Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
bogdan71
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 17/Mai/2019 Mesaje: 234 Locație: Bucuresti 3
|
Trimis: Vin 21 Oct 2005 10:02:46 Titlul subiectului: 000000 |
55205 |
|
În lista mea mai figurează următoarele V3A nemodernizate:
010, 131, 136, 146, 164, 172, 181, 200, 206, 224, 264, 288, 306.
În ultima lună am văzut în trafic doar 131, 136, 172, 224 și 264. Celelalte sunt foarte probabil la URAC.
Plus V3B-urile 028, 034, 036, 037, 237 și 245.
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mar 08 Noi 2005 11:27:14 Titlul subiectului: |
55606 |
|
De pe coperta Ghidului RATB am "desprins" cateva poze cu diverse vehicule, poze devenite deja "istorie"...
1. Iata un tramvai VxA cu reclama Colgate...
2. Un V3A cu reclama Rothmans...
Ce-as mai vrea sa fie si acum vehicule vopsite diferit, sa le recunosc de la distanta...
In timpul unei vizite la "Muzeul RATB Titan" am vazut o macheta mai deosebita, era un fel de V3A neobisnuit. Nu stiu cum sa vi-l descriu mai bine. In principiu, la cutie arata ca un V3A obisnuit. Faza tare este ca segmentul 1(A) avea doua boghiuri, segmentul 3(B) avea tot doua boghiuri, in timp ce segmentul 2 (C) n-avea nici un boghiu
Deci nu avea boghiul plasat sub articulatie, cum au actualele V3A-uri.
Cei de acolo mi-au spus ca acel prototip a existat si circulat pentru putin timp in Bucuresti. Stie cineva de acesta trmvai neobisnuit? Repet, segmentul intermediar era sustinut doar prin articulatii, nu avea boghiu sub el! Si nu era vorba nici de prototipul LHB.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
44.85 kb |
Vizualizat: |
de 48648 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
50.92 kb |
Vizualizat: |
de 48648 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mie 30 Noi 2005 00:27:55 Titlul subiectului: *Tramvaiele V3A - nemodernizate - din Bucuresti |
4706 |
|
Iata un V3A nemodernizat din București...și merge foarte bine:
V3A nemodernizat #131...
Iată zona de deasupra ușii 4 (are doar 4 uși), cutia cu contactori (...V3A modernizate nu au așa ceva..în schimb au mai multe ,,lăzi" pe acoperiș) și semnalul de alarmă (identic cu cele de pe Ep/V3A...).
Compostorul de bilete din același tramvai.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
38.33 kb |
Vizualizat: |
de 46966 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
47.91 kb |
Vizualizat: |
de 46972 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
49.04 kb |
Vizualizat: |
de 46972 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
33.89 kb |
Vizualizat: |
de 46972 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
23.35 kb |
Vizualizat: |
de 46971 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
35.66 kb |
Vizualizat: |
de 46971 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Tom
Data înscrierii: 20/Oct/2005 Ultima vizita: 28/Feb/2008 Mesaje: 604 Locație: Bucuresti; Iasi
|
Trimis: Lun 19 Dec 2005 16:54:26 Titlul subiectului: kkkyukyukyuk |
8060 |
|
V3A'urile din Bucuresti au inceput sa fie cu 5 usi de la 353 la 362 + vagonul 206.
ITB/URAC a fabricat tramvaie noi pana in 1990. 362 atunci a aparut si s'a facut praf repede din cauza unui camion.
362 a fost reparat si cred ca a reaparut la strada inainte de modernizare. Oricum, dupa modernizare nu mai stii sigur daca numarul nou corespunde celui vechi.
La Bucuresti au existat doua vagoane V3A cu usi actionate pneumatic: 026 si 027. Nu mai stiu daca aveau 4 sau 5 usi, dar si ele faceau zgomot mare.
Este interesant ca la Iasi si Craiova, Timisurile aveau usi actionate electric, iar V2A (la Iasi), inclusiv vagonul nou 350 aveau usi actionate pneumatic, care faceau un zgomot infernal.
Vagoanele VxA au circulat si in tandem, sub forma V3A+V3A sau V2A+V2A, dar s'a renuntat pentru ca operatia de cuplare/decuplare era prea complicata si lua timp mult.
Pe urma, unde se garau vagoanele "2" ?
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mar 03 Ian 2006 09:31:35 Titlul subiectului: |
57302 |
|
Ma intreb care o fi situatia exacta a V3A-urilor "lipsa" din seria 001-100. Sunt multe voci care afirma ca ar fi fost casate sau imprumutate altor regii de transport din tara, numai ca informatiile sunt foarte confuze si le suspectez de a fi simple pareri.
|
|
Sus |
|
|
bogdan71
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 17/Mai/2019 Mesaje: 234 Locație: Bucuresti 3
|
Trimis: Mar 03 Ian 2006 10:06:02 Titlul subiectului: |
57303 |
|
Catalin Ghita a scris: | Ma intreb care o fi situatia exacta a V3A-urilor "lipsa" din seria 001-100. Sunt multe voci care afirma ca ar fi fost casate sau imprumutate altor regii de transport din tara, numai ca informatiile sunt foarte confuze si le suspectez de a fi simple pareri.
| Casarea celor 41 de vagoane V3A s-a făcut etapizat. În 1997, vagonul #009 încă mai circula pe liniile 19 și 23 (Titan). Sunt absolut sigur că #004 a fost V3A-A3 și circula pe linia 41, parcă prin 1999 sau 2000 l-am zărit ultima dată (dar în 1995 era sigur în traseu, pentru că l-am găsit într-una din listele mele scrise aiurea pe dosul unui caiet din facultate). Despre celelalte(#041, #074, #087, #088 și altele) am amintiri mult mai vechi, datînd totuși după 1990.
Îmi vine greu să cred că #004 a fost casat...mai degrabă "exportat" sau i s-a schimbat numărul. O schimbare de număr cred că a suferit #074, care prin 1986-1987 părea refăcut, avînd un design similar vagoanelor mai noi #119 (V3A prezentat la TIB 1987) și #353.
|
|
Sus |
|
|
tudor Vizitator
|
Trimis: Joi 05 Ian 2006 14:54:30 Titlul subiectului: |
57348 |
|
Ce ma oftica la V3A: in primul rand, zgomotul mare de rulare, sunt grele.
In al doilea rand, motoarele nu au cum sa mai fie originale, bordul e schimbat complet (cu unele exceptii), iar vitezometrul e de multe ori de decor. Asa, si unele EP aveau vitezometru. Dar numai la unul singur mergea (nu stiu cat de precis). Asa, la Tatre, inca mai mergea in 2002-2003 la cateva. Dar acum vad ca la nici unul nu mai merge.
Nu in ultimul rand ma deranjeaza incalzirea care cam lasa de dorit, mai merge, dar vedeam cum vatmanul oprea caldura cand trebuia sa plece. De ce oare?
Calitati ale V3A? numai faptul ca au capacitate mare.
La V3A, V2A, doar boghiurile 1 si 4 sunt motoare, cele de sub articulatii sunt purtatoare (se uzeaza cam repede, asa am inteles de la cativa vatmani).
EP-V*A avea ambele boghiuri motoare, trageau destul de bine, si fata de TIMIS, urca pante mai abrupte, desi uneori se chinuia. In varianta cu 2 vagoane, se chinuia mai tare in pante. De ce se chinuie si TIMIS in panta: Forta motoare e concentrata numai la partea fata, iar celelalte deloc. La V3A si V2A, tractiunea e realizata atat pe fata cat si pe spate, deci si botul si fundul sunt ''miscate''. Daca V3A ar fi avut numai boghiul din fata motor(sau cel fata si cel purtator fata) s-ar fi chinuit si el. Am vazut odata un V3A pe 41 defect-s-a stricat ceva la motorul spate ca nu mai participa la tractiune-si doar cel fata tragea. Impins a urcat pe pasaj Grant.
TIMISul avea 22 tone un vagon.EP-V*A era mai usor, cred. TIMIS are 2*140 KW.V*A (si EP-V*A) are 2*120 KW.Tatra are 4*40 KW (8*40Kw in tandem) si acesta din urma fuge mai tare si trage mai bine. De ce? Deoarece: momentul de pornire al motoarelor TATRA e mai mare ca la V*A, motricitatea e mult mai buna (cate un motor pe osie).
Iata-l pe 264, nemodernizat.
|
|
Sus |
|
|
Manimal
Data înscrierii: 19/Oct/2005 Ultima vizita: 30/Apr/2008 Mesaje: 92 Locație: Bucuresti 5
|
Trimis: Joi 05 Ian 2006 21:53:42 Titlul subiectului: |
57372 |
|
tudor a scris: | Ce ma oftica la V3A: in primul rand, zgomotul mare de rulare, sunt grele. | Zgomotul nu e facut de tramvai, ci de linie... 32 merge foarte frumos chiar si peste macazurile pe care le intalneste...
|
|
Sus |
|
|
florrin12
Data înscrierii: 26/Dec/2005 Ultima vizita: 12/Ian/2007 Mesaje: 14
|
Trimis: Sâm 07 Ian 2006 11:54:26 Titlul subiectului: tramvaie din bucuresti |
57456 |
|
Pentru Bogdan71: 004 nu a fost modernizat la FAUR, cred ca este o confuzie. Vagoanele modernizate la FAUR poarta pe cabina manipulantului o placuta cu numarul de ordine si anul modernizarii - ex. 304 - 01/1995.
Vagonul 200 l-am vazut la mijlocul lui Decembrie 2005, este modernizat dar SCOALA.
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Lun 09 Ian 2006 15:41:02 Titlul subiectului: |
57513 |
|
Daca #200 a ajuns Scoala, inseamna ca #306 a intrat la modernizat.
Ultima modificare efectuată de către Dr2006 la Mar 10 Ian 2006 14:16:12, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
bogdan71
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 17/Mai/2019 Mesaje: 234 Locație: Bucuresti 3
|
Trimis: Lun 09 Ian 2006 23:37:07 Titlul subiectului: Re: tramvaie din bucuresti |
57535 |
|
florrin12 a scris: | Pentru Bogdan71: 004 nu a fost modernizat la FAUR, cred ca este o confuzie. Vagoanele modernizate la FAUR poarta pe cabina manipulantului o placuta cu numarul de ordine si anul modernizarii - ex. 304 - 01/1995. | Pe #004 nu mai ai de unde să îl iei acum ca să vezi plăcuța cu pricina.
Dacă a ajuns în alt oraș, precis a fost înlocuită. Iar dacă i s-a schimbat numărul, așijderea. florrin12 a scris: | Vagonul 200 l-am vazut la mijlocul lui Decembrie 2005, este modernizat dar SCOALA. | Asta înseamnă că #306 va apărea în parcul circulant, întocmai ca #310.
Ceea ce este logic, fiind un vagon mai nou și mai puțin uzat decît #200.
|
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Lun 23 Ian 2006 12:39:52 Titlul subiectului: |
57931 |
|
Mie imi placeau usile alea de VxA...erau chair foarte dragute... din pacate nu si foarte practice.
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Mar 24 Ian 2006 23:52:16 Titlul subiectului: |
13794 |
|
Tom a scris: | Vagoanele VxA au circulat si in tandem, sub forma V3A+V3A sau V2A+V2A, dar s'a renuntat pentru ca operatia de cuplare/decuplare era prea complicata si lua timp mult.
Pe urma, unde se garau vagoanele "2" ? | Din câte știu, V3A+V3A înseamnă tandem, nu tramvai motor + remorcă. De asemenea, și V2A+V2A. dacă primului V3A i s-ar monta 4 boghiuri motoare iar celui de-al doilea 4 boghiuri purtătoare, atunci am avea un "monstru" format dintr-un tramvai biarticulat motor și unul biarticulat remorcă, dar ferească Dumnezeu ce probleme ar întâmpina, nemaivorbind că respectivii călători care ar călători în V3A-ul remorcă cred că ar avea efectiv probleme de auz din cauza zgomotului infernal pe care le-ar face cele 4 boghiuri purtătoare.
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mie 25 Ian 2006 00:17:44 Titlul subiectului: |
13806 |
|
Boghiurile motoare sunt mai liniștite dpdv al zgomotului decât cele purtătoare. O singură problemă au: la umezeală patinează...și după zgomot vagonul pare a merge cu 80km/h când el de-abia are 5 la oră. Totodată, ar mai trebui câte 4 lăzi de nisip pt. fiecare vagon dacă toate boghiurile ar fi motoare.
Iata un boghiu de V3A ce a aparținut, în vremurile lui bune, unui Ep, #6022:
Boghiurile purtătoare de V3A de la remorcă sunt o pacoste. De altfel și la VxA gălăgia e produsă de boghiul (boghiurile) purtătoare.
|
|
Sus |
|
|
dexter23
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Mar/2023 Mesaje: 144 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 06 Mar 2006 21:04:23 Titlul subiectului: |
58963 |
|
Cam cate V3A nemodernizate mai circula in Bucuresti la ora actuala?
Ultima modificare efectuată de către dexter23 la Lun 06 Mar 2006 21:26:56, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
|
Sus |
|
|
bogdan71
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 17/Mai/2019 Mesaje: 234 Locație: Bucuresti 3
|
Trimis: Joi 27 Apr 2006 10:33:05 Titlul subiectului: |
60094 |
|
Catalin Ghita a scris: | In timpul unei vizite la "Muzeul RATB Titan" am vazut o macheta mai deosebita, era un fel de V3A neobisnuit. Nu stiu cum sa vi-l descriu mai bine. In principiu, la cutie arata ca un V3A obisnuit. Faza tare este ca segmentul 1(A) avea doua boghiuri, segmentul 3(B) avea tot doua boghiuri, in timp ce segmentul 2 (C) n-avea nici un boghiu
Deci nu avea boghiul plasat sub articulatie, cum au actualele V3A-uri.
Cei de acolo mi-au spus ca acel prototip a existat si circulat pentru putin timp in Bucuresti. Stie cineva de acesta trmvai neobisnuit? Repet, segmentul intermediar era sustinut doar prin articulatii, nu avea boghiu sub el! Si nu era vorba nici de prototipul LHB. | 1988 este anul în care parcul V3A din dotarea ITB a atins numărul maxim de vehicule, adică 362 (în care NU am inclus și vagonul LHB #3501). Se știe că #362 a intrat la ITB în 1990, iar domeniul #001 - #361 acoperă 361 de vagoane. Cel a cărui machetă ai văzut-o la Titan trebuie să fie al 362-lea. Nu am idee nici ce număr de parc avea (#3502 ?), pe ce linii și-o fi dus veacul - și mai ales între ce ani a circulat prin București.
Tot ce pot să presupun este că e vorba de un prototip făcut la începutul anilor '70, înainte de trecerea la producția de serie sau după fabricarea unui număr mic de vagoane V3A "clasice".
Începînd din 1989, numărul vagoanelor V3A a scăzut, ajungînd la 321(cifra prezentă) la finele lui 1992. Din 1994 a început transformarea în V3A-93, operațiune care se apropie de final. Casarea vagoanelor V3A relativ noi și înlocuirea lor cu Rathgeber este un alt caz de inteligență neaoșă care nu mai are nevoie de comentarii.
|
|
Sus |
|
|
Tom
Data înscrierii: 20/Oct/2005 Ultima vizita: 28/Feb/2008 Mesaje: 604 Locație: Bucuresti; Iasi
|
Trimis: Joi 27 Apr 2006 12:34:07 Titlul subiectului: |
60099 |
|
Catalin Ghita a scris: | In timpul unei vizite la "Muzeul RATB Titan" am vazut o macheta mai deosebita, era un fel de V3A neobisnuit. Nu stiu cum sa vi-l descriu mai bine. In principiu, la cutie arata ca un V3A obisnuit. Faza tare este ca segmentul 1(A) avea doua boghiuri, segmentul 3(B) avea tot doua boghiuri, in timp ce segmentul 2 (C) n-avea nici un boghiu
Deci nu avea boghiul plasat sub articulatie, cum au actualele V3A-uri.
Cei de acolo mi-au spus ca acel prototip a existat si circulat pentru putin timp in Bucuresti. Stie cineva de acesta trmvai neobisnuit? Repet, segmentul intermediar era sustinut doar prin articulatii, nu avea boghiu sub el! Si nu era vorba nici de prototipul LHB. | Faptul ca boghiurile de sub articulatie sunt amplasate in segmentele din capete implica o lungime mai mare a acestor segmente in detrimentul celui central, daca lungimea totala era aceeasi. Avea 4 sau 5 usi ? De ce a circulat doar putin timp? De fapt cred ca raspunsul il putem gasi pe situl Hamster, unde vedem un exemplu de asemenea tramvai, dar realizat din 2 vagoane pe 4 osii:
http://villamosok.hu/kepek/uv/3799.jpg Bogdan71 a scris: | Nu am idee nici ce număr de parc avea (#3502 ?), pe ce linii și-o fi dus veacul - și mai ales între ce ani a circulat prin București.
Tot ce pot să presupun este că e vorba de un prototip făcut la începutul anilor '70, înainte de trecerea la producția de serie sau după fabricarea unui număr mic de vagoane V3A "clasice". | BKV Budapesta are vagoane Ganz dublu articulate din seria 13xx si 14xx. Prototipurile acestor tramvaie au avut insa numerele 3730 (simplu articulat) si 3731 (dublu articulat). S'ar putea ca RATB sa fi procedat la fel si sa-l fi numit 3502.
|
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 27 Apr 2006 13:15:56 Titlul subiectului: |
60101 |
|
Când eram mic (prin 1992-94) am văzut pe linia 34 niște V3A care aveau 5 uși, ușile arătau ca la "Dac" și IK4, iar unele dintre tramvaie (am văzut 2-3 tramvaie DIN astea) aveau deasupra ușilor niște dreptunghiuri cu "colțurile" curbate, iar în acele dreptunghiuri era scrisă linia și traseul!
Ce V3A erau alea, că după aia nu le-am mai văzut!
|
|
Sus |
|
|
Tom
Data înscrierii: 20/Oct/2005 Ultima vizita: 28/Feb/2008 Mesaje: 604 Locație: Bucuresti; Iasi
|
Trimis: Joi 27 Apr 2006 20:14:59 Titlul subiectului: |
60116 |
|
nokia2010 a scris: | Când eram mic (prin 1992-94) am văzut pe linia 34 niște V3A care aveau 5 uși, ușile arătau ca la "Dac" și IK4, iar unele dintre tramvaie (am văzut 2-3 tramvaie DIN astea) aveau deasupra ușilor niște dreptunghiuri cu "colțurile" curbate, iar în acele dreptunghiuri era scrisă linia și traseul!
Ce V3A erau alea, că după aia nu le-am mai văzut! | Erau cumva albe cu albastru in partea de jos? Stiu ca V3A 026 si 027 erau asa, dar cred ca au disparut cel mai tarziu in 1992.
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Vin 28 Apr 2006 12:31:11 Titlul subiectului: |
60126 |
|
Exista si acum tramvaiele V3A #026 si #027. Nu pot baga insa mana in foc ca sunt aceleasi de prin 1992, poate s-a procedat la vreo renumerotare, la vreo reconstructie...
Iata apoi cum arata boghiurile de tramvai VxA.
Avem un boghiu motor si unul purtator.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
44.48 kb |
Vizualizat: |
de 48139 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
47.81 kb |
Vizualizat: |
de 48139 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
46.33 kb |
Vizualizat: |
de 46967 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
48.79 kb |
Vizualizat: |
de 46967 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
bercenicity
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 17/Mai/2023 Mesaje: 553
|
Trimis: Vin 28 Apr 2006 12:57:43 Titlul subiectului: |
60128 |
|
imi aduc si eu aminte de niste V3A-uri cu usi de DAC pe aer comprimat... sa tot fi fost pe la inceputul anilor 90... imi aduc aminte de unu vopsit alb/crem cu verde pe sos. oltenitei...
|
|
Sus |
|
|
sisintea
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Iun/2008 Mesaje: 455 Locație: Medias
|
Trimis: Sâm 17 Iun 2006 21:39:18 Titlul subiectului: Tramvaiele V3A din Bucuresti |
61279 |
|
Va fac un cadou special, tramvaiele imbracate in rosul anilor 1973.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
417.24 kb |
Vizualizat: |
de 50348 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
389.46 kb |
Vizualizat: |
de 50348 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
454.05 kb |
Vizualizat: |
de 50348 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
342.16 kb |
Vizualizat: |
de 50347 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Acier
Data înscrierii: 15/Feb/2006 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 367 Locație: Bucuresti 3 - Vitan
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Dum 18 Iun 2006 21:27:14 Titlul subiectului: efefwefwefwefwewefw |
25734 |
|
V2A și V3A au avut streașini pentru trasee... dar la modernizări/RK-uri le-a fost scoasă și pus parbriz până sus, suportul pentru afișarea traseului fiind montat în interior sau înlocuit de un afișaj digital.
Conform unor "legende", ITB a comandat Linke Hoffman Busch un tramvai dublu-articulat. După ce l-a primit, a făcut vreo 500 de copii ale lui sub numele de V3A. V3A-urile au fost produse pentru București, Brașov, Constanța, Brăila, Oradea, Cluj, Ploiești.
|
|
Sus |
|
|
|