|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
florin
Data înscrierii: 16/Iul/2006 Ultima vizita: 30/Iun/2023 Mesaje: 79 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 18 Dec 2006 11:52:59 Titlul subiectului: acc metrou |
68230 |
|
www.Antena3.ro a scris: | O garnitură de metrou a deraiat la intrarea în stația Dristor 2, venind dinspre gara de Nord. Este vorba de magistrala 1 a metroului bucureștean. Primele indicii arată că deraierea s-a produs din cauza unor defecțiuni tehnice. Poliția susține că nimeni nu a fost rănit, iar cele aproximativ 400 de persoane aflate în metrou au fost evacuate. Florin Crișu, secretar general al Federației Metrorex, a declarat pentru Antena 3 că operatorii lucrează deja pentru reluarea traficului. Trenurile care vin de la Gara de Nord întorc la Piața Victoriei.
Liderul Uniunii Sindicale Libere Metrou, Ion Rădoi, susține că noile garnituri (intrate în circulație în urmă cu doi ani) ar fi uzat șinele de metrou mult mai repede decât ar fi făcut-o garniturile tradiționale. |
|
|
Sus |
|
|
power322
Data înscrierii: 20/Iun/2006 Ultima vizita: 04/Mai/2014 Mesaje: 200
|
Trimis: Lun 18 Dec 2006 12:26:31 Titlul subiectului: |
68232 |
|
ACCIDENT LA METROU
Luni 18 Decembrie 2006, 12:19
Accident la metroul bucureștean. Un vagon a deraiat în zona Dristor 2. Aproximativ 400 de pasageri care se aflau în tren au fost evacuați.
"Trecând peste macazurile din stația de metrou Dristor 2, trenurile noi care sunt date în exploatare, undeva în mijlocul vagonului au deraiat. Este grav când se întâmplă un astfel de incident, deci când un tren cu călători deraiază. Este o problemă tehnică, mecanică. Noi am avut ceva sesizări că trenurile au ceva probleme. Cunosc foarte bine instalațiile, nu cred ca viteza să fie cauza", a declarat președintele sindicatului Metrorex.
"Nu există nici o victimă, oamenii au fost debarcați imediat după producerea accidentului. Nu a fost înregistrat un eveniment deosebit. La fața locului sunt acum lucrătorii de la poliție, iar comisia va trage concluzia", a declarat Cristian Ciocan, purtător de cuvânt al Poliției capitalei.
Potrivit directorului adjunct al Metrorex, Garbiel Sburlan la metrou este vorba doar despre o defecțiune tehnică care a dus la deraiera unei osii. Acesta a spus că traficul fost afectat, ternurile circulând acum la un interval de 20 de minute, însă nu există victime.
www.realitatea.net
Nu este de vina un vagon Bombardier, ci unul IVA. Am ascultat pe Realitatea.net interventia telefonica a directorului adjunct Metrorex in jurnalul orei 12.
In tren erau aproape 150 de persoane si trenul nu avea mai mult de 6 km/h.
Directorul General al Metrorex a spus: cauzele nu au fost determinate. Garnitura urmeaza sa fie retrasa la depou unde se va demonta boghiul 3(in sensul de mers) pentru a fi expertizat.
Sursa:Realitatea.net
Iata un reportaj ProTv de la fata locului:
www.protv.ro/filme/sute-de-calatori-evacuati-dupa-deraierea-unui-vagon-de-metrou.html?id_file=8397#8397
|
|
Sus |
|
|
Arhimede
Data înscrierii: 28/Aug/2006 Ultima vizita: 23/Apr/2007 Mesaje: 57
|
Trimis: Lun 18 Dec 2006 13:04:13 Titlul subiectului: |
68236 |
|
Domnilor, se vede in imagini ca nu e Bombardier, dar Radoi a subliniat de doua ori ca sunt trenurile noi si ca "mai multe stie seful Metrorex, ca el a participat la negocierea cu firma care a adus noile trenuri, acum doi ani". Radoi e senator PSD si normal ca vrea sa arate ce proaste sunt trenurile de metrou in vremea cand nu mai sunt ei la putere, prostindu-ne pe noi. Rusine, dle Radoi!
_________________ sin(x) < x < tg(x), 0 < x < pi/2 |
|
Sus |
|
|
tudor Vizitator
|
Trimis: Lun 18 Dec 2006 13:23:18 Titlul subiectului: |
68237 |
|
Problema uzurii sinelor este reala si asta nu pentru ca trenurile sunt proaste, ci pentru ca exista o diferenta de geometrie intre sina si rotile Bombardierelor. Asta inseamna ca sina trebuia inlocuita inaintea introducerii trenurilor. Ceea ce nu s-a facut nici pe M2.
Ceea ce spune Radoi - altfel un MEGA-spagar - are o baza, pentru ca licitatia pe baza careia s-au achizitionat Bombardierele s-a facut intr-un MARE FEL, ca si directorii e oameni, nu numai sindicatele.
Faptul ca profita de ocazie ca sa arunce cu noroi unii in altii, nu e nici asta de mirare, pentru ca-s toti o apa si-un pamant pe acolo.
Nu e vorba de diferenta de ecartament. Ecartamentul este standard 1435mm.
Este vorba de panta bandajului, necorespunzatoare cu inclinatia si curbura profilului sinei montata la metrou. Asta inseamna ca rotile nu calca cum trebuie pe sina si se creeaza un efect de alezare, atat asupra sinelor, cat si asupra bandajelor. Ceea ce duce la deteriorari care dau vibratii neplacute in mers.
Ceea ce se face ca solutie de compromis este ca periodic sa se inlocuiasca sina din stanga cu cea din dreapta (astea sunt sinele care se vad lasate pe mijloc pentru inlocuire). Sine noi nu au fost montate pentru ca, nu-i asa, " nu sunt bani".
E o ocazie buna pentru toti vulturii din Metrorex sa-si scoata la suprafata toate mizeriile si luptele dintre ei, invocand fiecare cate-o magarie facuta de celalat, chiar daca nu are legatura cu incidentul in cauza.
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Lun 18 Dec 2006 16:56:06 Titlul subiectului: mm |
68257 |
|
Presa le ține pe a le ei... păi vagoane IVA au venit între 1979 și 1995. De unde știu domnii reporteri că vagonul deraiat era din 1979?
Și după 1995 ar mai fi putut fi aduse asemenea rame, dar Metrorex după ce a dat comanda nu a mai venit să plătească și să-și ia vagoanele...așa că jumate din curtea de la Astra Arad e plină de metrouri, de pe care, în spiritul românesc, s-a furat tot ce s-a putut.
Roțile Bomberdierelor au altă înclinație și sunt construite pentru o altă înclinație a șinei. De aceea, pe M2, a fost schimbată integral toată linia înainte de aducerea Bombardierelor. Că deh...nu puteau să le comande să corespundă la linia noastră.
Se spune chiar că, în prima zi de testare, Bombardierul folosit pentru probe a reușit să distrugă complet linia pe care a circulat, tocind-o atât de mult încât nu mai putea nimic să circule pe acolo.
Pe linia M3 (Republica-Dristor2) circulă și 1 Bombardier, dar liniile nu au fost înlocuite, deci vă dați seama cum a ajuns macazul ăla după câteva treceri ale Bombardierului.
Va rog să observați că atunci când se dorește casarea unei serii de vehicule ce ar mai putea circula mulți ani fără probleme, apare din senin un accident și presa care exagerează totul negativ, de parcă un metrou nou nu ar putea să deraize.
|
|
Sus |
|
|
power322
Data înscrierii: 20/Iun/2006 Ultima vizita: 04/Mai/2014 Mesaje: 200
|
Trimis: Lun 18 Dec 2006 18:45:10 Titlul subiectului: |
68262 |
|
Eu am ajuns in Statia Dristor 2 la ora 15, in tunel se tot lucra la repunerea boghiului 3 (in sensul de mers). Pe magistrala 3 se circula din trei bucati: Republica-Bucur Obor, Bucur Obor-Piata Iancului si Piata Iancului-Dristor2. RATB a infintat linia 635 la solicitatrea Metrorex-ului si a municipalitatii pentru ca la Bucur Obor nu se putea misca un ac la ce aglomeratie este.
|
|
Sus |
|
|
Arhimede
Data înscrierii: 28/Aug/2006 Ultima vizita: 23/Apr/2007 Mesaje: 57
|
Trimis: Lun 18 Dec 2006 20:19:46 Titlul subiectului: |
68267 |
|
tudor a scris: | Ceea ce se face ca solutie de compromis este ca periodic sa se inlocuiasca sina din stanga cu cea din dreapta (astea sunt sinele care se vad lasate pe mijloc pentru inlocuire). | Stai ca nu ma prind: s-au permutat pe curba? Ca la aceeasi curbura lungimile interna si cea externa nu coincid...
_________________ sin(x) < x < tg(x), 0 < x < pi/2 |
|
Sus |
|
|
crz
Data înscrierii: 06/Noi/2006 Ultima vizita: 10/Mar/2007 Mesaje: 10
|
Trimis: Lun 18 Dec 2006 22:29:35 Titlul subiectului: |
68271 |
|
Sincer, NU cred ca din cauza circulatiei acelei garnituri Bombardier s-a intamplat accidentul de azi dimineata. Peste macazul ala se trece cu <10Kmph, deci uzura lui, comparativ cu alte macaze de pe aceasta magistrala, peste care se trece la viteze de 3-4 ori mai mari, este considerabil mai mica. Deci daca ar fi fost sa se intample ceva din cauza Bombardierului mai sus pomenit, se intampla in alt loc, mult mai periculos.
Iar vagoanele Astra... sunt depasite din toate punctele de vedere si a sustine acum, in 2006, faptul ca niste mijloace de transport in comun de (aproape) ultima generatie sunt mai proaste decat cele produse in anii '70 este o aberatie.
|
|
Sus |
|
|
tudor Vizitator
|
Trimis: Mar 19 Dec 2006 11:19:57 Titlul subiectului: |
68285 |
|
O sina noua oxideaza daca e nefolosita pana la a parea veche in circa o saptamana. O sina veche se curata de oxizi la rularea a doua-trei garnituri si devine "noua".
Metrorex are rezerve de sina tip 49, desi ar trebui sa foloseasca 54 sau chiar 60. Si pe astea le plimba intre ele, in functie de uzura. Exista firme care "reconditioneaza" sine uzate, cu rezultate deloc bune. Astfel de sina s-a folosit, de exemplu, la Bucuresti - Campina, sina incepand sa se exfolieze.
Metrorex este un viespar in care pana de curand "grupurili" stateau intr-un echilibru de forte, impartindu-si "echitabil" foarte multi bani care intra in Metrorex "pe proiecte", tinand in schimb la nivel drastic de redus intretinerea infrastructurii. Care e, mai mult sau mai putin, la pamant.
Nu intamplator opozitia pentru transferul Metrorex in subordinea Primariei vine din toti rarunchii atat ai conducerii, cat si ai sindicatelor. Parerea mea este ca a inceput lupta cu dat la gioale - asta am vazut la TV in relatarile despre incident - pentru ca la Metrorex vor veni si mai multi bani, insa si regulile de impartire a lor se vor schimba. Si atunci e momentul optim de infipt in pozitia in care sa sugi cat mai mult din noua structura.
In spate ramane metroul a carui infrastructura scartaie din toate incheieturile.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 19 Dec 2006 14:26:29 Titlul subiectului: |
68300 |
|
Mai tineti minte ca la inceputul anilor '90 au mai fost niste incidente pe metrou, cu niste rame care faceau scurtcircuit. Pai stiu ca in 1990 matusa-mea a ramas blocata inainte de Dristor 2, cred ca tot in acea zona unde a fost incidentul actual. Numai ca atunci era sa ia foc trenul......
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 10 Ian 2007 16:26:46 Titlul subiectului: ggggggg |
43240 |
|
Incident la metrou
Miercuri 10 Ianuarie 2007, 16:27
O garnitură de metrou a rămas blocată, în urmă cu puțin timp, între stațiile Dristor și Muncii.
Călătorii au fost coborâți din tren în tunel și au mers pe jos până în stația care se afla la mică distanță.
Reprezentanții Metrorex susțin că incidentul a fost provocat de o defecțiune tehnică. Vom reveni cu amănunte.
Sursa: Realitatea TV
|
|
Sus |
|
|
power322
Data înscrierii: 20/Iun/2006 Ultima vizita: 04/Mai/2014 Mesaje: 200
|
Trimis: Mie 10 Ian 2007 16:56:26 Titlul subiectului: |
43244 |
|
În prezent, stația Dristor 2 este închisă și se circulă pe magistrala 3 doar până la Piața Muncii. Nu se știe cât timp va mai trece până la remedierea situației
|
|
Sus |
|
|
DAF
Data înscrierii: 26/Mai/2006 Ultima vizita: 01/Dec/2007 Mesaje: 167 Locație: Bucuresti 2 (D-na Ghica)
|
Trimis: Mie 10 Ian 2007 18:22:54 Titlul subiectului: Incidente/accidente la metrou |
43253 |
|
O garnitură de metrou a rămas blocată astăzi, între stațiile Piața Muncii și Dristor, din cauza unei căderi de tensiune care s-a produs la tren, și nu pe tronson.
Este vorba de 1103-2103 Stockholm
Călătorii blocați în metrou au fost evacuați și au mers pe jos prin tunel până la stația de metrou din apropiere, aflată la foarte mică distanță.
Incidentul s-a produs la un tren nou care s-a defectat și care a avut o cădere de tensiune din cauza acestei defecțiuni.
Directorul de exploatare al Metrorex, Gabriel Sburlean, a declarat că circulația se va relua în aproximativ 30 de minute după ce vagonul va fi scos de pe acel tronson. "Am introdus deja un alt tren de construcție nouă, pe acel tronson, pentru a încerca deblocarea liniei", a mai spus el.
O altă garnitură de metrou s-a retras din circulație, în jurul orei 16.39, în stația Gara de Nord, ca urmare a unor probleme tehnice, călătorii fiind rugați să coboare din tren.
Metroul era, de asemenea, de producție nouă, de tip Bombardier, ca și cel care a rămas blocat între stațiile Piața Muncii și Dristor.
Sursa: Realitatea TV
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
7.73 kb |
Vizualizat: |
de 316537 ori |
|
_________________
|
|
Sus |
|
|
ciordescu
Data înscrierii: 02/Noi/2005 Ultima vizita: 07/Iul/2009 Mesaje: 143 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 10 Ian 2007 20:48:47 Titlul subiectului: |
43275 |
|
Nu a fost nici un fel de defectiune.
Efectiv patina de curent care alimenteaza rama din linia 3 nu a fost calibrata corespunzator si astfel a lasat rama fara alimentare in acea zona.
Dupa ce a fost impinsa 5-10m rama a intrat in statie pe "propriile motoare".
Se stie foarte bine ca si la trecere ramelor IVA/AVA prin acea zona apare acest fenomen (stingerea iluminatului in vagon, aprinderea luminilor de siguranta), respectiv imposibilitatea patinei de a se cupla la linia 3 pentru o scurta perioada de timp.
Nu am specificatiile tehnice la cele doua modele si in special masa acestora.
E posibil ca ramele IVA sa "alunece" peste aceasta zona din inertie fiind mai usoare sau poate si mai uzate.
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Joi 11 Ian 2007 12:14:14 Titlul subiectului: |
43340 |
|
S-a afirmat pe undeva oficial că problema a apărut din cauza problemelor captatorilor? Cred că o luați puțin înaintea anchetei, fără a avea vreo dovadă cât de mică...
Dar acum, dacă ați lansat o bombiță, mergeți măcar mai departe pe firul problemei. Așadar, cam care ar putea fi cauza acelei întreruperi de curent?
Eu știam că ramele IVA au câte șase captatori, câte unul de fiecare parte a fiecărui post de conducere al unei rame și câte unul, la fiecare boghiu din zona mediană a ramei, pe diagonală. Firește însă că în timpul mersului rama este alimentată doar pe o singură parte, care în stații este partea opusă peronului. Așadar, în mod normal, în contact cu rețeaua de alimentare (șina 3) se află 3 patine la fiecare ramă. Un tren are 3 rame, deci vor fi 9 captatori care sunt în contact cu șina 3.
În zonele neutre, alimentarea cu curent este întreruptă, deși șina 3 există.
În zona macazurilor, lipsește fizic, pe mici porțiuni, șina 3.
Așadar sunt zone în care alimentarea cu curent a unui tren IVA nu se face prin intermediul tuturor captatorilor disponibili, însă cred că este suficient să fie în contact doar câțiva captatori, pentru a alimenta o parte a motoarelor, care să împingă/tragă rama peste zona fără alimentare.
Ne poate lămuri cineva dacă asat e situația reală? Și ne mai poate spune cineva cum sunt dispuși captatorii la Bombardier?
Ultima modificare efectuată de către Catalin Ghita la Joi 11 Ian 2007 12:58:37, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
bercenicity
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 17/Mai/2023 Mesaje: 553
|
Trimis: Sâm 13 Ian 2007 10:00:22 Titlul subiectului: |
43565 |
|
la Bomabardiere fiecare boghiu motor are cate 2 patine (una pe fiacare parte).. deci sunt in total 16 patine in vagoanele 2, 3, 4 si 5 (Mp, M, M, Mp) fata de 18 la un tren de 3 rame IVA
|
|
Sus |
|
|
ratbmetrou
Data înscrierii: 01/Iul/2006 Ultima vizita: 25/Iul/2010 Mesaje: 175 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 31 Ian 2007 18:05:21 Titlul subiectului: |
55121 |
|
Nu este vorba de un incident tehnic, ci de unul ce tine de siguranta calatoriei cu metroul.
Ieri, in statia Gara de Nord, la ora 18:00, un grup de indivizi s-au luat la bataie si apoi, profitand de sosirea trenului in statie, au dat cu gaz lacrimogen in vagonul plin de calatori si au fugit. Jumatate din cei aflati in vagon i-au urmat, dar nu ca sa-i prinda, ci panicati de existenta gazului. Totul a fost o chestiune de secunde, multi dintre cei ce am ramas in vagon dandu-ne seama de ce s-a intamplat deabia cand am sesizat mirosul intepator-iritant.
Tinand cont ca in ramele IVA nu exista paza si nici sistem de supraveghere/inregistrare; tinand cont ca in ramele Bombardier prezenta agentului de paza are doar rol preventiv-descurajator atunci cand vagonul este gol si e complet ineficient cand este plin; tinand cont ca numarul de camere video de pe peron sunt insuficiente, la fel si personalul militienesc, sunt curios cand isi vor da seama romanii ca solutia optima este cea britanica: supraveghere la sange, camere video peste tot, daca ai calcat pe bec te urmareste militianul prin sistemul de supraveghere!?
|
|
Sus |
|
|
Daf686
Data înscrierii: 19/Dec/2006 Ultima vizita: 27/Iul/2014 Mesaje: 173 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 13 Mar 2007 07:03:04 Titlul subiectului: 00000 |
77436 |
|
S-a mai intamplat un incident ieri la metrou: o fata s-a sinucis...Dumnezeu sa o ierte
|
|
Sus |
|
|
Burner
Data înscrierii: 25/Noi/2006 Ultima vizita: 28/Aug/2007 Mesaje: 27 Locație: Bucuresti 3 (Piața Hurmuzachi, fostă Muncii)
|
Trimis: Lun 28 Mai 2007 23:06:49 Titlul subiectului: 00 |
79239 |
|
Pro TV a scris: | Panica la metrou: Două trenuri au rămas blocate între stații!
Cele două trenuri pline cu pasageri s-au blocat, luni, între stațiile de metrou Piața Victoriei și Gara de Nord. După cinci minute de așteptare încordată, oamenii au cerut speriați ajutor.
Un călător care nu s-a pierdut cu firea a surprins incidentul cu un telefon mobil.
Oamenii au fost extrem de speriați, mai ales că, preț de câteva minute, au stat pe întuneric. Mecanicul i-a anunțat că e vorba de o problemă tehnică și că, în cinci minute, totul va fi rezolvat. |
http://www.protv.ro/filme/panica-la-metrou-doua-trenuri-au-ramas-blocate-intre-statii.html?id_file=20791#20791
Stie cineva daca a fost IVA sau Bombardier? Din imaginile filmate in interior parca ar fi IVA... dupa luminile alea.
Cat despre ventilatie... la BM e ventilatie artificiala, la IVA e naturala, ca nu poti sa zici ca IVA nu e ventilat. Daca deschizi geamul, automat se ventileaza aerul, dar asta doar daca e trenul in miscare, ca normal ca in tunel, cand e oprit, si daca e si aglomeratie, degeaba sunt deschise geamurile. Aerul intra, adica oxigen e, problema e temperatura aerului, care creste.
_________________
|
|
Sus |
|
|
Mazuish
Data înscrierii: 30/Oct/2006 Ultima vizita: 07/Iul/2023 Mesaje: 36 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 03 Aug 2007 13:59:54 Titlul subiectului: |
80984 |
|
La Brancoveanu o perioada nu a fost tren din cauza conditiilor slabe de securitate. Acum cateva luni, probabil sa le faca in ciuda celor de la Alstom, au parcat acolo rama modernizata de firma respectiva. Dupa cum era de asteptat, a fost vandalizata in ultimul hal. Asta dovedeste ca celor de la Metrorex chiar nu le mai pasa de ramele vechi si ar face orice sa scape de ele. Indiferent daca sunt in stare buna sau nu.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 01 Noi 2007 20:38:59 Titlul subiectului: |
84509 |
|
Azi am trait una dintre cele mai haioase faze de cand merg cu metroul. Am luat metroul (o rama IVA) de la Obor, ma indreptam inspre Grozavesti, si la statia Basarab, mecanicul anunta ca trenul se retrage din circulatie la statia Crangasi, si sa luam trenul de la peronul de vis-a-vis.
Cu putin inainte sa ajunga trenul la statia Crangasi, mecanicul ne anunta de doua ori ca trenul va continua totusi deplasarea pana la statia Republica, spre amuzamentul general al calatorilor.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Flo
Data înscrierii: 26/Iul/2007 Ultima vizita: 05/Oct/2016 Mesaje: 357 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 12 Noi 2007 15:55:37 Titlul subiectului: |
84715 |
|
Azi la 7 fix in statia Stefan cel Mare (pe sensul spre Dristor 2), nu s-au deschis usile de la unul dintre vagoane. Trenul era gata sa paraseasca statia, dar cineva a actionat semnalul de alarma. A durat cam 10-15 minute sa remedieze situatia, dar dupa intrarea in tunel a inceput sa miroasa a ceva inecacios (cauciuc ars, probabil de la compresorul pentru usi... nu le am...). Totusi intrebarile mele sunt:
1) de ce n`au scos pasagerii prin vagonul alaturat (cel cu care comunica)?
2) de ce urmatorul tren nu a intrat pe linia vecina sa preia pasagerii?
|
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Lun 12 Noi 2007 20:55:51 Titlul subiectului: |
84724 |
|
Astazi la ora 18:00 un incident care se putea incheia cu uramari destul de grave, la statia Piata Victoriei pe M1 o femeie a fost prinsa de usile unei rame IVA si numai urletele de spaima ale doamnei respective au fost auzite si de mecanici trenului care au deschis usile in secunda urmatoare. Mentionez ca la ora respectiva era o aglomeratie de nedescris intalnindu-se PATRU trenuri de metrou de pe cele doua magistrale M1 siM2!
|
|
Sus |
|
|
fider
Data înscrierii: 31/Mai/2007 Ultima vizita: 10/Oct/2008 Mesaje: 202 Locație: Bucuresti (Vest)
|
Trimis: Lun 12 Noi 2007 23:26:12 Titlul subiectului: |
84729 |
|
La Piata Victoriei este intr-adevar multa aglomeratie, dar si destui calatori au impresia ca e sfarsitul vietii daca lasa vagonul sa treaca atunci. Imprudenta este a oamenilor si scrie peste tot in vagoane: nu se face imbarcare-debarcarea in-din metrou dupa anuntul de inchidere a usilor, iar Metrorex NU e raspunzatoare pentru accidentele provocate. Cine e fraier, o face pe cont propriu si chiar o merita.
Poate voi fi acuzat, dar imi pare rau ca nu mai se fac usi ca la IVA (sau sa fie dezactivat sistemul de redeschidere al usilor in caz de corp strain intre usi) pentru ca avem mult prea multe exemple de oameni cel putin disperati care ba tin usile sa se inchida, ba daca se deschid mai gasesc cativa sa incerce sa se inghesuie si ei, si asa mai departe. Asa ar sti ca se accidenteaza si nu ar mai risca viata lor sau a celorlalti.
Ce le-ar mai folosi o calatorie de la Crangasi cu 41 sa se obisnuiasca cu ideea ca daca pierzi un vagon din cauza de aglomeratiei nu ai ce face, e un lucru banal pe la ora 5-8 seara si 7-9 dimineata. La noi degeaba se anunta la metrou ca vagonul urmator soseste in 2 minute sau ca asteapta in tunel, lumea e hipnotizata si chiar daca l-ar vedea tot s-ar inghesui in cel arhiplin inca de la peron.
|
|
Sus |
|
|
freyutz
Data înscrierii: 04/Oct/2007 Ultima vizita: 20/Ian/2010 Mesaje: 63 Locație: Bucuresti 6 (Militari; Moinesti)
|
Trimis: Mar 20 Noi 2007 17:34:48 Titlul subiectului: |
84885 |
|
Incident miercurea trecuta dupa ce un tren (bineinteles Bombardier) a iesit din statia Izvor...aproape de jumatatea distantei intre statii stand pe partea drepta in sensul de mers in vagonul MP2 usa 2 am vazut in spatele vagonului o scanteie enorma urmata de un bubuit imens si o frana brusca a trenului...s-au aprins luminile de siguranta si dupa 15-20 min aproximativ trenul a mers la pas pana in statia Piata Unirii...ajuns acolo s-a anuntat ca trenul se retrage din circulatie si a fost tras in sens opus pentru a fi bagat pe calea de comunicatie dintre M2 si M1 probabil ca sa isi astepte un mijloc de tractare...nu am apucat sa vad numarul trenului...oricum presupun ca va sta mult timp fara iesiri la traseu..
|
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|