Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
sisintea
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Iun/2008 Mesaje: 455 Locație: Medias
|
Trimis: Dum 24 Sep 2006 22:29:34 Titlul subiectului: |
34206 |
|
Ca tot ati reusit sa faceti aceste desene, va incumetati sa faceti un inventar al tramvaielor aradene? Pe un topic nou. Ordonat si informatii verificate.
Se inhama cineva la aceasta munca? Nu e nevoie de alt site, informatiile se pot posta pe forum.
|
|
Sus |
|
|
marius2
Data înscrierii: 06/Mar/2006 Ultima vizita: 29/Ian/2021 Mesaje: 381 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 30 Sep 2006 22:53:53 Titlul subiectului: |
34670 |
|
Am facut niste desene cu viitoarele Tatre T4D-C/B4D-C care vor sosi anul acesta in Arad. Si printre ele se va gasi si 1150, 1151, 200 care va fii cuplat exact ca in desenul de mai jos la fel si 1131+210.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
23.97 kb |
Vizualizat: |
de 16022 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
17.65 kb |
Vizualizat: |
de 16022 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 27/Apr/2024 Mesaje: 8714 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 30 Sep 2006 23:23:04 Titlul subiectului: |
34673 |
|
De ceva vreme faci o serie de afirmatii pe care nu le argumentezi. Cine ti-a spus ca sosesc anul asta vagoane din Halle la Arad si ti-a indicat si numere de parc? Fa distinctia intre propriile dorinte si realitate!
Am mai vazut una tare pe acest subforum, cu nu stiu cate zeci de Tatre care misuna prin vama Curtici pentru a ajunge in Arad. De unde atatea scorneli?
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Dum 01 Oct 2006 02:17:16 Titlul subiectului: |
34677 |
|
De ce T4R care au fost casate din cauza problemelor mecanice / electrice (gen flăcări) nu au putut fi transformte în remorci "B4R"? Conform statisticilor CTP Arad, numărul T4D-urilor e de 25 în timp ce numărul B4D-urilor e de 13. Teoretic ar mai putea fi aduse / transformate din vagoane motor încă 12 remorci.
În ce parte a Aradului ar putea să circule un asemenea monstru fără să încurce prea mult circulația? Lungimea ramei depășește cu mult 40m.
M-am uitat pe site-ul oficial HAVAG, la numerele de linie și... nu am găsit 3. Doar 1, 2 și 4. S-a desființat 3-ul între timp?
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 21/Mar/2024 Mesaje: 1120 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 01 Oct 2006 12:27:55 Titlul subiectului: |
34689 |
|
OAB, statistica de pe siteul CTP Arad este de mult depasita. Sunt mult mai multe T4D-uri si mult mai putine T4R-uri, de exemplu. Deasemenea, numarul TImisurilor este de 9 la mom actual.
Cat despre cele 30 de tatre, Arnold 1165 mi-qa spus de ele. Are ceva cunostinte in cadrul CTP si de-acolo probabil le stie. Oricum, aceasta informatie a fost infirmata de mecanicul de pe Gotha 37, cu care am stat putin de vorba la intoarcerea de la Ghioroc. El zicea de 12 "tramvaie computerizate" care ar veni ar trebui sa vina la Arad. ( nu mai stiu cand, oricum, recent). Tramvaiele computerizate ma gandesc ca nu pot fi altele decat T4D-C...doar nu vo veni tramvaie ultramoderene la Arad..
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 27/Apr/2024 Mesaje: 8714 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 01 Oct 2006 14:01:12 Titlul subiectului: |
34690 |
|
Desigur, ai fost de buna credinta si ti-ai si pastrat o oarecare rezerva in privinta celor relatate. Eu ma refeream la informatia lansata pe piata de catre Arnold (nici pe el nu-l pot acuza de rea credinta, ci doar ca s-a grabit sa dea date de care nu avea cum sa fie sigur, deci care trebuiau verificate).
Nu am caderea sa dezvalui despre ce e vorba, insa sigur nu sunt T4D-C. Ce ai aflat de la persoana din tramvaiul Gotha e un mixaj de informatii corecte, dar rezultatul nu este 100% corect, intrucat exista o nuanta.
|
|
Sus |
|
|
marius2
Data înscrierii: 06/Mar/2006 Ultima vizita: 29/Ian/2021 Mesaje: 381 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 01 Oct 2006 19:03:37 Titlul subiectului: |
34710 |
|
Cateva poze cu tatre T4D.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
95.25 kb |
Vizualizat: |
de 16066 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
110.23 kb |
Vizualizat: |
de 16066 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
18.66 kb |
Vizualizat: |
de 16066 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
66.02 kb |
Vizualizat: |
de 16066 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Mar 03 Oct 2006 01:19:15 Titlul subiectului: |
34772 |
|
Cam câte astfel de vagoane "divorțate" și "recăsătorite" circulă în Arad? Mie mi se pare total inestetică rama din imagine, deși, luat în parte fiecare vagon, nu arată rău.
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 21/Mar/2024 Mesaje: 1120 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 03 Oct 2006 17:44:24 Titlul subiectului: |
34795 |
|
Pei mai exista un T4D cu reclama Porta, este vorba de #1077 (deci numarul anterior). Este cuplat cu T4D #1068. Apoi mai exista duetul "Gelbe seiten", pe albastru , #1111 si 1189. Mai exista un T4D pe negru, 1124, si unul pe alb, 1174.
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Lun 09 Oct 2006 23:36:06 Titlul subiectului: |
35316 |
|
Pe ecartament de 1,44 m Tatrele sunt cele mai tari. Pe ecartament de 1,00 am observat că tatrele au tendință de legănare. Să fie numai o impresie?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 27/Apr/2024 Mesaje: 8714 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 09 Oct 2006 23:44:15 Titlul subiectului: |
35318 |
|
Zvonistica a ajuns pe culmi inalte aici, asa ca sa-i punem capat (macar partial). Informatia a devenit publica deja in Germania, asadar am dat detalii la http://forum.tramclub.org/viewtopic.php?t=204&postdays=0&postorder=asc&start=212.
Zvonuri si dezinformari pe banda rulanta...
29 septembrie 2006, Piata Podgoria, vagonul T4R 118 (in aceeasi zi 117 statea cuminte la locul lui, undeva in interiorul orasului):
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77.63 kb |
Vizualizat: |
de 15832 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Johnnywal
Data înscrierii: 08/Dec/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 2 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 10 Oct 2006 09:00:37 Titlul subiectului: |
35331 |
|
OAB a scris: | Conform statisticilor CTP Arad, numărul T4D-urilor e de 25 în timp ce numărul B4D-urilor e de 13. Teoretic ar mai putea fi aduse / transformate din vagoane motor încă 12 remorci. | ...si rezultatul final ar fi 13 vagoane-motor si 25 remorci, nu?
Cred ca vroiai sa zici sa transforme inca 6...
|
|
Sus |
|
|
arnold 1165
Data înscrierii: 19/Sep/2006 Ultima vizita: 01/Iul/2014 Mesaje: 134 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 10 Oct 2006 09:08:34 Titlul subiectului: |
35333 |
|
dintre toate tatrele t4d cel mai bun este 1165
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
38.07 kb |
Vizualizat: |
de 16194 ori |
|
_________________ SCOOTER ESTE CEL MAI TARE |
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mar 10 Oct 2006 13:16:21 Titlul subiectului: |
35342 |
|
T4R nu poate duce remorcă. Am văzut la Bucrești cum un T4R trăgea un T4R cu motoarele arse. După nici 10 m a crăpat, scoțând fum de la motoare.
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Mar 10 Oct 2006 15:30:21 Titlul subiectului: |
35359 |
|
Dr2005 a scris: | T4R nu poate duce remorcă. Am văzut la București cum un T4R trăgea un T4R cu motoarele arse. După nici 10 m a crăpat, scoțând fum de la motoare. | 1. T4R și T4D au exact aceeași putere. Ceea ce ai observat la București este, probabil,un caz izolat
2. Pe de altă parte, T4R nu a fost conceput să tragă remorcă după el, ci să circule
-fie solo
-fie în formula T4R+T4R (+T4R în mod excepțional)
3. Ideea mea consta în atașarea ipoteticului B4R unui T4D, nu neapărat unui T4R, deși un T4R+"B4R" ar fi ceva inedit. Motive:
-e păcat să tai un T4R a cărui caroserie e în stare bună; nu cred că transformarea unui T4R în "B4R" e ceva imposibil pentru o uzină ca Astra; poate că e mult mai scumpă o transformare decât achiziționarea unui B4D second hand
-confortul pasagerilor; un T4D solo sau o ramă T4D+T4D e mult mai "nervoasă" ca o ramă T4D+B4D. Poate că din punctul de vedere al pasionaților de mijloace de transport în comun o călătorie cu smucituri și "duete" de pocnete de la acceleratoarele fiecărui vagon motor e ceva distractiv, dar, gândește-te și la cei care vin obosiți și stresați de la serviciu și exact de asta nu au nevoie.
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 21/Mar/2024 Mesaje: 1120 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 10 Oct 2006 20:33:01 Titlul subiectului: |
35383 |
|
Site-ul CTP Arad nu este actualizat de mult timp. In-afara de pagina , principala si de forum, de rest nu se ocupa nimeni.
Nu stiu sub ce forma ar mai putea Astra sa transforme T4R in B4R. In 94-95, societatea Astra Vagoane Marfa nu era privatizata, acum este in proces de vanzare de catre Trinity Rail, lui Cristian Burci cred. Modificariel ar putea fi facute de catre angajatii CTP,sau la Astra Calatori, sau de ce nu la Astra Bus.
Ca tot veni vorba de Astra bus, am recut odata pe strada Campu Linistii, si uitandu-ma pe poarta fabricii am vazut un ...troliebuz. Aici pe forum zicea cineva ca exista retea in interiorul fabricii, m-am uitat dar nu am vazut-o. Pacat, s-ar putea infiinta macar o linie de troleibuz, chiar privata, cu masini de la Astra Bus, pe care societatea ar putea face teste, sau sa doneze troleibuzele municipalitatii. Sa aiba si ei o initiativa civica.
|
|
Sus |
|
|
ice_king
Data înscrierii: 02/Sep/2006 Ultima vizita: 05/Noi/2006 Mesaje: 23 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 12 Oct 2006 14:07:33 Titlul subiectului: |
35488 |
|
O intrebare:tatra #90 a fost casata ? Ca nu am mai vazut-o cam demult..
Tatra #90 avea peretele ce despartea cabina vatmanului de coridorul vagonului maro nu-i asa?
_________________ Tramvaiul meu preferat este timisul 212-213 din Arad |
|
Sus |
|
|
arnold 1165
Data înscrierii: 19/Sep/2006 Ultima vizita: 01/Iul/2014 Mesaje: 134 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 12 Oct 2006 15:19:24 Titlul subiectului: |
35497 |
|
Da, Tatra 90 a fost casata de vreo 3 ani.ai poza cu ea?
_________________ SCOOTER ESTE CEL MAI TARE |
|
Sus |
|
|
ice_king
Data înscrierii: 02/Sep/2006 Ultima vizita: 05/Noi/2006 Mesaje: 23 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 12 Oct 2006 16:12:18 Titlul subiectului: |
35511 |
|
Tatra #153 de ce circula solo? ce s-a intamplat cu #152 si dece nu circula cu calatori tatra #153 ? am vazut-o odata dar nu am putut sa vad ce numar e dar stiu ca avea ceva inscriptie cu galben pe ea...Vagon nu stiu cum si nu avea calatori...
_________________ Tramvaiul meu preferat este timisul 212-213 din Arad |
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Joi 12 Oct 2006 18:50:27 Titlul subiectului: |
35536 |
|
Pe 153 scrie ceva de genul: 153 a scris: | CTP ARAD
VAGON SALUBRIZARE | N'am inteles ce inseamna asta. Daca ies cu gunoiul, mi-l ia Neobisnuita denumire, dar se pare ca nu e singurul vagon de acest tip din Arad. In fine, nu singurul din toate tipurile.
|
|
Sus |
|
|
arnold 1165
Data înscrierii: 19/Sep/2006 Ultima vizita: 01/Iul/2014 Mesaje: 134 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 12 Oct 2006 20:20:04 Titlul subiectului: |
35553 |
|
Vagonul 153 aduna gunoiul din statiile de tramvai in fiecare seara de la ora 9
_________________ SCOOTER ESTE CEL MAI TARE |
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 21/Mar/2024 Mesaje: 1120 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 12 Oct 2006 20:56:42 Titlul subiectului: |
35568 |
|
Mai demult pt salubrizare era folosit un Gotha, cel galben care impinge ceva utilaj din depoul Micalaca, 956 sau asa ceva.
|
|
Sus |
|
|
arnold 1165
Data înscrierii: 19/Sep/2006 Ultima vizita: 01/Iul/2014 Mesaje: 134 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 12 Oct 2006 21:02:06 Titlul subiectului: |
35569 |
|
Da a fost folosita Gotha pt salubrizare dar a avut accident si a ramas fara fata. A intrat in spate la 153. L-au refacut pe 153 si il folosesc pt salubrizare, iar vagonul 2 a lui 153, adica 152, a fost casata
_________________ SCOOTER ESTE CEL MAI TARE |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 27/Apr/2024 Mesaje: 8714 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 12 Oct 2006 21:05:42 Titlul subiectului: |
35570 |
|
quiksilver a scris: | Mai demult pt salubrizare era folosit un Gotha, cel galben care impinge ceva utilaj din depoul Micalaca, 956 sau asa ceva. | Mai precis un CKD T2D, #922 (ex-Zwickau). Nu mai exista.
Cel de la Micalaca e Gotha T57 #958 (ex-Zwickau), cu remorca provenind din CKD B2D #994 (ex-Zwickau).
|
|
Sus |
|
|
ice_king
Data înscrierii: 02/Sep/2006 Ultima vizita: 05/Noi/2006 Mesaje: 23 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 12 Oct 2006 21:15:30 Titlul subiectului: Tramvaiele TATRA (T4R si T4D/B4D)60 |
35573 |
|
Il tin minte bine pe 153-152...cand il vedeam ma uitam ciudat la el..nu intelegeam de ce nu e 152 primul si apoi 153...cum e la majoritatea cuplurilor de tatre t4r..cu mici excepti. O exceptie a fost 108-92 casat la ora actuala..
_________________ Tramvaiul meu preferat este timisul 212-213 din Arad |
|
Sus |
|
|
|