Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Traseele de transport TCE SA (fostul RATP)
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul PRAHOVA
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
andrei



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 31/Iul/2016
Mesaje: 144
Locație: Paris (Franta)

MesajTrimis: Lun 21 Noi 2005 14:22:28    Titlul subiectului: Traseele de transport TCE SA (fostul RATP) 3138

Un amanuntul interesant este ca se vor creea doua noi linii de troleibuz. Iata ce am gasit pe situl firmei, http://www.ratph.ro/ - Despre noi - Perspective :
- extindere transport electric cu troleibuzul Centru - Malu Rosu (pe + executie)
- extindere transport electric cu troleibuzul Gara de Sud - Hipodrom - Rafinaria Astra (pe + executie)
Imediat mai jos apare si alta informatie interesanta : "ecologizarea parcului de autobuze prin modificarea a 50 motoare de pe motorina pe G.P.L."
In timp ce altii desfiinteaza troleibuzele si le inlocuiesc cu autobuze poluante, Ploiesti ecologizeaza pe rupte. Cinste lor !
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 21 Noi 2005 21:39:05    Titlul subiectului: 3166

Motoarele ecologizate sunt Ikarusuri 260 și 280, vreo 2 Dac112 și, probabil, unicul Dac 117.
Traseele de mai sus sunt 2 și 44...deci ele vor deveni troleibuze, Pe linia 2, pe anumite porțiuni, s-au montat sârmele orizontale de care se vor prinde firele rețelei.


Ultima modificare efectuată Dr2006 la Dum 27 Noi 2005 22:30:43, modificat de 2 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
dexter23



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Mar/2023
Mesaje: 144
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 22 Noi 2005 23:38:04    Titlul subiectului: Re: O veste buna 3409

andrei a scris:
- extindere transport electric cu troleibuzul Centru - Malu Rosu (pe + executie)
Transformarea 44 in troleibuz si, in concluzie va ramane doar 44b ca autobuz.
andrei a scris:

- extindere transport electric cu troleibuzul Gara de Sud - Hipodrom - Rafinaria Astra (pe + executie)
Probabil infiintarea unei noi linii de troleibuz pentru ca nu se mentioneaza nimic de Gara de Vest... dar va fi partea a doua a liniilor 30 si 2b.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 17 Ian 2006 18:36:06    Titlul subiectului: Trasee RATP 12787

Tramvaie:
101. Spitalul Județean- Str. Găgeni- Șos. Nordului- Bd. Republicii - Hale (în spatele Halelor ) - Gara de Sud.
102. Spitalul Județean - Str. Găgeni - Șos. Nordului - Malu Roșu - Bariera Mărășești - Gara de Vest.
Restul se găsește pe www.ratph.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
dexter23



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Mar/2023
Mesaje: 144
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 22 Ian 2006 14:28:28    Titlul subiectului: 13434

O poza recenta din Ploiesti a statiei Malu Rosu arata existenta liniei de tramvai 107 !!! Ceva detalii stie cineva?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
george
Vizitator






MesajTrimis: Dum 12 Feb 2006 11:56:45    Titlul subiectului: 15465

andrei a scris:
- extindere transport electric cu troleibuzul Centru - Malu Rosu (pe + executie)
Transformarea 44 in troleibuz si, in concluzie va ramane doar 44b ca autobuz. S-ar putea sa reuseasca ptr ca ptr 44 nu trebuie montata retea decat 3 km ambele sensuri, ptr 2 tot 3 km si ptr 30 doar 4 km intr-un singur sens (nu ambele sensuri ptr ca circula intr-un fel de cerc). Bani sunt ptr ca RATP are profit mare din 2003 si creste.
Trasee autobuz
1 B - HALE.CORECO - CABLUL.ROM - CARREFOUR - METRO
1 C - METRO - CARREFOUR - CABLUL.ROM -CENTRU -GARA.DE.SUD - RAF.ASTRA -COMAT
1 D - METRO - CARREFOUR - CABLUL.ROM - CENTRU-GARA.DE.SUD- RAF.ASTRA
2 - GARA.DE.VEST - LMV - GARA.DE.SUD
2 B - GARA.DE.VEST - LMV - GARA.DE.SUD - HIPODROM
4 - GARA.DE.VEST - HALE.CORECO - GARA.DE.NORD
5 - SPITALUL.JUDETEAN- HALE.TRAMVAI - CARTIER MIHAI BRAVU
7 - BARIERA.RUDULUI - HALE.TRAMVAI - BARIERA DOROBANTU
7 B - BARIERA.RUDULUI - HALE.TRAMVAI - BAR.DOROBANTU- BAR UNIRII
8 - HALE.CATEDRALA - SALA.SPORTURILOR- CIMITIR BOLOVANI
20 - BLOC.REPUBLICII- GARA.DE.NORD - OBOR - GARA.DE.SUD
21 - KM.6 - CABLUL.ROM - CENTRU - GARA.DE.SUD- RAF.ASTRA- COMAT
22 - POD.INALT - HALE.TRAMVAI - BARIERA UNIRII
25* -POD.INALT - CENTRU - GARA.DE.SUD
25R-POD.INALT - CIMITIR.BOLOVANI - UZUC - GARA.DE.SUD
28 - SPITALUL.JUDETEAN - HALE.CORECO - ARMONIEI - UZTEL
30 - BLOC.REPUBLICII - CENTRU - GARA.DE.SUD - HIPODROM
30B - HALE.CATEDRALA - GARA.DE.SUD - HIPODROM - INTERHOME
32 - HALE.CATEDRALA - GARA.DE.SUD - BAR.BUC - PROTAN
34 - POD.INALT - HALE.CORECO
35 - LAMAITA - PISICA - FAREDO - SPITAL.TBC - LAMAITA
35B - BLOC.39 - SPITAL.TBC - FAREDO - PISICA - BLOC.39
36 - POD.INALT- BLOC.39 - LMV - ARMONIEI - UZTEL
39 - BLOC.39 - INTERSECTIE STREJNICU ( DN 1 ) - CARTIER MITICA APOSTOL
39 B - FAREDO - PISICA - BLOC.39 - INTERSECTIE , STREJNICU - CARTIER MITICA APOSTOL
40 - HALE.CORECO - OBOR - CARTIER BEREASCA
40* - HALE.CORECO - OBOR - CARTIER , BERREASCA - PARC CONSTANTIN STERE
41 - POD.INALT - BLOC.39 - LMV- DOROBANTU
42 - POD,INALT - BLOC.39 - CIMITIR . BOLOVANI -UZUC - GARA.DE.SUD- RAF.ASTRA - COMAT
44 - MALUL.ROSU - CENTRU - GARA.DE.SUD
44A- XENIA- MALUL.ROSU - CENTRU - GARA.DE.SUD
44B- MALUL.ROSU - CENTRU -ARMONIEI - UZTEL
48 - MALUL.ROSU - CENTRU - GARA.DE.SUD - RAF.ASTRA.COMAT
51 - POD.INALT-PISICA- ARMONIEI - UZTEL
52 - GARA.DE.VEST - LMV- ARMONIEI - UZTEL
53 - BLOC.39 - CIMITIR.BOLOVANI - UZUC - GARA.DE.SUD
54 - MALUL.ROSU -BEREASCA
104 - ARMONIEI - UZTEL
106 - GARA.DE.SUD - ARMONIEI - UZTEL
- Mai sunt trasele 12, 12 + 13 care sunt trasee de conventie cu mijloace RATP ce leaga toate cartierele (dispeceratele) de Rafinaria Brazi (12) si Fabrica de cauciuc (13)
- R1, R2 care sunt tot conventie ce leaga cartierele de depozitul Kaufland pe tara care se afla la parc industrial
- mai sunt conventiile care leaga toate cartierele de industrial parc adica Yazaki (fabrica borduri de masini ptr italia 2500 angajati)
- conventia ptr Jonsons situata intre Kaufland si Yazaki (e croitorie 1000 angajati )
Iar daca treceti prin PLOIESTI si vedeti traseele 643, 644, 740, 743, sunt curse speciale, alte conventii sau curse de retragere, anumite scoli au contracte de inchiriere cu RATP ptr scolari care fac cursuri practice de inot la capatul celalat al orasului.
Mentionez toate traseele de conventie mentionate mai sus sunt realizate numai cu autobuze, midibuze marca MAN SL 222, MAN SL 223, BMC 215 iar trasele naveta 28, 36, 44b, 48, numai cu Ikarus ori UDM
Celelalte trasee ramase sunt circulate enumai de MAN, BMC si Isuzu si cateva Ikarus 260 pe GPL (dar astea nu circula decat pe 2 B si 40)
61 - GARA.DE.SUD - HIPODROM - INTERHOME - LICEUL AGRICOL BARCANESTI (traseu numai ptr elevi din Ploiesti care invata la liceu Arcanest )
A fost introdus odata cu inceperea anului scolar 2005-2006 si e singurul traseu pe care taxarea se face altfel.
Urcarea se face prin fata cu obligatia elevului de a arata soferului abonamentul ori biletul care rebue compostat imediat la urcare.
Pe acest traseu circula numai autobuze Ikarus 260 si 280 cu urmatorul program
Plecari spre liceu
06:55 - Ik 280
07:00 - Ik 260
07:05 - ik 260
12:55 - Ik 280
13:05 - Ik 260
Plecari de la liceu spre Ploiseti
13:30 - Ik 280
13:40 - Ik 260
19:30- Ik 260
19:40 - Ik 260
Acest traseu a fost infiintat din cauza reclamatilor elevilor (erau jefuiti de tigani in statie in timp ce asteptau microbuzele), plus ca cei pe microbuze dupa cum stie tot poporul nu dau abonamente si daca te gandesti la un elev ca are alocatie doar 230.000, mai mult dadea pe microbuz. Acum cu 150.000 lei mergi dus intors cu autobuzul pana in curtea liceului. Autobuzele intra in curtea liceului ptr debarcare/imbarcare. Este rentabil acest traseu si nu cred ca va fi vreodata desfiintat .
Trasee troleibuz
201 - POD.INALT - HALE.CORECO ( CIRCULA NUMAI VARA IN ZILELEDE SAMBATA SI DUMINICA )
202 - POD.INALT - CENTRU - GARA.DE SUD ( NU CIRCULA VARA IN ZILELEDE SAMBATA SI DUMINICA )
Nu stiu ce se va intampla in vara asta ptr ca dupa cum stiti 15 F.B.W articulate asteapta in garajul de la Podul Inalt (garaj troleibuze/autobuze ) sa iasa pe traseu, dar la traseul nici macar acum nu s-au inceput lucrarile, este vorba de 44 care va deveni traseu troleibuz si astefel se va prelungi tronsonul de la gara de Sud la Hipodrom
Ma gandeam deja ce numere vor avea traseele 203 - Pod Inalt - Centru - Gara De Sud - Hipodrom
204 - Malu Rosu - Centru - Gara De Sud
si 205 Malul Rosu - Hipodrom
Se aud zvonuri de la soferi de autobuze si troleibuze ca vor sa mai faca si linia 2 troleibuz si sa cumpere troleibuze, dar astea sunt doar simple zvonuri sau poate devin realiate peste 2-3 ani
Trasee tramvai
101 - SPITALUL.JUDETEAN - R.NORD - HALE.TRAMVAI - GARA.DE.SUD
102 - SPITALUL.JUDETEAN - R.NORD- MALU.ROSU - BLOC.39 - GARA.DE.VEST
TRASELE 101 SI 102 CIRCULA INTRE ORELE 4;55 - 00:20
Sus
george
Vizitator






MesajTrimis: Dum 12 Feb 2006 13:56:11    Titlul subiectului: 15483

Trasee RATP desfiintate :
In 2000 - 4 B - HALE.CORECO - GARA.DE.NORD
In 2005 - 37 - SPITALUL.JUDETEAN - COMAT
50 - MALUL.ROSU - DOROBANTUL
55 - POD.INALT - BEREASCA
In 2005 au fost scoase si trasele 36, 41, 42, 48, 51, 52, 53, 54, dar in urma cererilor depuse de calatori au fost reintroduse insa unele din ele anul asta sigur vor fi scoase. Aceste trasee sunt trasee naveta care au intre 1-4 curse la fiecare schimb la schimbul 2-3 numai cate o cursa
Traseul 20 bloc.Republici - Gara De Nord - Obor - Gara De Sud a fost scos si reintrodus de vreo 5 ori in ultimi 2 ani. El are doar 2 curse dimineata si 2 la pranz. de cand ma stiu pe el a circulat numai UDM 112 sau UD 117, cu toate ca nr maxim de calatori era de 30...
Trasee infintate in 2004 :
59 - SPITALUL JUDETEAN - HALE CORECO (dupa 5 luni a fost desfiintat era necrculat deoarece era traseu comun cu 101 si 30 )
2005
30B - HALE.CATEDRALA - INTERHOME
32 - HALE.CATEDRALA - PROTAN
8 - HALE.CATEDRALA - CIMITIR .BOLVANI
22 - POD.INALT - BAR.UNIRII ( DESFIINTAT , SI REINFIINTAT DUPA 3 LUNI )
7B - BARIERA.RUDULUI- BAR.DOROBANTU - BARIERA UNIRII
61 - GARA.DE.SUD - LICEUL AGRICOL BARCANESTI
Sus
george
Vizitator






MesajTrimis: Dum 26 Feb 2006 21:03:40    Titlul subiectului: 00000000 16991

Un nou traseu conventie circula in PLOIESTI, e vorba de linia 680 - Gara De Sud - Centru - Selgros (acest traseu e destinat numai celor care lucraza la Selgros), cursele circuland dimineata si la pranz), asigurate numai de autobuze BMC.
E o conventie cu Selgros sa-i duca lucratorii de undeva pana la firma si inapoi.
se iau bani ca lumea din conventii, RATP prinde tot, nu scapa nimic. A pierdut o mare licitatie din lipsa de vehicule acum vreo cativa ani cu croitoria OZTASAR care se afla pe DN 1 sensul PLOIESTI - CAMPINA- BRASOV la vreo 10 km de centrul Ploiestiului si la 4 de marginea orasului, practic autobuzele ar mai fi mers de la METRO inca 3 km pana la croitorie. A pierdut licitatia intrucat croitoria are 3000 de angajate care lucreaza toate schimbul 1 de la 7:00- 16:00/17:00 si la ora aia e foarte solicitat orasul...din lipsa de autobuze RATP a pierdut licitatia, iar transportul croitoreselor se fac cu autobuze particulare de la mai multe firme din ploiesti (au tot velul de autobuze, vechi si noi, mici si articulate si de toate marcile) e un adevarat haos cand ies ptr ca ies toate in grup si devine DN 1 aglomerat. Imaginati-va sa veniti dinspre BRASOV spre BUCURESTI iar la 4 km de intrare in oras sa vezi pe prima banda ditamai cardul de autobuze 20-30 in sir indian si circuland cu viteze maxime de 60km/h iar unele Dacuri pline pana la refuz abia se tarasc cu 150 calatori cu maxim 50km/h. Mentionez ca autobuzele de care am vorbit mai sus opresc in statiile RATP de pe teritoriul orasului si sunt arhipline.
RATP are conventii incheiate cu mai multe firme :
KAUFLAND (depozitul pe tara), JOHNSONS (croitorie 800 angajati), YAZAKI (fabrica borduri de masini ptr export - 3000 angajati) - toate cele 3 sunt situate la INDUSTRIAL PARC se vede din tren sau masina inspre/dispre BRASOV si TARGOVISTE (daca treceti spre Brasov cu trenul ori masina sau spre Targoviste veti vedea INDUSTRIAL PARC acolo unde se vede centrala eoliana (moara aia mare de vant, elice care se vede de la 20 km), MAYR (nu stiu cu ce se ocupa insa are cativa angajati, nu circula decat 2 -3 Isuzu), B.A.T (BRITISH AMERICAN TOBACO - fabrica de tigari - circula 5 BMC -uri), CARREFOUR si METRO situate unul laga celalat (circula numai MANURI si BMC zilnic numai dimineatza si seara la deschiderea si inchiderea magazinelor destinate numai ptr angajatii lor) ptr calatori cat sunt magazinele deschise exista traseul 1D SI 1B care nu sunt conventii), PETRO BRAZI - de centrala de la BRAZI a auzit toata lumea, leaga toate dispeceratele, cartierele orasului de combinat, la intrea/iesirea celor 3 schimburi. La scmibul 1 si 2 circula numai Ikarus 280 iar la schimbul 3 (21:45-23:45 numai MANuri) si SELGROS de care am mentinat mai sus.
Curse conventii mai face RATP ptr cateva scolii din oras unde micutii au ore de practica (cls 1- 4) de inot la strandul Vega situat langa Gara De nord si se mai pot face la cererea firmelor sau a oricui daca platesti. Am vazut mijloace RATP ptr inmormantarii, nunti, botezuri sau excursii.
RATP are toate autobuzele dimineatza intre 5:00-8;00 pe trasee, cele 2 garaje ramanand pustii, goale, cu exceptia celor cateva UDM-uri ramse nefolosite care isi asteapta calaul ori mecanicul...
Sus
george
Vizitator






MesajTrimis: Dum 05 Mar 2006 13:00:30    Titlul subiectului: 17570

Incepand de marti 07.03.2006, odata cu deschiderea magazinului SELGROS (situat la marginea orasului dupa PODUL INALT), RATP face modificari in circulatia autobuzelor pe anumite trasee astfel :
Traseul 7 B - BARIERA RUDULUI - HALE TRAMVAI -BARIERA DOROBANTUL - BARIERA UNIRII se desfiinteaza
Traseul 7 - va circula intre orele 5:10-23:30 zilnic
Traseul 22 -va circula intre orele 5:10-23:50 zilnic
Traseul 22 - va avea capat la SELGROS si nu la PODUL INALT cum era pana acum
traseul 34 - POD INALT - HALE CORECO (VA CIRCULA NORMAL)
Traseul 34 B (TRASEU NOU) - SELGROS - POD INALT - HALE CORECO si retur.
Sus
Catta



Data înscrierii: 24/Feb/2006
Ultima vizita: 19/Sep/2008
Mesaje: 6
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Mar 14 Mar 2006 22:44:15    Titlul subiectului: 18450

44 este in stadiu de elaborare a proiectului de executie (destul de avansat).
Celelalte trasee sunt deocamdata in studiu de fezabilitate...
Exista interes din partea tuturor factorilor de raspundere... sa se extinda transportul cu troleibuzul si sa modernizeze calea de rulare a tramvaiului.
Asadar... ne ecologizam.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
george
Vizitator






MesajTrimis: Dum 26 Mar 2006 19:44:00    Titlul subiectului: 19150

S-a deschis SELGROSUL insa nu circula nici un traseu/autobuz pana acolo decat cursele conventie ptr angajatii, deci traseele 22 si 34 raman aceleiasi cu Plecari de la PODUL INALT si nu de la SELGROS cum am mentionat mai sus.
Sus
george
Vizitator






MesajTrimis: Lun 03 Apr 2006 13:45:18    Titlul subiectului: 19797

Regia Autonoma de Transport Public Ploiesti informeaza cetatenii ca in perioada 01 aprilie - 01 octombrie 2006, in zilele de sambata si duminica, intre orele 09.30-19.00, ruta traseului 40 se va prelungi pana la Parcul Constantin Stere.
Plecarile de la Hale Coreco vor fi efectuate din jumatate in jumatate de ora, incepând cu ora 09.30. Ulterior, ultima plecare de la Parcul Constantin Stere va fi la ora 19.00.
Mentionam ca acest program va fi valabil si in zilele de 24 aprilie 2006 si 01 mai 2006.
In situatia in care conditiile meteorologice sunt nefavorabile si nu sunt calatori traseul 40 va circula numai pana in cartierul Bereasca.
Sus
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 26 Apr 2006 13:37:06    Titlul subiectului: gps ploiesti 60077

La Ploiești s-a introdus generalizat GPS si câte un receptor - pe fiecare vehicul... astfel va putea cel putin teoretic sa fie reglata circulatia
din dispecerat și funcționează de minune, inclusiv pe Dac 112 UDM și Ikarus 260. Și Ploieștiul, chiar dacă e mai mic ca Bucureștiul, are vreo 300 de autobuze... mai mult de jumate pe convenții, dar și alea sunt monitorizate să nu se abată de la traseu și să parcurgă traseul în timpul stabilit. În cazul în care se observă vreo anomalie (întârziere/avans prea mare, abatere de la traseu etc), șoferul este sunat de la dispecerat (da, șoferii și vatmanii din Ploiești au telefoane mobile de serviciu!) și i se cer explicații (de exemplu, dacă un drum e blocat de accident etc i se poate permite șoferului să o ia pe altă stradă etc).
Angajatii au Zapp Share-Free... numerele sunt ceva de forma 0788.xx.yyyy , unde yyyy este numărul de parc (sau ultimele lui 4 cifre...că, de exemplu, #051 este de fapt #55051).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
worker
Vizitator






MesajTrimis: Mar 02 Mai 2006 23:51:58    Titlul subiectului: 22065

Din 1961 pana in 1979 actualul RATP Ploiesti s-a numit ITP (Intreprinderea de Transport Ploiesti).
1 Mai se numea Concordia.
Linia 5 Bar.Gageni-Feroemail
Liniile 6, 6b plecau de pe str. Greceanu
Sus
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 22 Iun 2006 22:54:53    Titlul subiectului: 26125

Nu am știut unde să postez asta...
Numai pentru cunoscători, o stație I.J.T.L.Ph. scăpată, prin minune, de hoții de fier vechi. Stația se găsește la Scăeni (se pare că nu se prea fură...Păcat că nu se mai văd și traseele care treceau pe aici. Ruta este privatizată de câțiva ani, cam de prin 2000. Însă pe atunci se numea deja RATPh, însă autobuzele RATPh veneau doar până la Gara Scăeni, cu trecere pe la Abator și intrare prin Balaca, nu mai mergeau de mult la Boldești, deoarece ruta era f. bine deservită de trenurile care treceau cam din 2 în 2 ore și chiar mai des în funție de oră... amintiri plăcute Smile Apoi CFR a început să scoată din trenurile de pe relația Ploiești-Măneciu... și RATPh și-a scurtat unicul traseu de autobuz pe care l-a mai păstrat în zonă la Abator, la intrarea în Scăeni... apoi declinul... autobuzele frumoase și articulate au fost înlcouite de dube mici și infecte, CF respectivă a fost privatizată dar privatul a renunțat după 2 săptămâni...și CFR a reintrodus doar... 3 perechi de trenuri, care circulă și acum, fără nici cea mai mică întârziere în stații.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
mapex



Data înscrierii: 24/Iun/2006
Ultima vizita: 31/Aug/2009
Mesaje: 6
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Sâm 24 Iun 2006 21:44:55    Titlul subiectului: 11111111 26222

As vrea sa fac o completare la traseele din Ploiesti, aparute in acest topic, si anume la conventiile RATPh: In Parcul Industrial Ploiesti exista JOHNSON - trasee care incep cu cifra 6, si YAZAKI - trasee care incep cu cifra 5, de la 501 la 526 (sunt unul dintre cei care lucreaza acolo). Si o mica corectie: YAZAKI Ploiesti produce cablaje auto si nu borduri cum s-a mai scris in acest topic. Mai exista o fabrica YAZAKI in Romania, la Arad, aceea produce borduri auto.
Am uitat de Kaufland care e tot in Parcul Industrial. Traseele care deservesc depozitul Kaufland au numere care incep tot cu cifra 6, in continuarea celor de la Johnson, nu cunosc exact numerele traseelor stiu doar ca am vazut trasee Kaufland 627, 630. La Johnson am vazut 60x si 61x. Kaufland-ul e deservit de autobuze PROBUS, iar Yazaki si Johnson de MAN-uri. Pt. Yazaki se folosesc pt. dus si intors sch.1- 13-14 autobuze, sch.2- 8-9 autobuze, sch.3- doua autobuze (sch.3 lucreaza o mica parte a personalului). In viitor autobuzele vor fi mai multe pt. ca pana in 2008 vor fi 5000 de angajati fata de 3000 cati sunt acum. Sper ca sunt informatii utile.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 681
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Sâm 09 Sep 2006 16:23:14    Titlul subiectului: 33014

Linia 107 a fost un plan indraznet al RATP dar in prezent nu mai exista!, a circulatdoar 1 luna!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dexter23



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Mar/2023
Mesaje: 144
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 09 Sep 2006 23:34:48    Titlul subiectului: 33055

107 - Gara de Vest - Cablul Romanesc
105 - Gara de Sud - Cablul Romanesc

_________________
We are just a small, lonely piece in the world of computers.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
sisintea



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Lun 22 Ian 2007 00:23:19    Titlul subiectului: 8888888 44369

Proaspatul traseu 244 deservit de troleibuze, dat in folosinta in noiembrie anul trecut, a redevenit traseul 44. Deservit de troleibuze, desigur. Incepind cu data de 18 ianuarie 2007.
Cinste personalului RAT Ploiesti, care asaza pe talerele balantei cele doua componente definitorii, economia si ecologia.
Fotografii realizate de Stefan Puscasu (http://ploiesti.stfp.net).

Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 681
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Mar 23 Ian 2007 21:03:35    Titlul subiectului: Re: Troleibuze 44506

De ce or fi schimbat numarul traseului?
Probabil ca nr 44 era mai usor de retinut pentru populatie.

_________________
37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 23 Ian 2007 23:46:16    Titlul subiectului: 44531

Traseele de autobuze în Ploiești în 1964.
Bonus o hartă din 1964:
http://forum.computergames.ro/attachment.php?attachmentid=178692&d=1169586875



Trasee Autobuze Ploiesti 1964.rar
 Descriere:

Descărcare
 Nume fișier:  Trasee Autobuze Ploiesti 1964.rar
 Mărime fișier:  4.69 kb
 Descărcat:  de 1005 ori


_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
virgilius



Data înscrierii: 21/Noi/2006
Ultima vizita: 18/Iun/2023
Mesaje: 316
Locație: Constanta

MesajTrimis: Joi 25 Ian 2007 15:27:48    Titlul subiectului: 44655

Daca e afisat in partea de sus, asa cum de altfel este normal, 44 MALU ROSU - GARA DE SUD, de ce oare mai era necesara inca o tablita cu nr. 44, pusa-n geam??? Am pretentii de la ploiesteni! Sau se procedeaza ca la Timisoara (vezi foto postata de SJOREN pe 14 dec.2006), cu troleibuzele de pe linia 11, unde sunt de-a valma mai multe placute cu nr.11, atarnate pe parbrize???
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 25 Ian 2007 15:47:16    Titlul subiectului: 44658

În Ploiești rar se pune plăcuță sus... De obicei se afișează sus traseul doar la vehiculele cu afișaj electronic (desigur, doar atunci când merge sau când linia deservită de autobuz este în baza de date a afișajului). În rest, se aplică plăcuța pe bord.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 25 Ian 2007 16:14:23    Titlul subiectului: Transportul în comun efectuat de operatori privați. 44665

Comuna Berceni era deservită pe vremuri de autobuzul 23 (pleca de la Uztel cred). Dar cum liniile preorășenești din Ploiești au fost privatizate toate acum câțiva ani... oricum, e una din liniile ,,norocoase", fiind exploatată cu autobuze Smile Autobuzele sunt 2nd hand (mă rog...cred că e deja 4th hand, nemaipunând la socoteală că a venit 2nd hand din Germania) de acolo (ba chiar când a plecat din Iași era într-o stare foarte proastă).


PH-04-DJJ-023-001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  143.47 kb
 Vizualizat:  de 102506 ori

PH-04-DJJ-023-001.jpg



IS-06-TRX-001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  115.75 kb
 Vizualizat:  de 102506 ori

IS-06-TRX-001.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 681
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Dum 25 Feb 2007 16:16:14    Titlul subiectului: 22222222 76624

"Regia Autonoma de Transport Public Ploiesti anunta cetatenii ca, din data de 1 martie 2007, traseul de autobuze 1 va avea o singura statie la Hipermarketul Carrefour. Aceasta va fi folosita atat pentru debarcarea cetatenilor din cursa Centru – Carrefour, cat si pentru îmbarcarea acestora pentru cursa Carrefour – Centru.
Masura este necesara pentru decongestionarea traficului rutier general in sensul giratoriu din zona, fluxul circulatiei pe D.N. 1 în acel perimetru fiind foarte intens.
De asemenea, la Metro si Bricostore nu va mai fi cap de linie cu stationare, ambele statii fiind puncte de trecere.
"

Sursa: www.ploiesti.ro

_________________
37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul PRAHOVA Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
Pagina 1 din 8

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community