Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mar 29 Noi 2005 00:14:53 Titlul subiectului: Solaris Urbino |
4562 |
|
1. Aceste autobuze nu (cred că) circulă în România. Totuși, unul a făcut greșeala de a tranzita Șos. Morarilor ieri pe la 11. Nu avea număr de România. Avea chiar și număr de parc! Mă ajută cineva să-i dezlegăm misterul?
2. Spatele:
3. Mai de aproape:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
48.13 kb |
Vizualizat: |
de 18944 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
43.76 kb |
Vizualizat: |
de 16666 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
44.07 kb |
Vizualizat: |
de 16666 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
alin
Data înscrierii: 09/Noi/2005 Ultima vizita: 19/Noi/2017 Mesaje: 176 Locație: Brasov
|
Trimis: Mar 29 Noi 2005 08:23:51 Titlul subiectului: |
4577 |
|
Autobuzul este un Solaris Urbino II inmatriculat in Polonia si cred ca a fost adus in tara de reprezentant Solaris Romania pentru a participa la licitatii.
Cei de la Solaris Polonia au inceput de anul trecut din iunie sau iulie productia lui Urbino III (care ajunge la 175000 EUR) iar pentru Romania poate s-a optat pt Urbino II care acum este mai ieftin(cred ca se mai produce acest model o perioada in paralel cu cea noua)
Iata cateva poze:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
47.76 kb |
Vizualizat: |
de 18933 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
47.22 kb |
Vizualizat: |
de 18932 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
andrei
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 31/Iul/2016 Mesaje: 144 Locație: Paris (Franta)
|
Trimis: Mar 29 Noi 2005 12:25:17 Titlul subiectului: 00000000 |
4589 |
|
Acum vreo doi ani, Solaris voia sa colaboreze cu Rocar, mai precis : sa-i vanda autobuzele in piese detasate, Rocar sa le monteze si sa le comercializeze in Romania.
Din pacate, la Rocar http://www.curierulnational.ro/?editie=270 !
Dar cum a aparut Solaris ? La inceput, firma era importatorul si concesionarul Neoplan din Polonia. Patronul a strans fonduri si a facut o uzina unde monteaza caroserii proprii pe platforme Neoplan. Afacerea merge traznet, aceste autobuze si troleibuze se exporta in lumea intreaga, inclusiv in Occident (Franta, Italia, Malta...)
La noi, escroci cu posturi de raspundere au preferat sa falimenteze Rocar si sa trimita la somaj mii de oameni, numai pt a satisface interese obscure.
Solarisul respectiv poarta culorile operatorilor polonezi PKM Sosnowiec si MZK Pila :
http://ams1.lo3.wroc.pl/~tomek/autobusy.php?s=15&nr=16260&ticket=45
Solarisul din poze este un midibus de 10m, cu numarul 374 ; cel fotografiat de Dragos pare sa fie un autobuz de 12m, cu numarul 377.
Am dat si de autobuzul lui Dragos pe un sit polonez, o adevarata enciclopedie a vehiculelor de transport in comun :
Este din orasul polonez Pila ; iata si pagina pe care il puteti admira in mediul sau natural : http://ams1.lo3.wroc.pl/~tomek/autobusy.php?s=15&nr=29782&ticket=355
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Sâm 03 Dec 2005 20:55:38 Titlul subiectului: |
5199 |
|
Farurile seamana cu cele de Citelis, dar sunt incomparabil mai elegante. A vazut careva din voi ce fel de podea are? Avand in vedere aspectul spatelui, rezulta ca ar avea motor longitudinal. De aici rezulta imposibilitatea podelei joase pe toata lungimea lui (cel mult pe 70%, cum e cazul MAZ-ului), ceea ce contravine normelor UE . De aici rezulta doua lucruri:
1 Folosirea autobuzului respectiv pe rute interurbane sau suburbane
2 Vinderea lui unor tari care nu au obligatia sa respecte normativele amintite mai sus
O caracteristica a acestor autobuze e eleganta. Intrebarea este cat sunt de rezistente.
|
|
Sus |
|
|
alin
Data înscrierii: 09/Noi/2005 Ultima vizita: 19/Noi/2017 Mesaje: 176 Locație: Brasov
|
Trimis: Sâm 03 Dec 2005 21:53:22 Titlul subiectului: |
5210 |
|
Atat Solaris Urbino II cat si Solaris Urbino III au motor vertical in partea stanga spate(la fel ca la Maz, amandoua fiind produse dupa licenta Neoplan.Candva Solaris-ul arata ca un Maz cu face lift) iar podea este joasa pe toata suprafata vehicului.
De obicei sub randul de scaune din dreapta,de la usa a 2-a la a 3-a, se gaseste rezervorul iar sub randul din stanga incepand din spate motorul, cutia de viteze, axul cardanic, cele 2 baterii, roata de rezerva si diferite spatii de depozitare (daca autobuzul este prevazut cu asa ceva).
Asta este una din configuratiile posibile pt bus-urile low floor (fiecare consructor alegandu-si configuratia potrivita).
Descriere: |
Interior de Solaris Urbino II |
|
Mărime fișier: |
46.11 kb |
Vizualizat: |
de 18942 ori |
|
Descriere: |
Autobuz produs de Solaris sub licenta Neoplan (seamana izbitor cu un MAZ 103 restilizat) |
|
Mărime fișier: |
36.34 kb |
Vizualizat: |
de 18942 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Dum 04 Dec 2005 17:50:26 Titlul subiectului: |
5296 |
|
Unde se afla ventilatorul si radiatorul si cum sunt actionate?
|
|
Sus |
|
|
alin
Data înscrierii: 09/Noi/2005 Ultima vizita: 19/Noi/2017 Mesaje: 176 Locație: Brasov
|
Trimis: Dum 04 Dec 2005 18:30:24 Titlul subiectului: |
5301 |
|
OAB a scris: | Unde se afla ventilatorul si radiatorul si cum sunt actionate? | Daca te uiti mai sus la poza cu Neoplan vei observa ca in spate pe partea stanga deasupra motorului exista un grilaj in dosul caruia se gaseste radiatorul(este la fel ca la Maz 103, MAN A37,unele Neoplan,unele Mercedes Citaro, Laz A183 City, Volvo 7700 , Tedom ) despre ventilator si cum este actionat nu stiu sa-ti raspund.
Intr-o situatie asemanatoare se gaseste si Mercedes Conecto care are motor orizontal dar radiatorul si rezevoarele de apa si antiger se gasesc in partea din dreapta spate dispuse pe toata inaltimea bus-ului in dreptul ultimului rand de scaune.
Ultima modificare efectuată alin la Dum 11 Dec 2005 00:38:40, modificat de 13 ori în total |
|
Sus |
|
|
alin
Data înscrierii: 09/Noi/2005 Ultima vizita: 19/Noi/2017 Mesaje: 176 Locație: Brasov
|
Trimis: Sâm 10 Dec 2005 23:17:57 Titlul subiectului: |
6148 |
|
Pentru cei doritori de informatii despre marca Solaris sa viziteze site-ul de la adresa: www.solarisbus.pl
Solaris Urbino cu motor orizontal:
Solaris Urbino CNG 15m:
Cilindrii aia de pe Solarisul verde sunt rezervoarele de gaz, este un autobuz cu motor pe CNG.
CNG =Compressed Natural Gas (CNG)
GPL = cu LPG in engleza =LPG is the generic name for commercial propane and commercial butane.
Podea lui Solaris Urbino cu motor orizontal este low floor 75%.
|
|
Sus |
|
|
alin
Data înscrierii: 09/Noi/2005 Ultima vizita: 19/Noi/2017 Mesaje: 176 Locație: Brasov
|
|
Sus |
|
|
tomi_ms
Data înscrierii: 28/Ian/2007 Ultima vizita: 04/Dec/2021 Mesaje: 404 Locație: Targu Mures
|
Trimis: Vin 12 Iun 2009 22:50:23 Titlul subiectului: |
112376 |
|
Intre timp cei de la Solaris au lansat si un midibuz de 8,6 metri, Alpino, destinat, spun ei, strazilor inguste din orasele montane. Ma gandesc ca ar merge si la noi in orasele mai mici asa ceva:
http://www.solarisbus.pl/en/urbino,21,Solaris_Alpino,4,0.html
Lungime: 8600mm, Latime: 2400mm, Inaltime 2850mm (3035 cu A/C)
Motor Cummins, 178kW
Cutie de viteze: standard: ZF 6 HP Ecomat4, optional Voith Diwa 5
Punti ZF
p.s. cand aud de motoare Cummins, ma gandesc automat la BMC si Yutong, dar daca le folosesc si constructori mai pretentiosi, atunci inseamna ca trebuie sa fie bune.
|
|
Sus |
|
|
|