|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
icsilviu
Data înscrierii: 23/Oct/2005 Ultima vizita: 26/Mai/2022 Mesaje: 93 Locație: Bucuresti 5
|
Trimis: Lun 02 Ian 2006 18:15:30 Titlul subiectului: |
57298 |
|
Nokia, se vede ca te-ai inspirat din hartile din 1936 si 1982. Linia 9 Sf. Gheorghe-Barbu Vacarescu e clar influenta anului 1936. Poate-mi trimiti si mie harta aceea te rog. |
|
Sus |
|
|
mihai565
Data înscrierii: 19/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Apr/2015 Mesaje: 61 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 06 Ian 2006 23:43:33 Titlul subiectului: |
57440 |
|
nokia2010 a scris: | Eu aș redeschide linia de pe Cal. Griviței până la G-ral Berthelot (Colegiul Naț. Sf. Sava), aș redeschide linia de tramvai dintre P-ța Sf. Vineri și P-ța Unirii (cât tre' să ocolească un tramvai ca să ajungă de la P-ța Sf. Vineri la P-ța Unirii-vreo 10 km!), aș redeschide linia de tramvai dintre P-ța Sf. Vineri și Timpuri Noi (linia 22), aș deschide o linie de tramvai pe Str. Traian între Hala Traian și Bd. Octavian Goga și una pe Bd. Deceabal+Bd. Unirii până la P-ța Unirii (linia 0-zero ar merge de la Granitul Cora pe Șos. Verglui, apoi pe linia lui 16 și 40 până la P-ța Hurmuzachi (ex Muncii)-Bariera Verglui, iar de la P-ța Unirii ar merge pe linia lui 32). | Si atunci metroul pentru ce e facut? Pe calea Grivitei ar trebui scoase si 97 si 65, ca sunt la pamant...
Pe 97 nu l-as desfinta, dar ar trebui scurtat la Clabucet sa intoarca prin str Clabucet cum intoare 645, asta provizoriu, pana va fi dat racord intre Bazilescu si Clabucet.
Degeaba sunt statii din 200 in 200 m pe calea Grivitei ptr ca sunt inutile...opresc degeaba, doar sa piarda minutele la un tur. |
|
Sus |
|
|
tudor Vizitator
|
Trimis: Vin 06 Ian 2006 23:51:30 Titlul subiectului: |
57441 |
|
mihai565 a scris: | Si atunci metroul pentru ce e facut? Pe calea Grivitei ar trebui scoase si 97 si 65, ca sunt la pamant... | Bravo! Stiai ca linia 97 e o linie importanta? Ca daca scoti linia aia ai izolat mai multe zone? 65 perfect de acord. Dar 97?
Oricum 97 e destul de punctual in ciuda harburilor pe care le are. In plus se vor achizitiona 100 troleibuze noi. Iar metroul...iti reamintesc: nu are statie din 200 in 200m. Pe Grivitei, daca ai scos 97 ai izolat oameni. Sa nu mai zic de cei de peste podul CFR Constanta. |
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 06 Ian 2006 23:58:46 Titlul subiectului: |
57442 |
|
Ar fii genial un metrou usor de la Laromet pana la gara, ar mai micsora aglomeratia din 97 si 86. |
|
Sus |
|
|
tudor Vizitator
|
Trimis: Sâm 07 Ian 2006 00:00:13 Titlul subiectului: |
57444 |
|
metrouusor a scris: | Ar fii genial un metrou usor de la Laromet pana la gara, ar mai micsora aglomeratia din 97 si 86. | Pana sa faca metroul erau liniile de tramvai 6 si 10 care circulau pe calea Grivitei, dar acum nu isi mai au rost...De aceea avem metrou
Pe Grivitei, mai ales in blocurile alea, locuiesc multi pensionari. Si pentru ei e mana cereasca acea linie. In plus e folosita si de elevii diferitelor scoli din zona, dar si de elevii care se duc in alte zone cu acea linie.
Asa ca nu vad de ce sa fie scurtata la Clabucet. E buna asa cum e.
Am auzit pe forumul trecut varianata de a o unifica cu 79...FOARTE BINE, dar va fi cea mai lunga linie de troleibuz.
Unificarea e valida cu conditia ca numarul de vehicule de pe linie sa fie...URIAS. Asa ca mai bine 97 asa cum e acum |
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Sâm 07 Ian 2006 16:16:44 Titlul subiectului: |
57460 |
|
Daca la troleibuzele de pe 97 li se adauga cele de pe 79 si se unifica linia, ar fi ceva. Macar ar mai scadea aglomeratia... pentru ca, in ciuda faptului ca arata bine, Ikarus 415T NU FAC FATA la orele de varf, fiind prea mici... asa, cu ceva Dac 217E (ca 117E nu stiu cat mai au de trait) s-ar mai descurca. |
|
Sus |
|
|
ciordescu
Data înscrierii: 02/Noi/2005 Ultima vizita: 07/Iul/2009 Mesaje: 143 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 07 Ian 2006 21:28:41 Titlul subiectului: |
57472 |
|
Prin 2000 si ceva a existat o astfel de tentativa cu 97 traseu Straulesti-Gara de Nord - Foisor - Baba Novac - Basarabia (cap 70.79.102.253 atunci) dar s-au lasat pagubasi repede....nu cred ca le-au ajuns toate vehiculele de pe traseu sa acopere orariile |
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 07 Ian 2006 23:01:09 Titlul subiectului: |
57474 |
|
Cand au facut faza cu 97 am mers de la Potcoava la Laromet si am facut vreo ora (si trebuia sa ajung sa ma intalnesc cu cineva in Buftea-desigur am intarziat). _________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
fider
Data înscrierii: 31/Mai/2007 Ultima vizita: 10/Oct/2008 Mesaje: 202 Locație: Bucuresti (Vest)
|
Trimis: Lun 09 Ian 2006 14:19:39 Titlul subiectului: |
57507 |
|
O prima masura utila ar fi refacerea lagaturii de tramvai intre 13 Septembrie si Schitu Magureanu-Cismigiu, pentru a avea o legatura directa, fara ocol, cu zona garii de nord. dar nu prea vad tramvai pe langa casa poporului...
Linia de pe Panduri e intr-adevar utila pentru ca ar scuti zona Progresul si
apoi ocolul pe la APACA, prin coborarea pe sos. Grozavesti, de curand
refacuta. Pe relatia Razoare-Timisoara-Vasile Milea vor mai merge doar
tramvaiele spre Militari (47 etc..).
Cred ca se face prea mult gat pentru spatiul ala verde in care-si
pisa si-si caca toti din blocuri cainii. De distrugerea parcului Titan-Codrii
Neamtului si transformarea lui in vile nu mai zice nimeni nimic!
Pana la urma linia pe Panduri tot se va reface, daca nu era utila credeti ca
ar mai fi existat in trecut? La fel si linia de troleibuz pe axa Nord-Sud!
Nea Videanu o tine vad pe-a lui cu desfiintarea liniilor care se suprapun
cu metroul, dar in afara de liniile preorasenesti si cateva urbane, toate cam au si portiuni comune cu metroul. Videanu si-a aratat inca din
campania electorala dispretul fata de RATB, promitand sa-l sparga in 3
bucati (lucru practic imposibil pentru cunoscatori, pentru ca ete tramvai, troleibuz si autobuze, sunt interdependente din mai multe puncte de vedere), a mers bine ITB-ul 110 ani si se gaseste acum un dement sa-l faca praf sub pretextul "eficientizarii", asa cum s-au eficientizat si Rocar, si Faur si Ep... |
|
Sus |
|
|
tudor Vizitator
|
Trimis: Lun 09 Ian 2006 17:51:47 Titlul subiectului: |
57518 |
|
Chestia cu desfiintarea liniilor care se suprapun peste metrou mi se pare prostie. Vezi cat faci cu 62 pana la gara si cat faci cu metroul.
Iar pe Grivita, cei ce stau intre statiile de metrou 1 Mai si Grivita (de exemplu pe strada Lainici) nu ii vad sa se duca dupa metrou, aproape 1 km, cat timp e statie imediat langa strada. In plus, metroul vine la 10 minute. 97 vine cam la 6 minute. Si in plus, pana la gara, de exemplu, mai sunt 65, 86 si 105. |
|
Sus |
|
|
bogdan71
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 17/Mai/2019 Mesaje: 234 Locație: Bucuresti 3
|
Trimis: Mar 10 Ian 2006 01:03:40 Titlul subiectului: |
57541 |
|
digital_me a scris: | O prima masura utila ar fi refacerea lagaturii de tramvai intre 13 Septembrie si Schitu Magureanu-Cismigiu, pentru a avea o legatura directa, fara ocol, cu zona garii de nord. dar nu prea vad tramvai pe langa casa poporului... | Plus 20 din Bucureștii Noi spre Rahova. |
|
Sus |
|
|
alexR.A.T.B Vizitator
|
Trimis: Sâm 14 Ian 2006 02:36:09 Titlul subiectului: |
57685 |
|
S-a auzit ca se uneste liniile 21 si 32, o fi adevarat?
Propun urmatoarele linii pentru zona Bucur Obor, care este foarte agrumerata:
-prelungirea liniei 24 pana la Cart. Baicului
-linia 27 Gara de Nord - Compl. RATB Titan (traseul vechi)
-infintarea liniei 22 pe traseul Baicului - Gara De Est - Halele Obor - Sos.Colentina - Bucur Obor - Cal.Mosilor - Cal.Calarasilor - Bd.Muncii - Bd.1 Dec.1918 - FAUR SA (comun cu 23)
-linia 30 in locul liniei 27 intre Camil Ressu - Cimit. Serban Voda.
Mai propun si urmatoarele linii:
-linia 33 Sf.Gheorghe - Cal.Calarasilor - Str.Traian - Bd.Pache Protopopescu - Sos.Iancului - Sos.Pantelimon - Bd.Chisinau - Bd.Muncii - Bd.1 Dec. 1918 - Faur
-linia 25 Dep.Mlitari - Cfr Progresu
-linia 89 Stadionul National - Master Sa
-linia 90 desfintata
-linia 190 P-ta Sudului - Valea Ialomitei (via. Universitate)
-linia 321 D-na Ghica - P-ta Romana
-linia 382 Turnu Magurele - P-ta Unirii - Universitate - P-ta Iancului - Cora Pantelimon |
|
Sus |
|
|
Manimal
Data înscrierii: 19/Oct/2005 Ultima vizita: 30/Apr/2008 Mesaje: 92 Locație: Bucuresti 5
|
Trimis: Sâm 14 Ian 2006 18:22:39 Titlul subiectului: |
57726 |
|
alexR.A.T.B a scris: | -linia 89 Stadionul National - Master Sa
-linia 90 desfintata | Daca vrei sa ajungi din Militari la Vatra Luminoasa e mai eficient sa folosesti metroul si apoi un alt mijloc de transport.
Drumul Taberei nu are metrou, e nevoie de mai multe troleibuze si autobuze... |
|
Sus |
|
|
bogdan71
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 17/Mai/2019 Mesaje: 234 Locație: Bucuresti 3
|
Trimis: Lun 16 Ian 2006 12:51:10 Titlul subiectului: |
57772 |
|
Alt troleibuz care să meargă din Drumul Taberei în Pantelimon este: 69 între Valea Argeșului și Baicului.
Cei de la RATB nu au părut foarte convinși de utilitatea liniei 90, reînființînd-o cu greu după ce 86 își reluase traseul pe Matei Voievod. Frecvența ei e foarte redusă în comparație cu linia mai scurtă 91. Ca experiment, s-ar putea suprima simultan 70, 90 și 91, reînființînd linia 84
Basarabia - Drumul Taberei. Chiar am să trimit RATB-ului propunerea. |
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Lun 16 Ian 2006 15:01:50 Titlul subiectului: |
57776 |
|
84 ar fi bun (adică 91+70)... dar NU sunt de acord cu desființarea lui 90. Dacă nu se face 84, măcar să dubleze linia 91 (care e inutilă... îl dublează pe 90) și să bage acele troleibuze pe 90. În acest fel, intervalul de succedare nu ar crește cu mult. |
|
Sus |
|
|
Vizitator
|
Trimis: Lun 16 Ian 2006 15:22:40 Titlul subiectului: |
57777 |
|
De ce sa nu il duca pe 91 pana la Fundeni, cu 66, pe Mosilor? De fapt cred ca l-ar dubla cam tare pe 66...
Si in loc sa scoata pe 66, daca ar fi sa il duca pe 91 pana la Fundeni, ar putea sa il puna pe 66 sa mearga la gara sa intoarca cu 79. Ar mai descongestiona liniile 182 si 282. Multi le folosesc doar pentru a se duce la Spitalul Fundeni.
Iar modificarea propusa nu ar fi greu de facut.
Propun si infintarea liniei 186 pe traseul Dridu - Str. Pajurei - Bd. Bucurestii Noi - Calea Grivitei - Traseu 133 pana la capat Bd. Tineretului.
Liniile 65 si 133 desfintate. |
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Lun 16 Ian 2006 15:58:38 Titlul subiectului: |
57779 |
|
Pe 66 oricum vor să-l scoată... 66 mergea unit cu 96 (cum era în 1995)
Propun reînființarea tramvaiului 37 care să asigure legătura Cart. Rahova cu Gara de Nord.
Hmm...nu prea sunt de acord cu unirea lui 65 cu 133 sub foarmă de autobuz. Motivul e destul de simplu: poluarea.
Mulți înjurau Dac-urile lungi...dar făceau mai bine față aglomerației... oare va ,,pupa" Bucureștiul vreodată niște troleibuze articulate noi? |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 16 Ian 2006 16:21:11 Titlul subiectului: |
57785 |
|
bogdan71 a scris: | Ca experiment, s-ar putea suprima simultan 70, 90 și 91, reînființînd linia 84 Basarabia - Drumul Taberei. Chiar am să trimit RATB-ului propunerea. | Chiar crezi ca RATB nu stie ce face?!? La ce bun sa faca 84-ul dorit de voi cand poate tine 2 linii in loc de una, si astfel, teoretic, incasarile s-ar mari, fiind nevoie de folosirea a 2 bilete in loc de unul pentru acelasi parcurs? Pentru ca inclin sa cred ca motive de ordin economic au determinat scindarea multor linii... |
|
Sus |
|
|
bogdan71
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 17/Mai/2019 Mesaje: 234 Locație: Bucuresti 3
|
Trimis: Lun 16 Ian 2006 22:26:46 Titlul subiectului: |
57788 |
|
Catalin Ghita a scris: | Chiar crezi ca RATB nu stie ce face?!? La ce bun sa faca 84-ul dorit de voi cand poate tine 2 linii in loc de una, si astfel, teoretic, incasarile s-ar mari, fiind nevoie de folosirea a 2 bilete in loc de unul pentru acelasi parcurs? Pentru ca inclin sa cred ca motive de ordin economic au determinat scindarea multor linii... | Știi, eu poate că încă mai visez la o stare de normalitate a lucrurilor care de mult au încetat să mai fie așa. Pe lîngă hoția josnică de a obliga călătorul să taxeze două bilete în loc de unul, mai e vorba și de disconfort. Adică să mă dau jos la Kogălniceanu din 70 și să aștept un 91 care cine știe cînd vine...poate acum cinci minute au trecut toate trei, iar în cel care va veni peste o jumătate de oră oricum nu o să am loc să mă urc.
De aia chiar sunt curios să văd ce-mi răspund tovarășii de la RATB de data asta...dacă se vor sinchisi să o facă.
Poate că am folosit un ton un pic mai dur...și am fost în oarece măsură comunist. RATB are destule pierderi, dar nu este corect să și le recupereze șmecherind călătorii să folosească două sau trei mijloace în loc de unul singur. Mai corect, ar fi ca noul sistem de taxare să folosească zone . Dacă te deplasezi în cadrul aceleiași zone (de la Moghioroș la Favorit, sau de la Cinema Gloria la Piața Miniș, de exemplu), plătești o taxă de zonă egală să zicem cu 5.000 de lei vechi. Pentru două zone(Piața Miniș - Foișorul de Foc), biletul costă 2 x 5.000 = 10.000 lei vechi. Se ajunge ca la o călătorie completă Basarabia - Valea Ialomiței să plătesc 20.000 lei, dar nu mai trebuie să cobor la Kogălniceanu și să aștept cine știe cît. |
|
Sus |
|
|
bercenicity
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 17/Mai/2023 Mesaje: 553
|
Trimis: Lun 16 Ian 2006 23:01:39 Titlul subiectului: |
57790 |
|
Nu inteleg ce aveti cu dublarea liniilor... pe unele tronsoane e nevoie de marirea capacitatii... mai tot romanu' de cartier ia tramvaiul/troleul pana la piata si calatorii astia fac destul trafic...
Pe la inceputul anilor '90 erau multe astfel de linii care alimentau intersectii importante:
7 dubla pe 12: CFR Prgoresul - Eroii Revolutiei (metrou)
27 dubla pe 15: RATB Titan - Dristor (metrou)
30 dubula pe 15 (in afara de mijlocul traseului): dep Alexandria - Dristor(metrou)
38 dubla pe 15, 19, 27: RATB Titan - N. Grigorescu (metrou)
39 dubla pe 18: Zetarilor - Eroii Revolutiei (metrou)
43 dubla pe 14 (Foisorul de Foc - Granitul) si 33 (Granitul - Foisorul de Foc)
50 dubla pe 23: Faur poarta 4 - Dristor (metrou)
63 bula pe 66: spit. Fundeni - P-ta Rosetti
ca sa nu mai vorbim de liniile 73, 74, 76...
90 l-au spart in 90 si 91 probabil tocmai pt ca mergea mai mult gol de la Universitate la Vatra luminoasa... iar cartierul Drumul Taberei are o densitate mult mai mare decat Vatra Luminoasa
si erau chiar solicitate aceste dubluri (din experienta proprie am vazut multa lume pe 7, 39, 27, 50...)
Si inainte de anii '80 erau dubluri, nu?... cel putin 21 dubla pe 1 si 16 pe 17
bine ca acum dublurile nu prea sunt facute cu cap, e partea a doua... de exemplu 27, bucata pana la Unirii era inutila... si de fapt, dublurile pure au cam fost lichidate... cu exceptiile notabile: 91/90, troleibuzele din Berceni...
---
66 a mers ca experiment la gara tot atunci (parca) cand l-au introdus si pe 85 la gara... dar la frecventa (mare) lui 66 si la cererea (modesta) de pe tronsonul prelungit, s-au razgandit... |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mar 17 Ian 2006 10:30:18 Titlul subiectului: |
57808 |
|
Fara indoila ca dublarea unor linii pe anumite portiuni este utila, pentru ca, probabil, ca si in cazul numarului de calatori de pe o linie distributia pe statii are aceeasi forma, cea a "clopotului lui Gauss", adica pe un traseu lung, util fara indoiala, exista zone in care aglomeratia este mai mare. Si atunci este nevoia ca pe zona cu "probleme" sa se suplimenteze capacitatea de transport, lucru care se poate face fie prin marirea numarului de vehicule pentru a mari frecventa, insa gradul de incarcare pe portiunile neaglomerate nu ar face economic acest lucru, ca sa nu mai punem la socoteala necesarul de parc de vehicule. Asa e mult mai simplu sa pui o "dublura", o linie care sa se suprapuna peste zonele "problema" ale liniei lungi pentru a o descongestiona. Daca linia-dublura are si un traseu mai scurtut e si mai bine, ca poate asigura o frecventa bunicica cu putine vehicule.
Pentru liniile astea dubluri trebuie insa ceva vehicule si, suplimentar, in cazul troleibuzelor si tramvaielor, existenta unor bucle de intoarcere care necesita spatiu (dat fiind ca necesuta o raza mai mare a curbelor) dar implica si existenta unor macaze care se pot transforma in neajunsuri din cauza vitezei reduse de trecere peste ele sau a "deraierii" captatorilor... _________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Vizitator
|
Trimis: Mar 17 Ian 2006 14:27:09 Titlul subiectului: |
57814 |
|
Sunt complet impotriva cu varianta cu 186.
Mai repede scurtarea lui 86 la gara, cu 79. Astfel ar veni mai repede. Iar 65 isi va mai gasi un rost.
Dar ce facem aici...propunem desfiintare de troleibuze pentru autobuze?
Linia 65 si asa se duce. Iar 86 vine greu pt ca e lung. De aia zic eu de scurtare. Scurtarea lui 86 la gara ar duce la un rost pentru linia 65.
86 ar veni mai repede si s-ar mai disponibiliza troleibuze pentru alte linii.
66 si asa e scurt, fie o aduce la capatul lui 79 (dar trebuie sa infiinteze macaz la Mosilor-exista insa bucati de linie ce pot fi folosite) sau la Gara de Nord, cu 85. Numai asa se poate scadea aglomeratia de pe 182 si 282. Am mai zis: multi din cei ce folosesc liniile 182 si 282 merg merg la Fundeni. Si se aglomereaza pe parcurs, pana la Lacul Tei linia e asa plina, ca si 582 () sunt super solicitate.
Alta manevra ar fi 79 la Straulesti. Interesant. Dar nu sunt vehicule. Iar DAC nu mai au fata de centru.
Iar 91 (care e scurta) prelungita pana la Fundeni ar fi binevenita, ca si 66 la gara, indiferent de versiune (pe la Polizu sau prin Plevnei, cu 85).Ce ia de pe 86 (daca il scurteaza) sa duca si pe 66. |
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mar 17 Ian 2006 15:00:43 Titlul subiectului: |
57816 |
|
86 scurtat? De ce? Mai bine Dac-urile alea de pe 65 să-l suplimenteze pe 86... poate chiar și lungi...ar mai scădea aglomerația.
Pe 86 erau bune niște articulate...
Ar putea fi înființată o linie de troleibuz între Gara de Nord și Fundeni...chiar și 66 prelungit.
86 cred că are alocat jumate din tot parcul Dep. Vatra Luminoasă... dacă cele 6 troleibuze de pe 65 ar intra pe 86, ar mai scădea puțin intervalul dintre vehicule.
Nu cred că e o soluție scurtarea unor trasee...iar Dac-urile alea oricum vor fi înlocuite cu alte troleibuze, deci vehicule ar fi... Chiar dacă nu au față de centru, Dac 217E (că 117EA sunt pe ducă) au un singur avantaj: capacitatea. Fac față mai bine unui flux mare de călători cum e pe trasee precum 66 (dar nu se trimit pe 66). |
|
Sus |
|
|
ciordescu
Data înscrierii: 02/Noi/2005 Ultima vizita: 07/Iul/2009 Mesaje: 143 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 17 Ian 2006 15:42:00 Titlul subiectului: |
57823 |
|
Eu zic sa duca si 79 la Dridu si sa desfiinteze 65-ul, iar troleibuzele de aici sa suplimenteze 79 si 86.
Cu 97 au facut un experiment sa-l duca la Basarabia - cap 79 si s-au lasat repede pagubasi...
Cand eram student si 86 intorcea cu 79 la gara, ma ofticam rau de tot ca treceau vreo 2, 3 pana venea un 79. Eu stand in Titan imi era mai la indemana 79 combinat cu 101, care era mai gol seara, decat 86 cu 311 in care nu prea te puteai urca asa usor la Mihai Bravu...Metroul ma enerva rau pe relatia Romana - Unirii - Titan seara... |
|
Sus |
|
|
bogdan71
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 17/Mai/2019 Mesaje: 234 Locație: Bucuresti 3
|
Trimis: Mar 17 Ian 2006 22:52:04 Titlul subiectului: |
57828 |
|
ciordescu a scris: | Eu zic sa duca si 79 la Dridu si sa desfiinteze 65-ul, iar troleibuzele de aici sa suplimenteze 79 si 86.
Cu 97 au facut un experiment sa-l duca la Basarabia - cap 79 si s-au lasat repede pagubasi... | Greșeala atunci cînd s-a prelungit 97 la Basarabia a fost că nu s-a desființat una dintre linii (de exemplu, 79, mai nou apărută în peisaj). Cele cîteva vehciule articulate de pe 97, arhisuficiente între Străulești și Sfinții Voievozi, circulau mai mult goale dincolo de Gara de Nord, frecvența lor fiind oricum foarte redusă în comparație cu "linia-mamă" 79. Concluzia este că nu s-a vrut ca prelungirea lui 97 să reușească. RATB-ul s-a bucurat enorm de acest fiasco. |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|