Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
dexter23
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Mar/2023 Mesaje: 144 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 19 Noi 2006 00:05:39 Titlul subiectului: |
38443 |
|
Si eu va prezint cateva poze facute intr-o scurta vizita de urgenta la Brasov ieri :
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
106.61 kb |
Vizualizat: |
de 27142 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.57 kb |
Vizualizat: |
de 27142 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.16 kb |
Vizualizat: |
de 27143 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
98.96 kb |
Vizualizat: |
de 27143 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
104.68 kb |
Vizualizat: |
de 27142 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
98.49 kb |
Vizualizat: |
de 27142 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
69.74 kb |
Vizualizat: |
de 27142 ori |
|
_________________ We are just a small, lonely piece in the world of computers. |
|
Sus |
|
|
FBW58
Data înscrierii: 15/Dec/2006 Ultima vizita: 01/Iun/2021 Mesaje: 322 Locație: Brasov
|
Trimis: Dum 19 Noi 2006 14:45:34 Titlul subiectului: |
38486 |
|
Ultima cursa...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
63.9 kb |
Vizualizat: |
de 27028 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
58.86 kb |
Vizualizat: |
de 27028 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
56.82 kb |
Vizualizat: |
de 27028 ori |
|
Ultima modificare efectuată de către FBW58 la Dum 19 Noi 2006 14:52:05, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
FBW58
Data înscrierii: 15/Dec/2006 Ultima vizita: 01/Iun/2021 Mesaje: 322 Locație: Brasov
|
Trimis: Dum 19 Noi 2006 14:47:36 Titlul subiectului: |
38488 |
|
...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
59.93 kb |
Vizualizat: |
de 27025 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.26 kb |
Vizualizat: |
de 27025 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.26 kb |
Vizualizat: |
de 25347 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
58.26 kb |
Vizualizat: |
de 25347 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
55.31 kb |
Vizualizat: |
de 25347 ori |
|
Ultima modificare efectuată de către FBW58 la Dum 19 Noi 2006 14:51:10, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
DAF
Data înscrierii: 26/Mai/2006 Ultima vizita: 01/Dec/2007 Mesaje: 167 Locație: Bucuresti 2 (D-na Ghica)
|
|
Sus |
|
|
alin
Data înscrierii: 09/Noi/2005 Ultima vizita: 19/Noi/2017 Mesaje: 176 Locație: Brasov
|
Trimis: Lun 20 Noi 2006 10:10:31 Titlul subiectului: uyuyyyu |
38611 |
|
NOSTALGIE. FIINDCA LE PAREA RAU CA VA DISPAREA DIN PEISAJ SI DIN ISTORIA ORASULUI, UNII BRASOVENI AU TINUT SA CONDUCA TRAMVAIUL „PE ULTIMUL DRUM”
Vineri, ora 21.30, in refugiul de la Faget, cativa brasoveni asteapta tramvaiul. Intr-un tarziu, prevestit de clantanitul pe sine, din ceata se desluseste silueta unui tramvai. Oamenii urca. In vagon e cald si lumina. Scartaind, tramvaiul ia curba, lumina se intrerupe si revine imediat. Calatorii nici nu baga de seama, sunt cu ale lor, unii plictisiti, altii ingandurati, altii cu figuri opace. Un betiv adoarme pe scaun si din cand in cand, chiar cand e pe punctul de a cadea, tresare, se redreseaza si apoi adoarme la loc. Noi stam si privim avizi, constienti ca e ultima calatorie cu trenul de oras, iar pe buze ne vine firesc si fredonam in surdina cantecul lui Gica Petrescu: „Du-ma acasa, mai tramvai!”, gandindu-ne ce ar merge in loc de „casuta mea cu portita si cismea”.
La capatul de la Saturn, doi tineri se urca si incep sa faca poze. Ne ducem la ei si aflam ca nu suntem singurii ciudati care au luat tramvaiul pentru a face o ultima tura, inainte ca linia 101, singura linie de tramvai din Brasov sa fie desfiintata. „Am vrut sa facem o ultima tura, sa conducem tramvaiul pe ultimul drum. Ne pare rau ca dispare din peisaj si din istoria Brasovului. De aceea ne-am gandit sa facem si poze pentru posteritate, sa vada si nepotii ce am avut in oras”, spun cei doi, care par neverosimil de tineri pentru niste oameni care au constiinta adunarii de marturii pentru posteritate.
De la o statie la alta, tramvaiul se umple de muncitorii care pleaca la schimbul trei. Discuta intre ei despre scoaterea tramvaiului. „Cu troleibuzele alea, nu mai ajungem la timp la serviciu. Astea veneau la cinci minute, la trolee o sa inghetam in statie. O sa le sara captatoarele, o sa se blocheze in trafic, nu mai zic, la iarna, ca o sa derapeze. Vai de capul nostru!”, spune o femeie. „Lasa ca e mai bine ca le scoate, ca te zgaltaie si fac zgomot, trepideaza tot”, ii da replica un coleg. „Vedem noi dimineata, ca am venit cu tramvaiul si plecam cu troleul”, zice altul.
La Rulmentul, tramvaiul se umple din nou cu muncitori. Ne ducem in fata si tinerii mai fac poze, dupa care intram in vorba cu vatmanul. Ionel Chiriac, unul din cei 26 de vatmani, care de sambata au devenit soferi, lucreaza pe linia 101 din prima zi. Isi aduce aminte de poza din „Drum nou”, facuta in fata Garii si publicata cu pompa, desi tramvaiul era deraiat. „In 22 august s-ar fi implinit 20 de ani”, spune el cu regret. Marturiseste ca i-a placut mult munca de vatman, desi facea in cerc 160 de kilometri zilnic, si se mandreste ca nu avut accidente majore, doar sperieturi. Ofteaza din cand in cand. Trecem pe langa depou si vedem oameni adunati in curtea Sectiei Tramvaie. Il intrebam daca s-a organizat vreo ceremonie si spune ca nimic oficial, doar ei s-au inteles sa se intalneasca dupa ultima cursa, iar noi ne gandim ca va fi mai mult un fel de parastas.
Coboram, in sfarsit, iar tramvaiul dispare in ceata deasa, ii mai auzim doar clantanitul. De sambata luam troleibuzul de pe vechea linie 8.
sursa: Transilvania Expres: http://www.transilvaniaexpres.ro/index.php?mod=articol&id_articol=33941
|
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Lun 20 Noi 2006 13:53:32 Titlul subiectului: |
38619 |
|
in articol se zice ca au fost doi oameni care au pozat...unul precis a fost ede, dar celalalt?...
Stit ce ma deranjeaza cel mai tare? Ipocrizia presei asteia... Deci acu vreo 7-8 luni, in februarie cand s-a pus problema scoaterii tramvaiului, toti o faceau pe fericitii aducand tot felul de acuze idioate sistemului de tramvai. Ba chiar imi aduc aminte la ProTV BV se luau interviuri in refugiul de la gara, si intrebau lumea: nu-i asa ca e bine ca se scoate tramvaiul asta mizerabil si stricat si nuj cum? si oamenii raspundeau ca sa se auda si ei ca da. Acum vin si pling cu vatmanii cica... La fel si ziarele. Btw poza e de pe site-ul lui stfp...
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Lun 20 Noi 2006 15:04:50 Titlul subiectului: |
38622 |
|
Acum nu mai conteaza pentru ca inevitabilul s'a produs si si-au permis luxul sa sa spuna fie ce cred cu adevarat, fie sa mai verse niste lacrimi de crocodil. Probabil ca tramvaiul ar fi trebuit suspendat vreo 6 luni si inlocuita toata calea de rulare ca la Bucuresti ca sa functioneze bine, dar tare ma tem ca de fapt desfiintarea tramvaiului e un prim semnal al unei perioade nu prea bune pentru Brasov. Dupa tramvai, e foarte probabil ca in 1-2 ani sa dispara si fabricile unde mergeau calatorii lui. Si ma tem ca acest lucru e tot atat de sigur cat de siguri erau olandezii care anuntau cu aproape un an in urma disparitia tramvaiului brasovean. Pacat de tramvaiele Düwag. Poate le ia alt oras.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 14/Sep/2024 Mesaje: 10070 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 20 Noi 2006 20:07:59 Titlul subiectului: |
38633 |
|
Cat de bine merge zona industriala care o deservea tramvaiul ?
Ca nea Scripcaru parca spunea ca tramvaiul nu prea mai avea obiectul muncii ?
Iar acum vad pe forum exact contrariul............
Apropo de iarna, din cate stiu eu tramvaiul face mai bine fata la zapada decat troleibuzele. Cum iarna se apropie sunt curios cum vor face fata urmasii tramvaiului, adia troleibuzele.
|
|
Sus |
|
|
Kappa
Data înscrierii: 03/Noi/2005 Ultima vizita: 01/Apr/2011 Mesaje: 124 Locație: Brasov
|
Trimis: Mar 21 Noi 2006 08:38:35 Titlul subiectului: |
38653 |
|
Sa o luam pe rand.
In primul rand fabricile din platformele industriale intre care se facea legatura au cam murit. Rulmentul asteapta sa fie cumparata si merge la limita de avarie, Tractorul dupa multe si variate incercari nu a fost cumparata si este muribunda, Roman vanduta pe 1 euro mai are circa 2500 muncitori fata de 15000 cat avea alta data. Insa cartierele muncitoresti Astra si Tractorul mai au nevoie de un mijloc de transport. S-au contruit o seama de marketuri: Carrefour, Media Galaxy, Flanco, Selgros, Metro 2, Paktiker, Bricostore si urmeaza Kaufland. Se face legatura intre gara si toate acestea.
De ochii lumii au fost introduse in locul tramvaielor 15 troleibuze la orele de varf. Frecventa de succedare este de circa 3-4 minute. Un fapt constatat insa. Circula destul de goale. Strategia este clara: acum trebuie demonstrat ca nu sunt calatori pentru a se mai reduce din ele.
Eu am prins si cand circula linia 8 de troleibuz, pana in 1988. In conditiile in care circulatia era cam 10% din cat este acum se troleibuzele se descurcau bine. Iarna insa patinau prin statii si se adunau cate doua trei 8 si 10 in cate o statie. Acum cand se face dezapezire mai bine, s-ar putea sa nu mai fie probleme. Totusi la inceputul lunii cand a nins si se facuse polei tramvaiul circula bine mersi iar restul autovehiculelor circulau cu 20-30 km/h.
Un fapt este cert si nu il poate constesta nimeni: tramvaiul nu mai putea merge mult asa. Calea de rulare era distrusa. Ca sa o refaca ar fi fost nevoie de o investitie serioasa. Banii nu ii avem pentru ca se schimba stalpi vechi cu stalpi noi si verzi si se reabiliteaza cladirea primariei, se fac benzi pentru biciclisti, se asfalteaza la nesfarsit strazi, etc.
Vom vedea cand se vor trezi brasovenii si vor incepe sa ceara reintroducerea tramvaiului si a troleibuzelor in centrul istoric si mai ales nu il vor mai vota pe scripcaru.
|
|
Sus |
|
|
FBW58
Data înscrierii: 15/Dec/2006 Ultima vizita: 01/Iun/2021 Mesaje: 322 Locație: Brasov
|
Trimis: Mar 21 Noi 2006 18:17:25 Titlul subiectului: |
38709 |
|
Citat: | „Am vrut sa facem o ultima tura, sa conducem tramvaiul pe ultimul drum. Ne pare rau ca dispare din peisaj si din istoria Brasovului. De aceea ne-am gandit sa facem si poze pentru posteritate, sa vada si nepotii ce am avut in oras”, spun cei doi, care par neverosimil de tineri pentru niste oameni care au constiinta adunarii de marturii pentru posteritate. | Deci fraza asta din TEX e al meu dar eu am urcat in ultimul tramvai sa fac poze si am ajuns acolo la 22:30 nu la 21:30. E posibil ca au facut si inaintea mea poze.
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 13/Sep/2024 Mesaje: 1380 Locație: Sibiu
|
Trimis: Vin 24 Noi 2006 19:17:08 Titlul subiectului: |
39136 |
|
36le a fost ultimul tramvai...o pot confirma...astazi am intrat in depou...sunt 5 linii...pe cele 2 din stanga cum iesi stau de ceva vreme parcate V3Aurile...sau ma insel???acelea vor fi casate...iar pe cele 2 linii din stanga sunt duewagurile...care sunt bune...36le este ultimul chiar in spate...iar pe linia din mijloc chiar in fata la poarta este tramvaiul 34...
|
|
Sus |
|
|
FBW58
Data înscrierii: 15/Dec/2006 Ultima vizita: 01/Iun/2021 Mesaje: 322 Locație: Brasov
|
Trimis: Mie 29 Noi 2006 14:17:55 Titlul subiectului: |
39684 |
|
vreau sa mentionez ca deja s-a inceput desfintarea refugiilor.
La Faget NU mai este.(13 decembrie cu Vlaicu-Garii Pe cei care nu stiu)
|
|
Sus |
|
|
FBW58
Data înscrierii: 15/Dec/2006 Ultima vizita: 01/Iun/2021 Mesaje: 322 Locație: Brasov
|
Trimis: Mie 29 Noi 2006 14:25:42 Titlul subiectului: |
39687 |
|
Din cate stiu V3A-urile vor fi casate pentru ca nu sunt bune. Pot sa confirm acest lucru pt ca azi am fost la depoul de tramvaie. Sunt scoase de pe sine si se taie. Duewagurile o sa incerce sa le vanda pana la inceputul anului viitor daca nu le vor vinde intregi vor fi "casate", dezmembrate si vandute ca piese de schimb.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 14/Sep/2024 Mesaje: 10070 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 04 Dec 2006 19:15:23 Titlul subiectului: |
40215 |
|
Au inceput sa scoata sina si reteaua de contact ? Dar refugiile de calatori ? Depoul de tramvaie o sa fie transformat in depou pentru troleibuze sau autobuze?
Ce parere are lumea referitor la scoaterea tramvaiului ? Ca nu prea cred ce se spune in presa.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
FBW58
Data înscrierii: 15/Dec/2006 Ultima vizita: 01/Iun/2021 Mesaje: 322 Locație: Brasov
|
Trimis: Lun 04 Dec 2006 19:18:59 Titlul subiectului: |
40216 |
|
emil1980 a scris: | Au inceput sa scoata sina si reteaua de contact ? Dar refugiile de calatori ? Depoul de tramvaie o sa fie transformat in depou pentru troleibuze ? | NU reteaua de contact; DA au inceput sa scoata refugiile de tramvai; si NU depoul de tramvaie nu va ajunge depou de troleibuze ci eventual de autobuze. Momentan sunt acolo cei de la retele.
|
|
Sus |
|
|
Asus
Data înscrierii: 31/Aug/2006 Ultima vizita: 26/Noi/2012 Mesaje: 197
|
Trimis: Mar 05 Dec 2006 22:12:26 Titlul subiectului: |
40315 |
|
In presa locala NU se zice nimic despre nemultumirea brasovenilor legata de disparitia tramvaiului,ce sa mai zic despre alte probleme care ar putea aduce prejudici imagini primarului sau activitatii lui .Si probleme in transportul local sunt destule dar unii le zic iar presa locala se face ca le asculta, de autoritati ce sa mai zic ... Nu e zi fara ca cineva sa nu injure soferii nesimtiti ,sau faptul ca nu pot urca in autobuze pt ca sunt arhi-pline. (vezi linia 31 la orele de varf)
|
|
Sus |
|
|
sisintea
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Iun/2008 Mesaje: 455 Locație: Medias
|
Trimis: Vin 08 Dec 2006 13:36:08 Titlul subiectului: |
40557 |
|
emil1980 a scris: | Inseamna ca presa locala este un fel de anexa a domnului primar Scripcaru | Nu un fel de, chiar este anexa Primariei.
Transilvania Expres, Monitorul Expres si Buna Ziua Brasov pot fi adaugate listei rusinii. Aceste publicatii au primit comunicatul nostru de presa (http://forum.tramclub.org/viewtopic.php?t=1378&sid=b89ba92844d8ff9e8a502114d64f953a), fara a sufla un cuvintel despre masacrul scripcarez. Cinste lor, celor de la ProTV Brasov, care au informat corect publicul.
Am vorbit la telefon cu dl. A. Paul de la Monitorul Expres. Ne-a sugerat sa facem o conferinta de presa pe marginea acestui subiect, altfel nu va razbate nimic in presa scripcareza.
Vorbisem si cu dl. Sebastian Dan, stiristul de la Brasov al cotidianului Adevarul (mincinos). M-a dus cu vorba si atit. Asta e, trebuie sa gasim alte forme de lupta si astept sugestii in acest sens (e-mail sau telefon).
Urmeaza BERD-ul.
Acesta este comunicatul:
Desfiintarea transportului in comun cu tramvaiul in municipiul Brasov a devenit o realitate trista si singulara in Europa contemporana.
Am initiat demersuri adresate primarului pentru stoparea desfiintarii transportului ecologic cu troleibuze si tramvaie demarata de acesta, inca din luna iunie 2005. Am intensificat demersurile noastre si in acest an, adresindu-ne si conducatorilor altor institutii si organizatii care puteau avea un cuvint de spus (prefect, presedinte Consiliu Judetean, deputat Ioan Ghise). Nu am primit absolut nici un raspuns, interesul acestora pentru respectarea legii si a cuvintului societatii civile fiind nul.
Saltul calitativ va fi evident odata cu inlocuirea parcului de autobuze cu vehicule MAN, achizitionate in urma unui imprumut rambursabil la Banca Europeana pt. Reconstructie si Dezvoltare. Dar, prin Hotarirea Consiliului Local 605 /14.10.2005, se aproba contractarea imprumutului pentru finantarea reinnoirii parcului de autobuze al Regiei Autonome de Transport Brasov. De fapt, se continua inlocuirea troleibuzelor cu autobuze de pe traseele 2, 3, 5, 9, 10, 10barat, 31, urmind traseele 1 si 32.
Deservirea Centrului Istoric cu midibuze PROBUS BMC nu este benefica locuitorilor din Schei. Se vor produce ambuteiaje, capatul de linie Livada Postei va fi sufocat de acestea precum si de autobuzele ce vor fi nevoite sa intoarca in aceasta locatie. Tunelul de poluare fizico -chimica va fi resimtit acut in aceasta zona si prognozam ca limitele admise vor fi depasite si de poluarea fonica.
Solutia aleasa, de reintroducere a troleibuzelor pe traseul 8, indulceste in mica masura gustul amar produs de desfiintarea unui tip de transport urban performant, tramvaiul, in care nu s-a investit mai deloc in municipiul Brasov.
Ar fi fost nevoie de o dezbatere publica privind destinatia fondurilor BERD si de o strategie in ceea ce priveste transportul public brasovean, colectind doleantele opiniei publice si transpunindu-le in indicatori tehnico -economici. Astfel, nu ar fi fost posibila risipirea banului public, inlocuind stilpii din Centrul Istoric (cu corpurile de iluminat aferente) cu niste profile metalice subtiri, sudate grosier si vopsite in culori nepotrivite zonei respective, neexistind un minim concept urbanistic.
Consideram ca lipseste si cadrul legal al tuturor actiunilor privind desfiintarea transportului electric (vehicule si retea de contact). Am solicitat, in speranta ca macar Legea 544 /2001 -a informatiilor publice va fi respectata, Hotaririle Consiliului Local prin care:
-se anuleaza introducerea troleibuzelor pe str. De Mijloc (indicatorii tehnico -economici aferenti acestui obiectiv de investitii au fost aprobati prin Hotarirea Consiliului Local al Municipiului Brasov nr. 74 /07.02.2005);
-se desfiinteaza traseele deservite de troleibuze 1, 2, 3, 5, 9, 10, 10barat, 31, 32;
-se desfiinteaza transportul in comun cu tramvaiul;
-se dezafecteaza reteaua de troleibuz.
Intrucit primarul a declarat ca desfiintarea transportului in comun cu tramvaiul si troleibuzul are la baza rezultatele unei dezbateri publice, am dorit sa ni se precizeze in ce perioada a avut loc dezbaterea publica, unde si cind a fost anuntata si cite persoane (cu date de identificare) din totalul persoanelor chestionate si-au manifestat dorinta renuntarii la tramvai si la troleibuzul din Centru si Schei. De asemenea, dorim sa aflam numarul persoanelor ce doresc privatizarea R.A.T. Brasov. Acest numar nu este specificat in materialul publicat pe aceasta tema, foarte laconic, pe pagina web a Primariei.
Neprimind raspunsul in termen legal, ne vom adresa de aceasta data institutiilor abilitate, in vederea cercetarii abuzurilor comise si punerii in legalitate a infrastructurii Primariei.
Apelez la obiectivitatea Dvs. in a informa corect si complet cetateanul.
ing. Silviu Sîntea
Presedintele Asociatiei TRANSIRA
|
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Vin 08 Dec 2006 18:42:19 Titlul subiectului: |
40582 |
|
Silviu, care cinste lor ProTV? Aia care cu juma de an in urma luau asa zise interviuri unora si altora care se exprimau fericiti de disparitia tramvaielor? Acelasi ProTV care ne anunta printr-o dr reporter cu zimbet montat pe fata ca din toamna toti cetateni municipiului se vor bucura de autobuze noi si nu vor mai fi nevoiti sa stea in tramvaiele murdare si ruginite, care sunt pericol de moarte...
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mar 06 Mar 2007 21:55:53 Titlul subiectului: Ce se mai intampla cu sina tramvaiului |
77267 |
|
Iata cum decurgeau lucrarile de scoatere a sinei de tramvai acum cateva zile, pe 26 februarie. Pozele sunt facute din troleul 8 si calitatea lor e ceva mai slaba.
Pe str. Vlahuta se scoteau sinele din longrine; mai incolo, spre Gemenii, sinele erau scoase dar nu se daduse inca drumul la circulatie peste longrine. Curba de la Gemenii era intacta.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
109.32 kb |
Vizualizat: |
de 25847 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
104.73 kb |
Vizualizat: |
de 25843 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mar 06 Mar 2007 22:01:38 Titlul subiectului: |
77268 |
|
In intersectia de la Gemenii si mai incolo pe bd. Saturn sinele au fost deja scoase iar locasurile umplute cu ciment; de asemenea s-a nivelat si acolo unde longrinele erau rupte. Rezultatul arata destul de bine.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
103.27 kb |
Vizualizat: |
de 25842 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
95.06 kb |
Vizualizat: |
de 25842 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mar 06 Mar 2007 22:04:32 Titlul subiectului: |
77269 |
|
In sfarsit procesul tehnologic de umplere a gaurilor din longrine. Deoarece era destul de frig stratul de ciment proaspat turnat era protejat cu o folie de plastic peste care venea un strat de material termoizolator; folia si materialul erau fixate cu pietre. In randul din fata se vede bine, de la stanga la dreapta, intai cimentul acoperit, apoi un metru-doi de ciment descoperit apoi longrina cu gaura pregatita de umplere.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
103.24 kb |
Vizualizat: |
de 25840 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Trole Man
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 28/Mar/2016 Mesaje: 41 Locație: Bucuresti (Centru)
|
Trimis: Vin 09 Mar 2007 19:51:33 Titlul subiectului: |
77351 |
|
Trebuie sa recunosc ca pentru mine e un SF ceea ce se intampla cu linia de tramvai la Brasov... Nu inteleg de ce atata chinuiala. Credeam ca era vorba ca longrinele sa fie scoase, fundatia drumului sa fie refacuta si apoi sa se toarne asfalt. Vad insa ca solutia adoptata e ciudata. Sau poate e doar ceva temporar si urmeaza a se asfalta peste longrine. In Bucuresti stiu ca a existat un asemenea caz doar in fata Spitalului Floreasca. Acolo s-a turnat asfalt peste dale. Insa imi este absolut clar ca acea carpeala care se face acum in Brasov nu ar avea cum sa reziste unui trafic serios.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 14/Sep/2024 Mesaje: 10070 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 21 Mar 2007 22:05:52 Titlul subiectului: |
77707 |
|
Cand au inceput lucrarile de modernizare a liniei 21 de tramvai din Bucuresti, au scos foarte rapid sinele vechi. Aici de ce este atata chinuiala ?
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mie 21 Mar 2007 22:29:59 Titlul subiectului: |
77711 |
|
In Bucuresti s-au scos sinele pentru ca se vroia MODERNIZAREA caii de rulare. Aici cum s-a vrut DESFIINTAREA nu a avut nici un rost sa scoata longrinele; astuparea gaurilor fostelor sine a fost mult mai simpla, cel putin ca solutie de termen scurt.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 14/Sep/2024 Mesaje: 10070 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 07 Apr 2007 21:33:29 Titlul subiectului: |
78153 |
|
Joi am fost cu treburi in Brasov, si avand cateva ore libere pana la trenul de intoarcere m-am plimbat prin oras, si am pozat si "resturile" liniei de tramvai. Solutia aleasa de mine a fost urmatoarea: am mers la capatul de la Rulmentul, am facut poze, apoi am luat troleul 8 si am facut poze din el pe traseu, m-am dat jos la celalalt capat si am facut cateva poze si acolo. Asadar incep cu fosta bucla de la Rulmentul.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
132.06 kb |
Vizualizat: |
de 25615 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
132.84 kb |
Vizualizat: |
de 25615 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
140.18 kb |
Vizualizat: |
de 25615 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
124.88 kb |
Vizualizat: |
de 25615 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
139.27 kb |
Vizualizat: |
de 25615 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
|