Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Rodeo
Data înscrierii: 15/Aug/2006 Ultima vizita: 24/Iun/2020 Mesaje: 24 Locație: Ramnicu Sarat
|
Trimis: Mar 26 Sep 2006 00:23:09 Titlul subiectului: Curatare exterioara vehicule |
34308 |
|
Deoarece toti ne-am declarat prieteni ai mijloacelor de transport in comun, sa ne oprim atentia putin si asupra intretinerii acestora. Pentru uzul acelora care nu prea au calcat prin autobaze, se poate ca cei care stiu sa spuna cum se face curatarea exterioara la autobuze/trolebuze si tramvaie/rame de metrou? Curatarea interioara cred ca se face clasic, cu matura si mopul...poate in strainatate sa existe si sisteme mai performante, daca stie cineva ceva sa spuna. Pentru exterior insa, presupunand ca sunt multe vehicole de curatat in timp scurt (pe timpul repaosului de noapte de exemplu) ar fi logic ca autobazele/depourile sa fie dotate cu instalatii automate de spalare. Fiind noi in Romania insa, ma indoiesc ca asa stau lucrurile in toate locatiile. De aceea va invit pe cei care au vazut sau lucreaza acolo sa explice cum se fac aceste lucruri in diverse puncte din Romania. |
|
Sus |
|
|
ratbmetrou
Data înscrierii: 01/Iul/2006 Ultima vizita: 25/Iul/2010 Mesaje: 175 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 26 Sep 2006 00:49:43 Titlul subiectului: |
34313 |
|
Exista statii de spalare in unele autobaze (nu stiu insa daca in toate). Mi se pare ca poti vedea una chiar la intrarea in autobaza Nordului. Deci, ca la spalatorie: treci cu masina printre periile care se invart.
Intrebarea care apare, logic, mi se pare: la cat timp si mai ales cat de constiincios se executa aceste igienizari? Directorul RATB afirma intr-un interviu ca vehicolele se spala o data la 4 zile. E drept ca unii soferi, mai constiinciosi, mai ales de pe rutele periferice, isi curata singuri vehicolul la cap de linie. Dar in rest? Cum sta treaba cu acea firma de curatenie invocata uneori de Regie?
De aceea consider ca mizeria din vehicole se adauga la problemele transportatorului municipal. |
|
Sus |
|
|
ciordescu
Data înscrierii: 02/Noi/2005 Ultima vizita: 07/Iul/2009 Mesaje: 143 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 26 Sep 2006 08:53:35 Titlul subiectului: |
34317 |
|
La Obregia peria e chiar in intrarea in autobaza?
Am observat bine?
Daca este asa inseamna ca vehiculul cand se retrage trece automat prin aceasta spalare exterioara |
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mar 26 Sep 2006 13:49:32 Titlul subiectului: |
34332 |
|
La fel se întâmplă și la Nordului dar și la... Cluj (au o sculă Kärcher la Cluj). |
|
Sus |
|
|
dm
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Apr/2024 Mesaje: 819
|
Trimis: Mar 26 Sep 2006 14:02:27 Titlul subiectului: |
34335 |
|
La Targu Mures au facut un tam-tam mare cu instalarea unei asemenea sistem *asta era acum 3 ani, insa acum 2 ani se spalau masinile cu un furtun si cun jet mare de apa Am reusit sa intru chiar pe bordul unui autobuz, sofer care imi este vecin. In garaj nici urma de nici o instalatie... Insa toate autobuzele sunt spalate in interior si in exterior in fiecare seara, iar soferii+taxatoarele au obligatia sa pastrazeze curatenia interioara in timpul zilei.
In general pot afirma, ca autobuzele sunt curate, dar sunt si exceptii. De ex. un MAZ arata parca tocmai venea de la o cursa raliu, iar interiorul era plin de epraf, nu puteai sa stai jos. Depinde si de sofer... |
|
Sus |
|
|
DAF
Data înscrierii: 26/Mai/2006 Ultima vizita: 01/Dec/2007 Mesaje: 167 Locație: Bucuresti 2 (D-na Ghica)
|
Trimis: Mar 26 Sep 2006 18:23:52 Titlul subiectului: |
34379 |
|
Conform regulamentului de ordine interioara fiecare sofer este obligat sa spele masina la intrarea in garaj.Dar stim cu totii ca nu se intampla asa.
De multe ori daca cel de la schimbul doi nu spala masina ,ii lasa vorba colegului de la schimbul unu sa o spele inainte de iesirea in traseu. |
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Mar 26 Sep 2006 19:48:21 Titlul subiectului: |
34387 |
|
DAF a scris: | Conform regulamentului de ordine interioara fiecare sofer este obligat sa spele masina la intrarea in garaj.Dar stim cu totii ca nu se intampla asa. | Din cate stiu, aceasta obligatie intra intr'un spor numit de unii "de flux" sau dupa altii "de canal". In afara de manevrele de spalare (exterioara) si garare, se pare ca si maturatul prin vehicul ar intra aici, din lipsa de alt personal de specialitate. |
|
Sus |
|
|
Kaleun
Data înscrierii: 20/Dec/2005 Ultima vizita: 08/Apr/2024 Mesaje: 312 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 26 Sep 2006 20:53:45 Titlul subiectului: |
34392 |
|
La Dac-uri e mai bine ca nu se face asa, ca rugineau mai repede. Autobuzele mai noi au mai mult plastic la exterior si nu au problema asta. |
|
Sus |
|
|
citaro
Data înscrierii: 18/Apr/2006 Ultima vizita: 08/Apr/2007 Mesaje: 116 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 26 Sep 2006 23:08:46 Titlul subiectului: |
34411 |
|
In toate garajele RATB (auto)exista perii de spalare automate.
Spalarea decurge in felul urmator: Se intra cu masina in hala de spalare, se opreste motorul, se inchid usile si geamurile, se rabateaza sau se scot oglinzile, si se pornesc periile de spalare care se deplaseaza automat in lungul masinii, ciclu care dureaza aproximativ 3 minute, dupa care se porneste masima si se continua cu fluxul tehnologic, adica control -> canal -> (revizia zilnica) si parcarea. _________________ NU SUNTEM PERFECTI SUNTEM OAMENI |
|
Sus |
|
|
dm
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Apr/2024 Mesaje: 819
|
Trimis: Mar 26 Sep 2006 23:25:07 Titlul subiectului: |
34414 |
|
Ei da, inchiderea geamurilor este destul de importanta. La Tg. Mures se uita acest lucru, si cand se da cu jetul de apa din exterior, in interior se vede frumos o dunga neagra In final se spala acea pata, dar trebuie sa treaca o luna, doua... |
|
Sus |
|
|
|