Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaiele M-Wagen (M8S)
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
adyf117



Data înscrierii: 21/Noi/2006
Ultima vizita: 28/Sep/2012
Mesaje: 54
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 20 Dec 2006 20:30:02    Titlul subiectului: 41764

Si eu am fost pe acolo cu 1174, pe la ora 17.00, dar nu era nimic. Locatia ar putea fi si altundeva, deoarece descarcarea necesita o line dreapta de calea ferata si de tramvai, tot la fel, (ca in Germania - incarcarea), plus o macara cu longrina de ridicat - cel putin - pentru a putea fi pus vagonul corespunzator pe sine. Va rog frumos ca sa ne anuntati de orice intamplare in legatura cu descarcarea lor.
Am fost acolo ca sa "tatonez" terenul, asa ca stiu cum este si acolo si la vagoane, iar in ceea ce priveste circulatia tramvaielor stiam si asta. Ceea ce am scris se referea la o transbordare ca la carte fara probleme - ex. Germania - (calea ferata este mult mai inalta decat cea de tramvai, iar pe langa asta mai este si firul de contact al liniei "curente" ce va impiedica mutarea vagoanelor daca nu il vor demonta partial).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Noi/2019
Mesaje: 981
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 20 Dec 2006 21:21:04    Titlul subiectului: 41772

Altundeva nu cred ca se poate, probabil in curtea Astra Vagoane Marfa, daca nu ar fi fost demontat firul aerian al liniei de tramvai ce iese din fabrica in "Aurel Vlaicu". Apoi, la Captian Ignat, linii drepte sunt, doar ca nu sunt paralele liniile de CF cu cele de tramvai. Pt. cei ce nu stiu, la Cpt. Ignat este o bucla care permite intoarcerea din ambele sensuri, iar bucla este "taiata" de linia "curenta". (tramvaiele nu intra in bucla pt a merge mai departe). In acea bucla intoarce doar tramvaiul 22 atunci cand circula.
La problema asta nu m-am gandit (legata de demontarea firelor). Insa in Gemania era folosit ca intermediar un camion, aici se vor pune tramvaiele direct pe sine. Exista undeva pe forum o poza , destul de stearsa, cu GT8 #1858 ridicat de macara in momentul punerii acestuia pe sine. Avand in vedere faptul ca noile vagoane au structura asemanatoare, cred ca se va folosi aceeasi tehnica. Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Zgârcănstein



Data înscrierii: 06/Oct/2006
Ultima vizita: 08/Aug/2016
Mesaje: 169
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 21 Dec 2006 18:18:59    Titlul subiectului: 41843

Am știut încă de ieri că celor 4 OEG-uri le vor fi remorcate tramvaiele M8S. Credeam că le vor decupla remorcile dar au mers cu tot cu ele.
Azi pe la 16:00 am văzut 3-4 M8S-uri în depou la Micălaca, când am trecut peste viaduct cu GT4 #012 (L5), și când m-am întors din vamă, am oprit la macazul de la Maximilian pentru că OEG #304+#314+M8S a deraiat. După ce a coborât, n-a vrut să mai meargă până la vamă și a dat cu spatele, dar macazul din dreptul benzinăriei nefiind "lipit cum trebuie", a luat-o pe șosea puțin. Din fericire n-a fost nevoie de nici o intervenție pentru că a reușit să meargă în față, roțile revenind pe linie.
Am dat între timp și o privire înăuntru: scaune tapițate ca și în GT8 iar cabina vatmanului mică.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 20/Noi/2019
Mesaje: 1142
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Joi 21 Dec 2006 21:48:17    Titlul subiectului: 41852

Am scris aici pentru a nu strica placerea fotografiilor cu M8S la topicul lor. Dar am o intrebare: dupa binecunoscutul sistem de numerotare al CTP Arad, numerele acestor vagoane nu se vor suprapune cu cele ale unor T4D din Halle ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Noi/2019
Mesaje: 981
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 21 Dec 2006 23:06:10    Titlul subiectului: 41866

Dupa binecunoscutul sistem al CTP Arad, suprapunerea numerelor nu conteaza. Plus de asta, in acest caz nu se suprapune nici un numar. Numarul cel mai mic de T4D in Arad este 930, iar apoi sare la cuplul 1030+1031.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 20/Noi/2019
Mesaje: 1142
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Vin 22 Dec 2006 00:28:00    Titlul subiectului: 41878

  1. De ce tramvaiele din Nürnberg se numesc OEG ? OEG este o companie de transport interurban.
  2. De ce a trebuit ca un vagon articulat + remorca sa traga vagoanele M8? Nu puteau sa scoata remorca?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Pachanga



Data înscrierii: 18/Feb/2006
Ultima vizita: 23/Mai/2008
Mesaje: 69
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 22 Dec 2006 15:46:42    Titlul subiectului: 41894

quiksilver a scris:
Dupa binecunoscutul sistem al CTP Arad, suprapunerea numerelor nu conteaza. Plus de asta, in acest caz nu se suprapune nici un numar. Numarul cel mai mic de T4D in Arad este 930, iar apoi sare la cuplul 1030+1031.
903 cu remorca 213 e cel maimic T4D, 1030-1031 de ce tip este cu spatele rotund fara usa?
_________________
Still standing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Noi/2019
Mesaje: 897
Locație: Oradea

MesajTrimis: Vin 22 Dec 2006 21:21:56    Titlul subiectului: 41913

Trix a scris:
De ce tramvaiele din Nürnberg se numesc OEG ? OEG este o companie de transport interurban.
Intradevar OEG este o companie de transport interurban. Este compus din infratirea mai multor companii dar nu e in Nürnberg, ci in Mannheim
Trix a scris:
De ce a trebuit ca un vagon articulat + remorca sa traga vagoanele M8? Nu puteau sa scoata remorca?
. La fel mi-am pus si eu intrebarea stiind de dealul de la Micalaca, dar crede-ma, nu a fost nevoie de asta, pentru ca si asa au pornit foarte frumos si nu se chinuiau deloc. Daca 4-5 oameni au reusit sa le impinga pana la vehivulul de tractare sau un stivuitor lejer l-a impins...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adyf117



Data înscrierii: 21/Noi/2006
Ultima vizita: 28/Sep/2012
Mesaje: 54
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 23 Dec 2006 18:26:13    Titlul subiectului: Descarcarea celor 9 M8S-uri la Arad 41969

Iata cateva poze facute de mine, Joi, 21.12.2006, cu ocazia descarcarii celor 9 tramvaie M8S, in cartierul Alfa, zona Muresel. Sper ca sa va placa tuturor. Vor mai veni si alte poze.


OEG-ul 304-314 folosit la deplasarea in depou.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  451.64 kb
 Vizualizat:  de 21291 ori

OEG-ul 304-314 folosit la deplasarea in depou.jpg



Cuplajul cu OEG-ul folosit la deplasarea in depou.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  472.06 kb
 Vizualizat:  de 21291 ori

Cuplajul cu OEG-ul folosit la deplasarea in depou.jpg



Locomotiva de manevra folosita.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  450.73 kb
 Vizualizat:  de 21291 ori

Locomotiva de manevra folosita.jpg



Macaraua cu londrina peste vagon.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  482.72 kb
 Vizualizat:  de 21291 ori

Macaraua cu londrina peste vagon.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adyf117



Data înscrierii: 21/Noi/2006
Ultima vizita: 28/Sep/2012
Mesaje: 54
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 23 Dec 2006 18:37:10    Titlul subiectului: 41971

Iata si urmatoarele:


Macaraua cu londrina.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  433.79 kb
 Vizualizat:  de 21294 ori

Macaraua cu londrina.jpg



Londrina de ridicare folosita.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  510.89 kb
 Vizualizat:  de 21294 ori

Londrina de ridicare folosita.jpg



Macaraua isi pune contragreutatile.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  432.13 kb
 Vizualizat:  de 21294 ori

Macaraua isi pune contragreutatile.jpg



Toate M8S-urile pe platforma.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  431.18 kb
 Vizualizat:  de 21294 ori

Toate M8S-urile pe platforma.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adyf117



Data înscrierii: 21/Noi/2006
Ultima vizita: 28/Sep/2012
Mesaje: 54
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 23 Dec 2006 19:03:27    Titlul subiectului: 41973

Si acum vor urma cateva poze individuale a vagoanelor, in asteptarea descarcarii lor pe pamant romanesc.


M8S - 1019-1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  455.36 kb
 Vizualizat:  de 21295 ori

M8S - 1019-1.jpg



M8S - 1019.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  424.65 kb
 Vizualizat:  de 21295 ori

M8S - 1019.jpg



M8S - 1018-1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  438.36 kb
 Vizualizat:  de 21295 ori

M8S - 1018-1.jpg



M8S - 1018.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  467.92 kb
 Vizualizat:  de 21295 ori

M8S - 1018.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adyf117



Data înscrierii: 21/Noi/2006
Ultima vizita: 28/Sep/2012
Mesaje: 54
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 23 Dec 2006 19:13:22    Titlul subiectului: 41975

Urmatoarele sunt:


M8S - 1017-1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  441.2 kb
 Vizualizat:  de 21291 ori

M8S - 1017-1.jpg



M8S - 1017.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  430.13 kb
 Vizualizat:  de 21291 ori

M8S - 1017.jpg



M8S - 1016.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  444.37 kb
 Vizualizat:  de 21291 ori

M8S - 1016.jpg



M8S - 1008-1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  443.65 kb
 Vizualizat:  de 21291 ori

M8S - 1008-1.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adyf117



Data înscrierii: 21/Noi/2006
Ultima vizita: 28/Sep/2012
Mesaje: 54
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 23 Dec 2006 19:29:07    Titlul subiectului: 41977

In continuare:


M8S - 1008.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  412.59 kb
 Vizualizat:  de 22061 ori

M8S - 1008.jpg



M8S - 1007-1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  438.08 kb
 Vizualizat:  de 22061 ori

M8S - 1007-1.jpg



M8S - 1007.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  458.34 kb
 Vizualizat:  de 22061 ori

M8S - 1007.jpg



M8S - 1006-1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  545.83 kb
 Vizualizat:  de 22061 ori

M8S - 1006-1.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adyf117



Data înscrierii: 21/Noi/2006
Ultima vizita: 28/Sep/2012
Mesaje: 54
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 23 Dec 2006 19:36:33    Titlul subiectului: 41978

Urmatoarele poze sunt cu:


M8S - 1006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  493.17 kb
 Vizualizat:  de 21968 ori

M8S - 1006.jpg



M8S - 1005-1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  451.09 kb
 Vizualizat:  de 21968 ori

M8S - 1005-1.jpg



M8S - 1005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  418.96 kb
 Vizualizat:  de 21968 ori

M8S - 1005.jpg



M8S - 1003-1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  437.92 kb
 Vizualizat:  de 21968 ori

M8S - 1003-1.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adyf117



Data înscrierii: 21/Noi/2006
Ultima vizita: 28/Sep/2012
Mesaje: 54
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 23 Dec 2006 19:49:44    Titlul subiectului: 41979

Cu aceasta va urez un Craciun Fericit alaturi de cei dragi si tot odata multi kilometrii parcursi cu aceste vagoane prin Arad.


M8S - 1003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  462.12 kb
 Vizualizat:  de 21864 ori

M8S - 1003.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Noi/2019
Mesaje: 981
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 23 Dec 2006 20:16:27    Titlul subiectului: 41980

Cum a fost facuta descarcarea? Adica, din moment ce firul aerian din zona a fost demontat, cum a ajuns OEG-ul acolo? A venit cu spatele din depoul UTA? Cat timp a durat intreaga operatiune?
Linia aceea de CF industriala, este cea care mergea in Astra Vagoane Calatori, si din care se mai vad unele portiuni pe Calea Victoriei, nu? Daca ai aflat, cum de nu le-au descarcat la Cpt Ignat? Linia de CF de acolo nu mai exista? Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adyf117



Data înscrierii: 21/Noi/2006
Ultima vizita: 28/Sep/2012
Mesaje: 54
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 23 Dec 2006 21:15:27    Titlul subiectului: Descarcarea celor 9 M8S-uri 41984

OEG-urile 301-311, 303-313 si 304-314 au venit din depoul Micalaca, (pe rand), au intrat in depoul Uta, au intors, apoi au intrat pe linia de iesire din depoul Uta, sens spre oras, apoi din pupitru de comanda de la remorca au dat cu spatele - insotite de o masina de interventie a Ctp-ului - pana la locul descarcarii vagoanelor. Bineinteles ca a fost inchisa circulatia masinilor pe tronsonul respectiv.
Vagonul GT4 - 06 ce a transportat muncitorii la locul descarcarii a intrat pe linia lui 4 barat pana aproape de locul intreruperii firului de contact - vezi poza "Macaraua isi pune contragreutatile" - oprindu-se numai cu un fir de sustinere inainte, firul fiind alimentat cu tensiune.
Ma gandesc ca locul a fost ales in asa fel incat sa nu existe dificultati de descarcare de nici o parte - atat cale ferata cat si tramvai - pe aceasta tema nu am aflat nici o parere oficiala, dar totusi ni s-a spus ca descarcarea nu s-a facut la Cpt. Ignat din cauza furtului de sine de cale ferata ce erau necesare pentru manevrarea vagoanelor de marfa.
S-a facut o pauza pe perioada schimbului de ture la depoul Uta si nu numai, cand eu am plecat, sperand ca altii imi vor lua locul, dar nu a fost asa. In momentul plecarii mele de la Uta erau descarcate 4 M8S-uri.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Noi/2019
Mesaje: 897
Locație: Oradea

MesajTrimis: Dum 24 Dec 2006 01:21:20    Titlul subiectului: Tramvaiele M-Wagen (M8S) 50 41992

Sa vedem procedura de descarcare:
Let's see the unloading procedure:
1. Situatie generala. vagonul 06 si tramvaiele incarcate pe vagoane de marfa.

Inainte sa ajung acolo vagonul 06 a sosit la fata locului impreuna cu o masina turn de pe car au desfacut firul de contact pe o distanta de 20 m. S-a prezentat macaraua de tonaj mare (a venit pe propriile roti din Oradea). Si-a pus contragreutatile aduse pe un trailer.

A aparut prima garnitura OEG 301+311care va remorca M8S-ul descarcat pana la depoul Micalaca Va intrebati ce cauta acolo #06? Era un vagon in care mergea incalzirea permanent si muncitorii puteau urca sa ia o pauza si sa serveasca un ceai sau o cafea.
Macaraua isi ocupa pozitia optima. Are manevrabilitate mare


Ultima modificare efectuată zsizsi la Dum 24 Dec 2006 12:19:41, modificat de 5 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Noi/2019
Mesaje: 897
Locație: Oradea

MesajTrimis: Dum 24 Dec 2006 01:38:05    Titlul subiectului: 41994

Locomotiva LDH45-570 proprietatea LukOil a intarziat 15 minute. Au legat 4 vagoane de tramvai (in tramvai era pe 2 vagoane de marfa) vagonul de dupa locomotiva fiind 1016...
The locomotive had been rented from LukOil and delayed 15 minutes. They coupled behind the loco 8 freight vars with 4 trams on it, the first tram beeing the 1016...

... ultimul din coloana fiind 1018 care astfel a ajuns sa fie descarcat primul
... the last one is the 1018

From the start it was obvious that this process was organized every man having his place and duty.

Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Noi/2019
Mesaje: 897
Locație: Oradea

MesajTrimis: Dum 24 Dec 2006 01:53:03    Titlul subiectului: 41999

This poor man I pictured for the enjoyment of the foreign visitors of this forum. I know that these strange sights are very popular. Due to this I recognize a picture made by an outlander...

The "servants" coupled the steel cables to the transversal jibs (6 pcs), the tram was lifted in the air and the loco pull out the freight cars. Pedestrians walk without any fear close to the lifted 35t vehicle (they are irresponsable).


If you look with attention you'll see that 2 row of cables in the center (at C segment) are not strained. Because this jib's central segnment was calibrated for the GT8s unloading but the M8S do not have there lifting points like GT8.
The upper jib bended down partly due to this and was the risk (I don't think that was big) to break.

At each boggie there was a man at both sides who verify the corect position and in case of need they gided the wheels to the correct path.

This first tram was the milestone of this process... When it was on the lines, it seemed that (almost) everything was planned correctly in the uplift process.
The tram was pushed by 6-7 men towards the ex OEG Düwag. GT6+B4 #301+311...

...coupled to it and pulled to depot 2 Micalaca.


Ultima modificare efectuată zsizsi la Dum 24 Dec 2006 11:43:02, modificat de 2 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Noi/2019
Mesaje: 897
Locație: Oradea

MesajTrimis: Dum 24 Dec 2006 10:24:49    Titlul subiectului: 42008

The next tram was the 1016 because the loco wheels slipped with the 4 trams and then it pull/push only 1 at time


... and the second tram was in the air


Loco pulled out the freight car


Rotating the tram...


Ultima modificare efectuată de către zsizsi la Dum 24 Dec 2006 10:30:06, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Noi/2019
Mesaje: 897
Locație: Oradea

MesajTrimis: Dum 24 Dec 2006 10:44:18    Titlul subiectului: 42012

...still rotating...

...and puting down on it's line. After the crane was "calibrated" to the correct position with the first tram the other trams were put down exactly on the line without any need of gideing the first and fourth boggie, the other 2 needed only minor adjustment (by pushing) because of the snake movement of the segments in the early moment of uplift

...and the pushing...

...until somebody got genious and motorised the pushing process with a diesel forklift truck. Pay attention to the man in the #06 tram who applaudate this movement. The great solutions are coming by needs...


1016 was pulled by #304+314 (Ganzreklame "Pletl")


Even with an event on 1003 (the braking of the brake oil pump tube that delayed the process with 1,5 hour) and the unexpectable sabotage by the loco (gone for other duty) and the loaded freightcars were push by human force, the interdiction to transfer the unloaded trams through the city during rush hour, the trams were unloaded & transferred in 9 hours.

Felicitari echipei si sefilor pentru operativitatea de care au dat dovada


Ultima modificare efectuată zsizsi la Dum 24 Dec 2006 11:38:10, modificat de 5 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Pachanga



Data înscrierii: 18/Feb/2006
Ultima vizita: 23/Mai/2008
Mesaje: 69
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 27 Dec 2006 09:18:01    Titlul subiectului: Tramvaiele M-Wagen (M8S)70 42126

zsizsi a scris:
Locomotiva LDH45-570 proprietatea LukOil
din cite stiu e LDH45-370 iar tramvaiele pe vagoane au fost peste noapte in Arad Vest
_________________
Still standing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lemtry



Data înscrierii: 18/Noi/2006
Ultima vizita: 04/Apr/2009
Mesaje: 28
Locație: Essen (Germania)

MesajTrimis: Sâm 06 Ian 2007 01:05:51    Titlul subiectului: 42759

Yesterday in Arad of the car 1008 as first M8S a short travel made.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
adyf117



Data înscrierii: 21/Noi/2006
Ultima vizita: 28/Sep/2012
Mesaje: 54
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 16 Ian 2007 19:51:23    Titlul subiectului: M8S in circulatie 43952

Eu nu stiu nimic, din pacate, despre punerea lor in circulatie, numai atat ca s-au facut probe in circulatie cu 1008 si cu 1006, dar si despre asta numai am auzit. Celui din urma, lui 1006, i s-a facut "proba de parcurs" pe linia lui 1barat in zona industriala, dar eu nu stiu rezultate despre nici unul dintre ele, daca s-au comportat bine sau nu.
Poate altii stiu ?! (fie ei aradeni sau nu).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
Pagina 2 din 6

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community