.13 kb
 Vizualizat:  de 24337 ori

P1150924.jpg



P1150925.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.44 kb
 Vizualizat:  de 24337 ori

P1150925.jpg



P1150804.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  50.41 kb
 Vizualizat:  de 24337 ori

P1150804.jpg



P1150920.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  125.02 kb
 Vizualizat:  de 24337 ori

P1150920.jpg



P1150944.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.67 kb
 Vizualizat:  de 24337 ori

P1150944.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
valeryu



Data înscrierii: 30/Mar/2008
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 62
Locație: Bacau

MesajTrimis: Dum 13 Iul 2008 00:28:33    Titlul subiectului: 95724

Cei de la TP Bacau nu cred ca vor pune in practica pre in curand ideea de troleibuze deoarece deja au cumparat a 4-a serie de autobuze, adica Mercedesurile O 405 N si urmeaza si a 5-a, din cate stiu tot cu Mercedesuri O 405 N, foarte multi bani au fost cheltuiti pana acum, iar pentru o retea de troleibuz ar mai fi nevoie de foarte multi bani, poate in urmatorii 10 ani se va introduce si troleibuzul, insa sansele sunt foarte slabe.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 21 Noi 2008 11:42:05    Titlul subiectului: Studii privind introducerea troleibuzului. 101417

La http://www.cdep.ro/pls/legis/legis_pck.htp_act_text?idt=15360 gasim ceva interesant:

"HOTĂRÂRE nr.786 din 14 noiembrie 1994
privind aprobarea studiului de fezabilitate a obiectivului de investitii "Introducerea transportului in comun cu troleibuze in municipiul Bacau", judetul Bacau
Textul actului publicat în M.Of. nr. 325/24 noi. 1994

HOTARIREA nr. 786 din 14 noiembrie 1994 privind aprobarea studiului de fezabilitate a obiectivului de investitii " Introducerea transportului in comun cu troleibuze in municipiul Bacau", judetul Bacau

EMITENT: GUVERNUL ROMANIEI

aparuta in MONITORUL OFICIAL nr. 325 din 24 noiembrie 1994
Guvernul Romaniei hotaraste:

ART. 1
Se aproba studiul de fezabilitate a obiectivului de investitii "Introducerea transportului in comun cu troleibuze in municipiul Bacau", judetul Bacau, cu caracteristicile principale si indicatorii tehnico-economici cuprinsi in anexa*) la prezenta hotarire.

ART. 2
Finantarea obiectivului prevazut la art. 1 se face din surse proprii, din credite bancare, din alte fonduri legal constituite cu aceasta destinatie si, in completare, de la bugetul local, conform listelor de investitii aprobate potrivit legii.
PRIM-MINISTRU NICOLAE VACAROIU Contrasemneaza:
----------------Ministru de stat, ministrul finantelor, Florin Georgescu Secretar de stat, seful Departamentului pentru Administratie Publica Locala, Octav Cozmanca *) Anexa se comunica numai beneficiarului de investitie."

Studiul asta a mai fost facut?!? Si unde sunt rezultatele lui, sa vedem si noi ce scrie in ele?

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zzz



Data înscrierii: 26/Aug/2007
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 913
Locație: Bacau

MesajTrimis: Vin 21 Noi 2008 14:00:59    Titlul subiectului: 101424

In acea perioada se avea in vedere introducerea unor linii de troleibuz in Bacau si chiar se incepuse montarea stalpilor pentru retea dar din pacate s-a renuntat la aceasta idee (nu stiu ce motiv au avut). Stalpii montati in acea perioada servesc in prezent la iluminatul public.
In ceea ce priveste acest studiu daca s-a facut probabil ca rezultatele lui se tin bine ascunse pe undeva pentru a nu se stii exact motivele renuntarii la proiect. In prezent se cunoaste faptul ca s-a renuntat datorita costurilor prea ridicate, a fost mai rentabil sa se achizitioneze autobuze noi, acesta ar fi motivul dar.......
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zzz



Data înscrierii: 26/Aug/2007
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 913
Locație: Bacau

MesajTrimis: Mar 21 Iul 2009 18:24:57    Titlul subiectului: 114376

SC Transport Public SA a fost nevoit sa-si mute parcul auto intrucat au ramas fara terenul de pe vechea locatie (nu stiu exact motivul pentru care cei de la TP au ramas fara teren), in consecinta toate autobuzele, microbuzele si tot ce mai detine o societate de transport de calatori au fost mutate la Pista de karting Selena Bacau. Din vechea locatie au fost demolate toate halele in care erau adapostite unele vehicule, o parte din gard a fost demolat si el, acolo urmand a se construi ceva. Mai multe amanunte nu stiu. In continuare cateva fotografii cu ceea ce a mai ramas din vechiul garaj.


P1000248.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  153.32 kb
 Vizualizat:  de 23002 ori

P1000248.JPG



P1000249.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  152.87 kb
 Vizualizat:  de 23002 ori

P1000249.JPG



P1000250.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  155.45 kb
 Vizualizat:  de 23002 ori

P1000250.JPG



P1000251.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  160.78 kb
 Vizualizat:  de 23002 ori

P1000251.JPG



P1000252.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  179.64 kb
 Vizualizat:  de 23002 ori

P1000252.JPG



P1000253.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  175.22 kb
 Vizualizat:  de 23002 ori

P1000253.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zzz



Data înscrierii: 26/Aug/2007
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 913
Locație: Bacau

MesajTrimis: Mar 21 Iul 2009 18:28:42    Titlul subiectului: 114377

In continuare cateva poze cu noua locatie in care sunt tinute autobuzele si microbuzele. Acestea sunt garate practic intr-o parcare din cate am vazut. Spatiul este cam mic, cred ca vehiculele sunt tinute aici o perioada de timp pana TP Bacau va gasi un loc in care sa faca un nou garaj. Cateva imagini.


P1000254.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  227.97 kb
 Vizualizat:  de 23001 ori

P1000254.JPG



P1000255.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  227.01 kb
 Vizualizat:  de 23001 ori

P1000255.JPG



P1000257.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  254.84 kb
 Vizualizat:  de 23001 ori

P1000257.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zzz



Data înscrierii: 26/Aug/2007
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 913
Locație: Bacau

MesajTrimis: Vin 13 Noi 2009 08:11:33    Titlul subiectului: 119952

Transport Public SA Bacau premiat in cadrul a XVI-a editie a Topului Firmelor bacauane. Criteriile principale care au stat la baza alcatuirii topului au fost cifra de afaceri, profitul, eficienta utilizarii resurselor umane si investitiile.
ObservatordeBacau.ro a scris:
Complexul “Central Plaza” a gazduit Topul Firmelor 2009, organizat de Camera de Comert si Industrie Bacau. Oameni de afaceri, politicieni, reprezentanti ai autoritatilor locale si judetene, au tinut sa onoreze cu prezenta asceasta manifestare considerata drept cel mai mare eveniment al acestui an dedicat mediului de afaceri bacauan. „Topul judetean al fimelor” a premiat firmele din judetul Bacau, care s-au evidentiat prin rezultatele obtinute in 2008 si care si-auadus contributia la imbunattirea mediul de afaceri.
Au fost premiate, priuntre altele, Agronova Racaciuni, Romagria , AGRICOLA INTERNATIONAL, AEROSTAR, Transport Public SA, Fructex, PA&CO International, Conimpuls, Dedeman, Chimcomplex, Gibo, Pambac, SIF Moldova. Unul dintre cele mai importante premii oferite în cadrul evenimentului a fost cel de excelenta, înmânat lui Gheorghe Antochi, pentru intreaga sa activitate. Evaluarea nivelului de performanta a fost realizata in baza metodologiei proprii comunitatii de afaceri bacauane. Aproape toti cei care au luat cuvântul, chiar si Doru Simovici, presedintelke CCI, le-au urat participantilor la aceasta manifestare sa aiba si in acest an aceleasi rtezultate, aceasta in conditiile in care, peste 23.000 de firme din tara vor intra în insolventa in acest an, cu 58,6 la suta mai multe decât în anul precedent! La sfârsitul lui septembrie numarul acestora era de 15.300, iar numarul ar fi fost mai mare daca nu s-ar fi suprapus cu greva judecatorilor, iar dintre acestea doar 2,5 la suta, adica 400 de companii, au intrat în reorganizare sau restructurare

http://www.observatordebacau.ro/2009/11/13/topul-firmelor-bacauane.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BACĂU Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community