Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuzele MAZ ale RAT Brașov
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRAȘOV
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
alin



Data înscrierii: 09/Noi/2005
Ultima vizita: 19/Noi/2017
Mesaje: 176
Locație: Brasov

MesajTrimis: Joi 17 Noi 2005 12:30:05    Titlul subiectului: 55746

In Brasov, anul trecut cand s-a facut licitatie pt achizitionarea a30 autobuze s-a ales Mercedes Conecto castigator (au participat Mercedes si Maz) dar cei de la Dunarea S.A au dat in judecata pe cei de la RAT si au castigat. Astfel s-au adus 15 Maz-uri si 15 Mercedes-uri.
Anul acesta s-a facut alta licitatie pt cumpararea a inca 30 autobuze. La licitatie au participat mai multe firme daecat data trecuta : Maz, Astra BUS Arad (cu Agora), Man si altii. Desi Man au avut ceva probleme cu omolagarea autobuzului (se zice c-ar fi fost Man SL cel produs in Turcia si care n-avea podea joasa) a fost declarat castigator iar cei de la Dunarea au contestat din nou licitatia in Instanta si bineinteles au castigat.
In septembrie la Brasov au ajuns 30 Maz-uri.

Tot ce-am spus mai sus am auzit de la 2 mecanici de la RAT Brasov care vorbeau despre licitatii cat sunt de adevarate asta nu stiu sa va spun.

Asa ca aveti toate sansele sa se cumpere 50 % Mercedes Citaro si 50% Maz 103 sau 203 daca nu 100% Maz. Vedeti licitatiile de achizitie de autobuze ale celorlalte regii din tara unde daca nu castiga Maz se facea repede contestatie pana obtinea tot contractul sau macar o parte din el.
(ex.Brasov, Constanta, Iasi, Pitesti, Sibiu NUMAI la TIMISOARA nu le-a tinut smecheria)

Intre timp m-am interesat la o persoana care lucreaza la RAT si mi-a spus: soferii au dorit cu orice pret sa se aduca Man-uri, model care se afla in exploatare la RAT, dar acest tip de autobuz (MAN SL) nu mai poate fi utilizat pt transportul de calatori doarece are podea ridicata. Asa ca autoritatile au cumparat 30 Maz-uri.
Explicatia lor a fost ca acest tip de autobuz corespunde normelor europene si in plus este cel mai ieftin.
Man nu a participat la licitatie (se pare ca tot ce-am auzit de la acei mecanici in troleibuz nu este intru totul adevarat).
Si tot in legatura cu Maz-urile, Brasovul este infratit cu capitala Bielorusiei MINSK (locul unde se produc Maz-urile) ceea ce explica multe.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Sâm 03 Dec 2005 01:48:35    Titlul subiectului: Autobuzele MAZ ale RAT Brașov 5122

1. 5 cel nou la ... Bartolomeu
2. - 4. Linia 31... la intersectia de la Judetean...



_27_00279.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  40.91 kb
 Vizualizat:  de 36292 ori

_27_00279.jpg



2__9_00295_940.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  23 kb
 Vizualizat:  de 35455 ori

2__9_00295_940.jpg



3-18a_00201_677.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  43.12 kb
 Vizualizat:  de 35455 ori

3-18a_00201_677.jpg



4-19a_00200_937.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  43.22 kb
 Vizualizat:  de 35455 ori

4-19a_00200_937.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
alin



Data înscrierii: 09/Noi/2005
Ultima vizita: 19/Noi/2017
Mesaje: 176
Locație: Brasov

MesajTrimis: Lun 26 Dec 2005 23:24:55    Titlul subiectului: 00000000 9156

Maz-urile din Brasov au motor Mercedes OM 906 LA (6,4 litiri si putere de 231CP)acelasi tip de motor pe care-l folosesc nemtii la Citaro( acelasi motor OM 906 LA cu puteri de 231 CP,245 CP si 279 CP).Din cate am inteles Maz-urile verzi sunt dotate cu o cutie automata Voith iar cele galbene care au cutie manuala nu stiu. La Brasov mai sunt 15 Man-uri care acum pe 31 decembrie implinesc 4 ani de utilizare (aprox. 20 ore de functionare pe zi cu 2 schimburi) si se tin mai bine decat aceste Conecto desi sunt produse tot la turci .
Poate din cele scrise rezulta ca sunt un mare fan al autobuzelor MAZ dar nu este asa.Preferintele mele sunt Man si noul Roman + Elcar.
Maz-ul este o copie a Neoplan-ului second hand cu podea joasa din Bacau.Fiind bacaoan stii la ce ma refer.
Toate lumea cand aude de Mercedes se asteapta la foarte multe lucruri bune din partea acestor produse dar din pacate "printul" Conecto(Citaro fiind "regele" celor de la Mercedes) din Brasov nu se ridica la asteptarile multora.
Referitor la autobuzele de pe Poiana sa stii c-am fost foarte curios cum se descurca Conecto(motor 12000cmc ,252 Cp si cuplu 1100Nm) in comparatie cu Man-urile(motor 6900cmc,260 Cp 950Nm) albastre si pot sa spun ca singura diferenta este starea de voma pe care o provoaca datorita balansului mare Mercedes-ul Conecto(am trait pe propia piele cele relatate si pot sa spun ca nu sunt o persoana care sa sufere de rau de masina. Aceasta senzatie n-am intalnit-o la nici o masina in 23 ani decat la acest Conecto) .
In final nu pot sa spun decat ca a fost o mare greseala cumpararea Maz-urilor si a Mercedes-urilor Conecto de catre autoritatile brasovene era mult mai bine daca se continua cu achizitia de Man-uri (sunt mult mai bune si chiar mai estetice decat celalate 2 marci enumerate mai sus).
Maz-ul cu siguranta este si va fi cel mai controversat autobuz la ora actuala din Romania ( criticat si laudat de multi), parea mea este ca acest bus va realiza tranzitia (intr-o perioada mai lunga sau mai scurta) de la autobuzele clasice la adevaratele low floor. Daca stam bine sa ne gandim, gradul de civilizatie al romanilor este cu mult sub nivelul Maz-ului. Atata timp cat nu stim sa pastram ce avem ,se merita ceva mai bun? Poate candva in viitor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dan Jiga



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Iul/2013
Mesaje: 32
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Lun 02 Ian 2006 20:56:02    Titlul subiectului: 10625

Parerile mele sunt, raspunzand la mai multe afirmatii din acest topic:
- MAZ-urile sunt invechite de noi, sunt la nivelul anilor 80. Plus ca nu consider benefic faptul ca se cumpara de la un stat cu un regim dictatorial, aproape de stalinism ca Belarusul.
- Conecto-urile sunt autobuze low-end, dar pentru banii dati sunt formidabile de bune calitativ. Iar cu venitul rau, se intampla la suspensii mai moi, asta fiind diferenta dintre MAN si Mercedes. Eu personal, prefer Mercedesurile, la Munchen pot sa compar Citaro-urile articulate cu MAN-uri articulate (mai apar pe linia 55 cu care merg des) si pot sa spun ca MAN-urile sunt zgomotoase, cu o cutie care schimba cu zvacnituri si foarte, foarte prost iluminate. Vorba unui coleg, se vede diferenta intre o firma care face limuzine si una care face camioane...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 01 Noi 2006 21:32:29    Titlul subiectului: Autobuze noi pentru Brasov50 36687

Am fost de curand in Brasov. Ca niste impresii MAZ-urile mi s-au parut destul de bunicele. Mercedesurile de asemenea bunicele. Troleibuzele destul de rare. Cel putin in zona centrului civic, gara. In centru nu am mai vazut de loc troleibuze. Dar am si eu o intrebare referitoare la MAZ-uri. Am circulat cu ele si in Constanta acum 2 ani si la Iasi si Brasov anul asta. Toate MAZ-urile cu care am circulat scot un fel de sunet, ca un bazait care se aude de la cabina soferului cand autobuzul se opreste sau inainte de a porni. De unde provine sunetul ala ? De la cutia de viteze cumva ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
alin



Data înscrierii: 09/Noi/2005
Ultima vizita: 19/Noi/2017
Mesaje: 176
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mie 01 Noi 2006 22:56:02    Titlul subiectului: 36695

Acel bazait pe care-l auzi nu vine de la cabina soferului ci de la dulapul din spate , mai precis de la retarder. Cand autobuzul franeaza intra in functiune retarder-ul( prin functionarea lui scoate acel bazait de care ai amintit) care aproape de oprire se decupleaza automat si se aude zgomotul motorului la relanti. Acel bazait il auzi doar la Maz-urile cu transmisie automata.

Primele 14 Maz-uri din lotul de 15 de culoare galbena sunt cele mai simple si cele mai ieftine . Asadar , sunt dotate cu transmisie mecanica(6 trepte) + retarder,au un singur rand de scaune in salon pe partea dreapta,25 de locuri pe scaune , scaune de plastic de calitate proasta,n-au trapa de acces pt persoane cu dizabilitati locomotorii, nu sunt dotate cu sistem de inclinare catre trotuar, intre usa 2 si usa 1 sunt mai inghesuite decat cele verzi.
Al 15-lea autobuz #629 este un pic modificat. Are aceeasi configuratie interioara numai ca scaunele sunt tapitate si este dotat cu rampa de acces pt persoanele cu handicap locomotor.
Maz-ul #629 a fost folosit ca si model de prezentare pt licitatia de la Iasi de aceea a venit cel mai tarziu in mai sau iunie 2005.
Ulterior la majoritatea Maz-urilor galbene li s-au montat camere de filmat asemenea celor verzi.
Dupa un an autoritatile au cumparat inca 30 de Maz-uri, renumitele autobuze verzi care au inlocuit o parte din troleibuze.
Aceste Maz-uri verzi au fost mai scumpe deoarece sunt dotate cu transmisie automata Voith cu 3 trepte + retarder, scaune tapitate, in salon cele 2 randuri de scaune sunt duble, in partea din fata intre usa 1 si 2 este mai mult loc pt calatorii in picioare , rampa de acces persoane cu handicap locomotor la usa 2, sistem de inclinare al autobuzului pe partea dreapta. Diferente prea mari intre cele galbene si cele verzi nu exista, doar ca Maz-urile verzi sunt finisate un pic mai bine. O alta remarca dupa un an de functionare inca sunt in circulatie toate , n-au avut probleme majore.
Toate Maz-urile din Brasov indiferent de culoare si model au motor Mercedes OM906LA EURO3 de 231 CP (acelasi cu al Citaro-lui), incalzire de tip sirocol , ferestre culisante nu basculabile, statie de anuntare a statiilor(numai ca soferii nu folosesc aceste sisteme), camere de filmat in salon si cel mai important podea joasa pe 2/3 din suprafata masini.
Sunt singurele autobuze cu podea joasa din Brasov in afara de Neoplan N8008 midi care au mai ramas 2 din 7.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 02 Noi 2006 23:53:20    Titlul subiectului: 36830

alin a scris:
Acel bazait pe care-l auzi nu vine de la cabina soferului ci de la dulapul din spate , mai precis de la retarder.
E perfect adevărat că sunetul respectiv caracteristic MAZ-urilor cu
-motor OM 906LA
-cutie manuală
DAR
țiuitul poate veni de la difuzoarele din salon, când instalația de sonorizare e pornită. Cum mi-am dat seama (scuze de off-topic)
Călătorind cu #669 din Cluj (Rocar 412-260, cunoscut de o parte dintre voi) auzeam acel țiuit care, trebuie să recunosc că nu e prea plăcut. Nu e ușor să-ți dai seama de unde vine dacă ești în spate; difuzoare sunt destul de multe. Totuși, dacă te afli la mijloc sau în față, constați că sunetul vine de sus. Iar dacă șoferul binevoiește să apese butoanele care anunță
-închiderea ușilor
-stația următoare
constați că, pe durata anunțurilor, țiuitul dispare, urmând să reapară doar când instalația trece pe radio
cam așa ceva e și la MAZ. Am văzut asta călătorind cu un "100" constănțean. Totuși, se cuvine o precizare
-Rocar 412 nu te terorizează cu vibrații și alte sunete sinistre
-Rocar 412 nu îți creează impresia că șasiul are tendința să se rupă
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
dm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 819

MesajTrimis: Vin 03 Noi 2006 00:40:20    Titlul subiectului: 36832

Eu am auzit acel sunet la FBW, care avea difuzoarele scoase, si sunetul era prezent peste tot in autobuz. am crezut ca vine de la instalatie de incalzire, insa in spate, unde erau scoase aerotermele ( Evil or Very Mad ) sunetul era la fel tare ca si in fata la sofer.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Dum 01 Apr 2007 15:32:34    Titlul subiectului: fggdfdfg 78027

Recunosc ca am fost si eu foarte pornit impotriva MAZ, datorita calitatii finisajelor. Asta pana in toamna anului trecut cand am observat ca se tin foarte bine, nu au ruginit mai deloc si sunt folosite la maxim pe orice linie si ca cursa regulata si ca supliment.
Ar fi bine poate ca sa ne dea cineva detalii despre parcul de MAZ din Brasov: cate masini sunt ce stare au, ce reparatii au suferit si cate...asa grosso moddo, nu cred ca sunt necesare date exacte...Ar fi bine ca un om din interior sa spulbere indoielile. Desigur obiectivitatea nu ar trebui sa lipseasca dintr-o astfel de expunere.

_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Al3xFlo



Data înscrierii: 06/Iul/2008
Ultima vizita: 21/Dec/2012
Mesaje: 28
Locație: Brasov

MesajTrimis: Lun 07 Iul 2008 22:54:56    Titlul subiectului: 95467

Cele mai proaste autobuze din pacate, mai ales MAZurile verzi venite pe cutie automata. Suportii la motor sunt extrem de rigizi, antigel iarna se pierde ca pe apa pentru ca instalatia lor este facuta din materiale de slaba calitate....Sad...dezamagit de autobuzele MAZ Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Baverescu



Data înscrierii: 29/Iun/2008
Ultima vizita: 21/Mai/2020
Mesaje: 232
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mar 08 Iul 2008 20:48:26    Titlul subiectului: 95512

Eu care nu cunosc tehnică, dau cu părerea și spun că țiuitul ăla de la MAZ-uri se aude și în exterior foarte bine când se ambalează motorul. Poate că e de la turbosuflante (și poate că e motorul supraalimentat), sau efectiv din modul de construcție al tobei de eșapament. Dacă am spus vreo aberație ștergeți ce am scris.

Dacă vă mai amintiți Mercedes SH #544 când avea amortizorul de zgomot spart, ce huruieli cu fluierături făcea când ambala motorul

Fluierături în salon provenite de la difuzoare avea doar Rocarul de Simon #528, dar problema a fost remediată. Acesta avea și un buruiaj continuu în difuzoare când mergea motorul, încât radioul nu se auzea clar. Dacă motorul era oprit nu erau nici țârâieli nici buruiaje, și radioul se auzea clar.

Se tot spune de MAZ-uri că sunt rele, dar au fost mai ieftine, și au și ele 3-4 ani. DAC- urile de 3 -4 ani adică în 98- 99 erau varză. Contează și cum sunt exploatate și întreținute. Am observat că nu mai au capacele acelea albe la roțile din spate. Lipsa lor indică neglijență pt aspect.
Eu când am văzut prima dată MAZ mi-a plăcut, era altceva. Sper să țină încă cel puțin 10 ani.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
paul_bv



Data înscrierii: 20/Iul/2007
Ultima vizita: 22/Iul/2009
Mesaje: 62
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mie 09 Iul 2008 00:32:17    Titlul subiectului: 95519

Baverescu a scris:
Am observat că nu mai au capacele acelea albe la roțile din spate. Lipsa lor indică neglijență pt aspect...Sper să țină încă cel puțin 10 ani.
Din pacate majoritatea soferilor nu au grija nici un pic nici de autobuze sau troleibuze. Sunt unii care le trantesc in toate gropile de numa' numa' fara sa le pese ca ar putea ramane fara acel mijloc de transport.
Eu unul am observat ca majoritatea celor care sunt angajati pe rutele unde exista acele limitatoare de viteza, trec peste ele fara sa incetineasca deloc. De exemplu in zona Garii sau pe 13 Decembrie...
Din pacate putini sunt cei carora le pasa ce conduc si cum conduc.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Asus



Data înscrierii: 31/Aug/2006
Ultima vizita: 26/Noi/2012
Mesaje: 197

MesajTrimis: Dum 07 Dec 2008 22:21:19    Titlul subiectului: 102277

636 are tapiterie noua si arata mai bine decat cea originala .
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 23 Feb 2009 10:02:00    Titlul subiectului: 106590

MAZ-urile cu care am circulat pe lina 4, nu le mergeau incalzirea, iar etansarea in zona usilor, mi s-a parut asemanatoare cu cea de la DAC-urile bucurestene. In general am vazut la MAZ-uri ca desi acestea nu au multi ani de exploatare, arata de parca ar avea mai mult de 10 ani vechime. Nu sunt intretinute corespunzator, sau acest model de autobuz este de o calitate mai slaba ?
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Lun 23 Feb 2009 10:19:58    Titlul subiectului: 106592

Cu intretinerea e mai greu. Calitatea: pai motorul si transmisia sunt straine, doar caroseria si asamblarea facuta la MAZ. La usi erau niste perii sus si niste benzi de cauciuc jos... Revin, cu intretinerea mai greu.
In plus, fiind mai ieftine, nu le poti compara cu Citaro, nu?
Cele galbene au aprox 6-7 ani de exploatare, iar cele verzi, aprox 4. Cu incalzirea, nici eu nu inteleg, pentru ca au sistem de incalzire din acela la baza scaunelor, de-a lungul masinii. Acum la o astfel de instalatie, eu vad 2 probleme (parere non-expert): daca e instalatie electrica, nu duce bateria, iar daca e pe lichid, motorul probabil ca nu se incalzeste suficient. Mai exista si posibilitatea ca soferii sa nu dea drumul...
Punctul lor forte: rezistenta. Punctele lor mai slabe, facute la low-cost.

_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Baverescu



Data înscrierii: 29/Iun/2008
Ultima vizita: 21/Mai/2020
Mesaje: 232
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mar 09 Iun 2009 21:16:56    Titlul subiectului: 112221

Citat:
motorul probabil ca nu se incalzeste suficient
Asta e un lucru bun acum vara. Mie îmi plac MAZ-urile mai ales cele verzi, dar se pare că spre dezamăgirea noastră unele nu au parte de intreținere suficientă. Și rezultatele deja se văd: nici unul nu mai are capace la roțile din spate. Cum poate avea capace la roți mercedesul Conecto 601, iar Maz-urile nu mai au niciunul ??

Asta e pt aspect, dar se pare că unele mazuri încep să lipsească de la traseu pt că probabil au deja probleme. Mazul 630 nu mai iese din garaj de mai bine de o lună. Am atașat o poză cu el având acordul celui care a realizat-o. După cum se vede autobuzul arată chiar rău.



630_005_392.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.28 kb
 Vizualizat:  de 33294 ori

630_005_392.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Mie 10 Iun 2009 12:14:39    Titlul subiectului: 112244

Te poti interesa daca este o defectiune grava? S-ar putea sa fie ceva la sasiu...
_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Al3xFlo



Data înscrierii: 06/Iul/2008
Ultima vizita: 21/Dec/2012
Mesaje: 28
Locație: Brasov

MesajTrimis: Sâm 30 Ian 2010 21:26:27    Titlul subiectului: 122926

Ultima oara cand l-am vazut acuma cateva zile...era bagat pe canal... i-au completat caroseria, dar restul e descompletat.
S-a facut mare scandal cu poza care este atasata din cauza ca acest Maz 630 nici macar km nu are facuti. Oricum pe langa acesta mai sunt defecte inca vreo 6-7, toate cu aceasi problema, pompa de apa care nu se gaseste...
Cred ca peste ceva timp nu o sa mai vedem nici unul pe strazi...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
nelu-ratbv



Data înscrierii: 25/Apr/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2014
Mesaje: 7
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mar 27 Apr 2010 20:32:04    Titlul subiectului: 126316

Autobuzul 630 a fost completat, dar inca nu circula.
Va spun asta ca si fost sofer pe acest autobuz.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Citelis



Data înscrierii: 01/Iul/2011
Ultima vizita: 12/Apr/2012
Mesaje: 85
Locație: Cluj

MesajTrimis: Dum 23 Oct 2011 11:36:23    Titlul subiectului: 149798

Autobuzele MAZ au ajuns intr-o stare execrabila, fiind mai mult defecte decat pe traseu. Urmarile sunt faptul ca de pe linia 5 au fost scoase mai multe ture, care erau facute doar in orele de varf. Sa speram ca odata cu sosirea noilor autobuze BMC, aceste ture vor fi reintroduse.
_________________
Fan convins Irisbus
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Mie 26 Oct 2011 16:47:24    Titlul subiectului: 149875

Pai acele ture, mai sunt facute cu autobuze MAN, ca parcul poate sa le sustina. Care autobuze sunt defecte si stau acolo? Le poti nominaliza?
_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
The Almighty Theodore



Data înscrierii: 11/Mar/2010
Ultima vizita: 16/Feb/2024
Mesaje: 15
Locație: Brasov

MesajTrimis: Joi 27 Oct 2011 15:27:17    Titlul subiectului: 149912

Da' de unde, dimineata la 7 de cand a inceput scoala 1 MAN n-am prins.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Citelis



Data înscrierii: 01/Iul/2011
Ultima vizita: 12/Apr/2012
Mesaje: 85
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 05 Noi 2011 22:46:33    Titlul subiectului: 150135

Autobuzele MAN SG 313 sunt introduse mai mult pe linia 23 si 31, iar pe 5 circula mai mult autobuze MAZ.
_________________
Fan convins Irisbus
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Baverescu



Data înscrierii: 29/Iun/2008
Ultima vizita: 21/Mai/2020
Mesaje: 232
Locație: Brasov

MesajTrimis: Dum 06 Noi 2011 20:57:03    Titlul subiectului: 150162

Probabil ca pe 31 nu prea fac fata MAZ urile atat la capacitate cat si la panta existenta la urcare in Racadau. Nici pe 23 la anumite ore nu fac fata datorita aglomeratiei. O parte din ele sunt defecte de mai mult timp. Din aceasta cauza probabil ca nu vor mai cumpara asa ceva cu toate ca au un design frumos si mi-au placut din toate punctele de vedere cam toate produsele MAZ Doar ca nu le-au ingrijit cam deloc de parca fabrica de piese de schimb ar fi fost ca pe vremuri la noi in oras. Asta e o parere personala.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
The Almighty Theodore



Data înscrierii: 11/Mar/2010
Ultima vizita: 16/Feb/2024
Mesaje: 15
Locație: Brasov

MesajTrimis: Lun 07 Noi 2011 15:07:37    Titlul subiectului: 150170

Nici pe 5 nu prea fac fata la aglomeratie, plus ca majoritatea zangane din toate suruburile.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRAȘOV Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community