Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
sisintea
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Iun/2008 Mesaje: 455 Locație: Medias
|
Trimis: Vin 18 Aug 2006 22:25:04 Titlul subiectului: |
31376 |
|
021
Producător: Rocar Bucuresti
Tipul: DAC 217 E
Anul fabricației: 1992
initial: crem cu o dunga de culoare verde trasata la partea inferioara a troleibuzului.
CASAT
022
Producător: Rocar Bucuresti
Tipul: DAC 217 E
Anul fabricației: 1992
initial: crem cu o dunga de culoare verde trasata la partea inferioara a troleibuzului.
RK 2:
-foto: Dragos & Celestin.
023
Producător: Rocar Bucuresti
Tipul: DAC 217 E
Anul fabricației: 1992
initial: crem cu o dunga de culoare albastru deschis trasata la partea inferioara a troleibuzului. A primit o dunga albastru deschis sub geamuri.
024
Producător: Rocar Bucuresti
Tipul: DAC 217 E
Anul fabricației: 1992
initial: crem cu o dunga de culoare verde trasata la partea inferioara a troleibuzului. A primit o dunga albastru deschis sub geamuri.
Nota: nu sint convins ca 024 dupa RK 1 (foto) provine din originalul 024.
025
Producător: Rocar Bucuresti
Tipul: DAC 217 E
Anul fabricației: 1992
initial: crem cu o dunga de culoare verde trasata la partea inferioara a troleibuzului.
CASAT
026
Producător: Rocar Bucuresti
Tipul: DAC 217 E
Anul fabricației: 1992
initial: crem cu o dunga de culoare albastru deschis trasata la partea inferioara a troleibuzului.
CASAT
027
Producător: Rocar Bucuresti
Tipul: DAC 217 E
Anul fabricației: 1992
initial: crem cu o dunga de culoare albastru deschis trasata la partea inferioara a troleibuzului.
028
Producător: Rocar Bucuresti
Tipul: DAC 217 E
Anul fabricației: 1993
initial: crem cu o dunga de culoare albastru trasata la partea inferioara a troleibuzului si una trasata sub geamuri ("groasa") -idem troleibuzul 650 Medias.
RK 2:
-foto: Dragos & Celestin.
029
Producător: Rocar Bucuresti
Tipul: DAC 217 E
Anul fabricației: 1993
initial: crem cu o dunga de culoare albastru deschis trasata la partea inferioara a troleibuzului.
|
|
Sus |
|
|
sisintea
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Iun/2008 Mesaje: 455 Locație: Medias
|
Trimis: Sâm 19 Aug 2006 21:49:11 Titlul subiectului: |
31440 |
|
-nu stiu ce e cu acel 053, dar l-am vazut la strada.
-006, 049, barbierite cu autogenul.
-040 si 073 au iesit din RK.
-sper sa mai schimbe culorile, ca griul actual e cam... gri.
Din memorie, primul RK la:
002 alb inchis /gri inchis
041 crem /gri inchis
069 crem /verde deschis
070 crem /verde inchis
075 (ex- 061, actual 134) crem /gri
082 initial clasic alb/ o dunga albastra si una rosie jos. RK 1; crem si de la partea mediana in jos rosu deschis (schema unica in Cluj). Dupa o foarte lunga absenta a revenit la strada un 082 alb cu doua dungi albastre (sus si jos), in aceeasi perioada cu mult-absentul 148.
085 crem/albastru inchis
087 crem /gri inchis (captatori noi. Cred ca cel mai reusit produs din perioada RK-urilor gri).
088 crem /gri deschis
090 (ex-053, ex-090?) RK2: alb/albastru inchis
102 crem/gri inchis
103
104 crem/gri deschis
108 crem/albastru deschis (RK reusit)
111 crem/gri inchis
125 RK2: crem/gri inchis. Mister: 125 original cred ca facea parte din generatia vechiului 054, devenit 141. Primul RK: dunga alba mediana pe fond rosu deschis (ca 062, RK1), se vedea nr. de inventar modificat.
127 crem/gri inchis. Vopsit la scurta vreme crem/albastru inchis. Si-a pastrat dupa RK vechii captatori consistent asimetrici.
129 crem/gri inchis
130 nu stiu daca a avut RK, dar o revopsire (s-a ales cu o labartata dunga albastru inchis) tot a prins.
138 crem/gri inchis
141 (ex-054) crem/gri inchis
144 crem/gri deschis
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Mar 29 Aug 2006 16:28:31 Titlul subiectului: |
32081 |
|
125 avea un W mare, scris cu albastru în față, chiar sub parbriz.
102 crem/gri inchis. În partea de jos avea și ceva albastru. Din câte țin minte, schema de culoare a lui 102 era la fel cu cea a lui 085
Îmi mai aduc aminte... după 18 ani
094 vopsit în roșu, acel roșu închis, caracteristic vehiculelor trecute prin RK
099; la un moment dat, podeaua lui 099 era deteriorată rău de tot
100. Nu știu dacă 100 din 1995 e același cu 100 din 1986, care circula frecvent pe liniile 14 și 23. În 1995, 100 era vopsit în roșu, ca 137, ex 079. Interesant mi se pare faptul că poziția 100 e vacantă și în pezent. Altfel spus, nu există troleibuz cu numărul de parc 100.
092. NU A PRINS RK. În 1993 avea tendința să se rupă în zona axei B. Poziția este, de asemenea, vacantă, deși din 1993, nu am mai văzut la stradă troleibuzul respectiv
078. La mult timp după dispariția vechiului 078, a apărut un Rocar de Simon E 412 cu numărul respectiv de parc, troleibuz care a dispărut la scurt timp Din câte țin minte,acel Rocar E 412 nu a venit singur; a mai existat unul care a dispărut; afară de 135 și 136
081. În 1993, încă circula pe linia lui 9;
Nu trebuie uitat 063 care, la un moment dat a devenit 0063. Motivul: în spate, lângă număr, i s-a pus o bucată a unui troleibuz casat
094, cel de care zic circula pe fosta linie 4 barat (Strada Aurel Vlaicu-Piața Mihai Viteazul), dar și pe 4.
063 (0063)Treaba cu înfășuratul cablului de alimenare în jurul captatorului stâng nu o țin minte; pur și simplu, num-am gândit că îi poate veni cuiva o astfel de idee
122. În 1988, îmiaduc aminte că respectivul troleibuz dădea scântei aproape tot timpul. Motivul: trăgătoarele nu lăsau captatoarele să facă contact ca lumea cu firul
074. Îl mai ții minte? Tot în 1988, am avut o întâmplare cu el. La unul din "senzorii" care comandă macazul de la Paniro de lângă Sora (cel unde se separă liniile 3, 4 de 6, 25) captatorul stâng a sărit. Eram la ușa 3 și am auzit un vuiet slab (nu ca de obicei, când în astfel de situații parcă tună). la un moment dat... captatorul respectiv se rupe iar porțiunea care, în mod normal face contact cu firul, a lovit în plin fereastra de deasupra roții din mijloc stânga, făcând-o țăndări. Pe platforma circulară se afla o femeie care a tras un țipăt scurt văzând că fereastra de lângă ea se sparge. Contrar așteptărilor, 6 ore mai târziu, troleibuzul respectiv circula având schimbate.
-fereastra
-4/5 din captatorul stâng
Așa operativitate mai rar; să nu uităm că eram în 1988, pe vremea lui Ceaușescu
009 (DAC 117 E, fabricat în 1990). La acesta, la o defirare (sărire a captatorilor), captatorul stâng s-a rupt și a căzut pe stradă. Noroc că nu se afla o mașină în spatele lui. Nu peste mult timp, a dispărut. A prins doar 1 RK.
Un troleibuz "misterios" era vechiul 060, care circula pe linia 3
De asemenea, o "fantomă" era și 109. Avea schema:
200200A2002
S10111A1111
Era vopsit în crem cu dungă albastră (după o RK, nu știu dacă prima sau a doua; înclin să cred că prima, că a doua nu cred că a apucat-o) și i se puse o fereastră cu parte culisantă lângă lada contactorilor, în condițiile în care acolo trebuiau să fie ferestre fixe. Cred că a dispărut în tristul an 1995, an în care autogenul a lucrat din plin
Pe 145 îl mai știi? La un moment dat, axa B a început să sune mizerabil
|
|
Sus |
|
|
sisintea
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Iun/2008 Mesaje: 455 Locație: Medias
|
Trimis: Mar 29 Aug 2006 17:18:12 Titlul subiectului: |
32084 |
|
Corect! 102 a fost revopsit dupa RK 2 in albastru inchis.
Mi-aduc aminte de 063 sau 0063. Tu iti aduci aminte ca vreo saptamina 063 a circulat cu cablul de alimentare infasurat pe captatorul sting?
100 nu e cel original, nu stiu nici daca 099 cel vopsit cu trei dungi dispuse triunghiular, albastre, era cel original.
Eu n-am vazut nici un alt 094 decit cel nou, actual.
-074, rosu-maroniu cu dunga alba, circula pe 3, un troleu "slabut";
-009 a prins totusi un RK? Ce culori a primit?
-109. Nu mi-l prea amintesc.
-145 de pe traseul 3. Nu a prins RK.
O chestie ce m-a intrigat, daca tot mi-ai adus aminte de traseul 4barat, devenit 5: era retea de troleibuz intinsa in zona Regionalei CFR, dinspre Gheorgheni, spre Marasti. Fara macaze de intrare si iesire. A fost vreun traseu pe acolo sau, pur si simplu, intrau troleibuze ce veneau din Gheorgheni, pe bul. 21dec., in Marasti?
|
|
Sus |
|
|
Danut
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 57 Locație: Toronto (Canada)
|
Trimis: Vin 01 Sep 2006 07:15:04 Titlul subiectului: dddd |
32389 |
|
Poze din august 2005 cu niste troleibuze din Cluj.
Și mai pun ceva poze cu resturi de troleibuze.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
70.84 kb |
Vizualizat: |
de 42395 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
71.9 kb |
Vizualizat: |
de 42394 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
69.57 kb |
Vizualizat: |
de 42394 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
65.97 kb |
Vizualizat: |
de 26687 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
52.25 kb |
Vizualizat: |
de 26687 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.05 kb |
Vizualizat: |
de 26687 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Magnum
Data înscrierii: 13/Mar/2007 Ultima vizita: 07/Feb/2021 Mesaje: 149 Locație: Suceava
|
Trimis: Dum 01 Oct 2006 17:13:10 Titlul subiectului: |
34702 |
|
Cautand niste imagini din Cluj am gasit aceste poze.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
27.68 kb |
Vizualizat: |
de 42114 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
42.16 kb |
Vizualizat: |
de 42113 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
74.23 kb |
Vizualizat: |
de 42113 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Dum 15 Oct 2006 17:48:06 Titlul subiectului: ergrereger |
35799 |
|
#040 pe 8.8.2006 în Depoul principal de troleibuze, cu puțin timp înainte să fie scos la traseu. Abia acum am remacat că a fost eliminat tunelul de cabluri pentru iluminat
|
|
Sus |
|
|
rooovidiu
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Oct/2017 Mesaje: 339 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Dum 15 Oct 2006 21:55:11 Titlul subiectului: ccccccccccccccc |
35844 |
|
Cel mai ciudat lucru la 040 este modul în care e vopsit gri cu alb, nici măcar o dungă galbenă cum au fost celelalte până acum.
Oricum, în curând va avea ceva reclamă pe el, așa că nu prea contează
Am o întrebare: cine știe ce se întâmplă cu troleibuzele care ajung la garajele de pe Bulevardul 21 Decembrie 1989 unde este sediul RATUC și unde trebuie să plătești amenzile ?
le casează sau le recondiționează ? Pentru că acolo este acum troleibuzul 020 cel albastru și nu știu ce vor face cu el...
_________________ TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI |
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Dum 15 Oct 2006 22:56:47 Titlul subiectului: |
35852 |
|
Troleibuzele casate postate de Dănuț nu au prins a doua RK. O vreme, cei de la RATUC au dat iama cu autogenul printre troleibuzele articulate, apoi s-au temperat
rooovidiu a scris: | am o întrebare: cine știe ce se întâmplă cu troleibuzele care ajung la garajele de pe Bulevardul 21 Decembrie 1989 unde este sediul RATUC și unde trebuie să plătești amenzile ?
le casează sau le recondiționează ? pt că acolo este acum troelibuzul 020 cel albastru și nu știu ce vor face cu el... | Teoretic, le recondiționează. Nu îmi aduc aminte dacă 020 are 1 sau 2 RK. Acum câteva luni l-am văzut pe 040 în stadiu de "schelet"; pe el nu mai era nicio tablă pe care să scrie numărul de parc), rugina era curățată de zor de către un tinerel, dar...
Din păcate, fiind în stadiul de schelet, doar cu câteva componente pe ici, pe colo, mi-a fost imposibil să verific cele spuse. De altfel, doi dintre angajații de acolo nici nu știau numărul de parc; unul dintre ei fiind chiar cel ce curăța scheletul. Doar un al treilea om zicea că e 047.
Având în vedere cele întâmplate la Iași cu 446 care începuse să fie scurtat pentru ca, la puțin timp după aceea, să îl caseze, am întrebat în mod expres dacă nu se casează, chiar cu riscul ca întrebarea mea să pară de om prost: Motivul: am vrut să aud din gura lor negația.
|
|
Sus |
|
|
rooovidiu
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Oct/2017 Mesaje: 339 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Sâm 21 Oct 2006 14:52:39 Titlul subiectului: |
36227 |
|
Azi am trecut pe acolo si 020 este deja fara geamuri... ma duc sa vad maine mai bine si poate să fac ceva poze...
020 chiar este distrius
Pozele sunt făcute în 21.10.2006
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
71.64 kb |
Vizualizat: |
de 41755 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
78.57 kb |
Vizualizat: |
de 41755 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
99.31 kb |
Vizualizat: |
de 40442 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Sâm 21 Oct 2006 15:08:28 Titlul subiectului: |
36229 |
|
1. NU ÎL TAIE. Dezmembrarea pe care ai remarcat-o precede a doua reparație capitală. În principiu:
-vor fi date jos majoritatea componentelor
-scheletul va fi curățat de rugină - vezi vehiculul de lângă 020, care, din câte văd are scheletul dat cu grund
-vor fi remontate unele componente iar altele vor fi schimbate. O parte din tăblărie va fi schimbată
Dacă se respectă legea, 020 va deceda în 2011, la patru ani după a doua RK
2. Din câte văd, poza e făcută lângă BRD; se vede bariera aferentă BRD-ului. Eu nu știu în ultima vreme să fi decedat troleibuze acolo.
|
|
Sus |
|
|
rooovidiu
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Oct/2017 Mesaje: 339 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Sâm 21 Oct 2006 21:54:51 Titlul subiectului: |
36244 |
|
Am confirmarea, acolo într-adevăr se recondiționează troleibuzele, nu se casează. Dau jos caroseria, înlocuiesc ce e stricat și pun la loc ce e bun și alte piese noi, dar nu se umblă la partea mecanică.
Dau jos chiar și scaunele.
Deci s-ar putea ca 020 să fie reparat și să iașă de acolo de abia anul viitor pe vremea asta... după cum a spus paznicul. M-a văzut că mă tot uit curios la troleu și atunci eu l-am întrebat ce fac acolo cu troleibuzul, dacă il strica sau îl repară, când i-am spus și nr de parcare s-a uitat iar ciudat la mine și atunci mi-a spus faza că de abia peste un an îl pun la loc, căci acum îi dau jos tabla, apoi o schimba și cum la noi totul merge încet...
Abia aștept să văd cum va iesi.
O poza gasită pe net la adresa www.myphotographs.net unde erau poze cu diferite imagini din lume, nu în specfial troleibuze sau alte mijloace de transport. nu știu anul. poza e făcută în Mănăștur.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
49.99 kb |
Vizualizat: |
de 26680 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Dum 29 Oct 2006 21:14:14 Titlul subiectului: |
36536 |
|
Astăzi am văzut troleibuzul 048 într-o nouă înfățișare: alb cu gri în partea de jos; un colorit asemănător cu 040. Cu toate că a avut o reclamă care îl acoperea în întregime iar când se dă jos o astfel de reclamă, rămân urme serioase în cazul lui 048...nici urmă de reclamă. Ca urmare:
-troleibuzul văzut e mine (pe linia 25, în condițiile în care respectivul circulă pe 6 și 7) este 048 care a trecut printr-o revopsire pentru a șterge urmele lăsate de reclame
-troleibuzul 048 văzut de mine provine din altceva.
|
|
Sus |
|
|
rooovidiu
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Oct/2017 Mesaje: 339 Locație: Cluj-Napoca
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Lun 28 Ian 2008 16:53:10 Titlul subiectului: fgb |
87809 |
|
O să pun si eu câteva cu troleibuze din Cluj.
Dac 117EA Toate au fost modificate și nu mai au lada de contactori în interior.
Să-l vedem pe #148, care provine din Mediaș(!). Și totuși, între el și #330 din Mediaș sunt ceva diferențe(și nu mă refer la modificările făcute de RATUC). De exemplu, #148 din Cluj are punți AB, iar #330 din Mediaș are punți RABA.
Iată și un Dac 117EA cu înălțime normală, #122:
Dac 217E
Rocar 212E
Sunt atât cu punte AB cât și cu punte RABA.
|
|
Sus |
|
|
rooovidiu
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Oct/2017 Mesaje: 339 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mar 05 Feb 2008 23:01:52 Titlul subiectului: rrrr |
88239 |
|
ll recunoaște cineva? Am fost în 24.01.2008 pe la garajul troleibuzelor din Gheorgheni și am văzut troleibuzul acesta.
La început nu mi-am dat seama că e ceva în neregulă cu el: nu are nr de înregistrare și nici reclame pe el... bănuiesc că e 020 care ar trebui să fi ieșit de la RK.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
43.61 kb |
Vizualizat: |
de 34274 ori |
|
_________________ TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI |
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Sâm 16 Feb 2008 02:07:14 Titlul subiectului: |
88722 |
|
Este 020. Astăzi am fost cu el, m-am uitat la "schema" ferestrelor și coincide exact cu cea din imaginea lui Rooovidiu.
Configurația ferestrelor "remorcii" e tipică pentru troleibuzele 020, 050 și 054. În plus, se vede că pe "tractor" se găsesc 3 ferestre cu parte mobilă; prima, a doua și a patra; de regulă, sunt a doua și a cincea iar la 020, 050 și 054 sunt trei asemenea geamuri: primul, al doilea și al cincilea; a patra și a cincea fereastră au exact aceleași dimensiuni, deci, se pot permuta. 050 e de domeniul trecutului, iar 054 a trecut prin RK în 2005
Ca urmare am destule motive să cred că troleibuzul din imaginea de mai sus e 020.
|
|
Sus |
|
|
ikarus
Data înscrierii: 20/Iun/2007 Ultima vizita: 30/Mai/2024 Mesaje: 135 Locație: Cluj
|
Trimis: Mar 27 Mai 2008 19:28:20 Titlul subiectului: |
93856 |
|
020 are deja reclama iar la prima usa are deja rugina!
Pe 020 lucreaza soferii de pe 051. 051 e in RK, dupa cum se pare.
_________________ ikarusurile viata mea |
|
Sus |
|
|
macicasan
Data înscrierii: 09/Apr/2008 Ultima vizita: 27/Feb/2024 Mesaje: 302 Locație: Cluj
|
Trimis: Mie 11 Iun 2008 01:20:59 Titlul subiectului: |
94365 |
|
Informatie sigura: toate troleibuzele din RATUC au punti AB, doar capacelul de gresare poate fi de Raba. Si daca vreunul are capacel de Raba, 95% pe partea aialalta e originalul de AB.
_________________ www.macicasanul.com |
|
Sus |
|
|
Danut
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 57 Locație: Toronto (Canada)
|
Trimis: Sâm 06 Sep 2008 03:51:50 Titlul subiectului: |
97947 |
|
Doua poze cu 148 mort si 3 poze cu 076 refacut si mi se pare ca nici nu a fost folosit o data.
Stie cineva ce sa intimplat cu 055?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
179.87 kb |
Vizualizat: |
de 33127 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
172.61 kb |
Vizualizat: |
de 33127 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
173.14 kb |
Vizualizat: |
de 33127 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
183.42 kb |
Vizualizat: |
de 33127 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
210.43 kb |
Vizualizat: |
de 33127 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Sâm 06 Sep 2008 21:10:41 Titlul subiectului: |
97975 |
|
În 2006 exista și era în stare foarte bună... ca și #148, de altfel.
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Sâm 06 Sep 2008 23:51:52 Titlul subiectului: |
97988 |
|
Cand au fost aduse Irisbusurile, o perioada scurta de timp s-au casat in ritm alert DAC-uri articulate. Ulterior, autogenul s-a temperat, ritmul casarilor scazand simtitor. Surse neoficiale spun ca Irisbusurile au costat foarte mult, motiv pentru care investitia trebuie sa se amortizeze. Odata amortizata, ar fi posibila aducerea de troleibuze de mare capacitate noi, care sa inlocuiasca vechile DAC-uri. Eu, personal, am rezerve in privinta vehiculelor de capacitate sporita:
-in 2006 se spunea ca, nemaiexistand platformele industriale, nu mai e nevoie de troleibuze de capacitate mare
-un an mai tarziu, aceeasi persoana (intentionat nu ii dau numele) a zis ca are in vedere si acest aspect, dar depinde de primarie
Deocamdata, nici urma schimbare de conceptie. Troleibuzele articulate isi continua existenta cu demnitate.
055 inainte de disparitie a beneficiat de un sofer nervos peste masura si de o goarna asurzitoare
|
|
Sus |
|
|
Danut
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 57 Locație: Toronto (Canada)
|
Trimis: Lun 29 Sep 2008 04:04:21 Titlul subiectului: ddd |
98917 |
|
Uitandu-ma prin niste poze, am dat peste 2 poze din 2004 si 4 din 2000.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
229.72 kb |
Vizualizat: |
de 29270 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
424.81 kb |
Vizualizat: |
de 29270 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
513.29 kb |
Vizualizat: |
de 29270 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
590.76 kb |
Vizualizat: |
de 29270 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
548.84 kb |
Vizualizat: |
de 29270 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
220.08 kb |
Vizualizat: |
de 29270 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 1364 Locație: Sibiu
|
Trimis: Joi 25 Dec 2008 17:09:28 Titlul subiectului: |
103024 |
|
Strassenbahnatlas 2004 arata ca parcul de troleibuze in acel an era urmatorul:
001-010 1990 3x Dac117EA
011 1991 3x Dac117EA
012 1997 2x Rocar212E
013,014 1991 3x Dac117EA
015 1993 3x Dac217EA
017-019 1991 3x Dac117EA
020 1993 3x Dac217EA
021-027 1992 3x Dac217EA
028 1993 3x Dac217EA
029-040 1992 3x Dac217EA
041 1997 2x Rocar212E
042-048 1997 3x Rocar217EA
049 1992 3x Dac217EA
050,051 1993 3x Dac217EA
052 1992 3x Dac217EA
053-056 1993 3x Dac217EA
057 1996 2x Rocar212E
058 1994 3x Rocar217EA
059 1996 2x Rocar212E
060 1993 3x Dac217EA
061 1997 2x Rocar212E
062-068 1996 2x Rocar212E
069 1994 2x Rocar212E
070 1999 2x Rocar212E
071,072 1994 3x Rocar217EA
073-076 1996 2x Rocar212E
077, 079 1997 2x Rocar212E
080 1999 2x Rocar212E
084 1986 3x Dac117EA
086, 091 1994 3x Rocar117EA
093 1995 3x Rocar217EA
094 1995 2x Rocar212E
095 1994 3x Rocar217EA
096 1995 2x Rocar212E
097 1994 3x Rocar217EA
098,101,105 1995 2x Rocar212E
106 1995 3x Rocar217E
107,114,116 1995 2x Rocar212E
117,119 1996 2x Rocar212E
121,122,134 1987 3x Dac 117EA
135,136 2002 2x Rocar412E
148 1987 3x Dac117EA
Ulterior au venit si cele 25 de Irisbusuri!
Care este situtia in prezent a parcului Rocar?
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Vin 27 Feb 2009 22:11:18 Titlul subiectului: |
106842 |
|
Sa intregim prezentarea troleibuzelor clujene cu inca vreo cateva exemplare de provenienta autohtona, descoperite la http://www.flickr.com si la http://www.przegubowiec.com
029, respectiv 032, fotografiate in luna august a anului 2008.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
120.48 kb |
Vizualizat: |
de 32331 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
212.66 kb |
Vizualizat: |
de 32331 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
168.66 kb |
Vizualizat: |
de 26677 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
146.94 kb |
Vizualizat: |
de 26677 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
|