Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Propuneri de infiintari / desfiintari / modificari trasee
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4 ... 35, 36, 37  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trasee, rute si harti din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 10/Sep/2019
Mesaje: 553
Locație: Bucuresti 4 (Berceni)

MesajTrimis: Mie 23 Noi 2005 12:33:18    Titlul subiectului: 56021

bd. Eroilor are doar 4 benzi la punctul cel mai ingust si e destul trafic pe acolo... iar panta de pe Academiei e bara la bara dupa-amiaza si seara..., plus ca nu prea ar ajunge nicaieri linia aia de tramvai... (decat la gara, Giulesti, Victoriei and beyond... iar majoritatea autobuzelor si troleibuzelor care radiaza dinspre bd. Eroilor ajung in Universitate si Romana, asa ca doar s-ar aglomera bd. Eroilor... Sad
Mi se pare mai buna ideea lui bogdan71 (parca) cu tramvaie pe 13 Septembrie si bd Libertatii (ala care trece prin fata Casei Poporului), pod Izvor, bd Schitu Magureanu, cu amendamentul ca traseul de intoarcere sa fie tot asta, si nu pe Vasile Parvan, pod Hasdeu, str Izvor, Marriot Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
bogdan71



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2019
Mesaje: 234
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Mie 23 Noi 2005 12:33:55    Titlul subiectului: 56022

Știrbei Vodă este singura arteră mai largă de legătură între centru (Piața Romană) și zona Panduri-Drumul Taberei. Chiar este păcat că partea cuprinsă între Str. Berzei și centru nu este la rîndul ei mai largă (și nici nu sunt șanse să devină, așa cum se va întîmpla cu străzile Buzești și Berzei). Introducerea liniei de tramvai pe Știrbei Vodă ar îngreuna foarte mult traficul auto. Probabil că troleibuzele ar trebui definitiv scoase din zona Academia Militară.
Mai mult, linia ar fi destul de apropiată geografic de cea de peste Pasajul Basarab. Și destul de îndepărtată de punctele terminus Rahova și Ferentari, posibile capete pentru liniile care ar beneficia de ea. Întrucît iese la Panduri, spre Rahova se ajunge tot pe Trafic Greu. Un eventual 20 spre Rahova poate fi gîndit și via Dr. Felix - Pasajul Basarab.
Eu susțin în continuare linia ocolitoare pe lîngă Casa Poporului, pe Izvor și Bd. Libertății, spre Piața Regina Maria. Cît de cît apropiată de cea de pe fosta stradă Uranus, adică. Văzînd postul lui bercenicity, adaug că linia de întoarcere pe Izvor și 13 Septembrie o gîndisem doar dacă s-ar considera că o cale dublă pe Bd. Libertății ar afecta foarte mult traficul din zonă.
Ca un aspect pozitiv, linia pe Știrbei ar crea condiții pentru introducerea de tramvaie spre Drumul Taberei - ceea ce s-ar putea să fie inutil dacă Metrorex va începe lucrările acolo.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ciordescu



Data înscrierii: 02/Noi/2005
Ultima vizita: 07/Iul/2009
Mesaje: 143
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 23 Noi 2005 12:46:19    Titlul subiectului: 56027

Ar fi binevenita prelungirea liniei 102 pana la Cora, pe sos Vergului sau pe sos Pantelimon, chiar si prelungirea liniei de troleibuz.
Fosta fabrica de paine a fost vanduta pe bucati urmand ca acolo sa apara un nou business center iar din surse sigure din primavara va disparea si linia de tren din zona.

Pentru linia 323:
(ducere) Zetarilor-Pod Timpuri Noi - Bd Mircea Voda - Bd Coposu - Pta Unirii
(intoarcere) Pta Unirii - Bd Unirii - Bd Mircea Voda - Timpuri Noi - Zetarilor
cred ca asta ar fi una din variantele ca locuitorii zonei Mircea Voda sa beneficieze de macar o linie de transport.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 10/Sep/2019
Mesaje: 553
Locație: Bucuresti 4 (Berceni)

MesajTrimis: Mie 23 Noi 2005 12:48:15    Titlul subiectului: 56030

bogdan71 a scris:
Văzînd postul lui bercenicity, adaug că linia de întoarcere pe Izvor și 13 Septembrie o gîndisem doar dacă s-ar considera că o cale dublă pe Bd. Libertății ar afecta foarte mult traficul din zonă.
Nu cred ca ar ingreauna prea mult traficul auto.. eu ma gandeam la un amplasament al liniei pe trotuarul de est al bd. Libertatii, iar la p-ta Constitutiei sa se ocoleasca piata, pt a se putea organiza in continuare diferite concerte/festivaluri ale berii in piata Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
ciordescu



Data înscrierii: 02/Noi/2005
Ultima vizita: 07/Iul/2009
Mesaje: 143
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 23 Noi 2005 14:22:01    Titlul subiectului: Devieri, schimbari de traseu, linii temporare, etc... 56034

Ar fi indicata montarea unei curbe la dreapta in intersectia 1 Dec cu Th Palady, astfel, in momentul in care exista anumite lucrari in zona Policolor tramvaiele sa poata faca bucla Rm Sarat-Pta Titan-1Dec - Liviu Rebreanu - Rm Sarat (pe principiul liniilor 47/48 de acum cativa ani) si desfiintarea buclei de intoarcere din Pta Titan.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tudor
Vizitator






MesajTrimis: Mie 23 Noi 2005 21:16:43    Titlul subiectului: 56048

As desfinta si linia inutila numita 42, nerentabila.
La fel si pe 162 si 163 deoarece sunt pline de tigani. Am mai zis de 162 si 163 ca se dau jos cu porcul din autobuz. In plus sa mergi pe acea linie neinarmat e un adevarat act de curaj.
Cu 44 nu stiu ce se mai aude.
45 cred ca nu va mai fi repus. De 45 mi-ar parea rau sa se scoata mai ales ca stiu linia aia de mult. Mai ales ca e aglomerata tare (era,mai bine zis)
Sus
mihai565



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Apr/2015
Mesaje: 61
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 23 Noi 2005 22:28:58    Titlul subiectului: 56051

De crezi ca linia 42 este inutila? Adevarul e ca e un singur tramvai...
Iar linia 45 e desfintata provizoriu din cauza lucrarilor neterminate din chitila, cel tarziu in vara vom avea tramvaie iar pe Chtila pe linie tip CFR, adica metrou usor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 23 Noi 2005 23:34:12    Titlul subiectului: 56056

Hmm...cu o mică suplimentare, 42 ar putea să le golească pe 20/65 pe relația P-ța. Presei-Gara de Nord (să revină la traseul inițial din 2002, după desființarea lui 41 pt. lucrări, când 42 mergea prin Dr. Felix la Gara de Nord).
162 și 163 sunt pline de țigani (dar să nu fim rasiști...așa și 23, 608, 141, 323, 220, 139 și 644 ar trebui desființate), dar prin ele merg și oameni de treabă...dacă ar face ceva razii pe ele, s-ar lăsa țiganii de mers fără bilet.
tudor a scris:
In plus sa mergi pe acea linie neinarmat e un adevarat act de curaj.
Am mers neînarmat...dar pe jos, mai mult de o stație de la 16 Feb pe Drumul Săbăreni nu am mers...că văzusem o ag. loto(acum s-a desființat) și vroiam să joc la Jocker. În rest, nu am coborât din autobuz, nici măcar la capăt. Am văzut GĂINI (în plină epidemie de gripă aviară) într-un 162!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Manimal



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 30/Apr/2008
Mesaje: 92
Locație: Bucuresti 5

MesajTrimis: Joi 24 Noi 2005 01:04:48    Titlul subiectului: 56061

Eu zic ca ar trebui sa lase toate zonele marginase in paza maxi taxiurilor, nu de alta dar acolo sunt numai pierderi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ciordescu



Data înscrierii: 02/Noi/2005
Ultima vizita: 07/Iul/2009
Mesaje: 143
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 27 Noi 2005 01:31:18    Titlul subiectului: 11411 56182

Dupa mine, as desfiinta linia de tramvai de pe Giulesti si as aduce 162/163 pe urmatorul traseu 16Febr - Giulesti - Orhideelor - Regiei - Pascal - Boisoara - Giulesti - 16 Febr (eventual s-ar desfiinta si una din liniile 162/163) ca sa nu se aglomereze Basarabul sau 16Febr-Basarab sau actualul traseu 644.
Astfel as mai salva niste tramvaie de la moarte sigura (o bara rupta si dusa la fier vechi, porci, gaini etc)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tudor
Vizitator






MesajTrimis: Dum 27 Noi 2005 14:09:02    Titlul subiectului: 56188

Nu cred ca gandesti clar: 44 e o linie foarte importanta. Iar pt mine era o linie foarte buna deoarece facultatea mea e la Vasile Parvan. Si ma lasa la 2 pasi.
Sa scoata autobuzele alea ca si asa sunt mai mult goale (162 nu le-am mai vazut de mult). Iar 644 sa nu le mai vad! Toate rablele posibile merg pe linia asta!
Sus
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 27 Noi 2005 15:01:11    Titlul subiectului: 56194

Pe 644 au fost o perioadă autobuze de Militari și Floreasca (adică Simonuri și Ik260). Autobuzele nu fac față pe linia 644...trebuiau articulate(deja visez) sau tramvaie. Pe Giulești și tramvaiele erau pline până la refuz (când erau). În plus, acolo este și un depou de tramvaie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
bogdan71



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2019
Mesaje: 234
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Mar 29 Noi 2005 01:08:14    Titlul subiectului: 56264

Se pare că de astăzi vom avea un 124 mai lung (nu știu dacă se va îmbunătăți și frecvența), adică pînă la I.M.L.

Eu sunt de părere că era mai bine să fie reorientat pe Splai, de la Podul Vitan pînă la Piața Unirii. Distanțele dintre stațiile de metrou de pe Splai sunt destul de mari și - cu excepția stației Piața Unirii - Timpuri Noi, acoperită de 312 și parțial de 615 - nu există alte mijloace de suprafață prin zonă.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 10/Sep/2019
Mesaje: 553
Locație: Bucuresti 4 (Berceni)

MesajTrimis: Mar 29 Noi 2005 10:23:47    Titlul subiectului: 56266

Hmm... imi aduc aminte ca cu mai multa vreme in urma am citit undeva ca au fost cereri pt introducerea unei linii de autobuz/ceva pe bd. Mircea Voda (intre Timpuri Noi si bd. Unirii); RATB a refuzat pe motiv ca statia de metrou Timpuri noi e la xxx metri, linia de tramvai de pe Nerva Traian e la xxx metri, iar bd. Unirii e la xxx metri...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
ciordescu



Data înscrierii: 02/Noi/2005
Ultima vizita: 07/Iul/2009
Mesaje: 143
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 29 Noi 2005 10:30:17    Titlul subiectului: 56267

Daca chiar doreau sa eficientizeze 124 de la Calea Vitan il duceau pe Rm Sarat-Rm Valcea-Liviu Rebreanu - Barajul Dunarii si renuntau la varianta de intoarcere prin splai, intorcandu-se tot prin Calea Vitan
Pe Rm Sarat si Rm Valcea liniile de transport sunt ca si inexistente avand in vedere linia fantoma 181
Si astfel 124 ar fi asigurat o legatura directa intre Titan si Mall/Pta Unirii / Izvor /Eroilor
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 10/Sep/2019
Mesaje: 553
Locație: Bucuresti 4 (Berceni)

MesajTrimis: Mar 29 Noi 2005 10:34:27    Titlul subiectului: 56268

Initial doar pentru asta l-au bagat, pentru a deservi Aisteda de pe splai (intre Pod Vitan si Pod Mihai Bravu), si mergea doar pana la Unirii... si nu cred ca o sa il scoata de pe splai foarte curand...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
icsilviu



Data înscrierii: 23/Oct/2005
Ultima vizita: 06/Feb/2013
Mesaje: 93
Locație: Bucuresti 5

MesajTrimis: Mie 30 Noi 2005 15:31:05    Titlul subiectului: 56304

Ideea cu prelungirea liniei 124 pe Vitan-Barzesti pana la spitalul Sf. Ioan mi se pare foarte buna, mai ales ca nu exista nici o legatura a zonei respective cu centrul orasului.
As propune insa un traseu si mai eficient pentru 124:
Institutul National de Metrologie (INMB), Vitan-Barzesti, Ramnicu Valcea, Camil Ressu, Calea Dudesti, Bd. Burebista, P-ta Alba Iulia, Bd- Unirii, P-ta Unirii, Splaiul Independentei, Podul Eroilor. ( Ultima portiune cu splaiul Independentei este optionala dupa parerea mea). Asa ar fi acoperita zona celor 2 Ramnice iar 181 ar putea fi desfintat, autobuzele de pe aceasta linie ajungand pe 124. Totodata 124 n-ar mai fi in situatia sa dubleze pe 123.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan71



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2019
Mesaje: 234
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Joi 01 Dec 2005 01:06:19    Titlul subiectului: u665u5 56329

Rahova este cartierul copilăriei mele timpurii. Am stat acolo (Aleea Prundului) pînă în vara lui 1974, cînd părinții mei s-au mutat vis-a-vis de restaurantul Budapesta, printr-un schimb cu bunicii din partea tatei.
Calea Rahovei la începutul și mijlocul anilor '70 degaja un iz de București interbelic, cu case și mici ateliere. Chirigiu, Stan Tabără, Sebastian, Petre Ispirescu, Pecineaga, Piața Rahovei...parcă astea erau stațiile tramvaiului 2 de atunci. Mergeam adeseori cu tramvaiul 2 pînă la casa celorlalți bunici, undeva în cartierul Giulești. Bunicul din partea mamei mă lua adeseori - chiar în 1974, înainte de mutare - la capătul de la Alexandriei, unde îmi arăta tramvaiele și autobuzele cu capătul acolo...țin minte numărul 57 într-o zi în care am auzit la radio o melodie foarte în vogă, ceva cu "La Paloma, Adieu"(prin 1995 am aflat că este interpretată de Mireille Mathieu)
Așa a debutat încă de la vîrsta de 3 ani pasiunea mea pentru mijloacele de transport în comun din București, și îndeosebi pentru tramvaie.

În anii care au urmat, bunicii din partea tatei s-au mutat în Rahova și mă luau din cînd în cînd cîte o săptămînă pe la ei. Prin 1976, țin minte o excursie de pomină cu tramvaiul 25 - Tatra, pînă la capătul de la Progresul.

La fluxurile care există acum, Rahova merită - ca și Drumul Taberei - metrou. La posibilitățile existente, începerea lucrărilor la metrou în Rahova ar fi un mare dezastru. Plus că ar duce la distrugerea noului tronson de metrou ușor 32. După părerea mea, ar trebui:
1) realizată legătura directă Ghencea - Alexandriei și adus 41 la Alexandriei. 47 ar dispărea automat.
2) realizată legătura pe Bd. Libertății - Izvor - Pod Hasdeu - Vasile Pîrvan și dus 2 pe acolo la Giulești și adus 20 din Bucureștii Noi.
3) realizată legătura prin Piața Unirii și unite 21 cu 32. Probabil că noua linie ar fi bine să se numească 21.
4) realizată linia de inel exterior pe Str. Luică - Vitan Bîrzești - Splaiul Unirii - Prelungirea Grigorescu ("metamorfoza" lui 102 în tramvai) și reorientată linia 15 pe acolo.
5) (re)introdusă linia 18, Alexandriei - Dristor, pentru a suplini devierea lui 15.

În condițiile (SF) menționate, Rahova ar avea legături bune cu mai toate punctele importante din oraș...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 01 Dec 2005 16:22:52    Titlul subiectului: 56337

Pentru Aisteda s-a făcut linia 124... care linie are 2 autobuze pe traseu la orele de vârf?
Iar 124 merge gol...că oamenii preferă un De Simon ori Daf plin decât un Ikarus 260 ori Dac 112UDM gol.
124 nu oprește nici la Fac. Veterinară, nici la Pod Hașdeu, nici la Națiunile Unite....deci singurele locuri de unde se poate umple sunt Izvor și P-ța. Unirii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 10/Sep/2019
Mesaje: 553
Locație: Bucuresti 4 (Berceni)

MesajTrimis: Joi 01 Dec 2005 16:56:04    Titlul subiectului: 56338

Foarte bine ca il dubleaza pe 123... sa vezi ce buluc e dimineata pe 123 si 523... Sad
124 merge gol pentru ca vine de pe Mihai Bravu (123 se aglomereaza de pe la intersectia bd. Energeticienilor/cal Vitan), si de obicei tocmai a trecut un x23 inainte... in scimhb seara poti sa vezi ca e aglomerat si 124 (sensul spre Vitan)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
bogdan71



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2019
Mesaje: 234
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Vin 09 Dec 2005 08:41:26    Titlul subiectului: 56519

Am tot auzit cum că ar vrea să revină cu linia pe Panduri, cum era înainte de 1987. Ca să mai reducă din traficul de la Răzoare, ar trebui însă să renunțe la linia de pe Milea și să vină de la Pd. Grozăvești pe Șos. Grozăvești - Geniului - Panduri. Pe Milea să rămînă numai 35 care merge în Militari.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tudor
Vizitator






MesajTrimis: Vin 09 Dec 2005 14:32:41    Titlul subiectului: 56524

Reintroducerea liniei pe Panduri e clar o prostie, care nu va face decit sa ingreuneze traficul (inainte de a fi inchisa Soseaua Viilor intre doctor Istarte si Calea Rahovei) traficul pe ea era infernal, daca mai baga si tramvai va fi aproape imposibil de circulat; plus ca nu se va rezolva problema fluxului de calatori; daca s-ar urmari asta ar trabui sa se prelungeasca cumva linia de pe 13 septmebrie spre Piata Uniiri (e crunt sa circuli cu 385, mai ales la ore de virf); daca ar repara linia de pe Soseaua Progresului, ar fi mult mai bine, avind in vedere ca e complet separata de traficul auto, si in plus, nu trebuie sa sacrifice nici un spatiu verde; dar probabil ca e vorba de niste comisioane care ies la afacerea asta, ca altfel nu se explica
Sus
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Vin 09 Dec 2005 14:57:50    Titlul subiectului: 56527

Pe Tudor Vladimirescu ar merge o linie de tramvai, care se pare ca a si existat...Dar pe Panduri, chiar ca va iesi nitel aiurea... Intr-adevar pe Trafic Greu, fiind separat de traficul auto e foarte bine si au ce repara pe 2-3 ani, pentru ca e destul de lunga si destul de distrusa...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 10/Sep/2019
Mesaje: 553
Locație: Bucuresti 4 (Berceni)

MesajTrimis: Vin 09 Dec 2005 16:50:51    Titlul subiectului: 56528

Mutarea liniei pe Panduri ar imbunatati deservirea zonei Panduri... iar daca tot se vorbeste pe probleme de mediu in cazul acestei linii, ar putea sa faca asa: sa sacrifice o banda din carosabil pe panduri si sa pastreze scuarul verde din mijlocul strazii, iar carosabilul de pe sos Progresul sa fie largit cu 2 benzi aferente caii de rulare desfiintate ajungand la 6 benzi.. asa s-ar mai reduce din aglomeratia cauzata uneori de tramvaiele care vireaza in/din sos. Progresul... iar sos Panduri &co. ar avea un trafic auto mai redus etc

Din cate stiu eu, ideea cu tramvai pe Panduri era ca 136+226 nu ar face fata cererii de pe Panduri (sunt blocuri prin zona + spitalul Panduri...)

Alta chestie ar mai fi ca intre intersectii, Trafic Greu merge in-the-middle-of-nowhere, cu statii gen INOX, APRODEX, si aia din dreptul liceului de pe Viilor al carei nume imi scapa

S-ar deservi mai bine si intreprinderile de pe Viilor cu tramvai pe acolo, iar 173 ar putea fi reorientat pe Trafic Greu, sau chiar pe Ferentari prin str. Veseliei (sa nu mai stea la coada aia interminabila de pe Rahovei pana la Sebastian)

Nu mi se pare asa de tragica ideea cu tramvai pe Panduri avand in minte ideea (SF dealtfel) ca ar largi sos Progresu cu 2 benzi si astfel s-ar muta parte din traficul de pe Panduri pe sos. Progresu...

Sa zicem ca inteleg motivul pt a crea sos. Trafic Greu (sa mute traficul greu pe ea Smile ), dar de ce au mutat si tramvaiul (in afara de motivul ca s-a vrut scoaterea lui de langa palatul Cotroceni)?

Tot apropo de zona aia, am inteles ca inainte vroiau sa indrepte bd. T. Vladimirescu (sa o taie direct prin terenul demolat, si sa nu mai faca cotul spre sos. Trafic Greu)... cred ca s-a ales prafu' si de planu' asta (tot au demolat zona, daca mutau bulevardul, eventualele restituiri de terenuri - nationalizate - s-ar fi facut de pe locatia fostului bd.) - asta sa fi fost motivul pt scoaterea tramvaielor de pe Panduri?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Vin 09 Dec 2005 16:59:05    Titlul subiectului: 56529

Aaa, deci se vrea scoaterea liniei de pe Trafic Greu... am inteles. In fine, nu ma pronunt. Eu ce pot sa spun e doar atit:
- pe Trafic Greu tramvaiele erau pline in 2004, pentru ca in zona se fac tot felul de firme pe fostele mari platforme industriale
- pe Panduri traficul nu era asa nenorocire decat la semaforul ala idiot de la intersectia de da jos in Cotroceni pe linga Acad Militara, in fine...
- am mers destul cu 136, iar problema lui nu e fluxul de calatori...ci programul! ca vine la 45 minute sau asa.
- 226... pai ala vine plin din oras nu de la Panduri... in fine ei or sti ce fac.
Bine macar ca se face o linie de tramvai si nu se scoate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trasee, rute si harti din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4 ... 35, 36, 37  Următoare
Pagina 3 din 37

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community