Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuzele CTP (ex-RATUC)
Du-te la pagina 1, 2, 3 ... 28, 29, 30  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CLUJ
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
NOA
Vizitator






MesajTrimis: Sâm 19 Noi 2005 20:51:29    Titlul subiectului: Autobuzele CTP (ex-RATUC) 2865 Răspunde cu citat (quote)

Exact asa cum Constanta, Iasul si Tg Muresul sunt invadate de MAZ-uri, Clujul e invadat de Irisbusuri. Deosebirea este ca, pe langa autobuze, au sosit si troleibuze si, ca urmare, inca nu s-a ajuns la situatia din Constanta.
Sus
andrei



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Noi/2013
Mesaje: 144
Locație: Paris (Franta)

MesajTrimis: Lun 21 Noi 2005 13:47:57    Titlul subiectului: Irisbus vs MAZ 3133 Răspunde cu citat (quote)

Va amintesc ca Irisbusurile sint fabricate in Romania, la Astra Bus Arad, si deci fiercare comanda da de munca compatriotilor nostri.
Cat despre Irisbusuri, modelul Agora are multe calitati dar si cateva cusururi. Printre acestea din urma, faptul ca autobuzele au tendinta de a dansa pe loc din cauza corectorului de pozitie. De cateva luni incoace, productia modelului Agora a fost oprita si inlocuitorul sau este Irisbus Citelis. Este doar un Agora redesenat, si mult mai urat dupa parerea mea (aici e vorba de gusturi, si este 100% subiectiv).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech/Cristina Albu



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Oct/2014
Mesaje: 6133
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 21 Noi 2005 14:47:45    Titlul subiectului: 3135 Răspunde cu citat (quote)

Achizitii directe prin selectii de oferte (in cazul regiilor si societatilor comerciale apartinand Consiliilor Locale, Judetene, etc.) nu se pot face decat in anumite situatii. Peste tot s-au organizat licitatii, fiecare cu un caiet de sarcini. Exista si posibilitatea ca Astra Bus Arad - direct sau prin intermediari - sa nu fi depus peste tot oferte (din varii motive, ce tin inclusiv de situatia financiara a anumitor regii) dupa (unde a fost cazul) achizitionarea caietului de sarcini. Ce s-a intamplat apoi in cadrul fiecarei licitatii, numai Dumnezeu si cei implicati stiu cu precizie. Noi nu putem decat sa ne dam cu parerea Smile.
In orice caz, cu toate imperfectiunile autobuzelor si troleibuzelor Irisbus Agora fabricate la Arad, e de laudat initiativa Primariei Cluj-Napoca si RATUC de a aduce transportul public la un nivel de invidiat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
NOA
Vizitator






MesajTrimis: Lun 21 Noi 2005 21:54:13    Titlul subiectului: 3154 Răspunde cu citat (quote)

Irisbusul este carosat la Arad. Sasiul e original iar motorul e Iveco euro 3, optional euro 4. Nu stiu din ce motiv nu se achizitioneaza modelul L (articulat, 18 m lungime). De altfel, se pare ca RATUC nu agreeaza autobuzele vehiculele articulate. Autobuze articulate abia mai sunt cateva (si asta pe liniile preorasenesti cum ar fi 51) iar troleibuzele model 117 si 217 E vor fi, mai devreme sdau mai tarziu, inlocuite cu troleibuze standard (11-12,5 m lungime)
Sus
Radu Czech/Cristina Albu



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Oct/2014
Mesaje: 6133
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 21 Noi 2005 22:18:44    Titlul subiectului: 3158 Răspunde cu citat (quote)

Cel mai harnic e #211 (asta vara, la sfarsitul saptamanii, cand se lucra la calea de rulare din zona pasajului din Manastur, #211 circula si pe 101; in rest, ba il vedeam la Piata Marasti, ba la gara... cu adevarat harnic). #209 e tot un Ikarus 280, cu 2 uși.
Iata-l pe #211 in actiune, pe linia exterioara 39 - Piata Garii - Valea Chintaului (foto: 1 august 2005, Piata Garii):



211-01.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  160.86 kb
 Vizualizat:  de 25429 ori

211-01.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech/Cristina Albu



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Oct/2014
Mesaje: 6133
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 22 Noi 2005 00:06:45    Titlul subiectului: 3197 Răspunde cu citat (quote)

Din pacate, imaginea din care am decupat bucata de mai jos e singura in care il am pe #209. Ma grabeam si eram setat sa fotografiez Saviem-ul cu 3 usi #242, asa ca abia la vizualizarea imaginilor l-am observat pe #209. Mea culpa...
Mi se pare mie sau lui #209 i-a fost confectionat un suport pentru afisaj in partea din spate? Daca da, are si pe laterala asa ceva?
Garaj pentru autobuze in sensul propriu este numai unul (Plevnei), celalalt fiind un parking (Grigorescu). Situatia se prezinta la fel si la tramvaie (depou in Bd. Muncii) si troleibuze (garaj in Gheorgheni): parcarea comuna din Manastur. Imi place nespus aspectul asta la RATUC.
Autobuze articulate in Cluj sunt cele 3 Ikarusuri (#209, #211 si #219)?
Care este povestea afisajului care se observa la spatele lui #209?
Foto: 3 august 2005, parking Manastur.



209.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.79 kb
 Vizualizat:  de 25420 ori

209.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
NOA
Vizitator






MesajTrimis: Mar 22 Noi 2005 20:57:57    Titlul subiectului: 3376 Răspunde cu citat (quote)

Gemuletul acela a fost facut la reparatia capitala. Initial, nu exista asa ceva. S-a molipsit Ikarusul de la DAC Very Happy
Sus
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Oct/2014
Mesaje: 5303
Locație: Buzau

MesajTrimis: Mie 23 Noi 2005 11:36:00    Titlul subiectului: 3432 Răspunde cu citat (quote)

Iata-l pe SAVIEM-ul RATUC #266.
Oare mai exsita?



0266-000-001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.27 kb
 Vizualizat:  de 25375 ori

0266-000-001.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech/Cristina Albu



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Oct/2014
Mesaje: 6133
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 23 Noi 2005 12:59:10    Titlul subiectului: 3450 Răspunde cu citat (quote)

In iulie-august, cand am fost in Cluj, #266 mai exista. De fapt, SC10R-urile inca mai au viata. SC10U sunt pe cale de disparitie (am impresia - nu sunt sigur, poate ne ajuta Valentin sau Rooovidiu - ca la strada mai ies 2 cu 2 usi si cel cu 3 usi; in garajul din Plevnei zac o multime de SC10U si asteapta sa fie dezmembrate).
Iata-l pe #266 pe 1 august 2005, la Parcul Tineretului.



266-02.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  144.67 kb
 Vizualizat:  de 25366 ori

266-02.jpg



266-01.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  193.08 kb
 Vizualizat:  de 25366 ori

266-01.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
NOA
Vizitator






MesajTrimis: Mie 23 Noi 2005 20:31:00    Titlul subiectului: 3571 Răspunde cu citat (quote)

#671 este un Grivbus. Autobuzele respective sunt produse la Uzinele Grivita in colaborare cu Csepel din Ungaria. In Cluj exista doua Grivbusuri:
#668, cu doua usi si cutie de viteze manuala. De asemenea, are un sistem de racire mai deosebit. vara, cand circula cu capacul deschis, se vede radiatorul, nu ventilatorul cum ar fi normal la autobuzele cu motor in spate. De asemenea, m-am uitat cu atentie sa vad daca nu exista vreo curea care sa mearga in spatele radiatorului, dar nu am vazxut nici una. Rezulta ca ventilatorul e actionat altfel. Ipotreza motorului electric, cum e cazul masinilor mici, mi se pare mai putin verosimila deoarece, daca nu porneste, motorul se distruge iremediabil. Masina functioneaza, in medie, o ora pe zi, pe cand autobuzul functioneaza 15 ore pe zi.
#671, cu trei usi si cutie de viteze automata. Aparent, sistemul de racire este cel clasic, dar... ventilatorul sufla aerul din spate in fata si nu din fata in spate cum ar fi normal. Daca urci la ultima usa, vei simti cum esti incalzit de aerul suflat de ventilator.
Grivbusurile din Cluj au fost achizitionate in 1999, deci este posibil ca atunci sa fie fabricate. Cel mic (#668) la un moment dat scotea fum negru iar cutia de viteze e manuala cu 6 trepte inainte si 1 inapoi. Cel mare (#671) nu, dar e mult mai zgomotos. Cutia de viteze e automata si, in plus, am impresia ca e turbo. Cand franeaza cu motorul, ai impresia ce te afli intr-un avion. Mi se para ca tiuie atat cutia cat si motorul. Din cate stiu, cutia de viteze automata are incorporata in ea o turbina.
Sus
Vizitator







MesajTrimis: Mie 23 Noi 2005 20:35:04    Titlul subiectului: 3572 Răspunde cu citat (quote)

radub a scris:
De fapt, SC10R-urile inca mai au viata. SC10U sunt pe cale de disparitie
Chiar daca sunt pe cale de disparitie, mai exista inca SC 10 U. De exemplu #312 in cartierul Grigorescu, #291 pe diverse rute si altele. SC 10 R au esapamentul scurtat. Initial, gazele erau evacuate in spate, dar, in prezent, acestea sunt eliminate in spatele rotii din stanga spate.
Sus
rooovidiu



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 20/Oct/2014
Mesaje: 321
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mie 07 Dec 2005 09:52:38    Titlul subiectului: Autobuze Cluj-Napoca 5607 Răspunde cu citat (quote)

Aceste autobuze Grivbus ies foarte rar din garaj deoarece piesele lor de schimb sunt foarte rare si scumpe. Pe cel mic cu 2 usi (asa imi place sa-l "alint") l-am vazut circuland doar pe liniile din Gheorgheni, cred ca acolo e si parcat pe (linia lui 33) si cred ca din gresala a nimerit intr-o zi si pe linia lui 23, dar nici atunci nu am reusit sa merg cu el. Acum circula mai mult pe noua linie 21 care face legatura Mihai Viteazul cartier Buna Ziua, un cartier mai nou al Clujului.
La fel e si cu cel cu 3 usi, doar pe 32, 33, 32b si acum toata vara a fost pe 21, cu mici excepti. A ajuns si el pe linia lui 31 si 48.
Despre autobuzul Sbviem cu 3 usi, circula fregvent pe linia lui 26. E tare "incapatanat" si nu se lasa usor fotografiat Exclamation dar va arat ce am prins. numarul lui e 242 (cred) dar cu siguranta e 24x.

_________________
TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 25/Oct/2014
Mesaje: 1276
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 08 Dec 2005 21:58:33    Titlul subiectului: 5786 Răspunde cu citat (quote)

Prin 1993 am calatorit cu autobuzul #555 (DAC 117 UD, fabricat achizitionat de IJTL Cluj in 1986) caruia ii lipsea CAPACUL DE VIZITARE DE DEASUPRA MOTORULUI Exclamation pe langa faptul ca zgomotul era destul de puternic, o parte din praful aruncat de ventilator ajungea in interior. In 1996, autobuzul #536 (tot un DAC 117 UD) circula FARA TRAPA MARE DE PE PARTEA OPUSA USILOR astfel incat cine se gasea in stanga autobuzului, putea admira motorul si toba de esapament. Judecand dupa culoarea pe care o avea (albastru cu galben) am dedus ca, de fapt, fusese reparat capital pe la mijlocul lui 1995, dar, din ceva motive nu iesise la strada si, ca urmare, i s-a furat trapa mare.
In 1994, spre finalul anului, autobuzul #625 (DAC 112 UDM, fabricat in 1991) circula fara trapa mica de pe partea opusa usilor, motiv pentru care i se putea vedea sisitemul de alimentare cu combustibil. In prezent, autobuzul respectiv, asemenea lui #621 si #603, are 3 trape, trapa mare originale fiind inlocuita cu alte doua trape mai mici. Au fost cazuri in care autobuzul circula fie fara capacul de deasupra diferentialului, cum a fost cazul lui #613 (DAC 112 UDM), fie cu capacul de deasupra diferentialului nefixat (#533, ex #576, care era un DAC 117 UD scund)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 25/Oct/2014
Mesaje: 1276
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mar 20 Dec 2005 22:49:18    Titlul subiectului: 8288 Răspunde cu citat (quote)

Da, e intr-adevar 242. Cutia de viteze e mai deosebita. Nu are schimbator, dar schimbarea vitezelor se face cu pauza intre ele, ca si la cele cu cutie semiautomata sau manuala. Circula frecvent pe linia 26
Mai e un autobuz deosebit, un Renault, numărul de parc al acestuia fiind #347. Podeaua este intermediară, scările fiind formte dintr-o treaptă + podeaua. Luneta este un pic mai mare decât la Irisbus și are un fel de lentilă prin care călătorii pot vedea în spate până la nivelul solului. Altfel spus, lentila suplinește destul de bine o lunetă obișnuită. Motorul este transversal, ca la Irisbus, dar e mai silențios iar radiatorul se găsește pe partea ușilor și e montat oblic (la Irisbus e pe partea opusă ușilor și e montat longitudinal). De altfel, Irisbusul are motor Iveco iar Renaultul are motor Renault, care, oricum, are o calitate superioară celui italian. Evacuarea gazelor de eșapament se face ca la Irisbus, pe lateral, în spatele roților din spate stânga. Din câte mi-am dat seama, cutia de viteze, care e tot automată, are mai puține trepte decât la Irisbus
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 25/Oct/2014
Mesaje: 1276
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 05 Ian 2006 03:32:22    Titlul subiectului: yjtyyjtyjtyj 11008 Răspunde cu citat (quote)

În Cluj, au existat 4 bucăți de MAN, dintre care mai circulă două
#670 (dispărut, înlocuit în prezent cu un Rocar de Simon cu cutie manuală Shocked
#671 (dispărut, înlocuit cu un Grivbus cu 3 uși)
#672
#673. la acesta din urmă, motorul începe să bată Mad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 25/Oct/2014
Mesaje: 1276
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 26 Ian 2006 22:02:58    Titlul subiectului: 13988 Răspunde cu citat (quote)

La Cluj, numerele de parc alocate autobuzelor IK 4 erau cuprinse între 280 și 324-325 (pe #325 nu îmi aduc aminte să-l fi văzut, dar știu că #326 era un Roman 112, deci numărul cel mai mare pe care îl putea avea un IK 4 era #325). La București, am observat că numerele nu respectă tipul vehiculului, cum era la Cluj și chiar Turda. Când spun că nu respectă tipul vehiculului mă refer că, pe lângă IK 4 mai sunt prezente și autobuze de fabricație autohtonă.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
cosmin4tm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Oct/2014
Mesaje: 169
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Joi 09 Feb 2006 16:46:14    Titlul subiectului: Autobuzele RATUC-ului20 15328 Răspunde cu citat (quote)

Dupa o scurta vizita in Cluj, am constatat ca toate autobuzele ROCAR 312 sunt U 312 - 192, foarte poluante, cu sunet grav in timpul mersului.
La unele DAC 112UDM motorul la pornire nu se aude la fel cu un DAC obisnuit, ci, de asemenea, un zgomot foarte puternic, asemenea unor autobuze Ikarus 260 din Timisoara, la pornire.
In schimb am fost placut surprins sa vad un numar mare de autobuze / troleibuze Irisbus si autobuze Saviem, unul dupa altul, fiind ora de varf.

_________________
Munca pe PC la domiciliu - daca sunteti interesati, trimiteti textul "info" la adresa mea portzan4tm#yahoo.com
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 25/Oct/2014
Mesaje: 1276
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 09 Feb 2006 18:19:08    Titlul subiectului: 15337 Răspunde cu citat (quote)

Între anii 1986 și 1999, la Cluj exista moda transformării tobelor de eșapament, modă care a vizat atât DAC 112 UDM cât și DAC 117 UD. În urma transformării, toba de eșapament nu mai are rolul unui amortizor, cu AL UNUI REZONATOR SELECTIV. Altfel spus, toba de eșapament amplifică anumite frecvențe, rezultatul fiind un sunet agresiv, uneori deosebit de agresiv. La cel puțin două Rocar U 312-245, care, inițial aveau motor Euro 1, li s-a pus motor de Roman sau de RABA (nu sunt sigur, cele două motoare sunt înrudite) și, ca urmare, sunt cât se poate de poluante. De asemenea, la Cluj există și Rocar U 312-192, care arată exact ca unul U 312-245, dar diferă motorul. Și acelea poluează.

În legătură cu Irisbus, îmi plac autobuzele respective, dar aș vrea să văd și Irisbus 18. De asemenea, mi-ar place mai mult dacă nu ar avea claxonul acela asurzitor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 25/Oct/2014
Mesaje: 1276
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mar 28 Mar 2006 16:49:15    Titlul subiectului: 19365 Răspunde cu citat (quote)

201 nu am văzut
202-205 Ikarus 280 cu 2 uși; 204 a fost lovit de tren la trecerea de nivel de la kilometrul 498+??? (strada Fabricii de Zahăr)
206 Rocar de Simon U 412-260. Înainte, numărul a fost atribuit unui Ikarus 260 cu 3 uși
207 Ikarus 260 cu 2 uși (la reparația capitală i s-a desființat ușa din spate)
208-216 Ikarus 280 cu 2 uși. mai circulă 209 și 211
217 Ikarus 280 cu 4 uși
218-221 Ikarus 280 cu 2 uși; 218 a devenit 216, 220 nu am văzut niciodată; mai circulă 219
222 nu am văzut niciodată
223 DAC 117 UD
224 DAC 117 UD
225 DAC 117 UD
226-346 SC 10 (la început SC 10 U, apoi, s-au înlocuit treptat cu SC 10 R)
347 Renault (cred că Renault 312)
348-400 nimic
401-408 (probabil 412) DUBE Ford Tranzit cu facilități pentru persoanele cu handicap
413-579 nimic
580 DAC112 UDM scund dispărut
581-606 DAC112 UDM scunde (seria nu e completă) 584 nu e scund, cred că provine din 517, dar are scări cu 4 trepte, asemănătoare DAC 112 fabricate începând cu 1991). 606 e un DAC 112 scund, transformat, cu 2 uși.
607-626 DAC 112 UDM venite în 1991 (seria nu e completă; lipsește 619, dacă nu cumva a devenit 584, dar nu prea cred)
627-636 DAC 112 UDM venite în 1994. Din cele spuse de un mecanic, calitatea lor e cam slabă față de prețul lor: 58 milioane lei)
637-639 DAC 112 UDM venite în 1995
640-650 DAC 112 UDM venite în 1996
651-654 DAC 112 UDM venite în 1997 (fabricate în 1996)
655-658 Rocar U 312-245
659 Rocar U 312-192
660 Rocar U 312-245
661-662 Rocar U 312-192
663 Rocar U 412-260
664 Rocar U 412-260
665-666 Rocar U 312-245. la 666 i s-a schimbat motorul și, cred că și la 665. Pe 665 nu am avut posibilitatea să îl ascult ca lumea.
667 Rocar U 412-260
668 Grivbus mic, cu cutie manuală cu 6 trepte
669 Rocar U 412-260
670 Rocar 412-260 cu cutie manuală și geamurile de la uși de tip BODO (Turcia) Twisted Evil Twisted Evil
671 Grivbus mare, cu cutie automată
672-673 MAN SL 222
674 DAC 112 UDM scund, transformat, cu două uși
675-719 Irisbus.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Oct/2014
Mesaje: 5303
Locație: Buzau

MesajTrimis: Vin 31 Mar 2006 13:17:28    Titlul subiectului: 19603 Răspunde cu citat (quote)

Ar fi interesant daca am reusi sa facem o evidenta cat mai completa a parcului de vehicule, bazata si pe ceva imagini. Din pacate in Cluj n-am mai fost de prin 2004, iar atunci cand am fost abia imi luasem aparatul, nici nu stiam prea bine cum functioneaza, nici despre oarecare tehnica de fotografiat nu stiam... la un moment dat s-ar putea sa fie interesante si asa, au deja aproape 2 ani vechime...
Informatiile legate de parc postate de OAB par sa se verifice, haideti sa vedeti si pozele, cu mentiunea ca sunt toate autobuzele (din Cluj) cu care am poze.
Pentru inceput iata-le pe Saviem #266 si pe Grivbus #671.



0671-000-001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  23.18 kb
 Vizualizat:  de 23897 ori

0671-000-001.jpg



0266-000-001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  27.35 kb
 Vizualizat:  de 23897 ori

0266-000-001.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Oct/2014
Mesaje: 5303
Locație: Buzau

MesajTrimis: Vin 31 Mar 2006 13:21:09    Titlul subiectului: 19604 Răspunde cu citat (quote)

Acum iata si 3 112UDM.
DAC-urile sunt: 1:582; 2:610 si 3:644



0644-000-001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  19.73 kb
 Vizualizat:  de 23891 ori

0644-000-001.jpg



0610-031-001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  13.97 kb
 Vizualizat:  de 23891 ori

0610-031-001.jpg



0582-035-001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  29.35 kb
 Vizualizat:  de 23891 ori

0582-035-001.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Oct/2014
Mesaje: 5303
Locație: Buzau

MesajTrimis: Vin 31 Mar 2006 13:23:07    Titlul subiectului: 19605 Răspunde cu citat (quote)

Si acum MAN-ul 672 si Irisbus-ul 678.
Doamne, nu-mi plac deloc, ca aspect, Irisbus-urile astea, mi se par groaznice...



0678-035-002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  24.12 kb
 Vizualizat:  de 24057 ori

0678-035-002.jpg



0672-000-001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  24.91 kb
 Vizualizat:  de 24057 ori

0672-000-001.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sisintea



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Lun 10 Apr 2006 15:55:53    Titlul subiectului: sdvdsdvsdvs 20459 Răspunde cu citat (quote)

Imi aduc aminte de autobuzul 569, era alb cu o dunga rosie (sub geamuri). Si 589 a avut un schimb de numar, nu stiu insa sa stabilesc cu care anume.
536 il stiu DAC 117 UD, galben deschis fond si o dunga alba, mediana.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 25/Oct/2014
Mesaje: 1276
Locație: Cluj

MesajTrimis: Lun 10 Apr 2006 17:38:57    Titlul subiectului: 20466 Răspunde cu citat (quote)

Autobuzul 569 a avut parte de 3 reparații capitale. Prima a fost efectuată în 1992, a doua în 1996 (când, numărul 569 a fost luat de un autobuz scund care a dispărut la scurt timp după luarea numărului respectiv iar 569 a ieșit de la RK cu numărut 597 (practic, a avut loc o rocadă. și nu a fost singura când autobuze mai noi au fost sacrificate în detrimentul unora mai vechi) iar a treia RK a avut loc acum câțiva ani. Nu mai țin minte anul, dar sunt sigur că după 2000
O istorie interesană o are numărul 536. Până în 1993, numărul a aparținut unui DAC 117 UD. Între 1993 și 1995, numărul 536 a fost atribuit unui autobuz 112 UD (nu UDM) pentru ca, în 1996 să apară un DAC 117 UD cu numărul de parc 536. Autobuzul a apărut în iunie 1996, dar se vedea că a fost reparat în 1995. Când l-am văzut prima dată circulând... lipsea trapa mare de pe partea opusă ușilor dintre axele A și B. Altfel spus, puteam vedea motorul și toba de eșapament. Elementele definitorii pentru reparațiile capitale din 1995 sunt
-modelul de pe scări (încearcă să-ți aduci aminte cum arăta 539)
-combinația de culori galben-albastru, tipică pentru vara lui 1995. De exemplu, asta era combinația de culori a lui 547
. Rocade
-225 devenit 530, dispărut în acel an iar 530 a fost reparat la Iseco Târgu Mureș, a devenit 225 și, la scurt timp i s-a schimbat cutia de viteze de două ori; diferențialul era de Ikarus
-223, devenit 577 (reparat capital în 1997; nu mă așteptam să-l repare) 577 reparat la Iseco, devenit 223 și a circulat încă în anul 2001. Diferențialul suna urât, ca și la 225 ex 530
-597, devenit 569, dispărând în acel an; 569, reparat capital la Iseco, devenit 597, circulă și în prezent; 3 RK!!! cel puțin, așa se vede
Precizez faptul că autobuze vechi de 4-7 ani au fost sacrificate în detrimentul unora mai vechi.
5. Autobuze fantomă
-576 (apărut 1994, dar era fabricat cel târziu în 1987). Originalul 576 a devenit 533 (în 1993) și a dispărut. Cel care a devenit 576 a avut culoarea maro ia după revopsire a fost albastru cu roșu. A avut probleme la diferențial
-578. A apărut în 1994, după ce originalul 578 a devenit 529 și a dispărut. Unul din originalele 576 sau 578 e depanare. E greu de crezut că depanarea e originalul 597, dar, dacă e să mă iau după vechiul număr de înmatriculare, așa ar fi
-536. Inițial, schema de culoare era cea descrisă de tine. Apoi, în 1993, 536 a fost un DAC 112 UD. Prietena pe care am avut-o în 1994 mi-a spus că, nu a vru să se suie pe o rablă care circula pe linia 28 ci a preferat să aștepte un SC 10 U (mergea la practică pedagogică, la Școala Alexandru Vlahuță în prezent, unită cu Liceul Onisifor Ghibu). Nu mi-a fost greu să deduc că "rabla" era 536 de atunci, care, am o vagă impresie că provine ori din 518, ori din 522. Deja în 1996, 536 era, iarăși un DAC 117 UD
-584. Originalul 584 a suferit un accident urât în anul 1991, intrând în coliziune cu 501, fiind casat la scurt timp. Numărul 584 a fost atribuit lui 517. În prezent, există 584, dar nu îmi dau seama dacă e 517 cu caroseria complet schimbată (scările au 4 trepte) sau provine din 619 (care e dispărut), unele componente fiind de pe 517.
-565. Ultimul 565 provine din 519, în prezent casat (bucăți din ușile lui 565 constituiau pereții cabinei unor autobuze SC 10 U
-567. Originalul 567 a circulat foarte puțin și mă întreb dacă 589 nu avut, un timp foarte scurt, numărul 567. Ultimul 567 a fost la origine 520. A suferit o singură RK dispărând la scurt timp
-217. A fost unul din puținele Ikarusuri cu 4 uși. Numărul inițial a fost 127. Probabil era numărul pe care l-a avut în fosta RDG (127 era atribuit unui troleibuz), dar... caracterele erau foarte mari, cam cum erau cele ale troleibuzului 137 fotografiat de tine în 19926. Troleibuzul 127, înainte de a dispărea, avea podeaua remorcii crăpată. Oricând se putea rupe. A fost casat sau a supraviețuit cu alt număr? Numărul 127 nu a mai fost atribuit de atunci nici unui troleibuz.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
sisintea



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Vin 21 Apr 2006 22:55:20    Titlul subiectului: 21094 Răspunde cu citat (quote)

Memoria mi-a redat faptul (confirmat si de catre OAB) ca 223 -225 au fost DAC-uri 117 UD, crem complet.
Circulau pe traseul 29, dar am impresia ca numerele de inventar au suferit ceva modificari, eu nu le stiu.



29-22x.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.37 kb
 Vizualizat:  de 23952 ori

29-22x.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CLUJ Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3 ... 28, 29, 30  Următoare
Pagina 1 din 30

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community