Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuzele MAN
Du-te la pagina 1, 2, 3  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRAȘOV
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
alin



Data înscrierii: 09/Noi/2005
Ultima vizita: 19/Noi/2017
Mesaje: 176
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mar 20 Dec 2005 20:04:23    Titlul subiectului: 1111111111 8277

In Brasov avem 30 de autobuze produse in Turcia : 15 Man SL 223 si 263 precum si 15 Mercedes Conecto . Chiar daca sunt turcisme Man-urile par a fi mult mai fiabile iar din punct de vedere al spatiului interior dau clasa mult laudatelor Conecto. ( desi Man-ul are doar 95 de locuri per total in realitate acest nr ar putea creste la 105 sau 110 locuri spre deosebire de Mercedes Conecto care se bucura de 105 locuri per total in fisa tehnica pe cand in realitatea de zi cu zi dovedesc ca sunt cele mai neincapatoare autobuze standard din BV)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kappa



Data înscrierii: 03/Noi/2005
Ultima vizita: 01/Apr/2011
Mesaje: 124
Locație: Brasov

MesajTrimis: Joi 30 Noi 2006 18:34:05    Titlul subiectului: Autobuzele MAN 39873

Iata in avanpremiera un MAN SG313
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
alin



Data înscrierii: 09/Noi/2005
Ultima vizita: 19/Noi/2017
Mesaje: 176
Locație: Brasov

MesajTrimis: Joi 30 Noi 2006 22:38:51    Titlul subiectului: 39890

Astazi in jurul orelor 13-14 am surprins la intersectia Harmanului cu Alexandru Vlahuta si Bd. Garii doua articulate Man SG 313 Lion's Classic,autobuze care de maine 1 decembrie le vom vedea in trafic. Din cauza stalpilor de pe marginea strazii si a aglomeratiei ,pozele n-au iesit la calitatea dorita.
Poze realizate de alin si kappa.
Man SG 313 Lion's Classic

Nici un autobuz cumparat nu are podea joasa, in schimb autobuzele sun dotate cu lift pt persoanele cu dizabilitati locomotorii la usa 2.
Numere de parc:
BMC Probus 215 SCB: #660 --> #687
----------- #660 --> #671 de culoare alba cu dunga bleu(la fel ca in Braila)
----------- #672 --> #687 de culoare portocaliu simplu fara dungi
Man SG 313 Lion's Classic : #688 --> #697
Man SL 283 Lion's Classic : #698 --> #722
NOTA: Autobuzele enumerate mai sus cu numerele de parc aferente apartin sectiei autobuze. Restul de autobuze apartin de sectia troleibuze si deocamdata nu le cunosc numerele de parc. Din pozele de mai sus reiese ca articulate au numere de parc de genul #738,#739 si #747.
Afisajul este clasic la fel ca si la Man-urile vechi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
FBW58



Data înscrierii: 15/Dec/2006
Ultima vizita: 01/Iun/2021
Mesaje: 322
Locație: Brasov

MesajTrimis: Vin 01 Dec 2006 15:50:53    Titlul subiectului: 39950

Iata un Man pe 1 Azi


Man Lion pe 1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  135.89 kb
 Vizualizat:  de 41596 ori

Man Lion pe 1.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
FBW58



Data înscrierii: 15/Dec/2006
Ultima vizita: 01/Iun/2021
Mesaje: 322
Locație: Brasov

MesajTrimis: Lun 04 Dec 2006 20:04:45    Titlul subiectului: *Autobuzele MAN 40222

Autobuzele MAN


HPIM6583_resize.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  96.23 kb
 Vizualizat:  de 41090 ori

HPIM6583_resize.JPG



HPIM6585_resize.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.24 kb
 Vizualizat:  de 41090 ori

HPIM6585_resize.JPG



HPIM6587_resize.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.31 kb
 Vizualizat:  de 41090 ori

HPIM6587_resize.JPG



hpim6579_resize_178_821.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.73 kb
 Vizualizat:  de 40312 ori

hpim6579_resize_178_821.jpg



hpim6580_resize_135.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  131.65 kb
 Vizualizat:  de 40312 ori

hpim6580_resize_135.jpg



hpim6581_resize_108.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  127.24 kb
 Vizualizat:  de 40312 ori

hpim6581_resize_108.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
FBW58



Data înscrierii: 15/Dec/2006
Ultima vizita: 01/Iun/2021
Mesaje: 322
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mar 05 Dec 2006 18:27:28    Titlul subiectului: 40288

Poze cu interiorul (739 atriculat)... asa arata toate...


HPIM6592_resize.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.24 kb
 Vizualizat:  de 41033 ori

HPIM6592_resize.JPG



HPIM6593_resize.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.74 kb
 Vizualizat:  de 41033 ori

HPIM6593_resize.JPG



HPIM6594_resize.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.83 kb
 Vizualizat:  de 41033 ori

HPIM6594_resize.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tubus



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 58
Locație: Brasov; Germania

MesajTrimis: Joi 01 Mar 2007 13:20:37    Titlul subiectului: 77032

Au aparut deja modificari la cabina la sofer sau montat bare. La 700, 704, 707, 715, 716, 718, 732. Am vazut niste poze.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdanpopescu



Data înscrierii: 20/Dec/2007
Ultima vizita: 11/Sep/2008
Mesaje: 346
Locație: Bucuresti 1

MesajTrimis: Joi 22 Mai 2008 18:52:08    Titlul subiectului: #730 (BV 09 SFS) are deja un geam spart 93650

#730 (BV 09 SFS) are deja un geam spart Evil or Very Mad ... Iata o poza realizata chiar astazi la semaforul de la Primaria (zona incercuita este geamul spart).


RAT BraÂșov MAN #730 (BV 09 SFS) 800x600 (Ăźncercuit).JPG
 Descriere:
#730 (BV 09 SFS) are deja un geam spart (incercuit).
 Mărime fișier:  72.28 kb
 Vizualizat:  de 39795 ori

RAT BraÂșov MAN #730 (BV 09 SFS) 800x600 (Ăźncercuit).JPG



_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Asus



Data înscrierii: 31/Aug/2006
Ultima vizita: 26/Noi/2012
Mesaje: 197

MesajTrimis: Sâm 26 Iul 2008 01:45:25    Titlul subiectului: 96251

La aproape 2 ani de exploatare aceste autobuze sunt de departe cele mai proaste autobuze pe care RAT le-a achizitionat in ultimii 10 ani (avand in vedere pretul platit pe ele) si spun asta din cauza nenumaratelor probleme pe care le au. Doar cateva va aduc in atentie:
- afara 17 gradeC, motorul are probleme cu supraincalzirea , pe bordul autobuzului apare mesaj vizual+sonor "STOP", efectul deschiderea capacului de la motor spate pentru o mai buna ventilare.
- probleme cu partea de electronica (sar sigurantele mai ceva ca la vechile troleibuze)
- zgomot imens al motorului, atat in interior cat si in exterior,
- marea majoritate au inceput sa consume ulei in exces de aici rezultand o alta problema foarte grava: polueaza
- degaja fum negru.
- toate chederele s-au rupt.
- in interior barele de sustinere au ramas fara vopsea.

Nu suntem noi singurii care au nefericita sansa de a calatori cu asemenea autobuze si ma intreb, acasa la ele in Turcia cum rezista autobuzele astea dat find faptul ca la ei este cu mult mai cald decat la poalele Tampei.

http://wowturkey.com/forum/viewtopic.php?t=46951&start=0
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Baverescu



Data înscrierii: 29/Iun/2008
Ultima vizita: 21/Mai/2020
Mesaje: 232
Locație: Brasov

MesajTrimis: Sâm 26 Iul 2008 21:46:23    Titlul subiectului: 96272

De fapt MAN-urile au doar un an jumate de folosire. Dacă ținem cont că până acum în această vară caniculele și temperaturile de peste 35 grade au cam lipsit și totuși sunt probleme cu supraîncălzirea motoarelor, mă întreb cum ar fi fost într-o vară supercaniculară ca în 2003 (cu temperaturi de peste 35 grade) cu aceste motoare ?

Mai bine zis ce-ar face în Oltenia sau la București unde în anii trecuți au fost temperaturi de 40 - 44 grade ? (măsurat la umbră și 2 metri înălțime de sol, la soare fiind mult mai cald)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
cos



Data înscrierii: 20/Iul/2007
Ultima vizita: 31/Oct/2012
Mesaje: 83
Locație: Bucuresti; Sibiu

MesajTrimis: Dum 27 Iul 2008 10:10:16    Titlul subiectului: 96290

E adevarat ca cele din Sibiu sunt putin mai "tinere" (doar cu cateva luni), dar nu au probleme (in afara de cele "default": inghesuite, inalte, prost aerisite). Sunt si mai bine intretinute decat MAZurile de acolo (din cauza ca exista service specializat MAN chiar in depou) si deocamdata se comporta bine.

Sunt diferente de la un oras la altul, de exemplu MAZurile din Sibiu (pentru care n-a existat service specializat, doar carpeli in depou si astea doar cat a fost garantia, pentru ca se livrau piese) sunt mult mai rablagite decat cele din Constanta, asa ca poate si Brasovul nu isi ingrijeste mai deloc MANurile, astfel ca apar toate aceste probleme. Nu zic ca sunt niste autobuze excelente, dar cat de bine le intretine RATBv?

Si inca ceva, de ce nu s-a optat pentru afisaj electronic cand au fost cumparate?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 1351
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Dum 27 Iul 2008 12:26:40    Titlul subiectului: 96297

Din cauza baniilor. S a facut o cerere in care era specificat ce dotari trebuie sa aiba autobuzul.
Probabil ca pentru a obtine un pret mai bun, nu s a luat in calcul si acel marcaj electronic.
Oricum atat intretinerea cat si tablita cu traseu pot arata bine (vezi Brasov sau Constanta) sau pot arata prost (vezi Sibiu). Acesta din urma sta foarte prost la intretinerea, dar si la pastrarea masiniilor in buna stare de functionare.
Sibiul este unic (ma refer la categoria oraselor mari) unde cosmetizarea autobuzului dupa gustul soferului este acceptata (vezi micky maus uri la turela sau fanioane ale echipelor de fotbal, autocolante si abzibilduri in cabina si pe bordul autobuzului etc.
Cred ca deviem de la subiect asa ca ar fi bine sa continuam discutia la topicul dedicat acestui subiect la jud. Sibiu (asta in cazul in care raspundeti).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Mar 29 Iul 2008 14:04:39    Titlul subiectului: 96407

Subscriu, ca intretinerea la Brasov lasa de dorit. De aceea si probleme multe cu masinile. Desi soferii merg mai bine decat la inceput, unde parca nu stiau ce trebuie sa faca cu masinile, tot inca le mai forjeaza inutil. Daca stii ca ai probleme cu motorul la supraincalzire, dozeaza-ti turatia si mersul astfel incat sa mai atenuezi.
In plus, semnalez problema fumatului la bord si a intretinerii interiorului. Ar trebui controlati un pic mai dur soferii la aceste aspecte.

_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Baverescu



Data înscrierii: 29/Iun/2008
Ultima vizita: 21/Mai/2020
Mesaje: 232
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mar 29 Iul 2008 14:49:19    Titlul subiectului: 96409

Întradevăr șoferii pot fi răspunzători de de unele părți tehnice cum ar fi motorul. Dar de distrugerea scaunelor, noianul de coji de semințe, tapițeriile tăiate sau rupte, geamurile și lambriurile măzgălite și murdare sunt răspunzători călătorii. Există și călători foarte prost crescuți și rău intenționați care distrug tot ce găsesc doar de dragul distracției.
Este aberant dacă s-ar imputa șoferului aspectul interior al mașinii. Nici modul de întreținere al interiorului nu e cel mai bun, înăuntru efectiv se mătură iar praful se ridică în aer și se depune pe toate obiectele din interior. Nici dacă se udă nu este eficient.

Șoferii pot fi răspunzători de conducerea agresivă a vehicolului și uzura prematură a motorului și cutiei de viteze, precum și de lucrurile la care nu au acces călătorii. Probabil că și traficul impune acest lucru.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Mie 30 Iul 2008 13:04:23    Titlul subiectului: 96447

Eu ma accentuam partea de cabina a soferului. Da, calatorii sunt cum sunt. In timp se va termina si povestea asta a vandalismului in masini. Pe dincolo treaba este oarecum minimala, depinzand de zona.
_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
The Almighty Theodore



Data înscrierii: 11/Mar/2010
Ultima vizita: 16/Feb/2024
Mesaje: 15
Locație: Brasov

MesajTrimis: Joi 12 Mai 2011 18:07:43    Titlul subiectului: 143524

Stie cineva de ce articulatul cu numar de parc #688 (BV 09 PZY) are alt model de grila, in dreapta spate, la motor, decat celelalte? Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
George_Catalin



Data înscrierii: 29/Mai/2007
Ultima vizita: 01/Ian/2017
Mesaje: 382
Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti

MesajTrimis: Vin 21 Noi 2014 11:59:30    Titlul subiectului: 175704

MAN 688 pe linia 40 la capatul de la Stupini


forum image hosting


upload img


image hosting services


imgurl


adult image
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sorinache96



Data înscrierii: 15/Mai/2013
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 434
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mie 16 Sep 2015 17:37:23    Titlul subiectului: 181542

Dupa 2 ani jumate in care a stat defect cu motorul, MAN-ul 760 a fost reparat si a iesit azi la traseu dupamasa pe linia 8. Are toate scaunele retapitate, darin schimb podeaua este plina de negreala si vaselina + ca la exterior autobuzul este maro de la praful adunat cat timp a stat in garaj.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Andrei Andras



Data înscrierii: 30/Noi/2015
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 378

MesajTrimis: Sâm 18 Iun 2016 10:47:24    Titlul subiectului: 185702

Na, că se poate și la peronul 1, „cu chiu cu vai”: (capăt Noua)
#688 - linia 17 (Noua - Livada Poștei) by Andrei Andras, on Flickr
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Andrei Andras



Data înscrierii: 30/Noi/2015
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 378

MesajTrimis: Dum 19 Iun 2016 15:20:54    Titlul subiectului: 185723

Haideți să vă arăt căt de „deștepți” ( Idea )sunt cei de la RAT Brașov. Nu numai azi, ci și ieri, în zile însorite se trimit la stradă pe linia 17 autobuze nearticulate, și mai fain este că azi s-a retras #694 (articulat) și a intrat #727 (nearticulat).
Să-l vedem pe bătrânul #565, preferatul meu din această serie care imediat este pe ducă (seria nu autobuzul, autobuzul merge foarte bine) Crying or Very sad

#565 - linia 17 (Noua - Livada Poștei) by Andrei Andras, on Flickr
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Andrei Andras



Data înscrierii: 30/Noi/2015
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 378

MesajTrimis: Mar 27 Sep 2016 14:32:03    Titlul subiectului: 186593

Tot clasic și anume #561 la capătul de linie Craiter pe linia 37:
MAN SL223 #561 - RAT Brașov by Pasionatul Feroviar, on Flickr
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Andrei Andras



Data înscrierii: 30/Noi/2015
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 378

MesajTrimis: Sâm 05 Noi 2016 11:27:33    Titlul subiectului: 187054

„Autobuzul lui Pepe” MAN-ul #708, la capătul de linie Craiter:
MAN #708 - RAT Brașov - „Autobuzul lui Pepe” by Pasionatul Feroviar, on Flickr
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ArMiN-MaRiAn



Data înscrierii: 07/Aug/2013
Ultima vizita: 27/Feb/2020
Mesaje: 92
Locație: Sfantu Gheorghe

MesajTrimis: Joi 12 Ian 2017 20:09:58    Titlul subiectului: 187826

MAN-ul 739 pe linia 23b turul 1 prin luna decembrie 2016,cel mai bun din MAN-urile A75


739.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  54.87 kb
 Vizualizat:  de 21542 ori

739.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Andrei Andras



Data înscrierii: 30/Noi/2015
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 378

MesajTrimis: Lun 16 Ian 2017 15:53:00    Titlul subiectului: 187930

Împodobitul #699, la capătul de linie Livada Poș;tei, pe linia 16:
-> https://flic.kr/p/RdMY9W

15.01.2016



MAN Lion's Classic #699 - RAT Brașov - 15.01.2017 +.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  221.45 kb
 Vizualizat:  de 21444 ori

MAN Lion's Classic #699 - RAT Brașov - 15.01.2017 +.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Andrei Andras



Data înscrierii: 30/Noi/2015
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 378

MesajTrimis: Sâm 04 Feb 2017 14:41:36    Titlul subiectului: 188226

Schimbul de ture al liniei 37 dintre BMC-ul #678 (sch. 1) și MAN-ul #736 (sch. 2).


04.02.2017



MAN Lion's Classic #736 și BMC Probus #678 - RAT Brașov - 04.02.2017.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  342.78 kb
 Vizualizat:  de 21199 ori

MAN Lion's Classic #736 și BMC Probus #678 - RAT Brașov - 04.02.2017.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRAȘOV Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3  Următoare
Pagina 1 din 3

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community