Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Propuneri de infiintari / desfiintari / modificari trasee
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5 ... 35, 36, 37  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trasee, rute si harti din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 09 Dec 2005 18:12:31    Titlul subiectului: 56531

Ideea favorabila introducerii tramvaiului pe Panduri mi se pare buna prin prisma asigurarii unei legaturi cat mai directe intre CFR Progresu si Basarab. Drept contraargumente ar fi distrugerea unui spatiu verde si lipsa de calatori prin zona aia care sa determine asa investitie. Mult mai utila si normala mi se pare reconstructia liniei de pe Trafic Greu, care are avantajul ca este bine plasata, lateral fata de sosea, nu incurca circulatia ca linie exclusiva. O linie gen 41 s-ar preta aici de minune, pentru ca daca devine linie de viteza, se compenseaza intr-un fel timpul pierdut prin ocolire si nu se mai impune constructia liniei pe Panduri.
Problema cred ca e alta: daca se inchide Trafic Greu pentru lucrari cred ca se rupe-n doua traficul cu tramvaie, e posibil ca RATB sa aiba intentia de a crea intai ruta prin Panduri, apoi devierea tramvaielor pe acolo in timpul lucrarilor la linia de pe Trafic Greu, pentru ca apoi la finalizarea lor o parte din tramvaie sa mearga pe Trafic Greu si alta parte pe Panduri.
Mai utila ar fi prelungirea lui 47 de la Ghencea peste Trafic Greu si legarea lui pe langa Casa Poporului si Izvor la Schitu Magureanu sau la Piata Unirii pe la Cosbuc, zic si eu.
Din pacate centrul, Piata Unirii, este lipsit de mijloace de transport de mare capacitate, in locul a "n"-spe mii de autobuze as fi pus tramvaie pe directiile principale, pe linie exclusiva, rapid, simplu, elegant.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Manimal



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 30/Apr/2008
Mesaje: 92
Locație: Bucuresti 5

MesajTrimis: Sâm 10 Dec 2005 23:15:54    Titlul subiectului: 56568

86 e buna ca linie, cred ca ar trebui suplimentata, la fel si 69, decat sa ai vehicule goale la un capat, cum este cel de la vasile parvan, mai bine e sa faci liniile cat mai lungi si sa aibe o continuitate mai buna
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tudor
Vizitator






MesajTrimis: Mar 13 Dec 2005 13:44:45    Titlul subiectului: bun 56695

Eu unul as prelungi linia 32 pe Bulevardul Unirii - > Bulevardul Decabal -> Piata Muncii-> Republica, si as face-o in site propriu, separata de traficul auto (strazile sint destul de largi); astfel nu ar mai fi nevoie de atita autobuze pe 104, si in plus ai ajunge mult mai repede, avind in vedere ce aglomeratie este pe bulevardul Unirii.
Sus
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 14 Dec 2005 18:51:27    Titlul subiectului: 56721

Eu aș redeschide linia de pe Cal. Griviței până la G-ral Berthelot (Colegiul Naț. Sf. Sava), aș redeschide linia de tramvai dintre P-ța Sf. Vineri și P-ța Unirii (cât tre' să ocolească un tramvai ca să ajungă de la P-ța Sf. Vineri la P-ța Unirii-vreo 10 km!), aș redeschide linia de tramvai dintre P-ța Sf. Vineri și Timpuri Noi (linia 22), aș deschide o linie de tramvai pe Str. Traian între Hala Traian și Bd. Octavian Goga și una pe Bd. Deceabal+Bd. Unirii până la P-ța Unirii (linia 0-zero Laughing ar merge de la Granitul Cora pe Șos. Verglui, apoi pe linia lui 16 și 40 până la P-ța Hurmuzachi (ex Muncii)-Bariera Verglui, iar de la P-ța Unirii ar merge pe linia lui 32).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 14 Dec 2005 19:52:59    Titlul subiectului: 56731

Eu aș reînfința linia de troleibuz 81 între P-ța Victoriei și Aerop. Băneasa. Nu circulă nimic de la P-ța Victoriei la Arcul de Triumf (cartela la 783 costă mai mult dcât maxi-taxi-ul), și pe Kisellef 783 nu face oprire decât la Docenților, nu mai oprește și la Arh. Ion Mincu.
De asemena ar trebui și o linie de autobuz (nu expres) care să meargă de la P-ța Unirii la Aerop Băneasa (via P-ța Victoriei, Bd. Aviatorilor, P-ța Presei Libere). Linia ar trebui să aibă stație și la Orlando și Statuia Aviatorilor. Liniei i-aș spune 132, în menoria liniei 32 ce făcea odinioară legătura între P-ța Unirii și Aerop. Băneasa.

_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
mihai565



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Apr/2015
Mesaje: 61
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 14 Dec 2005 19:56:08    Titlul subiectului: 56733

nokia2010 a scris:
Eu aș reînfința linia de troleibuz 81 între P-ța Victoriei și Aerop. Băneasa. Nu circulă nimic de la P-ța Victoriei la Arcul de Triumf (cartela la 783 costă mai mult dcât maxi-taxi-ul), și pe Kisellef 783 nu face oprire decât la Docenților, nu mai oprește și la Arh. Ion Mincu.
Nu trebuie neaparat introdus o linie de autobuz pentru ca este deja 783, ci ar trebui sa faca mai multe statii, cum ar fi la Aviatorilor pe sensul spre Arcul de Trimuf si la Arcul de Trimuf pe sensul spre P-ta Victoriei...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tudor
Vizitator






MesajTrimis: Mie 14 Dec 2005 19:59:46    Titlul subiectului: 56736

783 are putine statii pentru ca este linie EXPRES.
Liniile EXPRES au mai putine statii decat cele normale.
Sus
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 14 Dec 2005 21:24:04    Titlul subiectului: 56742

Și costă de 2,4 ori mai mult Exclamation
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Joi 15 Dec 2005 12:22:57    Titlul subiectului: 56771

De ce nu l-ar duce pe 381 pana la Otopeni? Adica de la Victoriei sa o ia pe Aviatorilor-Aviatiei, Aero Baneasa, Otopeni... nu? (ca vin si io direct acasa) Surprised
_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 15 Dec 2005 12:35:48    Titlul subiectului: 56772

mihai565 a scris:
Nu trebuie neaparat introdus o linie de autobuz pentru ca este deja 783, ci ar trebui sa faca mai multe statii, cum ar fi la Aviatorilor pe sensul spre Arcul de Trimuf si la Arcul de Trimuf pe sensul spre P-ta Victoriei...
Hm, 783 este o linie care deserveste un aeroport international, mi se pare normal sa fie linie expres si sa aiba putine statii, fiind destinata legarii aeroportului cu centrul orasului. Si iarasi e normal sa aiba putine statii ca sa nu fie folosita decat de cei care merg spre/de la aeroport, ca mie unuia nu mi-ar place sa calatoresc la aeroport cu toti soiosii si jegosii cu papornite si saci cu fier vechi...
Dar iarasi nu inteleg cum daca este o asa cerere de transport in zona aia RATB se face ca nu vede si nu introduce nici o linie pe acolo... si cea mai oportuna mi s-ar parea o linie de troleibuz, prelungirea uneia dintre liniile de la Piata Sudului, e deja cert ca asta a devenit o necesitate, dar cei care pot lua hotararea se fac ca nu vad...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan71



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2019
Mesaje: 234
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Joi 15 Dec 2005 13:10:26    Titlul subiectului: 56775

nokia2010 a scris:
Eu aș reînfința linia de troleibuz 81 între P-ța Victoriei și Aerop. Băneasa. Nu circulă nimic de la P-ța Victoriei la Arcul de Triumf (cartela la 783 costă mai mult dcât maxi-taxi-ul), și pe Kisellef 783 nu face oprire decât la Docenților, nu mai oprește și la Arh. Ion Mincu.
De asemena ar trebui și o linie de autobuz (nu expres) care să meargă de la P-ța Unirii la Aerop Băneasa (via P-ța Victoriei, Bd. Aviatorilor, P-ța Presei Libere). Linia ar trebui să aibă stație și la Orlando și Statuia Aviatorilor. Liniei i-aș spune 132, în menoria liniei 32 ce făcea odinioară legătura între P-ța Unirii și Aerop. Băneasa.
71 și 93 ar putea fi prelungite de la Gara de Nord pe Griviței. De la Chibrit, unul să meargă la Aeroportul Băneasa(via Expoziției, retur pe Soveja) și celălalt la Străulești. 97, out ! 65 și 205, așijderea. În locul lui 205, adus 105 pe Banu Manta - Mihalache.
Calea Victoriei să fie rezervată exclusiv transportului în comun(iar Bd. Magheru, reîmpărțit în mod egal pe cele două sensuri de mers). Readus troleibuzul 95 de la Reșița - Sudului - Unirii - Națiunile Unite - Calea Victoriei - Occidentului - Gara de Nord, iar 381 out.
301 să fie adus de la Romană pe Ana Ipătescu - Aviatorilor - Școala Herăstrău, apoi traseul actual. Eventual, prelungit spre sud pe Calea Victoriei pînă la Națiunile Unite - Pod Izvor - Piața Arsenalului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2023
Mesaje: 553

MesajTrimis: Vin 16 Dec 2005 22:29:32    Titlul subiectului: 56854

Poate se gandesc sa faca si o linie spre Eroii Revolutiei poate chiar Romprim.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 16 Dec 2005 22:34:23    Titlul subiectului: 56855

Poate un 33 cum era în 2003, că Dep. Alexandria și Militari au foarte multe vagoane care nu sunt folosite!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
bogdan71



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2019
Mesaje: 234
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Vin 16 Dec 2005 22:59:56    Titlul subiectului: 56858

Dr2006 a scris:
Poate un 33 cum era în 2003, că Dep. Alexandria și Militari au foarte multe vagoane care nu sunt folosite!
Linia Militari - CFR Progresul (sau Eroii Revoluției) ar trebui să se numească 25. 33 a fost ani buni în Pantelimon, mai precis pînă la joncțiunea cu 5, petrecută pe 11 august 1997.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
neder



Data înscrierii: 20/Dec/2005
Ultima vizita: 21/Apr/2006
Mesaje: 10

MesajTrimis: Mar 20 Dec 2005 21:44:10    Titlul subiectului: 56976

Parerea mea referitor la reteaua de tramvaie din Bucuresti este ca ar trebui reconfigurata pe doua tipuri de linii:
1. Linii de metrou usor care sa strabata orasul pe distante mari;
2. Linii zonale de tramvai cu podea joasa (ca in Amsterdam) care sa lege liniile de metrou usor si statiile de metrou cu zone bine determinate, cum ar fi centrul, Chitila, Pantelimon sau Ferentari.
In orice caz, procesul de modernizare care se petrece acum in Bucuresti imi pare inspirat, dar trebuie obligatoriu sa fie insotit si de schimbarea (totala) a parcului de tramvaie care strica cred eu aspectul soselelor.
Se aude ceva in privita asta?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ciordescu



Data înscrierii: 02/Noi/2005
Ultima vizita: 07/Iul/2009
Mesaje: 143
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 22 Dec 2005 22:26:22    Titlul subiectului: 111 57016

Este gata linia de tramvai pe 11 Iunie, cu ocazia asta pot da drumul la linia 7 pe traseul Progresu-Pta Unirii si ar putea infiinta linia 55 Ratb Titan - Dristor-Pta Sudului-Sura Mare-Dr Istrate-Pta Unirii si linia 57 Ghencea-13 Sept-Rahova-Istrate - Pta Unirii
Linia 615 ar reveni la traseul initial Parcul Carol - Pod Timpuri Noi
Nu stiu daca s-ar putea reorienta linia 15 sau 27 prin benzinaria de la Pta Eroii Revolutiei...
Mai exista varianta 15 Ratb Titan-Dristor-Pta Sudului-Sura Mare-Istrate-11 Iunie-Regina Maria - Cosbuc - Rahova - Dep Alexandria
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 22 Dec 2005 22:28:32    Titlul subiectului: 57017

S-ar putea reorienta prin benzinărie, deoarece linia a fost mutată cu câțiva centimetri, pentru ca tramvaiele să o poată folosi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2023
Mesaje: 553

MesajTrimis: Vin 23 Dec 2005 10:40:35    Titlul subiectului: 57028

Dinspre Ghencea nu prea se poate la Unirii, ca au desffintat racordul ca sa mergi inainte pe Dr. Istrate la intersectia cu Viilor si din cate se pare nu e in plan sa il refaca... ideea e sa mute tot traficul greu (tramvaie) pe Viilor/T. Vladimirescu/Panduri, iar o posibila linie 57 ar fi atunci Ghencea-13 Sept-T. Vladimirescu-Viilor-Istrate-11 Iunie-Cosbuc-P-ta Unirii...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 23 Dec 2005 13:23:50    Titlul subiectului: thtrhtr 57048

100 are același traseu cu 103.... deci nu își are rostul
103 deservește câteva fabrici + un cartier de case.... dar sâmbăta și duminica sunt PREA MULTE pe traseu, în vreme ce pe 102 oamenii îngheață în stații.
124 e o linie fără rost...deci trebuie desființată, la fel și 181.
241 e și el inutil...cu autobuzele de pe 241 ar trebui suplimentat 220.
162 și 163 deservesc cartierul Giulești. Dacă le va desființa, RATB riscă să fie acuzată de discriminare... dar sunt călători și pe 162 și 163.
242 deservește P-ța. de Gros București.... frecventată de o groază de oameni bătrâni.
304 deservește un cartier de case și ceva sate aflate la cățiva km de centură (oamenii merg pe jos până la autobuz).
143 deservește un cartier de blocuri... deci trebuie să rămână.
Dar sunt și unele trasee care nu își au rostul... de exemplu, 168 ar trebui unificat cu 368 sub indicativul 368 și cu traseul lui 368. Astfel se vor evita cazurile când vine un 368 urmat de un 168 și apoi nu mai vine nimic 20 de minute...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tudor
Vizitator






MesajTrimis: Sâm 31 Dec 2005 12:21:35    Titlul subiectului: 57274

La anumite linii se poate renunta, dau exemple:
100, 103, 106 (bagat midibus, dar al RATB), 112 (desi mai repede o suplimentare), 124, 125, 181, 241, 242, 261, 304, 336 (si suplimentarea lui 61).
Linii de troleibuz: 65, si asa e pe duca cat timp a inceput casarea articulatelor 73** de pe 97 si vor baga scurte pe 65, iar 65 vine cam greu.
Linia dinspre Victoriei a fost dezafectata complet, s-a scos macazul de la Gara.
Linii de tramvai: 1, 4, 42 (la amandoua, ori suplimentare ori scoatere)
Sus
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 31 Dec 2005 14:47:15    Titlul subiectului: 57275

Tudore, linia 4 s-a desființat de câteva luni...
100 și 103 au același traseu...unul din ele trebuie desființat...dar celălalt nu, deoarece e folosit de muncitorii fabricilor de pe Drumul între Tarlale plus de locuitorii caselor din zonă.
106 desființat? Doamne ferește! E bun așa cum e.
124 - total fără rost, ca și 181.
112 - suplimentare, dar una babană....eventual trecerea la un garaj din Nord. Autobuzele de acum de pe 112 vin de la Alexandria...și străbat tot orașul până la traseu.
241 - fără rost
242 - merge la P-ța. de Gross, care e luată cu asalt mai ales de pensionari dar și de alți oameni... întrucât se găsesc fructe și legume mai ieftine acolo...e bun așa cum e 242.
261 - Ai mers vreodată cu 261? Să vezi cât de aglomerat e între Bioterra și Jandarmeriei?
304 - e și el destul de aglomerat deoaree, după desființarea lui 460, zona dintre Doi Cocoși și Centură (care aparține de București) nu mai are alt mijloc de transport.... la fel și zona dintre Centură Otopeni și Privighetorilor. Deci nu e chiar atât de lipsit de rost acest 304.
1 i 42 ar trebui suplimentate...și asta urgent. Dacă 42 ar fi suplimentat, ar scădea aglomerația de pe 205.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Sâm 31 Dec 2005 14:51:24    Titlul subiectului: 57276

tudor a scris:
Oricum la anumite linii se poate renunta, dau exemple:
100, 103, 106 (bagat midibus dar al RATB), 112 (desi mai repede o suplimentare), 124, 125, 181, 241, 242, 261, 304, 336 (si suplimentarea lui 61).
1. RATB n'are midibuze.
2. 336 dubleaza 61, dar ambele sunt aglomerate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dexter23



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Mar/2023
Mesaje: 144
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 31 Dec 2005 14:51:47    Titlul subiectului: 57277

Dr2005 a scris:
304 - e și el destul de aglomerat deoaree, după desființarea lui 460, zona dintre Doi Cocoși și Centură (care aparține de București) nu mai are alt mijloc de transport.... la fel și zona dintre Centură Otopeni și Privighetorilor. Deci nu e chiar atât de lipsit de rost acest 304.
La interval de 40 de minute este fara rost...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tudor
Vizitator






MesajTrimis: Sâm 31 Dec 2005 15:31:11    Titlul subiectului: jtjtr 57282

Stiu ca RATB nu are midibuze, dar ar putea sa bage pe linii utile insa cu flux mic de calatori, deoarece nu cred ca e rentabil sa plimbi doar 20 oameni cu un autobuz de 100 locuri. In plus, pe 106 ar fi binevenite.
Sus
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 01 Ian 2006 17:20:10    Titlul subiectului: 57288

Propunerea mea pentru trasee de tramvaie si troleibuze (pentru autobuze o pun mai tarziu):


RF_Tramvaie.ace
 Descriere:

Descărcare
 Nume fișier:  RF_Tramvaie.ace
 Mărime fișier:  15.24 kb
 Descărcat:  de 586 ori


RF_Troleibuze.ace
 Descriere:

Descărcare
 Nume fișier:  RF_Troleibuze.ace
 Mărime fișier:  9.96 kb
 Descărcat:  de 592 ori


_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trasee, rute si harti din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5 ... 35, 36, 37  Următoare
Pagina 4 din 37

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community