Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaiele Electroputere

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tramvaie
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Acier



Data înscrierii: 15/Feb/2006
Ultima vizita: 11/Ian/2024
Mesaje: 364
Locație: Bucuresti 3 - Vitan

MesajTrimis: Mie 09 Aug 2006 11:43:52    Titlul subiectului: 0000000 30361

Electroputere...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 07 Oct 2006 15:30:03    Titlul subiectului: Tramvaiele Electroputere 35088


1. Este EP+V56?
sau
2. Este EP+V12, pantograful care se vede aparține unui tramvai care se găsește în spatele celui fotografiat? Deasupra vagonului din spate nu vede nicio rezistență
3. Lipsește simbolul CFR, prezent pe unele tramvaie EP
4. Linia pe care circulă tramvaiul de mai sus e 15 sau 10? Pe caseta de deasupra parbrizului se vede 15 în timp ce în spatele parbrizului se vede un obiect dreptunghiular alb pe care scrie 10
5. Numărul de parc e extrem de greu de văzut; aproape imposibil dacă tramvaiul circulă cu viteză mare.
4. Partea de sus a tramvaiului din imagine are o formă foarte asemănătoare cu locomotiva diesel-electrică clasa 60 (060 DA)
7. În legătură cu ușile: ușa din mijloc este, într-adevăr, mai lată sau, din cauza gemulețelor mai mari de pe fiecare element, doar pare mai lată?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 07 Oct 2006 15:52:32    Titlul subiectului: 35090


La acest tramvai, caseta are, în mod normal, ar trebui să fie destinată traseului, pare acoperită de un disc pe care se află numărul de linie. Să fie o modificare ulterioară?

Aici sunt, într-adevăr, 3 casete:
-una dreptunghiulară
-una circulară
-una dreptunghiulară
Comparați afișajul acestui tramvai cu cel de mai sus. Sunt niște modificări, cel puțin, așa văd
În spatele parbrizului se observă un "XI". Posibil ca și acest tramvai să circule deviat față de traseul de bază?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 07 Oct 2006 16:17:05    Titlul subiectului: 35091

Pe un pliant pe care l-am luat azi de la standul "Electroputere" spune că s-au fabricat 161 de tramvaie EP. E vorba de standul "Electroputere" de la T.I.B.
_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Sâm 07 Oct 2006 19:08:28    Titlul subiectului: 35103

OAB a scris:
1. Este EP+V56?
Este EP+V12.
OAB a scris:
2. Este EP+V12, pantograful care se vede aparține unui tramvai care se găsește în spatele celui fotografiat? Deasupra vagonului din spate nu vede nicio rezistență.
2a. Se si observa ca pantograful nu e peste vagonul in cauza, ci pe unul alaturat.
2b. Vagoane V12 cu motor n'au existat din fabrica. Se pare ca au existat niste strutocamile cu truck de V56 pe la Arad, care a mai avut si V56 cu 4 ferestre, dar de aceeasi lungime cu cel standard.
OAB a scris:
3. Lipsește simbolul CFR, prezent pe unele tramvaie EP.
CFR ? Si ITB=Uzina avea o sigla foarte stil CFR.
OAB a scris:
4. Linia pe care circulă tramvaiul de mai sus e 15 sau 10? Pe caseta de deasupra parbrizului se vede 15 în timp ce în spatele parbrizului se vede un obiect dreptunghiular alb pe care scrie 10.
10=numarul de cursa. 15=numarul de traseu
OAB a scris:
5. Numărul de parc e extrem de greu de văzut; aproape imposibil dacă tramvaiul circulă cu viteză mare.
3xxx. 3001-3037 erau produse de ITB, restul pana pe la 326X de EP.
OAB a scris:
6. Partea de sus a tramvaiului din imagine are o formă foarte asemănătoare cu locomotiva diesel-electrică clasa 60 (060 DA)
Posibil.
OAB a scris:
7. În legătură cu ușile: ușa din mijloc este, într-adevăr, mai lată sau, din cauza gemulețelor mai mari de pe fiecare element, doar pare mai lată?
Pare intr'adevar mai lata, dupa cum se observa din alte poze ale lui Hans Oerlemans. Se pare ca usa din mijloc era egala ca latime cu o fereastra, in timp ce la usile din extremitati era mai ingusta, probabil cat una de V56.
mrM a scris:
Pe un pliant pe care l-am luat azi de la standul "Electroputere" spune că s-au fabricat 161 de tramvaie EP.
EP'uri a avut Bucuresti, Timisoara si Oradea. Timisoara si Oradea n'au avut mai mult de 50 impreuna, deci raman 111 pentru Bucuresti. 111+37=148, deci prea putine. Tot in pozele lui Hans Oerlemans apar EP'uri cu numere 32XX, iar statisticile ITB spuneau ceva de 265, dar asta fiind o medie pe vreo 5 ani, referindu-se undeva la anii '70. Pe de alta parte, au fost modernizate 172 EP'uri intre 1976 si 1980, adica teoretic 172-37=135 EP'uri de Craiova, fata de cele 111 care ar rezulta din cele spuse mai sus.
Nici daca acele 161 EP'uri au fost toate pentru Bucuresti, tot nu e suficient. Deci, informatia e falsa, in baza informatiilor din alte surse, mai credibile.
Legat de chestiunile semnalate de OAB:
Se pare ca anumite tramvaie Festival/EP au diferita caseta de afisare a liniei, ceea ce se regaseste si la remorcile V13. Cu toate acestea e greu de facut o diferentiere cronologica a celor doua tipuri.
Vagonul 3001 din Bucuresti se pare ca a avut tipul de caseta existent in Timisoara si Oradea (in aceste orase existand DOAR cu acest tip de caseta). Tipul in cauza, cu exceptia elementului din mijoc, seamana cu cel al EP/V3A.
O macheta a vagonului 3001 se afla la sediul ETE.
Unele vagoane au avut insa caseta tip V56.
La fel ca si canalul de scurgere de la acoperisurile V56/V58/V10/V12, aceste tipuri de casete variaza fara o aparenta logica.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Dum 08 Oct 2006 00:06:18    Titlul subiectului: 35124

Legat de remorcile EP. Pe lângă remorcile V12, au mai existat:
-remorci exact la fel de lungi ca vagonul motor (V13??), dar cu partea din față diferită
-remorci ceva mai scurte, dar considerabil mai lungi ca V12
Am impresia că despre acestea din urmă spunea Sergabi că ar fi inspirate după Tatra. dacă știe cineva concret, îl rog să posteze
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Dum 08 Oct 2006 10:50:10    Titlul subiectului: 35134

OAB a scris:
Legat de remorcile EP. Pe lângă remorcile V12, au mai existat:
-remorci exact la fel de lungi ca vagonul motor (V13??), dar cu partea din față diferită
Denumirea de V13 am luat-o de la niste fotografii ale RATB, pe care insa nu le pot publica aici. Ele ca atare nu difera prea mult de fotografiile din anii '50-'70 publicate pe aici, dar explicatiile din numele fisierelor sunt de genul "EP, V058+V12, EP+V13, TV" ---> asta e numele unui singur fisier si in poza din el intr'adevar apar acele vehicule.
OAB a scris:
-remorci ceva mai scurte, dar considerabil mai lungi ca V12
Am impresia că despre acestea din urmă spunea Sergabi că ar fi inspirate după Tatra. dacă știe cineva concret, îl rog să posteze
Sper ca Sergabi sa vada mesajul inainte sa fie acoperit. Totusi, imi permit sa incep eu sa-l "acopar". V12 este evident o remorca mai lunga decat V56 si mai scurta decat EP. Din 1976 s'au modernizat EP'uri si remorci EP, care au primit si usi tip Tatra. Dupa 1980 s'au modernizat si remorci V12. Lor li s'a adaugat usa in mijloc, marindu-i-se astfel lungimea si devenind mai lunga decat V12 clasic, dar mai scurta ca EP.
Remorca EP/V3A: 03000400030 --> fata
Remorca V12/V3A: 0300040030 --> fata
0=fereastra (incl. din capete), 3,4=segmente de usa tip Tatra
Cele 2 ferestre dintre usa 1 si 2 de la remorcile V12/V3A sunt ceva mai late decat cele 3 dintre usile 2 si 3, dar per ansamblu lungimea vagonului ramane mai mica decat a remorcii EP.
Daca s'ar pastra ordinea, S'B-Atlas ar putea avea dreptate cand mentiona remorci de tipul V10...V15. In ordine cronologica, V14 ar putea fi remorca EP/V3A, iar V15 remorca V12/V3A. Deocamdata insa nu am probe pentru ultima afirmatie, asa ca ramane o supozitie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
puisor



Data înscrierii: 20/Dec/2006
Ultima vizita: 22/Ian/2007
Mesaje: 5

MesajTrimis: Lun 22 Ian 2007 14:22:29    Titlul subiectului: 44410

Asta este adevaratul Electroputere original si nemodificat cu remorca V10 si nu cu V12 cum au fost dotate mai tarziu.


EP+V10.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.51 kb
 Vizualizat:  de 20404 ori

EP+V10.jpg




Ultima modificare efectuată de către puisor la Lun 22 Ian 2007 14:24:31, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tramvaie Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community