Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaiele V2A
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tramvaiele din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 08 Iun 2006 19:55:54    Titlul subiectului: 60956

Apoi, #4016, proaspăt ieșit din RK. Scuze de calitate, mă grăbeam să prind un 97.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
power322



Data înscrierii: 20/Iun/2006
Ultima vizita: 04/Mai/2014
Mesaje: 200

MesajTrimis: Mar 04 Iul 2006 22:18:02    Titlul subiectului: 61928

Dar V2A/V2B nu se pot moderniza de nu se apuca si de ele. Mereu ies de la Urac asa cum au intrat fara nicio modernizare. Ma intreb cum o arata un V2A-93 sau V2B-93...
Nu sunt decat doua V2A cu reclama rosie, #4023 si #4035. Pe #4035 nu l-am mai vazut pe strada. #4035 a fost la Dudesti, iar Dudesti a trimis V2A decat la Alexandria. Pe nicio linie de la Alexandria nu se afla #4035. #4035 nu avea nicio buba care sa cauzeze iesirea lui pe strada.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 04 Iul 2006 22:25:07    Titlul subiectului: 61929

power322 a scris:
Dar V2A/V2B nu se pot moderniza de nu se apuca si de ele. Mereu ies de la Urac asa cum au intrat fara nicio modernizare. Ma intreb cum o arata un V2A-93 sau V2B-93...
Ca un V3A-93 fara mijloc.
Iata niste imagini facute de mine , cam asa ar arata un V2A 93

Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 04 Aug 2006 14:11:02    Titlul subiectului: 63287

#4035 are ultimul RK în 2002... chiar îmi plăcea (avea cele mai bune suspensii și amortizoare din generația lui). În 2002 am mers cu el pe Trafic Greu..mergea ca disperatul și nu simțea nicio zdruncinătură puternică în salon.
__________________________________
#4011:

#4048:
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 13 Aug 2006 13:51:43    Titlul subiectului: 63590

V2A este versiunea de tramvai cu 2 sectiuni, 2 boghiuri motoare si un boghiu purtator sub articulatie. Acestea sunt in numar de 40 de bucati cu numere de parc de la 4001>4012, 4014>4036, 4045>4049. Acestea au fost construite initial pentru linii cu cerere mica de transport. Are o capacitate totala de aproximativ 200 persoane cu 26 locuri pe scaun.
Mai multe detalii la http://metrouusor.uv.ro/parc/v2a.html

Iata o poza pe care am gasit-o prin colectia mea. Nu cunosc autorul si nici nu mai stiu de unde o am. Question



RF_DSC00010[1].jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.34 kb
 Vizualizat:  de 26576 ori

RF_DSC00010[1].jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 13 Aug 2006 15:05:11    Titlul subiectului: 63592

E #4049 când era încă în 4 uși, pe linia 33 (Ghencea-P-ța. Unirii). Linii a circulat între mai și noiembrie 2003. După aia s-a desființat, chiar dacă reușea să ajute 385 pe relația Ghencea-Unirii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
fantt



Data înscrierii: 01/Noi/2005
Ultima vizita: 12/Ian/2024
Mesaje: 193
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 13 Aug 2006 21:38:35    Titlul subiectului: 63601

Nu cred ca ajuta prea mult, pentru ca facea un ocol; imi aminresc ca in statie la Calea Rahovei tramvaiul aproape se golea, lumea mutindu-se pe peronul de pe celalt sens, pentru a lua 32
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
power322



Data înscrierii: 20/Iun/2006
Ultima vizita: 04/Mai/2014
Mesaje: 200

MesajTrimis: Lun 14 Aug 2006 10:25:01    Titlul subiectului: 63606

Astazi pe Stefan Cel Mare l-am vazut pe V2B #4039 pe sensul spre Gara de Nord, un V2B pe Stefan cel Mare este o raritate...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 14 Aug 2006 11:21:19    Titlul subiectului: 63607

Azi am vazut V2A #4022 cu cutiile pt sistemul de taxare montate. In urac era un V3A-2S aproape gata.
Stefan cel Mare este in preajma URAC deci nu e ceva deosebit sa treaca pe acolo un V2B, V3B, Bucur, V3A-93 de pe 41, Tatra etc. Daca vedeai un V2B circuland pe 41 aia era cu adevarat o raritate...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 14 Aug 2006 13:24:55    Titlul subiectului: 63621

metrouusor a scris:
Iata o poza pe care am gasit-o prin colectia mea.Nu cunosc autorul si nici nu mai stiu de unde o am. Question
Remarcați forma "franzelei", gemulețul acela mic de lângă parbriz, specific ultimelor generații de VxA-uri...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Joi 24 Aug 2006 14:05:13    Titlul subiectului: Inceputul Tatrelor004 63958

V2A au fost de fapt varianta scurta a lui V3A, realizata probabil pentru liniile unde nu exista cerere mare de calatori. Ele n'au fost exceptionale si nu s'au ridicat la nivelul Tatrelor, dar si-au facut treaba.
Problema in general dupa '80 este ca s'a incercat in forta sa se ajunga din urma occidentul sarind peste etape si urmand alt drum decat ei. Reducandu-se importurile si incercandu-se solutii experimentale, s'a ajuns la ce s'a ajuns.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Mie 06 Sep 2006 19:51:06    Titlul subiectului: 64261

Inca o chestie. La intoarcerea acasa cu 34, am vazut pe Iancu de Hunedoara o priveliste mai ciudata: un V3A era cuplat cu un V2A (#4028 de pe linia 15) in spatele lui si era impins spre depoul Victoria. Chestia asta am vazut-o pe la 6 si ceva. Probabil ca acel tramvai se defectase pe Mihai Bravu, si acel 15 a fost nevoit sa-l impinga pana la depou ca sa-l scoata din drum. Eu ma mir ca acel V2A era capabil sa impina un V3A mai mare decat el pe o distanta atat de mare. Tramvaiul din fata avea pantograful pus, dar ma indoiesc ca tragea. Eu sunt sigur ca ce am vazut e adevarat, dar e posibil,dar foarte improbabil, ca cel din fata sa il traga pe cel din spate (ce sa cauta un V2A in Victoria?).
Daca tramvaiul din fata nu tragea (nu sunt sigur de asta totusi) cum ar putea motoarele acelea sa traga greutatea combinata a celor 2 tramvaie, atat de mult timp. Si poate nu stiu eu, dar nu e mai greu sa impingi ceva greu, decat sa il tragi? Nu era solicitant pentru motoare?

_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 06 Sep 2006 19:53:57    Titlul subiectului: 64262

Din cate stiu eu un V2A este la fel puterinc ca un V3A deoarece are tot 2 boghiuri motor...dar nu sunt 100% sigur.

Daca s-ar vrea se poate face si un V2A PPC, se poate pune un truc mic la mijloc astfel incat vagonul sa fie ridicat doar in partea din fata si spate...Si acum sa trec in lumea din zilele noastre, pe linii care nu au cerere se vor introduce vagoane mici. Exemplu sunt liniile - 1, 2, 42, 47, 48, 24.

De-a lungul timpului in urma casarii vechilor V3A mai multe V2A au provenit din scurtarea V3A, din cate am inteles.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
power322



Data înscrierii: 20/Iun/2006
Ultima vizita: 04/Mai/2014
Mesaje: 200

MesajTrimis: Dum 17 Sep 2006 18:42:48    Titlul subiectului: 64486

#4015 a ramas V2A si acum sta in Dep.Alexandria si o data cu el a venit si V3A-A3 #252. Amandoua erau sambata in depou.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 17 Sep 2006 19:22:15    Titlul subiectului: 64488

#4015 este singurul V2A (cred că e singurul) cu uși de Ep/V3A, nu uși originale de V2A. De altfel, diferența dintre uși se vede cu ochiul liber.


Iată o comparație între cele 2 modele de uși:
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Dum 17 Sep 2006 20:25:03    Titlul subiectului: 64491

Usile originale de V2A sunt cele pe care le numesti de EP/V3A. Usile de EP/V3A sunt putin mai inguste.
Cred ca fotografia e de pe situl olandezului caruia i-a "placut" tare mult in Romania (vezi imagini din Bucuresti 1984).



RF_Bucharest x_08.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  48.73 kb
 Vizualizat:  de 26361 ori

RF_Bucharest x_08.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 1177
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Vin 22 Sep 2006 12:23:06    Titlul subiectului: 64652

Primele V2A, V2B au iesit cu usi tip Tatra, ulterior, dupa revizie, fiindu-le inlocuite cu usi EpV3A, provenite de la vagoane casate. N-am acum poze cu generatii mai vechi de V2A/B dar o sa caut. In cartea despre metroul usir si cea galbena cu transportul, care au fiost un timp la vanzare la chiscurile de bilete, se afla niste poze cu V2x in care se vede clar designul usii (chiar daca poza in sine nu este prea clara)
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Joi 12 Oct 2006 14:54:37    Titlul subiectului: 65191

rosetti61 a scris:
Primele V2A, V2B au iesit cu usi tip Tatra, ulterior, dupa revizie, fiindu-le inlocuite cu usi EpV3A, provenite de la vagoane casate.
Casarea vagoanelor EP/V3A a inceput prin 1994-95. Daca va mai amintiti, usile EP/V3A din capetele vagoanelor erau din 3 segmente, deci dintr'un vagon se puteau face 2 usi intregi pentru V2A, care avea nevoie de 3, deci erau necesare 3 vagoane EP/V3A pentru 2 V2A. In fine, ca sa nu batem campii pe aici: Usile de Tatra se potrivesc la V2A (latime, &c.) ?
metrou.usor a scris:
Daca s-ar vrea se poate face si un V2A PPC, se poate pune un truc mic la mijloc astfel incat vagonul sa fie ridicat doar in partea din fata si spate...Si acum sa trec in lumea din zilele noastre, pe linii care nu au cerere se vor introduce vagoane mici. Exemplu sunt liniile - 1, 2, 42, 47, 48, 24.
Cred ca si exista vagoane tip "v2a" cu podea coborata de la boghiurile din fata si spate spre mijloc. Boghiul din mijloc este fie pus pe un segment propriu, fie pe articulatie. Cel din prima varianta sigur exista prin Polonia.

Vagonul 4035, despre care se spunea ca va iesi V3A, va intra la reparatii, dar nu va fi "lungit" ca V3A. La fel vagonul 4032.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 08 Ian 2007 23:20:39    Titlul subiectului: uuuuyyyiyuui 43060

#4035 este de mult în lucru.... încă din septembrie. Va ieși tot V2A Smile
metrou.usor a scris:
Daca s-ar vrea se poate face si un V2A PPC, se poate pune un truc mic la mijloc astfel incat vagonul sa fie ridicat doar in partea din fata si spate...Si acum sa trec in lumea din zilele noastre, pe linii care nu au cerere se vor introduce vagoane mici. Exemplu sunt liniile - 1, 2, 42, 47, 48, 24.
O soluție ar fi ca boghiul să fie pus la capătul secțiunii (nu sub burduf)...astfel s-ar crea low-floor la ușa 3 (din 4).

Inițial, seria #4001-#4036 arăta precum #4003 (care nu a prins RK în ultimii ani).



4003-020-002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  159.39 kb
 Vizualizat:  de 28211 ori

4003-020-002.jpg



4003-Bnn-003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  117.39 kb
 Vizualizat:  de 28211 ori

4003-Bnn-003.jpg



4003-Bnn-004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  110.33 kb
 Vizualizat:  de 28211 ori

4003-Bnn-004.jpg



4003-Bnn-007.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  127.93 kb
 Vizualizat:  de 28211 ori

4003-Bnn-007.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 08 Ian 2007 23:22:20    Titlul subiectului: 43061

La cele cu RK mai recent s-a schimbat ,,fața":


4001-007-002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  170.21 kb
 Vizualizat:  de 28203 ori

4001-007-002.jpg



4001-007-003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  141.9 kb
 Vizualizat:  de 28203 ori

4001-007-003.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Lun 08 Ian 2007 23:26:39    Titlul subiectului: 43062

4013 a ajuns la Craiova si exista poze cu el acolo.
Primul V2A a fost produs dupa aparitia V3A cu nr. 300, in 1982 (conform sefului depoului Giulesti, care este foarte vechi in RATB).
Nu stiu sigur care din ele, dar mai multe vagoane cu numere intre 4020 si 4036 aveau si sistem de cuplare cate doua. Am vazut mai multe astfel de trenuri de V2A in zona Giulesti in perioada 1983-1985.
E posibil ca 4001 sa fi fost verde din fabrica, dupa cum aparea in niste prezentari MecanoExport.
4045..4049 au aparut mai tarziu si erau in schema V3A din perioada 1986..1990, mai putin 4049 care era si el verde, dar nu era cel din prezentarea mentionata.
Ca diferente fata de restul, in afara de 4 usi, 4045..4049 au avut parbriz panoramic de la inceput, in timp ce restul aveau acea cutie de traseu in fata. Nu stiu sigur daca au avut si in varianta clasica a V3A'urilor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 08 Ian 2007 23:30:41    Titlul subiectului: 43063

Seria #4045-#4049 a fost destul de diferită de restul vagoanelor: aceste tramvaie aveau 4 uși, al căror sistem de acționare se găsea sub scară, și ,,față" de V3A (de V3A făcut după 1985, asemănătoare cu cea a V3A-93-urilor).
Bineînțeles, vagoanele au fost trecute prin RK și... numai #4045, #4047 și #4048 au rămas cu toate 4 ușile.
Pentru început un V2A care încă mai are 4 uși, #4047:



4047-Alx-004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  131.93 kb
 Vizualizat:  de 28199 ori

4047-Alx-004.jpg



4047-Alx-006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  139.18 kb
 Vizualizat:  de 28199 ori

4047-Alx-006.jpg



4047-Alx-007.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  149.54 kb
 Vizualizat:  de 28199 ori

4047-Alx-007.jpg



4047-Alx-008.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  119.07 kb
 Vizualizat:  de 28199 ori

4047-Alx-008.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 08 Ian 2007 23:33:47    Titlul subiectului: 43064

#4049 de acum... nici nu prea mai seamănă cu #4049 din 2003.
Apropo de V2A #4013... Puteți să postati aci poza (sau să mi-o trimiteți prin e-mail)? Cand am fost la Craiova mi s-a spus că acolo nu a existat niciodată VxA și data viitoare vreau să le arăt poza.



4049-015-001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  294.79 kb
 Vizualizat:  de 28197 ori

4049-015-001.jpg



4049-015-006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  129.64 kb
 Vizualizat:  de 28197 ori

4049-015-006.jpg



4049-Alx-022.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  124.34 kb
 Vizualizat:  de 28197 ori

4049-Alx-022.jpg




Ultima modificare efectuată de către Dr2006 la Lun 08 Ian 2007 23:36:28, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 15 Ian 2007 15:02:58    Titlul subiectului: 43795

Iată o poză mai veche cu V2A #4010.
Poză preluată din STADTVERKEHR 11-12/88.



07.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  120.41 kb
 Vizualizat:  de 27955 ori

07.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 15 Ian 2007 15:21:00    Titlul subiectului: 43798

Iar englezii http://tramways-romania1982.blogspot.com/ fotografiau în 1982 un singur V2A. Culmea...chiar cel care lipsește, #4013...


EPSON512Bucharest.jpg
 Descriere:
http://tramways-romania1982.blogspot.com/
 Mărime fișier:  127.83 kb
 Vizualizat:  de 27949 ori

EPSON512Bucharest.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tramvaiele din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5  Următoare
Pagina 2 din 5

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community