Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaiele TIMIȘ
Du-te la pagina 1, 2, 3 ... 12, 13, 14  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
srazvi



Data înscrierii: 11/Ian/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2011
Mesaje: 407
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 16 Ian 2006 18:39:39    Titlul subiectului: Tramvaiele TIMIȘ 12639

Admirati ce bunatate de tramvai avem noi in Arad in mileniul 3, ca nu mai stiu daca afara era mai cald sau inauntru Laughing
2. Acest Timis m-a impresionat pe mine simbata cind ma grabeam sa prind Autobusul de Avrig, avea o viteza comparabila cu a unui GT8, circula de obicei pe Arad-Ghioroc, traseu de 25 km ce-i face in mai putin de o ora, dureaza mult pina iese din Arad.
Sunt unicele Timsuri cu 2 usi, nu cu 4? Acum iarna e bine pentru ca nu se racesc asa, azi in Timisul "normal" din poza pusa de mine era parca mai frig decit afara, deci o idee este, in plus au mai multe geamuri, vara iar e mai placut decit in alt Timis, poate vor fi ultimele Timisuri ce vor supravietui, desi chestia cu usi doar la capete, de multe ori e o coada la urcare de te sperii, la fel e incomod la coborire cind e plin Confused
3. uite si un tramvai in care era cald, desi e tot Timis



Timis.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  44.2 kb
 Vizualizat:  de 40702 ori

Timis.JPG



timis_tunat_206.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  33.71 kb
 Vizualizat:  de 40079 ori

timis_tunat_206.jpg



timis_379.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  46.56 kb
 Vizualizat:  de 40075 ori

timis_379.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kidu
Vizitator






MesajTrimis: Lun 16 Ian 2006 19:46:52    Titlul subiectului: 12661

Garniturile cu nr 1 si remorca 2 si 15 cu remorca 16 au fost reconstruite la Astra si au fost modificate special pentru curse extra-urbane. S-a renuntat la usile de la mijlocul vagoanelor, nu stiu cat de ingenioasa este aceasta solutie, tinand cont, de cat de aglomerate sunt rutele nr 11 si 12 ce merg spre Ghioroc.
Sus
srazvi



Data înscrierii: 11/Ian/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2011
Mesaje: 407
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 26 Ian 2006 21:29:07    Titlul subiectului: ar 13992

In Arad in perioada 1993-1998 au fost modernizate nu numai Tatra ci si Timis, de aceea mai circula astea, pe Timis au pus dupa ce le-au "reconstruit" radiatoare fix la fel ca cele de pe trenuri, dar usile tot asa strimte le-au pus de pe vremea lui odiosul cind eram toti slabi ca nu aveam ce minca Confused , toate au inchidere/deschidere usi cu buton, restul au fost taiate Wink
_________________
Luna Amara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Dum 12 Feb 2006 13:50:29    Titlul subiectului: 555555 15482

Dupa ce am vazut mai recent (05.02.2006) in depoul Micălaca din Arad rezultă că mai sunt zece garnituri).
13+205 care acum o luna a fost compusa din 13+221 si 218+205 221 si 218 au fost oprite si stau bine mersi in depou probabil il asteapta pe nenea cu autogenu'
224+227 statea in data de 05.01.2006 garat ciudat langa 628 (oprit de ani de zile) deci pe o linie moarta
15+16 langa 224+227 totasa pe linie nefolosita si nu poti zice ca n-ar fi loc in depou...
1+2 Timis modificat cu doar 2 usi circula mai mult pe relatia Arad-Ghioroc
17+18 este in circulatie parca e cu reclama SELGROS
184+4
208+209 (reclama Piastrele)
212+213
220+211
Daca mai vedeti si alte numere anuntati-ma va rog. Acestea ar putea fi urmatoarele:
35+14
31+32 (reclama DACIA Verbita)
In 2005 s-a casat 230+185 cu faruri de T4R


Ultima modificare efectuată zsizsi la Dum 12 Feb 2006 14:18:02, modificat de 3 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Pachanga



Data înscrierii: 18/Feb/2006
Ultima vizita: 23/Mai/2008
Mesaje: 69
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 18 Feb 2006 22:19:21    Titlul subiectului: 00000000 16363

In Arad toate tramvaiele Timis au fost refacute de Astra Vagoane.
Doar 2 garnituri au fost modificate fara usile de mijloc, in rest au fost doar imbunatatite. Cred ca si un Timis pe Arad-Ghioroc, ma refer la 1-2 si 15-16 pot atinge viteze de peste 60 km/h desi linia nu e tocmai foarte buna.



Timis.JPG
 Descriere:
In Arad un Timis nu mai e Timis, e tramvai
 Mărime fișier:  49.48 kb
 Vizualizat:  de 40931 ori

Timis.JPG



_________________
Still standing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 14/Mar/2024
Mesaje: 1119
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 04 Mar 2006 01:08:07    Titlul subiectului: Tramvaiele TIMIȘ 17507

Mi-a venit in minte inca o info interesanta zic eu. Prin 2001, am fost la lacul Ghioroc intr-o excursie. Si acolo, am dat de o carcasa de Timis, vagon-motor, nr #186, (sunt sigur pentru ca tin minte ca atunci era singurul Timis "reconstruit" si casat, fiind tradat de placuta cu "reconstruit astra 93), vopsita in albastru si folosita ca vestiar sau nu mai stiu ce pt pescari. Laughing Cred ca vara, se mai vede inca de pe drumul ce duce spre sat, desi nu sutn sigur ca mai este acolo. Acuma nu as vrea sa fiu carcotas sau sa acuz pe nedrept, dar am impresia ca CTP-ul nu caseaza vagoane numai "in calup", cum sunt acestea 10, sau cele din linkul postat mai sus, adica atunci cand scrie in ziar si se cere aprobarea clm-ului. Oricum, vagoanele din depoul Micalaca se ved cand le caseaza(desi eu de Timisul #230-#185 doar am banuit ca a fost casat), dar despre tatre nu prea poti afla mare lucru... Laughing
Deci, smen sau nu, in Arad se caseaza pe capete. Nu e obsesia mea casatul tramvaielor, dar acesta este fenomenul cel mai interesant prin Arad in ultima vreme legat de tramvaie... Laughing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Lun 06 Mar 2006 23:37:57    Titlul subiectului: Tramvaie din Arad18 17753

Niste poze facuta la 28 decembrie 2005 in Depoul Micalaca
Vagonul motor 218 ...

...si vagonul remorca 221 in fata lui #218 oprite in decembrie 2005.

Si noul cuplu rezultat din cuplarea vagonului motor al 221 adica #13 si fostul vagon remorca al 218 adica #205. si reclamele diferite ajuta sa iti dai seama ca acest cuplu a luat nastere recent.
#13+205 la Catedrala din Pta Podgoria in directia Pta Romana

... insa ca de fiecare data (nici in 5 februarie 2006 n-a fost altfel) Aradul il consider orasul surprizelor... placute.
Cine imi poate identifica acest vagon motor T2D? Eu zic ca este #922 iar platforma este ex remorca B2D #994
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 14/Mar/2024
Mesaje: 1119
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 23 Mar 2006 15:15:02    Titlul subiectului: dfbbdf 18938

Vreo 10 timisuri erau initial cu Camel, si vreo 10 cu Palmolive. Very Happy
Prin 94, s-au decis sa caseze cateva Timisuri. Asa ca le-au dus la Comb Chimic Vladimirescu, probabil sa le topeasca acolo. Linia face o curba de 90 de grade catre combinat, dupa care mai urmeaza vreo 2 km de linie drepata. Acolo, cred ca linia este tripla, pe linia 3 garand TImisuriel ce urmau sa fie casate. Aradenii trebuie sa isi aminteasca de acea imagine, se vedeau de pe soseaua Arad-Deva, sper sa le fi facut cineva poze. Era o imagine destul de interesanta, chiar daca putin cam horror. Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Vin 24 Mar 2006 00:07:15    Titlul subiectului: 18977

Stiu ca in august 1996 garnitura 200+201 era oprita parca in dep. UTA, avea culoarea galbena. Atunci si acesta avea acea reclama cu Camel..
#19+20 tot pe Revolutiei cu schema si vopseaua originala livrata de fabrica..

Foto: unknown person
Si sa punem cireasa pe tortul cu frisca....
#1+2 primul tramvai Timis la Arad inca in forma originala, cu vopseaua originala din fabrica


Ultima modificare efectuată de către zsizsi la Vin 24 Mar 2006 00:22:14, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 11 Mai 2006 23:13:39    Titlul subiectului: 22816

zsizsi a scris:
#1+2 primul tramvai Timis la Arad inca in forma originala, cu vopseaua originala din fabrica
Timișul 1+2 arată SINISTRU: Și totuși, ar un farmec aparte
-parbriz mic
-gemuleț de deasupra parbrizului desființat
-far montat sus, ca la locomotive
-perdele la geamuri (dacă nu greșesc)
-zgomot redus în comparație cu Timișurile din Cluj
Reparația capitală pri ncare a trecut Timișul respectiv nu a însemnat mai degrabă o reconstrucție decât o reparație propriu-zisă?
La fel arată și 15+16 (cel puțin la fel arăta în 2 IV 2006, când am văzut tramvaiele respective).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Dum 23 Iul 2006 15:03:07    Titlul subiectului: ar 28483

Modalitatea de cuplare "spate în spate" poartă numele de suveică, tandemul respectiv comportându-se ca un tramvai bidirecțional. În 1989 am văzut două Timișuri "suveică", rezultând o ramă alcătuită din
-vagon motor
-vagon remorcă
-vagon remorcă
-vagon motor
Unul din Timișuri era 228+229. Poate careva din Arad și-l mai amintește.
Numerotarea tramvaielor Timiș din Timișoara era
N=vagonul motor
N-230=vagonul remorcă (deja în anul 2000 erau unele vagoane solo, cum ar fi 311 și 332)
pe când la Arad
N=vagon motor
N+1=remorca
indiferent dacă N e număr impar sau par
Oricum:
Timișoara a renunțat la serviciul Timișurilor (deja pe unele poze de la topicul Timișurilor, respectivele tramvaie circulă solo); am impresia că sfârșitul Timișurilor timișorene a fost grăbit de faptul că au circulat fără remorcă. Poate cineva să confirme sau să infirme supoziția mea? La Cluj, nu odată Timișurile care circulau solo s-au uzat mult mai repede decât atunci când circulau cu remorcă.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 14/Mar/2024
Mesaje: 1119
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 23 Iul 2006 22:59:40    Titlul subiectului: 28547

Cuplul de Timisuri 228+229 tin minte ca a capatat prin `93-`94 reclama cu Golgate-Palmolive, iar vagonul motor 228 s-a stricat si a fost casat. 229 a fost cuplata la #7 (care initial mergea cu #8, vagon remorca deasemenea stricat si casat). A rezultat deci cuplul 7+229, pentru un timp.
Atat stiu sa zic, de anul 1989 nu situ mare lucru, implineam 4 ani pe atunci. Tin minte doar Timisul #204 cu tabla gaurita de gloante in statie la Primarie...( sper sa nu fi visat chestia asta, da srs ca mi-o amintesc Very Happy )
1+2 si 15+16 au reconstruite si adaptate pentru traseul Arad-Ghioroc.
1+2 și 15+16 au fost adaptate pentru Ghioroc... dar circulă și pe linii urbane, foarte rar. De exemplu, daca un asemena tramvai ajunge in oras pe linia 11, si urmatoarea cursa va fi pe 12, atunci, din Fat Frumos pana in Piata Romana, vine pe linia 1. Smile Sau daca se retrage in depou din Vlaicu, vine pe linia 7 pana in Vama Micalaca. Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ice_king



Data înscrierii: 02/Sep/2006
Ultima vizita: 05/Noi/2006
Mesaje: 23
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 04 Sep 2006 12:10:45    Titlul subiectului: dfgfdfhsdhsh 32625

Ce s-a intamplat cu Timisurile 196+197 / 206+207 / 226+187 . Dar cu perechea de timisuri 5-6 care circula in Arad..Ce s-a intamplat?ca nu l-am mai vazut tareee demult....
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 14/Mar/2024
Mesaje: 1119
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 06 Sep 2006 22:19:59    Titlul subiectului: 32840

Timisurile de care intrebi, TOATE au fost casate. Cronologic:
#226+187 a fost casat impreuna cu #202+219
#196+197, casat impreuna cu #5+6 si #204+181.
#182+#183 casat ulterior.
#206+207, casat ulterior.
Apoi, a fost casat singurul TImis nemodernizat ce a supravietuit pt mai mult timp, #230+185.
Anul acesta, ( recent), au fost casate vagoanele #218 si #221.
Tanademul rezultat, #13+205 cred ca a fost si el casat de curand.
Primul TImis modernizat care a fost casat, a fost #186+36. Am mai scris pe aici ca #186 ( carcasa) se afla la Ghioroc pe post de ghereta...
Vagonul #221 am impresia ca nu a fost modernizat "total". Barile din interior nu erau invaluite in plastic alb, cartonul din interior era prins ca la Timisurile vechi, precum si tavanul cred ca era tot din ala cu gauri. Oricum, acel vagon a fost vopsit si revopsit, dar tot degeaba, dupa cateva saptamani vopsea era deja cojita....cred ca a fost cel mai "copt" vagon 221 asta. Very Happy
196+197 era mancat rau de rugina tin minte. Pe mien m-a surprins sincer casarea cuplului 5+6, nu mi se parea a fi intr-o stare asa proasta...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ice_king



Data înscrierii: 02/Sep/2006
Ultima vizita: 05/Noi/2006
Mesaje: 23
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 11 Sep 2006 14:11:00    Titlul subiectului: dfbdfbdf 33141

Mai circula timisul 208-209 ?dar 212-213?a existat vreun timis ca vagonul numarul 11 ?
Dar timisul 192-193 ? Ca nu l-am mai vazut...de vreo 5 ani sigurat....
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 14/Mar/2024
Mesaje: 1119
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 11 Sep 2006 22:47:27    Titlul subiectului: 33175

192-193 nu mai circula de muuult. Cred ca de mai mult de 5 ani.
208+209 si 212+213 inca mai circula.

Cu siguranta a existat un TImis #11. Insa eu unul nu l-am vazut niciodata pe traseu. Insa imi aduc aminte sa fi vazut in depou cand eram mai mic remorca #12. Cred ca Timisurile 9+10 si 11+12 au fost folosite din start ca piese de schimb...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ice_king



Data înscrierii: 02/Sep/2006
Ultima vizita: 05/Noi/2006
Mesaje: 23
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 22 Sep 2006 23:22:04    Titlul subiectului: 34057

Tocmai mi-am amintit de un timis ce exista in Arad si care nu l-am mai vazut de un secol... Laughing 33-34 dak nu ma insel... Laughing sigurat a fost casat...imi aduc aminte si de :19-20,216-217(ultima data cand l-am vazut acum 5-6 ani arata intr-o stare jalnica...) ,202-219...multe timisuri au fost casate... Crying or Very sad au ramas chiar foarte putine in Arad...oare le vor casa si pe astea? Sper ca nu in vitorul apropiat Crying or Very sad Crying or Very sad
_________________
Tramvaiul meu preferat este timisul 212-213 din Arad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Sâm 23 Sep 2006 16:57:47    Titlul subiectului: 34097

Stie cineva ce numar a avut remorca aceea de Timis undeva pe langa Ghioroc sau in orice caz undeva pe o linie interurbana ? Din remorca ramasese doar scheletul si era vopsita in albastru in diverse nuante. Dupa unele surse, ar fi avut numarul 186, dar asta inseamna ca era vagon motor, daca nu ma insel. Cel care a facut fotografia in cauza spunea ca la un moment dat fusese folosita ca magazin.
Fotografia:
http://www.railfaneurope.net/pix/ro/trams/Arad/Timis/AR-GHIOROC-2.jpg
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 14/Mar/2024
Mesaje: 1119
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 23 Sep 2006 19:21:28    Titlul subiectului: 34110

Eu sunt cel care a spus ca e 186, si pot paria orice ca el este. Very Happy
Cat despre faptul daca este vagon motor sau remorca, va indrept atentia inspre partea din spate a carcasei, se vede cum tabla urca dinspre usa inspre capatul vagonului. De asemenea, se observa faptul ca locasele unde ar fi trbuit sa fie stopurile, sunt "infundate" de tabla, chestie caracteristica unui vagon motor din Arad( la noi Timisurile nu au circulat niciodata fara remorca, cel putin eu nu tin mitne sa fi vazut unul fara remorca).
Mai spun inca o data de ce cred ca este 186. In 2001 prin iunie, am fost cu niste coelgi la Ghioroc la lac. Carcasa era acolo. M-am uitat in ea, si am observat placuta cu "Reconstruit Astra 93", si imediat mi-am dat seama ca este 186, deoarece la acea data 186+36 era singurul TImis modernizat si casat. Very Happy
M-am gandit putin , si daca de "inclinarea" tablei nu sunt asa de sigur, va mai dau un indiciu: Daca va uitati atent, spre partea din fata a carcasei, observati pe la mijloc un stalp "in plus", ce nu ar avea ce cauta la o remorca de Timis si forma lui dreptunghiulara. Very Happy Acel stalp delimita cabina vatmanului. Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 23 Sep 2006 19:33:24    Titlul subiectului: 34114

Se observa peretele despartitor dintre cabina si salon, cu decupajul pentru geam in stanga si decupajul pentru usa.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
arnold 1165



Data înscrierii: 19/Sep/2006
Ultima vizita: 01/Iul/2014
Mesaje: 134
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 23 Sep 2006 20:01:28    Titlul subiectului: 34115

va spun eu sigur ca este vagon si este 186
uitati-va atent la bara din spate in dreapta vagonului la bara ce leaga vagonul de remorca.
doar vagoanele au asa ceva
si sa stiti ca inainte si vagoanale de timis aveau stopurile alea in spate,unde acuma este infundat cu tabla.
tata a lucrat pe timisul 25-26 mai de mult.
va spun sigur ca ala este vagon
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Sâm 23 Sep 2006 20:32:39    Titlul subiectului: Tramvaie din Arad62 34122

Multumesc pentru info celor care mi-au raspuns la intrebarea cu numarul lui. Acest 186 probabil a fost initial cuplat cu 187. Cam cand au disparut ele din circulatie ? Actuala (??) culoare a lui "186" este din timpul cand circula sau este opera celor care i-au gasit temporar alta intrebuintare ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 14/Mar/2024
Mesaje: 1119
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 23 Sep 2006 21:27:00    Titlul subiectului: 34125

In momentul casarii, 186+36 era vopsit intr-un albastru spre violet Evil or Very Mad , aproximativ culoarea ce se vede mai jos pe carcasa. Este 186 din Arad, pentru ca, pe peretele despartitor intre cabina si salon exista placuta cu RECONSTRUIT ASTRA 93. Pentru cine nu stie, in anii 93-94, actuala ASTRA VAGOANE MARFA, a reconditionat o serie de Timisuri si Tatre T4R, printre care si 186+36. In alte orase cu timisuri nu cred ca au ajuns vag reconditionate la Astra. Twisted Evil
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ice_king



Data înscrierii: 02/Sep/2006
Ultima vizita: 05/Noi/2006
Mesaje: 23
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 24 Sep 2006 01:34:19    Titlul subiectului: 34142

Intradevar...imi aduc aminte caci ultima data cand am circulat cu timisul 186-36 a fost acum cativa ani si avea o culoare asemanatoare acelui timis de la ghioroc folosit ca si chiosc... Confused deci este #186...Deci nu stie nimeni...33-34 a fost casat? Crying or Very sad ca eu cred ca ...da... Crying or Very sad
a existat si timisul #25-26 ? Shocked Nu stiam de el...sau nu imi mai amintesc... Laughing

_________________
Tramvaiul meu preferat este timisul 212-213 din Arad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 14/Mar/2024
Mesaje: 1119
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 24 Sep 2006 02:00:56    Titlul subiectului: 34147

Timisul 33+34 este casat de muuult. A existat si 25+26. In Arad, timisurile au sau au avut numere intre 1-36, si 180-231.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3 ... 12, 13, 14  Următoare
Pagina 1 din 14

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community