Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Aspecte neplacute in transportul bucurestean
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4 ... 18, 19, 20  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti)
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 08 Apr 2006 14:36:04    Titlul subiectului: 59731

Si in strainatate se circula la ore de varf aglomerat. Este normal. Nu inteleg, sincer ce vrem de fapt. Nu poti pune tot parcul de masini aflat la dispozitie in circulatie, e nefezabil. In plus, repet ce am mai spus, orice problema de orarii in transportul din bucursti este din start o problema gresit pusa.
Nu exista nici infrastructura si nici controlul de trafic necesar pentru asa ceva.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 27 Mai 2006 23:04:24    Titlul subiectului: *Siguranta Calatorului Bucurestean 60717

De la mici cuisoare care ne agata hainele sau diverse uleiuri de pe usi (vezi mecanisme usi Tatra, DAC) pana la sasiuri rupte care stau sa dezmembreze masina (vezi diverse Rocar de Simon) si podele prin care se vede soseaua, toate acestea sunt treburi care tin de siguranta calatorului.
Acum o perioada de timp am mers pe linia 11 cu un Rathgeber care la vagonul 2 avea un placaj din perete cazut si o gramada de fire si sigurante puteau fi atinse de oricine accidental...si cred ca aveau 200-750V.
Un alt caz este cel al autobuzului 178 intrat in alimentara de la Basarab acum 2 luni. Daca lesinul soferului se producea in curba de la pod Ciurel ?
Ce parere aveti? Astept cazuri sau opinii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 27 Mai 2006 23:19:18    Titlul subiectului: 60718

Cu toate că am mers azi cu un Dac 112UDM la care scaunele de deasupra punții spate se mișcau independent de rest, lăsând să se vadă șoseaua, consider că transportul din București este sigur.
metrouusor a scris:
Un alt caz este cel al autobuzului 178 intrat in alimentara de la Basarab acum 2 luni. Daca lesinul soferului se producea in curba de la pod Ciurel?
Nu cred că aici a fost vina stării tehnice a autobuzului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
alch3mist



Data înscrierii: 22/Mai/2006
Ultima vizita: 09/Mar/2007
Mesaje: 101
Locație: Bucuresti 4 (Piata Progresul)

MesajTrimis: Dum 28 Mai 2006 02:01:37    Titlul subiectului: 60721

Cine a circulat cu unul din cele 2 autobuze galbene DAC cu nr. de garaj 2308 si 2102 (pe una din liniile 141, 232, 323) stie ca se vede soseaua prin podea, ca suspensiile sunt PRAF, tabla ruginita si carpita pana la refuz...etc. Sunt o catastrofa si dpdv al sigurantzei pasagerilor, dar si al confortului.
Cu 2102 am circulat in primavara pe linia 323 de la liceul Sincai pana la piata Progresul. In ciuda faptului ca autobuzul avea o defectiune evidenta (la sasiu, cred...), incat MERGEA INCLINAT PE PARTEA DREAPTA, iar scarile atingeau asfaltul cand trecea peste cate o groapa (incercati sa va imaginati fizic asta), soferul l-a mentinut in circulatie, desi exista si riscul sa se rastoarne. Persoanele de pe trotuar intorceau capul si priveau autobuzul inclinat cu stupoare, mirare sau pur si simplu ii pufnea rasul.
Iar acum stau si ma intreb: cu ce e mai prejos un calator de pe 323 fata de unul de pe 104, 300, 131, etc...(ma refer la linii pe care circula DAF, Rocar de Simon)? In conditiile in care ambii isi platesc calatoria, merita acelasi confort, nu?
In alta ordine de idei: am citit atat pe acest forum, cat si in presa scrisa, despre introducerea de autobuze Mercedes pe unele linii RATB din aceasta vara. Desigur, nu mi-a scapat declaratia primarului Videanu: "Vor beneficia de aceste autobuze cartierele care MERITA". Din ce stiu eu, AdrIEan Videanu a fost ales primarul TUTUROR bucurestenilor. Sa nu uite ca e de datoria lui sa transforme in sens pozitiv acele cartiere care "nu merita". Sa extinda retelele edilitare in zonele de periferie, sa ridice nivelul de civilizatie in care traiesc acesti oameni care "nu merita". Sa nu fiu gresit inteles, nu ii apar pe cei care nu-si platesc calatoria si mai si vandalizeaza ori murdaresc autobuzele. Acestia trebuie sa primeasca amenzi usturatoare. Dar in cartierele care "nu merita" locuiesc si oameni muncitori care isi platesc calatoria si ar merita si ei sa aiba parte de confort in drumul catre serviciu si retur. Sigur exista solutii pentru a impiedica vandalizarea autobuzelor (cate un gardian pe fiecare, in zonele cu probleme, sau prin sondaj...pe metrou s-a reusit, iar trenurile de pe magistrala 2 arata impecabil). Daca se vrea, se poate, sunt convins de asta. Odata si odata vor trebui inlocuite DAC-urile de pe 139, 141, 220, 323, 102, 232, 143, 162, 163, samd, iar acum e momentul. OK, sa inlocuiasca autobuzele din "centru" cu Mercedes, iar Rocar de Simon si DAF-urile ramase sa se distribuie si liniilor pe care circula rable de atatia ani de zile.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaleun



Data înscrierii: 20/Dec/2005
Ultima vizita: 29/Noi/2017
Mesaje: 309
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 28 Mai 2006 09:30:11    Titlul subiectului: 60724

Autobuzul ala era inclinat din cauza unei defectiuni a instalatiei penumatice care duce aerul la pernele suspensiei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 28 Mai 2006 10:37:47    Titlul subiectului: 60726

Nu șoferul menține în circulație autobuzul, ci mecanicii de la garaj...dacă ei l-au considerat pe #2102 apt pentru traseu... Cu #2308 nu știu ce aveți, arată foarte bine.
Autobuzele de pe 102 provin de la Autobaza Titan. Sunt destul de bine îngrijite acolo și arată mult mai bine față de cele de la Ferentari.

#2102 pe care îl înjurați atâta are motorul înlocuit acum câteva luni... ce-i drept, aspectul interior nu e foarte bun, dar am văzut și mai varză (#2558). Pe 106 de exemplu, #2558 (tot Autobaza Ferentari) își mișca partea din spate independent de partea din față, astfel încât puteai vedea șoseaua (adică...gropile cu stradă)...dar șoferul nu părea prea deranjat...oricum, nu văd eu un Daf sau De Simon prin zona aia...ar fi PREA BRUTAL pentru ele!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
alch3mist



Data înscrierii: 22/Mai/2006
Ultima vizita: 09/Mar/2007
Mesaje: 101
Locație: Bucuresti 4 (Piata Progresul)

MesajTrimis: Lun 29 Mai 2006 00:04:39    Titlul subiectului: i78i7i 60731

Sunt de acord, Ikarus-urile de pe 102 arata aproape OK, exceptand scaunele cu buretzi taiate. Apropo, mi-am rupt usor o pereche de pantaloni in partea...posterioara pe un scaun la care buretele era sfasiat pana la metal...iar metalul usor indoit...Who`s the one to blame ?...

Vinerea asta circulam in jurul orei 19 pe linia 12 intre calea Rahovei si calea 13 Septembrie. Putin dupa statia "Inox", angrenajul de roti din fata al tramvaiului a intrat intr-o dala de piatra de pe linie care era usor ridicata, iar tramvaiul nu a mai putut sa-si continuie drumul. Se pare ca totusi vatmanul era constient de "pericol", intrucat a incetinit mult inainte de "accident". Totusi, de remarcat promptitudinea cu care a raspuns o masina de "depanari" a RATB-ului; a ajuns la 10 min dupa ce a comunicat vatmanul prin statie situatzia. A dres rotile cat de cat (oricum, dupa cursa, tramvaiul trebuia neaparat tras la depou ptr reparatii) si au nivelat pe cat posibil diferentza de nivel intre cele 2 dale alaturate de pe linie.

Inca o bila neagra pt "primarul" Videanu, care se tzine de frezat si reasfaltat pe sos. Progresului, si nu vede, sau se face ca nu vede starea deplorabila in care se afla linia de tramvai. In afara de reparatzii ici-colo, nu cred sa se fi executat vreodata inlocuirea totala (sau partiala) a liniei, asta de cand s-au scos tramvaiele de pe Tudor Vladimirescu/Panduri acum 20 si ceva de ani.

Mai mentionez, pe langa Mihai Bravu/Stefan cel Mare, si sos. Oltenitei, calea Serban Voda, tot tronsonul liniei 5, de la Baneasa pana la Tunari la capitolul Linii de tramvai ce necesita modernizare.
Citat:
Nu șoferul menține în circulație autobuzul, ci mecanicii de la garaj...dacă ei l-au considerat pe #2102 apt pentru traseu... Cu #2308 nu știu ce aveți, arată foarte bine.
Eu iti spun fara exagerare ca la gropi atingea pamantul cu scarile, pe partea inclinata. Nu-ti mai spun in ce hal a mers pe Serban Voda, unde carosabilul e din piatra cubica...
Ce fel de mecanici are RATB-ul daca ei permit iesirea din garaj a unui astfel de vehicul? Mentalitatea este: las-o ma, ca merge si asa, pentru 323...Desigur, daca vorbeam de o linie centrala, altfel statea situatzia.
Din categoria "sa moara si capra vecinului" : n-ar strica sa se faca schimb de autobuze, macar pentru o saptamana, intre linii gen 323, 139, 220 si 104, 131, 300...Sa vada si altii care s-au obisnuit sa mearga cu DAF acasa cum se circula in alte parti ale capitalei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
RobertC



Data înscrierii: 29/Mai/2006
Ultima vizita: 26/Iul/2009
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti 4 (Obregia)

MesajTrimis: Lun 29 Mai 2006 16:25:33    Titlul subiectului: 60736

Vorbind in general despre RATB, cred ca e sigur. Daca insa ne referim in general la transportul in comun, aici intra si dubele, si nu prea sunt sigure la modul in care circula majoritatea soferilor de pe ele.
Si totusi, si la RATB sunt aspecte care il fac sa devina un pic nesigur. Cum ar fi: parcul foarte vechi, si aici cred ca #2102 este campion la statutul "JALNIC", dar si faptul ca soferii muncesc mult mai mult decat in UE. Nu e normal ca durata unei ture sa fie de 9 ore de condus aproape in continuu, plus retragerea sau accesul care, daca ne gandim la un 101, 106, 112 etc care au capatul foarte departe de autobaza, mai inseamna vreo jumate de ora. Deci un sofer munceste 10 ore pe zi. Si autobuzul cara oameni!

_________________
Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
alch3mist



Data înscrierii: 22/Mai/2006
Ultima vizita: 09/Mar/2007
Mesaje: 101
Locație: Bucuresti 4 (Piata Progresul)

MesajTrimis: Lun 29 Mai 2006 23:26:37    Titlul subiectului: rjeyyyyyyjy 60740

Legat de 106 si de cartierul Rosu, nu e vina RATB ca strazile arata ca dupa bombardament. Anyway, 106 e o linie oarecum dispensabila, catre cartierul Rosu se poate merge pe jos de la Apusului sau de la benzinaria de pe Maniu inainte de intersectia cu Valea Cascadelor.
Raman la parerea ca aproape toate DAC-urile trebuiesc inlocuite macar cu Ikarus, preferabil cu Rocar de Simon, dupa ce vin Mercedes-urile.
In alta ordine de idei, ar fi cazul sa inlocuiasca scaunele de burete de pe Ikarus-uri cu scaune normale, de plastic; exista 1 sau 2 pe care am vazut scaune portocalii de plastic. In felul asta, s-ar evita peisajul dezolant de scaune sfasiate pe care il vezi cand te sui in 139, 141, 102

Nea Videanu cred ca nici macar nu stie exact unde se afla cartierul Rosu, imi amintesc ca a fost pus in "dificultate" in emisiuni televizate in cateva randuri, nestiind sa raspunda unde se afla piata Resita sau piata Progresul. Oricum, a promis ca pana la finalul mandatului va asfalta, citez, "la nivel european" toate strazile pe care circula autobuzele si troleibuzle RATB. Deocamdata, e prea ocupat cu proiecte, zic eu, megalomanice si lipsite de importantza imediata pentru cetatenii capitalei.

Daca tot e vorba de sigurantza calatorului bucurestean in mijloacele RATB, sa amintim si de liniile pe care actioneaza hotzii de buzunare, de care Politia Romana e foarte constienta, dar nu ia nici un fel de masuri, nici macar prin "sondaj", macar de i-ar descuraja putzin...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 30 Mai 2006 00:37:29    Titlul subiectului: 60741

Scaune portocalii de plastic sunt pe cel puțin 4 Ikarusuri 260, iar un al 5lea, #623, are scaune de Rocar de SImon U 412-260!
Ikarusurile nu se descurcă deloc bine pe drumuri cu gropi precum cel din Roșu Sad
Așa arată capătul lui 106 din Cart. Roșu. Vă rog să observați strada asfaltată la nivel european (stradă care aprțin primăriei Capitalei, deoarece pe ea circulă autobuze R.A.T.B. ... parcă mai bine e pe preorășenești) și aspectul extrem de frumos al zonei, care se poate compara cu orice capitală europeană a secolului 21!

Să vedem și interiorul autobuzului din poză:

Un detaliu cu unul din stâlpii dintre geamuri... într-adevăr, un autobuz demn de UE (dar...doar din punct de vedere al faptului că se descurca extraordinar pe acele străzi cu gro...ăăă... gropi cu străzi... aspectul autobuzului e DEZOLANT, partea din spate se mișcă independent de rest... păcat că nu a apucar RK)

Un detaliu cu separarea ,,zonei independente" a autobuzului:

Și acum, dacă vreodată aveți nevoie de șuruburi, găsiți din belșug prin autobuze...nici ele (șuruburile) nu mai știu de unde cad...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 30 Mai 2006 23:44:47    Titlul subiectului: 60765

Iată-l și pe #2102 pe care îl înjurați atâta:
Așa arăta anul trecut, înainte de revopsire:

Și așa arată acum:
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 31 Mai 2006 09:38:07    Titlul subiectului: 0000 60769

Cine are timp sa iasa pe linia 97/65...poate si altele sa pozeze rotile? De ce sa pozati rotile? Uitati-va atent! Lipsesc suruburi de prindere, cauciucurile sunt tocite si gaurite peste limitele admise.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
alch3mist



Data înscrierii: 22/Mai/2006
Ultima vizita: 09/Mar/2007
Mesaje: 101
Locație: Bucuresti 4 (Piata Progresul)

MesajTrimis: Mie 31 Mai 2006 18:36:35    Titlul subiectului: 60771

Dr2005, poate iti plac tie mai mult DAC-urile, nu am nimic impotriva, e o chestiune de gust...Dar in mod normal autobuzele gen #2102, #2308 si ce ai aratat tu de pe linia 106 trebuiesc nu vopsite, nu reparate ci INLOCUITE. Cata vreme pretul biletului e acelasi pe toate liniile, cred ca merita toti (evident, toti cei care platesc) acelasi confort, la nivelul unui DAF sau Rocar de Simon. Ia sa vezi tu cum ar sari lumea in capul RATB-ului daca ai vedea un DAC gen #2102 pe una din liniile 104, 300, 331, 131, 301, 205, 335 samd...La periferie, majoritatea s-au impacat cu ideea ca asta e tot ce vor primi de la RATB si nu e deloc OK
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 31 Mai 2006 20:08:41    Titlul subiectului: 60772

Sunt totușii și Dac-uri care arată bine (#2296, #2473, #2584, #2589, #523)... dar cei de la RATB sunt puși pe casări serioase... nu m-ai crede dacă ți-aș zice că Daf Elvo sunt pline de găuri în podea... Totuși, singurul lucru care mă enervează la Dac sunt scaunele...cum în Ploiești au venit cu scaune tapițate, în Târgoviște la fel și în București cu scaune de lemn?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
alch3mist



Data înscrierii: 22/Mai/2006
Ultima vizita: 09/Mar/2007
Mesaje: 101
Locație: Bucuresti 4 (Piata Progresul)

MesajTrimis: Joi 01 Iun 2006 21:51:16    Titlul subiectului: 60789

De acord, unele sunt in stare oarecum buna...dar tot halesc o gramada de bani cu motorina si cu reparatiile dese.
Gauri in podea la DAF inca nu am vazut, dar te cred pe cuvant, nu mai sunt nici ele la prima tineretze. Anyway, un DAF introdus in circulatie in 1994 sau 1995 (liniile 104, 135 sa zicem) e inca foarte bun, cred ca atat calatorii, cat si soferii de pe o linie cum ar fi 139, 220, 323, 102, 143, 232 ar fi foarte incantati sa primeasca asa ceva in schimbul DAC-urilor. Nu mai zic de liniile preorasenesti (altele decat cele care pleaca de la Casa Presei Libere, acolo nu ar fi ceva iesit din comun).
In legatura cu DAC netapitate din Bucuresti...ce sa zic...probabil s-au gandit ca lumea din Ploiesti ori Targoviste e mai cu bun simtz si nu se apuca sa taie tapitzeria. Nu zic ca nu au si ei "exceptiile" lor, dar transportul in comun din provincie nu are atatea probleme legate de vandalizarea mijloacelor de transport, precum in capitala. Pe unde am fost prin tzara nu mi-a fost dat sa vad autobuze vandalizate ca in Bucuresti. Vechi? Rablagite? Da...dar nu vandalizate...
E un DAC cu scaunele tapitate cu nr de garaj #569, circula la un moment dat pe 173 si parca si pe 232. Nu l-am mai vazut de ceva vreme
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 07 Iun 2006 20:49:05    Titlul subiectului: agl 60925

Îl știu pe #569...când 173-ul era la Alexandria, intra numai pe 173...după ce 173 a trecut la Ferenatri, #569 a ajuns pe toate preorășeneștile și țigăniile (117) ajungând ca tapițeria să pută la greu...acum....nu știu pe unde e.... ar trebui să circule, că arăta foarte bine și era silențios.
232 nu a făcut niciodată!
Contrar așteptărilor, nu Podul Grant provoacă întârzierire ENORME de pe linia 41... deci călătorii înjură degeaba podul. Cauza se află la intersecția Brașov cu Bd. Ghencea, unde 41 face drepata. De obicei se strâng câte 2-3 tramvaie pe fiecare sens...și pleacă unuele după altele (dacă nu se bagă vre-un dobitoc cu mașină scumpă și fiu de senator sau vre-un dubar).


Ultima modificare efectuată de către Dr2006 la Joi 08 Iun 2006 19:54:55, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
ratbmetrou



Data înscrierii: 01/Iul/2006
Ultima vizita: 25/Iul/2010
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 02 Iul 2006 13:27:43    Titlul subiectului: 2000 61818

Am avut acum cativa ani probleme cu stresatii astia.
Era pe vremea cand obisnuiau sa se alerge cu autobuzele pe Magheru ca la curse, sau sa plece cu tramvaiul 41 cu usile deschise si calatorii jumate urcati pe scara, jumate pe jos...
Am facut sesizare. De fapt o lista. Daca nu s-a gasit nimeni sa-i educe pana acum, iar RATB pare sat fara caini... Si intr-o duminica ma suna unul nervos. Luase numarul meu de la biroul de reclamatii al RATB. Nu stiu cum a ajuns in posesia lui. I-o fi facut ochi dulci lu' tanti aia, i l-o fi ciordit de la dosar... M-a bestelit putin, mi-a umplut frigiderul de carne... Tipic romanesc...
Asa ca i-am facut iar reclamatie, desi eram constient ca nu rezolv nimic. Dupa nr sunase de la telefoanele publice de pe langa autobaza Floreasca. Lucrurile se legau: multi din cei reclamati faceau traseele Drumul Taberei-Romana cu Rocar DeSimon si se retrageau acolo. Am fost chemat la ETA, la dl Ciurel, am stat de vorba, a zis ca va insista cu instructajul...
Cativa ani a fost liniste. Acum vad ca s-au prostit din nou mici nostri Schumacheri...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Dum 02 Iul 2006 14:03:39    Titlul subiectului: 61819

Legat de soferul nervos: ce daca suna de pe un telefon public ? Daca ii cunoasteti vocea? Daca stiti cine e? Daca stiti ca e ala care face pe nebunul pe linia x? El stie numarul dumneavoastra de telefon, dar nu stie ce stiti dumneavoastra despre el. Aratati-i ca nu va pasa de el si ca este o ganganie care bazaie in telefon, iar la limbajul lui raspundeti-i la fel, dar elegant, iar dupa ce ii consumati ceva din cartela, spuneti-i: "hai, gata, ca m-am distrat destul cu tine (...) Ciao !"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Manimal



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 30/Apr/2008
Mesaje: 92
Locație: Bucuresti 5

MesajTrimis: Lun 03 Iul 2006 20:12:52    Titlul subiectului: 61902

A mai aparut un tip de sofer / vatman RATB, cel care in timpul mersului opreste intre statii pentru a-si achizitiona paine / covrigi / suc ...

Este extrem de enervant sa vezi ca atunci cand te grabesti, un sofer obosit de viata, se opreste aiurea ca sa isi satisfaca nevoile personale, apoi se urca in masina si nu zic ca la fiecare stop mergea tiptil tiptil sa prinda toate semafoarele pe galben cu 10 m inainte ... cred ca si-a rupt gatul cand a coborat din autobuz la cate injuraturi a strans.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ciordescu



Data înscrierii: 02/Noi/2005
Ultima vizita: 07/Iul/2009
Mesaje: 143
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 03 Iul 2006 21:41:00    Titlul subiectului: 61904

Acum vreo cativa ani cand umblam cu 311le era un sofer pe schimbul 2, nu mai retin numarul de parc, dar avea perdelute mov din acelea de lux pe care le vezi prin filmele de epoca in geamul dinspre salon si mergea intr-un miserupism total...cu mai mult de 40km/h nu mergea...cred ca este singurul sofer care se tinea dupa baremul de pe foaia de parcurs fix pe fix Razz
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 03 Iul 2006 21:54:34    Titlul subiectului: 61906

Manimal a scris:
A mai aparut un tip de sofer / vatman RATB, cel care in timpul mersului opreste intre statii pentru a-si achizitiona paine / covrigi / suc ...

Este extrem de enervant sa vezi ca atunci cand te grabesti, un sofer obosit de viata, se opreste aiurea ca sa isi satisfaca nevoile personale, apoi se urca in masina si nu zic ca la fiecare stop mergea tiptil tiptil sa prinda toate semafoarele pe galben cu 10 m inainte ... cred ca si-a rupt gatul cand a coborat din autobuz la cate injuraturi a strans.
Platit impozitul (linia 86 la statia Faurei din pajura) si scos bani de pe card la bancomat (linia 35 in statia CFR cotroceni acum cateva zile).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
alch3mist



Data înscrierii: 22/Mai/2006
Ultima vizita: 09/Mar/2007
Mesaje: 101
Locație: Bucuresti 4 (Piata Progresul)

MesajTrimis: Lun 03 Iul 2006 23:00:09    Titlul subiectului: 61909

Exact acum 2 saptamani, luni, in jurul orei 18, un sofer de pe 117 a stat cam 5 minute in statie la Chirigiu (sensul de mers catre Salaj) pana i-au fost preparate 2 shaorme:) Probabil una din ele era pentru tipa care ii semneaza foaia la capat de linie

Intr-un fel, eu ii inteleg, cu conditia sa nu intreaca masura. Like...sa nu faca asta dimineata cand ne grabim sa ajungem la serviciu. Dar la o ora cand lumea se intoarce acasa, e "acceptabil"; cati dintre noi nu ne lasam balta munca pentru 5-10 minute sa infulecam cate ceva ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Mie 05 Iul 2006 13:51:07    Titlul subiectului: 61937

In primul rand soferii au timp destul de trebuinte biologice la capetele de linie, unde le este amenajat un spatiu pentru asa ceva (asa stiu eu cel putin).
In al doilea rand soferii nu lucreaza toata ziua ca sa nu aiba timp sa-si faca treaba; ori tura de dimineata ori cea de dupa-masa. Deci le ramane timp destul pentru impozite si cumparaturi. Macar de s-ar misca la fel de repede precum soferul din reclama de la Altex Laughing . Oricum nu mi se pare corect fata de calatori sa opresti in mijlocul traseului pentru treburi personale, cand cei din autobuz au si ei un program de respectat, intalniri, chestii...
Oricum s-ar putea si mai rau... ce-ar fi sa vedem un sofer cum opreste pe drum sa se certe cu iubita lui pe strada, sau sa se ia la injuraturi cu unul... macar sa aiba lumea un spectacol de urmarit cat asteapta Rolling Eyes

_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Mie 05 Iul 2006 15:26:52    Titlul subiectului: 61944

Vatmanul/soferul care cumpara paine, covrigi &c. a aparut mult inaintea aparitiei unora din cei de pe forum. Inca din anii '80 se practica acest obicei, cu avantajul ca nu stateau la rand ca sa nu intarzie calatorii Smile
Ar trebui sa existe o modalitate ca acesti angajati sa-si poata plati impozitele la garaj/depou sau sa li se retina automat din salariu. Iar la capete sa se amenajeze shaurmerii. Sa vina omul si sa spuna: "Vezi ca ma intorc cam in 50 minute. Sa-mi faci 2 shaurme cu sos picant si fara castraveti" Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Mie 05 Iul 2006 15:43:21    Titlul subiectului: yjytjj 61949

Mi se pare mie sau soferii RATB mai incalca cateva norme alea muncii? Cum adica sa manaci covrigi sau paine la volan? Mi se pare culmea. Ma trezesc maine ca opreste soferul sa-si mai cumpere si un pachet de tigari de la buticul din statie. Intr-un oras cu un procentaj alarmant de soferi de dube, taxiuri si mertzane, soferul ar trebui sa-si dedice toata atentia la drum, in loc sa manance covrigi, paine si shaorme. Ne mai trezim ca se si ineaca la volan, ca i-a pus prea mult ketchup picant in kebab. Twisted Evil
Parca era ilegal si vorbitul la telefon in masina, si de fapt orice actiune care iti distrage atentia sau iti ocupa o mana...

_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti) Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4 ... 18, 19, 20  Următoare
Pagina 3 din 20

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community